Het trekt toch vanzelf inquote:Op vrijdag 9 januari 2009 18:22 schreef wyccie het volgende:
Oh zo. Toch jammer van je vriend. Is hij op de hoogte het begrip 'wassen'? Dat plakspul verdwijnt als sneeuw voor de zon met water en zeep.
Het gaat hem om het gevoel aan zn handen. Zegt iequote:Op vrijdag 9 januari 2009 18:22 schreef wyccie het volgende:
Oh zo. Toch jammer van je vriend. Is hij op de hoogte het begrip 'wassen'? Dat plakspul verdwijnt als sneeuw voor de zon met water en zeep.
Ik heb nu Fever en Therapy. Fever is een beetje warm-bloemig, beetje ouderwets geurtje maar wel lekker. Lijkt me wel een die je moet liggen. Therapy ruikt naar lavendel met wat citrus en wat warms er door (kan ik niet helemaal thuisbrengen), die vind ik het lekkerst.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 23:04 schreef Niara het volgende:
Ik denk dat ik binnenkort ook een massage bar ga kopen. Ik weet alleen nog niet welke.
Tips iemand?
Kun je geen foto maken?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 10:54 schreef French het volgende:
Jeej! Ik heb mijn pakketje ook gehad, via RM (uiteindelijk werd het bezorgd doot DHL. 2 januari besteld, 8 januari in huis.
Heb alleen wat (voor mij) ondefiniëerbaar spul erbij gehad. Misschien kunnen de diehard Lushies onder ons dit enigszins verhelderen.![]()
1) rond oranje ding met glitters, voelt hard aan (lijkt mij iets voor in bad) ruikt een beetje kruidig, sinaasappelachtig, in het midden zit een kruidnagel gedrukt.
2) ronde witte bal met gedroogde lavendel. Lijkt op een bruisbal.
Verder kreeg ik (als cadeau) angels delight soap (mierzoet, niet echt mijn ding), snowfairy (ook mierzoet, ik denk dat ik de meiden in mijn klas daar eens blij mee ga maken, vind het echt zo'n meisjesgeurtje vriend vond het trouwens nog wel lekker zei hij..... hmmmm.... apart.... snowfairy (ook zoet), HIWTK-soap (niet echt mijn geur) een een witte chocolade sneeuwman, die vind ik dat wel weer superlekker!
Volgens mij heb ik die bekeken toen ie nog op voorraad was, iets met gember en kruidnagel enzoquote:Op zaterdag 10 januari 2009 11:11 schreef French het volgende:
Als je bij het plaatje lijkt van de retro christmas zie je 'm linksonder staan, Glitters, oranje, kruidnagel in het midden. Bij 'limited edition'.
Alleen hebben ze 'm niet meer op voorraad, dus staat hij ook niet meer met naam en toenaam op de site.
Dus als ik vandaag zou bestellen krijg ik er nog zo'n gratis pakketje bijquote:Op vrijdag 9 januari 2009 16:34 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Ja we bestellen via de engelse site, omdat dat veel goedkoper is (60-70% van de prijs van de nederlandse site gemiddeld).
Die gratis pakketjes zijn van de New Year actie. Misschien als je snel bent krijg je die nog, het loopt tot 11 januari! Als je bijv. voor 30 pond bestelt krijg je voor 10 pond aan producten. Dat zijn geen testers maar echt de producten zoals ze ook zijn als je ze zou kopen. Het is wel een verrassing wat je krijgt, ik kreeg vrijwel alleen maar kerstspul en van van alles een beetje (douchegel, badbruisballen, zeep etc.).
Testertjes kun je schijnbaar de rest van het jaar zomaar krijgen of je kan er ook om vragen (wat geen garantie geeft). Dat weet ik niet precies, want ik heb alleen net na kerst besteld en kreeg dus een cadeaupakketje en geen testers. In de winkels kan je ook testers krijgen, woon je bij een winkel in de buurt?
Handige tips... Ehm, bij sommige producten krijg je een gratis bewaarblik als je twee van het zelfde type bestelt. Ik heb bijv. bij twee massage bars een blikje gekregen waar een massage bar precies in past. Dat is superhandig want anders moet je zelf bakjes kopen of frotten met plastic zakjes. Verder moet je er op letten dat sommige producten (bijv. douche gel) in verschillende maten komen. Standaard staat ie op de middelste van 250 gram, maar je kan m ook lager zetten als je iets uit wil proberen. Dan krijg je 100 gr. en is het goedkoop om uit te proberen. Anders zit je straks met een grote fles van iets wat je niet fijn vind.
Verder moetmoetmoet je een massage bar nemen, die zijn echt geweldig. Therapy is een hele lekkere en ik denk dat de geur bijna iedereen wel zal aanspreken. Verder ligt het nogal aan je smaak. Van wat voor geurtjes hou je? Oh, en heb je een bad of alleen een douche?
Waarschijnlijk welquote:Op zaterdag 10 januari 2009 12:22 schreef Breathtaking het volgende:
Dus als ik vandaag zou bestellen krijg ik er nog zo'n gratis pakketje bij?
Niet cruciaal natuurlijk want de gemiddelde xenos heeft ze ook cheap, maar ik vind het een leuk extraatje.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 12:22 schreef Breathtaking het volgende:
En oké, daar zal ik in ieder geval op lettenvan die bewaarblikjes zijn altijd handig!
Dan denk ik dat jij Fever wel lekker zal vinden (ik ken amor amor trouwens niet). En qua badspul misschien iets met jasmijn? Of met roosjes? Ik heb de amandopondo bubble bar, die ruikt wel heel vrouwelijk, ook wel zwoel maar vrij zacht.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 12:22 schreef Breathtaking het volgende:
Qua geurtjes hou ik wel van zwoele zoete vrouwelijke geurtjesmijn favoriet nu is tentation, de nieuwe versie van amor amor van Cacharel. En ik heb wel een bad maar die is echt miniscuul, al zit ik er alsnog graag in dus
!
Volgens mij moet het zelfs per credit cardquote:Op zaterdag 10 januari 2009 12:22 schreef Breathtaking het volgende:
Ik ben van plan zo te bestellen, zou zonde zijn anders die gratis pakketjes mis te lopen. Betalen kan per creditcard neem ik aan?
bling crosby?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 10:54 schreef French het volgende:
1) rond oranje ding met glitters, voelt hard aan (lijkt mij iets voor in bad) ruikt een beetje kruidig, sinaasappelachtig, in het midden zit een kruidnagel gedrukt.
lavender blissard?quote:2) ronde witte bal met gedroogde lavendel. Lijkt op een bruisbal.
Ja ik ga nu even de hele site uitpluizen en ik zal het zo laten wetenquote:Op zaterdag 10 januari 2009 12:37 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel![]()
[..]
Niet cruciaal natuurlijk want de gemiddelde xenos heeft ze ook cheap, maar ik vind het een leuk extraatje.
[..]
Dan denk ik dat jij Fever wel lekker zal vinden (ik ken amor amor trouwens niet). En qua badspul misschien iets met jasmijn? Of met roosjes? Ik heb de amandopondo bubble bar, die ruikt wel heel vrouwelijk, ook wel zwoel maar vrij zacht.
[..]
Volgens mij moet het zelfs per credit card![]()
Oh misschien nog een tip, je kan op de site reviews lezen en hier http://www.lush.nl/forum/viewtopic.php?t=4177 staan allemaal nederlandse reviews. Niet van alle producten maar wel bijna alle. Ik wou dat ik de reviews had gelezen van een zeep die ik heb gekocht, die is heel bitter en viesruikend, en dat stond idd bij de reviewsdus geen pineapple grunt bestellen dames
Zet je je lijstje hier neer?
Ja ik had gewoon bij adress 1 straat + huisnummer en bij postal code mn postcode. Stond goed op het pakket.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 13:12 schreef Breathtaking het volgende:
Ooh en qua registratie, mijn postcode kan ik gewoon invullen bij postal code neem ik aan? Mijn straat bij adress 1?
Bling Crosby is lekker! Ruikt naar Karma.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 12:54 schreef French het volgende:
thnx miss_dynastie, dit zijn ze inderdaad!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |