abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator donderdag 8 januari 2009 @ 15:20:13 #126
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_64812857
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 15:06 schreef lienelien het volgende:

[..]

Ik mag hopen dat ze het over American Cream heeft
Ik weet dat er mensen zijn met psoriasis die dream cream op hun hoofdhuid smeren maar aangezien ze net aangaf geen problemen te hebben vond ik het al raar

american cream is geweldig al gebruik ik de laatste tijd trouw jungle
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
pi_64816086
Waarom gebruik je jungle dan?

Ik gebruik jungle nu en ik ben er helemaal niet zo tevreden over, nog steeds een bos klitten na het wassen.

@ cat22
Ik hoor nu ook bij het lush forum, jeej! Ik kreeg vanmorgen een mailtje van het lush mailorder team. Ik weet niet wat voor fantastisch lushnetwerk je hebt, maar het werkt! Echt, ontzettend bedankt voor de moeite.
pi_64817071
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 16:34 schreef French het volgende:

Ik gebruik jungle nu en ik ben er helemaal niet zo tevreden over, nog steeds een bos klitten na het wassen.

@ cat22
Ik hoor nu ook bij het lush forum, jeej! Ik kreeg vanmorgen een mailtje van het lush mailorder team. Ik weet niet wat voor fantastisch lushnetwerk je hebt, maar het werkt! Echt, ontzettend bedankt voor de moeite.
LOL, da's teveel eer, denk ik. Ik heb je vraag pas vanochtend doorgestuurd. Maarre.... welkom op het échte forum!
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  Moderator donderdag 8 januari 2009 @ 17:01:54 #129
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_64817141
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 16:34 schreef French het volgende:

@ cat22
Omdat ik jungle lekkerder vind ruiken ga volgende keer wel weer american cream proberen want heb het idee dat mijn haar wat stroever is door jungle

ik had trouwens verwacht dat mijn onthulling dat ik bij Lush werk na 3 maanden wel wat reacties zou veroorzaken maar helemaal niets
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
pi_64817707
Zo'n onthulling vond ik het niet, het was tussen de regels door al te lezen hoor.
Maare, is het leuk om er te werken? Ruik je bij thuiskomst helemaal naar een Lushwinkel?

Ik ben eerst maar eens voorraad aan het opmaken en mag pas over een paar maanden weer wat kopen van mezelf. Mijn voorraad gewone shampoo heb ik weggegeven, dat scheelt al.
pi_64817942
Ja, mijn haar wordt er ook stroef van, hoe kan dat nou? En American cream werkt dus beter?

En leuk dat je bij lush werkt! Kan je dan voor UK prijzen inkopen?
  Moderator donderdag 8 januari 2009 @ 17:40:50 #132
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_64818486
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 17:18 schreef Doedezemaar het volgende:
Zo'n onthulling vond ik het niet, het was tussen de regels door al te lezen hoor.
Maare, is het leuk om er te werken? Ruik je bij thuiskomst helemaal naar een Lushwinkel?

Ik ben eerst maar eens voorraad aan het opmaken en mag pas over een paar maanden weer wat kopen van mezelf. Mijn voorraad gewone shampoo heb ik weggegeven, dat scheelt al.
Het leek me ook al zo duidelijk en verbaasde me daarom dat niemand er naar vroeg

wilde het geheim houden maar dat lukte nu niet meer

om je vraag te beantwoorden: ja ik ruik helemaal naar Lush na het werk het is de lekkerste geur, een mengsel van de sterkste producten door elkaar. Was dan ook niet graag mijn haar als ik net gewerkt heb
  Moderator donderdag 8 januari 2009 @ 17:44:36 #133
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_64818600
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 17:25 schreef French het volgende:
Ja, mijn haar wordt er ook stroef van, hoe kan dat nou? En American cream werkt dus beter?

En leuk dat je bij lush werkt! Kan je dan voor UK prijzen inkopen?
Het verschilt heel erg per persoon. Heb je van jezelf ook droog haar? Met american cream wordt het heerlijk zacht! Kom anders eens langs voor een proefje

ik durf het bijna niet te zeggen, maar ik krijg personeelskorting, ook in engeland ga dus helemaal uit mijn dak over een paar weken! Al heb ik zowat de hele winkel al
pi_64819295
Wauw, hoeveel krijg je dan?
  Moderator donderdag 8 januari 2009 @ 18:40:48 #135
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_64820504
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 18:06 schreef Dipkip het volgende:
Wauw, hoeveel krijg je dan?
Ik weet dat het belachelijk is

50%
pi_64820832
OMFG ik breek mn studie af en ga daar werken dat méén je niet!

Wat zul jij veel vriendinnen hebben dan
pi_64822202
Ja, en zo niet, dan ben ik je nieuwe vriendinnetje en heb je hier in notime denk ik veel nieuwe vriendinnetjes
  Moderator donderdag 8 januari 2009 @ 20:09:59 #138
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_64823969
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 18:49 schreef Dipkip het volgende:
OMFG ik breek mn studie af en ga daar werken dat méén je niet!

Wat zul jij veel vriendinnen hebben dan
Uhuh echt waar Ik geloofde het eerst ook niet

En mijn vriendinnen zijn wel blij met me inderdaad Ze hebben geen keuze, voor hun verjaardag krijgen ze Lush

Maar ik doe niet aan bestellingen, dat is ook niet echt de bedoeling
  Moderator donderdag 8 januari 2009 @ 20:10:25 #139
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_64823986
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 19:25 schreef French het volgende:
Ja, en zo niet, dan ben ik je nieuwe vriendinnetje en heb je hier in notime denk ik veel nieuwe vriendinnetjes
Haha Snap je nu waarom ik niet wilde zeggen dat ik bij Lush werk
pi_64824246
Ja, ik snap. En ik zo ook geen bestellingen aannemen, dan heb je binnen de kortste keren er een parttime baan bij, Een lush postorderbedrijf. Hoewel ik nu al meer vertrouwen in jou heb dan in dhl enzo.
pi_64824939
Wat is het minimaal aantal uren als je verkoopster wil zijn bij Lush?
pi_64845451
Dhl is inderdaad ruk, geen ervaringen met lush en dhl maar toen ik een keer inkt had besteld duurde het een maand voordat ik het binnen had. Want ja storing bij dhl.
pi_64846511
Ik ben echt zo blij met mn Dream Cream! Vanwege gebrek aan badkamer gebruik ik nog niet eens een reiniger er bij, maar ik zie nu al duidelijk verschil aan mn huid! Kan niet wachten tot ik alles kan gaan gebruiken...

Ik gebruik m als gezichtscreme trouwens
  Moderator vrijdag 9 januari 2009 @ 14:06:07 #144
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_64850497
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 20:31 schreef Dipkip het volgende:
Wat is het minimaal aantal uren als je verkoopster wil zijn bij Lush?
ligt er heel erg aan op welke functie je solliciteerd in mijn contract staat 12 uur per maand maar ik werk vaak 30 uur per week je geeft gewoon per maand aan wanneer je kunt
pi_64853372
Balen dat ik het zo druk heb met mn studie, het lijkt me echt de geweldigste bijbaan ooit en ze zoeken nog iemand hier in de stad. Bij die inpakcentrale lijkt me trouwens nog veel leuker!!!
pi_64854068
Ik ben van plan binnenkort wat Lush dingetjes te bestellen, maar wat hebben jullie voor handige tips voor me ?

Ik lees dat jullie allemaal via de Engelse (?) site bestellen?
En je krijgt er dus een soort gratis pakketjes bij?
Iemand had het ook over testertjes ofzo net ?
pi_64856776
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 15:34 schreef Breathtaking het volgende:
Ik ben van plan binnenkort wat Lush dingetjes te bestellen, maar wat hebben jullie voor handige tips voor me ?

Ik lees dat jullie allemaal via de Engelse (?) site bestellen?
En je krijgt er dus een soort gratis pakketjes bij?
Iemand had het ook over testertjes ofzo net ?
Ja we bestellen via de engelse site, omdat dat veel goedkoper is (60-70% van de prijs van de nederlandse site gemiddeld).

Die gratis pakketjes zijn van de New Year actie. Misschien als je snel bent krijg je die nog, het loopt tot 11 januari! Als je bijv. voor 30 pond bestelt krijg je voor 10 pond aan producten. Dat zijn geen testers maar echt de producten zoals ze ook zijn als je ze zou kopen. Het is wel een verrassing wat je krijgt, ik kreeg vrijwel alleen maar kerstspul en van van alles een beetje (douchegel, badbruisballen, zeep etc.).

Testertjes kun je schijnbaar de rest van het jaar zomaar krijgen of je kan er ook om vragen (wat geen garantie geeft). Dat weet ik niet precies, want ik heb alleen net na kerst besteld en kreeg dus een cadeaupakketje en geen testers. In de winkels kan je ook testers krijgen, woon je bij een winkel in de buurt?

Handige tips... Ehm, bij sommige producten krijg je een gratis bewaarblik als je twee van het zelfde type bestelt. Ik heb bijv. bij twee massage bars een blikje gekregen waar een massage bar precies in past. Dat is superhandig want anders moet je zelf bakjes kopen of frotten met plastic zakjes. Verder moet je er op letten dat sommige producten (bijv. douche gel) in verschillende maten komen. Standaard staat ie op de middelste van 250 gram, maar je kan m ook lager zetten als je iets uit wil proberen. Dan krijg je 100 gr. en is het goedkoop om uit te proberen. Anders zit je straks met een grote fles van iets wat je niet fijn vind.

Verder moetmoetmoet je een massage bar nemen, die zijn echt geweldig. Therapy is een hele lekkere en ik denk dat de geur bijna iedereen wel zal aanspreken. Verder ligt het nogal aan je smaak. Van wat voor geurtjes hou je? Oh, en heb je een bad of alleen een douche?
pi_64860244
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 16:34 schreef Dipkip het volgende:
Verder moetmoetmoet je een massage bar nemen, die zijn echt geweldig.
Alleen als er een masseur bij zit.
pi_64860490
Ik krijg mn vriend ook met geen stok in de buurt van massagespul hoor. Olie, lotion, creme, massage bars, kan hem allemaal niks schelen. Hij claimt dat hij het 'vies plakkerig' vind. Uiteraard vind hij het zelf wel heerlijk om gemasseerd te worden, mét olie / lotion/ etc.

Mijn massagebars zijn er als een solide bodylotion. Ik heb een vrij droge huid, dus in de winter kan dat makkelijk. 's Avonds insmeren en dan een pyama aan. Ik vind het ook lekkerder om met zo'n blok te wrijven dan met zo'n koude kledder uit een potje zeg maar
pi_64860542
Oh zo. Toch jammer van je vriend. Is hij op de hoogte het begrip 'wassen'? Dat plakspul verdwijnt als sneeuw voor de zon met water en zeep.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')