Lief aanbod! Maar dinnetje A (heb je gezien op de meet) gaat ook een groepsorder doen dus ik doe lekker met haar mee. Geen extra verzendkosten, geen geregel maar met een beetje geluk wel meehelpen dozen uitpakken.quote:Op donderdag 5 maart 2009 15:17 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Je kan wel met mijne meedoen als je wil?
Er is op het Lushforum iemand bij jou uit de buurt die met je samen wil doen, misschien is dat een idee? Omdat ik toch maar eens in de paar weken bij mn mams ben. Mam is in het buitenland nu (was ik ff vergeten) dus kan over een paar dagen weer bellen.quote:Op donderdag 5 maart 2009 15:28 schreef rac het volgende:
Dip ik wil misschien ook wel weer mee doen (indien de producten me aanstaan dan)
als ik het weet laat ik van me horen.
En heb je je moeder al gesproken?
Nog steeds niets van Nok gehoord ik wordt ongeduldig
Wat zul jij blij zijn.quote:Op donderdag 5 maart 2009 17:11 schreef Dipkip het volgende:
Op de UK site staat nu een moederdagpagina: vooral producten die je al los kon kopen nog eens uitgelicht, maar ook een nieuw cadeau.
Mum gift heeft: Pop in the Bath, Think Pink, Lemony Flutter, Sultana of Soap, Yummy Yummy Yummy, The Comforter, Honey I Washed The Kids. Het kost 24,95 pond.
Oeh, ja, da's een goeie! Ik zie mezelf de komende tijd nog niet richting het zuiden komen voor m'n werk, dus dan kan het net zo goed in het weekend. Ik pb je even.quote:Op donderdag 5 maart 2009 16:12 schreef oh-oh het volgende:Ik ben blij dat ik me ver van het forum weet te houden, ik heb voorlopig wel genoeg besteld.
Oh ja Cat, weet jij al of je dit weekend deze kant op wil komen?
Omdat je zakken op kantoor staan, en dan moet ik ze vandaag of morgen even mee naar huis nemen namelijk!
Comforter BBS, Melting Marshmellow Moment melt, Honey Bee ballistic, Creamy Candy BBS, Ma Bar BBS.. kies maar uit. Allemaal zoet en per stuk onder de tien euro.quote:Op donderdag 5 maart 2009 21:23 schreef Niara het volgende:
Ja, ik hoop ook dat ze die baan krijgt. Bij Lush werken lijkt echt een droombaan.![]()
Advies gevraagd trouwens..
Wat zal ik meenemen als er in Antwerpen geen grabbags meer zijn?
Het liefst iets voor in bad, liefst onder de 10 euro en iets zoets.![]()
Ik moet namelijk vieren dat ik 4 dagen niet meer in deze badkamer hoef te douchen:
[ afbeelding ]
Verdorie, ik krijg het plaatje niet kleiner![]()
Toch wel ^^
But you get the picture
Misschien moet ze ook koopavond werken! (of is dat alleen in Maastricht dat t op donderdag isquote:
De eend is van Racquote:Op vrijdag 6 maart 2009 12:05 schreef oh-oh het volgende:Die eend, geweldig
![]()
Hoe kom je dr op, ik lag echt in een deuk!
En Dip, waarom zo veel kado's jij mafkees??????
Maar wel echt onwijs lief![]()
Die marshmellow, wist je dat dat mijn favo is????
Jawel die had je wel besteldquote:Op vrijdag 6 maart 2009 12:14 schreef oh-oh het volgende:
Ja dr zat een marshmellow melt in, oh jee, is die in de verkeerde doos gegaan dan???
In hart vorm eentje, die had ik volgens mij niet besteld toch???
Oeh dan krijg ik ook een envelopje hequote:Op vrijdag 6 maart 2009 13:27 schreef Cat22 het volgende:
Da's mooi oh oh, dat je van MMM houdt. Ik heb er hier nog eentje liggen.![]()
Wat vind je van de wax melts? Want daar heeft Dippie me ook al verslaafd aan gemaakt (bestelling komt volgende week binnen!)
Oh die wil ik wel ruilen, jij bent van de ballen toch?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 13:27 schreef Cat22 het volgende:
Da's mooi oh oh, dat je van MMM houdt. Ik heb er hier nog eentje liggen.![]()
Wat vind je van de wax melts? Want daar heeft Dippie me ook al verslaafd aan gemaakt (bestelling komt volgende week binnen!)
quote:
Ik neem hem mee, ben zelf meer van de BBSen dan van de ballen maar we verzinnen wel wat.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 13:47 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh die wil ik wel ruilen, jij bent van de ballen toch?
Kheb nog wel wat ballen![]()
De wax dingetjes daar ga ik zo es uitgebreid aan ruiken.
Lijken me echt fijn nu ik niet meer rook
Oh wat goed zeg !quote:Op vrijdag 6 maart 2009 14:08 schreef oh-oh het volgende:
We komen er vast wel uit ja!
Ik zit aanstaande maandag op 3 weken![]()
Two weeks, four days, 14 hours, 8 minutes and 49 seconds. 260 cigarettes not smoked, saving ¤ 50,42. Life saved: 21 hours, 40 minutes.
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 14:46 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb geen geheim, ik was het gewoon echt zat.
De teller is een grote drive ieg!
Ik dacht ook dat het me nooit zou lukken maar met het topic hier en die teller gaat het eigenlijk heel fijn.
De eend is echt een giller, ik ben nog aan het bedenken wat ik er voor leuks mee ga doen!
Ik denk dat ik m op de plee zet met wat zeepjes er in of zo
Ik had twee stukken en ik vond dat 1 wel genoeg was. Bovendien, stoppen met roken moet beloond worden!! Vind het superstoer van je!!quote:Op vrijdag 6 maart 2009 13:46 schreef oh-oh het volgende:
Oh en ik vond de Pumpkin ook al grooooooot voor een half stuk, hoef je m zelf niet?
(..)
Dip je bent echt veeeeeeeeels te lief
Oh ja Queen of Hearts heb ik idd ook nog, lekker makkelijk onder de douche!quote:Op vrijdag 6 maart 2009 15:30 schreef oh-oh het volgende:
Ik douche 's ochtends altijd dus ik dacht zelf 's ochtends Queen of hearts en Celestial , en de Ultrabland voor 's avonds.
Het ruikt hemels in elk geval!
Die potjes zijn wel echt veel te klein vrees ik, of doe je er toch best lang mee???
Mn curlywurly verheug ik me ook echt op
Ik ga Rub Rub Rub iig van mijne afhalen, ik had gister een proefje gebruikt...quote:Op vrijdag 6 maart 2009 15:46 schreef oh-oh het volgende:
Oh damn nou moet ik die Lemony dan ook maar op mijn nieuwe lijst zetten he....
Staan alweer 3 dingen op hahahahaha.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |