Auwquote:Op woensdag 7 januari 2009 00:30 schreef Dipkip het volgende:
Oe, hoe groot is jouwe?![]()
God ik ben net wel zo ontzettend hard van de trap geflikkerdecht zo van bovenaf naar beneden gegleden op mn kont, heup, rug, weer kont, andere heup, elleboog, en weer eerste heup. Men!
Het gaat prima! Zolang ik niet loop, of op mn linkerbil ga zittenquote:Op woensdag 7 januari 2009 01:44 schreef ElisaB het volgende:
AuwHoe is het nu? Niets kapot?
Onze doos is net iets meer dan 100 pond groot
quote:Op woensdag 7 januari 2009 01:55 schreef Dipkip het volgende:
Het gaat prima! Zolang ik niet loop, of op mn linkerbil ga zittenvolgens mij word ik Ooh La La paars... Gelukkig heb ik sinds ik ben gestopt met roken stootkussentjes gekweekt en ging ik deze keer niet met mn hoofd eerst (ik ben heel elegant).
Als je dan toch onderaan de trap moet liggen, dan maar beter in je nieuwe ondergoedquote:Ik liep niet eens heel snel de trap af, maar wel op nieuwe slippersik heb nieuw ondergoed gekocht vandaag en zo'n satijnen ochtendjas, en dat had ik aangedaan om aan vriend te laten zien maar ik had koude voeten en dus ook de slippers aan. Toen hij mij huilend onderaan de trap vond was zijn commentaar dat ik er erg sexy uitzag
_!
quote:Op woensdag 7 januari 2009 02:01 schreef ElisaB het volgende:
Als je dan toch onderaan de trap moet liggen, dan maar beter in je nieuwe ondergoed
quote:Op woensdag 7 januari 2009 10:10 schreef Cat22 het volgende:
Mailtje naar Tony (hoofd marketing oid) is de deur uit. Ik ben benieuwd wat hij te zeggen heeft. Morgen hebben ze stafoverleg, dit is een goed punt om in te brengen, me dunkt. En die vieze smerige popcorn waarmee ze hun bestellingen en kadootjes verpakken!
Yay!!!!quote:
Boe!!!quote:Op woensdag 7 januari 2009 11:53 schreef Cat22 het volgende:
Onbeschadigd maar hij klopt niet helemaal.![]()
Wat een onzin, je wist toch dat deze actie er was en hebt misschien op grond daarvan wel je keuze bepaald en meer besteld. Heeft niks met hollander zijn te maken, het klopt gewoon niet en laat ze het maar nabrengenquote:Op woensdag 7 januari 2009 11:53 schreef Cat22 het volgende:
Ik zou drie maal 20 pond aan prdukten gratis krijgen, hebben ze er maar 2 maal 20 pond bij gedaan.En dan ben ik maar en Hollander die voor een dubbeltje op de eerste rang wil zitten, maar ik heb net zoveel recht op die dingen als de rest die gedurende de actie heeft besteld.
Mweheheh, we hebben het op precies dezelfde manier uitgestald voor de fotoquote:
He, bij welke winkel is dat dan? Zeep hoort in het Lush papier verpakt te worden en niet in een zakje. Denk dat je bij een slechte Lush komt dan want dat hoort echt nietquote:Op woensdag 7 januari 2009 10:36 schreef oh-oh het volgende:
Die gele zakjes zijn vervelend omdat het niet hersluitbaar is en omdat je altijd de sticker molt als je ze netjes open wil maken.
Ik heb mn zeep dan nog liever gewoon in dat witte papier gedraaid, maar daar zijn de meisjes in de winkels vaak te lui voor.
Ik snij altijd een stukje af van wat ik gebruikt, en de rest bewaar ik dan droog, en dan is het idd vervelend dat je meteen je verpakking aan gort hebt.
Zeker bij dingen als deo's en shampoo bars.
waarom niet?quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:33 schreef wyccie het volgende:
Doen ze in Engeland serieus echte popcorn in de dozen? Hebben die mensen te veel zeep gesnoven, of zo?![]()
Heb nog nooit op de Engelse site besteld, wilde het doen, maar als ik popcorn krijg, doe ik het niet.
Alle drie mijn zepen die ik via internet besteld heb waren in een geel zakje verpakt. Ik vind het niet erg, ik leg het daarna toch gewoon in het rekje in de badkamer.quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:25 schreef MaJo het volgende:
He, bij welke winkel is dat dan? Zeep hoort in het Lush papier verpakt te worden en niet in een zakje. Denk dat je bij een slechte Lush komt dan want dat hoort echt niet
Maar dat stinkt toch? Ik wil al geen zeep die naar mandarijntjes, kokos of chocola ruikt, laat staan popcorngeur.quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:34 schreef Mirjam het volgende:
waarom niet?
is gewoon doos opvulling, gaan je spullen niet kapot
en in de lush style, natuurvriendelijk ook nog
Yep, is het meest milieuvriendelijkquote:Op woensdag 7 januari 2009 15:33 schreef wyccie het volgende:
Doen ze in Engeland serieus echte popcorn in de dozen? Hebben die mensen te veel zeep gesnoven, of zo?![]()
Heb nog nooit op de Engelse site besteld, wilde het doen, maar als ik popcorn krijg, doe ik het niet.
Ah het zou kunnen dat de meiden van mailorder dat doen, maar in de winkel hoort zeep toch echt verpakt te worden in papierquote:Op woensdag 7 januari 2009 15:38 schreef wyccie het volgende:
[..]
Alle drie mijn zepen die ik via internet besteld heb waren in een geel zakje verpakt. Ik vind het niet erg, ik leg het daarna toch gewoon in het rekje in de badkamer.
Ik heb nog niet veel zepen geprobeerd, maar Mud Flats vind ik wel heel lekker. Olive & figs ruikt meer en schuimt meer, maar die scrubt te hard. Ik peuter er telkens de vijgenpitjes uit.![]()
Herbalism maakt je huid zo heerlijk zacht, en het gaat lang mee, want je hebt maar een klein beetje nodig. En The soft touch is geweldig, ik smeer mijn handen helemaal in als ik ga slapen. Deze winter nog geen bebloede nagelrandjes gehad. Ook die gaat super lang mee.
quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:40 schreef wyccie het volgende:
[..]
Maar dat stinkt toch? Ik wil al geen zeep die naar mandarijntjes, kokos of chocola ruikt, laat staan popcorngeur.![]()
Nederland heeft betere biodegradable vullingpropjes.
Gewoon Mud Flats, Olive & Figs, Emperor of Icecream. Dat soort dingen, heel lekker, heel subtiel. Zodat ik niet naar voedsel ruik.quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:44 schreef oh-oh het volgende:
Ben ik wel benieuwd welke zepen van Lush je dan wel wil, want t ruikt allemaal wel sterk ergens naar, en niet naar Dove of zo
Nou, inmiddels is de popcorngeur hier al weg, en heb mn pakket vanmiddag uitgepakt. Dus tegen de tijd dat je het gaat gebruiken is het al weg, tis alleen met uitpakken wat minder.quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:40 schreef wyccie het volgende:
Maar dat stinkt toch? Ik wil al geen zeep die naar mandarijntjes, kokos of chocola ruikt, laat staan popcorngeur.![]()
Nope, Sultana is gewoon een zeepquote:Op woensdag 7 januari 2009 15:47 schreef wyccie het volgende:
Sultana of soap heb ik niet geprobeerd, maar dat is toch een massagebar?
[..]
Gewoon Mud Flats, Olive & Figs, Emperor of Icecream. Dat soort dingen, heel lekker, heel subtiel. Zodat ik niet naar voedsel ruik.
Overigens heb ik wel The Olive Branch, daar schijnt mandarijn in te zitten. Ik ruik het niet.
Die heb ik ook, maar die ruikt heel duidelijk naar citroenquote:Op woensdag 7 januari 2009 15:38 schreef wyccie het volgende:
Ik heb nog niet veel zepen geprobeerd, maar Mud Flats vind ik wel heel lekker.
Het is zeep.quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:47 schreef wyccie het volgende:
Sultana of soap heb ik niet geprobeerd, maar dat is toch een massagebar?
[..]
Gewoon Mud Flats, Olive & Figs, Emperor of Icecream. Dat soort dingen, heel lekker, heel subtiel. Zodat ik niet naar voedsel ruik.
Overigens heb ik wel The Olive Branch, daar schijnt mandarijn in te zitten. Ik ruik het niet.
Er zit nauwelijks citroen in.quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:52 schreef Dipkip het volgende:
Die heb ik ook, maar die ruikt heel duidelijk naar citroen
Bij mij waren de zepen dus in plastic verpakt, bij jou niet?quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:55 schreef Cat22 het volgende:
De produkten worden naakt erin gedaan
Je kunt de popcorn wel uit je bakjes en je bruisballen frotten, maar dat terzijdequote:Op woensdag 7 januari 2009 15:34 schreef Mirjam het volgende:
[..]
waarom niet?
is gewoon doos opvulling, gaan je spullen niet kapot
en in de lush style, natuur vriendelijk ook nog
Perfume *Citral, *Limonene, *Linalool.quote:Op woensdag 7 januari 2009 16:01 schreef wyccie het volgende:
Er zit nauwelijks citroen in.Grappig dat we allemaal er iets anders in ruiken.
Bij mij de zepen en massagebars in plastic, een deel van de badspullen in papier en een deel naakt. Beetje vaag is het wel.quote:Op woensdag 7 januari 2009 16:04 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Bij mij waren de zepen dus in plastic verpakt, bij jou niet?
Met uitzondering van de cadeauverpakking dan, daar lag ie wel los in. De badbruisballen en BBS lagen er wel los in.
Bij mij waren de zepen ook in plastic deze keer.quote:Op woensdag 7 januari 2009 16:04 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Bij mij waren de zepen dus in plastic verpakt, bij jou niet?
Met uitzondering van de cadeauverpakking dan, daar lag ie wel los in. De badbruisballen en BBS lagen er wel los in.
Ja de massagebars zaten bij mij ook in plastic en nu je het zegt 1 van de 3 baddingen in een zakje. Hmmm.quote:Op woensdag 7 januari 2009 16:07 schreef miss_dynastie het volgende:
Bij mij de zepen en massagebars in plastic, een deel van de badspullen in papier en een deel naakt. Beetje vaag is het wel.
Echt suf inderdaad. Ik ga vast zat mensen Lush spul geven maar dan wel zelf samengesteld... Je wil iemand toch niet zo'n troep gevenquote:Op woensdag 7 januari 2009 16:09 schreef Cat22 het volgende:
De standaard kado's zijn juist het probleem, daar heb je geen invloed op dus daar zit altijd popcorn in. Stel je voor; je hebt 60 euro uitgegeven aan een hatbox, die bied je aan aan iemand en die moet alle aan elkaar geklitte produkten eruit gaan frunniken. En alles ruikt hetzelfde: popcorn. Niet echt een kadootje wat je aan iemand wil geven.
Ik zag dat er citroen in zit, maar het is toch zo dat het ingrediënt die er het meest inzit, vooraan in de ingrediëntlijst staat? Ik zal morgenochtend eventjes goed ruiken of ik toch wat citroen kan ontdekken. Ik ruik overigens ook geen lavendel, herken helemaal niks eigenlijk.quote:Op woensdag 7 januari 2009 16:06 schreef Dipkip het volgende:
Perfume *Citral, *Limonene, *Linalool.
Volgens mij wijst dat er op dat er citroenparfum in zit, en van parfum heb je maar weinig nodig om het erg sterk te laten ruiken. Ik ruik de lavendel er niet bovenuit, mn moeder ook niet trouwens. Wij noemen deze de citroenmodderzeep.
Wat ik trouwens wel gek vind is dat ze het op de site hebben over scrubben met deze zeep. Er zit niks scrubbends inmisschien moet je dat dan zelf doen met een borstel ofzo, maar ze hebben wel scrubbende zepen dus het is verwarrend.
Dat is zo, in hoeveelheden. Maar sommige stoffen heb je veel minder van nodig dan andere om even sterk te werken. Bijvoorbeeld zoetstof staat bijna altijd als laatste in zo'n lijst maar proef je heel duidelijk, omdat het zo geconcentreerd is. Een druppel etherische olie ruikt minder sterk dan een druppel puur parfum. En een écht stuk ananas ruik je weer minder sterk dan een druppel etherische ananasolie. Dus ook al staat het als laatste, omdat het het enige is waarvan echt parfum is gebruikt ruik je het toch erg sterk.quote:Op woensdag 7 januari 2009 16:40 schreef wyccie het volgende:
Ik zag dat er citroen in zit, maar het is toch zo dat het ingrediënt die er het meest inzit, vooraan in de ingrediëntlijst staat?
Ik geef altijd zelf samengestelde kado's , vind ik veel leuker dan die kant en klare doosjes. Vaak vind ik de dingen die daar in zitten zelf ook niet je van het, dus dan ga ik het ook niet kado geven.quote:Op woensdag 7 januari 2009 16:14 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Echt suf inderdaad. Ik ga vast zat mensen Lush spul geven maar dan wel zelf samengesteld... Je wil iemand toch niet zo'n troep gevenbij wat ik met kerst kreeg viel het wel mee want dat zijn een ballistic en een bath melt, maar dat secret santa pakketje van vandaag met die honingzeep.... Die zeep zat helemaal onder
![]()
Weet iemand trouwens hoe die 10% korting papiertjes werken? Ik zie bij bestellen uit de webshop alleen staan dat je vouchers met een code kan invoeren, maar deze hebben geen code. Het zijn die dingen uit cadeaupakketten, ik heb er nu twee en ik wil als ik weer ga bestellen er een gebruiken.
Ah, da's waar. Ik beschouw de zeep zelf niet als citroenfris, maar misschien is het omdat ik me daarbij geen bruin klompje modder voorstel. Ik vind 'm wel lekker licht, misschien is dat het citroencomponent. Ben echt blij met Mud Flats omdat het heerlijk aanvoelt en mijn huid niet stroef maakt. Ik ben verliefd.quote:Op woensdag 7 januari 2009 16:52 schreef Dipkip het volgende:
Dat is zo, in hoeveelheden. Maar sommige stoffen heb je veel minder van nodig dan andere om even sterk te werken. Bijvoorbeeld zoetstof staat bijna altijd als laatste in zo'n lijst maar proef je heel duidelijk, omdat het zo geconcentreerd is. Een druppel etherische olie ruikt minder sterk dan een druppel puur parfum. En een écht stuk ananas ruik je weer minder sterk dan een druppel etherische ananasolie. Dus ook al staat het als laatste, omdat het het enige is waarvan echt parfum is gebruikt ruik je het toch erg sterk.
Ruikt het voor jou dan niet heel fris die zeep?
Er staat 'you can redeem this voucher at your nearest Lush shop or call our friendly mail order team on 01202-668545.quote:Op woensdag 7 januari 2009 16:55 schreef oh-oh het volgende:
Ik geef altijd zelf samengestelde kado's , vind ik veel leuker dan die kant en klare doosjes. Vaak vind ik de dingen die daar in zitten zelf ook niet je van het, dus dan ga ik het ook niet kado geven.
Volgens mij kan je die vouchers zonder code alleen in de winkels inleveren...
De andere ingredienten zoals de lavendel en rozemarijn zouden hem volgens mij niet zo licht en fris maken. Dat frisse komt denk ik vooral van de citroen. Ik vind m ook heerlijkquote:Op woensdag 7 januari 2009 17:02 schreef wyccie het volgende:
Ah, da's waar. Ik beschouw de zeep zelf niet als citroenfris, maar misschien is het omdat ik me daarbij geen bruin klompje modder voorstel. Ik vind 'm wel lekker licht, misschien is dat het citroencomponent. Ben echt blij met Mud Flats omdat het heerlijk aanvoelt en mijn huid niet stroef maakt. Ik ben verliefd.
Nee pas weer als de badkamer functioneel isquote:Op woensdag 7 januari 2009 17:17 schreef oh-oh het volgende:
Ja er staat dus dat je moet bellen als je hem voor een mail order wil gebruiken.
Mailen kan vast ook, ik heb alleen helaas geen mail adres voor je.
Succes!
( je gaat toch niet meteen weer bestellen he)
quote:Op woensdag 7 januari 2009 17:42 schreef Cat22 het volgende:
Let op! Komtie, the one and only instructie over hoe vouchers via mailorder te gebruiken!
(komt uit eerste hand, ik heb het al een keer zo gedaan en werkt perfect). Het geldt alleen voor UK mailorder trouwens.
- Je vult de voucher volledig in en maakt een digitale foto ervan.
- Je schrijft 'REDEEMED + datum' op de voucher en scheurt hem doormidden
- van die twee stukken maak je weer een foto
- je stuurt dat zwikkie naar orders@lush.co.uk met je naam en adresgegevens.
- je bestelt via de website en vult bij opmerkingen in dat je een voucher hebt gemaild
- voor de zekerheid kun je achteraf je eerste mail nog een keer sturen, met je ordernummer erbij. Hangt af van het feit of je al reactie van Lush hebt gehad.
En voila: 10% korting!![]()
Totaal niet fraude-proof, maar totdat ze een sluitend codesystem hebben ontwikkeld mag je het als echte fan zo doen.
Het schijnt dat je met zo'n solid shampoo even vaak je haar wast als met 3 flessen shampoo. Ik ga het in elk geval eens testen...quote:Op woensdag 7 januari 2009 18:07 schreef wyccie het volgende:
Ik heb lang, dik haar. Vettig, maar ook last van roos. Soms doe ik twee keer shampoo in mijn haar.
En die dingen zijn duur! Kan ik beter op de Engelse site bestellen, hè?
Dipkip, ik snap nu wat je bedoelt met het Mud Flats, heb net even mijn handen ermee gewassen. Heel fris, had het alleen niet als citroen herkend.Het brokje is wel heel erg gekrompen.
Er is iemand op het Lush forum die elke maand een groepsorder doet. Zij koopt elke keer een klein kado erbij en verdeelt de inhoud onder de deelnemers (iedereen betaalt dus een deel van het kado). In dat kado zit een voucher en die gebruikt ze voor de volgende bestelling. En die korting is meestal meer dan de extra kosten van het kado. Slim bedacht, vond ik!quote:Op woensdag 7 januari 2009 18:26 schreef Dipkip het volgende:
[..]
dankjewel voor de uitleg. Superfijn dat ik die dingen kan gebruiken, scheelt toch weer... En als ik uit wat we allemaal willen een cadeaupakket kan samenstellen hou je steeds nieuwe bonnen over zonder vals te spelen wat natuurlijk wel erg makkelijk is
Ik heb redelijk kort haar (net geen schouderlengte) en doe zo'n 80 wassingen met één bar. Dus dat telt wel op. het ligt wel aan de soort bar, met de 2-in-1 versies zoals Godiva doen de meesten een stuk korter, omdat de conditioner sneller smelt. Maar ik vind het ideaal, ook geen gedoe met flesjes en dopjes etc. Briljant voor bij voorbeeld op vakantie.quote:Op woensdag 7 januari 2009 18:27 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Het schijnt dat je met zo'n solid shampoo even vaak je haar wast als met 3 flessen shampoo. Ik ga het in elk geval eens testen...
Squeeky Green is dan perfect voor jequote:Op woensdag 7 januari 2009 18:07 schreef wyccie het volgende:
Ik heb lang, dik haar. Vettig, maar ook last van roos. Soms doe ik twee keer shampoo in mijn haar.
En die dingen zijn duur! Kan ik beter op de Engelse site bestellen, hè?
Dipkip, ik snap nu wat je bedoelt met het Mud Flats, heb net even mijn handen ermee gewassen. Heel fris, had het alleen niet als citroen herkend.Het brokje is wel heel erg gekrompen.
Ja die gaat echt super lang meequote:Op woensdag 7 januari 2009 18:45 schreef oh-oh het volgende:
Ik gebruik al jaren de trichomania shampoo, en ik heb t pas een keer of 3 gekocht, ik doe er echt ontzettend lang mee. En ik was mn haren elke dagIk kreeg vorige maand een blok van 19 euro kado, echt een knoepert is het,daar doe ik denk ik niet gelogen wel 2 jaar mee of zo, mss wel langer
![]()
Ik was klant van de dag in november![]()
Oh ja en ik was er ook nog twee honden elke week mee!
Ik heb nu een grote fles dream cream, conditioner gebruik ik niet elke dag maar daar heb je ook minder van nodig dan van andere condioner volgens mij, ben benieuwd hoe lang ik daarmee doe want die vond ik wel echt duur.
pb me je gegevens (nick en mailadres zou genoeg moeten zijn denk ik), eens kijken of ik iemand kan bereiken.quote:Op woensdag 7 januari 2009 19:51 schreef French het volgende:
Cat22, ik kan daar niet posten want ze willen me denk ik niet op het forumIk kan nog steeds niet inloggen, heb de beheerder al gemaild en ook naar lush nl zelf, maar tot nu toe geen reactie.
Ik wil een keilly bij lush nl
Oh, wat goed, dus toch! Ga ik volgende keer maar even doen!quote:Op woensdag 7 januari 2009 17:42 schreef Cat22 het volgende:
Let op! Komtie, the one and only instructie over hoe vouchers via mailorder te gebruiken!
(komt uit eerste hand, ik heb het al een keer zo gedaan en werkt perfect). Het geldt alleen voor UK mailorder trouwens.
- Je vult de voucher volledig in en maakt een digitale foto ervan.
- Je schrijft 'REDEEMED + datum' op de voucher en scheurt hem doormidden
- van die twee stukken maak je weer een foto
- je stuurt dat zwikkie naar orders@lush.co.uk met je naam en adresgegevens.
- je bestelt via de website en vult bij opmerkingen in dat je een voucher hebt gemaild
- voor de zekerheid kun je achteraf je eerste mail nog een keer sturen, met je ordernummer erbij. Hangt af van het feit of je al reactie van Lush hebt gehad.
En voila: 10% korting!![]()
Totaal niet fraude-proof, maar totdat ze een sluitend codesystem hebben ontwikkeld mag je het als echte fan zo doen.
Bwaaah, wat zal het lekker ruiken bij jouquote:
quote:Op woensdag 7 januari 2009 21:15 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Bwaaah, wat zal het lekker ruiken bij jouik denk niet dat ik daarmee wegkom hier thuis, mn vriend loopt al opmerkingen te maken over de geur die van de 30 gr. HIWTK zeep in de wc afkomt
![]()
Hoe goed werken de Lush deo's volgens jou? Ik zweet namelijk onwijs veelniet zozeer dat ik erg stink (hoewel ik aan het eind van de dag toch wel eens onzeker wordt) maar ik verlies veel vocht zeg maar. Ik heb er al van alles tegen geprobeerd, tot aan middeltjes van de huisarts aan toe die mn hele oksels stukbeten. Soms heb ik zelfs het idee dat het beter gaat zonder deo dan met, maar dan vind ik het dus weer niet lekker ruiken
dus ik zit te denken om Lush deo te proberen, misschien zweet ik wel zo veel omdat ik niet tegen iets uit die andere deo's kan zou het zoveelste zijn op het lijstje van Dipkips cosmetica overgevoeligheden
Maar ik vraag me af of zulke deo wel echt wat doet en of het fris ruikt en handig is enzo. Poeders bijvoorbeeld vind ik niks. Dat komt overal te zitten behalve waar het hoort, ik ben zo onhandig sprak de vrouw met de paarsblauw gestreepte billen
Ik ben geen fan van de Lush deo's, heb behoorlijk lang met uitslag gelopen na gebruik ervan. Ook vind ik ze niet droog, ze werken wel tegen luchtjes, maar je hebt wel klotsoksels, althans, ik wel.quote:Op woensdag 7 januari 2009 21:15 schreef Dipkip het volgende:
Hoe goed werken de Lush deo's volgens jou? Ik zweet namelijk onwijs veelniet zozeer dat ik erg stink (hoewel ik aan het eind van de dag toch wel eens onzeker wordt) maar ik verlies veel vocht zeg maar. Ik heb er al van alles tegen geprobeerd, tot aan middeltjes van de huisarts aan toe die mn hele oksels stukbeten. Soms heb ik zelfs het idee dat het beter gaat zonder deo dan met, maar dan vind ik het dus weer niet lekker ruiken
dus ik zit te denken om Lush deo te proberen, misschien zweet ik wel zo veel omdat ik niet tegen iets uit die andere deo's kan zou het zoveelste zijn op het lijstje van Dipkips cosmetica overgevoeligheden
Maar ik vraag me af of zulke deo wel echt wat doet en of het fris ruikt en handig is enzo. Poeders bijvoorbeeld vind ik niks. Dat komt overal te zitten behalve waar het hoort, ik ben zo onhandig sprak de vrouw met de paarsblauw gestreepte billen
Hehe, dat stuk linksachter lijkt wel een reep chocolade!quote:Op woensdag 7 januari 2009 21:09 schreef oh-oh het volgende:
Check mn zepies![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik heb toevallig ook deo besteld, de Oxeo Cube. Had op het NL forum gelezen dat die goed werkt en lekker ruikt. Zelf zweet ik heel makkelijk, ik hoef er maar aan te denken en ik zweet al.quote:Op woensdag 7 januari 2009 21:15 schreef Dipkip het volgende:
Hoe goed werken de Lush deo's volgens jou? Ik zweet namelijk onwijs veelniet zozeer dat ik erg stink (hoewel ik aan het eind van de dag toch wel eens onzeker wordt) maar ik verlies veel vocht zeg maar. I
Tis Christmas Cake en dat stuk kreeg ik om te testen, wat ik nog steeds niet gedaan hebquote:Hehe, dat stuk linksachter lijkt wel een reep chocolade!
Ik ben heel sensueel in mn nieuwe lingerie van de trap geflikkertquote:Op woensdag 7 januari 2009 21:20 schreef oh-oh het volgende:
Hoe kom je aan die billen?
Wil ik dat wel weten?
Maar zweet jij ook echt? Of nauwelijks? Want ik kan zeg maar niet eens gekleurde shirts aan, zie je na een uur of wat vlekkenquote:Op woensdag 7 januari 2009 21:20 schreef oh-oh het volgende:
Ik twijfelde ook heeeeeeeel erg over de deo, maar hij bevalt echt goed.
Ja ik ben in de winkel geweest voor cadeautjes voor mn moeders, maar dat was met de feestdagen en ik was nog totally Lushnoob dus heb nergens naar gevraagd. Ik heb wel testers gekregen van de Sonic Death Monbkey douchegel waar ik nu dus een grote fles van heb gekocht, en van een haarmasker groot genoeg om 1/5 van mn haar mee in te smeren, als ik om monsters ga bedelen draag ik mn haar los LOLquote:Op woensdag 7 januari 2009 21:20 schreef oh-oh het volgende:
Je moet echt eens naar een winkel, zeggen wat je al hebt en over welke dingen je twijfelt, ik krijg echt overal testers van, en royale, zelfs voor de honden
Welke had je getest?quote:Op woensdag 7 januari 2009 21:21 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik ben geen fan van de Lush deo's, heb behoorlijk lang met uitslag gelopen na gebruik ervan. Ook vind ik ze niet droog, ze werken wel tegen luchtjes, maar je hebt wel klotsoksels, althans, ik wel.
Laat je weten of het werkt?quote:Op woensdag 7 januari 2009 21:23 schreef wyccie het volgende:
Ik heb toevallig ook deo besteld, de Oxeo Cube. Had op het NL forum gelezen dat die goed werkt en lekker ruikt. Zelf zweet ik heel makkelijk, ik hoef er maar aan te denken en ik zweet al.Ik hoop dat het wat is.
Ben zo benieuwd naar de spulletjes. Hoe lang doen ze er over om te versturen naar Nederland (Royal Mail)?
quote:Op woensdag 7 januari 2009 21:28 schreef Dipkip het volgende:
groot genoeg om 1/5 van mn haar mee in te smeren, als ik om monsters ga bedelen draag ik mn haar los LOL
Of je kunt de dames om advies vragen...als ze je iets aanraden kun je vervolgens eerst om een testertje vragen.quote:Dus volgens jou is het slim om gewoon hier naar de winkel te gaan en gewoon te zeggen van mag ik dit en dat testen? Weet niet of ik dat durf
Dus uitgebreid advies en testers vragen, alleen een zeepje kopen, en dan thuis de laptop aan en uit engeland stapels shampoo laten bezorgenquote:Op woensdag 7 januari 2009 21:30 schreef wyccie het volgende:
Of je kunt de dames om advies vragen...als ze je iets aanraden kun je vervolgens eerst om een testertje vragen.
Hehe, eigenlijk wel, hè? Sorry, MaJo!quote:Op woensdag 7 januari 2009 21:33 schreef Dipkip het volgende:
Dus uitgebreid advies en testers vragen, alleen een zeepje kopen, en dan thuis de laptop aan en uit engeland stapels shampoo laten bezorgenis dat niet lullig voor zo'n verkoopster dan?
Ik heb nu in huis: 5 soorten zeep, een shower jelly, 2 soorten douchegel, 5 verschillende bruisballen, een bath melt, 3 bubble bar slices, 2 massage bars, een lippenbalsem, een cleanser, een creme en een parfum.quote:Op woensdag 7 januari 2009 18:49 schreef MaJo het volgende:
Zijn jullie trouwens 100% Lush qua verzorgingsproducten? Ik bijna helemaal, alleen de deo nog nietVoor de rest alles Lush
Haha maakt niet uitquote:Op woensdag 7 januari 2009 21:34 schreef wyccie het volgende:
[..]
Hehe, eigenlijk wel, hè? Sorry, MaJo!
Het is misschien niet erg verzorgend zo'n alles in een maar het is wel zo gemaakt dat het kan, tenminste dat maak ik uit de beschrijving op.quote:Op donderdag 8 januari 2009 04:42 schreef MaJo het volgende:
en vreemd dat mensen whoosh en douchegel gebruiken om je haar mee te wassen. Deze zijn er niet op gemaakt.
Die Jungle die krijg ik niet opgelost genoeg om m in mn haar te kunnen wrijven, je ziet mij nergens zeggen dat conditioner moet schuimen, ik weet heus wel dat dat niet zo is, maar ik moet het wel in mn haar kunnen krijgen zonder dat ik de brokken er uit moet pulken toch?quote:Op donderdag 8 januari 2009 04:42 schreef MaJo het volgende:
[..]
Haha maakt niet uit
zou het zelf niet erg vinden, het gaat er uiteindelijk om dat mensen er blij mee zijn
trouwens over jungle, snap het probleem nooit zo. Je haalt het gewoon door je haar. Een conditioner hoort niet te schuimen, dat doet er geen een. Maar bij jungle hoor ik dat altijd, dat is juist goed!
wat betreft het gebruik van de shampoo bar: haar natmaken en dan het blok er een paar keer overheen halen. Net als een zeepje zeg maar
en vreemd dat mensen whoosh en douchegel gebruiken om je haar mee te wassen. Deze zijn er niet op gemaakt. Misschien ruikt het lekker maar het vergroot de kans op roos en een geirriteerde hoofdhuid. Zou het dus niet doen
Lush blijft heel lang goed, zeker de douchgels en shampoos. Dus, als het goed uitziet en goed ruikt zou ik het risico lekker nemen.quote:Op woensdag 7 januari 2009 23:28 schreef Lotjeb het volgende:
Vond zojuist in mijn kast nog een flesje NarcoticIk hoop alleen niet dat ik morgen groen uitgeslagen wakker wordt, de houdbaarheidsdatum bleek na nader onderzoek al 2,5 jaar verstreken
Hoe lang denk je dat de bodylotion goed blijft? Ik heb zo'n pot dream cream als gezichtscreme, maar dat is best een grote pot voor alleen je gezicht...quote:Op donderdag 8 januari 2009 09:01 schreef Cat22 het volgende:
Lush blijft heel lang goed, zeker de douchgels en shampoos. Dus, als het goed uitziet en goed ruikt zou ik het risico lekker nemen.Bij smeersels als cremes en zo is 2,5 jaar wel erg lang.
Volgens mij is het inderdaad meer bedoeld als je een keer haast hebt, net als met de Happy Hippy bijvoorbeeld. Ze zijn niet gemaakt speciaal als shampoo. Dat bedoel ikquote:Op donderdag 8 januari 2009 08:09 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Het is misschien niet erg verzorgend zo'n alles in een maar het is wel zo gemaakt dat het kan, tenminste dat maak ik uit de beschrijving op.
"Whoosh bestaat in twee vormen, een balsem voor in je tas en een Shower Jelly om ’s morgens alvast goed mee te beginnen. Stel je even voor: wekker gaat af, irritant geluidje, voelt alsof het absoluut nog geen ochtend is, maar helaas, je hebt je wekker niet per ongeluk vier uur te vroeg gezet, je moet er uit. Strompel richting keuken, pers een sapje, neem je Whoosh Jelly, spring onder de douche, was je haren en lichaam, spring fris en fruitig op je fietsje en vergaderen maar!"
En YYY douchegel bijv.: "Verse aardbeien, verzachtende honing, vochtinbrengende amandelolie en een druppeltje wierookhars. Voor de zachtste huid ooit, was je haar hiermee voor romige, naar aardbeien ruikende zachte lokken"
Als je gewoon bedoelt dat alles in eens niet goed zijn voor je haar, sorry van het quoten, maar dan vind ik het nog steeds niet vreemd dat mensen het doen als Lush aangeeft dat het de bedoeling is
Als je de jungle nat maakt en je haar nat, en je haalt dan het blok over je haar, dan komen er brokken af? Dat is niet goed neequote:Op donderdag 8 januari 2009 08:58 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Die Jungle die krijg ik niet opgelost genoeg om m in mn haar te kunnen wrijven, je ziet mij nergens zeggen dat conditioner moet schuimen, ik weet heus wel dat dat niet zo is, maar ik moet het wel in mn haar kunnen krijgen zonder dat ik de brokken er uit moet pulken toch?
En mss kan het wel, maar als ik daar dan al 5 minuten of langer werk aan heb dan denk ik lama...
Ik weet niet of jij de jelly verpakkingen wel eens gelezen hebt, maar daar staat gewoon op dat je er ook je haar mee kan doen , ik las dat en dacht oh cool! En twas een succes
Nee er zit geen sticker op, dat verbaasde me want de pot die ik mn moeder cadeau deed had dat wel.quote:Op donderdag 8 januari 2009 09:41 schreef Cat22 het volgende:
De standaard houdbaarheid van zowat alle produkten is 14 maanden. Maar als iets er nog goed uitziet en goed ruikt kun je het vaak langer gebruiken. Zit er geen sticker op je pot? Zou normaal wel moeten.
Gebruik je dream cream voor je haar?quote:Op donderdag 8 januari 2009 14:21 schreef oh-oh het volgende:
Als je je haar met een jelly wast is het echt supersnel weer droog en ik hoef geen conditioner te gebruiken, ik gebruik de woosh alleen maar voor mn haar, voor mn lijf vind ik m dus echt waardeloos, dan vervliegt de geur meteen, dus ik was me liever met een zeep.
Ik heb twee weken of zo elke dag mn haar dr mee gewassen, ging echt perfect, maar ik heb dan ook wel makkelijk en gezond haar. Nu bewaar ik de rest van de pot voor de honden, daar is ie nog fijner voor, die klitten zeker 3 dagen niet terwijl ik ze normaal 2 keer per dag even moet kammen.
En was ik mn eigen haren weer fijn met mn trichomania en mn dream cream
Ik mag hopen dat ze het over American Cream heeftquote:Op donderdag 8 januari 2009 14:58 schreef MaJo het volgende:
[..]
Gebruik je dream cream voor je haar?
Ik weet dat er mensen zijn met psoriasis die dream cream op hun hoofdhuid smerenquote:Op donderdag 8 januari 2009 15:06 schreef lienelien het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat ze het over American Cream heeft
LOL, da's teveel eer, denk ik. Ik heb je vraag pas vanochtend doorgestuurd.quote:Op donderdag 8 januari 2009 16:34 schreef French het volgende:
Waarom gebruik je jungle dan?
Ik gebruik jungle nu en ik ben er helemaal niet zo tevreden over, nog steeds een bos klitten na het wassen.![]()
@ cat22
Ik hoor nu ook bij het lush forum, jeej! Ik kreeg vanmorgen een mailtje van het lush mailorder team. Ik weet niet wat voor fantastisch lushnetwerk je hebt, maar het werkt! Echt, ontzettend bedankt voor de moeite.
Omdat ik jungle lekkerder vind ruikenquote:Op donderdag 8 januari 2009 16:34 schreef French het volgende:
Waarom gebruik je jungle dan?
Ik gebruik jungle nu en ik ben er helemaal niet zo tevreden over, nog steeds een bos klitten na het wassen.![]()
@ cat22
Ik hoor nu ook bij het lush forum, jeej! Ik kreeg vanmorgen een mailtje van het lush mailorder team. Ik weet niet wat voor fantastisch lushnetwerk je hebt, maar het werkt! Echt, ontzettend bedankt voor de moeite.
Het leek me ook al zo duidelijk en verbaasde me daarom dat niemand er naar vroegquote:Op donderdag 8 januari 2009 17:18 schreef Doedezemaar het volgende:
Zo'n onthulling vond ik het niet, het was tussen de regels door al te lezen hoor.
Maare, is het leuk om er te werken? Ruik je bij thuiskomst helemaal naar een Lushwinkel?
Ik ben eerst maar eens voorraad aan het opmaken en mag pas over een paar maanden weer wat kopen van mezelf. Mijn voorraad gewone shampoo heb ik weggegeven, dat scheelt al.
Het verschilt heel erg per persoon. Heb je van jezelf ook droog haar? Met american cream wordt het heerlijk zacht! Kom anders eens langs voor een proefjequote:Op donderdag 8 januari 2009 17:25 schreef French het volgende:
Ja, mijn haar wordt er ook stroef van, hoe kan dat nou? En American cream werkt dus beter?
En leuk dat je bij lush werkt! Kan je dan voor UK prijzen inkopen?
Ik weet dat het belachelijk isquote:
Uhuh echt waarquote:Op donderdag 8 januari 2009 18:49 schreef Dipkip het volgende:
OMFG ik breek mn studie af en ga daar werkendat méén je niet!
Wat zul jij veel vriendinnen hebben dan
Hahaquote:Op donderdag 8 januari 2009 19:25 schreef French het volgende:
Ja, en zo niet, dan ben ik je nieuwe vriendinnetje en heb je hier in notime denk ik veel nieuwe vriendinnetjes
ligt er heel erg aan op welke functie je solliciteerdquote:Op donderdag 8 januari 2009 20:31 schreef Dipkip het volgende:
Wat is het minimaal aantal uren als je verkoopster wil zijn bij Lush?
Ja we bestellen via de engelse site, omdat dat veel goedkoper is (60-70% van de prijs van de nederlandse site gemiddeld).quote:Op vrijdag 9 januari 2009 15:34 schreef Breathtaking het volgende:
Ik ben van plan binnenkort wat Lush dingetjes te bestellen, maar wat hebben jullie voor handige tips voor me?
Ik lees dat jullie allemaal via de Engelse (?) site bestellen?
En je krijgt er dus een soort gratis pakketjes bij?
Iemand had het ook over testertjes ofzo net?
Alleen als er een masseur bij zit.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 16:34 schreef Dipkip het volgende:
Verder moetmoetmoet je een massage bar nemen, die zijn echt geweldig.
Het trekt toch vanzelf inquote:Op vrijdag 9 januari 2009 18:22 schreef wyccie het volgende:
Oh zo. Toch jammer van je vriend. Is hij op de hoogte het begrip 'wassen'? Dat plakspul verdwijnt als sneeuw voor de zon met water en zeep.
Het gaat hem om het gevoel aan zn handen. Zegt iequote:Op vrijdag 9 januari 2009 18:22 schreef wyccie het volgende:
Oh zo. Toch jammer van je vriend. Is hij op de hoogte het begrip 'wassen'? Dat plakspul verdwijnt als sneeuw voor de zon met water en zeep.
Ik heb nu Fever en Therapy. Fever is een beetje warm-bloemig, beetje ouderwets geurtje maar wel lekker. Lijkt me wel een die je moet liggen. Therapy ruikt naar lavendel met wat citrus en wat warms er door (kan ik niet helemaal thuisbrengen), die vind ik het lekkerst.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 23:04 schreef Niara het volgende:
Ik denk dat ik binnenkort ook een massage bar ga kopen. Ik weet alleen nog niet welke.
Tips iemand?
Kun je geen foto maken?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 10:54 schreef French het volgende:
Jeej! Ik heb mijn pakketje ook gehad, via RM (uiteindelijk werd het bezorgd doot DHL. 2 januari besteld, 8 januari in huis.
Heb alleen wat (voor mij) ondefiniëerbaar spul erbij gehad. Misschien kunnen de diehard Lushies onder ons dit enigszins verhelderen.![]()
1) rond oranje ding met glitters, voelt hard aan (lijkt mij iets voor in bad) ruikt een beetje kruidig, sinaasappelachtig, in het midden zit een kruidnagel gedrukt.
2) ronde witte bal met gedroogde lavendel. Lijkt op een bruisbal.
Verder kreeg ik (als cadeau) angels delight soap (mierzoet, niet echt mijn ding), snowfairy (ook mierzoet, ik denk dat ik de meiden in mijn klas daar eens blij mee ga maken, vind het echt zo'n meisjesgeurtje vriend vond het trouwens nog wel lekker zei hij..... hmmmm.... apart.... snowfairy (ook zoet), HIWTK-soap (niet echt mijn geur) een een witte chocolade sneeuwman, die vind ik dat wel weer superlekker!
Volgens mij heb ik die bekeken toen ie nog op voorraad was, iets met gember en kruidnagel enzoquote:Op zaterdag 10 januari 2009 11:11 schreef French het volgende:
Als je bij het plaatje lijkt van de retro christmas zie je 'm linksonder staan, Glitters, oranje, kruidnagel in het midden. Bij 'limited edition'.
Alleen hebben ze 'm niet meer op voorraad, dus staat hij ook niet meer met naam en toenaam op de site.
Dus als ik vandaag zou bestellen krijg ik er nog zo'n gratis pakketje bijquote:Op vrijdag 9 januari 2009 16:34 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Ja we bestellen via de engelse site, omdat dat veel goedkoper is (60-70% van de prijs van de nederlandse site gemiddeld).
Die gratis pakketjes zijn van de New Year actie. Misschien als je snel bent krijg je die nog, het loopt tot 11 januari! Als je bijv. voor 30 pond bestelt krijg je voor 10 pond aan producten. Dat zijn geen testers maar echt de producten zoals ze ook zijn als je ze zou kopen. Het is wel een verrassing wat je krijgt, ik kreeg vrijwel alleen maar kerstspul en van van alles een beetje (douchegel, badbruisballen, zeep etc.).
Testertjes kun je schijnbaar de rest van het jaar zomaar krijgen of je kan er ook om vragen (wat geen garantie geeft). Dat weet ik niet precies, want ik heb alleen net na kerst besteld en kreeg dus een cadeaupakketje en geen testers. In de winkels kan je ook testers krijgen, woon je bij een winkel in de buurt?
Handige tips... Ehm, bij sommige producten krijg je een gratis bewaarblik als je twee van het zelfde type bestelt. Ik heb bijv. bij twee massage bars een blikje gekregen waar een massage bar precies in past. Dat is superhandig want anders moet je zelf bakjes kopen of frotten met plastic zakjes. Verder moet je er op letten dat sommige producten (bijv. douche gel) in verschillende maten komen. Standaard staat ie op de middelste van 250 gram, maar je kan m ook lager zetten als je iets uit wil proberen. Dan krijg je 100 gr. en is het goedkoop om uit te proberen. Anders zit je straks met een grote fles van iets wat je niet fijn vind.
Verder moetmoetmoet je een massage bar nemen, die zijn echt geweldig. Therapy is een hele lekkere en ik denk dat de geur bijna iedereen wel zal aanspreken. Verder ligt het nogal aan je smaak. Van wat voor geurtjes hou je? Oh, en heb je een bad of alleen een douche?
Waarschijnlijk welquote:Op zaterdag 10 januari 2009 12:22 schreef Breathtaking het volgende:
Dus als ik vandaag zou bestellen krijg ik er nog zo'n gratis pakketje bij?
Niet cruciaal natuurlijk want de gemiddelde xenos heeft ze ook cheap, maar ik vind het een leuk extraatje.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 12:22 schreef Breathtaking het volgende:
En oké, daar zal ik in ieder geval op lettenvan die bewaarblikjes zijn altijd handig!
Dan denk ik dat jij Fever wel lekker zal vinden (ik ken amor amor trouwens niet). En qua badspul misschien iets met jasmijn? Of met roosjes? Ik heb de amandopondo bubble bar, die ruikt wel heel vrouwelijk, ook wel zwoel maar vrij zacht.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 12:22 schreef Breathtaking het volgende:
Qua geurtjes hou ik wel van zwoele zoete vrouwelijke geurtjesmijn favoriet nu is tentation, de nieuwe versie van amor amor van Cacharel. En ik heb wel een bad maar die is echt miniscuul, al zit ik er alsnog graag in dus
!
Volgens mij moet het zelfs per credit cardquote:Op zaterdag 10 januari 2009 12:22 schreef Breathtaking het volgende:
Ik ben van plan zo te bestellen, zou zonde zijn anders die gratis pakketjes mis te lopen. Betalen kan per creditcard neem ik aan?
bling crosby?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 10:54 schreef French het volgende:
1) rond oranje ding met glitters, voelt hard aan (lijkt mij iets voor in bad) ruikt een beetje kruidig, sinaasappelachtig, in het midden zit een kruidnagel gedrukt.
lavender blissard?quote:2) ronde witte bal met gedroogde lavendel. Lijkt op een bruisbal.
Ja ik ga nu even de hele site uitpluizen en ik zal het zo laten wetenquote:Op zaterdag 10 januari 2009 12:37 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel![]()
[..]
Niet cruciaal natuurlijk want de gemiddelde xenos heeft ze ook cheap, maar ik vind het een leuk extraatje.
[..]
Dan denk ik dat jij Fever wel lekker zal vinden (ik ken amor amor trouwens niet). En qua badspul misschien iets met jasmijn? Of met roosjes? Ik heb de amandopondo bubble bar, die ruikt wel heel vrouwelijk, ook wel zwoel maar vrij zacht.
[..]
Volgens mij moet het zelfs per credit card![]()
Oh misschien nog een tip, je kan op de site reviews lezen en hier http://www.lush.nl/forum/viewtopic.php?t=4177 staan allemaal nederlandse reviews. Niet van alle producten maar wel bijna alle. Ik wou dat ik de reviews had gelezen van een zeep die ik heb gekocht, die is heel bitter en viesruikend, en dat stond idd bij de reviewsdus geen pineapple grunt bestellen dames
Zet je je lijstje hier neer?
Ja ik had gewoon bij adress 1 straat + huisnummer en bij postal code mn postcode. Stond goed op het pakket.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 13:12 schreef Breathtaking het volgende:
Ooh en qua registratie, mijn postcode kan ik gewoon invullen bij postal code neem ik aan? Mijn straat bij adress 1?
Bling Crosby is lekker! Ruikt naar Karma.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 12:54 schreef French het volgende:
thnx miss_dynastie, dit zijn ze inderdaad!
Denk dat je niet de enige bent die nu wil bestellen...quote:Op zaterdag 10 januari 2009 15:28 schreef Breathtaking het volgende:
3/4 van de bestelling aangeklikt, loopt de hele lush site vast!
Ja ik kwam erachter, is gelukt allemaal nu!quote:Op zaterdag 10 januari 2009 15:39 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Denk dat je niet de enige bent die nu wil bestellen...
Als je al aangemeld bent, en je klikt dingen aan om te bestellen, en je gaat van de site af en er weer op dan staan die dingen nog in je mandje als je weer inlogt.
Bling Crosby = Karma BBS. Maar dan metquote:Op zaterdag 10 januari 2009 16:08 schreef French het volgende:
@ cat22
Ruikt 'ie naar karma? Ik vind'm zalig ruiken! Weet ik ook gelijk hoe dat ruikt.
En, bedankt voor de tip! Ik ga straks lekker een voetenbadje maken voor mezelf.
Voor zover ik weet worden verse maskers niet naar Nederland verzonden, dus de BB Seaweed zullen ze er wel afhalen, maar gelukkig komt je cadeau nog niet in gevaar dan.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 15:51 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja ik kwam erachter, is gelukt allemaal nu!
Honey I Washed The Kids
Ice Blue
Vanilla Fountain
Rub Rub Rub
Weight: 250
Sonic Death Monkey
Weight: 100
Yummy Yummy Yummy
Weight: 100
Herbalism
2 x Sweet Japenese Girl
BB Seaweed
2 x Therapy
2 x After 8:30
2x Free Massage Bar Tin
Free £20 New Year Offer
Total: £68.37
Samen met een vriendin van me!
Hm jammerquote:Op zaterdag 10 januari 2009 17:30 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Voor zover ik weet worden verse maskers niet naar Nederland verzonden, dus de BB Seaweed zullen ze er wel afhalen, maar gelukkig komt je cadeau nog niet in gevaar dan.
Ja ik verheug me nu al op de spulletjes die erbij komenquote:Op zaterdag 10 januari 2009 15:58 schreef Dipkip het volgende:
Oeoeoe lekker allemaal zeg!!En dan komen er dus misschien nog kapotte kerstmannen en gemalen suikerspin bij!
Er zitten vast wel dingen bij die niet je smaak zijn, maar het is sowieso leuk om dingen uit te proberenquote:Op zaterdag 10 januari 2009 17:49 schreef Breathtaking het volgende:
Ja ik verheug me nu al op de spulletjes die erbij komenen ik hoop dat het allemaal bevalt.
Ik zou het zeker nog een kans geven als je huid weer hersteld is.quote:Op zondag 11 januari 2009 12:36 schreef Dipkip het volgende:
Ja vanmorgen dus weer de reiniger gebruikt en allemaal rode vlekken en geprik![]()
Misschien heb ik teveel gebruikt of het niet snel genoeg afgespoeld maar ik vrees dat ik een andere moet zoeken
Nou, nou...quote:Op zondag 11 januari 2009 15:48 schreef Cat22 het volgende:
Op het 'officiële' Lush forum is een topic waar we achterlijk grote stashes van vooral mensen uit de UK en Amerikanen opsporen en becommentariëren. Miss_Dynastie, dan zijn wij vast nog heel bescheiden.
Hoop ik.
Oké, jij wint qua BBS-en, maar hoeveel douchespul heb je, huh?quote:Op zondag 11 januari 2009 15:53 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nou, nou...
De foto van deze la valt nog wel mee, omdat ie van dichtbij genomen is:
[ afbeelding ]
Maar deze foto en la verraadt de echte addict
[ afbeelding ]
En da's nog niet eens alles
Uhm, ff denken, uit mijn hoofd dus zal vast niet compleet zijn...2x500 ml taai taai, nog 3 x 250 ml comforter (special), 2x250 ml ghost, 1x 500 ml tramp, 1x 500 ml olivebranch, 2x250 ml ol'blue skies, 2x500 ml butterbal, 1x500 ml RRR, 2x500 ml YYY, onderhand wel iets van 15 jellies geloof ik, mede dankzij al die grabbags en nog een stuk of vijf kleine flesjes denk ik. Oepsquote:Op zondag 11 januari 2009 16:27 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Oké, jij wint qua BBS-en, maar hoeveel douchespul heb je, huh?
Nee, het hoeft ook niet, maar het is zo leuk hequote:Op zondag 11 januari 2009 16:26 schreef Cat22 het volgende:
Om mezelf even tegen te spreken: ik heb alles maar eens uit de kast gehaald en voila: mijn huidige stash.Met de kerstactie achter de rug heeft hij een flinke update ondergaan en hoef ik de komende maanden écht niets meer te kopen.
[ afbeelding ]
Zucht... ja. Zeker als die 'stomme' UK weer met een party komt.quote:Op zondag 11 januari 2009 16:42 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nee, het hoeft ook niet, maar het is zo leuk he
Yayquote:
Mijn voorland *snif*quote:Op zondag 11 januari 2009 16:26 schreef Cat22 het volgende:
Om mezelf even tegen te spreken: ik heb alles maar eens uit de kast gehaald en voila: mijn huidige stash.![]()
Dream cream sowieso. Gebruiken mensen met eczeem en psoriasis graag, het is heel zacht en ruikt ook niet bijzonder, maar is geweldig voor je huid. Het is een dikke bodylotion, je kan m ook als nachtcreme of handcreme gebruiken (dat doe ik, en mn moeder ook).quote:Op zondag 11 januari 2009 19:05 schreef Sabinee het volgende:
Oooh ik vind Lush er altijd zo leuk uit zien maar ik ben echt een n00b op Lush gebied..
Kunnen jullie mij misschien wat aanraden/aansmeren?
Ik ben 19 jaar, heb een droge huid met eczeem (onder controle trouwens, weinig tot nooit last van met af en toe hormoonzalf smeren). Ook is mijn huid gevoelig voor agressieve bestanddelen.
Dat is een actie die via het UK forum wordt aangekondigd.quote:
Aanvullend op Dipkips antwoord:quote:Op zondag 11 januari 2009 19:05 schreef Sabinee het volgende:
Oooh ik vind Lush er altijd zo leuk uit zien maar ik ben echt een n00b op Lush gebied..
Kunnen jullie mij misschien wat aanraden/aansmeren?
Ik ben 19 jaar, heb een droge huid met eczeem (onder controle trouwens, weinig tot nooit last van met af en toe hormoonzalf smeren). Ook is mijn huid gevoelig voor agressieve bestanddelen.
Op het moment gebruik ik de aloe dag- en nachtcreme van de body shop, deze bevallen mij in principe goed. Voor boddybutter/lotion heb ik geen vaste merken, gebruik af en toe de palmer cocoa butter, op het moment heb ik cranberry bodybutter van de bodyshop (bij nader inzien niet zo'n hele lekkere geur op mijn huid). Als shampoo en conditioner gebruik ik john frieda brilliant brunette, in principe wel tevreden over maar zou ook graag overstappen naar iets natuurlijkers.
Douchespul is wat er toevallig in de badkamer staat, zou ik ook wel wat speciaals en natuurlijks voor willen!
Ik hou van zachte poederachtige geuren en van frisse, lente-achtige geurenEn ohja, ik heb geen bad.
Tips?
quote:Op zondag 11 januari 2009 16:06 schreef MissBliss het volgende:
Wat heb ik weinig vergeleken met jullie
Ik voel me gelijk weer een stuk beter
Wow.... Respectquote:
Ik heb potion besteld, het zat niet in zo'n pot maar in een fles, maar dan gewoon "ter grootte van" 250 gram. Ook staat ie voor 250 gram op de rekening.quote:Op maandag 12 januari 2009 09:44 schreef Dipkip het volgende:
Oh en wat ik me ook afvroeg, heeft iemand wel eens Potion bestelt? Ik vraag me af of ik af kan gaan op het plaatje qua de hoeveelheid die je krijgt. Op het plaatje staat een 500 gr. fles en dat vind ikmaar als dat niks zegt is het een beetje
![]()
Ohquote:Op maandag 12 januari 2009 10:25 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik heb potion besteld, het zat niet in zo'n pot maar in een fles, maar dan gewoon "ter grootte van" 250 gram. Ook staat ie voor 250 gram op de rekening.
Ik heb voor de zekerheid ook boven even gekeken, maar ook daar stond 250 gram ook. Beetje raar wel dat er een andere maat op het plaatje staatquote:Op maandag 12 januari 2009 10:33 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Ohdas wel jammer, want er staat een plaatje bij van een fles van 500 gram.
Ik denk dat je beter kan zeggen wat voor spul je wil kopen: creme, reiniger, bodylotion, massage-olie, douche-gel, schuimend badspul, bruisbal, geurtjes, shampoo, conditioner....?quote:Op maandag 12 januari 2009 11:37 schreef Greys het volgende:
Is het heel gek als ik jullie vraag om een top 3 op te noemen van je all-time-favourite-Lush-thingies?
En dat je er dan even bij zet waaróm je die drie zo geweldig vindt?
Da's voor een newbie zoals ik misschien heel handig om een eerste keuze uit te maken om aan Heer G door te geven voor me mee te nemen uit Aberdeen, want hij zit er nu weer en komt woensdag weer terug. Ik weet nu gewoon echt nog niet waar ik beginnen moet zeg maar
Ik wil ook aan de shampooblokkenquote:Op maandag 12 januari 2009 12:01 schreef Greys het volgende:
Ik zou willen beginnen met bruisballen en zeepjes. Oh en shampooblokjes, dat lijkt me zo leuk
En dat Sonic Death, tisdat?
Laat ik anders eerst even de site gaan uitpluizen!
Oh dat klinkt echt zalig! Dat koffiechocospul!quote:Op maandag 12 januari 2009 12:07 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Ik wil ook aan de shampooblokkenik heb Reincarnate klaarstaan in het bestelscherm en Jungle (conditionerblok).
Sonic Death Monkey is een douchegel. Hij ruikt naar pure chocolade, koffie en citrus (in die volgorde). Ik vind hem heeeerlijk voor 's avonds, voor 's ochtends vroeg is ie een beetje zwaar. Het is een donkere, diepe geur. Doet het ook heeeel goed op een stoere kerelde mijne kwam de eerste keer dat ik er mee waste naar beneden van
waar heb je mn espresso neergezet? ik ruik espresso
![]()
Wat voor kleur heb je het geverfd?quote:Op maandag 12 januari 2009 12:14 schreef DanseMacabre het volgende:
Ik wil ook graag een shampoobar uitproberen maar ik heb geverfd haar, welke kan ik dan het beste nemen?
Als je dat een lekker geurtje vind móet je whipstick proberen, of heb je die al?quote:Op maandag 12 januari 2009 12:16 schreef DanseMacabre het volgende:
Die sonic death monkey is trouwens ook echt heerlijk. Het doet me denken aan die sinaasappel-met-chocolade-snoepjes.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus vanavond ga ik weer bestellen uit engeland![]()
alleen krijg ik het gewicht onmogelijk onder de beruchte DHL-grens en zit ik nu dus enorm te twijfelen of ik het er op zal wagen met DHL... Misschien toch maar over twee pakketen verdelen en door TNT laten bezorgen, scheelt maar 4 euro....
Rustig ademhalen en eerst even snuffelen straks haha.quote:Op maandag 12 januari 2009 16:36 schreef Greys het volgende:
Ik zal wel een paniekvogel zijn, maar ik weet dus nu al niet meer wat ik nou moet doen en doorgeven aan Heer G. Zie door de bomen het bos niet meerHadden jullie dat niet in het begin?
En wat moet ik hem er dan in godsnaam bij laten uitzoeken voor die actie?
Oh maar wacht, als het goed is liggen er straks als ik thuis kom de samples van oh-oh. Dan ga ik snuffelen, opschrijven wat ik lekker vind en dan eens op de site kijken per welke hoeveelheid je zoiets eigenlijk koopt. En dan een soort bestelling aan Heer G doorgeven en dan nog bedenken wat hij daarbij uit moet zoeken als hij boven de 20 pond (echt wel!) gaat komen.
/paniekvogel
quote:Op maandag 12 januari 2009 15:40 schreef Dipkip het volgende:
Ik heb wel een beloning verdient
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus vanavond ga ik weer bestellen uit engeland![]()
alleen krijg ik het gewicht onmogelijk onder de beruchte DHL-grens en zit ik nu dus enorm te twijfelen of ik het er op zal wagen met DHL... Misschien toch maar over twee pakketen verdelen en door TNT laten bezorgen, scheelt maar 4 euro....
Alweer????
Ik wacht nog steeds op mn eerste pakket en weet al wat ik nog meer wil
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
Jaquote:Op maandag 12 januari 2009 16:36 schreef Greys het volgende:
Ik zal wel een paniekvogel zijn, maar ik weet dus nu al niet meer wat ik nou moet doen en doorgeven aan Heer G. Zie door de bomen het bos niet meer![]()
Sprak de vrouw die haar honden wast met Lushquote:Op maandag 12 januari 2009 17:01 schreef oh-oh het volgende:
Alweer????
Ik wacht nog steeds op mn eerste pakket en weet al wat ik nog meer wil
Hopelijk heb je een bad.quote:Op maandag 12 januari 2009 22:38 schreef edithbrel het volgende:
Oehlala, heb net mijn enorme pakket binnen, hééérlijk!
De gifts:
-Chocolate Santa
-Grooot stuk Honey I washed the kids
-Een roze stuk (voor in bad?) met allemaal blauwe, groene, gele en oranje stukjes papier (??) erdoor
-Een rood stuk (ik denk ook voor in bad) met heel veel rode glitters
-Een flesje Snowfairy van 100g
-Plum Duff
-Gold, Frankincense and Beer shower jelly
-én Snowcake zeep!
Keiveel! Ik vind Dreamwash echt stinken, net als Skin drink. Maaar ik ga ze wel gewoon gebruiken want volgens mij werken ze wel. Voor de rest ruikt alles heerlijk en spring ik nu fijn onder de douche met m'n nieuwe spulletjes... Hoera!
Super dat je hem nu hebt!!quote:Op dinsdag 13 januari 2009 11:09 schreef Cat22 het volgende:
Schiet mij maar lek!Mijn ontbrekende gift is gearriveerd.
Tony mailt me persoonlijk dat het pakje via RM is verstuurd, ik kom aanfietsen, staat de DHL bus op de stoep! Met die aardige chauffeur die vorige week het pakket op het verkeerde huisnummer bezorgde, wist mijn adres blijkbaar nu wel te vinden.![]()
Maar hoe komt DHL aan mijn pakje? Blijkbaar kun je er gewoon niet omheen, maar ik ga het maar weer eens feedbacken aan mijn goede vriend Tony.
Pakketje was verder redelijk in orde, op een verkruimelde Marzibain na.
Ik had:
- Marzibain
- Snowcake zeep
- 100 ml Snowfairy
- Secret Santa
- Chocolate Santa
- Snow showers jelly
- GF&B jelly
Ik had stiekum gehoopt op Christmas Kisses, Plum Duff of Witches Ball, maar je kunt niet alles hebben. Ik = tevreden.
Ik heb van die tot nu toe alleen de Witches Ball en die wil ik wel zelf (had ik besteld, niet gekregen, en daar is moeders óók al jaloersig op)quote:Op dinsdag 13 januari 2009 12:59 schreef Cat22 het volgende:
Je mag die Snowcake sowieso wel hebben hoor, ook al krijg je er nog één in je pakketje. Ik ben echt niet van de zeep en dinnetje die fan is, is al voorzien door mij. Als jij iets als Plum Duff, Ruby Red Slippers, Christmas Kisses, Magic of Witches Ball hebt en kunt missen komen we er wel aan uit.
Hoe lijkt Snowfairy je? Hij is mij echt te zoet.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 13:05 schreef edithbrel het volgende:
Uhm ja ik heb dus geen bad, iemand ruilen misschien? Heb dus dit:
-Chocolate Santa
-Christmas morning
-Ruby red slippers
-Plum Duff
Evt wil ik ook wel van Skin Drink af, toch te vettig. Heeft er iemand een suggestie voor een andere dagcrème voor de jonge+droge+onregelmatige+puistjeszonuendan+gevoelige+heledunne huid...?
Je moet niks afgeven waar je zelf gek op bent! Ik heb al drie heksenballen liggen met een vierde onderweg.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 14:02 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Ik heb van die tot nu toe alleen de Witches Ball en die wil ik wel zelf (had ik besteld, niet gekregen, en daar is moeders óók al jaloersig op)ik heb wel een kortingsding van 10% over, maar misschien kom je daar al in om?
[..]
Hoe lijkt Snowfairy je? Hij is mij echt te zoet.
LOL dan hou ik die lekker voor mezelfquote:Op dinsdag 13 januari 2009 14:09 schreef Cat22 het volgende:
Je moet niks afgeven waar je zelf gek op bent! Ik heb al drie heksenballen liggen met een vierde onderweg.
Een kortingsbon daar kan ik ook niet zoveel mee, net de tweede ontvangen dus daar kan ik wel mee vooruit.
De snowfairyvraag was voor edithbrel, ik had zien staan dat jij al snowfairy hebt. Maar misschien is zij een meisjesmeisje en ze heeft geen bad, dus kan ik haar er blij mee makenquote:Op dinsdag 13 januari 2009 14:09 schreef Cat22 het volgende:
En Snowfairy: ik doe 1 jaar met 1 100 ml flesje, en heb er nu 6 staan na al die gift sets (en een eerdere weggeef-aankoop).![]()
3 gaan er naar vriendinnetjes/nichtjes/buurmeisjes maar ik ben dus al ruim voorzien.Probeer die trouwens maar eens zelf onder de douche. Ik vind hem veel te zoet ruiken, maar onder de douche is hij opeens best lekker. Voor een keer. En anders kun je er fijne handwasjes mee doen.
Vond ik ook; beetje jammer van al die bruisballenquote:Op dinsdag 13 januari 2009 14:22 schreef oh-oh het volgende:
Best jammer dat je bij t bestellen niet aan kan geven ivm de goodies of je wel of niet een bad hebt eigenlijk.
Vond je?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 15:15 schreef oh-oh het volgende:
Ik vond die Chocolat Santa in bad echt een grote tegenvaller, die rook echt nergens naar.
Tja, die spullen waren gratis.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 15:31 schreef oh-oh het volgende:Die dingen zijn al zo duur, dan ga je dr toch niet nog iets anders bijgooien?
En tja, de marzibain is zo lekker, geen wonder dat jouw santa wel lekker was![]()
Ik hoop zelf wel op die strawberry santa jelly als goody, daar ben ik echt heel benieuwd naar.
Maar ik heb samen met die vriendin besteld en zij heeft geen bad en ik wel, dus ik vrees dat ik alle badrommel opgeduwd krijg.
Die zat helaas ook in mijn giftsetje, 1 flesje is meer dan genoegquote:Op dinsdag 13 januari 2009 14:02 schreef Dipkip het volgende:
Hoe lijkt Snowfairy je? Hij is mij echt te zoet.
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 15:41 schreef oh-oh het volgende:
Oh nou dan denk ik dat ik m dus echt wel lekker vind want ik ben dol op Godmother, Rockstar, Snowfairy en Angel's Delight, het kan mij echt amper zoet genoeg zijn.
Amandopondo lijkt me wel romantisch, en ook neutraal genoeg voor mn vriend die niet zo van de hele heftige geuren is. Ik heb hem al binnen en hij ruikt ook een beetje... mja saai.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 16:38 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb ook een amandopondo in mn bestelling en een gentl lentil
Kun je dat? Eén ding kopen daar?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:29 schreef DanseMacabre het volgende:
Ik ga morgen even langs de lush om één bbs te halen
Nietsquote:Op woensdag 14 januari 2009 10:06 schreef oh-oh het volgende:
Hoopt mee!
Wat heb je zelf eigenlijk besteld???
Heb je dat allemaal besteld?quote:Op woensdag 14 januari 2009 10:39 schreef Breathtaking het volgende:
[ afbeelding ]
Wanneer denken jullie dat mijn pakketje aan zal komen? Ik heb zaterdag dus besteld.
Haha ik verveelde me vanmorgen dus ik heb zelf een overzichtje gemaakt in paintquote:Op woensdag 14 januari 2009 10:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Heb je dat allemaal besteld?![]()
Hoe krijg je daar zo'n leuk overzichtje van dan?
Leuk!
Oh en dames ik ga echt bestellen hoor, ik zei ook dat al dat als hij zou willen, dat hij maar een paar bruisballen bij de bestelling moest doen voor mij. Maar ik vond het zo lullig dat het meteen bij zijn Lush vuurdoop een heel lijstje was, laat het hem maar een keer proberen eerst. De volgende keer durf ik dan de lijst wel langer te maken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |