pb me je gegevens (nick en mailadres zou genoeg moeten zijn denk ik), eens kijken of ik iemand kan bereiken.quote:Op woensdag 7 januari 2009 19:51 schreef French het volgende:
Cat22, ik kan daar niet posten want ze willen me denk ik niet op het forumIk kan nog steeds niet inloggen, heb de beheerder al gemaild en ook naar lush nl zelf, maar tot nu toe geen reactie.
Ik wil een keilly bij lush nl
Oh, wat goed, dus toch! Ga ik volgende keer maar even doen!quote:Op woensdag 7 januari 2009 17:42 schreef Cat22 het volgende:
Let op! Komtie, the one and only instructie over hoe vouchers via mailorder te gebruiken!
(komt uit eerste hand, ik heb het al een keer zo gedaan en werkt perfect). Het geldt alleen voor UK mailorder trouwens.
- Je vult de voucher volledig in en maakt een digitale foto ervan.
- Je schrijft 'REDEEMED + datum' op de voucher en scheurt hem doormidden
- van die twee stukken maak je weer een foto
- je stuurt dat zwikkie naar orders@lush.co.uk met je naam en adresgegevens.
- je bestelt via de website en vult bij opmerkingen in dat je een voucher hebt gemaild
- voor de zekerheid kun je achteraf je eerste mail nog een keer sturen, met je ordernummer erbij. Hangt af van het feit of je al reactie van Lush hebt gehad.
En voila: 10% korting!![]()
Totaal niet fraude-proof, maar totdat ze een sluitend codesystem hebben ontwikkeld mag je het als echte fan zo doen.
Bwaaah, wat zal het lekker ruiken bij jouquote:
quote:Op woensdag 7 januari 2009 21:15 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Bwaaah, wat zal het lekker ruiken bij jouik denk niet dat ik daarmee wegkom hier thuis, mn vriend loopt al opmerkingen te maken over de geur die van de 30 gr. HIWTK zeep in de wc afkomt
![]()
Hoe goed werken de Lush deo's volgens jou? Ik zweet namelijk onwijs veelniet zozeer dat ik erg stink (hoewel ik aan het eind van de dag toch wel eens onzeker wordt) maar ik verlies veel vocht zeg maar. Ik heb er al van alles tegen geprobeerd, tot aan middeltjes van de huisarts aan toe die mn hele oksels stukbeten. Soms heb ik zelfs het idee dat het beter gaat zonder deo dan met, maar dan vind ik het dus weer niet lekker ruiken
dus ik zit te denken om Lush deo te proberen, misschien zweet ik wel zo veel omdat ik niet tegen iets uit die andere deo's kan zou het zoveelste zijn op het lijstje van Dipkips cosmetica overgevoeligheden
Maar ik vraag me af of zulke deo wel echt wat doet en of het fris ruikt en handig is enzo. Poeders bijvoorbeeld vind ik niks. Dat komt overal te zitten behalve waar het hoort, ik ben zo onhandig sprak de vrouw met de paarsblauw gestreepte billen
Ik ben geen fan van de Lush deo's, heb behoorlijk lang met uitslag gelopen na gebruik ervan. Ook vind ik ze niet droog, ze werken wel tegen luchtjes, maar je hebt wel klotsoksels, althans, ik wel.quote:Op woensdag 7 januari 2009 21:15 schreef Dipkip het volgende:
Hoe goed werken de Lush deo's volgens jou? Ik zweet namelijk onwijs veelniet zozeer dat ik erg stink (hoewel ik aan het eind van de dag toch wel eens onzeker wordt) maar ik verlies veel vocht zeg maar. Ik heb er al van alles tegen geprobeerd, tot aan middeltjes van de huisarts aan toe die mn hele oksels stukbeten. Soms heb ik zelfs het idee dat het beter gaat zonder deo dan met, maar dan vind ik het dus weer niet lekker ruiken
dus ik zit te denken om Lush deo te proberen, misschien zweet ik wel zo veel omdat ik niet tegen iets uit die andere deo's kan zou het zoveelste zijn op het lijstje van Dipkips cosmetica overgevoeligheden
Maar ik vraag me af of zulke deo wel echt wat doet en of het fris ruikt en handig is enzo. Poeders bijvoorbeeld vind ik niks. Dat komt overal te zitten behalve waar het hoort, ik ben zo onhandig sprak de vrouw met de paarsblauw gestreepte billen
Hehe, dat stuk linksachter lijkt wel een reep chocolade!quote:Op woensdag 7 januari 2009 21:09 schreef oh-oh het volgende:
Check mn zepies![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik heb toevallig ook deo besteld, de Oxeo Cube. Had op het NL forum gelezen dat die goed werkt en lekker ruikt. Zelf zweet ik heel makkelijk, ik hoef er maar aan te denken en ik zweet al.quote:Op woensdag 7 januari 2009 21:15 schreef Dipkip het volgende:
Hoe goed werken de Lush deo's volgens jou? Ik zweet namelijk onwijs veelniet zozeer dat ik erg stink (hoewel ik aan het eind van de dag toch wel eens onzeker wordt) maar ik verlies veel vocht zeg maar. I
Tis Christmas Cake en dat stuk kreeg ik om te testen, wat ik nog steeds niet gedaan hebquote:Hehe, dat stuk linksachter lijkt wel een reep chocolade!
Ik ben heel sensueel in mn nieuwe lingerie van de trap geflikkertquote:Op woensdag 7 januari 2009 21:20 schreef oh-oh het volgende:
Hoe kom je aan die billen?
Wil ik dat wel weten?
Maar zweet jij ook echt? Of nauwelijks? Want ik kan zeg maar niet eens gekleurde shirts aan, zie je na een uur of wat vlekkenquote:Op woensdag 7 januari 2009 21:20 schreef oh-oh het volgende:
Ik twijfelde ook heeeeeeeel erg over de deo, maar hij bevalt echt goed.
Ja ik ben in de winkel geweest voor cadeautjes voor mn moeders, maar dat was met de feestdagen en ik was nog totally Lushnoob dus heb nergens naar gevraagd. Ik heb wel testers gekregen van de Sonic Death Monbkey douchegel waar ik nu dus een grote fles van heb gekocht, en van een haarmasker groot genoeg om 1/5 van mn haar mee in te smeren, als ik om monsters ga bedelen draag ik mn haar los LOLquote:Op woensdag 7 januari 2009 21:20 schreef oh-oh het volgende:
Je moet echt eens naar een winkel, zeggen wat je al hebt en over welke dingen je twijfelt, ik krijg echt overal testers van, en royale, zelfs voor de honden
Welke had je getest?quote:Op woensdag 7 januari 2009 21:21 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik ben geen fan van de Lush deo's, heb behoorlijk lang met uitslag gelopen na gebruik ervan. Ook vind ik ze niet droog, ze werken wel tegen luchtjes, maar je hebt wel klotsoksels, althans, ik wel.
Laat je weten of het werkt?quote:Op woensdag 7 januari 2009 21:23 schreef wyccie het volgende:
Ik heb toevallig ook deo besteld, de Oxeo Cube. Had op het NL forum gelezen dat die goed werkt en lekker ruikt. Zelf zweet ik heel makkelijk, ik hoef er maar aan te denken en ik zweet al.Ik hoop dat het wat is.
Ben zo benieuwd naar de spulletjes. Hoe lang doen ze er over om te versturen naar Nederland (Royal Mail)?
quote:Op woensdag 7 januari 2009 21:28 schreef Dipkip het volgende:
groot genoeg om 1/5 van mn haar mee in te smeren, als ik om monsters ga bedelen draag ik mn haar los LOL
Of je kunt de dames om advies vragen...als ze je iets aanraden kun je vervolgens eerst om een testertje vragen.quote:Dus volgens jou is het slim om gewoon hier naar de winkel te gaan en gewoon te zeggen van mag ik dit en dat testen? Weet niet of ik dat durf
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |