quote:Op woensdag 20 januari 2010 13:01 schreef NelisZ het volgende:
Is dat een nieuwe mode ofzo, zelf geen nieuw topic openen als je de oude op slot gooit?
Inderdaadquote:Op woensdag 20 januari 2010 13:11 schreef The_Hives het volgende:
nu alleen og naar online laten verplaatsen
Ik ookquote:Op woensdag 20 januari 2010 13:22 schreef Psychonikeo het volgende:
ik had wel een mooi Engels/Nederlands gezegde verwacht als TT
is dat een Engelse Britse in het Nederlands?quote:Op woensdag 20 januari 2010 14:09 schreef GotC het volgende:
Voordat ik een fout maak, maak ik die fout niet.
volgens mij beantwoord je je vraag zelf,quote:Op woensdag 20 januari 2010 13:07 schreef Paaskonijn het volgende:
Wat is het slimste wat ik vanavond kan doen;
4-3-3 spelen zodat mijn jonge poepjes tenminste training krijgen of 5-4-1 om de schade beperkt te houden? Verliezen ga ik toch heel hard.
yes, otherwise you start walking next to your shoesquote:Op woensdag 20 januari 2010 14:03 schreef rompompom het volgende:
Are you guys taking me in the mailing?
Dat klinkt als een uitspraak van Cruijffquote:Op woensdag 20 januari 2010 14:12 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
is dat een Engelse Britse in het Nederlands?
had ook zomaar gekund jaquote:Op woensdag 20 januari 2010 14:41 schreef NelisZ het volgende:
[..]
Dat klinkt als een uitspraak van Cruijff
Dat heb ik d'r niet eens geleerdquote:Op woensdag 20 januari 2010 14:41 schreef NelisZ het volgende:
[..]
Dat klinkt als een uitspraak van Cruijff
Dat is mn achternaam helemaal nietquote:
i hope GotC isn't taking you in the little O!quote:Op woensdag 20 januari 2010 15:12 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Dat is mn achternaam helemaal niet![]()
En die van haarzelf ook niet![]()
* Flappekz voelt zich in de mailing getaked
quote:Op woensdag 20 januari 2010 15:30 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
i hope GotC isn't taking you in the little O!
Als je me ff je team-id geeft, zal ik vanavond thuis even kijken voor jequote:Op woensdag 20 januari 2010 15:24 schreef kristyle het volgende:
Zou iemand me kunnen helpen mijn volgende match voor te bereiden?
Hij speelt een 4-5-1 met vleugelaanval. Bij zijn vleugelverdedigers staan de pijlen naar het midden. Zijn rechterflank zal makkelijk over mijn linkerverdediging komen.
Ik speel 3-5-2 en zal de slag op het middenveld winnen. Maar mijn aanval is veel te zwak om het op te nemen tegen zijn verdediging.
Volgens die tacktieken site abc, zou ik over de flanken moeten aanvallen en met een ocd spelen. Maar ik heb geen speler die voldoet aan de eisen van een ocd ? Als dat tenminste een speler met hoog positiespel, hoog verdedigen en passen is tenminste.
En iets anders, in mijn friendly met 10-0 slaag gehad
Foetre.quote:Op woensdag 20 januari 2010 15:45 schreef NelisZ het volgende:
Zijn er trouwens (naast Gijs_ en ik) nog meer mensen die vanavond in de beker spelen?
quote:Op woensdag 20 januari 2010 15:52 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Oeh, dan ben ik benieuwd voor straks als ik thuiskom
Bedankt!quote:Op woensdag 20 januari 2010 15:43 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Als je me ff je team-id geeft, zal ik vanavond thuis even kijken voor je
Dat dan weer welquote:Op woensdag 20 januari 2010 15:59 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
nee.. zal toch juist verrassend zijn als je dat dan aantreft?
kerst was voor jou niet lang genoegquote:
als ik zo verrast wordt, wil ik het hele jaar wel kerst vieren hoorquote:Op woensdag 20 januari 2010 16:06 schreef The_Hives het volgende:
[..]
kerst was voor jou niet lang genoeg
Dit komt dichter in de buurt
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 20 januari 2010 16:49 schreef Flappekz het volgende:
Kom ik thuis....helemaal geen verrassing
dat hadden inderdaad andere roze bollen moeten zijnquote:Op woensdag 20 januari 2010 16:54 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ja, zo stond ik hier dus ook in de woonkamer, met mn roze pompoms
Dan had ik zo gestaan ->quote:Op woensdag 20 januari 2010 17:03 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
dat hadden inderdaad andere roze bollen moeten zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |