Misschien is het nu anders omdat ik de enige ben die een group order doet? Of is dat normaal ook zo? Als ik er nog meer krijg zal wel even een emo rant doen dat ik misschien maar helemaal geen group order moet doen, dat helpt vástquote:Op zaterdag 7 maart 2009 17:12 schreef Cat22 het volgende:
Dippie: wat vervelend dat de Lushies zo dwingerig doen. Vind ik echt asociaal. Als mensen te bang/lui/onwetend/onzeker etc zijn om een CC aan te schaffen of naar de UK te bellen dan moeten ze niet eisen van anderen dat die het voor hen oplossen. Ik kan me voorstellen dat het voor jou niet leuk groepsorderen is zo. Gek genoeg heb ik dit nog niet zo meegemaakt. Maar als ik jou was zou ik ze in heldere taal duidelijk maken dat je niet van dwingmails gediend bent. Wat denken ze wel!
Of zet het iets subtieler in een andere sectie (klaagmuur, on my mind etc.) dan pikken ze het ook op en ben jij er in één keer mee klaar. Er zitten een hoop leuke mensen op dat forum, maar ook een aantal... iets minder sociale mensen zullen we maar zeggen.
Ik wil de party produkten intussen wel weten, maar dat zal wel na het weekend worden. Ik hoop niet dat ze tot een dag van tevoren wachten, dan worden de groepsordermensen gillend gek. Ik kan het weten...
Nou zeg, voor jou loop ik met liefde naar het postkantoor hoor!! Dat hebben we gewoon zo afgesproken en besides jij bent geopereerd en dus zielig. Ik doe echt graag wat aardigs voor mensen, maar dan wil ik het wel zelf aanbieden, het moet me niet worden opgedrongen, daar hou ik niet van. Want mensen die dat doen zijn altijd de mensen die nooit zelf wat aanbieden te doen. Leuke mensen vragen zoiets gewoon en gaan geen naar jankverhaal ophangen en met hun voet op de grond stampen.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 19:38 schreef ferrari_rood het volgende:
vervelend voor je dipkip. je hebt mensen die liever lui dan moe zijn maar wel verwachten dat andere alles voor ze doen. En dan moet je voor mij ook nog morgen extra naar het postkantoor sorry.
Het is met wat dikkere straaltjes water dan gewoon, maar niet die enorme extra druk er achter zoals bij van die massage standjes. Het 'gutst' er uit in plaats van dat het er uit spuit. Het voelt heel luxe en het is ook heel lekker als je spierpijn hebt maar niet die ultraturbomassagestralen wil. Je houdt ook een brede straal over, terwijl met massage je meestal zo'n smalle straal krijgt. Het komt nog steeds uit de hele douchekop alleen denk ik dat ze het aantal gaatjes halveren ofzo, dat de straaltjes net wat dikker worden.quote:
Het zal er ook mee te maken hebben dat je op dit moment nog de enige groepordergoeroe bent. Maar evengoed vind ik dat ze niet zo moeten zeuren en dwingen. Vorige keer ben ik zo gek geweest om een hele rij mensen aan een rijtje groepsordermensen toe te delen zodat iedereen een plekje kreeg. En heb ik ook een paar 'boehoe, ik was een week niet hier en nu heb ik het gemi-hist' reacties gekregen. Of mensen die zich hadden aangemeld en vervolgens niks meer van zich lieten horen. Of een bestelling haden gemaild en alsnog afhaakten (voordat ik ging bestellen, dat dan wel). Vond ik destijds ook een beetje jammer. Maar het is nooit tot een halve emotionele chantage gekomen.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 17:45 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Misschien is het nu anders omdat ik de enige ben die een group order doet? Of is dat normaal ook zo? Als ik er nog meer krijg zal wel even een emo rant doen dat ik misschien maar helemaal geen group order moet doen, dat helpt vást![]()
Het wisselt, een paar dagen van tevoren is standaard en tijdens de partydag worden er meestal ook nog produkten ingegooid op een first come, first serve basis. De zogenaamde factory mistakes. Dus bereid je voor op pb's van mensen die opeens ook een factory mistake willen hebben. Als je daar geen zin in hebt zou ik dat nu alvast duidelijk aangeven.quote:Ik ben ook superbenieuwd en ik hoop echt dat ze het wat langer van te voren laten weten... Doen ze dat meestal wel?
Ja.quote:Of is de gekte standaard?
Nou en of!!! Die leeft bij mij namelijk niet lang. is er iets dat jij graag zou willen? Ik heb ook nog de Silky Underwear die ik wat te makjes vind. Iets om mee te ruilen of zo. Roep maar en dan kijk ik of ik het heb.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 21:43 schreef -Peach het volgende:
Hey Nokwanda, ik heb evt. nog wel een Flying Fox temple balm uit 'n grabbag...ik hou er ook niet van. Zeg maar of je er in geïnteresseerd bent (aangezien je er net een hebt gekocht). Ben er morgenavond pas weer.
Nee, niemand durft meer wat te zeggen sinds jouw tactvolle postquote:Op zaterdag 7 maart 2009 22:29 schreef Cat22 het volgende:
Dipkip: heb je nog groepsordermeedoevraag-pb's gehad nadat ik mijn post heb geplaatst? Het valt me op dat sinds vanmiddag niemand meer gereageerd heeft namelijk.
Soms is staand je haar wassen teveel moeitequote:Op zaterdag 7 maart 2009 20:54 schreef DancingPhoebe het volgende:
Waarom je in hemelsnaam de boedha zou doen als je een bad hebt als dat van jou DK, is beyond me!
Jij hebt wel weer super veel mazzel hoor, heb je het zo gepland of plannen ze het speciaal voor jouquote:Op zaterdag 7 maart 2009 23:20 schreef Cat22 het volgende:
WHIEIEIEIE!!!![]()
![]()
Lush White City heeft een retro party op de 14e (precies mijn vertrekdatum, maar ik heb de hele ochtend + een stuk van de middag)! Retro goodies te koop en bij aankoop van 20 pond aan produkten een retro goodiebag gratis!![]()
Waar zou het dichtsbijzijnde postkantoor zijn? Want ik geloof dat ik wat moet naar huis laten opsturen.....
Ik ben helemaal blij, UK winkel parties schijnen echt heel leuk te zijn. En het is altijd zwaar oké om een hoop retro te kunnen snuffelen. En mischien misschien misschien hebben ze wel een paar heel speciale party produkten.quote:
quote:Nee, niemand durft meer wat te zeggen sinds jouw tactvolle post![]()
Kan zo niet echt op iets komen wat ik graag wil. Misschien kun je zeggen wat je kwijt wilt? (als het zoetig/fruitig ruikt vind ik het vaak wel lekker) En iets voor in bad is altijd goed en shower gelly's vind ik ook fijn (heb alleen snowshowers nu)quote:Op zaterdag 7 maart 2009 23:04 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Nou en of!!! Die leeft bij mij namelijk niet lang. is er iets dat jij graag zou willen? Ik heb ook nog de Silky Underwear die ik wat te makjes vind. Iets om mee te ruilen of zo. Roep maar en dan kijk ik of ik het heb.
Ik heb een Joy of Jelly of een stukje B-Electro voor je.quote:Op zondag 8 maart 2009 22:36 schreef -Peach het volgende:
[..]
Kan zo niet echt op iets komen wat ik graag wil. Misschien kun je zeggen wat je kwijt wilt? (als het zoetig/fruitig ruikt vind ik het vaak wel lekker) En iets voor in bad is altijd goed en shower gelly's vind ik ook fijn (heb alleen snowshowers nu)
Joy of Jelly lijkt me wel watquote:Op maandag 9 maart 2009 09:03 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik heb een Joy of Jelly of een stukje B-Electro voor je.
Kan prima. Jelly in een stevig plastic zakje, dat dichtplakken en daarna nog een zakje eromheen voor de zekere geit, bubbeltjesenvelop en je bent klaar.quote:Op maandag 9 maart 2009 09:42 schreef -Peach het volgende:
+698
[..]
Joy of Jelly lijkt me wel watMaar is dat wel goed te versturen?
Het zit in een potje, dus dat moet wel lukken. Dan verpak ik het ook nog in bubbeltjesplastic. Het enige dat jammer is, is dat het niet door de brievenbus past. Eens kijken wat voor een oplossing ik daarvoor kan bedenken. Misschien moet ik hem in een plat bakje van een bodybutter verzenden.quote:Op maandag 9 maart 2009 09:42 schreef -Peach het volgende:
+698
[..]
Joy of Jelly lijkt me wel watMaar is dat wel goed te versturen?
Je moet het niet in een potje versturen! Ik denk dat een body butter bakje ook niet gaat passen. Of het wordt platgedrukt en springt uit elkaar.quote:Op maandag 9 maart 2009 11:30 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Het zit in een potje, dus dat moet wel lukken. Dan verpak ik het ook nog in bubbeltjesplastic. Het enige dat jammer is, is dat het niet door de brievenbus past. Eens kijken wat voor een oplossing ik daarvoor kan bedenken. Misschien moet ik hem in een plat bakje van een bodybutter verzenden.
Wel jammer ja. Ik dacht overigens wel een zeepwinkel gezien te hebben (ergens) in Hoog Catharijne. Maar helaas.quote:Op maandag 9 maart 2009 13:15 schreef Cat22 het volgende:
In de OP kun je zien waar de winkels zitten, helaas staat Utrecht nog niet bij het rijtje.
Is dat niet Sabon? Lush is veel meer dan dat!quote:Op maandag 9 maart 2009 14:02 schreef Crientj het volgende:
[..]
Wel jammer ja. Ik dacht overigens wel een zeepwinkel gezien te hebben (ergens) in Hoog Catharijne. Maar helaas.
Ik moet komende zondag in de buurt zijn en ga maandag terug. Ik neem aan dat de winkel zondag dicht is, vanaf hoe laat kan ik op maandag langskomen?quote:Op maandag 9 maart 2009 15:54 schreef rac het volgende:
Ben benieuwd of de andere solids net zo goed zijn.... kan niet wachten tot Dip langskomt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |