Voorlopig heeft ze wel genoeg aan haar eigen zeepjes hoor. En het scheelt dat mevrouw al blij is met 1 bruisbal ofzo.quote:Op woensdag 11 maart 2009 08:45 schreef oh-oh het volgende:Das idd een duur nichtje strakjes
![]()
Ik heb vandaag dat geile kwakkie in de douche gebruikt, wel lekker maar ik kan leven zonder ( gelukkig maar ).
Mn reincarnate is echt heilig, ik ben nu al bang voor de dag dat ie op is![]()
En de Sympathy For the Skin en Ultrabland zijn ook van die dingen die ik altijd in huis zal moeten hebben.
Mijn god! Hoe kunnen ouders een kind toch verpesten.quote:Op woensdag 11 maart 2009 11:53 schreef Dipkip het volgende:
Mevrouw de diva van 6 waar ik eerder over vertelde wilde laatst graag mijn Lush spullen bekijken. Dus wij samen in de bak met bruisballen kijken. Begint ze er gewoon uit te pakken 'ik wil deze, en deze, en deze, dat vindt mijn mama wel goed'![]()
Ik heb heel vrolijk 'nee, die zijn van mij'gezegd en haar een stukje zeep gegeven wat ze aannam met 'nou ja, ok'. Zucht
Ik had haar echt gewoon NIKS gegeven en gezegd dat ze maar zelf centjes moest sparen voor een tripje naar een Lush winkel.quote:Op woensdag 11 maart 2009 11:53 schreef Dipkip het volgende:
Mevrouw de diva van 6 waar ik eerder over vertelde wilde laatst graag mijn Lush spullen bekijken. Dus wij samen in de bak met bruisballen kijken. Begint ze er gewoon uit te pakken 'ik wil deze, en deze, en deze, dat vindt mijn mama wel goed'![]()
Ik heb heel vrolijk 'nee, die zijn van mij'gezegd en haar een stukje zeep gegeven wat ze aannam met 'nou ja, ok'. Zucht
quote:
3 posts boven de jouwequote:
Gelijk heb je. Mijn nichtje wil er alleen maar aan ruiken en vraagt er niet om. Alleen als ik het aanbied aan d'r.quote:Op woensdag 11 maart 2009 11:53 schreef Dipkip het volgende:
Vróeg ze er maar om, dat vind ik helemaal niet erg! Ze is namelijk binnenkort jarig. Maar ze néémt het gewoon, gaat er van uit dat als ze iets wil het van haar is. Ze kondigde ook aan 'nu wil ik iets lekkers', bij een kind van 3 kun je je dat wel voorstellen maar een van 6 moet weten dat je iig netjes vraagt, als je al vraagt. Vind ik.quote:Op woensdag 11 maart 2009 17:49 schreef DanseMacabre het volgende:
Gelijk heb je. Mijn nichtje wil er alleen maar aan ruiken en vraagt er niet om. Alleen als ik het aanbied aan d'r.
Ze zat gister zo te genieten.
Tja dat vraag ik me ook af. Ik denk dat ze daar nog aardig wat mee te stellen krijgen en eigenlijk verwacht ik dat het opvoedingsgewijs niet opgelost gaat worden maar de jongedame ofwel snoeihard op dr smoel gaat zodra ze zichzelf moet redden in de boze buitenwereld ofwel voetbalvrouw wordt (of iets vergelijkbaars). Ze heeft ook de witblonde haren en genetische aanleg voor major boobage, dus mjah. Het kan nog wel even duren voor ze niet meer krijgt wat ze wil door een pruillipje te trekkenquote:Op woensdag 11 maart 2009 18:08 schreef DanseMacabre het volgende:
Wat vervelend, wat moet dat als ze ouder is? Als ze niet zomaar alles krijgt wat ze eist?
Myrthe durft dat niet eens te vragen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |