abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 7 januari 2009 @ 18:54:25 #76
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_64781123
Ik gebruik nu de deo, parfum, zepen, shampoo en conditioner, alleen geen cremes eigenlijk.
Maar die gebruik ik überhaupt bijna nooit .
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_64781220
Ok, jullie hebben me overtuigd. Dat is dan een stuk goedkoper dan Head & Shoulders.
Ik ben eigenlijk blut, maar ik kan me bijna niet inhouden om te bestellen.

Ik gebruik overigens bodylotion, oogmake-upremover en gezichtscreme van de Body Shop. Ik heb daar ook tonic en gezichtsreiniger van, maar dat gebruik ik zelden. En mijn fles tonic van Lancome is bijna op, ook al lang niet meer gebruikt. Vooral in de zomer vind ik het wel lekker.
Oh ja, deo is gewoon van Rexona.
pi_64781638
Ik heb lang (en met aveda geverfd) blond haar. Klit als een idioot dus. Gebruikte voorheen de antiklit van palmolive, en heb nu jungle eens aangeschaft om te kijken of dat beter werkt.

Was geen daverend succes wat ik eigenlijk niet verwacht had....

Heb het volgende gedaan:

poging 1 een beetje au bain marie gesmolten, een beetje water toegevoegd en na het wassen in mijn haartjes gesmeerd. Na een paar minuten uitgespoeld en kon het niet kammen helaas.

poging 2 Een paar brokjes jungle in een bekertje gedaan, beetje heet water erbij, 5 min gewacht en met jungle kruimels en al in mijn haar gedaan. Resultaat was idem aan poging 1.

poging 3: Met blok en al over haardos, even intrekken en uitspoelen. Resultaat: gelijk aan poging 1 en 2.

Moet ik eens een ander lush-antiklit product proberen of trouw blijven aan palmolive?
pi_64781987
Maar... hoe gebruik je zo'n shampooblok dan? Breek je een stuk af? Wrijf je dat hele blok over je haar? Ik zie het niet voor me namelijk...

Ik heb wel 2 andere shampoos van Lush:
- Big, dat is met zeezout en zit in een zwarte pot. Best fijne shampoo, een klein beetje schuimt al heel erg (als je haar echt door en door nat is). Het is wel zo dat je vloer er spekglad van word door al die zoutbrokken die erin zitten
- DaddyO, gewoon in een flesje. Heel erg paars maar het is voor blond/ grijs haar. Vind het niet heel bijzonder. Ik heb het idee dat mn haar blonder is als ik het met TaaiTaai was.
pi_64782990
French: ik gebruik Jungle zelf niet, maar ik heb van anderen gehoord dat ze het op jouw eerste manier gebruiken. Voor hen werkt het goed. Misschien dat iemand op het Lush forum je antwoord kan geven?

Elvi: die shampoobar gebruik je net als zeep. Opschuimen in je handen en dan met dat schuim je haar wassen.

Big is Ik heb echt meer slag en volume als ik die heb gebruikt. Ik gebruik er wel altijd een conditioner bij (FIB of Veganese).
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_64783222
Lush
pi_64783603
Cat22, ik kan daar niet posten want ze willen me denk ik niet op het forum Ik kan nog steeds niet inloggen, heb de beheerder al gemaild en ook naar lush nl zelf, maar tot nu toe geen reactie.

Ik wil een keilly bij lush nl
pi_64783659
Ik ga toch maar op de Engelse site bestellen. Dan maar blut.
pi_64783890
pi_64784026
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 19:51 schreef French het volgende:
Cat22, ik kan daar niet posten want ze willen me denk ik niet op het forum Ik kan nog steeds niet inloggen, heb de beheerder al gemaild en ook naar lush nl zelf, maar tot nu toe geen reactie.

Ik wil een keilly bij lush nl
pb me je gegevens (nick en mailadres zou genoeg moeten zijn denk ik), eens kijken of ik iemand kan bereiken.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_64784650
Je bent geweldig!

You've got PB.
  woensdag 7 januari 2009 @ 20:37:19 #87
176471 oh-oh
pi_64785609
Die Jungle daar kreeg ik eens een testertje van.
Die kreeg ik met de beste wil van de wereld niet vloeibaar genoeg om m in mn haren te smeren.
Dat is gewoon te veel werk ook, ik wil niet eerst allemaal handelingen moeten verrichten als ik mn haren even wil wassen, ik doe dat altijd 's morgens vroeg dus het moet niet teveel gedoe zijn.
De shampoo is echt simpel. Ik snij altijd een klein stuk er af , dat ligt voor gebruik naast de douche in een zeepbakje , haar goed natmaken, twee of drie keer met dat blokje wrijven en wassen maar
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  † In Memoriam † woensdag 7 januari 2009 @ 21:00:19 #88
43556 miss_dynastie
pi_64786553
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 17:42 schreef Cat22 het volgende:
Let op! Komtie, the one and only instructie over hoe vouchers via mailorder te gebruiken!

(komt uit eerste hand, ik heb het al een keer zo gedaan en werkt perfect). Het geldt alleen voor UK mailorder trouwens.

- Je vult de voucher volledig in en maakt een digitale foto ervan.
- Je schrijft 'REDEEMED + datum' op de voucher en scheurt hem doormidden
- van die twee stukken maak je weer een foto
- je stuurt dat zwikkie naar orders@lush.co.uk met je naam en adresgegevens.
- je bestelt via de website en vult bij opmerkingen in dat je een voucher hebt gemaild
- voor de zekerheid kun je achteraf je eerste mail nog een keer sturen, met je ordernummer erbij. Hangt af van het feit of je al reactie van Lush hebt gehad.

En voila: 10% korting!

Totaal niet fraude-proof, maar totdat ze een sluitend codesystem hebben ontwikkeld mag je het als echte fan zo doen.
Oh, wat goed, dus toch! Ga ik volgende keer maar even doen!
  woensdag 7 januari 2009 @ 21:09:12 #89
176471 oh-oh
pi_64786872
Check mn zepies

Oh en mn Snap the Whip ligt er ook tussen
Verder heb ik nog twee solid perfumes ( Karma en Honey ), een deo, trichomania, wat badballen, een fles American Cream en een fles Snowfairy.
En wacht ik vol ongeduld op mn order uit de UK.
( Groucho Marx )
pi_64786914
Ik twijfel ook nog steeds over de beste shampoo en conditioner voor mijn haar, misschien heeft iemand een idee? Eerst vond ik het allemaal te duur, maar als ik er zo over nadenk is zo'n blok misschien juist wel wat voor mij en bespaart het juist geld of is even duur.

Ik heb redelijk dik haar en het is heel lang (ik knip het af als het in mn broek gaat hangen, dat is bij mij de kritieke grens ) het is middenbruin en wordt niet snel vet maar ik heb wel redelijk snel klitten. Droog is het ook niet echt, alleen onderaan. Omdat het zo lang is gebruik ik het liefst extreem verzorgend spul. Ik heb er geen slag in en vind het niet erg als mn haar wat zwaarder wordt van bijv. een conditioner, omdat ik het liever sluik naar beneden heb hangen dan dat het alle kanten op flufft (wat het doet als ik geen conditioner gebruik). Ik was het eens in de week met shampoo, vervolgens smeer ik er heel veel conditioner in en laat dat een tijdje inwerken. Ook gebruik ik graag maskers. Ik verf het af en toe met een henna-olie-mengsel wat ik zelf maak.

Omdat ik het dus maar eens in de week was, is het bij mij eigenlijk niet zo erg als ik er even over doe om het in te zepen met zo'n solide blok, lijkt mij. Ik ga ook geregeld met een masker of conditioner er in in bad zitten (dus eerst kort douchen en het wassen, dan de badkuip vol laten lopen en ondertussen verzorgingsspul er in smeren, dan een half uur in bad, en dan nog even af- en uitspoelen).

Ik zit te denken aan Reincarnate (blok) of Rehab (vloeibaar) shampoo, en dan als conditioner Jungle (blok) of Retread (vloeibaar)? Goed idee of wat anders op wenslijstje knallen? Ik overweeg ook nog steeds de Wooosh maar ik denk dat die niet verzorgend genoeg is voor mijn haartype.

[ Bericht 0% gewijzigd door Dipkip op 07-01-2009 21:16:56 ]
pi_64787160
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 21:09 schreef oh-oh het volgende:
Check mn zepies
Bwaaah, wat zal het lekker ruiken bij jou ik denk niet dat ik daarmee wegkom hier thuis, mn vriend loopt al opmerkingen te maken over de geur die van de 30 gr. HIWTK zeep in de wc afkomt

Hoe goed werken de Lush deo's volgens jou? Ik zweet namelijk onwijs veel niet zozeer dat ik erg stink (hoewel ik aan het eind van de dag toch wel eens onzeker wordt) maar ik verlies veel vocht zeg maar. Ik heb er al van alles tegen geprobeerd, tot aan middeltjes van de huisarts aan toe die mn hele oksels stukbeten. Soms heb ik zelfs het idee dat het beter gaat zonder deo dan met, maar dan vind ik het dus weer niet lekker ruiken dus ik zit te denken om Lush deo te proberen, misschien zweet ik wel zo veel omdat ik niet tegen iets uit die andere deo's kan zou het zoveelste zijn op het lijstje van Dipkips cosmetica overgevoeligheden

Maar ik vraag me af of zulke deo wel echt wat doet en of het fris ruikt en handig is enzo. Poeders bijvoorbeeld vind ik niks. Dat komt overal te zitten behalve waar het hoort, ik ben zo onhandig sprak de vrouw met de paarsblauw gestreepte billen
  woensdag 7 januari 2009 @ 21:17:07 #92
176471 oh-oh
pi_64787229
Ik vind de Woosh echt een aanrader voor haar, maar ik heb wel heel ander haar dan jij.
American Cream conditioner maakt je haar in elk geval echt lekker zwaar en sluik,en het ruikt zo goed, dat mensen vragen of je een nieuw luchtje op hebt
Koop je alleen online of ook wel eens in een winkel?
Ik zou echt testertjes vragen.
Ikwil je best een stukje trichomania sturen, om te proberen, maar die staat niet op je wishlist.
Oh ik kom dr net achter dat ik mn Woosh niet eens op mijn lijstje heb gezet, maar die heb ik dus ook
( Groucho Marx )
pi_64787362
Oh ja en ik heb gruwelijk de pest aan kokos, dat was ik vergeten te zeggen wel heel lief van je!!

Ik heb wel wat in de winkel gekocht maar vind de prijzen echt horror, en gezien hoeveel mensen wel via mij ook wat willen bestellen wordt het nog een blije doos uit engeland over een maandje (of twee). Ik denk dat ik met shampoo, conditioner, haarmasker, nog een geurtje, een deo, creme voor mn moeder, zeep voor mn schoonmoeder, bruisballen voor mn vriendin en bath melts voor mn andere moeder wel weer aan genoeg kom om de bezorgkosten er meer dan uit te hebben
  woensdag 7 januari 2009 @ 21:20:01 #94
176471 oh-oh
pi_64787385
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 21:15 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Bwaaah, wat zal het lekker ruiken bij jou ik denk niet dat ik daarmee wegkom hier thuis, mn vriend loopt al opmerkingen te maken over de geur die van de 30 gr. HIWTK zeep in de wc afkomt

Hoe goed werken de Lush deo's volgens jou? Ik zweet namelijk onwijs veel niet zozeer dat ik erg stink (hoewel ik aan het eind van de dag toch wel eens onzeker wordt) maar ik verlies veel vocht zeg maar. Ik heb er al van alles tegen geprobeerd, tot aan middeltjes van de huisarts aan toe die mn hele oksels stukbeten. Soms heb ik zelfs het idee dat het beter gaat zonder deo dan met, maar dan vind ik het dus weer niet lekker ruiken dus ik zit te denken om Lush deo te proberen, misschien zweet ik wel zo veel omdat ik niet tegen iets uit die andere deo's kan zou het zoveelste zijn op het lijstje van Dipkips cosmetica overgevoeligheden

Maar ik vraag me af of zulke deo wel echt wat doet en of het fris ruikt en handig is enzo. Poeders bijvoorbeeld vind ik niks. Dat komt overal te zitten behalve waar het hoort, ik ben zo onhandig sprak de vrouw met de paarsblauw gestreepte billen
Hoe kom je aan die billen?
Wil ik dat wel weten ?
Ik twijfelde ook heeeeeeeel erg over de deo, maar hij bevalt echt goed.
Ik heb hem genomen omdat de geur fijn bij mijn Karma past.
En nu heb ik ook Karma poeder besteld
Het is alleen wel wennen met op doen.
Zo'n blok voelt wat ruwer onder je armen dan een roller, en dat is echt gek.
Je moet echt eens naar een winkel, zeggen wat je al hebt en over welke dingen je twijfelt, ik krijg echt overal testers van, en royale, zelfs voor de honden
( Groucho Marx )
  † In Memoriam † woensdag 7 januari 2009 @ 21:21:02 #95
43556 miss_dynastie
pi_64787433
quote:

Ik ben geen fan van de Lush deo's, heb behoorlijk lang met uitslag gelopen na gebruik ervan. Ook vind ik ze niet droog, ze werken wel tegen luchtjes, maar je hebt wel klotsoksels, althans, ik wel.
pi_64787519
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 21:09 schreef oh-oh het volgende:
Check mn zepies
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hehe, dat stuk linksachter lijkt wel een reep chocolade!
quote:
Hoe goed werken de Lush deo's volgens jou? Ik zweet namelijk onwijs veel niet zozeer dat ik erg stink (hoewel ik aan het eind van de dag toch wel eens onzeker wordt) maar ik verlies veel vocht zeg maar. I
Ik heb toevallig ook deo besteld, de Oxeo Cube. Had op het NL forum gelezen dat die goed werkt en lekker ruikt. Zelf zweet ik heel makkelijk, ik hoef er maar aan te denken en ik zweet al. Ik hoop dat het wat is.

Ben zo benieuwd naar de spulletjes. Hoe lang doen ze er over om te versturen naar Nederland (Royal Mail)?
  woensdag 7 januari 2009 @ 21:26:06 #97
176471 oh-oh
pi_64787656
quote:
Hehe, dat stuk linksachter lijkt wel een reep chocolade!

Tis Christmas Cake en dat stuk kreeg ik om te testen, wat ik nog steeds niet gedaan heb
( Groucho Marx )
pi_64787756
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 21:20 schreef oh-oh het volgende:
Hoe kom je aan die billen?
Wil ik dat wel weten ?
Ik ben heel sensueel in mn nieuwe lingerie van de trap geflikkert echt zo bonk, bonk, bonkbonkbonk. Zo zien mn rug, kont en heup er nu ook uit, streep, streep, enorme blauwe vlek. Sexy hm
quote:
Ik twijfelde ook heeeeeeeel erg over de deo, maar hij bevalt echt goed.
Maar zweet jij ook echt? Of nauwelijks? Want ik kan zeg maar niet eens gekleurde shirts aan, zie je na een uur of wat vlekken
quote:
Je moet echt eens naar een winkel, zeggen wat je al hebt en over welke dingen je twijfelt, ik krijg echt overal testers van, en royale, zelfs voor de honden
Ja ik ben in de winkel geweest voor cadeautjes voor mn moeders, maar dat was met de feestdagen en ik was nog totally Lushnoob dus heb nergens naar gevraagd. Ik heb wel testers gekregen van de Sonic Death Monbkey douchegel waar ik nu dus een grote fles van heb gekocht, en van een haarmasker groot genoeg om 1/5 van mn haar mee in te smeren, als ik om monsters ga bedelen draag ik mn haar los LOL

Dus volgens jou is het slim om gewoon hier naar de winkel te gaan en gewoon te zeggen van mag ik dit en dat testen? Weet niet of ik dat durf
pi_64787824
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 21:21 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik ben geen fan van de Lush deo's, heb behoorlijk lang met uitslag gelopen na gebruik ervan. Ook vind ik ze niet droog, ze werken wel tegen luchtjes, maar je hebt wel klotsoksels, althans, ik wel.
Welke had je getest?
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 21:23 schreef wyccie het volgende:
Ik heb toevallig ook deo besteld, de Oxeo Cube. Had op het NL forum gelezen dat die goed werkt en lekker ruikt. Zelf zweet ik heel makkelijk, ik hoef er maar aan te denken en ik zweet al. Ik hoop dat het wat is.

Ben zo benieuwd naar de spulletjes. Hoe lang doen ze er over om te versturen naar Nederland (Royal Mail)?
Laat je weten of het werkt?

Bij mij was het met RM zo dat ik op 29 december besteld had en het vandaag kreeg, maar dan heb je dus wel oud en nieuw er tussen zitten.
pi_64787859
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 21:28 schreef Dipkip het volgende:
groot genoeg om 1/5 van mn haar mee in te smeren, als ik om monsters ga bedelen draag ik mn haar los LOL

Slimme tactiek.
quote:
Dus volgens jou is het slim om gewoon hier naar de winkel te gaan en gewoon te zeggen van mag ik dit en dat testen? Weet niet of ik dat durf
Of je kunt de dames om advies vragen...als ze je iets aanraden kun je vervolgens eerst om een testertje vragen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')