abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † vrijdag 9 januari 2009 @ 18:34:39 #151
43556 miss_dynastie
pi_64860900
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 18:22 schreef wyccie het volgende:
Oh zo. Toch jammer van je vriend. Is hij op de hoogte het begrip 'wassen'? Dat plakspul verdwijnt als sneeuw voor de zon met water en zeep.
Het trekt toch vanzelf in Heerlijk, voor het slapen gaan even masseren/ gemasseerd worden. De volgende ochtend is het allang ingetrokken
pi_64861360
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 18:22 schreef wyccie het volgende:
Oh zo. Toch jammer van je vriend. Is hij op de hoogte het begrip 'wassen'? Dat plakspul verdwijnt als sneeuw voor de zon met water en zeep.
Het gaat hem om het gevoel aan zn handen. Zegt ie Persoonlijk heb ik zo mn twijfels bij het idee dat je iets op je eigen handen plakspul vindt en een grote klodder die op je rug wordt uitgesmeerd niet. Misschien heel onaardig van mij om zo over mn vriend te denken maar ik kan er gewoon met mn hoofd niet bij dat je dat dan ineens zó vervelend vind dat je het hele masseren weigert. Het is zo'n frustratie (ik ben echt dól op massages en heb er in 1 jaar relatie misschien 1 of 2 gekregen) dat ik het bij hem ook niet meer voorstel te doen.
pi_64861707
Het is gewoon een smoes van 'm. Luie bastard.
pi_64862552
Ja dat denk ik dus ook. En hypocriet. valt het op dat we net ruzie hebben gehad?
pi_64862740
Oh haha, nee dat niet. Maar wel een mooi excuus om jezelf te verwennen met Lush.
pi_64863017
Precies. Als hij het niet doet doe ik het lekker zelf, met je plakspul.

In de Lushwinkel gaan ze trouwens zonder pardon over je heen wrijven met zo'n ding ik had wel even zoiets van WTFBBQ maar wel gezellig verder
pi_64863322
Eigenlijk doe ik het soms ook wel met mijn Soft Touch.
Echt wonderbaarlijk spul. Koud en hard, maar zodra je 'm vastpakt smelt het er lekker vanaf.
  vrijdag 9 januari 2009 @ 23:04:02 #158
189732 Niara
Whooo hooo!
pi_64870990
Ik denk dat ik binnenkort ook een massage bar ga kopen. Ik weet alleen nog niet welke.
Tips iemand?
pi_64878635
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 23:04 schreef Niara het volgende:
Ik denk dat ik binnenkort ook een massage bar ga kopen. Ik weet alleen nog niet welke.
Tips iemand?
Ik heb nu Fever en Therapy. Fever is een beetje warm-bloemig, beetje ouderwets geurtje maar wel lekker. Lijkt me wel een die je moet liggen. Therapy ruikt naar lavendel met wat citrus en wat warms er door (kan ik niet helemaal thuisbrengen), die vind ik het lekkerst.
  zaterdag 10 januari 2009 @ 09:50:05 #160
189732 Niara
Whooo hooo!
pi_64878986
Mm Therapy klinkt goed
pi_64879067
Ik denk dat de kans enorm klein is dat die tegenvalt, tenzij je de pest hebt aan lavendel ofzo. Hij ruikt gewoon lekker zoet en bloemig maar zonder dat het zo weeig zepig wordt, hij is tegelijk best pittig zeg maar door de citrus denk ik.
pi_64879730
Jeej! Ik heb mijn pakketje ook gehad, via RM (uiteindelijk werd het bezorgd doot DHL. 2 januari besteld, 8 januari in huis.

Heb alleen wat (voor mij) ondefiniëerbaar spul erbij gehad. Misschien kunnen de diehard Lushies onder ons dit enigszins verhelderen.

1) rond oranje ding met glitters, voelt hard aan (lijkt mij iets voor in bad) ruikt een beetje kruidig, sinaasappelachtig, in het midden zit een kruidnagel gedrukt.

2) ronde witte bal met gedroogde lavendel. Lijkt op een bruisbal.

Verder kreeg ik (als cadeau) angels delight soap (mierzoet, niet echt mijn ding), snowfairy (ook mierzoet, ik denk dat ik de meiden in mijn klas daar eens blij mee ga maken, vind het echt zo'n meisjesgeurtje vriend vond het trouwens nog wel lekker zei hij..... hmmmm.... apart.... snowfairy (ook zoet), HIWTK-soap (niet echt mijn geur) een een witte chocolade sneeuwman, die vind ik dat wel weer superlekker!
pi_64879830
quote:
Op zaterdag 10 januari 2009 10:54 schreef French het volgende:
Jeej! Ik heb mijn pakketje ook gehad, via RM (uiteindelijk werd het bezorgd doot DHL. 2 januari besteld, 8 januari in huis.

Heb alleen wat (voor mij) ondefiniëerbaar spul erbij gehad. Misschien kunnen de diehard Lushies onder ons dit enigszins verhelderen.

1) rond oranje ding met glitters, voelt hard aan (lijkt mij iets voor in bad) ruikt een beetje kruidig, sinaasappelachtig, in het midden zit een kruidnagel gedrukt.

Verder kreeg ik (als cadeau) angels delight soap (mierzoet, niet echt mijn ding), snowfairy (ook mierzoet, ik denk dat ik de meiden in mijn klas daar eens blij mee ga maken, vind het echt zo'n meisjesgeurtje vriend vond het trouwens nog wel lekker zei hij..... hmmmm.... apart.... snowfairy (ook zoet), HIWTK-soap (niet echt mijn geur) een een witte chocolade sneeuwman, die vind ik dat wel weer superlekker!
Kun je geen foto maken?

Misschien is dat oranje ding de Youki HI bruisbal? Of is het geen bal? Die witte bal weet ik zo niet...

Ik had ook snowfairy en HIWTK en tis ook niks voor mij gelukkig vind mn moeder HIWTK heerlijk...
pi_64879987
Misschien moet ik mijn omgeving ook eens blij gaan maken. Foto maken kan nu niet, vriend is nu weg met dat ding.
https://www.lush.co.uk/index.php?page=shop.browse&category_id=573&option=com_virtuemart&Itemid=80
Via deze link kom je op de uk site, retro gedeelte. Als je bij het plaatje lijkt van de retro christmas zie je 'm linksonder staan, Glitters, oranje, kruidnagel in het midden. Bij 'limited edition'.

Alleen hebben ze 'm niet meer op voorraad, dus staat hij ook niet meer met naam en toenaam op de site.
pi_64880129
quote:
Op zaterdag 10 januari 2009 11:11 schreef French het volgende:
Als je bij het plaatje lijkt van de retro christmas zie je 'm linksonder staan, Glitters, oranje, kruidnagel in het midden. Bij 'limited edition'.

Alleen hebben ze 'm niet meer op voorraad, dus staat hij ook niet meer met naam en toenaam op de site.
Volgens mij heb ik die bekeken toen ie nog op voorraad was, iets met gember en kruidnagel enzo dat is een bubble bar (BBS). Dus je moet een stuk (bijv. de helft) er van verkruimelen en die kruimels in je bad doen en het dan aanzetten, dan krijg je een schuimbad, waarschijnlijk ook gekleurd badwater.
pi_64880457
Heerlijk! Als je een bad hebt.

Nu moet ik wel een weekendje naar een dik hotel, ergens is Parijs ofzo.

Thnx voor de info
pi_64881402
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 16:34 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Ja we bestellen via de engelse site, omdat dat veel goedkoper is (60-70% van de prijs van de nederlandse site gemiddeld).

Die gratis pakketjes zijn van de New Year actie. Misschien als je snel bent krijg je die nog, het loopt tot 11 januari! Als je bijv. voor 30 pond bestelt krijg je voor 10 pond aan producten. Dat zijn geen testers maar echt de producten zoals ze ook zijn als je ze zou kopen. Het is wel een verrassing wat je krijgt, ik kreeg vrijwel alleen maar kerstspul en van van alles een beetje (douchegel, badbruisballen, zeep etc.).

Testertjes kun je schijnbaar de rest van het jaar zomaar krijgen of je kan er ook om vragen (wat geen garantie geeft). Dat weet ik niet precies, want ik heb alleen net na kerst besteld en kreeg dus een cadeaupakketje en geen testers. In de winkels kan je ook testers krijgen, woon je bij een winkel in de buurt?

Handige tips... Ehm, bij sommige producten krijg je een gratis bewaarblik als je twee van het zelfde type bestelt. Ik heb bijv. bij twee massage bars een blikje gekregen waar een massage bar precies in past. Dat is superhandig want anders moet je zelf bakjes kopen of frotten met plastic zakjes. Verder moet je er op letten dat sommige producten (bijv. douche gel) in verschillende maten komen. Standaard staat ie op de middelste van 250 gram, maar je kan m ook lager zetten als je iets uit wil proberen. Dan krijg je 100 gr. en is het goedkoop om uit te proberen. Anders zit je straks met een grote fles van iets wat je niet fijn vind.

Verder moetmoetmoet je een massage bar nemen, die zijn echt geweldig. Therapy is een hele lekkere en ik denk dat de geur bijna iedereen wel zal aanspreken. Verder ligt het nogal aan je smaak. Van wat voor geurtjes hou je? Oh, en heb je een bad of alleen een douche?
Dus als ik vandaag zou bestellen krijg ik er nog zo'n gratis pakketje bij ?
En nee jammer genoeg is de dichtstbijzijnde winkel hier meer dan een uur vandaan..

En oké, daar zal ik in ieder geval op letten van die bewaarblikjes zijn altijd handig!

Qua geurtjes hou ik wel van zwoele zoete vrouwelijke geurtjes mijn favoriet nu is tentation, de nieuwe versie van amor amor van Cacharel. En ik heb wel een bad maar die is echt miniscuul, al zit ik er alsnog graag in dus !

Ik ben van plan zo te bestellen, zou zonde zijn anders die gratis pakketjes mis te lopen. Betalen kan per creditcard neem ik aan?
pi_64881748
quote:
Op zaterdag 10 januari 2009 12:22 schreef Breathtaking het volgende:
Dus als ik vandaag zou bestellen krijg ik er nog zo'n gratis pakketje bij ?
Waarschijnlijk wel
quote:
En oké, daar zal ik in ieder geval op letten van die bewaarblikjes zijn altijd handig!
Niet cruciaal natuurlijk want de gemiddelde xenos heeft ze ook cheap, maar ik vind het een leuk extraatje.
quote:
Qua geurtjes hou ik wel van zwoele zoete vrouwelijke geurtjes mijn favoriet nu is tentation, de nieuwe versie van amor amor van Cacharel. En ik heb wel een bad maar die is echt miniscuul, al zit ik er alsnog graag in dus !
Dan denk ik dat jij Fever wel lekker zal vinden (ik ken amor amor trouwens niet). En qua badspul misschien iets met jasmijn? Of met roosjes? Ik heb de amandopondo bubble bar, die ruikt wel heel vrouwelijk, ook wel zwoel maar vrij zacht.
quote:
Ik ben van plan zo te bestellen, zou zonde zijn anders die gratis pakketjes mis te lopen. Betalen kan per creditcard neem ik aan?
Volgens mij moet het zelfs per credit card

Oh misschien nog een tip, je kan op de site reviews lezen en hier http://www.lush.nl/forum/viewtopic.php?t=4177 staan allemaal nederlandse reviews. Niet van alle producten maar wel bijna alle. Ik wou dat ik de reviews had gelezen van een zeep die ik heb gekocht, die is heel bitter en viesruikend, en dat stond idd bij de reviews dus geen pineapple grunt bestellen dames

Zet je je lijstje hier neer?
pi_64881806
Oh en als je chocoholic bent zoals ik móet je sonic death monkey douche gel testen. Dat is wel een zware, donkere geur, niet zwoel-vrouwelijk. Maar héérlijk voor 's avonds als je into chocola bent (ruikt naar chocolade, koffie en citrus).

Ze hebben ook een lipbalm die naar chocola en sinaasappel ruikt
  † In Memoriam † zaterdag 10 januari 2009 @ 12:46:01 #170
43556 miss_dynastie
pi_64882041
quote:
Op zaterdag 10 januari 2009 10:54 schreef French het volgende:
bling crosby?
http://www.lush.nl/forum/viewtopic.php?t=1829
quote:
lavender blissard?
http://lush.nl/forum/viewtopic.php?t=5563
pi_64882108
quote:
Op zaterdag 10 januari 2009 12:37 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Waarschijnlijk wel
[..]

Niet cruciaal natuurlijk want de gemiddelde xenos heeft ze ook cheap, maar ik vind het een leuk extraatje.
[..]

Dan denk ik dat jij Fever wel lekker zal vinden (ik ken amor amor trouwens niet). En qua badspul misschien iets met jasmijn? Of met roosjes? Ik heb de amandopondo bubble bar, die ruikt wel heel vrouwelijk, ook wel zwoel maar vrij zacht.
[..]

Volgens mij moet het zelfs per credit card

Oh misschien nog een tip, je kan op de site reviews lezen en hier http://www.lush.nl/forum/viewtopic.php?t=4177 staan allemaal nederlandse reviews. Niet van alle producten maar wel bijna alle. Ik wou dat ik de reviews had gelezen van een zeep die ik heb gekocht, die is heel bitter en viesruikend, en dat stond idd bij de reviews dus geen pineapple grunt bestellen dames

Zet je je lijstje hier neer?
Ja ik ga nu even de hele site uitpluizen en ik zal het zo laten weten bedankt voor alle hulp!
pi_64882320
thnx miss_dynastie, dit zijn ze inderdaad!
pi_64882958
Ooh en qua registratie, mijn postcode kan ik gewoon invullen bij postal code neem ik aan? Mijn straat bij adress 1?
pi_64883345
quote:
Op zaterdag 10 januari 2009 13:12 schreef Breathtaking het volgende:
Ooh en qua registratie, mijn postcode kan ik gewoon invullen bij postal code neem ik aan? Mijn straat bij adress 1?
Ja ik had gewoon bij adress 1 straat + huisnummer en bij postal code mn postcode. Stond goed op het pakket.
pi_64884236
quote:
Op zaterdag 10 januari 2009 12:54 schreef French het volgende:
thnx miss_dynastie, dit zijn ze inderdaad!
Bling Crosby is lekker! Ruikt naar Karma.
Als je geen bad hebt kun je de BBSen evengoed gebruiken. Dan los je een stukje BBS op in warm water en gebruikt het als douchegel. En van de ballistics kun je prima voetenbadjes maken.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')