Tegen een uur of half 12 ben ik er (bijna) altijd wel maar als je iets eerder wilt komen mag dat natuurlijk ook dan kom ik gewoon iets vroeger op mijn werk. (liever niet om 9.00 uur alquote:Op maandag 9 maart 2009 15:58 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Ik moet komende zondag in de buurt zijn en ga maandag terug. Ik neem aan dat de winkel zondag dicht is, vanaf hoe laat kan ik op maandag langskomen?
Ik heb er geloof ik nog wel een, als ik ze niet allemaal versnipperd heb voor in de group orderquote:Op maandag 9 maart 2009 21:01 schreef DancingPhoebe het volgende:
Heeft iemand nog een lush times van rond kerst?
Ik wil een lush noob een setje geven van de overload die ik met de grabbags heb gescored. Ik wilde er leuk een print-screentje bij doen van wat wat is, maar dat is natuurlijk nergens meer te vinden....
Het gaat om de snowshowers Jelly, de GBF (?) Jelly, de roze zeep en de chocoladekleur zeep...
quote:Op maandag 9 maart 2009 21:40 schreef DanseMacabre het volgende:
Dipkip, ik heb de chocolate santa die bij m'n pakket zat aan m'n nichtje gegeven. Ze vond 'm heeeel lekker en ze had zelfs haar zusje een stukje gegeven.
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 13:46 schreef Miracle_Drug het volgende:
Mijn zoon heeft mijn sof coeur ingepikt, hij vind hem helemaal geweldig ruiken. 'Dan ruik ik sexy mama, daar komen de meiden op af' zei hij vanmorgen7 Jaar oud
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 13:46 schreef Miracle_Drug het volgende:
Mijn zoon heeft mijn sof coeur ingepikt, hij vind hem helemaal geweldig ruiken. 'Dan ruik ik sexy mama, daar komen de meiden op af' zei hij vanmorgen7 Jaar oud
*Joy of Jelly flatst in het gezicht van -Peach*quote:Op dinsdag 10 maart 2009 13:50 schreef nokwanda het volgende:
* nokwanda gooit een Joy of Jelly naar -Peach
[ afbeelding ]
Ja idd. Jammer dat het allemaal zo'n lekker spul is, dat is zonde. Anders zou het wel tof zijn haha! Jelly fight!quote:Op dinsdag 10 maart 2009 13:58 schreef nokwanda het volgende:
Nahhh, die mist wel. ik kan namelijk ook niet gooien
Dat spul flatst trouwens fantastisch. je zou er bijna een wedstrijdje in gaan organiseren.
Oké! Wie heeft er een enorm verwarmd zwembad en wil daar jelly-smijtende lushies in hebben?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 14:18 schreef nokwanda het volgende:
mwoah, in een lekker warm badje een LIF-Lush-smijtmetjelly-meet houden
Er bestaat iets wat te zoet is voor jou?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 13:50 schreef oh-oh het volgende:
Geweldig!
Ik vind mn strawberry feels echt TE zoet
Er passen er zeker 3 in ons bad en ik heb nog wel een paar kerstjellies overquote:Op dinsdag 10 maart 2009 14:38 schreef -Peach het volgende:
Oké! Wie heeft er een enorm verwarmd zwembad en wil daar jelly-smijtende lushies in hebben?
Jippie! In bad bij Dippie!quote:Op dinsdag 10 maart 2009 16:04 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Er passen er zeker 3 in ons bad en ik heb nog wel een paar kerstjellies over
Kee dan. Dat wordt dan een -Peach-Nok-Dip-jelly-meet. PM je je adres even?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 16:04 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Er bestaat iets wat te zoet is voor jou?![]()
[..]
Er passen er zeker 3 in ons bad en ik heb nog wel een paar kerstjellies over
Ik heb ook heul veul jellies!quote:Op dinsdag 10 maart 2009 16:19 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Kee dan. Dat wordt dan een -Peach-Nok-Dip-jelly-meet. PM je je adres even?
Oh die heb ik nog van toen ik een sp op moest sturen! Komen we een keer spontaan langs! *insert honigsoep reclame*quote:Op dinsdag 10 maart 2009 16:19 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Kee dan. Dat wordt dan een -Peach-Nok-Dip-jelly-meet. PM je je adres even?
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 16:21 schreef -Peach het volgende:
Oh die heb ik nog van toen ik een sp op moest sturen! Komen we een keer spontaan langs! *insert honigsoep reclame*
Oeoeoee!! Mijne van Serene ookquote:Op dinsdag 10 maart 2009 16:21 schreef Cat22 het volgende:
Ik heb ook heul veul jellies!Zelfs nog eentje van kerst vorig jaar, de Jingle Jelly.
![]()
Dippie: mijn tart bestelling is binnen!
Eigenlijk hartstikke offtopicquote:
Serene? Purplesparks toch? Of had je twee bestellingen lopen, stoute meid!?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 16:26 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Oeoeoee!! Mijne van Serene ooklekkerlekkerlekker!! ik heb de doos in mijn nachtkastje verstopt, hihi
![]()
Nee hoor!!! driequote:Op dinsdag 10 maart 2009 16:53 schreef Cat22 het volgende:
Serene? Purplesparks toch? Of had je twee bestellingen lopen, stoute meid!?
Ja pesies. Ik denk, zeg het er maar even bij.quote:
Is je badkamer eindelijk klaar, komen wij hem afbreken. Afvoer helemaal verstopt door stukjes jellyquote:Op dinsdag 10 maart 2009 16:26 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Libellemutsen die 'lekker gek' doen
![]()
[..]
Oeoeoee!! Mijne van Serene ooklekkerlekkerlekker!! ik heb de doos in mijn nachtkastje verstopt, hihi
![]()
oewww, die hebben wel Jasmijnzeep. Heb jij enig idee of die ook naar echte jasmijn ruikt? De meeste producten die zeggen jasmijngeur te hebben ruiken naar iets dat er op zou moeten lijken.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 19:36 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik heb er ook een paar van purplesparks met Lushgeur. Maar om niet helemaal failliet te gaan hou ik het nu bij lurebeauty
Ik heb uit mijn grab bag een oude Big Calm die daar best toe in staat zou zijn. Hij is helemaal hard en weigerde op te lossen in mijn fluff.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 19:07 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Is je badkamer eindelijk klaar, komen wij hem afbreken. Afvoer helemaal verstopt door stukjes jelly![]()
En er flink op stampenquote:Op dinsdag 10 maart 2009 21:56 schreef Cat22 het volgende:
Ik heb uit mijn grab bag een oude Big Calm die daar best toe in staat zou zijn. Hij is helemaal hard en weigerde op te lossen in mijn fluff.Het bad in met de rakker!
Butterball showergel!quote:Op dinsdag 10 maart 2009 22:03 schreef oh-oh het volgende:
Cat, ik had twee testertjes van jou, de lemony en wat was die andere?
Ik stond dr net mee in mn handen en ik heb gewoon geen idee wat het is
Het maakte zaterdag dus minder indruk dan ik zo op het eerste oog zag.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 22:08 schreef oh-oh het volgende:Owwwwww ja, ik wist het echt niet meer
![]()
Ik vergeet t nu nie meer heur
Echt erg. ik las de posts van onder naar boven en las toen : showergeil, je weet wel, dat kwakje.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 22:05 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Butterball showergel!![]()
Je weet wel, dat kwakje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |