abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_66925449
@_Peach, ik heb je pakketje nu pas op kunnen sturen omdat ik even verpakkingsmateriaal moest verzamelen.
Dat is gelukt. Alleen had ik vooral heel erg veel ducktape. Dat zit dus ook overal Om het plastic hoesje, om het bubbeltjesplastic en zelfs op de enveloppe die niet goed wilde plakken.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
  woensdag 11 maart 2009 @ 10:14:42 #252
159909 -Peach
Prunus persica
pi_66926642
Haha nou ik ben benieuwd! Zou t morgen al komen? Vrijdag ga ik vroeg weg en dan kom ik zondagavond pas weer terug...zou zonde zijn om m een weekend in de brievenbus te laten liggen (of misschien wordt ie wel gestolen door mn huisgenoten! )
Garlic cheese! Double death to you, you lactose intolerant vamp man!
pi_66926910
Ik neem aan van wel, tenzij de post laat is. Vandaag gepost zou morgen afgeleverd moeten betekenen.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  woensdag 11 maart 2009 @ 10:45:59 #254
159909 -Peach
Prunus persica
pi_66927589
We zullen zien, dan zou jij vandaag jouw voske moeten krijgen
pi_66927739
ik zie zo wel of er een vosje door de brievenbus vliegt
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_66929328
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 08:45 schreef oh-oh het volgende:
Das idd een duur nichtje strakjes
Ik heb vandaag dat geile kwakkie in de douche gebruikt, wel lekker maar ik kan leven zonder ( gelukkig maar ).
Mn reincarnate is echt heilig, ik ben nu al bang voor de dag dat ie op is
En de Sympathy For the Skin en Ultrabland zijn ook van die dingen die ik altijd in huis zal moeten hebben.
Voorlopig heeft ze wel genoeg aan haar eigen zeepjes hoor. En het scheelt dat mevrouw al blij is met 1 bruisbal ofzo.
pi_66929636
Mevrouw de diva van 6 waar ik eerder over vertelde wilde laatst graag mijn Lush spullen bekijken. Dus wij samen in de bak met bruisballen kijken. Begint ze er gewoon uit te pakken 'ik wil deze, en deze, en deze, dat vindt mijn mama wel goed'

Ik heb heel vrolijk 'nee, die zijn van mij' gezegd en haar een stukje zeep gegeven wat ze aannam met 'nou ja, ok'. Zucht
pi_66929698
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 11:53 schreef Dipkip het volgende:
Mevrouw de diva van 6 waar ik eerder over vertelde wilde laatst graag mijn Lush spullen bekijken. Dus wij samen in de bak met bruisballen kijken. Begint ze er gewoon uit te pakken 'ik wil deze, en deze, en deze, dat vindt mijn mama wel goed'

Ik heb heel vrolijk 'nee, die zijn van mij' gezegd en haar een stukje zeep gegeven wat ze aannam met 'nou ja, ok'. Zucht
Mijn god! Hoe kunnen ouders een kind toch verpesten.

Over een uurtje vertrek ik naar Lush heaven (Londen). Partyyyyy!
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  woensdag 11 maart 2009 @ 11:58:26 #259
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_66929794
quote:

Ik had haar echt gewoon NIKS gegeven en gezegd dat ze maar zelf centjes moest sparen voor een tripje naar een Lush winkel.
Anders leert ze het helemaal nooit nie.
Cat, heel veel plezier!
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_66929976
Dat ze niet ging gillen en met spullen gooien was voor haar doen al een grote verbetering en ze heeft het daarna wel heel trots aan dr ouders laten zien, dus ik denk dat ze er echt wel blij mee was, maar met een enorme bak bruisballen naast dr leek een half stukje angel's delight wat karig denk ik. Ze had daarvoor al wel helemaal uit dr zelf helpen schoonmaken dus ze had op zich wel wat verdient.

Ze heeft trouwens geen zakgeld, anders had ik dat wel aangeboden, maar ze krijgt gewoon wat ze wil ('wat ze nodig heeft') dus dan is het een beetje sneu om te zeggen ga maar sparen
  woensdag 11 maart 2009 @ 12:33:33 #261
207400 rac
Handleiding in uitvoer
pi_66930858
Cat heel veel plezier in london!!!

OMG die kinderen van tegenwoordig. Hadden die van mij maar nooit dat ene kadootje aangenomen. Dan had ik Lush nooit leren kennen. (zou veel schelen voor mijn gemoedsrust en portemonee )
pi_66935753
Ik kom net bij vrienden op hun bruiloft. met de bruid had ik het over chocolade en ik zei dat er zelfs verzorgingsproducten zijn die naar chcolade ruiken. dat dat iets voor haar zou zijn. Zegt ze: o ja, van Lush. Blijkt ze al lang een vaste Lushie te zijn
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_66935773
Cat, have fun, hun
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_66937066
heeeey, ik dacht hier net; wat vliegt hier nou. was het een vos Kei leuk, een vliegende vos.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  woensdag 11 maart 2009 @ 15:41:08 #265
176471 oh-oh
pi_66937777
En Nok post vrolijk in dr eentje door
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_66937975
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 15:41 schreef oh-oh het volgende:
En Nok post vrolijk in dr eentje door
je verpest mijn 4 op een rij kans
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  woensdag 11 maart 2009 @ 15:49:09 #267
159909 -Peach
Prunus persica
pi_66938058
Is dr al een voske binnen gevlogen???
  woensdag 11 maart 2009 @ 15:49:54 #268
176471 oh-oh
pi_66938086
Solly
Morgen ga ik een masker kopen, denk dat honing gebeuren, voor zondag.
We hebben broertjesweekend ( 2 vriendinnen en ik, de fokster van Billy met zijn mama en zn broertje en een andere vriendin met een broertje ) en dan gaan we zondag wandelen, ze blijven slapen, en dan gaan we Lushen, haarmaskers, gezichtsmaskers en een flauwe film
( Groucho Marx )
pi_66938802
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 15:49 schreef -Peach het volgende:
Is dr al een voske binnen gevlogen???
3 posts boven de jouwe
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  woensdag 11 maart 2009 @ 16:10:23 #270
159909 -Peach
Prunus persica
pi_66939004
Oh. Ben hersendood en -loos vandaag. Succes met je vossenjacht!
pi_66942285
quote:

Gelijk heb je. Mijn nichtje wil er alleen maar aan ruiken en vraagt er niet om. Alleen als ik het aanbied aan d'r.
Ze zat gister zo te genieten.
pi_66942393
Ik liep de Lush in om me op te geven voor de VIP avond met de paaseieren en toen hadden ze weer afgeprijsde grabbags ik heb er twee meegenomen en in ieder tasje zat:
- sunny hunny (Karma zeep, HIWTK zeep, Happy zeep)
- uiteraard weer christmas cake slice
- en natuurlijk weer B electro
- magic ballistic
- a gold star BBS
- mr butterball ballistic

Ik ben helemaal blij want ik vond Happy wel lekker ruiken van de BBS, maar de zeep kun je dus alleen in de sunny hunny kopen. Alleen hebben de geuren volgens mij een beetje te lang tegen elkaar aan gezeten daarom zullen ze wel in de tasjes hebben gezeten want ik kan karma en happy maar moeilijk uit elkaar houden - de ene is feloranje en de andere donkerder, zou de feloranje dan happy zijn?
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 17:49 schreef DanseMacabre het volgende:
Gelijk heb je. Mijn nichtje wil er alleen maar aan ruiken en vraagt er niet om. Alleen als ik het aanbied aan d'r.
Ze zat gister zo te genieten.
Vróeg ze er maar om, dat vind ik helemaal niet erg! Ze is namelijk binnenkort jarig. Maar ze néémt het gewoon, gaat er van uit dat als ze iets wil het van haar is. Ze kondigde ook aan 'nu wil ik iets lekkers', bij een kind van 3 kun je je dat wel voorstellen maar een van 6 moet weten dat je iig netjes vraagt, als je al vraagt. Vind ik.
pi_66942907
Wat vervelend, wat moet dat als ze ouder is? Als ze niet zomaar alles krijgt wat ze eist?
Myrthe durft dat niet eens te vragen.
pi_66943429
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 18:08 schreef DanseMacabre het volgende:
Wat vervelend, wat moet dat als ze ouder is? Als ze niet zomaar alles krijgt wat ze eist?
Myrthe durft dat niet eens te vragen.
Tja dat vraag ik me ook af. Ik denk dat ze daar nog aardig wat mee te stellen krijgen en eigenlijk verwacht ik dat het opvoedingsgewijs niet opgelost gaat worden maar de jongedame ofwel snoeihard op dr smoel gaat zodra ze zichzelf moet redden in de boze buitenwereld ofwel voetbalvrouw wordt (of iets vergelijkbaars). Ze heeft ook de witblonde haren en genetische aanleg voor major boobage, dus mjah. Het kan nog wel even duren voor ze niet meer krijgt wat ze wil door een pruillipje te trekken

Ik vind het eigenlijk best wel sneu, want ik was vroeger net zoals jij omschrijft, ik had dat nóóit gedurft. En eigenlijk tot kort geleden gaf ik ook geen geld aan mezelf uit qua onnodige maar oh zo lekkere dingen. En ik geniet er nu zo vreselijk van!! Ik vraag me af of je wel zo kan genieten als je alles altijd zomaar krijgt. Ik was bijvoorbeeld vroeger ook heel zuinig op mn speelgoed en had favorieten wat zowat vrienden waren voor me, maar dit meisje heeft gewoon bakken en bakken vol en het gaat alleen maar om de heb. Ze wil bepaald speelgoed omdat ze 'maar' 4 daarvan heeft, je ziet haar vrijwel nooit spelen. Als ik op haar pas is het heel vreemd voor haar dat ze niet de hele dag TV mag kijken en toen ik wilde knutselen staarde ze me echt aan van alsof ik voor had gesteld auto's te gaan bekrassen ofzo. Dat deed ze echt nóóit, ze begreep het ook niet echt, pas toen ik het met een werkje maken op school vergeleek en toen vond ze het ook wel leuk.
pi_66944635
De hoogste tijd voor zakgeld voor die dame, dan leert ze de waarde wel van geld.
Ik heb zelf pas nog iets geinigs gedaan met m'n jongens. Ik was het gezeur om (duur) snoep een beetje zat, en wilde ze laten zien wat het kost (van hun zakgeld mogen ze geen snoep kopen van mij).

Dus ik gaf ze elk 5 euro, ze mochten kopen wat ze wilden maar moesten daar 2 weken mee doen. De oudste had het door en kocht een zak spekkies van 60 ct, kauwgom van 40 ct e.d. De jongste is dol op celebrations, maar dat was wel gelijk een gat in z'n budget. Ze kochten nog wat goedkope chips erbij en wisselde onderling nog wat snoepjes uit.

Ze deden zo zuinig dat ze na 2 weken zelfs nog over hadden Daar hebben ze wel van geleerd vind ik, ze begrijpen nu waarom ik niet altijd dure snoepjes koop
pi_66944869
Ja precies, zo leren ze het!! Dat zou ik later met mijn kindjes ook doen. Kinderen vinden het ook gewoon leuk zo'n verantwoordelijkheid en het zelf beslissen, dus het is ook echt niet zielig ofzo.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 11 maart 2009 @ 19:30:57 #277
163650 Greys
pi_66945779
Ja, nu moet ik dus ook dringend die Reincarnate als jullie hem zo geweldig vinden!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_66948083
Oe, de speciale forum party producten schijnen vanavond bekend te worden gemaakt.

Oh en DP, ik heb kerstkrantjes voor je!!
pi_66949458
Ik las het Dipkip! SToer! Lees even je PM (vinger <--->hand)

Ik had een heel R&P achtig verhaal over mijn jeugd ivm dat krrijsende kind probleem. Maaar ik heb het even gedelete en hou het nu bij: Volgens mij hebben kinderen die zo zijn opgevoed wel een veel leuker leven (zolang ze het deksel dus niet op de neus krijgen...). Ik ziet het nu aan een collega van mij, die duidelijk zo is opgevoed en zichzelf en het leven fantastisch vindt en er vanuit gaat dat dat voor iedereen geldt. En gewoon de mogelijkheid weigert te erkennen dat anderen er wel eens anders over zouden kunnen denken... Soort van ignorance is a bliss...
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_66949612
Daar heb je ook wel een punt, als het (redelijk) goed blijft gaan is dat zo. Ik hoop het voor mn oppasmeisje, ik gun haar het beste, zij kan er ook niks aan doen natuurlijk.
pi_66953055
ik keek net de foto's van een uitwisseling naar italie met school, wat zie ik: mijn uitwisselingsstudente met een lushtasje.

Haha.
pi_66953651
Nog steeds geen producten bekend?
pi_66954015
Ik ben aan het F5-en
pi_66954403
Name
Artemis Cream
Description
Raspberry and Lime Body Lotion.

She pulled all the strings she knows she has – and then some more she merely hoped she had. In the end Big and Wesley gave in and made this lovely cream specially for her.

Weight Price PLU 250g £12.00 2597

Fresh Lime Infusion (Citrus aurantifolia), Almond Oil (Prunus dulcis), Cocoa Butter (Theobroma cacao), Organic Raspberry Seed Oil (Rubus idaeus), Glycerine,,Stearic Acid, Triethanolamine, Fresh Raspberry (Rubus idaeus), Bergamot Oil (Citrus Aurantium bergamia), Myrrh Resinoid (Commiphora myrrha), Lime Oil (Citrus aurantifolia), Cetearyl Alcohol, Isoeugenol, *Limonene, *Linalool, *Benzyl Benzoate, *Eugenol, Perfume, Methylparaben, Propylparaben.
* Occurs naturally in essential oils
Vegan

Name
Badass Gel
Description
Ginger Shower Gel

What can we say about this lady's campaign to get her own way ?? You have all seen it.
We tried ignoring her, we tried patronising her, we tried taking out an injunction. But when all that failed, we simply had to accept that she is made of sterner stuff than us and we should just roll over and submit. So here it is - the badass assed gel you ever will see !!

Weight Price PLU 500g £16.50 2596

Fresh Ginger Root Infusion (Zingiber officinale), Rose Water (Rosa centifolia), Sodium Alkyl Sulfate, Sodium Laureth Sulfate, Fine Sea Salt, Cocamide MEA, Glyceryl Stearate, Glycol Cetearate, White WIne Vinegar(lovey), Lauryl Betaine, Propylene Glycol, Organic Jojoba Oil (Simmondsia chinensis), Mimosa Absolute (Mimosa tenuiflora), Geranium Oil (Pelargonium graveolens), Jasmine Absolute (Jasminum grandiflorum), Rose Otto (Rosa damascena), Ylang Ylang Oil (Cananga odorata), Juniperberry Oil (Juniperus communis), Ginger Oil (Zingiber officinale), Tincture of Benzoin (Styrax benzoin), *Limonene, *Linalool, Perfume, Colour 18050, Methylparaben, Propylparaben.
* Occurs naturally in essential oils
Vegan

Name
Shut Up And Get Over It Ballistic
AKA Jiggly’s Foxy Balls
Description
Happy For Sad Ballistic

That Foxy one has nagged poor Wesley and hounded him until he dare not appear out of doors. She wanted something to ease her Seasonal Adjustive Disorder with a large dose of neroli. Jigglypaul said that we should all shut up and get over it - but then he relented and sent his suggestion for this ballistic.
So do you feel the blues breaking through during the long dark winters ?? If so, take one of these into the bath and watch the blues dissolve away, leaving you with a bright sunshine bath to lift your mind and spirits.
Go on, come over to the bright side !

Weight Price PLU Large Ballistic £3.40 2598

Sodium Bicarbonate, Citric Acid, Coarse Sea Salt, Gardenia Extract (Gardenia jasminoides), Grapefruit Oil (Citrus paradisi), Neroli Oil (Citrus Aurantium amara), Mandarin Oil (Citrus nobilis), *Limonene, *Linalool, Perfume, Colour 18050, Colour 61585.
* Occurs naturally in essential
Vegan
We have a limited amount of the following Lush washbags. We are offering them for sale at the party on a one per order basis, in order to ensure that everyone has a chance to get one.

Name
Wash Bag
Description
Tree Tap – Amazonian Wild Rubber. Large Wash Bag with zip. Rubber bag with cotton gusset and Lush logo.
A project to give trade to the forest communities.
See this website for more details of the project:
http://www.amazonlife.com" target="_blank

Price PLU £10.00 9985

Name
Cosmetics or Wash Pouch
Description
Tree Tap – Amazonian Wild Rubber. Zipped pouch with cotton trimmings and Lush logo.
A project to give trade to the forest communities. See this website for more details of the project:
http://www.amazonlife.com" target="_blank

Price PLU £7.00 9983

Leftovers
We have a very limited stock of forum fragrances and lotions from the last party. They will be available on a first come first served basis. Prices as per previous party ( list to follow – but basically it is looking like no Something Wicked lotion or perfume left, and no Skinny Dip perfume left ).

Breath of God Signed Limited Edition Fragrance

There are still a few of these signed and numbered limited edition fragrances left. £60
pi_66954478
Ooooh man die body lotion ga ik inslaan, die klinkt jummmmmmie!!!

Ginger weet ik niet, kent iemand die geur? Is dat wat? Best duur voor douchegel!!
  woensdag 11 maart 2009 @ 23:23:27 #286
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_66954515
Ginger is gember toch?

En poei, ik ben blij dat er niets tussenstaat dat me trekt.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_66954669
Ja, maar dat wil niet zeggen dat het puur en alleen naar gember ruikt.
pi_66955696
Begrijp ik nu goed dat er ook oudere party items te bestellen zijn (zolang de voorraad strekt)?
Oh ik zou dol graag de HIWT sg hebben van een eerdere party, maar ik zie geen lijst wat er dan beschikbaar zou zijn

En er zijn Lush tassen? Maar daar kan je maar 1 per order bestellen En helaas geen plaatje.
Hoop dat er morgen nog foto's komen van de producten.
pi_66955843
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 23:57 schreef Shan_Savan het volgende:
Begrijp ik nu goed dat er ook oudere party items te bestellen zijn (zolang de voorraad strekt)?
Oh ik zou dol graag de HIWT sg hebben van een eerdere party, maar ik zie geen lijst wat er dan beschikbaar zou zijn

En er zijn Lush tassen? Maar daar kan je maar 1 per order bestellen En helaas geen plaatje.
Hoop dat er morgen nog foto's komen van de producten.
Hoezo zou je maar 1 tas per bestelling kunnen doen?

De lijst van welke oudere producten er zijn volgt nog.
pi_66955952
quote:
We have a limited amount of the following Lush washbags. We are offering them for sale at the party on a one per order basis, in order to ensure that everyone has a chance to get one.
Volgens mij staat dat hierboven toch? Staat in de post van Hilary.
pi_66956315
Oh inmiddels staat er een foto bij, daar gaat mijn tasverslaafde hartje niet sneller van kloppen gelukkig
De body lotion lijkt me wel hemels
  donderdag 12 maart 2009 @ 08:50:16 #292
176471 oh-oh
pi_66959349
Oh gelukkig zit er echt niks bij wat mij wat lijkt!
( Groucho Marx )
  donderdag 12 maart 2009 @ 09:41:11 #293
159909 -Peach
Prunus persica
pi_66960705
Die bodylotion...frambozen en limoen
  donderdag 12 maart 2009 @ 09:42:07 #294
159909 -Peach
Prunus persica
pi_66960728
Nou nou nou 2x is ook wel weer overdreven!
  donderdag 12 maart 2009 @ 09:46:47 #295
176471 oh-oh
pi_66960866
Ik ga tussen de middag ff naar de winkel hier, voor een masker en een noodgevalletje , een potje lemony flutter, Chico heeft de meest gruwelijke droge plekken en ik had een proefje van Cat dat daar dus wonderen voor deed.
( Groucho Marx )
pi_66962969
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 00:08 schreef Shan_Savan het volgende:
Volgens mij staat dat hierboven toch? Staat in de post van Hilary.
Oh ja, ik zie het nu ook staan.
  donderdag 12 maart 2009 @ 12:49:01 #297
73348 mmascha
Restaurant Odell
pi_66966866
Ik ga in september naar Londen! (Naar Michael Jackson, maar ook )naar Lush! Nu nog even een leuk hotel zoeken.
Bij Hoevelaken rechtsaf.
pi_66969157
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 12:49 schreef mmascha het volgende:
Ik ga in september naar Londen! (Naar Michael Jackson, maar ook )naar Lush! Nu nog even een leuk hotel zoeken.
Oeh, leuk!
Ik moet voor school naar een museum in Den Haag.. Dus, waarschijnlijk; als die winkel niet aan de totaal andere kant zit dan ga ik daar even kijken voor een verjaardagscadeautje.

Edit; Jahoe!
Het zit niet ver van elkaar vandaan, dus ik weet wat ik dan ga doen ^^.
  donderdag 12 maart 2009 @ 14:19:20 #299
176471 oh-oh
pi_66969951
Ik ging net ff een masker halen en een potje lemony flutter, en een you have been mangoed, babbel babbel, opgegeven voor VIP avond over 2 weken, klets klets klets, aan klantenkaart gedacht.
Vergeet ik nog een van mijn vele kortingsbonnen eens in te leveren \
Echt dom, maja.
Op de VIP avond dan maar proberen er aan te denken he
( Groucho Marx )
pi_66970021
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 14:19 schreef oh-oh het volgende:
Ik ging net ff een masker halen en een potje lemony flutter, en een you have been mangoed, babbel babbel, opgegeven voor VIP avond over 2 weken, klets klets klets, aan klantenkaart gedacht.
Vergeet ik nog een van mijn vele kortingsbonnen eens in te leveren \
Echt dom, maja.
Op de VIP avond dan maar proberen er aan te denken he
Oe, goed punt *reminder in agenda zet*

Wat vind je van lemony flutter?
pi_66971119
zo, ik kom weer eens even om het hoekje kijken.
kip, bedankrt voor je goede zorgen wat betreft mijn bestelling!
alles is super aangekomen, er zat zelfs als extra een stuk angels's delight zeep in, jammer dat ik die smerig vind
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')