Fijn dat de Celestial bevalt! Hij ruikt heerlijk, ik heb nu nog een beetje over. Ik vind hem wel fijn voor na een maskertje wat soms wat heftig is. Maar voor dagelijks gebruik vind ik hem te vet.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 15:25 schreef Dipkip het volgende:
Celestial is goed he? Ik doe nu steeds 's avonds eerst Ultrabland () en dan Celestial. Ik zie na 2 dagen al heel veel verschil, terwijl ik al zo blij was met hoe mn gezicht er uit zag door de Dream Cream!! Ik moet alleen voor 's ochtends nog wat anders verzinnen, want het duurt een tijdje voor het is ingetrokken (door de Ultrabland denk ik). Ik denk dat ik 's ochtens gewoon een tonic doe en dan Celestial, of Angels on Bare Skin.
Waar gaat dit over?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 16:22 schreef Dipkip het volgende:
Die van jou rook heerlijk naar honing maar bij dit potje ruik ik eigenlijk helemaal niksnaja, ik heb mn parfum, maar toch wel jammer vind ik.
Celestial, ik kreeg een proefje van Cat wat naar honing rook maar mn potje nu ruikt nergens naar.quote:
Verkeerde volgordequote:Op vrijdag 6 maart 2009 17:09 schreef oh-oh het volgende:
Oh ik verheug me op vanavond!
Naar huis, al die zooi slepen, dan boodschappen doen, dan lekker heel veel lush proberen in de douche:
ik wil douchen met SDM, en mn haren wassen met reincarnation, een H'sua Wen dinges masker dr op, en mn gezicht doen met Ultrabland![]()
En dan me lekker insmeren![]()
![]()
En morgen komt Cat![]()
Joy to Lush
Goed dat ik het nog lees!quote:Op vrijdag 6 maart 2009 17:12 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Celestial, ik kreeg een proefje van Cat wat naar honing rook maar mn potje nu ruikt nergens naar.
[..]
Verkeerde volgordeeerst Hussewenbenhwaa, en dan je haar wassen!
Dat heb ik gisteren ook gedaan, wat lekker is dat zeg!! Doe jij het op droog of op vochtig haar? Ik had het op vochtig gedaan, anders doe je maar 2x met zo'n potquote:Op vrijdag 6 maart 2009 17:24 schreef Cat22 het volgende:
Ik heb vandaag The Strokes weer eens op mijn haar gestreken.![]()
Die moet ik mee bestellen met de party order, want de bodem van de pot komt in zicht.![]()
Ik doe het op droog haar en bij voorkeur in bad. Ik heb het nu een keer of 3 gebruikt en kan er nog 1 of 2 keer mee doen (inclusief wat er op mijn badmat viel doordat ik de pot omstoottequote:Op vrijdag 6 maart 2009 18:03 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Dat heb ik gisteren ook gedaan, wat lekker is dat zeg!! Doe jij het op droog of op vochtig haar? Ik had het op vochtig gedaan, anders doe je maar 2x met zo'n pot
En gaan jullie samen forum special shoppen?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 18:27 schreef Llewella het volgende:
Weten jullie wat nou zo leuk is? Dat ik gewoon echt een collega heb die ook serieus Lush verslaafd is!Zo leuk om dan daarover ook op m'n werk te kunnen praten!
Gister is ze zelf weer wezen shoppen. Ik zei al; ik dacht dat ik de enige was die dat soort rare dingen altijd heeft
(Ik sta er vaak alleen voor in m'n omgeving wat betreft aparte hobbies en interesses).
Ik vind dat gewoon geweldig!
Ik vertelde er wel over, dat klonk d'r wel leuk! Maar misschien dat de vriendin van haar zoon wel iets gaat doen met de forumspecials (schijnt ook op het forum te zitten, werkt/werkte bij lush -oproepkracht-).quote:Op vrijdag 6 maart 2009 18:29 schreef Dipkip het volgende:
[..]
En gaan jullie samen forum special shoppen?
Lush heeft dat effect vaker op mensen. En dan heb ik het zowel over jouw reactie als die van luv.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 21:38 schreef nokwanda het volgende:
Dipkip..... ik voelde net een klein kind tijdens het uitpakken. Mijn luv heeft erg gelachen.![]()
![]()
Er zijn er gelukkig niet al teveel.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 01:09 schreef nokwanda het volgende:
Als er nog mensen zijn die dingen aan kunnen raden die echt net zo ruiken je net zozeer moet vermijden alsFlying Fox... geef effe een gil
die heeft nok dus ook al. Veel plezier bij Oh-Oh straksquote:Gelijk de solid shampoo Godiva en de Flying Fox templebalm gehaald. Echt mijn geurtje
Hij is echt lelijk he? Vond ik bij mijn ouders ook al.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 10:02 schreef rac het volgende:
Die Eend was ook gewoon een grapje!!! (ik vond de flesjes nl. zo klein) gooi dat lelijke ding Asjeblieft weg
voor je het weet erger je , je eraan. Mijn advies na het lachen, gelijk met de popcorn in de afvalbak.
met die close-up lijkt hij nog gigantisch ook.
Het is zo'n love it or hate it produkt. Ik hoor bij de haterts maar er zijn veel mensen die hem helemaal geweldig vinden. Ik heb ooit een hele discussie via pm gehad met iemand die Gumback Express HAATTE. En ik maar mopperen over mijn Godiva Shampoo bar waar ik maar niet aan kon wennen. Uiteindelijk hebben we geruild, allebei blij.quote:Is het echt zo vies Cat? die flying fox?
Zag ik later ook.quote:[..]
die heeft nok dus ook al. Veel plezier bij Oh-Oh straks
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |