Mja, ik denk dat er meer achter zit dan 'we moeten van ons budget afquote:Op maandag 26 januari 2009 18:55 schreef Cat22 het volgende:
Erg he? Ik snap het niet goed: ze hebben blijkbaar zoveel ruimte in het budget om deze belachelijke hoeveelheden weg te geven. Waarom dan niet over de gehele linie het hele jaar door de prijzen iets verlagen. Want ik vermoed dat de winstmarges echt niet klein zijn, ondanks de recessie.
Ik heb zitten twijfelen om een exvriend te mailen maar gezien dat we al 3 jaar geen contact meer hebben...quote:Op maandag 26 januari 2009 18:55 schreef Cat22 het volgende:
En evengoed: het is dat ik ook tot 2012 voorzien ben anders had ik een vriend in Cardiff vanmorgen naar de winkel gestuurd.
Ja aan die Happy heb ik ook zitten denken...denk dat het die is, maar dan zonder blauw (oid) bloemetje erop!quote:Op maandag 26 januari 2009 18:57 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Mysterie... dan weet ik het niet. En dat kan ik niet uitstaan. I am queen of the BBS!* stampvoet*
Hoe ruikt hij? Le-zen! Zoetig... is het misschien een Happy BBS? Of Auntie Pamela?
Waar hébben jullie het over?quote:Op maandag 26 januari 2009 19:04 schreef -Peach het volgende:
Ja aan die Happy heb ik ook zitten denken...denk dat het die is, maar dan zonder blauw (oid) bloemetje erop!
Ow.quote:Op maandag 26 januari 2009 19:05 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Waar hébben jullie het over?Happy BBS is groenblauw, zónder glitter.
quote:Op maandag 26 januari 2009 19:05 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Waar hébben jullie het over?Happy BBS is groenblauw, zónder glitter.
quote:Op maandag 26 januari 2009 19:32 schreef Dipkip het volgende:
Als er trouwens mensen zijn die mee willen doen met een UK bestelling (bijv. als je geen creditcard hebt) PM me dan even. Het duurt nog wel een week of 3-4 denk ik, maar ik zit sowieso al op de 9,95 verzendkosten dus ik kan nog iets van 20 kilo extra over laten komen zonder extra kostenheb je alleen verzendkosten binnen nederland.
Nee, niet nu, over een maandquote:Op maandag 26 januari 2009 19:36 schreef oh-oh het volgende:
Heb je nu alweeeeeeer een order???
* snel naar de site spurt *
Nee, als je zakken kon bestellen plaatste ik vandaag een bestellingquote:Op maandag 26 januari 2009 19:37 schreef DancingPhoebe het volgende:
Kun je dan ook alleen zo'n zak bestellen? Of is dat alleen in de winkel?
Ja, hij is gewoon met de brievenbuspost mee, ik heb allemaal platte blokjes gemaakten die naast elkaar in een bubbelflop gedaan. Dus tenzij ze in de envelop heel gek op elkaar stapelen gaat het wel passen.quote:Op maandag 26 januari 2009 19:44 schreef -Peach het volgende:
Hey Dipkip! Past de envelop door de brievenbus denk je?
Okquote:Op maandag 26 januari 2009 19:46 schreef oh-oh het volgende:Ik wil wel graag een grrrrrrrrrroooooote fles American cream, een grote fles SDM en een pot curly wurly, maar ik pb je wel.
Ben ik de enige waarbij de site soms maar halve pagina's of zelfs pagina's zonder producten laat zien?
Echt zoooo irritant is dat!
Okquote:Op maandag 26 januari 2009 19:50 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Ja, hij is gewoon met de brievenbuspost mee, ik heb allemaal platte blokjes gemaakten die naast elkaar in een bubbelflop gedaan. Dus tenzij ze in de envelop heel gek op elkaar stapelen gaat het wel passen.
[..]
Sterkte voor Heer G en jou met het overlijden van zijn oma.quote:Op maandag 26 januari 2009 19:08 schreef Greys het volgende:
Is de grab bag actie nu al???Ik dacht pas vanaf 31 januari? Dammit...
Deze week slaat Heer G het Schotland tripje over omdat zijn oma is overleden en woensdag wordt gecremeerd. Volgende week gaat hij wel weer, maar dan zijn die bags natuurlijk allemaal al weg.
Ow ja, goede kanshebbert! Ik ben de queen van de BBSen maar mijn koninkrijk strekt zich niet uit tot de zoete dingen. Vandaar.quote:Op maandag 26 januari 2009 19:10 schreef -Peach het volgende:
[..]
De Creamy Candy bedoel ik. Whehehehe.
Helemaal overheen gelezen, heel veel sterktequote:Op maandag 26 januari 2009 20:07 schreef Cat22 het volgende:
Sterkte voor Heer G en jou met het overlijden van zijn oma.![]()
Misschien een beetje een citrusgeur? Houdt ie daarvan?quote:Op maandag 26 januari 2009 21:19 schreef Greys het volgende:
Hebben jullie nog tips betreffende de bruisballen, wat een beetje de meest geschikte zouden zijn voor Heer G zelf? Dus niet té girly geurtjes? Die achthoekige blauwe die ik van Elisa had, die was bv heel geschikt ook voor mannen vind ik. Maar die is dus niet 'normaal' te krijgen helaas.
Heer G is dól op badderen, het liefst 2 à 3 uur achter elkaar, dus daar moeten we ook wat fijne spulletjes voor regelen!
Je bedoelt de VIP party voor Valentijn? Het hangt een beetje van de winkel af hoe ze het aankleden.quote:Op maandag 26 januari 2009 20:15 schreef Niara het volgende:
Mew!
Vraagje, wat houdt zo'n Valentijnsavondje in?
Dan zou je eigenlijk een bruisbal moeten pakken die er van buiten onschuldig uitziet maar van binnen berstensvol met zut zit.quote:Op maandag 26 januari 2009 21:58 schreef Greys het volgende:
Oh vast ook wel hoor Cat, maar ik denk dat hij die bruisdingen het leukst vindt!
Hoooi!quote:
Witches Ball, njam!quote:Op maandag 26 januari 2009 22:16 schreef Greys het volgende:
Oh maar die gaat hij ook krijgen hoor Cat!
Ik ga hem van de week in bad sturen met de paarse bal die ik van Elisa heb gekregen, daar zitten ster anijs dingen in![]()
![]()
Ik had je een poosje geleden gepb't he? Weet je nog?quote:Ik twijfel zo he... zal ik maar gewoon een keer online een zwikkie bestellen? En het hem daarna laten aanvullen als hij weer naar Schotland gaat? Ik heb al een aardige lijst, maar om hem dat nou allemaal te laten halen. Ik denk dat ik 1x online bestel en dan meteen een boel en dan daarna hem steeds een beetje laat meenemen. Goed plan?
Ik zou als ik jou was de dingen die niet zo duur zijn en veel ruimte innemen (douchegel, zeep, badbruisballen) online bestellen en dan meneer Greys naar de winkel laten gaan voor je cremes en dergelijke. Zodat hij proefjes kan scorenquote:Op maandag 26 januari 2009 22:16 schreef Greys het volgende:
Ik twijfel zo he... zal ik maar gewoon een keer online een zwikkie bestellen? En het hem daarna laten aanvullen als hij weer naar Schotland gaat? Ik heb al een aardige lijst, maar om hem dat nou allemaal te laten halen. Ik denk dat ik 1x online bestel en dan meteen een boel en dan daarna hem steeds een beetje laat meenemen. Goed plan?
En dat verandert als je eenmaal een voorrraadje van het spul hebt opgebouwd.quote:
Haha ik denk toch dat als je wékelijks wat voor je kan laten kopen in engeland dat je je wel kan beperken tot die wekelijkse kilio en niet nog grote pakketten hoeft te bestellen.quote:Op maandag 26 januari 2009 22:37 schreef Cat22 het volgende:
En dat verandert als je eenmaal een voorrraadje van het spul hebt opgebouwd.
Echt hoor.
Hoef je bijna niks meer.
Welke?quote:
quote:Op maandag 26 januari 2009 22:37 schreef Cat22 het volgende:
[..]
En dat verandert als je eenmaal een voorrraadje van het spul hebt opgebouwd.
Echt hoor.
Hoef je bijna niks meer.
Favorietje hier!quote:
En weer een nieuwe wereld gaat open voor de Greys.quote:Op maandag 26 januari 2009 22:54 schreef Greys het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik pies echt in mijn broek hier
Even mijn wishlist updaten dan![]()
En oh gosh, ook de retrodingen kunnen dan inderdaad!
Ik ook!!!quote:
Cathastrophe Cosmetic vind ik ook heerlijk en die gaat het zaterdag waarschijnlijk worden. Of hij echt geschikt is voor een gevoelige huid weet ik niet, ik kan hem prima verdragen. Cupcake vind ik heftiger, daar heb ik na afloop een beetje last van gehad. BB seaweed is volgens mij ook mild.quote:Op maandag 26 januari 2009 23:00 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Ik ook!!!
Ik weet alleen nog niet of het crash course wordt of een andere. Zijn er nog andere lekker en geschikt voor een gevoelig velletje?
Minder briljant plan dan.quote:Op maandag 26 januari 2009 23:06 schreef Dipkip het volgende:
Ik ben allergisch voor bosbessendus dat is minder slim denk ik.
Anders vraag je lief in de winkel of je een proefje mag proberen. Smeer je een paar vegen masker op je gezicht, weet je na 5 minuten vast wel wat wel en niet kan.quote:Die zeewier is wel een optie, of ik haal gewoon meer crash course... Als het werkt werkt het.
Mijn eerste was 62 euro, de tweede 92 euro en de derde zal waarschijnlijk niet onder de 130 uitkomenquote:Op maandag 26 januari 2009 23:13 schreef Greys het volgende:
Hihihi al die beklodderde handen!
Ik ga van de week mijn bestelling compleet maken en lekker eerst iets online bestellen. Want ik heb al meer dan een week niet gerookt dus verdien ik het!Voor hoeveel geld bestellen jullie meestal per keer?
Dan ken je er nu tweequote:Op maandag 26 januari 2009 23:20 schreef Cat22 het volgende:
Maar ik ken ook iemand die 500 ml in drie weken er doorheen jaagt.
quote:Op maandag 26 januari 2009 23:23 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Dan ken je er nu twee![]()
Ik ga de retro conditioners testen, die zijn nog enigzins betaalbaar, 11-12 euro voor een halve liter geloof ik...
Ik gebruik nu dream cream als gezichtscreme. Hij is lekker voedend en is binnen een minuutje of twee goed ingetrokken. Ik heb wel een redelijk droge huid, als jij dat ook hebt is dream cream een goed idee denk ik. Maar ik ga nu ook een echte dagcreme proberen, om te zien of die nog fijner isquote:Op maandag 26 januari 2009 23:29 schreef Greys het volgende:
Oh ik bedoelde Dream Cream
Kan je dat ook op je gezicht smeren?
Mijn gezicht vaart erg wel bij vettigheid die wel een beetje snel intrekt.
Je kunt alles op je gezicht smeren, wat voor jou maar werkt. Dream cream vind ik niet vies ruiken, zit een beetje lavendel in. The Charity Pot ruikt erger.quote:Op maandag 26 januari 2009 23:29 schreef Greys het volgende:
Oh ik bedoelde Dream Cream
Kan je dat ook op je gezicht smeren?
Mijn gezicht vaart erg wel bij vettigheid die wel een beetje snel intrekt.
Ik kan er fijne cremetjes op smeren, maar dan nog is mijn gezicht daarna droog en trekkerig. Als ik er een kwak bodybutter cocos van de Zeeman (!) op smeer, even laat intrekken en dan een beetje afveeg, dan werkt het dus prima.
Oh en ik krijg rimpels/strepen in mijn nek! Omdat ik die nooit insmeer
Gaaf haar!quote:Op maandag 26 januari 2009 23:29 schreef Dipkip het volgende:
Lichte conditioners zijn verspilde moeite voor mijn haar. Ik heb haar tot aan de bilspleet waar je 's avonds olie in kan smeren en dan is het de volgende ochtend helemaal opgenomen. Ik heb een superzware conditioner nodig.
Mijn haar is stijl maar het vliegt al snel alle kanten op, dus als een conditioner mn haar wat zwaarder maakt des te beter, dan wordt het superstijl en ik heb zo'n dikke bos dat dan juist een goede look is zeg maar. Ik gebruik nu een conditioner en een leave in conditioner, die leave in wil ik laten vallen maar dan moet ik dus wel een zware conditioner....
* kijkt*quote:Op maandag 26 januari 2009 23:32 schreef Greys het volgende:Doe eens een foto Dip? Of liever niet? Heb je een foto van de achterkant van je haar?
Oh en zie hier de nekrimpels![]()
Let niet op de arrogante waffel, ik kan NIET met een webcam overweg en dan ga ik automatisch heel achterlijk en uit de hoogte kijken, kan er niets aan doen. Als een ander een foto maakt heb ik dat totaal niet
[ afbeelding ]
Ik zit te denken aan Okraquote:Op maandag 26 januari 2009 23:33 schreef Cat22 het volgende:
Gaaf haar!
En dan is FIB echt niks voor jou. Ik heb geen aanraders, want Veganese en FIB deden het meteen goed voor mijn haar.
Ik weet niet hoe oud Greys is maar ik ben 25 en mijn nek ziet er ook zo uit? En het gezicht lijkt wel geshopt zo gaaf.... Volgens mij een gevalletje in Slank aangestoken met het SHE-virusquote:Op maandag 26 januari 2009 23:35 schreef Cat22 het volgende:
* kijkt*
* kijkt nog eens*
* neus op het scherm*
Die kleine kloofjes? Kind, waar maak je je druk over!![]()
Als je er mee zit, gewoon lekker meemaskeren als je een verse masker kunt bemachtigen.
quote:Op maandag 26 januari 2009 23:36 schreef Greys het volgende:
Catje sorry hoor, ik kom vast heel ondankbaar over![]()
![]()
Maar ik wil juist zo niet-lastig mogelijk zijn en niet bij iedereen om monsters gillen, ik moet ook zelf het een en ander durven uitvinden natuurlijk. Ik voel me echt zo'n suf hulpeloos Lush-kipje soms
Weet je wat we doen? Ik ga straks of morgen die wishlist hier gooien en help me daar dan even bij, door te roepen of er aan- of afraders op staan. En dan kunnen we eventueel kijken of er iemand nog een proefje heeft om me te overtuigen van het afraad- of aanraad gedeelteJe bent echt een schat
Overbelicht! Trust me!quote:Op maandag 26 januari 2009 23:41 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe oud Greys is maar ik ben 25 en mijn nek ziet er ook zo uit? En het gezicht lijkt wel geshopt zo gaaf.... Volgens mij een gevalletje in Slank aangestoken met het SHE-virusdie zit ook altijd zo te miepen over de 4 moleculen aan dr lijf die niet op hun meest perfecte plek zitten.
*bookmarkt*quote:Op maandag 26 januari 2009 23:46 schreef Cat22 het volgende:
Greys, kijk hier ook eens: Lush reviews door gebruikers
Jawel, in het echt ben je ook een beauty!quote:Op dinsdag 27 januari 2009 @ 00:01 schreef Greys het volgende:
Oh ik ben wel heel erg blij dat jullie gewoon fijn met mij mee rimpelen!
En MB, je hebt me in het echt gezien, die foto is niet geheel waarheidsgetrouw. Lang leve het tegenlicht
Ik heb even hulp nodig voor de honderdste keer!
Wat ruikt er naar mint?Iets voor in bad ofzo? Bestaat dat?
Ik kan ze niet bedenken in het huidige assortiment...quote:Op dinsdag 27 januari 2009 09:37 schreef Greys het volgende:
Oh-oh, ik zou het vervelend vinden als het zo overkomt, als complimentjes visserij
Dus ik hou er maar over op, wacht maar tot je me in het echt ziet, da's een stuk realistischer
Hebben jullie nog tips over mint? Er zou een ballistic zijn die naar mint ruikt, toch? Welke?
Zitten buttercreams in van die zwarte potjes met draaideksel?quote:Op maandag 26 januari 2009 23:50 schreef MissBliss het volgende:
Hoe zit dat met die lege potjes??
Ik heb 1 leeg potje en 2 buttercreams () die ik gewoon weg ga pleuren want dat spul doet niks
Dus dan heb ik 3 lege potjes! Kan je daar nou iets mee??
ik heb een mint-bruisbal maar dat is een kerstartikel... Er zijn wel BBSen met mint, de ice hotel en de melomint. Bruisballen weet ik zo niet, dacht van niet.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 00:01 schreef Greys het volgende:
Wat ruikt er naar mint?Iets voor in bad ofzo? Bestaat dat?
Moet je niet nog een bodybutter vanwege het gratis blikje?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 00:10 schreef Greys het volgende:
Lijstje klaar!
Ik weet niet of ik nou veel heb of weinig, ben te lui om het nu op te tellen hoeveel dit ongeveer gaat kosten, dat ga ik morgen even doen en dan aan de hand van het bedrag er nog wat bij gooien of niet
[ afbeelding ]
Kweenie of ik foto's kan PMen? Ik wil niet herkenbaar op fok en al helemaal niet naaktquote:Op dinsdag 27 januari 2009 08:51 schreef oh-oh het volgende:
Dipkip ik ben zoooooo benieuwd naar je haar eigenlijk!
Ultrabland zou je een kleine van kunnen nemen (45 gr.) het schijnt dat je er maar weinig van nodig hebt per keer. Ik wil m uitproberen dus ik neem ook een kleine. Reincarnate heb ik al, die ruikt best wel goorquote:Op dinsdag 27 januari 2009 09:59 schreef oh-oh het volgende:
Ik zat net ff een wishlist te maken en kom nu al weer bijna op 90 pond uit. Das ook niet de bedoeling zeg.
Wat ik denk dat ik echt nodig heb:
Coolaulin
Sonic Death Monkey
Ultrabland
Celestial
Curly Wurly
Aqua Mirabilis
Reincarnate
Temptation soap
American Cream
You snap the Whip.
De laatste twee zijn echt primaire levensbehoeftes, die heb ik al zwaar ik gebruik. Heeft iemand nog op of aanmerkingen op de rest?
Snap ik joh, als ie in je photobucket staat dan kan je wel de link PMmen hoorquote:Op dinsdag 27 januari 2009 10:02 schreef Dipkip het volgende:
Kweenie of ik foto's kan PMen? Ik wil niet herkenbaar op fok en al helemaal niet naakt
Ja alleen is het nu zo zonder douche een ramp, het ziet er niet uit, is al een week niet gewassenquote:Op dinsdag 27 januari 2009 10:08 schreef oh-oh het volgende:
Snap ik joh, als ie in je photobucket staat dan kan je wel de link PMmen hoor![]()
En als je foto's kan maken van je Lush kan je mss ook gewoon es nieuwe maken van je haar?
Dan gebruik je eerst de ene en daarna de ander dohquote:Op dinsdag 27 januari 2009 10:13 schreef Greys het volgende:
Dipkip, ik kreeg die meldingen van die gratis blikjes inderdaad.
Maar dan moet je twee bodybutters nemen en dan krijg je één blikje! Waar laat ik die andere dan?
Dan konden ze er beter twee blikjes bij geven, dan sloeg het nog ergens op!
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 10:33 schreef Greys het volgende:
Die massagebars zijn dus om elkaar mee te masseren? Want ik ken ons een beetje, dat doen we toch niet
Haha Cat heeft wat mij betreft helemaal gelijk gekregen. Ik ben in een maand gegaan van niet eens mn mascara verwijderen en nooit smeren gegaan naar dagelijks smeren en vrijwel dagelijks ook reinigen. En ik heb al 3x een masker op gehad LOLquote:Op dinsdag 27 januari 2009 10:39 schreef oh-oh het volgende:
Cremes heb ik op de Karma cream na helemaal nog niet en wat Greys zegt geldt ook wel voor mij , ik heb al 35 en gebruik nooit zulke dingen, geen make up maar ook geen reiniger en geen creme.
Daar moet toch maar eens verandering in komen he...
Nee, doorzichtige potjes...quote:Op dinsdag 27 januari 2009 @ 10:02 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Zitten buttercreams in van die zwarte potjes met draaideksel?
En hoezo doet ie niks, tis toch gewoon een zeep-achtig spul?
Die doorzichtige dingen tellen volgens mij niet mee voor de gratis gezichtsmaskers. Dat gaat over die zwarte potjes met een draaideksel, die kunnen ze recyclen, die dingen waar ze jellies enzo in doen niet.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 12:03 schreef MissBliss het volgende:
Nee, doorzichtige potjes...
Ik kan er niks meeEen brokje afbreken en dan een beetje over je lijf wrijven ofzo?? Dat valt dan binnen no time op de grond enzo en wederom ruik ik achteraf niks.
Oh das jammer.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 @ 12:10 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Die doorzichtige dingen tellen volgens mij niet mee voor de gratis gezichtsmaskers. Dat gaat over die zwarte potjes met een draaideksel, die kunnen ze recyclen, die dingen waar ze jellies enzo in doen niet.
Skinny dip zou gewoon bij wet verboden moeten wordenquote:Op dinsdag 27 januari 2009 12:07 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb ook 1 buttercream , de skinny dip, en ik vind dr ook echt niks aan.
Absoluut!quote:Op dinsdag 27 januari 2009 12:15 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Skinny dip zou gewoon bij wet verboden moeten worden
Daar heb ik es een tester van gehad en die deed t wel goed op Billyquote:Op dinsdag 27 januari 2009 12:17 schreef Dipkip het volgende:
Die lemslip lijkt me eigenlijk best lekker
Oh ja is goed, dan gooi ik m niet weg.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:26 schreef Dipkip het volgende:
Held![]()
Hoe waren de valentijnsspulletjes?![]()
En ik wil best een uitgedroogde buttercream met een portie liefde testen hoormoeten we maar rond de tijd dat mn bestelling komt dingen uitwisselen, dan stop ik jouw proefjes gewoon bij je pakket in.
Ja zo een was het, echt megading, moet je met twee handen oppakken, niet normaal eigenlijk.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:45 schreef Dipkip het volgende:
Ja een soort humongous Tisty Tosty ofzo toch?
Idd. Bij de naam denk je ieuuwww mud flats, vast vies! Maar ruikt echt lekkerquote:Op dinsdag 27 januari 2009 15:00 schreef Dipkip het volgende:
Yay![]()
Blij dat je ze lekker vind, had ik toch goed gegokt met dat grotere stuk B electromud flats is idd ook lekker he, ik dacht dat je die misschien onaantrekkelijk zou vinden maar die geur is idd echt
en je krijgt een lekker zacht velletje. Van snowcake ook trouwens.
Ik houd het vooral bij de badspullies. Zeep en massagebars, daar houd ik me verre van.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 00:10 schreef Greys het volgende:
Lijstje klaar!
Ik weet niet of ik nou veel heb of weinig, ben te lui om het nu op te tellen hoeveel dit ongeveer gaat kosten, dat ga ik morgen even doen en dan aan de hand van het bedrag er nog wat bij gooien of niet
[ afbeelding ]
Lekker lijstje! Zijn er bepaalde geuren die je heel lekker vindt? Dan is het makkelijker tips geven. Of heb je het hele assortiment al doorgenomen?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 09:59 schreef oh-oh het volgende:
Ik zat net ff een wishlist te maken en kom nu al weer bijna op 90 pond uit. Das ook niet de bedoeling zeg.
Wat ik denk dat ik echt nodig heb:
Coolaulin
Sonic Death Monkey
Ultrabland
Celestial
Curly Wurly
Aqua Mirabilis
Reincarnate
Temptation soap
American Cream
You snap the Whip.
De laatste twee zijn echt primaire levensbehoeftes, die heb ik al zwaar ik gebruik. Heeft iemand nog op of aanmerkingen op de rest?
Gisteravond ben ik nog lekker met You snap gaan douchen, normaal douche ik alleen 's ochtends, maar met die Lush is de verleiding echt te groot om 's avonds ook onder de douche te springen en vaker dan 1 keer in de week in bad te gaan
Celestial creme dus.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 19:30 schreef oh-oh het volgende:
Ik ben onwijs van de cocos, karma, vanille en zoete luchtjes, beetje van alles wat dus.
Ik zeg bah tegen bloemenluchtjes.
Oh MissBliss, jouwes is ook onderweg
Wat heb je mijn advies zorgvuldig opgevolgd!quote:Op dinsdag 27 januari 2009 20:45 schreef Greys het volgende:
Pop in the Bath en Hot Milk er uit gegooid.
Er bij:
Ice Hotel
The Wuss
Geo Phyzz
Extra You Snap the Whip
en nog wat andere dingetjes.
Ik zal zo het hele lijstje nog even posten, maar ik heb nu op Confirm Order geklikt en hij staat nu al tien minuten te 'denken'. Is dat vaker zo?
Ik heb zeker wel een bad!quote:Op dinsdag 27 januari 2009 20:39 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Celestial creme dus.![]()
Sweetie Pie jelly is ook lekker zoet. En Yummie Yummy Yummie douchegel ruikt naar aardbeien is me verteld. Misschien is Honey I washed the Kids zeep wat voor je? Ziet uit als een honingraat en ruikt ook zo.
Lush heeft bij mijn weten niet veel van cocos behalve Coconut deo powder en Trichomania shampoo.
De vanille range komt over een paar dagen uit, kun je je daarop uitleven.
Ow ja, Candy Fluff powder is ook ont-zet-tend zoet.![]()
En als je van Solid Perfumes houdt: the Comforter: fruittella in een blikje. Of HIWTK.
Als je van fruitig houdt: The Olive Branch: zacht zoet (maar niet té) sinaasappel en mandarijn. Of Happy Hippy: die is frissiger met meer citroen.
Creamed Almond and Coocnut smoothy is ook erg fijn. Ik moest eerst aan de geur wennen maar haal de amandel er nu echt uit. De cocosnoot verstopt zich nog steeds voor mijn neus. Hij schuimt niet zo goed als een gel of jelly maar droogt mijn velletje minder uit.
Jij hebt geen bad he? Want anders is the sky the limit!![]()
Wat mojje wetuh?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 20:51 schreef Dipkip het volgende:
Ik wil ook wel advies![]()
Karma zeep, Mud flats, Waylander Rhassoul, Rub rub rub, Buffy, Soft touch, Big blue, Sex bomb, Bathos, Blue skies and fluffy white clouds BBS, French kiss, Karma BBS, Lite lip, Whipstick, Amazonian, Mange too, Angels on bare skin, Ultrabland, Tea tree toner tab, Celestial, Lemony flutter, Helping hands, Eau Roma, Ambrosia, Dreamtime temple balm, Okra, Jungle, The strokes, Mask of magnaminty, Oxeocube, Silky underwear poeder, Karma parfum.
Staat nu op mn wensenlijstje, parfum is nog afhankelijk van sampelen in de winkel, en celestial van het proefje en hoe dat uitpakt.
Mooie beginnerslijst hoor.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 20:54 schreef Greys het volgende:
Uiteindelijke bestelling:
Bubble Bars:
1 Melomint Bubble Bar
1 Creamy Candy Bath
1 Ice Hotel Bubble Bar
1 The Wuss
Ballistics:
1 Happy Pill
1 English Countryside
1 Sex Bomb
1 Big Blue
1 Ne Worry Pas
1 Geo Phyzz
1 Hot Java Ballistic
Zeep:
1 Spice Curls Soap
1 Sea Vegetable
Overig:
2 You Snap The Whip
1 Hard (shampoo)
1 Dream Cream
1 Free Body Butter Tin
De jellies lijken me niets eerlijk gezegdEn handcreme is aan mij ook niet echt besteed.
Wij zijn allebei echt dól op badderen, dus de badproducten hebben de voorkeur hier, da's wel duidelijk
Heb nu van verschillende dingen eentje besteld, zodat Heer G precies weet welke hij volgende keer vanuit Aberdeen mag aanvullen
Ik word happy van citroen/sinaasappel in alle vormen en maten.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 20:54 schreef Burdie het volgende:
Wat zijn nog meer aanraders om 'happy' van te worden?
Wat vind jequote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef Cat22 het volgende:
Wat mojje wetuh?![]()
Mijn commentaar over een aantal spullies die ik ken:
Waar twijfel je tussen?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 20:56 schreef Dipkip het volgende:
Oh ik twijfel trouwens ook nog over een grote fles retro douchegel. Maar ik kan echt niet kiezen welke
Dat is een stuk candy cane, comforter is paars met wit.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:11 schreef Greys het volgende:
Catje, volgens mij zit de Comforter (roze met wit gemarmerd toch?) in het pakketje dat ik van Elisa kreeg! Vandaar dat ik hem niet besteld heb!
[ afbeelding ]
Gewoon, een vieze, wrange geur. Als ik die had gebruikt wild eik mijn handen meteen wassen. Komt mijn huis niet meer in. Gelukkig had ik alleen maar een proefje en die heb ik na een paar dagen weggegooid.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:05 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Wat vind jeaan the soft touch?
En ik heb al aromaco maar ik vind het zo stinken, dus wil een andere proberen..
Wat een rare toestandenquote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:11 schreef Cat22 het volgende:
Waar twijfel je tussen?
Vroegah had je de zenuwslopende retro races.Alle retro die je nu gewoon mee kunt bestellen stond op een aparte site en er moest elke week minimaal 50 stuks van ieder produkt besteld worden voordat het werd gemaakt. Needless to say dat de meeste produkten dat nooit haalden.
Toen hebben de verschillende fora de handen ineen geslagen en hebben we als gebruikers in één week een mega bestelling geplaatst. Nederland, Duitsland, UK, Frankijk, Amerika, allemaal in dezelfde week! Geweldige tijden waren dat, alle produkten haalden de hoeveelheid!
En ik heb toen zo zitten twijfelen tussen Slammer en Back for Breakfast, je kon toen echt alleen op beschrijvingen afgaan, omdat zowat niemand een fles had. Ik ben nog steeds blij met mijn keuze voor B4B. Slammer is een onverdunde fles ranja, B4B isNapoleonsnoepjes.
![]()
Wat dan wel weer typisch Lush was, is dat ze een maand na die massa bestelling de retro op de site gooiden zoals we ze nu kennen.
Edit: ik kijk met mijn neus of zoquote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:11 schreef Greys het volgende:
Catje, volgens mij zit de Comforter (roze met wit gemarmerd toch?) in het pakketje dat ik van Elisa kreeg! Vandaar dat ik hem niet besteld heb!
[ afbeelding ]
Hmm.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:13 schreef Cat22 het volgende:
Gewoon, een vieze, wrange geur. Als ik die had gebruikt wild eik mijn handen meteen wassen. Komt mijn huis niet meer in. Gelukkig had ik alleen maar een proefje en die heb ik na een paar dagen weggegooid.
Is dat echt comforter? Als je mijn candy cane er naast zou leggen zou je geen verschil zienquote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:14 schreef Cat22 het volgende:
Klopt!
En en en, vind je hem lekker ruiken?
Dit zijn geen plakkerige napoleonsnoepjes, maar frisse, tintelende wakker-word snoepjes!quote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:13 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Wat een rare toestanden![]()
Ik vind zowel ranja als napoleonsnoepjes niet zo lekker klinkenik wou dat ik ergens happy 4 sad en narcotic kon proefruiken...
Jij let beter op dan ik!quote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:17 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Is dat echt comforter? Als je mijn candy cane er naast zou leggen zou je geen verschil zien
Mja, ik vind van de Body butters eigenlijk alleen de Lemslip lekker. (citroenquote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:16 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Hmm.
Wat zou dan wel een goeie tweede body butter zijn?
Dat doe je maar met het bloemetje op de Creamy Candy. Zal vast van suiker zijn.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:23 schreef Greys het volgende:
Ah! Nou dan doe ik die de volgende keer door Heer G laten meebrengen!
Ik moet er nog even aan wennen om zoveel geld aan bad spullies uit te geven trouwens!
Maar ik wen er vast snel aan hoor, ik kan het betalen, maar moest wel ff slikken
Oh tof dan ruik ik ff. H4S lijkt me dan niet slim, dan krijg ik iedere ochtend een cravingquote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:17 schreef Cat22 het volgende:
Dit zijn geen plakkerige napoleonsnoepjes, maar frisse, tintelende wakker-word snoepjes!
Narcotic krijg ik als ruil van iemand a.s. zaterdag dus kun je dan ook ruiken.H4S ruikt naar asbak. Vind ik. Echt zo'n vreemde, rare rooklucht en totaal niet zoals hij beschreven wordt.
Ik ben zelf ontzettend benieuwd naar Narcotic, nog nooit geroken en de reviews lopen sterk uiteen....
Body butter. Niet buttercream.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:21 schreef Cat22 het volgende:
Mja, ik vind van de Body butters eigenlijk alleen de Lemslip lekker. (citroen)
Heavenly bodies heb ik ook eens geprobeerd maar ik kan maar niet wennen aan chocolade onder de douche. Het ruikt gewoon niet zoals het moet. Heb ik ook met SDM.
Emperor of icecream is wat zoeter, misschien ook lekker.
Ring of Roses is volgens mij errug bloemerig.
Is primaquote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:25 schreef Llewella het volgende:
Dipkip; ik bestel graag mee!! Even kijken wat alleen
Je was me net voor.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:27 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Body butter. Niet buttercream.
Heb je het druk?
Waar ruikt het naar volgens jou? En blijf je dat sterk ruiken?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:28 schreef oh-oh het volgende:
Ik vind de soft touch juist echt heerlijk!
Ik heb zelfs een stukje op mn werk liggen om mn handen mee in te smeren![]()
En al mn collega's vinden m ook echt lekker ruiken.
Ja stom he? Ik dacht ook dat de actie VANAF 31 januari was!quote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:30 schreef oh-oh het volgende:
Greys , ging heer G nou volgende week wel naar Aberdeen en zou hij dan als dr nog grabbags zijn een koffer mee willen nemen ?![]()
Hier in de winkel stond er nog een heel rek vol, in de UK zullen ze wel sneller op zijn vrees ik.
Hmm ik kan de geur niet echt thuisbrengen.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:37 schreef Dipkip het volgende:
Volgens mij is het maar goed ook, anders was heer Greys met 12 kilo Lush terug gekomen![]()
[..]
Waar ruikt het naar volgens jou? En blijf je dat sterk ruiken?
Hij leek mij wel lekker als een soort extreem goeie bodylotion.
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:48 schreef oh-oh het volgende:
Mijn stuk soft touch is al ver op, anders neem ik m wel van je over hoor!
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 23:05 schreef Greys het volgende:
Oh ennuh, hoe lang duurt zo'n bestelling nou gemiddeld?
*ongeduldig*
Da's apart: the Blonde zou je juist moeten highlighten.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 23:06 schreef IJsdraakje het volgende:
Over shampoo gesproken: na een tester Daddy-O getest te hebben weet ik niet of ik er wel zo blij van word. Het grijzige in m'n haar komt véél meer naar voren dan normaal(Ik behoor blond te wezen. Wel van het peper en zout soort, maar dan nog. Ik weiger grijs te zijn voor m'n 30e!
)
Heb jij die dubbele ook al binnen? Stom zeg, ik dacht dat ze een sluitende administraite hadden. Ik moet regelmatig klagen, word soms door drie mensen tegelijkertijd via de mail geholpen maar heb nog nooit een dubbele bestelling gekregen.quote:Op woensdag 28 januari 2009 08:41 schreef oh-oh het volgende:
[..]
T kan twee weken duren maar hey, als je het dan dubbel krijgt dan klaag je echt niet meer
Jaja , het kwam toen met een dag ertussen binnen.quote:Op woensdag 28 januari 2009 08:43 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Heb jij die dubbele ook al binnen? Stom zeg, ik dacht dat ze een sluitende administraite hadden. Ik moet regelmatig klagen, word soms door drie mensen tegelijkertijd via de mail geholpen maar heb nog nooit een dubbele bestelling gekregen.
Snot fair.![]()
Christmas cake zeep denk ik, marzibain en twinkle, dat zijn idd BBS dus verkruimelen onder de kraan.quote:Op woensdag 28 januari 2009 11:49 schreef Poppejans het volgende:
Ik heb maandag zo'n tasje gekocht in Maastricht, ik had dit erin zitten![]()
-Strawberry Jelly
-Dream Time spul in zon rond doosje
-Witte bruisbal
-Geel glitter ding met ster erop volgens mij om onder de kraan te doen in bad
-Wit ding met een amandel erin
-zo'n 3 pack zeep met Happy,Karma en Honey i've washed the kids
-Groot stuk zeep,heel donkerrood/bruin ben er nog niet over uit wat voor geur dat nou is
Die gele met een ster is de Gold Star.quote:Op woensdag 28 januari 2009 12:20 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Christmas cake zeep denk ik, marzibain en twinkle, dat zijn idd BBS dus verkruimelen onder de kraan.
Heb je het druk?quote:
Beterschap!quote:Op woensdag 28 januari 2009 12:47 schreef Dipkip het volgende:
Mweheh ik heb dikke griep,
Dat zal het zijn.quote:maar het ligt er vooral aan dat ik geen Lushgoeroe ben denk ik![]()
Het is maar net waar je interesse ligt. Lush is veel interessanter! Succes morgen.quote:ik heb die dingen zelfs nog nooit gezien, ik dacht alleen dat ik het onthouden had van plaatjes want dat zou zo mij zijn om zulke dingen feilloos te onthouden en morgen bij mn tentamen niets meer te weten van wat ik heb samengevat, college over geluisterd heb en opdrachten over heb gemaakt
Ja inderdaad! Die bal is dan Snowdropsquote:Op woensdag 28 januari 2009 12:32 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Die gele met een ster is de Gold Star.
En als die witte bruisbal ruikt naar pepermunt en wat suikerkristallen bovenin heeft zitten dan is dat een Snowdrops. Ruikt hij naar schone was, dan is het de Lavender Blissard.
The Blonde heb ik, vind 'm alleen wat uitdrogend en echt highlighten heb ik 'm nog niet zien doen.quote:Op woensdag 28 januari 2009 08:42 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Da's apart: the Blonde zou je juist moeten highlighten.
En troost je: ik had ook al een paar grijze haren op m'n 30ste - handig, als je een brunette bent- en moet nu af en toe ook een dikke zwarte haar van mijn kin plukken.![]()
Volgens mijn kapper ben ik nog steeds niet grijsquote:Op woensdag 28 januari 2009 13:38 schreef Dipkip het volgende:
Ik heb geen idee wanneer ik grijs word, want mn moeder verft dr haar sinds dr 15e. Als ik het word ga ik gewoon wat vaker met henna in de weer. Nu vergeet ik het vaak een half jaar of langer
Had ik in het begin ook, heb toen een royale snuffel sessie gehad bij Cat22, hield er een witte neus aan overquote:Op woensdag 28 januari 2009 13:57 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik heb de grijsgenen van m'n moeder geërfd, die ken ik niet anders dan grijs. M'n vader begon op z'n 50e ofzo pas. Niet eerlijk!![]()
Terug naar Lush: Ik kan niet kiezen wat ik het eerst ga bestellen!
Ik zal vanavond even een lijstje hierheen gooien, moet nu eerst naar m'n werk.quote:
Lekker he? Dat is één van mijn favoriete parfummetjes. In combinatie met Snowcake Showergel en Smitten ben ik een wandelend amandeltje.quote:Op woensdag 28 januari 2009 14:42 schreef oh-oh het volgende:
MissBliss dank je wel, pakketje is dr![]()
Oh die snowcake parfum ruikt echt precies zoals de zeep, heerlijk!
Mijn pakketje is er ook!quote:Op woensdag 28 januari 2009 @ 14:42 schreef oh-oh het volgende:
MissBliss dank je wel, pakketje is dr![]()
Oh die snowcake parfum ruikt echt precies zoals de zeep, heerlijk!
Oh, dat is vreemd. Ik heb lang, veel en dik haar. Maar ik verbaasde me erover hoeveel schuim er van zo'n ding afkwam. Ik heb de Soak & Float.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 22:54 schreef Greys het volgende:
Co heeft heel lang haar en dan lijkt dat blok shampoo me dus echt een drama
Bij mij moet ik al heel erg rommelen en wrijven en pielen om genoeg schuim te krijgen en mijn haar is nog lang niet zo lang als dat van Co.
Bedoel je demons in the dark?quote:Op woensdag 28 januari 2009 23:16 schreef latexpiepbeestje het volgende:
hebben jullie de Black demon wel eens geroken, die zeep? Pff wat een lucht zeg
Ik gebruik 'm om weer fris te worden als wakker worden in de ochtend wat tegenvaltquote:Op woensdag 28 januari 2009 23:21 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Bedoel je demons in the dark?
Die vind ik lekker, kruidnagel en munt, heerlijk voor in de zomer!
Retro moet je testen door te ruilen.quote:Op donderdag 29 januari 2009 13:01 schreef Dipkip het volgende:
Ik ga ze niet állemaal proberen, want sommige geuren heb ik gewoon een hekel aan, zoals kokos. Dus I should coco laat ik aan me voorbij gaan. Maar ik heb wel ook die neiging alles wat ook maar een beetje lekker lijkt te willen testenwel lastig bij de retro producten, zit je meteen aan een halve liter vast.
Maar wij hebben fokquote:Op donderdag 29 januari 2009 13:16 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Retro moet je testen door te ruilen.Op het Lush forum is een hele sectie, speciaal daarvoor. We hebben zelfs een proefjes ruil topic. Wij zijn goed georganiseerd, alleen het forum werkt bagger.
Ik heb ook weken zitten wachten en toen zag ik ergens een gmail adres staan op het forum, en toen ik daarheen mailde was het in 5 minuten ineens opgelost!quote:Op donderdag 29 januari 2009 13:29 schreef IJsdraakje het volgende:
Lush forum zou hip zijn, maar ik kom er niet op![]()
Je hoeft daarvoor niet in te loggen?quote:Op donderdag 29 januari 2009 13:32 schreef mmascha het volgende:
Dat Lush forum mag ik niet op schijnbaar. Al een paar keer een mailtje gestuurd. Nu staat op de website dat info@lush.nl het niet doet.
Lang leve Fok! dus!
Deze is het: lushnederland@gmail.comquote:Op donderdag 29 januari 2009 13:38 schreef IJsdraakje het volgende:
Is dat het adres dat in het topic over de ermee opgehouden server staat?
En met mijquote:Op donderdag 29 januari 2009 @ 13:33 schreef Burdie het volgende:
Jullie mogen ook met mij proefjes ruilen, zomaar hier op fok!
quote:Op donderdag 29 januari 2009 13:40 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Deze is het: lushnederland@gmail.com
Een professionele internationaal bedrijf wat een g-mail adres moet gebruiken.![]()
En vooral niet reageert op verschillende mailtjes. Maar ja, dat kwam misschien doordat het toen al stuk was.quote:[
Een professionele internationaal bedrijf wat een g-mail adres moet gebruiken.![]()
Oooh ik vind die after 8:30 toch wel zo heerlijk hequote:Op donderdag 29 januari 2009 13:38 schreef Cat22 het volgende:
Dingen met chocolade erin vind ik niet lekker. Chocolaaaa is voor in het mondje (en op de dijtjes) en niet voor het bad- of doucheputje.
Wat ik te proeven heb:quote:
quote:Op donderdag 29 januari 2009 13:45 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Oooh ik vind die after 8:30 toch wel zo heerlijk heik moet er vrijwel elke dag gewoon éven aan ruiken
quote:Op donderdag 29 januari 2009 14:14 schreef oh-oh het volgende:
Die olive branch vind ik echt vreselijk,
Ik zit een beetje te twijfelen, want mama heeft wel veel allergieen, maar aan de andere kant is mama best wel van het vegetarische red de wereld gebeuren... Ik weet ook niet van welke geuren ze houdt en ze heeft ook geen bad.quote:Op donderdag 29 januari 2009 14:14 schreef Cat22 het volgende:
Ickle baby bath!![]()
Is het babytje nu nog te klein voor maar over een paar maanden kan dat best en nu is het een leuke gedachte.
En uiteraard de mamma niet vergeten met spullies. Dream Cream is altijd een goede aankoop. Tepelkloven, rode billen, het schijnt er allemaal mee weg te gaan. En misschien Buffy voor de striae?
Ik vind het allemaal heerlijkquote:Op donderdag 29 januari 2009 @ 14:14 schreef oh-oh het volgende:
Leuk Dip, ik geef ook altijd Lush voor de mama als kado erbij![]()
Oh nog maar 2 nachtjes slapen en mn Lush komt eindelijk![]()
Oh MB, ben blij dat je die soft touch ook zo lekker vindt!
En de rest?
Die olive branch vind ik echt vreselijk, maar ja, die wilde je zelf![]()
En de You snap the whip, dat kan echt niemand vies vinden volgens mij
Ik ga even nadenkenquote:Op donderdag 29 januari 2009 @ 13:46 schreef Burdie het volgende:
[..]
Wat ik te proeven heb:
- rockstar
- sexy peel
- snowcake
- honey I washed the kids
- karma soap
- deamon in the dark
- happy soap (helaas disc.)
- porridge
- bananamoon (retro)
- trichomania
- I should coco
- christmas cake slice
- sandstone
- spice curls
en ik vergeet vast de helft, dit is even uit m'n hoofd.
Ik vind m 5 seconden vies en heftig, als je m opspuit zeg maar, en daarna vind ik m echt geweldig lekker.quote:Op donderdag 29 januari 2009 14:28 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik vind het allemaal heerlijkOok The Olive Branch!
Tof dat je de Snowcake parfum zo lekker vind!Die vind ik dus vreselijk
Ik had hem al eens als cadeautje aan mn moeder gegeven, dus ik wist al dat ik hem lekker vond, ik had hem alleen nooit zelf gehad nog.quote:Op donderdag 29 januari 2009 @ 14:32 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik vind m 5 seconden vies en heftig, als je m opspuit zeg maar, en daarna vind ik m echt geweldig lekker.
En extra snowfairy is altijd oke olee olee![]()
Ik ben ieg echt blij dat je de soft touch wel lekker vind, schijnbaar vinden veel mensen die vies, ik snap daar niks van
Lekker pakketje, veel verschillende geuren ook. Hopelijk reageert mamma er niet te sterk op ivm haar allergiën. Er zitten geen 'gevaarlijke' spullen tussen maar je weet het nooit natuurlijk. Hopelijk raakt ze verslaafd en kan ze in het vervolg zelf haar badspulletjes uitzoeken.quote:Op donderdag 29 januari 2009 14:31 schreef Dipkip het volgende:
Wat vinden jullie van:
- Dream Cream
- Ickle baby bath (desnoods als voetenbadje voor mama)
- Therapy
- TOB (kleintje)
- snowcake
Als pakketje?
Angelquote:Op donderdag 29 januari 2009 14:38 schreef Cat22 het volgende:
Lekker pakketje, veel verschillende geuren ook. Hopelijk reageert mamma er niet te sterk op ivm haar allergiën. Er zitten geen 'gevaarlijke' spullen tussen maar je weet het nooit natuurlijk. Hopelijk raakt ze verslaafd en kan ze in het vervolg zelf haar badspulletjes uitzoeken.
Moet je wel nog kiezen of je de baby angel of baby devil neemt.
Ha! Je dacht dat je klaar was he?
Ka-bling! Da's wel heel zoet!quote:Op vrijdag 30 januari 2009 11:18 schreef oh-oh het volgende:
Gisteravond gedouched met Snowfairy, en vanochtend met Godmother en Trichomania en American Cream. HIWTK parfum dr bij en ik ruik zo zoet vandaag
Mijn leveringen hebben vaak 3 pogingen nodig.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 14:18 schreef miss_dynastie het volgende:
1 marzibain? Dat is een grapje toch? Wat zijn ze toch efficient he![]()
Ik ga vandaag naar een lushmeet en er schijnen daar nog grabbags te zijn, als er een in mijne zit wil ik wel ruilenquote:Op zaterdag 31 januari 2009 10:54 schreef CherryLips het volgende:
Wil iemand misschien 100gram Ice Blue soap ruilen tegen Angel's Delight oid?
Ik had met een vriendin een grab bag gekocht maar ik had interesse in slechts 2 dingen waarvan ik er 1 heb gekregen.
quote:Op zaterdag 31 januari 2009 11:37 schreef Dipkip het volgende:
Wat vind je vreselijk, angel's delight?
Oh zo! Angel's delight heb ik niet, misschien vanmiddag wel. Als ik m dan niet lekker vind geef ik een schreeuw.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 11:40 schreef CherryLips het volgende:
O, volgens mij hebben we het omgedraaid. Ik had Ice Blue maar wil er graag Angel's Delight voor
. Ik zie nu dat m'n berichtje dubbelzinnig was.
En Nok, hoe was de zweet-ervaring met lush deo?quote:Op zaterdag 31 januari 2009 09:35 schreef nokwanda het volgende:
Tot grote spijt van mijn nageslacht gaat nu ook mijn badkamer naar Lush ruiken.
Het begint nu met een lushmandje. Heb net mijn pakketje van Mr. Greys gekregen, met een plaatje van een natte poes. het is wel duidelijk hoe Greys over me denkt
Vanavond dus de solid shampoo uitproberen. De solid perfume was net bij het uitproberen wel heel erg solid. Maar de postbode die het bracht was ook diepgevroren, dus dat kan daar aan liggen
De deo die erbij zat heb ik net opgedaan. We zullen straks weten of die effect heeft. Ik ga wel even iets zweterigs doen zometeen.
quote:Op zaterdag 31 januari 2009 22:25 schreef Memento-Mori het volgende:
in mijn goodiebag waren ze de rehab vergetende strawberry feels forever ruikt
quote:Op zaterdag 31 januari 2009 22:20 schreef Cat22 het volgende:
[..]
En Nok, hoe was de zweet-ervaring met lush deo?
Tipje voor erge solid Solid Perfumes: doe ze even in je bh. Zijn ze zo smeerbaar.![]()
Oh-Oh, veel plezier met je pakket! En foto's maken he?!
Volgens mij kloppen je lijstjes hoor, ik had exact wat jij nu opnoemt, verder alleen twee lushkrantjesquote:Op zaterdag 31 januari 2009 22:18 schreef Cat22 het volgende:
In mijn grijpzak zat
- Best wishes gift (Mr Butterball, Christmas Kisses, Marzibain)
- B electro zeep
- Lily Savon zeep
- Snowcake
- Candy Cane BBS
En dat wast volgens mij, Maar we hebben meteen spullen doorgeruild dus wellicht zat er nog meer in.
En we kregen goodiebags op de meet.![]()
- Christmas Kisses
- Proef Karma Dusting powder
- proef Rehab
- Proef Rub Rub Rub
en vast nog wat (ook vergeten)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |