abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_64787984
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 21:30 schreef wyccie het volgende:
Of je kunt de dames om advies vragen...als ze je iets aanraden kun je vervolgens eerst om een testertje vragen.
Dus uitgebreid advies en testers vragen, alleen een zeepje kopen, en dan thuis de laptop aan en uit engeland stapels shampoo laten bezorgen is dat niet lullig voor zo'n verkoopster dan?
pi_64788036
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 21:33 schreef Dipkip het volgende:
Dus uitgebreid advies en testers vragen, alleen een zeepje kopen, en dan thuis de laptop aan en uit engeland stapels shampoo laten bezorgen is dat niet lullig voor zo'n verkoopster dan?
Hehe, eigenlijk wel, hè? Sorry, MaJo!
  woensdag 7 januari 2009 @ 21:36:59 #103
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_64788127
Oh ach, je koopt uiteindelijk toch Lush
Je moet idd gewoon heel hulpeloos om advies vragen, of zeggen tussen welke je twijfelt.
En gaan als het niet al te druk is ook, en idd je haar los dragen.
Oh auw van je billen zeg!
En hmm nee, ik zweet niet heel erg dus dat durf ik dan weer niet te beloven.
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_64788352
Ja of gewoon wat uitproberen en nog meer kopen als het niet bevalt mn vriend heeft ook lang haar en hij wast zn haar elke dag. Dus ik denk dat het toch wel opkomt. Sowieso als het lekker ruikt toch wel, desnoods ga ik mn benen scheren met de jungle als die niet wil conditionen, schijnt goed te werken

Oh echt slecht dit volgens mij komt er over een maand weer een doos van 60 pond, somebody stop me
pi_64789205
Ik ben binnenkort in Londen.

Wat is beter, daar veel kopen of bestellen? Ik zie nl allemaal kadootjes voorbij komen hier bij bestellingen. Krijg je die dan ook in de winkel?
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_64789536
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 18:49 schreef MaJo het volgende:
Zijn jullie trouwens 100% Lush qua verzorgingsproducten? Ik bijna helemaal, alleen de deo nog niet Voor de rest alles Lush
Ik heb nu in huis: 5 soorten zeep, een shower jelly, 2 soorten douchegel, 5 verschillende bruisballen, een bath melt, 3 bubble bar slices, 2 massage bars, een lippenbalsem, een cleanser, een creme en een parfum.

Ik gebruik: zeep om mn handen te wassen, lippenbalsem, creme, parfum en douchegel. Deo, shampoo en cremespoeling (nog) niet van Lush. En de badspullen gebruik ik nog niet omdat het bad nog niet aangesloten is
pi_64789688
Aan de ene kant vind ik het wel jammer dat ik geen bad heb, maar anderzijds scheelt het me waarschijnlijk een klein fortuin (bruisballen én badwater).
pi_64790578
Oh ik kan echt niet zonder bad. Ik mis het onwijs nu. Ik vind het héérlijk, boekje dr bij, drankje op de badrand, kaarsjes, muziekje. Echt de ideale manier van ontspannen voor het slapen gaan of het starten van een luie zondag.

En wij zitten graag samen in bad. Gewoon lekker kletsen en een beetje ontspannen. Dat is echt iets wat we normaal gesproken minstens 2x per week doen in het kader van quality time. In de huiskamer zit je vaak toch ieder met je hoofd in een scherm of een boek.

Dus ik mis het echt heel erg en kan niet wachten om die ballen in het water te plonken we hebben ook zo'n groot bad straks, zo'n 1,50 bij 1,50 hoekmodel

Zo een ongeveer. Geweldig lijkt me dat! Wel zonder jetstreambubbeldingen trouwens.
  woensdag 7 januari 2009 @ 22:41:08 #109
176471 oh-oh
pi_64791666
Ooooh ik ben jaloers, dat bad is wel even wachten waard joh!
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_64793933
Vond zojuist in mijn kast nog een flesje Narcotic Ik hoop alleen niet dat ik morgen groen uitgeslagen wakker wordt, de houdbaarheidsdatum bleek na nader onderzoek al 2,5 jaar verstreken
Falling feels like flying
Until you hit the ground...
Last.fm Twitter
  Moderator donderdag 8 januari 2009 @ 04:42:06 #111
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_64798415
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 21:34 schreef wyccie het volgende:

[..]

Hehe, eigenlijk wel, hè? Sorry, MaJo!
Haha maakt niet uit

zou het zelf niet erg vinden, het gaat er uiteindelijk om dat mensen er blij mee zijn

trouwens over jungle, snap het probleem nooit zo. Je haalt het gewoon door je haar. Een conditioner hoort niet te schuimen, dat doet er geen een. Maar bij jungle hoor ik dat altijd, dat is juist goed!

wat betreft het gebruik van de shampoo bar: haar natmaken en dan het blok er een paar keer overheen halen. Net als een zeepje zeg maar

en vreemd dat mensen whoosh en douchegel gebruiken om je haar mee te wassen. Deze zijn er niet op gemaakt. Misschien ruikt het lekker maar het vergroot de kans op roos en een geirriteerde hoofdhuid. Zou het dus niet doen
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
pi_64799212
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 04:42 schreef MaJo het volgende:
en vreemd dat mensen whoosh en douchegel gebruiken om je haar mee te wassen. Deze zijn er niet op gemaakt.
Het is misschien niet erg verzorgend zo'n alles in een maar het is wel zo gemaakt dat het kan, tenminste dat maak ik uit de beschrijving op.

"Whoosh bestaat in twee vormen, een balsem voor in je tas en een Shower Jelly om ’s morgens alvast goed mee te beginnen. Stel je even voor: wekker gaat af, irritant geluidje, voelt alsof het absoluut nog geen ochtend is, maar helaas, je hebt je wekker niet per ongeluk vier uur te vroeg gezet, je moet er uit. Strompel richting keuken, pers een sapje, neem je Whoosh Jelly, spring onder de douche, was je haren en lichaam, spring fris en fruitig op je fietsje en vergaderen maar!"

En YYY douchegel bijv.: "Verse aardbeien, verzachtende honing, vochtinbrengende amandelolie en een druppeltje wierookhars. Voor de zachtste huid ooit, was je haar hiermee voor romige, naar aardbeien ruikende zachte lokken"

Als je gewoon bedoelt dat alles in eens niet goed zijn voor je haar, sorry van het quoten, maar dan vind ik het nog steeds niet vreemd dat mensen het doen als Lush aangeeft dat het de bedoeling is
  donderdag 8 januari 2009 @ 08:58:49 #113
176471 oh-oh
pi_64799813
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 04:42 schreef MaJo het volgende:

[..]

Haha maakt niet uit

zou het zelf niet erg vinden, het gaat er uiteindelijk om dat mensen er blij mee zijn

trouwens over jungle, snap het probleem nooit zo. Je haalt het gewoon door je haar. Een conditioner hoort niet te schuimen, dat doet er geen een. Maar bij jungle hoor ik dat altijd, dat is juist goed!

wat betreft het gebruik van de shampoo bar: haar natmaken en dan het blok er een paar keer overheen halen. Net als een zeepje zeg maar

en vreemd dat mensen whoosh en douchegel gebruiken om je haar mee te wassen. Deze zijn er niet op gemaakt. Misschien ruikt het lekker maar het vergroot de kans op roos en een geirriteerde hoofdhuid. Zou het dus niet doen
Die Jungle die krijg ik niet opgelost genoeg om m in mn haar te kunnen wrijven, je ziet mij nergens zeggen dat conditioner moet schuimen, ik weet heus wel dat dat niet zo is, maar ik moet het wel in mn haar kunnen krijgen zonder dat ik de brokken er uit moet pulken toch?
En mss kan het wel, maar als ik daar dan al 5 minuten of langer werk aan heb dan denk ik lama...
Ik weet niet of jij de jelly verpakkingen wel eens gelezen hebt, maar daar staat gewoon op dat je er ook je haar mee kan doen , ik las dat en dacht oh cool! En twas een succes
( Groucho Marx )
pi_64799854
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 23:28 schreef Lotjeb het volgende:
Vond zojuist in mijn kast nog een flesje Narcotic Ik hoop alleen niet dat ik morgen groen uitgeslagen wakker wordt, de houdbaarheidsdatum bleek na nader onderzoek al 2,5 jaar verstreken
Lush blijft heel lang goed, zeker de douchgels en shampoos. Dus, als het goed uitziet en goed ruikt zou ik het risico lekker nemen. Bij smeersels als cremes en zo is 2,5 jaar wel erg lang.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_64799903
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 09:01 schreef Cat22 het volgende:
Lush blijft heel lang goed, zeker de douchgels en shampoos. Dus, als het goed uitziet en goed ruikt zou ik het risico lekker nemen. Bij smeersels als cremes en zo is 2,5 jaar wel erg lang.
Hoe lang denk je dat de bodylotion goed blijft? Ik heb zo'n pot dream cream als gezichtscreme, maar dat is best een grote pot voor alleen je gezicht...

Er staat geen houdbaarheidsdatum op namelijk.
pi_64800684
De standaard houdbaarheid van zowat alle produkten is 14 maanden. Maar als iets er nog goed uitziet en goed ruikt kun je het vaak langer gebruiken. Zit er geen sticker op je pot? Zou normaal wel moeten.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_64801322
Hi Ladies ik mag wel een tvp'tje hier he ?
  Moderator donderdag 8 januari 2009 @ 12:41:44 #118
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_64806535
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 08:09 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Het is misschien niet erg verzorgend zo'n alles in een maar het is wel zo gemaakt dat het kan, tenminste dat maak ik uit de beschrijving op.

"Whoosh bestaat in twee vormen, een balsem voor in je tas en een Shower Jelly om ’s morgens alvast goed mee te beginnen. Stel je even voor: wekker gaat af, irritant geluidje, voelt alsof het absoluut nog geen ochtend is, maar helaas, je hebt je wekker niet per ongeluk vier uur te vroeg gezet, je moet er uit. Strompel richting keuken, pers een sapje, neem je Whoosh Jelly, spring onder de douche, was je haren en lichaam, spring fris en fruitig op je fietsje en vergaderen maar!"

En YYY douchegel bijv.: "Verse aardbeien, verzachtende honing, vochtinbrengende amandelolie en een druppeltje wierookhars. Voor de zachtste huid ooit, was je haar hiermee voor romige, naar aardbeien ruikende zachte lokken"

Als je gewoon bedoelt dat alles in eens niet goed zijn voor je haar, sorry van het quoten, maar dan vind ik het nog steeds niet vreemd dat mensen het doen als Lush aangeeft dat het de bedoeling is
Volgens mij is het inderdaad meer bedoeld als je een keer haast hebt, net als met de Happy Hippy bijvoorbeeld. Ze zijn niet gemaakt speciaal als shampoo. Dat bedoel ik

Aangezien ik een nogal gevoelige hoofdhuid heb gebruik ik alleen dingen in mijn haar die daar specifiek voor gemaakt zijn.
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
  Moderator donderdag 8 januari 2009 @ 12:45:23 #119
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_64806670
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 08:58 schreef oh-oh het volgende:

[..]

Die Jungle die krijg ik niet opgelost genoeg om m in mn haar te kunnen wrijven, je ziet mij nergens zeggen dat conditioner moet schuimen, ik weet heus wel dat dat niet zo is, maar ik moet het wel in mn haar kunnen krijgen zonder dat ik de brokken er uit moet pulken toch?
En mss kan het wel, maar als ik daar dan al 5 minuten of langer werk aan heb dan denk ik lama...
Ik weet niet of jij de jelly verpakkingen wel eens gelezen hebt, maar daar staat gewoon op dat je er ook je haar mee kan doen , ik las dat en dacht oh cool! En twas een succes
Als je de jungle nat maakt en je haar nat, en je haalt dan het blok over je haar, dan komen er brokken af? Dat is niet goed nee

Wat Jungle hoort te doen is een vettig laagje achterlaten, het hoort niet op te lossen. Aangezien het een conditioner is Daarna spoel je het weer af. Dat het dus niet intrekt in je haar maar meer 'erop' blijft zitten is dus zoals het ook hoort bij Jungle. Maar ik geef toe dat het niet ideaal is Maar hoewel het gebruik wat vreemd lijkt voelt mijn haar daarna heerlijk zacht aan en het ruikt fantastisch

Ik heb uiteraard de jelly verpakkingen wel eens gelezen (ik werk er ) en hoewel het er op staat zou ik het niet al te serieus nemen. Je kunt er best wel eens je haar mee wassen maar het is er niet speciaal voor gemaakt om als vaste shampoo te gebruiken
pi_64810217
ahh, hier zijn we!
  donderdag 8 januari 2009 @ 14:21:52 #121
176471 oh-oh
pi_64810346
Als je je haar met een jelly wast is het echt supersnel weer droog en ik hoef geen conditioner te gebruiken, ik gebruik de woosh alleen maar voor mn haar, voor mn lijf vind ik m dus echt waardeloos, dan vervliegt de geur meteen, dus ik was me liever met een zeep.
Ik heb twee weken of zo elke dag mn haar dr mee gewassen, ging echt perfect, maar ik heb dan ook wel makkelijk en gezond haar. Nu bewaar ik de rest van de pot voor de honden, daar is ie nog fijner voor, die klitten zeker 3 dagen niet terwijl ik ze normaal 2 keer per dag even moet kammen.
En was ik mn eigen haren weer fijn met mn trichomania en mn dream cream
( Groucho Marx )
pi_64810749
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 09:41 schreef Cat22 het volgende:
De standaard houdbaarheid van zowat alle produkten is 14 maanden. Maar als iets er nog goed uitziet en goed ruikt kun je het vaak langer gebruiken. Zit er geen sticker op je pot? Zou normaal wel moeten.
Nee er zit geen sticker op, dat verbaasde me want de pot die ik mn moeder cadeau deed had dat wel.
  Moderator donderdag 8 januari 2009 @ 14:58:05 #123
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_64811829
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 14:21 schreef oh-oh het volgende:
Als je je haar met een jelly wast is het echt supersnel weer droog en ik hoef geen conditioner te gebruiken, ik gebruik de woosh alleen maar voor mn haar, voor mn lijf vind ik m dus echt waardeloos, dan vervliegt de geur meteen, dus ik was me liever met een zeep.
Ik heb twee weken of zo elke dag mn haar dr mee gewassen, ging echt perfect, maar ik heb dan ook wel makkelijk en gezond haar. Nu bewaar ik de rest van de pot voor de honden, daar is ie nog fijner voor, die klitten zeker 3 dagen niet terwijl ik ze normaal 2 keer per dag even moet kammen.
En was ik mn eigen haren weer fijn met mn trichomania en mn dream cream
Gebruik je dream cream voor je haar?
pi_64812214
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 14:58 schreef MaJo het volgende:

[..]

Gebruik je dream cream voor je haar?
Ik mag hopen dat ze het over American Cream heeft
  donderdag 8 januari 2009 @ 15:10:25 #125
176471 oh-oh
pi_64812373
Ja sorry, tuurlijk, mn American Cream
( Groucho Marx )
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')