Ken beuren, ik heb een TR verstuurd, komt er vast gauw een vriendelijk modje langs om het te regelen.quote:Op woensdag 4 maart 2009 14:15 schreef ferrari_rood het volgende:
vergeten erbij te zetten hoeveelste forum pagina dit is. als excuus ik typ nog met 1 hand.
Lotgenotencontact!quote:
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:Op woensdag 4 maart 2009 15:06 schreef Dipkip het volgende:
Je mag maximaal 100 x 50 x 50 cm veren versturen zei het meisje op het postkantoor.
*gaat grootste verhuisdoos in het huis zoeken*
Het is maar goed dat ik alle popcorn bewaard heb speciaal voor oh-oh
Jij stuurde mij ook popcornquote:Op woensdag 4 maart 2009 15:10 schreef oh-oh het volgende:
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeee![]()
( gelukkig krijg ik de doos op mn werk, hebben die poetswijven hier ook es wat te doen)
Zoals ik al zei, t maakt me niet uit, doen die dames hier ook es watquote:Op woensdag 4 maart 2009 15:13 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Jij stuurde mij ook popcorndus je krijgt popcorn terug. De rest krijgt kranten
![]()
ik heb ook gewoon niet genoeg kranten over, ik doe wel alles in zakjes dus je hoeft het niet opnieuw schoon te maken
quote:Op woensdag 4 maart 2009 16:08 schreef oh-oh het volgende:
Oh ja Dip, het spreekt voor zich dat je als je ergens een proefje van wil dat je dat dan ff neemt he
Right back at ya voor alle moeite gekkie!quote:
De grootste moeite was steeds om te voorkomen dat ik iemand een Boskat toe zou sturen, maar die zijn nu gelukkig in slaap gevallenquote:
quote:Op woensdag 4 maart 2009 16:56 schreef Dipkip het volgende:
Neeeeee!!! Mijn MIjn Mijn!!!![]()
Maar ik kan wel een sample kattenhaar toesturen?
quote:
Crash Course in Skincare. Ik heb m ooit ergens bij gekregen en hij was toen 6 dagen voor de THT datum, maar ik heb m al een week of 6 en hij is nog primaquote:
Oh echt ?quote:
Ben zelf ook enorm hebberig met Lush dus neem maar even gemakshalve aan dat anderen ook blij zijn als ze snel hun spullen hebbenquote:
Groeporderen is ook leuk.quote:Op donderdag 5 maart 2009 14:59 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Ben zelf ook enorm hebberig met Lush dus neem maar even gemakshalve aan dat anderen ook blij zijn als ze snel hun spullen hebben![]()
Ben ook een nieuwe group order begonnen voor forum specialsvond het leuk om te doen.
Je kan wel met mijne meedoen als je wil?quote:Op donderdag 5 maart 2009 15:04 schreef Cat22 het volgende:
Groeporderen is ook leuk.Krijg je de grote pakketten binnen en mag je overal aan snuffelen. En lekker royaal andersmans geld uitgeven...
![]()
Dit keer ga ik geen party groepsorder doen waarschijnlijk, de produkten zijn nog steeds niet bekend en volgende week ben ik op vakantie dus geen tijd om eea uit te werken.
Lief aanbod! Maar dinnetje A (heb je gezien op de meet) gaat ook een groepsorder doen dus ik doe lekker met haar mee. Geen extra verzendkosten, geen geregel maar met een beetje geluk wel meehelpen dozen uitpakken.quote:Op donderdag 5 maart 2009 15:17 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Je kan wel met mijne meedoen als je wil?
Er is op het Lushforum iemand bij jou uit de buurt die met je samen wil doen, misschien is dat een idee? Omdat ik toch maar eens in de paar weken bij mn mams ben. Mam is in het buitenland nu (was ik ff vergeten) dus kan over een paar dagen weer bellen.quote:Op donderdag 5 maart 2009 15:28 schreef rac het volgende:
Dip ik wil misschien ook wel weer mee doen (indien de producten me aanstaan dan)
als ik het weet laat ik van me horen.
En heb je je moeder al gesproken?
Nog steeds niets van Nok gehoord ik wordt ongeduldig
Wat zul jij blij zijn.quote:Op donderdag 5 maart 2009 17:11 schreef Dipkip het volgende:
Op de UK site staat nu een moederdagpagina: vooral producten die je al los kon kopen nog eens uitgelicht, maar ook een nieuw cadeau.
Mum gift heeft: Pop in the Bath, Think Pink, Lemony Flutter, Sultana of Soap, Yummy Yummy Yummy, The Comforter, Honey I Washed The Kids. Het kost 24,95 pond.
Oeh, ja, da's een goeie! Ik zie mezelf de komende tijd nog niet richting het zuiden komen voor m'n werk, dus dan kan het net zo goed in het weekend. Ik pb je even.quote:Op donderdag 5 maart 2009 16:12 schreef oh-oh het volgende:Ik ben blij dat ik me ver van het forum weet te houden, ik heb voorlopig wel genoeg besteld.
Oh ja Cat, weet jij al of je dit weekend deze kant op wil komen?
Omdat je zakken op kantoor staan, en dan moet ik ze vandaag of morgen even mee naar huis nemen namelijk!
Comforter BBS, Melting Marshmellow Moment melt, Honey Bee ballistic, Creamy Candy BBS, Ma Bar BBS.. kies maar uit. Allemaal zoet en per stuk onder de tien euro.quote:Op donderdag 5 maart 2009 21:23 schreef Niara het volgende:
Ja, ik hoop ook dat ze die baan krijgt. Bij Lush werken lijkt echt een droombaan.![]()
Advies gevraagd trouwens..
Wat zal ik meenemen als er in Antwerpen geen grabbags meer zijn?
Het liefst iets voor in bad, liefst onder de 10 euro en iets zoets.![]()
Ik moet namelijk vieren dat ik 4 dagen niet meer in deze badkamer hoef te douchen:
[ afbeelding ]
Verdorie, ik krijg het plaatje niet kleiner![]()
Toch wel ^^
But you get the picture
Misschien moet ze ook koopavond werken! (of is dat alleen in Maastricht dat t op donderdag isquote:
De eend is van Racquote:Op vrijdag 6 maart 2009 12:05 schreef oh-oh het volgende:Die eend, geweldig
![]()
Hoe kom je dr op, ik lag echt in een deuk!
En Dip, waarom zo veel kado's jij mafkees??????
Maar wel echt onwijs lief![]()
Die marshmellow, wist je dat dat mijn favo is????
Jawel die had je wel besteldquote:Op vrijdag 6 maart 2009 12:14 schreef oh-oh het volgende:
Ja dr zat een marshmellow melt in, oh jee, is die in de verkeerde doos gegaan dan???
In hart vorm eentje, die had ik volgens mij niet besteld toch???
Oeh dan krijg ik ook een envelopje hequote:Op vrijdag 6 maart 2009 13:27 schreef Cat22 het volgende:
Da's mooi oh oh, dat je van MMM houdt. Ik heb er hier nog eentje liggen.![]()
Wat vind je van de wax melts? Want daar heeft Dippie me ook al verslaafd aan gemaakt (bestelling komt volgende week binnen!)
Oh die wil ik wel ruilen, jij bent van de ballen toch?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 13:27 schreef Cat22 het volgende:
Da's mooi oh oh, dat je van MMM houdt. Ik heb er hier nog eentje liggen.![]()
Wat vind je van de wax melts? Want daar heeft Dippie me ook al verslaafd aan gemaakt (bestelling komt volgende week binnen!)
quote:
Ik neem hem mee, ben zelf meer van de BBSen dan van de ballen maar we verzinnen wel wat.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 13:47 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh die wil ik wel ruilen, jij bent van de ballen toch?
Kheb nog wel wat ballen![]()
De wax dingetjes daar ga ik zo es uitgebreid aan ruiken.
Lijken me echt fijn nu ik niet meer rook
Oh wat goed zeg !quote:Op vrijdag 6 maart 2009 14:08 schreef oh-oh het volgende:
We komen er vast wel uit ja!
Ik zit aanstaande maandag op 3 weken![]()
Two weeks, four days, 14 hours, 8 minutes and 49 seconds. 260 cigarettes not smoked, saving ¤ 50,42. Life saved: 21 hours, 40 minutes.
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 14:46 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb geen geheim, ik was het gewoon echt zat.
De teller is een grote drive ieg!
Ik dacht ook dat het me nooit zou lukken maar met het topic hier en die teller gaat het eigenlijk heel fijn.
De eend is echt een giller, ik ben nog aan het bedenken wat ik er voor leuks mee ga doen!
Ik denk dat ik m op de plee zet met wat zeepjes er in of zo
Ik had twee stukken en ik vond dat 1 wel genoeg was. Bovendien, stoppen met roken moet beloond worden!! Vind het superstoer van je!!quote:Op vrijdag 6 maart 2009 13:46 schreef oh-oh het volgende:
Oh en ik vond de Pumpkin ook al grooooooot voor een half stuk, hoef je m zelf niet?
(..)
Dip je bent echt veeeeeeeeels te lief
Oh ja Queen of Hearts heb ik idd ook nog, lekker makkelijk onder de douche!quote:Op vrijdag 6 maart 2009 15:30 schreef oh-oh het volgende:
Ik douche 's ochtends altijd dus ik dacht zelf 's ochtends Queen of hearts en Celestial , en de Ultrabland voor 's avonds.
Het ruikt hemels in elk geval!
Die potjes zijn wel echt veel te klein vrees ik, of doe je er toch best lang mee???
Mn curlywurly verheug ik me ook echt op
Ik ga Rub Rub Rub iig van mijne afhalen, ik had gister een proefje gebruikt...quote:Op vrijdag 6 maart 2009 15:46 schreef oh-oh het volgende:
Oh damn nou moet ik die Lemony dan ook maar op mijn nieuwe lijst zetten he....
Staan alweer 3 dingen op hahahahaha.
Fijn dat de Celestial bevalt! Hij ruikt heerlijk, ik heb nu nog een beetje over. Ik vind hem wel fijn voor na een maskertje wat soms wat heftig is. Maar voor dagelijks gebruik vind ik hem te vet.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 15:25 schreef Dipkip het volgende:
Celestial is goed he? Ik doe nu steeds 's avonds eerst Ultrabland () en dan Celestial. Ik zie na 2 dagen al heel veel verschil, terwijl ik al zo blij was met hoe mn gezicht er uit zag door de Dream Cream!! Ik moet alleen voor 's ochtends nog wat anders verzinnen, want het duurt een tijdje voor het is ingetrokken (door de Ultrabland denk ik). Ik denk dat ik 's ochtens gewoon een tonic doe en dan Celestial, of Angels on Bare Skin.
Waar gaat dit over?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 16:22 schreef Dipkip het volgende:
Die van jou rook heerlijk naar honing maar bij dit potje ruik ik eigenlijk helemaal niksnaja, ik heb mn parfum, maar toch wel jammer vind ik.
Celestial, ik kreeg een proefje van Cat wat naar honing rook maar mn potje nu ruikt nergens naar.quote:
Verkeerde volgordequote:Op vrijdag 6 maart 2009 17:09 schreef oh-oh het volgende:
Oh ik verheug me op vanavond!
Naar huis, al die zooi slepen, dan boodschappen doen, dan lekker heel veel lush proberen in de douche:
ik wil douchen met SDM, en mn haren wassen met reincarnation, een H'sua Wen dinges masker dr op, en mn gezicht doen met Ultrabland![]()
En dan me lekker insmeren![]()
![]()
En morgen komt Cat![]()
Joy to Lush
Goed dat ik het nog lees!quote:Op vrijdag 6 maart 2009 17:12 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Celestial, ik kreeg een proefje van Cat wat naar honing rook maar mn potje nu ruikt nergens naar.
[..]
Verkeerde volgordeeerst Hussewenbenhwaa, en dan je haar wassen!
Dat heb ik gisteren ook gedaan, wat lekker is dat zeg!! Doe jij het op droog of op vochtig haar? Ik had het op vochtig gedaan, anders doe je maar 2x met zo'n potquote:Op vrijdag 6 maart 2009 17:24 schreef Cat22 het volgende:
Ik heb vandaag The Strokes weer eens op mijn haar gestreken.![]()
Die moet ik mee bestellen met de party order, want de bodem van de pot komt in zicht.![]()
Ik doe het op droog haar en bij voorkeur in bad. Ik heb het nu een keer of 3 gebruikt en kan er nog 1 of 2 keer mee doen (inclusief wat er op mijn badmat viel doordat ik de pot omstoottequote:Op vrijdag 6 maart 2009 18:03 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Dat heb ik gisteren ook gedaan, wat lekker is dat zeg!! Doe jij het op droog of op vochtig haar? Ik had het op vochtig gedaan, anders doe je maar 2x met zo'n pot
En gaan jullie samen forum special shoppen?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 18:27 schreef Llewella het volgende:
Weten jullie wat nou zo leuk is? Dat ik gewoon echt een collega heb die ook serieus Lush verslaafd is!Zo leuk om dan daarover ook op m'n werk te kunnen praten!
Gister is ze zelf weer wezen shoppen. Ik zei al; ik dacht dat ik de enige was die dat soort rare dingen altijd heeft
(Ik sta er vaak alleen voor in m'n omgeving wat betreft aparte hobbies en interesses).
Ik vind dat gewoon geweldig!
Ik vertelde er wel over, dat klonk d'r wel leuk! Maar misschien dat de vriendin van haar zoon wel iets gaat doen met de forumspecials (schijnt ook op het forum te zitten, werkt/werkte bij lush -oproepkracht-).quote:Op vrijdag 6 maart 2009 18:29 schreef Dipkip het volgende:
[..]
En gaan jullie samen forum special shoppen?
Lush heeft dat effect vaker op mensen. En dan heb ik het zowel over jouw reactie als die van luv.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 21:38 schreef nokwanda het volgende:
Dipkip..... ik voelde net een klein kind tijdens het uitpakken. Mijn luv heeft erg gelachen.![]()
![]()
Er zijn er gelukkig niet al teveel.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 01:09 schreef nokwanda het volgende:
Als er nog mensen zijn die dingen aan kunnen raden die echt net zo ruiken je net zozeer moet vermijden alsFlying Fox... geef effe een gil
die heeft nok dus ook al. Veel plezier bij Oh-Oh straksquote:Gelijk de solid shampoo Godiva en de Flying Fox templebalm gehaald. Echt mijn geurtje
Hij is echt lelijk he? Vond ik bij mijn ouders ook al.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 10:02 schreef rac het volgende:
Die Eend was ook gewoon een grapje!!! (ik vond de flesjes nl. zo klein) gooi dat lelijke ding Asjeblieft weg
voor je het weet erger je , je eraan. Mijn advies na het lachen, gelijk met de popcorn in de afvalbak.
met die close-up lijkt hij nog gigantisch ook.
Het is zo'n love it or hate it produkt. Ik hoor bij de haterts maar er zijn veel mensen die hem helemaal geweldig vinden. Ik heb ooit een hele discussie via pm gehad met iemand die Gumback Express HAATTE. En ik maar mopperen over mijn Godiva Shampoo bar waar ik maar niet aan kon wennen. Uiteindelijk hebben we geruild, allebei blij.quote:Is het echt zo vies Cat? die flying fox?
Zag ik later ook.quote:[..]
die heeft nok dus ook al. Veel plezier bij Oh-Oh straks
Liever bekend om lelijke eendjes te mishandelen dan mensen te martelen met Kitsch!!!!quote:
Inderdaad schuimt ie minder dan bijvoorbeeld mijn Karmakomba of de Juniperdinges. En hij ruikt bij gebruik minder sterk.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 11:17 schreef Llewella het volgende:
nokwanda, ik vind FF en godiva ook heel lekker hoor!Dus je bent niet de enige
(Ik kan weer niet tegen snowcake
).
Alleen m'n godiva heb ik van ellende maar weggegooid, die viel al snel helemaal uit elkaar, en vind hem ook wat minder lekker in gebruik in vergelijking tot seanik (qua schuimen en stroefheid). Wel jammer, want de geur vind ik wel heel fijn!
Weet ik nog niet, mam en ik zijn alletwee nogal druk nu. Als je het snel wil hebben kan ik het ook opsturen hoorquote:Op zaterdag 7 maart 2009 13:30 schreef rac het volgende:
Maar voor een boskat is die precies groot genoeg!
en Dip wanneer kan ik mijn pakketje verwachten![]()
is de Forumparty grouporder al helemaal vol want ik had ook mee willen doen
Goed idee, dat ga ik doen. En koekjes.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 16:24 schreef rac het volgende:
Oh dipkip toch
Ik geloof dat het tijd is voor thee!
Met een soywax geurtje voor ultieme ontspanning!
Ik ga snel weer verder met een paar boeketten en dan heel snel binnenzetten.
Misschien is het nu anders omdat ik de enige ben die een group order doet? Of is dat normaal ook zo? Als ik er nog meer krijg zal wel even een emo rant doen dat ik misschien maar helemaal geen group order moet doen, dat helpt vástquote:Op zaterdag 7 maart 2009 17:12 schreef Cat22 het volgende:
Dippie: wat vervelend dat de Lushies zo dwingerig doen. Vind ik echt asociaal. Als mensen te bang/lui/onwetend/onzeker etc zijn om een CC aan te schaffen of naar de UK te bellen dan moeten ze niet eisen van anderen dat die het voor hen oplossen. Ik kan me voorstellen dat het voor jou niet leuk groepsorderen is zo. Gek genoeg heb ik dit nog niet zo meegemaakt. Maar als ik jou was zou ik ze in heldere taal duidelijk maken dat je niet van dwingmails gediend bent. Wat denken ze wel!
Of zet het iets subtieler in een andere sectie (klaagmuur, on my mind etc.) dan pikken ze het ook op en ben jij er in één keer mee klaar. Er zitten een hoop leuke mensen op dat forum, maar ook een aantal... iets minder sociale mensen zullen we maar zeggen.
Ik wil de party produkten intussen wel weten, maar dat zal wel na het weekend worden. Ik hoop niet dat ze tot een dag van tevoren wachten, dan worden de groepsordermensen gillend gek. Ik kan het weten...
Nou zeg, voor jou loop ik met liefde naar het postkantoor hoor!! Dat hebben we gewoon zo afgesproken en besides jij bent geopereerd en dus zielig. Ik doe echt graag wat aardigs voor mensen, maar dan wil ik het wel zelf aanbieden, het moet me niet worden opgedrongen, daar hou ik niet van. Want mensen die dat doen zijn altijd de mensen die nooit zelf wat aanbieden te doen. Leuke mensen vragen zoiets gewoon en gaan geen naar jankverhaal ophangen en met hun voet op de grond stampen.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 19:38 schreef ferrari_rood het volgende:
vervelend voor je dipkip. je hebt mensen die liever lui dan moe zijn maar wel verwachten dat andere alles voor ze doen. En dan moet je voor mij ook nog morgen extra naar het postkantoor sorry.
Het is met wat dikkere straaltjes water dan gewoon, maar niet die enorme extra druk er achter zoals bij van die massage standjes. Het 'gutst' er uit in plaats van dat het er uit spuit. Het voelt heel luxe en het is ook heel lekker als je spierpijn hebt maar niet die ultraturbomassagestralen wil. Je houdt ook een brede straal over, terwijl met massage je meestal zo'n smalle straal krijgt. Het komt nog steeds uit de hele douchekop alleen denk ik dat ze het aantal gaatjes halveren ofzo, dat de straaltjes net wat dikker worden.quote:
Het zal er ook mee te maken hebben dat je op dit moment nog de enige groepordergoeroe bent. Maar evengoed vind ik dat ze niet zo moeten zeuren en dwingen. Vorige keer ben ik zo gek geweest om een hele rij mensen aan een rijtje groepsordermensen toe te delen zodat iedereen een plekje kreeg. En heb ik ook een paar 'boehoe, ik was een week niet hier en nu heb ik het gemi-hist' reacties gekregen. Of mensen die zich hadden aangemeld en vervolgens niks meer van zich lieten horen. Of een bestelling haden gemaild en alsnog afhaakten (voordat ik ging bestellen, dat dan wel). Vond ik destijds ook een beetje jammer. Maar het is nooit tot een halve emotionele chantage gekomen.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 17:45 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Misschien is het nu anders omdat ik de enige ben die een group order doet? Of is dat normaal ook zo? Als ik er nog meer krijg zal wel even een emo rant doen dat ik misschien maar helemaal geen group order moet doen, dat helpt vást![]()
Het wisselt, een paar dagen van tevoren is standaard en tijdens de partydag worden er meestal ook nog produkten ingegooid op een first come, first serve basis. De zogenaamde factory mistakes. Dus bereid je voor op pb's van mensen die opeens ook een factory mistake willen hebben. Als je daar geen zin in hebt zou ik dat nu alvast duidelijk aangeven.quote:Ik ben ook superbenieuwd en ik hoop echt dat ze het wat langer van te voren laten weten... Doen ze dat meestal wel?
Ja.quote:Of is de gekte standaard?
Nou en of!!! Die leeft bij mij namelijk niet lang. is er iets dat jij graag zou willen? Ik heb ook nog de Silky Underwear die ik wat te makjes vind. Iets om mee te ruilen of zo. Roep maar en dan kijk ik of ik het heb.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 21:43 schreef -Peach het volgende:
Hey Nokwanda, ik heb evt. nog wel een Flying Fox temple balm uit 'n grabbag...ik hou er ook niet van. Zeg maar of je er in geïnteresseerd bent (aangezien je er net een hebt gekocht). Ben er morgenavond pas weer.
Nee, niemand durft meer wat te zeggen sinds jouw tactvolle postquote:Op zaterdag 7 maart 2009 22:29 schreef Cat22 het volgende:
Dipkip: heb je nog groepsordermeedoevraag-pb's gehad nadat ik mijn post heb geplaatst? Het valt me op dat sinds vanmiddag niemand meer gereageerd heeft namelijk.
Soms is staand je haar wassen teveel moeitequote:Op zaterdag 7 maart 2009 20:54 schreef DancingPhoebe het volgende:
Waarom je in hemelsnaam de boedha zou doen als je een bad hebt als dat van jou DK, is beyond me!
Jij hebt wel weer super veel mazzel hoor, heb je het zo gepland of plannen ze het speciaal voor jouquote:Op zaterdag 7 maart 2009 23:20 schreef Cat22 het volgende:
WHIEIEIEIE!!!![]()
![]()
Lush White City heeft een retro party op de 14e (precies mijn vertrekdatum, maar ik heb de hele ochtend + een stuk van de middag)! Retro goodies te koop en bij aankoop van 20 pond aan produkten een retro goodiebag gratis!![]()
Waar zou het dichtsbijzijnde postkantoor zijn? Want ik geloof dat ik wat moet naar huis laten opsturen.....
Ik ben helemaal blij, UK winkel parties schijnen echt heel leuk te zijn. En het is altijd zwaar oké om een hoop retro te kunnen snuffelen. En mischien misschien misschien hebben ze wel een paar heel speciale party produkten.quote:
quote:Nee, niemand durft meer wat te zeggen sinds jouw tactvolle post![]()
Kan zo niet echt op iets komen wat ik graag wil. Misschien kun je zeggen wat je kwijt wilt? (als het zoetig/fruitig ruikt vind ik het vaak wel lekker) En iets voor in bad is altijd goed en shower gelly's vind ik ook fijn (heb alleen snowshowers nu)quote:Op zaterdag 7 maart 2009 23:04 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Nou en of!!! Die leeft bij mij namelijk niet lang. is er iets dat jij graag zou willen? Ik heb ook nog de Silky Underwear die ik wat te makjes vind. Iets om mee te ruilen of zo. Roep maar en dan kijk ik of ik het heb.
Ik heb een Joy of Jelly of een stukje B-Electro voor je.quote:Op zondag 8 maart 2009 22:36 schreef -Peach het volgende:
[..]
Kan zo niet echt op iets komen wat ik graag wil. Misschien kun je zeggen wat je kwijt wilt? (als het zoetig/fruitig ruikt vind ik het vaak wel lekker) En iets voor in bad is altijd goed en shower gelly's vind ik ook fijn (heb alleen snowshowers nu)
Joy of Jelly lijkt me wel watquote:Op maandag 9 maart 2009 09:03 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik heb een Joy of Jelly of een stukje B-Electro voor je.
Kan prima. Jelly in een stevig plastic zakje, dat dichtplakken en daarna nog een zakje eromheen voor de zekere geit, bubbeltjesenvelop en je bent klaar.quote:Op maandag 9 maart 2009 09:42 schreef -Peach het volgende:
+698
[..]
Joy of Jelly lijkt me wel watMaar is dat wel goed te versturen?
Het zit in een potje, dus dat moet wel lukken. Dan verpak ik het ook nog in bubbeltjesplastic. Het enige dat jammer is, is dat het niet door de brievenbus past. Eens kijken wat voor een oplossing ik daarvoor kan bedenken. Misschien moet ik hem in een plat bakje van een bodybutter verzenden.quote:Op maandag 9 maart 2009 09:42 schreef -Peach het volgende:
+698
[..]
Joy of Jelly lijkt me wel watMaar is dat wel goed te versturen?
Je moet het niet in een potje versturen! Ik denk dat een body butter bakje ook niet gaat passen. Of het wordt platgedrukt en springt uit elkaar.quote:Op maandag 9 maart 2009 11:30 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Het zit in een potje, dus dat moet wel lukken. Dan verpak ik het ook nog in bubbeltjesplastic. Het enige dat jammer is, is dat het niet door de brievenbus past. Eens kijken wat voor een oplossing ik daarvoor kan bedenken. Misschien moet ik hem in een plat bakje van een bodybutter verzenden.
Wel jammer ja. Ik dacht overigens wel een zeepwinkel gezien te hebben (ergens) in Hoog Catharijne. Maar helaas.quote:Op maandag 9 maart 2009 13:15 schreef Cat22 het volgende:
In de OP kun je zien waar de winkels zitten, helaas staat Utrecht nog niet bij het rijtje.
Is dat niet Sabon? Lush is veel meer dan dat!quote:Op maandag 9 maart 2009 14:02 schreef Crientj het volgende:
[..]
Wel jammer ja. Ik dacht overigens wel een zeepwinkel gezien te hebben (ergens) in Hoog Catharijne. Maar helaas.
Ik moet komende zondag in de buurt zijn en ga maandag terug. Ik neem aan dat de winkel zondag dicht is, vanaf hoe laat kan ik op maandag langskomen?quote:Op maandag 9 maart 2009 15:54 schreef rac het volgende:
Ben benieuwd of de andere solids net zo goed zijn.... kan niet wachten tot Dip langskomt.
Tegen een uur of half 12 ben ik er (bijna) altijd wel maar als je iets eerder wilt komen mag dat natuurlijk ook dan kom ik gewoon iets vroeger op mijn werk. (liever niet om 9.00 uur alquote:Op maandag 9 maart 2009 15:58 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Ik moet komende zondag in de buurt zijn en ga maandag terug. Ik neem aan dat de winkel zondag dicht is, vanaf hoe laat kan ik op maandag langskomen?
Ik heb er geloof ik nog wel een, als ik ze niet allemaal versnipperd heb voor in de group orderquote:Op maandag 9 maart 2009 21:01 schreef DancingPhoebe het volgende:
Heeft iemand nog een lush times van rond kerst?
Ik wil een lush noob een setje geven van de overload die ik met de grabbags heb gescored. Ik wilde er leuk een print-screentje bij doen van wat wat is, maar dat is natuurlijk nergens meer te vinden....
Het gaat om de snowshowers Jelly, de GBF (?) Jelly, de roze zeep en de chocoladekleur zeep...
quote:Op maandag 9 maart 2009 21:40 schreef DanseMacabre het volgende:
Dipkip, ik heb de chocolate santa die bij m'n pakket zat aan m'n nichtje gegeven. Ze vond 'm heeeel lekker en ze had zelfs haar zusje een stukje gegeven.
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 13:46 schreef Miracle_Drug het volgende:
Mijn zoon heeft mijn sof coeur ingepikt, hij vind hem helemaal geweldig ruiken. 'Dan ruik ik sexy mama, daar komen de meiden op af' zei hij vanmorgen7 Jaar oud
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 13:46 schreef Miracle_Drug het volgende:
Mijn zoon heeft mijn sof coeur ingepikt, hij vind hem helemaal geweldig ruiken. 'Dan ruik ik sexy mama, daar komen de meiden op af' zei hij vanmorgen7 Jaar oud
*Joy of Jelly flatst in het gezicht van -Peach*quote:Op dinsdag 10 maart 2009 13:50 schreef nokwanda het volgende:
* nokwanda gooit een Joy of Jelly naar -Peach
[ afbeelding ]
Ja idd. Jammer dat het allemaal zo'n lekker spul is, dat is zonde. Anders zou het wel tof zijn haha! Jelly fight!quote:Op dinsdag 10 maart 2009 13:58 schreef nokwanda het volgende:
Nahhh, die mist wel. ik kan namelijk ook niet gooien
Dat spul flatst trouwens fantastisch. je zou er bijna een wedstrijdje in gaan organiseren.
Oké! Wie heeft er een enorm verwarmd zwembad en wil daar jelly-smijtende lushies in hebben?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 14:18 schreef nokwanda het volgende:
mwoah, in een lekker warm badje een LIF-Lush-smijtmetjelly-meet houden
Er bestaat iets wat te zoet is voor jou?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 13:50 schreef oh-oh het volgende:
Geweldig!
Ik vind mn strawberry feels echt TE zoet
Er passen er zeker 3 in ons bad en ik heb nog wel een paar kerstjellies overquote:Op dinsdag 10 maart 2009 14:38 schreef -Peach het volgende:
Oké! Wie heeft er een enorm verwarmd zwembad en wil daar jelly-smijtende lushies in hebben?
Jippie! In bad bij Dippie!quote:Op dinsdag 10 maart 2009 16:04 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Er passen er zeker 3 in ons bad en ik heb nog wel een paar kerstjellies over
Kee dan. Dat wordt dan een -Peach-Nok-Dip-jelly-meet. PM je je adres even?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 16:04 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Er bestaat iets wat te zoet is voor jou?![]()
[..]
Er passen er zeker 3 in ons bad en ik heb nog wel een paar kerstjellies over
Ik heb ook heul veul jellies!quote:Op dinsdag 10 maart 2009 16:19 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Kee dan. Dat wordt dan een -Peach-Nok-Dip-jelly-meet. PM je je adres even?
Oh die heb ik nog van toen ik een sp op moest sturen! Komen we een keer spontaan langs! *insert honigsoep reclame*quote:Op dinsdag 10 maart 2009 16:19 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Kee dan. Dat wordt dan een -Peach-Nok-Dip-jelly-meet. PM je je adres even?
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 16:21 schreef -Peach het volgende:
Oh die heb ik nog van toen ik een sp op moest sturen! Komen we een keer spontaan langs! *insert honigsoep reclame*
Oeoeoee!! Mijne van Serene ookquote:Op dinsdag 10 maart 2009 16:21 schreef Cat22 het volgende:
Ik heb ook heul veul jellies!Zelfs nog eentje van kerst vorig jaar, de Jingle Jelly.
![]()
Dippie: mijn tart bestelling is binnen!
Eigenlijk hartstikke offtopicquote:
Serene? Purplesparks toch? Of had je twee bestellingen lopen, stoute meid!?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 16:26 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Oeoeoee!! Mijne van Serene ooklekkerlekkerlekker!! ik heb de doos in mijn nachtkastje verstopt, hihi
![]()
Nee hoor!!! driequote:Op dinsdag 10 maart 2009 16:53 schreef Cat22 het volgende:
Serene? Purplesparks toch? Of had je twee bestellingen lopen, stoute meid!?
Ja pesies. Ik denk, zeg het er maar even bij.quote:
Is je badkamer eindelijk klaar, komen wij hem afbreken. Afvoer helemaal verstopt door stukjes jellyquote:Op dinsdag 10 maart 2009 16:26 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Libellemutsen die 'lekker gek' doen
![]()
[..]
Oeoeoee!! Mijne van Serene ooklekkerlekkerlekker!! ik heb de doos in mijn nachtkastje verstopt, hihi
![]()
oewww, die hebben wel Jasmijnzeep. Heb jij enig idee of die ook naar echte jasmijn ruikt? De meeste producten die zeggen jasmijngeur te hebben ruiken naar iets dat er op zou moeten lijken.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 19:36 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik heb er ook een paar van purplesparks met Lushgeur. Maar om niet helemaal failliet te gaan hou ik het nu bij lurebeauty
Ik heb uit mijn grab bag een oude Big Calm die daar best toe in staat zou zijn. Hij is helemaal hard en weigerde op te lossen in mijn fluff.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 19:07 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Is je badkamer eindelijk klaar, komen wij hem afbreken. Afvoer helemaal verstopt door stukjes jelly![]()
En er flink op stampenquote:Op dinsdag 10 maart 2009 21:56 schreef Cat22 het volgende:
Ik heb uit mijn grab bag een oude Big Calm die daar best toe in staat zou zijn. Hij is helemaal hard en weigerde op te lossen in mijn fluff.Het bad in met de rakker!
Butterball showergel!quote:Op dinsdag 10 maart 2009 22:03 schreef oh-oh het volgende:
Cat, ik had twee testertjes van jou, de lemony en wat was die andere?
Ik stond dr net mee in mn handen en ik heb gewoon geen idee wat het is
Het maakte zaterdag dus minder indruk dan ik zo op het eerste oog zag.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 22:08 schreef oh-oh het volgende:Owwwwww ja, ik wist het echt niet meer
![]()
Ik vergeet t nu nie meer heur
Echt erg. ik las de posts van onder naar boven en las toen : showergeil, je weet wel, dat kwakje.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 22:05 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Butterball showergel!![]()
Je weet wel, dat kwakje.
Voorlopig heeft ze wel genoeg aan haar eigen zeepjes hoor. En het scheelt dat mevrouw al blij is met 1 bruisbal ofzo.quote:Op woensdag 11 maart 2009 08:45 schreef oh-oh het volgende:Das idd een duur nichtje strakjes
![]()
Ik heb vandaag dat geile kwakkie in de douche gebruikt, wel lekker maar ik kan leven zonder ( gelukkig maar ).
Mn reincarnate is echt heilig, ik ben nu al bang voor de dag dat ie op is![]()
En de Sympathy For the Skin en Ultrabland zijn ook van die dingen die ik altijd in huis zal moeten hebben.
Mijn god! Hoe kunnen ouders een kind toch verpesten.quote:Op woensdag 11 maart 2009 11:53 schreef Dipkip het volgende:
Mevrouw de diva van 6 waar ik eerder over vertelde wilde laatst graag mijn Lush spullen bekijken. Dus wij samen in de bak met bruisballen kijken. Begint ze er gewoon uit te pakken 'ik wil deze, en deze, en deze, dat vindt mijn mama wel goed'![]()
Ik heb heel vrolijk 'nee, die zijn van mij'gezegd en haar een stukje zeep gegeven wat ze aannam met 'nou ja, ok'. Zucht
Ik had haar echt gewoon NIKS gegeven en gezegd dat ze maar zelf centjes moest sparen voor een tripje naar een Lush winkel.quote:Op woensdag 11 maart 2009 11:53 schreef Dipkip het volgende:
Mevrouw de diva van 6 waar ik eerder over vertelde wilde laatst graag mijn Lush spullen bekijken. Dus wij samen in de bak met bruisballen kijken. Begint ze er gewoon uit te pakken 'ik wil deze, en deze, en deze, dat vindt mijn mama wel goed'![]()
Ik heb heel vrolijk 'nee, die zijn van mij'gezegd en haar een stukje zeep gegeven wat ze aannam met 'nou ja, ok'. Zucht
quote:
3 posts boven de jouwequote:
Gelijk heb je. Mijn nichtje wil er alleen maar aan ruiken en vraagt er niet om. Alleen als ik het aanbied aan d'r.quote:Op woensdag 11 maart 2009 11:53 schreef Dipkip het volgende:
Vróeg ze er maar om, dat vind ik helemaal niet erg! Ze is namelijk binnenkort jarig. Maar ze néémt het gewoon, gaat er van uit dat als ze iets wil het van haar is. Ze kondigde ook aan 'nu wil ik iets lekkers', bij een kind van 3 kun je je dat wel voorstellen maar een van 6 moet weten dat je iig netjes vraagt, als je al vraagt. Vind ik.quote:Op woensdag 11 maart 2009 17:49 schreef DanseMacabre het volgende:
Gelijk heb je. Mijn nichtje wil er alleen maar aan ruiken en vraagt er niet om. Alleen als ik het aanbied aan d'r.
Ze zat gister zo te genieten.
Tja dat vraag ik me ook af. Ik denk dat ze daar nog aardig wat mee te stellen krijgen en eigenlijk verwacht ik dat het opvoedingsgewijs niet opgelost gaat worden maar de jongedame ofwel snoeihard op dr smoel gaat zodra ze zichzelf moet redden in de boze buitenwereld ofwel voetbalvrouw wordt (of iets vergelijkbaars). Ze heeft ook de witblonde haren en genetische aanleg voor major boobage, dus mjah. Het kan nog wel even duren voor ze niet meer krijgt wat ze wil door een pruillipje te trekkenquote:Op woensdag 11 maart 2009 18:08 schreef DanseMacabre het volgende:
Wat vervelend, wat moet dat als ze ouder is? Als ze niet zomaar alles krijgt wat ze eist?
Myrthe durft dat niet eens te vragen.
Hoezo zou je maar 1 tas per bestelling kunnen doen?quote:Op woensdag 11 maart 2009 23:57 schreef Shan_Savan het volgende:
Begrijp ik nu goed dat er ook oudere party items te bestellen zijn (zolang de voorraad strekt)?
Oh ik zou dol graag de HIWT sg hebben van een eerdere party, maar ik zie geen lijst wat er dan beschikbaar zou zijn
En er zijn Lush tassen? Maar daar kan je maar 1 per order bestellenEn helaas geen plaatje.
Hoop dat er morgen nog foto's komen van de producten.
Volgens mij staat dat hierboven toch? Staat in de post van Hilary.quote:We have a limited amount of the following Lush washbags. We are offering them for sale at the party on a one per order basis, in order to ensure that everyone has a chance to get one.
Oh ja, ik zie het nu ook staan.quote:Op donderdag 12 maart 2009 00:08 schreef Shan_Savan het volgende:
Volgens mij staat dat hierboven toch? Staat in de post van Hilary.
Oeh, leuk!quote:Op donderdag 12 maart 2009 12:49 schreef mmascha het volgende:
Ik ga in september naar Londen! (Naar Michael Jackson, maar ook )naar Lush! Nu nog even een leuk hotel zoeken.
Oe, goed punt *reminder in agenda zet*quote:Op donderdag 12 maart 2009 14:19 schreef oh-oh het volgende:Ik ging net ff een masker halen en een potje lemony flutter, en een you have been mangoed, babbel babbel, opgegeven voor VIP avond over 2 weken, klets klets klets, aan klantenkaart gedacht.
Vergeet ik nog een van mijn vele kortingsbonnen eens in te leveren\
Echt dom, maja.
Op de VIP avond dan maar proberen er aan te denken he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |