quote:Op woensdag 20 januari 2010 13:01 schreef NelisZ het volgende:
Is dat een nieuwe mode ofzo, zelf geen nieuw topic openen als je de oude op slot gooit?
Inderdaadquote:Op woensdag 20 januari 2010 13:11 schreef The_Hives het volgende:
nu alleen og naar online laten verplaatsen
Ik ookquote:Op woensdag 20 januari 2010 13:22 schreef Psychonikeo het volgende:
ik had wel een mooi Engels/Nederlands gezegde verwacht als TT
is dat een Engelse Britse in het Nederlands?quote:Op woensdag 20 januari 2010 14:09 schreef GotC het volgende:
Voordat ik een fout maak, maak ik die fout niet.
volgens mij beantwoord je je vraag zelf,quote:Op woensdag 20 januari 2010 13:07 schreef Paaskonijn het volgende:
Wat is het slimste wat ik vanavond kan doen;
4-3-3 spelen zodat mijn jonge poepjes tenminste training krijgen of 5-4-1 om de schade beperkt te houden? Verliezen ga ik toch heel hard.
yes, otherwise you start walking next to your shoesquote:Op woensdag 20 januari 2010 14:03 schreef rompompom het volgende:
Are you guys taking me in the mailing?
Dat klinkt als een uitspraak van Cruijffquote:Op woensdag 20 januari 2010 14:12 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
is dat een Engelse Britse in het Nederlands?
had ook zomaar gekund jaquote:Op woensdag 20 januari 2010 14:41 schreef NelisZ het volgende:
[..]
Dat klinkt als een uitspraak van Cruijff
Dat heb ik d'r niet eens geleerdquote:Op woensdag 20 januari 2010 14:41 schreef NelisZ het volgende:
[..]
Dat klinkt als een uitspraak van Cruijff
Dat is mn achternaam helemaal nietquote:
i hope GotC isn't taking you in the little O!quote:Op woensdag 20 januari 2010 15:12 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Dat is mn achternaam helemaal niet![]()
En die van haarzelf ook niet![]()
* Flappekz voelt zich in de mailing getaked
quote:Op woensdag 20 januari 2010 15:30 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
i hope GotC isn't taking you in the little O!
Als je me ff je team-id geeft, zal ik vanavond thuis even kijken voor jequote:Op woensdag 20 januari 2010 15:24 schreef kristyle het volgende:
Zou iemand me kunnen helpen mijn volgende match voor te bereiden?
Hij speelt een 4-5-1 met vleugelaanval. Bij zijn vleugelverdedigers staan de pijlen naar het midden. Zijn rechterflank zal makkelijk over mijn linkerverdediging komen.
Ik speel 3-5-2 en zal de slag op het middenveld winnen. Maar mijn aanval is veel te zwak om het op te nemen tegen zijn verdediging.
Volgens die tacktieken site abc, zou ik over de flanken moeten aanvallen en met een ocd spelen. Maar ik heb geen speler die voldoet aan de eisen van een ocd ? Als dat tenminste een speler met hoog positiespel, hoog verdedigen en passen is tenminste.
En iets anders, in mijn friendly met 10-0 slaag gehad
Foetre.quote:Op woensdag 20 januari 2010 15:45 schreef NelisZ het volgende:
Zijn er trouwens (naast Gijs_ en ik) nog meer mensen die vanavond in de beker spelen?
quote:Op woensdag 20 januari 2010 15:52 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Oeh, dan ben ik benieuwd voor straks als ik thuiskom
Bedankt!quote:Op woensdag 20 januari 2010 15:43 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Als je me ff je team-id geeft, zal ik vanavond thuis even kijken voor je
Dat dan weer welquote:Op woensdag 20 januari 2010 15:59 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
nee.. zal toch juist verrassend zijn als je dat dan aantreft?
kerst was voor jou niet lang genoegquote:
als ik zo verrast wordt, wil ik het hele jaar wel kerst vieren hoorquote:Op woensdag 20 januari 2010 16:06 schreef The_Hives het volgende:
[..]
kerst was voor jou niet lang genoeg
Dit komt dichter in de buurt
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 20 januari 2010 16:49 schreef Flappekz het volgende:
Kom ik thuis....helemaal geen verrassing
dat hadden inderdaad andere roze bollen moeten zijnquote:Op woensdag 20 januari 2010 16:54 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ja, zo stond ik hier dus ook in de woonkamer, met mn roze pompoms
Dan had ik zo gestaan ->quote:Op woensdag 20 januari 2010 17:03 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
dat hadden inderdaad andere roze bollen moeten zijn
au!! hahaquote:Op woensdag 20 januari 2010 17:07 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Dan had ik zo gestaan ->![]()
OT - friendly lekker kansloos met 9-1 verloren in Luxemburg. Maar da's niet gek tegen 224 hatstats ...
Orders vergeten.quote:Op woensdag 20 januari 2010 14:37 schreef Xummon het volgende:
[..]
volgens mij beantwoord je je vraag zelf,
als je al weet dat je gaat verliezen zou ik voor de training gaan
Dat snap ik, je komt wel vaker thuis neem ik aan? Ruim je t wel zelf op?quote:Op woensdag 20 januari 2010 16:49 schreef Flappekz het volgende:
Kom ik thuis....helemaal geen verrassing
quote:Op woensdag 20 januari 2010 18:24 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat snap ik, je komt wel vaker thuis neem ik aan? Ruim je t wel zelf op?
Je kunt vannacht rustig gaan slapen hoor, het heeft geen gevolgenquote:Op woensdag 20 januari 2010 19:34 schreef TheVulture het volgende:
Kut, per abuis mijn coach opgesteld in mijn oefenpot en die heeft nu een +1 blessure... heeft dit gevolgen voor mijn training?
Dank je voor de geruststellingquote:Op woensdag 20 januari 2010 19:34 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Je kunt vannacht rustig gaan slapen hoor, het heeft geen gevolgen
quote:Op woensdag 20 januari 2010 15:45 schreef NelisZ het volgende:
Zijn er trouwens (naast Gijs_ en ik) nog meer mensen die vanavond in de beker spelen?
Mazzelaar... ik heb nog nooit een vlaggetje gewonnenquote:Op donderdag 21 januari 2010 07:50 schreef Flappekz het volgende:
Ik heb voor komende woensdag het vlaggetje van Hayastan (Armenie dus) gewonnen
Ik nu een stuk of 4 geloof ik, maar dit is tot nu toe de zeldzaamste. Heb ik toch nog wat aan die federaties in HTquote:Op donderdag 21 januari 2010 09:25 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Mazzelaar... ik heb nog nooit een vlaggetje gewonnen
Welke fed's zit jij nog meer bij dan?quote:Op donderdag 21 januari 2010 09:26 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik nu een stuk of 4 geloof ik, maar dit is tot nu toe de zeldzaamste. Heb ik toch nog wat aan die federaties in HT
Dat kun je zien hequote:Op donderdag 21 januari 2010 09:55 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Welke fed's zit jij nog meer bij dan?
Ah, ok, good busy then.quote:Op woensdag 20 januari 2010 14:39 schreef The_Hives het volgende:
[..]
yes, otherwise you start walking next to your shoes
echt niet!quote:Op donderdag 21 januari 2010 14:14 schreef Flappekz het volgende:
Hey, ineens allemaal posts in dit topic
denk ik ook jongenman!quote:Op donderdag 21 januari 2010 14:16 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Oh, sorry ... dan denk ik dat ik me heb vergist
Ik ben luiquote:
Ik ga volgende week naar Moldavie!quote:Op donderdag 21 januari 2010 07:50 schreef Flappekz het volgende:
Ik heb voor komende woensdag het vlaggetje van Hayastan (Armenie dus) gewonnen
Nicequote:Op donderdag 21 januari 2010 18:38 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik ga volgende week naar Moldavie!Ongeveer net zo groot als Armenie.
Zo heb ik ook al wat vlaggetjes gepakt idd. Deze heb ik gewonnen. Slechts 130 HT-ers daar ofzoquote:Op donderdag 21 januari 2010 18:53 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Zeker. Zo nodig je er 25 uit net en meteen raak. All1 speel ik nu wel tegen AJ. Auxerre
In Moldavië 964 actieve spelers.quote:Op donderdag 21 januari 2010 18:54 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Zo heb ik ook al wat vlaggetjes gepakt idd. Deze heb ik gewonnen. Slechts 130 HT-ers daar ofzo
quote:Manuel Palacio His training efforts showed good results as his passing abilities increased from weak to inadequate.
Arturs ¦vīpiņ¨ Training hard and no fooling around with his team-mates helped improve his passing skill from poor to weak.
Ernesto Jordi Training hard and no fooling around with his team-mates helped improve his passing skill from weak to inadequate.
Imko Nieuwenhuize Increased his passing skill from inadequate to passable.
Aldo Benders Training hard and no fooling around with his team-mates helped improve his passing skill from inadequate to passable.
quote:Arnoud Jalink (64637373)
16 jaar en 81 dagen, volgende verjaardag: 22-02-2010
Specialiteit: Koppen
Team: YMFC College
Nationaliteit: Nederland
Arriveerde bij de club: 25-10-2009 08:52 (88 dagen geleden)
Waarschuwingen: 1
Blessures: fit
Spelersvaardigheden
Keepen: onbekend
Verdedigen: onbekend (max. zwak)
Positiespel: redelijk (max. goed)
Vleugelspel: redelijk (max. goed)
Passen: onbekend (max. slecht)
Scoren: onbekend
Spelhervatting: onbekend
Owh, maar dat is best een hele fijnequote:Op vrijdag 22 januari 2010 09:16 schreef Gijs_ het volgende:
M'n beste mid stijgt van zwak naar redelijk vorm, verder niks!
Zeker, komt me ook goed van pas zondag!quote:Op vrijdag 22 januari 2010 09:17 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Owh, maar dat is best een hele fijne
Ben ook heel blij met hem! Hij hoeft niet perse op 17.000 de jeugd uit, omdat zijn stats precies aansluiten op mijn trainingsschema bij de "grote jongens".quote:Op vrijdag 22 januari 2010 09:20 schreef Gijs_ het volgende:
Dat jeugdspelertje van jou is ook lekker zeg!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |