abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 7 januari 2009 @ 18:54:25 #76
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_64781123
Ik gebruik nu de deo, parfum, zepen, shampoo en conditioner, alleen geen cremes eigenlijk.
Maar die gebruik ik überhaupt bijna nooit .
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_64781220
Ok, jullie hebben me overtuigd. Dat is dan een stuk goedkoper dan Head & Shoulders.
Ik ben eigenlijk blut, maar ik kan me bijna niet inhouden om te bestellen.

Ik gebruik overigens bodylotion, oogmake-upremover en gezichtscreme van de Body Shop. Ik heb daar ook tonic en gezichtsreiniger van, maar dat gebruik ik zelden. En mijn fles tonic van Lancome is bijna op, ook al lang niet meer gebruikt. Vooral in de zomer vind ik het wel lekker.
Oh ja, deo is gewoon van Rexona.
pi_64781638
Ik heb lang (en met aveda geverfd) blond haar. Klit als een idioot dus. Gebruikte voorheen de antiklit van palmolive, en heb nu jungle eens aangeschaft om te kijken of dat beter werkt.

Was geen daverend succes wat ik eigenlijk niet verwacht had....

Heb het volgende gedaan:

poging 1 een beetje au bain marie gesmolten, een beetje water toegevoegd en na het wassen in mijn haartjes gesmeerd. Na een paar minuten uitgespoeld en kon het niet kammen helaas.

poging 2 Een paar brokjes jungle in een bekertje gedaan, beetje heet water erbij, 5 min gewacht en met jungle kruimels en al in mijn haar gedaan. Resultaat was idem aan poging 1.

poging 3: Met blok en al over haardos, even intrekken en uitspoelen. Resultaat: gelijk aan poging 1 en 2.

Moet ik eens een ander lush-antiklit product proberen of trouw blijven aan palmolive?
pi_64781987
Maar... hoe gebruik je zo'n shampooblok dan? Breek je een stuk af? Wrijf je dat hele blok over je haar? Ik zie het niet voor me namelijk...

Ik heb wel 2 andere shampoos van Lush:
- Big, dat is met zeezout en zit in een zwarte pot. Best fijne shampoo, een klein beetje schuimt al heel erg (als je haar echt door en door nat is). Het is wel zo dat je vloer er spekglad van word door al die zoutbrokken die erin zitten
- DaddyO, gewoon in een flesje. Heel erg paars maar het is voor blond/ grijs haar. Vind het niet heel bijzonder. Ik heb het idee dat mn haar blonder is als ik het met TaaiTaai was.
pi_64782990
French: ik gebruik Jungle zelf niet, maar ik heb van anderen gehoord dat ze het op jouw eerste manier gebruiken. Voor hen werkt het goed. Misschien dat iemand op het Lush forum je antwoord kan geven?

Elvi: die shampoobar gebruik je net als zeep. Opschuimen in je handen en dan met dat schuim je haar wassen.

Big is Ik heb echt meer slag en volume als ik die heb gebruikt. Ik gebruik er wel altijd een conditioner bij (FIB of Veganese).
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_64783222
Lush
pi_64783603
Cat22, ik kan daar niet posten want ze willen me denk ik niet op het forum Ik kan nog steeds niet inloggen, heb de beheerder al gemaild en ook naar lush nl zelf, maar tot nu toe geen reactie.

Ik wil een keilly bij lush nl
pi_64783659
Ik ga toch maar op de Engelse site bestellen. Dan maar blut.
pi_64783890
pi_64784026
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 19:51 schreef French het volgende:
Cat22, ik kan daar niet posten want ze willen me denk ik niet op het forum Ik kan nog steeds niet inloggen, heb de beheerder al gemaild en ook naar lush nl zelf, maar tot nu toe geen reactie.

Ik wil een keilly bij lush nl
pb me je gegevens (nick en mailadres zou genoeg moeten zijn denk ik), eens kijken of ik iemand kan bereiken.
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_64784650
Je bent geweldig!

You've got PB.
  woensdag 7 januari 2009 @ 20:37:19 #87
176471 oh-oh
pi_64785609
Die Jungle daar kreeg ik eens een testertje van.
Die kreeg ik met de beste wil van de wereld niet vloeibaar genoeg om m in mn haren te smeren.
Dat is gewoon te veel werk ook, ik wil niet eerst allemaal handelingen moeten verrichten als ik mn haren even wil wassen, ik doe dat altijd 's morgens vroeg dus het moet niet teveel gedoe zijn.
De shampoo is echt simpel. Ik snij altijd een klein stuk er af , dat ligt voor gebruik naast de douche in een zeepbakje , haar goed natmaken, twee of drie keer met dat blokje wrijven en wassen maar
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  † In Memoriam † woensdag 7 januari 2009 @ 21:00:19 #88
43556 miss_dynastie
pi_64786553
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 17:42 schreef Cat22 het volgende:
Let op! Komtie, the one and only instructie over hoe vouchers via mailorder te gebruiken!

(komt uit eerste hand, ik heb het al een keer zo gedaan en werkt perfect). Het geldt alleen voor UK mailorder trouwens.

- Je vult de voucher volledig in en maakt een digitale foto ervan.
- Je schrijft 'REDEEMED + datum' op de voucher en scheurt hem doormidden
- van die twee stukken maak je weer een foto
- je stuurt dat zwikkie naar orders@lush.co.uk met je naam en adresgegevens.
- je bestelt via de website en vult bij opmerkingen in dat je een voucher hebt gemaild
- voor de zekerheid kun je achteraf je eerste mail nog een keer sturen, met je ordernummer erbij. Hangt af van het feit of je al reactie van Lush hebt gehad.

En voila: 10% korting!

Totaal niet fraude-proof, maar totdat ze een sluitend codesystem hebben ontwikkeld mag je het als echte fan zo doen.
Oh, wat goed, dus toch! Ga ik volgende keer maar even doen!
  woensdag 7 januari 2009 @ 21:09:12 #89
176471 oh-oh
pi_64786872
Check mn zepies

Oh en mn Snap the Whip ligt er ook tussen
Verder heb ik nog twee solid perfumes ( Karma en Honey ), een deo, trichomania, wat badballen, een fles American Cream en een fles Snowfairy.
En wacht ik vol ongeduld op mn order uit de UK.
( Groucho Marx )
pi_64786914
Ik twijfel ook nog steeds over de beste shampoo en conditioner voor mijn haar, misschien heeft iemand een idee? Eerst vond ik het allemaal te duur, maar als ik er zo over nadenk is zo'n blok misschien juist wel wat voor mij en bespaart het juist geld of is even duur.

Ik heb redelijk dik haar en het is heel lang (ik knip het af als het in mn broek gaat hangen, dat is bij mij de kritieke grens ) het is middenbruin en wordt niet snel vet maar ik heb wel redelijk snel klitten. Droog is het ook niet echt, alleen onderaan. Omdat het zo lang is gebruik ik het liefst extreem verzorgend spul. Ik heb er geen slag in en vind het niet erg als mn haar wat zwaarder wordt van bijv. een conditioner, omdat ik het liever sluik naar beneden heb hangen dan dat het alle kanten op flufft (wat het doet als ik geen conditioner gebruik). Ik was het eens in de week met shampoo, vervolgens smeer ik er heel veel conditioner in en laat dat een tijdje inwerken. Ook gebruik ik graag maskers. Ik verf het af en toe met een henna-olie-mengsel wat ik zelf maak.

Omdat ik het dus maar eens in de week was, is het bij mij eigenlijk niet zo erg als ik er even over doe om het in te zepen met zo'n solide blok, lijkt mij. Ik ga ook geregeld met een masker of conditioner er in in bad zitten (dus eerst kort douchen en het wassen, dan de badkuip vol laten lopen en ondertussen verzorgingsspul er in smeren, dan een half uur in bad, en dan nog even af- en uitspoelen).

Ik zit te denken aan Reincarnate (blok) of Rehab (vloeibaar) shampoo, en dan als conditioner Jungle (blok) of Retread (vloeibaar)? Goed idee of wat anders op wenslijstje knallen? Ik overweeg ook nog steeds de Wooosh maar ik denk dat die niet verzorgend genoeg is voor mijn haartype.

[ Bericht 0% gewijzigd door Dipkip op 07-01-2009 21:16:56 ]
pi_64787160
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 21:09 schreef oh-oh het volgende:
Check mn zepies
Bwaaah, wat zal het lekker ruiken bij jou ik denk niet dat ik daarmee wegkom hier thuis, mn vriend loopt al opmerkingen te maken over de geur die van de 30 gr. HIWTK zeep in de wc afkomt

Hoe goed werken de Lush deo's volgens jou? Ik zweet namelijk onwijs veel niet zozeer dat ik erg stink (hoewel ik aan het eind van de dag toch wel eens onzeker wordt) maar ik verlies veel vocht zeg maar. Ik heb er al van alles tegen geprobeerd, tot aan middeltjes van de huisarts aan toe die mn hele oksels stukbeten. Soms heb ik zelfs het idee dat het beter gaat zonder deo dan met, maar dan vind ik het dus weer niet lekker ruiken dus ik zit te denken om Lush deo te proberen, misschien zweet ik wel zo veel omdat ik niet tegen iets uit die andere deo's kan zou het zoveelste zijn op het lijstje van Dipkips cosmetica overgevoeligheden

Maar ik vraag me af of zulke deo wel echt wat doet en of het fris ruikt en handig is enzo. Poeders bijvoorbeeld vind ik niks. Dat komt overal te zitten behalve waar het hoort, ik ben zo onhandig sprak de vrouw met de paarsblauw gestreepte billen
  woensdag 7 januari 2009 @ 21:17:07 #92
176471 oh-oh
pi_64787229
Ik vind de Woosh echt een aanrader voor haar, maar ik heb wel heel ander haar dan jij.
American Cream conditioner maakt je haar in elk geval echt lekker zwaar en sluik,en het ruikt zo goed, dat mensen vragen of je een nieuw luchtje op hebt
Koop je alleen online of ook wel eens in een winkel?
Ik zou echt testertjes vragen.
Ikwil je best een stukje trichomania sturen, om te proberen, maar die staat niet op je wishlist.
Oh ik kom dr net achter dat ik mn Woosh niet eens op mijn lijstje heb gezet, maar die heb ik dus ook
( Groucho Marx )
pi_64787362
Oh ja en ik heb gruwelijk de pest aan kokos, dat was ik vergeten te zeggen wel heel lief van je!!

Ik heb wel wat in de winkel gekocht maar vind de prijzen echt horror, en gezien hoeveel mensen wel via mij ook wat willen bestellen wordt het nog een blije doos uit engeland over een maandje (of twee). Ik denk dat ik met shampoo, conditioner, haarmasker, nog een geurtje, een deo, creme voor mn moeder, zeep voor mn schoonmoeder, bruisballen voor mn vriendin en bath melts voor mn andere moeder wel weer aan genoeg kom om de bezorgkosten er meer dan uit te hebben
  woensdag 7 januari 2009 @ 21:20:01 #94
176471 oh-oh
pi_64787385
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 21:15 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Bwaaah, wat zal het lekker ruiken bij jou ik denk niet dat ik daarmee wegkom hier thuis, mn vriend loopt al opmerkingen te maken over de geur die van de 30 gr. HIWTK zeep in de wc afkomt

Hoe goed werken de Lush deo's volgens jou? Ik zweet namelijk onwijs veel niet zozeer dat ik erg stink (hoewel ik aan het eind van de dag toch wel eens onzeker wordt) maar ik verlies veel vocht zeg maar. Ik heb er al van alles tegen geprobeerd, tot aan middeltjes van de huisarts aan toe die mn hele oksels stukbeten. Soms heb ik zelfs het idee dat het beter gaat zonder deo dan met, maar dan vind ik het dus weer niet lekker ruiken dus ik zit te denken om Lush deo te proberen, misschien zweet ik wel zo veel omdat ik niet tegen iets uit die andere deo's kan zou het zoveelste zijn op het lijstje van Dipkips cosmetica overgevoeligheden

Maar ik vraag me af of zulke deo wel echt wat doet en of het fris ruikt en handig is enzo. Poeders bijvoorbeeld vind ik niks. Dat komt overal te zitten behalve waar het hoort, ik ben zo onhandig sprak de vrouw met de paarsblauw gestreepte billen
Hoe kom je aan die billen?
Wil ik dat wel weten ?
Ik twijfelde ook heeeeeeeel erg over de deo, maar hij bevalt echt goed.
Ik heb hem genomen omdat de geur fijn bij mijn Karma past.
En nu heb ik ook Karma poeder besteld
Het is alleen wel wennen met op doen.
Zo'n blok voelt wat ruwer onder je armen dan een roller, en dat is echt gek.
Je moet echt eens naar een winkel, zeggen wat je al hebt en over welke dingen je twijfelt, ik krijg echt overal testers van, en royale, zelfs voor de honden
( Groucho Marx )
  † In Memoriam † woensdag 7 januari 2009 @ 21:21:02 #95
43556 miss_dynastie
pi_64787433
quote:

Ik ben geen fan van de Lush deo's, heb behoorlijk lang met uitslag gelopen na gebruik ervan. Ook vind ik ze niet droog, ze werken wel tegen luchtjes, maar je hebt wel klotsoksels, althans, ik wel.
pi_64787519
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 21:09 schreef oh-oh het volgende:
Check mn zepies
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hehe, dat stuk linksachter lijkt wel een reep chocolade!
quote:
Hoe goed werken de Lush deo's volgens jou? Ik zweet namelijk onwijs veel niet zozeer dat ik erg stink (hoewel ik aan het eind van de dag toch wel eens onzeker wordt) maar ik verlies veel vocht zeg maar. I
Ik heb toevallig ook deo besteld, de Oxeo Cube. Had op het NL forum gelezen dat die goed werkt en lekker ruikt. Zelf zweet ik heel makkelijk, ik hoef er maar aan te denken en ik zweet al. Ik hoop dat het wat is.

Ben zo benieuwd naar de spulletjes. Hoe lang doen ze er over om te versturen naar Nederland (Royal Mail)?
  woensdag 7 januari 2009 @ 21:26:06 #97
176471 oh-oh
pi_64787656
quote:
Hehe, dat stuk linksachter lijkt wel een reep chocolade!

Tis Christmas Cake en dat stuk kreeg ik om te testen, wat ik nog steeds niet gedaan heb
( Groucho Marx )
pi_64787756
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 21:20 schreef oh-oh het volgende:
Hoe kom je aan die billen?
Wil ik dat wel weten ?
Ik ben heel sensueel in mn nieuwe lingerie van de trap geflikkert echt zo bonk, bonk, bonkbonkbonk. Zo zien mn rug, kont en heup er nu ook uit, streep, streep, enorme blauwe vlek. Sexy hm
quote:
Ik twijfelde ook heeeeeeeel erg over de deo, maar hij bevalt echt goed.
Maar zweet jij ook echt? Of nauwelijks? Want ik kan zeg maar niet eens gekleurde shirts aan, zie je na een uur of wat vlekken
quote:
Je moet echt eens naar een winkel, zeggen wat je al hebt en over welke dingen je twijfelt, ik krijg echt overal testers van, en royale, zelfs voor de honden
Ja ik ben in de winkel geweest voor cadeautjes voor mn moeders, maar dat was met de feestdagen en ik was nog totally Lushnoob dus heb nergens naar gevraagd. Ik heb wel testers gekregen van de Sonic Death Monbkey douchegel waar ik nu dus een grote fles van heb gekocht, en van een haarmasker groot genoeg om 1/5 van mn haar mee in te smeren, als ik om monsters ga bedelen draag ik mn haar los LOL

Dus volgens jou is het slim om gewoon hier naar de winkel te gaan en gewoon te zeggen van mag ik dit en dat testen? Weet niet of ik dat durf
pi_64787824
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 21:21 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik ben geen fan van de Lush deo's, heb behoorlijk lang met uitslag gelopen na gebruik ervan. Ook vind ik ze niet droog, ze werken wel tegen luchtjes, maar je hebt wel klotsoksels, althans, ik wel.
Welke had je getest?
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 21:23 schreef wyccie het volgende:
Ik heb toevallig ook deo besteld, de Oxeo Cube. Had op het NL forum gelezen dat die goed werkt en lekker ruikt. Zelf zweet ik heel makkelijk, ik hoef er maar aan te denken en ik zweet al. Ik hoop dat het wat is.

Ben zo benieuwd naar de spulletjes. Hoe lang doen ze er over om te versturen naar Nederland (Royal Mail)?
Laat je weten of het werkt?

Bij mij was het met RM zo dat ik op 29 december besteld had en het vandaag kreeg, maar dan heb je dus wel oud en nieuw er tussen zitten.
pi_64787859
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 21:28 schreef Dipkip het volgende:
groot genoeg om 1/5 van mn haar mee in te smeren, als ik om monsters ga bedelen draag ik mn haar los LOL

Slimme tactiek.
quote:
Dus volgens jou is het slim om gewoon hier naar de winkel te gaan en gewoon te zeggen van mag ik dit en dat testen? Weet niet of ik dat durf
Of je kunt de dames om advies vragen...als ze je iets aanraden kun je vervolgens eerst om een testertje vragen.
pi_64787984
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 21:30 schreef wyccie het volgende:
Of je kunt de dames om advies vragen...als ze je iets aanraden kun je vervolgens eerst om een testertje vragen.
Dus uitgebreid advies en testers vragen, alleen een zeepje kopen, en dan thuis de laptop aan en uit engeland stapels shampoo laten bezorgen is dat niet lullig voor zo'n verkoopster dan?
pi_64788036
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 21:33 schreef Dipkip het volgende:
Dus uitgebreid advies en testers vragen, alleen een zeepje kopen, en dan thuis de laptop aan en uit engeland stapels shampoo laten bezorgen is dat niet lullig voor zo'n verkoopster dan?
Hehe, eigenlijk wel, hè? Sorry, MaJo!
  woensdag 7 januari 2009 @ 21:36:59 #103
176471 oh-oh
pi_64788127
Oh ach, je koopt uiteindelijk toch Lush
Je moet idd gewoon heel hulpeloos om advies vragen, of zeggen tussen welke je twijfelt.
En gaan als het niet al te druk is ook, en idd je haar los dragen.
Oh auw van je billen zeg!
En hmm nee, ik zweet niet heel erg dus dat durf ik dan weer niet te beloven.
( Groucho Marx )
pi_64788352
Ja of gewoon wat uitproberen en nog meer kopen als het niet bevalt mn vriend heeft ook lang haar en hij wast zn haar elke dag. Dus ik denk dat het toch wel opkomt. Sowieso als het lekker ruikt toch wel, desnoods ga ik mn benen scheren met de jungle als die niet wil conditionen, schijnt goed te werken

Oh echt slecht dit volgens mij komt er over een maand weer een doos van 60 pond, somebody stop me
pi_64789205
Ik ben binnenkort in Londen.

Wat is beter, daar veel kopen of bestellen? Ik zie nl allemaal kadootjes voorbij komen hier bij bestellingen. Krijg je die dan ook in de winkel?
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_64789536
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 18:49 schreef MaJo het volgende:
Zijn jullie trouwens 100% Lush qua verzorgingsproducten? Ik bijna helemaal, alleen de deo nog niet Voor de rest alles Lush
Ik heb nu in huis: 5 soorten zeep, een shower jelly, 2 soorten douchegel, 5 verschillende bruisballen, een bath melt, 3 bubble bar slices, 2 massage bars, een lippenbalsem, een cleanser, een creme en een parfum.

Ik gebruik: zeep om mn handen te wassen, lippenbalsem, creme, parfum en douchegel. Deo, shampoo en cremespoeling (nog) niet van Lush. En de badspullen gebruik ik nog niet omdat het bad nog niet aangesloten is
pi_64789688
Aan de ene kant vind ik het wel jammer dat ik geen bad heb, maar anderzijds scheelt het me waarschijnlijk een klein fortuin (bruisballen én badwater).
pi_64790578
Oh ik kan echt niet zonder bad. Ik mis het onwijs nu. Ik vind het héérlijk, boekje dr bij, drankje op de badrand, kaarsjes, muziekje. Echt de ideale manier van ontspannen voor het slapen gaan of het starten van een luie zondag.

En wij zitten graag samen in bad. Gewoon lekker kletsen en een beetje ontspannen. Dat is echt iets wat we normaal gesproken minstens 2x per week doen in het kader van quality time. In de huiskamer zit je vaak toch ieder met je hoofd in een scherm of een boek.

Dus ik mis het echt heel erg en kan niet wachten om die ballen in het water te plonken we hebben ook zo'n groot bad straks, zo'n 1,50 bij 1,50 hoekmodel

Zo een ongeveer. Geweldig lijkt me dat! Wel zonder jetstreambubbeldingen trouwens.
  woensdag 7 januari 2009 @ 22:41:08 #109
176471 oh-oh
pi_64791666
Ooooh ik ben jaloers, dat bad is wel even wachten waard joh!
( Groucho Marx )
pi_64793933
Vond zojuist in mijn kast nog een flesje Narcotic Ik hoop alleen niet dat ik morgen groen uitgeslagen wakker wordt, de houdbaarheidsdatum bleek na nader onderzoek al 2,5 jaar verstreken
Falling feels like flying
Until you hit the ground...
Last.fm Twitter
  Moderator donderdag 8 januari 2009 @ 04:42:06 #111
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_64798415
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 21:34 schreef wyccie het volgende:

[..]

Hehe, eigenlijk wel, hè? Sorry, MaJo!
Haha maakt niet uit

zou het zelf niet erg vinden, het gaat er uiteindelijk om dat mensen er blij mee zijn

trouwens over jungle, snap het probleem nooit zo. Je haalt het gewoon door je haar. Een conditioner hoort niet te schuimen, dat doet er geen een. Maar bij jungle hoor ik dat altijd, dat is juist goed!

wat betreft het gebruik van de shampoo bar: haar natmaken en dan het blok er een paar keer overheen halen. Net als een zeepje zeg maar

en vreemd dat mensen whoosh en douchegel gebruiken om je haar mee te wassen. Deze zijn er niet op gemaakt. Misschien ruikt het lekker maar het vergroot de kans op roos en een geirriteerde hoofdhuid. Zou het dus niet doen
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
pi_64799212
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 04:42 schreef MaJo het volgende:
en vreemd dat mensen whoosh en douchegel gebruiken om je haar mee te wassen. Deze zijn er niet op gemaakt.
Het is misschien niet erg verzorgend zo'n alles in een maar het is wel zo gemaakt dat het kan, tenminste dat maak ik uit de beschrijving op.

"Whoosh bestaat in twee vormen, een balsem voor in je tas en een Shower Jelly om ’s morgens alvast goed mee te beginnen. Stel je even voor: wekker gaat af, irritant geluidje, voelt alsof het absoluut nog geen ochtend is, maar helaas, je hebt je wekker niet per ongeluk vier uur te vroeg gezet, je moet er uit. Strompel richting keuken, pers een sapje, neem je Whoosh Jelly, spring onder de douche, was je haren en lichaam, spring fris en fruitig op je fietsje en vergaderen maar!"

En YYY douchegel bijv.: "Verse aardbeien, verzachtende honing, vochtinbrengende amandelolie en een druppeltje wierookhars. Voor de zachtste huid ooit, was je haar hiermee voor romige, naar aardbeien ruikende zachte lokken"

Als je gewoon bedoelt dat alles in eens niet goed zijn voor je haar, sorry van het quoten, maar dan vind ik het nog steeds niet vreemd dat mensen het doen als Lush aangeeft dat het de bedoeling is
  donderdag 8 januari 2009 @ 08:58:49 #113
176471 oh-oh
pi_64799813
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 04:42 schreef MaJo het volgende:

[..]

Haha maakt niet uit

zou het zelf niet erg vinden, het gaat er uiteindelijk om dat mensen er blij mee zijn

trouwens over jungle, snap het probleem nooit zo. Je haalt het gewoon door je haar. Een conditioner hoort niet te schuimen, dat doet er geen een. Maar bij jungle hoor ik dat altijd, dat is juist goed!

wat betreft het gebruik van de shampoo bar: haar natmaken en dan het blok er een paar keer overheen halen. Net als een zeepje zeg maar

en vreemd dat mensen whoosh en douchegel gebruiken om je haar mee te wassen. Deze zijn er niet op gemaakt. Misschien ruikt het lekker maar het vergroot de kans op roos en een geirriteerde hoofdhuid. Zou het dus niet doen
Die Jungle die krijg ik niet opgelost genoeg om m in mn haar te kunnen wrijven, je ziet mij nergens zeggen dat conditioner moet schuimen, ik weet heus wel dat dat niet zo is, maar ik moet het wel in mn haar kunnen krijgen zonder dat ik de brokken er uit moet pulken toch?
En mss kan het wel, maar als ik daar dan al 5 minuten of langer werk aan heb dan denk ik lama...
Ik weet niet of jij de jelly verpakkingen wel eens gelezen hebt, maar daar staat gewoon op dat je er ook je haar mee kan doen , ik las dat en dacht oh cool! En twas een succes
( Groucho Marx )
pi_64799854
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 23:28 schreef Lotjeb het volgende:
Vond zojuist in mijn kast nog een flesje Narcotic Ik hoop alleen niet dat ik morgen groen uitgeslagen wakker wordt, de houdbaarheidsdatum bleek na nader onderzoek al 2,5 jaar verstreken
Lush blijft heel lang goed, zeker de douchgels en shampoos. Dus, als het goed uitziet en goed ruikt zou ik het risico lekker nemen. Bij smeersels als cremes en zo is 2,5 jaar wel erg lang.
pi_64799903
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 09:01 schreef Cat22 het volgende:
Lush blijft heel lang goed, zeker de douchgels en shampoos. Dus, als het goed uitziet en goed ruikt zou ik het risico lekker nemen. Bij smeersels als cremes en zo is 2,5 jaar wel erg lang.
Hoe lang denk je dat de bodylotion goed blijft? Ik heb zo'n pot dream cream als gezichtscreme, maar dat is best een grote pot voor alleen je gezicht...

Er staat geen houdbaarheidsdatum op namelijk.
pi_64800684
De standaard houdbaarheid van zowat alle produkten is 14 maanden. Maar als iets er nog goed uitziet en goed ruikt kun je het vaak langer gebruiken. Zit er geen sticker op je pot? Zou normaal wel moeten.
pi_64801322
Hi Ladies ik mag wel een tvp'tje hier he ?
  Moderator donderdag 8 januari 2009 @ 12:41:44 #118
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_64806535
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 08:09 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Het is misschien niet erg verzorgend zo'n alles in een maar het is wel zo gemaakt dat het kan, tenminste dat maak ik uit de beschrijving op.

"Whoosh bestaat in twee vormen, een balsem voor in je tas en een Shower Jelly om ’s morgens alvast goed mee te beginnen. Stel je even voor: wekker gaat af, irritant geluidje, voelt alsof het absoluut nog geen ochtend is, maar helaas, je hebt je wekker niet per ongeluk vier uur te vroeg gezet, je moet er uit. Strompel richting keuken, pers een sapje, neem je Whoosh Jelly, spring onder de douche, was je haren en lichaam, spring fris en fruitig op je fietsje en vergaderen maar!"

En YYY douchegel bijv.: "Verse aardbeien, verzachtende honing, vochtinbrengende amandelolie en een druppeltje wierookhars. Voor de zachtste huid ooit, was je haar hiermee voor romige, naar aardbeien ruikende zachte lokken"

Als je gewoon bedoelt dat alles in eens niet goed zijn voor je haar, sorry van het quoten, maar dan vind ik het nog steeds niet vreemd dat mensen het doen als Lush aangeeft dat het de bedoeling is
Volgens mij is het inderdaad meer bedoeld als je een keer haast hebt, net als met de Happy Hippy bijvoorbeeld. Ze zijn niet gemaakt speciaal als shampoo. Dat bedoel ik

Aangezien ik een nogal gevoelige hoofdhuid heb gebruik ik alleen dingen in mijn haar die daar specifiek voor gemaakt zijn.
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
  Moderator donderdag 8 januari 2009 @ 12:45:23 #119
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_64806670
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 08:58 schreef oh-oh het volgende:

[..]

Die Jungle die krijg ik niet opgelost genoeg om m in mn haar te kunnen wrijven, je ziet mij nergens zeggen dat conditioner moet schuimen, ik weet heus wel dat dat niet zo is, maar ik moet het wel in mn haar kunnen krijgen zonder dat ik de brokken er uit moet pulken toch?
En mss kan het wel, maar als ik daar dan al 5 minuten of langer werk aan heb dan denk ik lama...
Ik weet niet of jij de jelly verpakkingen wel eens gelezen hebt, maar daar staat gewoon op dat je er ook je haar mee kan doen , ik las dat en dacht oh cool! En twas een succes
Als je de jungle nat maakt en je haar nat, en je haalt dan het blok over je haar, dan komen er brokken af? Dat is niet goed nee

Wat Jungle hoort te doen is een vettig laagje achterlaten, het hoort niet op te lossen. Aangezien het een conditioner is Daarna spoel je het weer af. Dat het dus niet intrekt in je haar maar meer 'erop' blijft zitten is dus zoals het ook hoort bij Jungle. Maar ik geef toe dat het niet ideaal is Maar hoewel het gebruik wat vreemd lijkt voelt mijn haar daarna heerlijk zacht aan en het ruikt fantastisch

Ik heb uiteraard de jelly verpakkingen wel eens gelezen (ik werk er ) en hoewel het er op staat zou ik het niet al te serieus nemen. Je kunt er best wel eens je haar mee wassen maar het is er niet speciaal voor gemaakt om als vaste shampoo te gebruiken
pi_64810217
ahh, hier zijn we!
  donderdag 8 januari 2009 @ 14:21:52 #121
176471 oh-oh
pi_64810346
Als je je haar met een jelly wast is het echt supersnel weer droog en ik hoef geen conditioner te gebruiken, ik gebruik de woosh alleen maar voor mn haar, voor mn lijf vind ik m dus echt waardeloos, dan vervliegt de geur meteen, dus ik was me liever met een zeep.
Ik heb twee weken of zo elke dag mn haar dr mee gewassen, ging echt perfect, maar ik heb dan ook wel makkelijk en gezond haar. Nu bewaar ik de rest van de pot voor de honden, daar is ie nog fijner voor, die klitten zeker 3 dagen niet terwijl ik ze normaal 2 keer per dag even moet kammen.
En was ik mn eigen haren weer fijn met mn trichomania en mn dream cream
( Groucho Marx )
pi_64810749
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 09:41 schreef Cat22 het volgende:
De standaard houdbaarheid van zowat alle produkten is 14 maanden. Maar als iets er nog goed uitziet en goed ruikt kun je het vaak langer gebruiken. Zit er geen sticker op je pot? Zou normaal wel moeten.
Nee er zit geen sticker op, dat verbaasde me want de pot die ik mn moeder cadeau deed had dat wel.
  Moderator donderdag 8 januari 2009 @ 14:58:05 #123
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_64811829
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 14:21 schreef oh-oh het volgende:
Als je je haar met een jelly wast is het echt supersnel weer droog en ik hoef geen conditioner te gebruiken, ik gebruik de woosh alleen maar voor mn haar, voor mn lijf vind ik m dus echt waardeloos, dan vervliegt de geur meteen, dus ik was me liever met een zeep.
Ik heb twee weken of zo elke dag mn haar dr mee gewassen, ging echt perfect, maar ik heb dan ook wel makkelijk en gezond haar. Nu bewaar ik de rest van de pot voor de honden, daar is ie nog fijner voor, die klitten zeker 3 dagen niet terwijl ik ze normaal 2 keer per dag even moet kammen.
En was ik mn eigen haren weer fijn met mn trichomania en mn dream cream
Gebruik je dream cream voor je haar?
pi_64812214
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 14:58 schreef MaJo het volgende:

[..]

Gebruik je dream cream voor je haar?
Ik mag hopen dat ze het over American Cream heeft
  donderdag 8 januari 2009 @ 15:10:25 #125
176471 oh-oh
pi_64812373
Ja sorry, tuurlijk, mn American Cream
( Groucho Marx )
  Moderator donderdag 8 januari 2009 @ 15:20:13 #126
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_64812857
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 15:06 schreef lienelien het volgende:

[..]

Ik mag hopen dat ze het over American Cream heeft
Ik weet dat er mensen zijn met psoriasis die dream cream op hun hoofdhuid smeren maar aangezien ze net aangaf geen problemen te hebben vond ik het al raar

american cream is geweldig al gebruik ik de laatste tijd trouw jungle
pi_64816086
Waarom gebruik je jungle dan?

Ik gebruik jungle nu en ik ben er helemaal niet zo tevreden over, nog steeds een bos klitten na het wassen.

@ cat22
Ik hoor nu ook bij het lush forum, jeej! Ik kreeg vanmorgen een mailtje van het lush mailorder team. Ik weet niet wat voor fantastisch lushnetwerk je hebt, maar het werkt! Echt, ontzettend bedankt voor de moeite.
pi_64817071
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 16:34 schreef French het volgende:

Ik gebruik jungle nu en ik ben er helemaal niet zo tevreden over, nog steeds een bos klitten na het wassen.

@ cat22
Ik hoor nu ook bij het lush forum, jeej! Ik kreeg vanmorgen een mailtje van het lush mailorder team. Ik weet niet wat voor fantastisch lushnetwerk je hebt, maar het werkt! Echt, ontzettend bedankt voor de moeite.
LOL, da's teveel eer, denk ik. Ik heb je vraag pas vanochtend doorgestuurd. Maarre.... welkom op het échte forum!
  Moderator donderdag 8 januari 2009 @ 17:01:54 #129
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_64817141
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 16:34 schreef French het volgende:

@ cat22
Omdat ik jungle lekkerder vind ruiken ga volgende keer wel weer american cream proberen want heb het idee dat mijn haar wat stroever is door jungle

ik had trouwens verwacht dat mijn onthulling dat ik bij Lush werk na 3 maanden wel wat reacties zou veroorzaken maar helemaal niets
pi_64817707
Zo'n onthulling vond ik het niet, het was tussen de regels door al te lezen hoor.
Maare, is het leuk om er te werken? Ruik je bij thuiskomst helemaal naar een Lushwinkel?

Ik ben eerst maar eens voorraad aan het opmaken en mag pas over een paar maanden weer wat kopen van mezelf. Mijn voorraad gewone shampoo heb ik weggegeven, dat scheelt al.
pi_64817942
Ja, mijn haar wordt er ook stroef van, hoe kan dat nou? En American cream werkt dus beter?

En leuk dat je bij lush werkt! Kan je dan voor UK prijzen inkopen?
  Moderator donderdag 8 januari 2009 @ 17:40:50 #132
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_64818486
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 17:18 schreef Doedezemaar het volgende:
Zo'n onthulling vond ik het niet, het was tussen de regels door al te lezen hoor.
Maare, is het leuk om er te werken? Ruik je bij thuiskomst helemaal naar een Lushwinkel?

Ik ben eerst maar eens voorraad aan het opmaken en mag pas over een paar maanden weer wat kopen van mezelf. Mijn voorraad gewone shampoo heb ik weggegeven, dat scheelt al.
Het leek me ook al zo duidelijk en verbaasde me daarom dat niemand er naar vroeg

wilde het geheim houden maar dat lukte nu niet meer

om je vraag te beantwoorden: ja ik ruik helemaal naar Lush na het werk het is de lekkerste geur, een mengsel van de sterkste producten door elkaar. Was dan ook niet graag mijn haar als ik net gewerkt heb
  Moderator donderdag 8 januari 2009 @ 17:44:36 #133
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_64818600
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 17:25 schreef French het volgende:
Ja, mijn haar wordt er ook stroef van, hoe kan dat nou? En American cream werkt dus beter?

En leuk dat je bij lush werkt! Kan je dan voor UK prijzen inkopen?
Het verschilt heel erg per persoon. Heb je van jezelf ook droog haar? Met american cream wordt het heerlijk zacht! Kom anders eens langs voor een proefje

ik durf het bijna niet te zeggen, maar ik krijg personeelskorting, ook in engeland ga dus helemaal uit mijn dak over een paar weken! Al heb ik zowat de hele winkel al
pi_64819295
Wauw, hoeveel krijg je dan?
  Moderator donderdag 8 januari 2009 @ 18:40:48 #135
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_64820504
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 18:06 schreef Dipkip het volgende:
Wauw, hoeveel krijg je dan?
Ik weet dat het belachelijk is

50%
pi_64820832
OMFG ik breek mn studie af en ga daar werken dat méén je niet!

Wat zul jij veel vriendinnen hebben dan
pi_64822202
Ja, en zo niet, dan ben ik je nieuwe vriendinnetje en heb je hier in notime denk ik veel nieuwe vriendinnetjes
  Moderator donderdag 8 januari 2009 @ 20:09:59 #138
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_64823969
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 18:49 schreef Dipkip het volgende:
OMFG ik breek mn studie af en ga daar werken dat méén je niet!

Wat zul jij veel vriendinnen hebben dan
Uhuh echt waar Ik geloofde het eerst ook niet

En mijn vriendinnen zijn wel blij met me inderdaad Ze hebben geen keuze, voor hun verjaardag krijgen ze Lush

Maar ik doe niet aan bestellingen, dat is ook niet echt de bedoeling
  Moderator donderdag 8 januari 2009 @ 20:10:25 #139
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_64823986
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 19:25 schreef French het volgende:
Ja, en zo niet, dan ben ik je nieuwe vriendinnetje en heb je hier in notime denk ik veel nieuwe vriendinnetjes
Haha Snap je nu waarom ik niet wilde zeggen dat ik bij Lush werk
pi_64824246
Ja, ik snap. En ik zo ook geen bestellingen aannemen, dan heb je binnen de kortste keren er een parttime baan bij, Een lush postorderbedrijf. Hoewel ik nu al meer vertrouwen in jou heb dan in dhl enzo.
pi_64824939
Wat is het minimaal aantal uren als je verkoopster wil zijn bij Lush?
pi_64845451
Dhl is inderdaad ruk, geen ervaringen met lush en dhl maar toen ik een keer inkt had besteld duurde het een maand voordat ik het binnen had. Want ja storing bij dhl.
pi_64846511
Ik ben echt zo blij met mn Dream Cream! Vanwege gebrek aan badkamer gebruik ik nog niet eens een reiniger er bij, maar ik zie nu al duidelijk verschil aan mn huid! Kan niet wachten tot ik alles kan gaan gebruiken...

Ik gebruik m als gezichtscreme trouwens
  Moderator vrijdag 9 januari 2009 @ 14:06:07 #144
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_64850497
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 20:31 schreef Dipkip het volgende:
Wat is het minimaal aantal uren als je verkoopster wil zijn bij Lush?
ligt er heel erg aan op welke functie je solliciteerd in mijn contract staat 12 uur per maand maar ik werk vaak 30 uur per week je geeft gewoon per maand aan wanneer je kunt
pi_64853372
Balen dat ik het zo druk heb met mn studie, het lijkt me echt de geweldigste bijbaan ooit en ze zoeken nog iemand hier in de stad. Bij die inpakcentrale lijkt me trouwens nog veel leuker!!!
pi_64854068
Ik ben van plan binnenkort wat Lush dingetjes te bestellen, maar wat hebben jullie voor handige tips voor me ?

Ik lees dat jullie allemaal via de Engelse (?) site bestellen?
En je krijgt er dus een soort gratis pakketjes bij?
Iemand had het ook over testertjes ofzo net ?
pi_64856776
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 15:34 schreef Breathtaking het volgende:
Ik ben van plan binnenkort wat Lush dingetjes te bestellen, maar wat hebben jullie voor handige tips voor me ?

Ik lees dat jullie allemaal via de Engelse (?) site bestellen?
En je krijgt er dus een soort gratis pakketjes bij?
Iemand had het ook over testertjes ofzo net ?
Ja we bestellen via de engelse site, omdat dat veel goedkoper is (60-70% van de prijs van de nederlandse site gemiddeld).

Die gratis pakketjes zijn van de New Year actie. Misschien als je snel bent krijg je die nog, het loopt tot 11 januari! Als je bijv. voor 30 pond bestelt krijg je voor 10 pond aan producten. Dat zijn geen testers maar echt de producten zoals ze ook zijn als je ze zou kopen. Het is wel een verrassing wat je krijgt, ik kreeg vrijwel alleen maar kerstspul en van van alles een beetje (douchegel, badbruisballen, zeep etc.).

Testertjes kun je schijnbaar de rest van het jaar zomaar krijgen of je kan er ook om vragen (wat geen garantie geeft). Dat weet ik niet precies, want ik heb alleen net na kerst besteld en kreeg dus een cadeaupakketje en geen testers. In de winkels kan je ook testers krijgen, woon je bij een winkel in de buurt?

Handige tips... Ehm, bij sommige producten krijg je een gratis bewaarblik als je twee van het zelfde type bestelt. Ik heb bijv. bij twee massage bars een blikje gekregen waar een massage bar precies in past. Dat is superhandig want anders moet je zelf bakjes kopen of frotten met plastic zakjes. Verder moet je er op letten dat sommige producten (bijv. douche gel) in verschillende maten komen. Standaard staat ie op de middelste van 250 gram, maar je kan m ook lager zetten als je iets uit wil proberen. Dan krijg je 100 gr. en is het goedkoop om uit te proberen. Anders zit je straks met een grote fles van iets wat je niet fijn vind.

Verder moetmoetmoet je een massage bar nemen, die zijn echt geweldig. Therapy is een hele lekkere en ik denk dat de geur bijna iedereen wel zal aanspreken. Verder ligt het nogal aan je smaak. Van wat voor geurtjes hou je? Oh, en heb je een bad of alleen een douche?
pi_64860244
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 16:34 schreef Dipkip het volgende:
Verder moetmoetmoet je een massage bar nemen, die zijn echt geweldig.
Alleen als er een masseur bij zit.
pi_64860490
Ik krijg mn vriend ook met geen stok in de buurt van massagespul hoor. Olie, lotion, creme, massage bars, kan hem allemaal niks schelen. Hij claimt dat hij het 'vies plakkerig' vind. Uiteraard vind hij het zelf wel heerlijk om gemasseerd te worden, mét olie / lotion/ etc.

Mijn massagebars zijn er als een solide bodylotion. Ik heb een vrij droge huid, dus in de winter kan dat makkelijk. 's Avonds insmeren en dan een pyama aan. Ik vind het ook lekkerder om met zo'n blok te wrijven dan met zo'n koude kledder uit een potje zeg maar
pi_64860542
Oh zo. Toch jammer van je vriend. Is hij op de hoogte het begrip 'wassen'? Dat plakspul verdwijnt als sneeuw voor de zon met water en zeep.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')