abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_66770210
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 15:25 schreef Dipkip het volgende:
Celestial is goed he? Ik doe nu steeds 's avonds eerst Ultrabland ( ) en dan Celestial. Ik zie na 2 dagen al heel veel verschil, terwijl ik al zo blij was met hoe mn gezicht er uit zag door de Dream Cream!! Ik moet alleen voor 's ochtends nog wat anders verzinnen, want het duurt een tijdje voor het is ingetrokken (door de Ultrabland denk ik). Ik denk dat ik 's ochtens gewoon een tonic doe en dan Celestial, of Angels on Bare Skin.
Fijn dat de Celestial bevalt! Hij ruikt heerlijk, ik heb nu nog een beetje over. Ik vind hem wel fijn voor na een maskertje wat soms wat heftig is. Maar voor dagelijks gebruik vind ik hem te vet.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_66770523
Die van jou rook heerlijk naar honing maar bij dit potje ruik ik eigenlijk helemaal niks naja, ik heb mn parfum, maar toch wel jammer vind ik.
  vrijdag 6 maart 2009 @ 17:09:01 #103
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_66772140
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 16:22 schreef Dipkip het volgende:
Die van jou rook heerlijk naar honing maar bij dit potje ruik ik eigenlijk helemaal niks naja, ik heb mn parfum, maar toch wel jammer vind ik.
Waar gaat dit over?
Oh ik verheug me op vanavond!
Naar huis, al die zooi slepen, dan boodschappen doen, dan lekker heel veel lush proberen in de douche:
ik wil douchen met SDM, en mn haren wassen met reincarnation, een H'sua Wen dinges masker dr op, en mn gezicht doen met Ultrabland
En dan me lekker insmeren

En morgen komt Cat
Joy to Lush
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_66772239
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 17:09 schreef oh-oh het volgende:
Waar gaat dit over?
Celestial, ik kreeg een proefje van Cat wat naar honing rook maar mn potje nu ruikt nergens naar.
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 17:09 schreef oh-oh het volgende:
Oh ik verheug me op vanavond!
Naar huis, al die zooi slepen, dan boodschappen doen, dan lekker heel veel lush proberen in de douche:
ik wil douchen met SDM, en mn haren wassen met reincarnation, een H'sua Wen dinges masker dr op, en mn gezicht doen met Ultrabland
En dan me lekker insmeren

En morgen komt Cat
Joy to Lush
Verkeerde volgorde eerst Hussewenbenhwaa, en dan je haar wassen!
pi_66772656
Ik heb vandaag The Strokes weer eens op mijn haar gestreken.
Die moet ik mee bestellen met de party order, want de bodem van de pot komt in zicht.

Morgen naar oh oh
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  vrijdag 6 maart 2009 @ 17:28:04 #106
176471 oh-oh
pi_66772763
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 17:12 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Celestial, ik kreeg een proefje van Cat wat naar honing rook maar mn potje nu ruikt nergens naar.
[..]

Verkeerde volgorde eerst Hussewenbenhwaa, en dan je haar wassen!
Goed dat ik het nog lees!
Ik zal vanaaf veslag doen.
Nu weekend
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_66773706
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 17:24 schreef Cat22 het volgende:
Ik heb vandaag The Strokes weer eens op mijn haar gestreken.
Die moet ik mee bestellen met de party order, want de bodem van de pot komt in zicht.
Dat heb ik gisteren ook gedaan, wat lekker is dat zeg!! Doe jij het op droog of op vochtig haar? Ik had het op vochtig gedaan, anders doe je maar 2x met zo'n pot
pi_66773824
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 18:03 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Dat heb ik gisteren ook gedaan, wat lekker is dat zeg!! Doe jij het op droog of op vochtig haar? Ik had het op vochtig gedaan, anders doe je maar 2x met zo'n pot
Ik doe het op droog haar en bij voorkeur in bad. Ik heb het nu een keer of 3 gebruikt en kan er nog 1 of 2 keer mee doen (inclusief wat er op mijn badmat viel doordat ik de pot omstootte ) . Maar ik heb dan ook geen haar tot op mijn kont of mijn tietuh.
pi_66774004
Ja met kort haar is het idd zuiniger had ik even niet aan gedacht. Ik heb het ook in bad gebruikt, maar dan op handdoekdroog haar zodat ik met minder toch overal wat had.
pi_66774380
Weten jullie wat nou zo leuk is? Dat ik gewoon echt een collega heb die ook serieus Lush verslaafd is! Zo leuk om dan daarover ook op m'n werk te kunnen praten! Gister is ze zelf weer wezen shoppen. Ik zei al; ik dacht dat ik de enige was die dat soort rare dingen altijd heeft (Ik sta er vaak alleen voor in m'n omgeving wat betreft aparte hobbies en interesses).

