quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 15:34 schreef Breathtaking het volgende:Ik ben van plan binnenkort wat Lush dingetjes te bestellen, maar wat hebben jullie voor handige tips voor me

?
Ik lees dat jullie allemaal via de Engelse (?) site bestellen?
En je krijgt er dus een soort gratis pakketjes bij?
Iemand had het ook over testertjes ofzo net

?
Ja we bestellen via de engelse site, omdat dat veel goedkoper is (60-70% van de prijs van de nederlandse site gemiddeld).
Die gratis pakketjes zijn van de New Year actie. Misschien als je snel bent krijg je die nog, het loopt tot 11 januari! Als je bijv. voor 30 pond bestelt krijg je voor 10 pond aan producten. Dat zijn geen testers maar echt de producten zoals ze ook zijn als je ze zou kopen. Het is wel een verrassing wat je krijgt, ik kreeg vrijwel alleen maar kerstspul en van van alles een beetje (douchegel, badbruisballen, zeep etc.).
Testertjes kun je schijnbaar de rest van het jaar zomaar krijgen of je kan er ook om vragen (wat geen garantie geeft). Dat weet ik niet precies, want ik heb alleen net na kerst besteld en kreeg dus een cadeaupakketje en geen testers. In de winkels kan je ook testers krijgen, woon je bij een winkel in de buurt?
Handige tips... Ehm, bij sommige producten krijg je een gratis bewaarblik als je twee van het zelfde type bestelt. Ik heb bijv. bij twee massage bars een blikje gekregen waar een massage bar precies in past. Dat is superhandig want anders moet je zelf bakjes kopen of frotten met plastic zakjes. Verder moet je er op letten dat sommige producten (bijv. douche gel) in verschillende maten komen. Standaard staat ie op de middelste van 250 gram, maar je kan m ook lager zetten als je iets uit wil proberen. Dan krijg je 100 gr. en is het goedkoop om uit te proberen. Anders zit je straks met een grote fles van iets wat je niet fijn vind.
Verder moetmoetmoet je een massage bar nemen, die zijn echt geweldig. Therapy is een hele lekkere en ik denk dat de geur bijna iedereen wel zal aanspreken. Verder ligt het nogal aan je smaak. Van wat voor geurtjes hou je? Oh, en heb je een bad of alleen een douche?