abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_66802945
quote:
Op zaterdag 7 maart 2009 17:12 schreef Cat22 het volgende:
Dippie: wat vervelend dat de Lushies zo dwingerig doen. Vind ik echt asociaal. Als mensen te bang/lui/onwetend/onzeker etc zijn om een CC aan te schaffen of naar de UK te bellen dan moeten ze niet eisen van anderen dat die het voor hen oplossen. Ik kan me voorstellen dat het voor jou niet leuk groepsorderen is zo. Gek genoeg heb ik dit nog niet zo meegemaakt. Maar als ik jou was zou ik ze in heldere taal duidelijk maken dat je niet van dwingmails gediend bent. Wat denken ze wel!
Of zet het iets subtieler in een andere sectie (klaagmuur, on my mind etc.) dan pikken ze het ook op en ben jij er in één keer mee klaar. Er zitten een hoop leuke mensen op dat forum, maar ook een aantal... iets minder sociale mensen zullen we maar zeggen.

Ik wil de party produkten intussen wel weten, maar dat zal wel na het weekend worden. Ik hoop niet dat ze tot een dag van tevoren wachten, dan worden de groepsordermensen gillend gek. Ik kan het weten...
Misschien is het nu anders omdat ik de enige ben die een group order doet? Of is dat normaal ook zo? Als ik er nog meer krijg zal wel even een emo rant doen dat ik misschien maar helemaal geen group order moet doen, dat helpt vást

Ik ben ook superbenieuwd en ik hoop echt dat ze het wat langer van te voren laten weten... Doen ze dat meestal wel? Of is de gekte standaard?
pi_66803825
Wat vervelend dat ze zo dwingend doen.
Ik vind dat je het met de uk-grouporder super gedaan hebt, leuk briefje zat erbij ook.

Ik ben een lush mandje aan het maken voor mijn petekindje, ze wordt acht morgen en is al helemaal gek van de lush al.
  † In Memoriam † zaterdag 7 maart 2009 @ 19:28:18 #153
43556 miss_dynastie
pi_66805922
Heel herkenbaar hoor, dipkip, dat gedrag
pi_66806253
vervelend voor je dipkip. je hebt mensen die liever lui dan moe zijn maar wel verwachten dat andere alles voor ze doen. En dan moet je voor mij ook nog morgen extra naar het postkantoor sorry.
  zaterdag 7 maart 2009 @ 19:44:59 #155
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_66806474
Mijn bad met mn Swalk was echt
Echt goddelijk gewoon
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_66806519
Auuuwauuuuwauuuuw!
Ik heb vandaag hardcore getuinierd. Ik tuinier nooooooit! Hell ik doe uberhaupt nooit iets wat ik niet vanaf de bank of dan toch ten minste achter een beeldscherm kan doen. Maar er moest dus getuinierd worden...

En van lief moest het perse af. Met zon hele logische redering. Zo van dat je er geen nee tegen kan zeggen... (Ok ook wel weer zo dat je achteraf denkt, wathettietochweergelijk, maar goed.) Dus toen het klaar was was ik helemaal kapotter dan kapot en wilde ik een sigaret. Want dat had ik VERDIEND!!! Maar ieeeeeeh ik rook niet meer. Dus mocht ik goddomme ook al geen sigaret!!!!

Dan maar the next best thing. Lekker heet en lang douchen. Als ik heel heel heel zielig ben, mag ik van mezelf een kwartiertje als een budhaatje onder de warme straal op de douchevloer zitten, dus dat had ik al bedacht. Tijdens het de trap op strompelen dacht ik ineens aan de emotibombs die ik nog heb liggen van het grabbagfeest. Met mn allerlaatste krachten dat verpakkinkje draf gefrot. Douche veel te heet aangezet, neergezegen op de vloer en dat ding in een hoekje gemikt.

En dat was best heel lekker! Ineens echt zon sterke walm van iets wat ruikt of het echt heel goed voor je is. Vicks vaporub achtig, maar dan dus prettig.

IK heb nog steeds dodelijke spierpijn, maar toch voel ik me nu niet meer zo intens zielig. Bedankt Lush dus!

Whehehe dipkip, is dit verhaal zielig genoeg om toch nog mee te mogen doen? Ik kan anders ook nog even uitwijden over mn zere vingers, mn lamme armen en mn krakkemikkige rug. En over hoe graag ik een sigaret wil en nog liever een jointje en boeeeeeehoeeeeeeeoeeeeee! Mehehehe nee hoor. Ik hb denk ik nu meer Lush dan ik op kan!!
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_66807040

Kijk, als ik zulke verhalen gePMt kreeg was het een heel ander verhaal heb je geen lekker lush spul om je mee in te smeren DP? Laten smeren natuurlijk.

Ik doe ook de boeddha, maar wij hebben daar speciaal een zitje voor, want met gekruiste benen zitten is gewoon té vermoeiend gekruiste enkels voor het zen effect, en dan de douche op champagne stand. Ik dacht dat ik in een eng marketingtruukje trapte toen ik 20 euro meer uitgaf voor een douche met champagne functie maar het is echt lekkerlekkerlekker
quote:
Op zaterdag 7 maart 2009 19:38 schreef ferrari_rood het volgende:
vervelend voor je dipkip. je hebt mensen die liever lui dan moe zijn maar wel verwachten dat andere alles voor ze doen. En dan moet je voor mij ook nog morgen extra naar het postkantoor sorry.
Nou zeg, voor jou loop ik met liefde naar het postkantoor hoor!! Dat hebben we gewoon zo afgesproken en besides jij bent geopereerd en dus zielig. Ik doe echt graag wat aardigs voor mensen, maar dan wil ik het wel zelf aanbieden, het moet me niet worden opgedrongen, daar hou ik niet van. Want mensen die dat doen zijn altijd de mensen die nooit zelf wat aanbieden te doen. Leuke mensen vragen zoiets gewoon en gaan geen naar jankverhaal ophangen en met hun voet op de grond stampen.
pi_66807151
ik had mezelf vrijdag al genezen verklaard. maar ben er weer op terug gekomen.
de zieligste hier thuis is onze Snowy helaas kan ik hem geen lush oid geven.
pi_66807240
Wat is er met Snowy dan?
pi_66807306
als je in mijn sig op snowy klikt kun je het lezen. Daar heb ik het net getypt in "zijn" topic. hier zullen vast mensen komen die het niet interessant vinden om te lezen.
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 7 maart 2009 @ 20:17:13 #161
163650 Greys
pi_66807695
Dip, wat is een champagnefunctie?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_66808125
Aahw wat sneu van Snowy
quote:
Op zaterdag 7 maart 2009 20:17 schreef Greys het volgende:
Dip, wat is een champagnefunctie?
Het is met wat dikkere straaltjes water dan gewoon, maar niet die enorme extra druk er achter zoals bij van die massage standjes. Het 'gutst' er uit in plaats van dat het er uit spuit. Het voelt heel luxe en het is ook heel lekker als je spierpijn hebt maar niet die ultraturbomassagestralen wil. Je houdt ook een brede straal over, terwijl met massage je meestal zo'n smalle straal krijgt. Het komt nog steeds uit de hele douchekop alleen denk ik dat ze het aantal gaatjes halveren ofzo, dat de straaltjes net wat dikker worden.

*denkt na* of misschien maken ze de gaatjes groter, want ik hou de kraan even ver open dus als er minder of kleinere gaatjes kwamen zou de druk juist hoger worden. Hm.
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 7 maart 2009 @ 20:33:45 #163
163650 Greys
pi_66808276
Het klinkt heerlijk! En inderdaad luxe!
Ik ga zometeen lekker in bad
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_66809088
Ik zit heel graag met gekruiste benen, dus dat scheelt dan nog.

Waarom je in hemelsnaam de boedha zou doen als je een bad hebt als dat van jou DK, is beyond me!
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
pi_66809606
Jeetje FR. Snowy..
  zaterdag 7 maart 2009 @ 21:43:47 #166
159909 -Peach
Prunus persica
pi_66810611
Hey Nokwanda, ik heb evt. nog wel een Flying Fox temple balm uit 'n grabbag...ik hou er ook niet van. Zeg maar of je er in geïnteresseerd bent (aangezien je er net een hebt gekocht). Ben er morgenavond pas weer.
Garlic cheese! Double death to you, you lactose intolerant vamp man!
pi_66810870
quote:
Op zaterdag 7 maart 2009 17:45 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Misschien is het nu anders omdat ik de enige ben die een group order doet? Of is dat normaal ook zo? Als ik er nog meer krijg zal wel even een emo rant doen dat ik misschien maar helemaal geen group order moet doen, dat helpt vást
Het zal er ook mee te maken hebben dat je op dit moment nog de enige groepordergoeroe bent. Maar evengoed vind ik dat ze niet zo moeten zeuren en dwingen. Vorige keer ben ik zo gek geweest om een hele rij mensen aan een rijtje groepsordermensen toe te delen zodat iedereen een plekje kreeg. En heb ik ook een paar 'boehoe, ik was een week niet hier en nu heb ik het gemi-hist' reacties gekregen. Of mensen die zich hadden aangemeld en vervolgens niks meer van zich lieten horen. Of een bestelling haden gemaild en alsnog afhaakten (voordat ik ging bestellen, dat dan wel). Vond ik destijds ook een beetje jammer. Maar het is nooit tot een halve emotionele chantage gekomen.
quote:
Ik ben ook superbenieuwd en ik hoop echt dat ze het wat langer van te voren laten weten... Doen ze dat meestal wel?
Het wisselt, een paar dagen van tevoren is standaard en tijdens de partydag worden er meestal ook nog produkten ingegooid op een first come, first serve basis. De zogenaamde factory mistakes. Dus bereid je voor op pb's van mensen die opeens ook een factory mistake willen hebben. Als je daar geen zin in hebt zou ik dat nu alvast duidelijk aangeven.
quote:
Of is de gekte standaard?
Ja.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_66811454
@ iedereen bedankt voor de reacties op snowy. voordat er iemand komt die begint over het moet over lush gaan. Wat te begrijpen is het is ook een lush topic. Zal ik iedereen die geinteresseerd is op de hoogte houden in zijn "eigen" topic en de sc van f&f. Zeg net tegen mijn vriend dat we maar veel foto's moeten maken. Als mijn schouder het toelaat kan ik het hopelijk binnenkort ook weer zelf.
pi_66811524
En filmpjes!
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_66811646
ik snap niet hoe dat moet. heb geen video camera. alleen een mobiel en een dikgitale fotocamera kan het daar ook mee? en hoe dat op i-net gezet moet worden? heb er geen kabel bij.
pi_66811781
De meeste - zo niet alle- digitale camera's hebben een filmstand (vaak aangegeven door een tekeningetje van een filmcameraatje). Die moet je instellen en dan kun je filmen. En op I-net zetten gaat precies hetzelfde als met foto's, ook via dezelfde kabel, alleen duurt uploaden wat langer. Bij Photobucket gaat het in ieder geval precies hetzelfde, van andere hosts weet ik het niet.
pi_66811831
Dipkip: heb je nog groepsordermeedoevraag-pb's gehad nadat ik mijn post heb geplaatst? Het valt me op dat sinds vanmiddag niemand meer gereageerd heeft namelijk.
pi_66812814
quote:
Op zaterdag 7 maart 2009 21:43 schreef -Peach het volgende:
Hey Nokwanda, ik heb evt. nog wel een Flying Fox temple balm uit 'n grabbag...ik hou er ook niet van. Zeg maar of je er in geïnteresseerd bent (aangezien je er net een hebt gekocht). Ben er morgenavond pas weer.
Nou en of!!! Die leeft bij mij namelijk niet lang. is er iets dat jij graag zou willen? Ik heb ook nog de Silky Underwear die ik wat te makjes vind. Iets om mee te ruilen of zo. Roep maar en dan kijk ik of ik het heb.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
pi_66813330
WHIEIEIEIE!!!
Lush White City heeft een retro party op de 14e (precies mijn vertrekdatum, maar ik heb de hele ochtend + een stuk van de middag)! Retro goodies te koop en bij aankoop van 20 pond aan produkten een retro goodiebag gratis!

Waar zou het dichtsbijzijnde postkantoor zijn? Want ik geloof dat ik wat moet naar huis laten opsturen.....
pi_66815900
Toch nog even sterkte voor Snowy!
Ben benieuwd wat nichtje van haar lush-cadeautje vindt.
pi_66824987
Waaah supertof Cat!!
quote:
Op zaterdag 7 maart 2009 22:29 schreef Cat22 het volgende:
Dipkip: heb je nog groepsordermeedoevraag-pb's gehad nadat ik mijn post heb geplaatst? Het valt me op dat sinds vanmiddag niemand meer gereageerd heeft namelijk.
Nee, niemand durft meer wat te zeggen sinds jouw tactvolle post
pi_66825007
quote:
Op zaterdag 7 maart 2009 20:54 schreef DancingPhoebe het volgende:
Waarom je in hemelsnaam de boedha zou doen als je een bad hebt als dat van jou DK, is beyond me!
Soms is staand je haar wassen teveel moeite
  zondag 8 maart 2009 @ 14:28:14 #178
207400 rac
Handleiding in uitvoer
pi_66825637
quote:
Op zaterdag 7 maart 2009 23:20 schreef Cat22 het volgende:
WHIEIEIEIE!!!
Lush White City heeft een retro party op de 14e (precies mijn vertrekdatum, maar ik heb de hele ochtend + een stuk van de middag)! Retro goodies te koop en bij aankoop van 20 pond aan produkten een retro goodiebag gratis!

Waar zou het dichtsbijzijnde postkantoor zijn? Want ik geloof dat ik wat moet naar huis laten opsturen.....
Jij hebt wel weer super veel mazzel hoor, heb je het zo gepland of plannen ze het speciaal voor jou
pi_66827382
quote:
Op zondag 8 maart 2009 14:11 schreef Dipkip het volgende:
Waaah supertof Cat!!
[..]
Ik ben helemaal blij, UK winkel parties schijnen echt heel leuk te zijn. En het is altijd zwaar oké om een hoop retro te kunnen snuffelen. En mischien misschien misschien hebben ze wel een paar heel speciale party produkten. Ik heb een fles Comforter Showergel die is gemaakt voor een winkelparty dus wie weet.....

Het zal niet voor me gepland zijn maar ik heb op het UK forum wel een keer gevraagd of er toevallig een party was wanneer ik in Londen was. De store manager van White City komt regelmatig op het forum en kon toen haar agenda niet vinden. Zei ze. Dus wellicht heeft het één het ander geholpen bij het plannen van een datum. Ze gaat nu zelfs een postkantoor in de buurt voor me opzoeken zodat ik eventueel spullen naar huis kan posten. En had ik al gezegd dat White City maar 3 metrostops van mijn hotel ligt?

Ik ga dadelijk een begin maken met koffertje pakken, eens kijken wat ik echt echt nodig heb.
quote:
Nee, niemand durft meer wat te zeggen sinds jouw tactvolle post
Tact is my middle name.
pi_66833785
Wij hebben ooit een party in Covent Garden gehad met een stel meiden. Was echt leuk. Dus doen als je de kans krijgt. Alles van te voren via de e-mail geregeld.

1 Sweetie Pie
1 Yummy Yummy Yummy
5 Ma Bar
1 Aqua Marina
3 Vanilla Fountain
1 Heavanilli Massage Bar
3 Aura Suavis Bubble Bar
2 Hollywood Bubble Bar

Omdat ik het méér dan waard ben!
Go hard or go home
  zondag 8 maart 2009 @ 22:36:59 #181
159909 -Peach
Prunus persica
pi_66842987
quote:
Op zaterdag 7 maart 2009 23:04 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Nou en of!!! Die leeft bij mij namelijk niet lang. is er iets dat jij graag zou willen? Ik heb ook nog de Silky Underwear die ik wat te makjes vind. Iets om mee te ruilen of zo. Roep maar en dan kijk ik of ik het heb.
Kan zo niet echt op iets komen wat ik graag wil. Misschien kun je zeggen wat je kwijt wilt? (als het zoetig/fruitig ruikt vind ik het vaak wel lekker) En iets voor in bad is altijd goed en shower gelly's vind ik ook fijn (heb alleen snowshowers nu)

[ Bericht 3% gewijzigd door -Peach op 08-03-2009 22:57:10 ]
  zondag 8 maart 2009 @ 23:30:58 #182
176471 oh-oh
pi_66845161
Ik heb vandaag de S'huadingesnog wat in mn haar gehad, wat een genot
De Reincarnate is echt mijn shampoo ook geloof ik.
Die had ik gisteren op Chico getest en vanochtend op mezelf.
Lush test niet op dieren maar ik doe dat wel
Mijn haar wordt dr echt mega wild en vol van, supercool gewoon
En de Aqua Mirabilis vind ik ook ongelooflijk lekker.
Celestial en Ultrabland ben ik echt al totaal verslaafd aan in 3 dagen tijd.
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  maandag 9 maart 2009 @ 00:24:45 #183
247887 Takaiki
Obladi, oblada life goes on
pi_66846896
*lurk*
Sometimes you're the windshield
Sometimes you're the bug
pi_66849981
quote:
Op maandag 9 maart 2009 00:24 schreef Takaiki het volgende:
*lurk*

pi_66850287
quote:
Op zondag 8 maart 2009 22:36 schreef -Peach het volgende:

[..]

Kan zo niet echt op iets komen wat ik graag wil. Misschien kun je zeggen wat je kwijt wilt? (als het zoetig/fruitig ruikt vind ik het vaak wel lekker) En iets voor in bad is altijd goed en shower gelly's vind ik ook fijn (heb alleen snowshowers nu)
Ik heb een Joy of Jelly of een stukje B-Electro voor je.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  maandag 9 maart 2009 @ 09:42:43 #186
159909 -Peach
Prunus persica
pi_66851202
+698
quote:
Op maandag 9 maart 2009 09:03 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Ik heb een Joy of Jelly of een stukje B-Electro voor je.
Joy of Jelly lijkt me wel wat Maar is dat wel goed te versturen?
pi_66851511
quote:
Op maandag 9 maart 2009 09:42 schreef -Peach het volgende:
+698
[..]

Kan prima. Jelly in een stevig plastic zakje, dat dichtplakken en daarna nog een zakje eromheen voor de zekere geit, bubbeltjesenvelop en je bent klaar.
pi_66852752
Ik heb gisteren heavanilli gekocht en na het douchen gebruikt en daarna een beetje silky underwear poeder erop gedaan.
Ik ruik nu nog naar vanille. Lekker hoooorr!!
pi_66853982
quote:
Op maandag 9 maart 2009 09:42 schreef -Peach het volgende:
+698
[..]

Het zit in een potje, dus dat moet wel lukken. Dan verpak ik het ook nog in bubbeltjesplastic. Het enige dat jammer is, is dat het niet door de brievenbus past. Eens kijken wat voor een oplossing ik daarvoor kan bedenken. Misschien moet ik hem in een plat bakje van een bodybutter verzenden.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_66854822
quote:
Op maandag 9 maart 2009 11:30 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Het zit in een potje, dus dat moet wel lukken. Dan verpak ik het ook nog in bubbeltjesplastic. Het enige dat jammer is, is dat het niet door de brievenbus past. Eens kijken wat voor een oplossing ik daarvoor kan bedenken. Misschien moet ik hem in een plat bakje van een bodybutter verzenden.
Je moet het niet in een potje versturen! Ik denk dat een body butter bakje ook niet gaat passen. Of het wordt platgedrukt en springt uit elkaar.
Maar met mijn tip van hierboven gaat het prima. Zakjes zorgvuldig dichtplakken en dubbel verpakken is het motto. En dan kan Peach hem thuis in een bakje doen.

Als je van die kleine platte Xenos bakjes hebt, die zou je wel kunnen gebruiken. Ze zijn stevig, passen precies door de brievenbus en in twee bakjes kun je in totaal 100 gram Jelly kwijt. Wel elk bakje dichttapen en zakje eromheen.
pi_66856730
Een hele mooie terugvinder voor mij.
Ik lees (en geniet) al een tijdje mee van jullie Lushfoto's en zo ook bijvoorbeeld de groepsorder.

Met dan eigenlijk ook een binnenvaller; Zit er toevallig een Lush winkel in Utrecht? He stom, niet eens in Utrecht of Zwolle/Enschede/Almelo ofzo.. Jammer.
Ik zou voor mn moeder haar verjaardag wel zoiets willen halen; denk dat ze dat wel leuk vind.

Alleen ik weet niet welke geuren/dingen ze lekker vind ;o

[ Bericht 7% gewijzigd door Crientj op 09-03-2009 13:15:34 ]
pi_66857013
In de OP kun je zien waar de winkels zitten, helaas staat Utrecht nog niet bij het rijtje.
pi_66858613
quote:
Op maandag 9 maart 2009 13:15 schreef Cat22 het volgende:
In de OP kun je zien waar de winkels zitten, helaas staat Utrecht nog niet bij het rijtje.
Wel jammer ja. Ik dacht overigens wel een zeepwinkel gezien te hebben (ergens) in Hoog Catharijne. Maar helaas.
pi_66860045
quote:
Op maandag 9 maart 2009 14:02 schreef Crientj het volgende:

[..]

Wel jammer ja. Ik dacht overigens wel een zeepwinkel gezien te hebben (ergens) in Hoog Catharijne. Maar helaas.
Is dat niet Sabon? Lush is veel meer dan dat!

maandag 9 maart 2009 @ 15:34:38 #195
16715 Mylene
*schatje*
pi_66862089
Volgens mij is dat Soap Story.

Chemische meuk verkopen ze daar.
  maandag 9 maart 2009 @ 15:54:37 #196
207400 rac
Handleiding in uitvoer
pi_66862749
Nooit van gehoord , heb ik dus ook gelukig niets aan gemist.

Gister mijn nichtje aan de Lush gebracht en mijn tante.Voor mijn tante een stuk christmas cake , daar had ik zoveel van . En mijn nichtje verwend met angels delight en ruby red slippers en santa jelly.
Ze kenden het wel maar vonden het wel duur. Mijn Nichtje vond me echt the best , Ik hoop maar dat ze ervan geniet.

En vanochtend heb ik Hybrid geprobeerd , de eerste was beurt had ik te weinig (vooral bij de wortels) de tweede keer voelde veel beter en voller , Kan ook zijn geweest omdat mijn haren en de zeep niet nat genoeg waren die eerste keer. maar ik vond het resultaat wel erg goed. Niet teveel knopen of stroef haar.

Ben benieuwd of de andere solids net zo goed zijn.... kan niet wachten tot Dip langskomt.
pi_66862857
Vanmorgen heb ik trouwens de proef Gentle Lentil gebruikt die ik van oh-oh heb gekregen.
In de douche ruikt hij helmeaal heerlijk, ik haal er wat vanille uit. Maar of dit het voor mijn haar is, daar twijfel ik aan. Het wordt wel erg slap.
pi_66862874
Vanmorgen heb ik trouwens de proef Gentle Lentil gebruikt die ik van oh-oh heb gekregen.
In de douche ruikt hij helemaal heerlijk, ik haal er wat vanille uit. Maar of dit het voor mijn haar is, daar twijfel ik aan. Het wordt er wel erg slap van.
pi_66862889
quote:
Op maandag 9 maart 2009 15:54 schreef rac het volgende:
Ben benieuwd of de andere solids net zo goed zijn.... kan niet wachten tot Dip langskomt.
Ik moet komende zondag in de buurt zijn en ga maandag terug. Ik neem aan dat de winkel zondag dicht is, vanaf hoe laat kan ik op maandag langskomen?
  maandag 9 maart 2009 @ 16:03:47 #200
176471 oh-oh
pi_66863078
Ik heb mn hybrid nog niet geprobeerd maar de reincarnate is het echt helemaal voor mij
( Groucho Marx )
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')