Ik vind dat gewoon geweldig!
"Next was Llewella, whose hair matched her jade-colored eyes. For some reason, I knew she was not like the rest of us."
Amber Mae
pi_66774437
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 18:27 schreef Llewella het volgende:
Weten jullie wat nou zo leuk is? Dat ik gewoon echt een collega heb die ook serieus Lush verslaafd is! Zo leuk om dan daarover ook op m'n werk te kunnen praten! Gister is ze zelf weer wezen shoppen. Ik zei al; ik dacht dat ik de enige was die dat soort rare dingen altijd heeft (Ik sta er vaak alleen voor in m'n omgeving wat betreft aparte hobbies en interesses).

Ik vind dat gewoon geweldig!
En gaan jullie samen forum special shoppen?
  vrijdag 6 maart 2009 @ 19:38:16 #112
176471 oh-oh
pi_66776727
Ik heb vandaag al mijn spullen uitebreid aan een collega laten zien en haar wat proefjes beloofd, ze vond mijn kamer zo heerlijk ruiken
Nu wil ik ook de Strokes, hoe kan ik nu alweer 4 dingen willen terwijl ik me vandaag zowat een hernia gesleept heb aan mn nieuwe meuk ?
( Groucho Marx )
pi_66779663
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 18:29 schreef Dipkip het volgende:

[..]

En gaan jullie samen forum special shoppen?
Ik vertelde er wel over, dat klonk d'r wel leuk! Maar misschien dat de vriendin van haar zoon wel iets gaat doen met de forumspecials (schijnt ook op het forum te zitten, werkt/werkte bij lush -oproepkracht-).
"Next was Llewella, whose hair matched her jade-colored eyes. For some reason, I knew she was not like the rest of us."
Amber Mae
pi_66780078
Ik kom net thuis en tref een pakketje gericht aan Loosdoos Kratjekut
Ga het nu eerst openmaken.

Het gesprek bij Lush was eigenlijk wel gezellig. Heb ook nog lekker staan kletsen toen ik even moest wachten met een nieuwe jongen die er net de eerste dag was. En heb eindeljk geroken aan de Flying Fox
Gelijk de solid shampoo Godiva en de Flying Fox templebalm gehaald. Echt mijn geurtje.
Wat er van het gesprek zal komen moet ik nog maar afwachten. Er is maar een nadeel imo, en dat is dat er op zaterdag gewerkt MOET worden. Standaard. Niet de ene keer wel en de andere keer niet of zo. Maar goed... dat heb ik er dan wel voor over. Hoe dat dan de eerste tijd logistiek zou moeten weet ik niet. Het kan best zijn dat het daarop wordt afgehouden. Ik weet het nog niet zo goed. Ik laat het los en wacht gewoon af.
Zo... en nu uitpakken.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
  vrijdag 6 maart 2009 @ 21:29:39 #115
176471 oh-oh
pi_66781427
Hey Loosdoos Kratjekut, spannend joh!
Wat had jij in je pakkie?
Ik had veul popcorn joh!

Hele verhuisdoos vol
En een hele exclusieve Lush eend

Issie goed of goed?

Ik moest echt lachen
En de hele buit

Dippie
( Groucho Marx )
pi_66781790
Ik heb de buit uitgepakt6 en onderverdeeld in cadeautjes voor anderen en een deel voor het gezin hier.
We zijn allemaal weg van Demon in the dark en de Sharkfin is ook lekker voor de mannen hier.
Lovesoap is voor een jarig vriendinnetje, net als een van de 2 stukken B Electro en een van de twee stukken Oh la la (die ik heeeeerlijk vind). De Silky Underwear gaat ook als cadeautje. Ik heb net de Flying Fox ( Mijn hemel, wat ben ik weg van die geur. Als er iemand iets van heeft en die wil ervanaf, dan neem ik het graag over)
Van de bodybutters hou ik alleen de Emperor of cream. De Ring of Roses en Heavenly bodies zijn een cadeutje. Er zijn heel erg vreselijk veel jarigen die wel Lushy zijn in mijn omgeving.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_66781836
Dipkip..... ik voelde net een klein kind tijdens het uitpakken. Mijn luv heeft erg gelachen.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_66786596
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 21:38 schreef nokwanda het volgende:
Dipkip..... ik voelde net een klein kind tijdens het uitpakken. Mijn luv heeft erg gelachen.
Lush heeft dat effect vaker op mensen. En dan heb ik het zowel over jouw reactie als die van luv.
Ik ben benieuwd naar de uitkomst van je gesprek!
En dit moet ik ook nog even kwijt: Flying Fox.... BLUEUEUERRRRGGGG!

oh-oh, die eend hebben/hadden mijn ouders ook!
  vrijdag 6 maart 2009 @ 23:52:59 #119
176471 oh-oh
pi_66787651
Ik heb vanavond dus echt heeeeeeel lang gedouched.
Met SDM ( heerlijk!) , Curlie Wurlie ( jammie ) Ultrabland ( echt geweldig ) , de H'suadingesnogwat moet dus op droog haar waar ik onder de douche achter kwam toen mijn haar al nat was dus die bewaar ik nog wel ff tot zodag als mn vriendin langs komt om haar goodies op te halen en de Cosmetic Catasrophe op te maken.
Kunnen we meteen ons haar ook doen.
Happy Hippy vind ik echt een heel raar luchtje, geen idee wat ik dr van vind.
Na het douchen heb ik me royaal ingesmeerd met Heavanilly en Celestial.
Beide echt hemels.
Wat ik wel knap vind is dat ik 2 massagebars heb die beide niet in het bijgeleverde blik passen, en dat de hybrid ook echt niet in het shampooblik past. Morgen ff kijken of de bodybutters wel passen...
En morgen Cat, leuk leuk leuk!!!
( Groucho Marx )
pi_66788329
tvp
pi_66789301
Als er nog mensen zijn die dingen aan kunnen raden die echt net zo ruiken als Flying Fox... geef effe een gil
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_66791935
quote:
Op zaterdag 7 maart 2009 01:09 schreef nokwanda het volgende:
Als er nog mensen zijn die dingen aan kunnen raden die echt net zo ruiken je net zozeer moet vermijden als Flying Fox... geef effe een gil
Er zijn er gelukkig niet al teveel. Wat zo bij mij opkomt: Godiva, de FF temple balm. En Flying Saucers douchgel/badschuim (retro) heeft er ook wel iets van weg.
  zaterdag 7 maart 2009 @ 10:02:22 #123
207400 rac
Handleiding in uitvoer
pi_66792216
Die Eend was ook gewoon een grapje!!! (ik vond de flesjes nl. zo klein) gooi dat lelijke ding Asjeblieft weg

voor je het weet erger je , je eraan. Mijn advies na het lachen, gelijk met de popcorn in de afvalbak.
met die close-up lijkt hij nog gigantisch ook.

Is het echt zo vies Cat? die flying fox?
quote:
Gelijk de solid shampoo Godiva en de Flying Fox templebalm gehaald. Echt mijn geurtje
die heeft nok dus ook al. Veel plezier bij Oh-Oh straks
pi_66792318
Leuk is dit... zometeen eens uitkiezen waarmee ik vandaag onder de douche ga staan
Ik twijfel tussen Demon en Oh La La. Maar ik denk dat die laatste beter tot een avonddouche kan wachten.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_66792601
quote:
Op zaterdag 7 maart 2009 10:02 schreef rac het volgende:
Die Eend was ook gewoon een grapje!!! (ik vond de flesjes nl. zo klein) gooi dat lelijke ding Asjeblieft weg

voor je het weet erger je , je eraan. Mijn advies na het lachen, gelijk met de popcorn in de afvalbak.
met die close-up lijkt hij nog gigantisch ook.
Hij is echt lelijk he? Vond ik bij mijn ouders ook al.
quote:
Is het echt zo vies Cat? die flying fox?
Het is zo'n love it or hate it produkt. Ik hoor bij de haterts maar er zijn veel mensen die hem helemaal geweldig vinden. Ik heb ooit een hele discussie via pm gehad met iemand die Gumback Express HAATTE. En ik maar mopperen over mijn Godiva Shampoo bar waar ik maar niet aan kon wennen. Uiteindelijk hebben we geruild, allebei blij.
quote:
[..]

die heeft nok dus ook al. Veel plezier bij Oh-Oh straks
Zag ik later ook.
En thanks! Eerst nog even wat door mijn huis poetsen, dan douchen en op weg naar Mestreeeech!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')