abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † woensdag 7 januari 2009 @ 13:01:56 #26
43556 miss_dynastie
pi_64766250
Die arme santa
pi_64766468
Ik ga de snowfairy ook wel gebruiken hoor! Handig formaat flesje als je steeds bij andere mensen gaat douchen, ik sleep al zoveel shit mee, nu kan snowfairy mee in plaats van een liter melkmeisje
  † In Memoriam † woensdag 7 januari 2009 @ 14:25:55 #28
43556 miss_dynastie
pi_64769469
* miss_dynastie begint zich wel zorgen te maken met al die rare berichten... hoop dat m'n pakketje er snel is!
pi_64771086
De ananaszeep valt tegen, trouwens. Nauwelijks ananasgeur. Wel hele schone handen, dus hij ligt nu in de keuken. Ach, was ook een heel goedkope zeep (1,50).

Whipstick lippenbalsem ruikt heel lekker (chocolade sinaasappel), maar alleen tijdens het smeren en net er na. Smaak proef ik er niet van, maar dat is ook hoe ik het wil (niet de hele dag mn lippenbalsem ruiken en proeven). Hij voelt prettig op mn lippen, niet te vettig, wel heel soepel. Ik gebruik er trouwens maar een beetje van, misschien als je royaler smeert dat de geur en smaak er wel zijn. Ben er tevreden mee!

Fever solid perfume rook meteen na aanbrengen lekker, maar vervliegt snel. Misschien gebruik ik te weinig? Heb nooit eerder parfum uit een blikje gehad. Het ruikt wel 'ouderwetser' dan ik onthouden had, daar moet ik even aan wennen.

Ik kan echt niet wachten tot ik in bad kan, de witches ball ruikt zo lekker! En ik heb helemaal zin in de massagebars, maar die gebruik ik liever als ik hier thuis kan douchen, dan kan ik me insmeren en mn pyama aandoen. Als je even snel bij een ander doucht en daarna weer je gewone kleren aandoet lijken ze me niet zo handig.
  Moderator woensdag 7 januari 2009 @ 15:25:02 #30
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_64772209
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 10:36 schreef oh-oh het volgende:
Die gele zakjes zijn vervelend omdat het niet hersluitbaar is en omdat je altijd de sticker molt als je ze netjes open wil maken.
Ik heb mn zeep dan nog liever gewoon in dat witte papier gedraaid, maar daar zijn de meisjes in de winkels vaak te lui voor.
Ik snij altijd een stukje af van wat ik gebruikt, en de rest bewaar ik dan droog, en dan is het idd vervelend dat je meteen je verpakking aan gort hebt.
Zeker bij dingen als deo's en shampoo bars.
He, bij welke winkel is dat dan? Zeep hoort in het Lush papier verpakt te worden en niet in een zakje. Denk dat je bij een slechte Lush komt dan want dat hoort echt niet
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
pi_64772469
Ik kreeg mn zeep in de winkel in dat witte papier (wat je overigens ook niet kunt hergebruiken want het scheurt onmiddelijk) en van de UK webshop in plastic zakjes. Behalve de zeep die in een cadeau zat, die lag los tussen de popcorn.
pi_64772695
Doen ze in Engeland serieus echte popcorn in de dozen? Hebben die mensen te veel zeep gesnoven, of zo?
Heb nog nooit op de Engelse site besteld, wilde het doen, maar als ik popcorn krijg, doe ik het niet.
pi_64772740
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 15:33 schreef wyccie het volgende:
Doen ze in Engeland serieus echte popcorn in de dozen? Hebben die mensen te veel zeep gesnoven, of zo?
Heb nog nooit op de Engelse site besteld, wilde het doen, maar als ik popcorn krijg, doe ik het niet.
waarom niet?
is gewoon doos opvulling, gaan je spullen niet kapot

en in de lush style, natuur vriendelijk ook nog
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_64772912
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 15:25 schreef MaJo het volgende:
He, bij welke winkel is dat dan? Zeep hoort in het Lush papier verpakt te worden en niet in een zakje. Denk dat je bij een slechte Lush komt dan want dat hoort echt niet
Alle drie mijn zepen die ik via internet besteld heb waren in een geel zakje verpakt. Ik vind het niet erg, ik leg het daarna toch gewoon in het rekje in de badkamer.

Ik heb nog niet veel zepen geprobeerd, maar Mud Flats vind ik wel heel lekker. Olive & figs ruikt meer en schuimt meer, maar die scrubt te hard. Ik peuter er telkens de vijgenpitjes uit.
Herbalism maakt je huid zo heerlijk zacht, en het gaat lang mee, want je hebt maar een klein beetje nodig. En The soft touch is geweldig, ik smeer mijn handen helemaal in als ik ga slapen. Deze winter nog geen bebloede nagelrandjes gehad. Ook die gaat super lang mee.
pi_64772981
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 15:34 schreef Mirjam het volgende:
waarom niet?

en in de lush style, natuurvriendelijk ook nog
Maar dat stinkt toch? Ik wil al geen zeep die naar mandarijntjes, kokos of chocola ruikt, laat staan popcorngeur.
Nederland heeft betere biodegradable vullingpropjes.
  Moderator woensdag 7 januari 2009 @ 15:42:48 #36
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_64773071
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 15:33 schreef wyccie het volgende:
Yep, is het meest milieuvriendelijk Ook qua vervoer, de popcorn naar de fabriek toe zit in kleine dozen helemaal gevuld met mais. En daaruit komen nog veeeel meer dozen popcorn, die ook nog eens niets weegt Dus qua transport en milieuvervuiling het meest milieuvriendelijk
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
  woensdag 7 januari 2009 @ 15:43:36 #37
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_64773110
Ik kom bij Lush in Maastricht, meestal krijg ik het wel in papier, maar als ze het druk hebben en / of als ik veel koop gooien ze het in zakjes, dat gaat sneller dan.
Ik heb vandaag bij de kringloop hier een hele leuke retro gebaksschaal op voet gekocht, daar ga ik mn zepen opgooien in de slaapkamer
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  Moderator woensdag 7 januari 2009 @ 15:44:07 #38
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_64773132
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 15:38 schreef wyccie het volgende:

[..]

Alle drie mijn zepen die ik via internet besteld heb waren in een geel zakje verpakt. Ik vind het niet erg, ik leg het daarna toch gewoon in het rekje in de badkamer.

Ik heb nog niet veel zepen geprobeerd, maar Mud Flats vind ik wel heel lekker. Olive & figs ruikt meer en schuimt meer, maar die scrubt te hard. Ik peuter er telkens de vijgenpitjes uit.
Herbalism maakt je huid zo heerlijk zacht, en het gaat lang mee, want je hebt maar een klein beetje nodig. En The soft touch is geweldig, ik smeer mijn handen helemaal in als ik ga slapen. Deze winter nog geen bebloede nagelrandjes gehad. Ook die gaat super lang mee.
Ah het zou kunnen dat de meiden van mailorder dat doen, maar in de winkel hoort zeep toch echt verpakt te worden in papier

Ja Mud Flats is lekker he Heb je Sultana of Soap al geprobeerd? Die is ook superzacht
  woensdag 7 januari 2009 @ 15:44:52 #39
176471 oh-oh
pi_64773167
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 15:40 schreef wyccie het volgende:

[..]

Maar dat stinkt toch? Ik wil al geen zeep die naar mandarijntjes, kokos of chocola ruikt, laat staan popcorngeur.
Nederland heeft betere biodegradable vullingpropjes.
Ben ik wel benieuwd welke zepen van Lush je dan wel wil, want t ruikt allemaal wel sterk ergens naar, en niet naar Dove of zo
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_64773252
Sultana of soap heb ik niet geprobeerd, maar dat is toch een massagebar?
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 15:44 schreef oh-oh het volgende:
Ben ik wel benieuwd welke zepen van Lush je dan wel wil, want t ruikt allemaal wel sterk ergens naar, en niet naar Dove of zo
Gewoon Mud Flats, Olive & Figs, Emperor of Icecream. Dat soort dingen, heel lekker, heel subtiel. Zodat ik niet naar voedsel ruik.

Overigens heb ik wel The Olive Branch, daar schijnt mandarijn in te zitten. Ik ruik het niet.
pi_64773365
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 15:40 schreef wyccie het volgende:
Nou, inmiddels is de popcorngeur hier al weg, en heb mn pakket vanmiddag uitgepakt. Dus tegen de tijd dat je het gaat gebruiken is het al weg, tis alleen met uitpakken wat minder.

Het schijnt dat je het ook met ander spul kan laten inpakken als je dat aangeeft bij het opmerkingenveld. Een soort geperst recyclepapier ofzo.

Edit: oh zo, dus sommige zeep is wel goed ieder zn smaak he, ik vind die honingzeep die ik gekregen heb die op zich vrij neutraal zoetig ruikt, niet lekker. Maar karmazeep weer wel, en die ruikt echt heftig. Sommige 'eetbare' dingen vind ik lekker en andere niet...
  woensdag 7 januari 2009 @ 15:51:51 #42
176471 oh-oh
pi_64773491
Sultana of Soap is een zeep , en een lekkere ook!
( Groucho Marx )
  Moderator woensdag 7 januari 2009 @ 15:51:52 #43
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_64773494
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 15:47 schreef wyccie het volgende:
[..]

Gewoon Mud Flats, Olive & Figs, Emperor of Icecream. Dat soort dingen, heel lekker, heel subtiel. Zodat ik niet naar voedsel ruik.

Overigens heb ik wel The Olive Branch, daar schijnt mandarijn in te zitten. Ik ruik het niet.
Nope, Sultana is gewoon een zeep

Dit zijn inderdaad wel de meest subtiele geuren ja In dat rijtje vind je Extra Virgin Olive ook wel lekker
pi_64773537
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 15:38 schreef wyccie het volgende:
Ik heb nog niet veel zepen geprobeerd, maar Mud Flats vind ik wel heel lekker.
Die heb ik ook, maar die ruikt heel duidelijk naar citroen
pi_64773651
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 15:47 schreef wyccie het volgende:
[..]

Het is zeep. (edit: spuit elf)

Over dat verpakken: je kunt een voorkeur aangeven voor gerecycled papier, dat zijn dan snippers Lush Times.

Ik vind de popcorn verschrikkelijk en weet dat er velen met mij zijn. De produkten worden naakt erin gedaan, dus die popcorn gaat in alle hoekjes van je BBS, zeep of whatever zitten. Oké, dat is met papier ook, maar daar gaan je produkten tenminste niet naar ruiken. Met de popcorn hoor je heel vaak dat zaken alleen nog maar daarnaar ruiken. Er zijn andere, net zo milieuvriendelijke methoden om je spullen te verpakken.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_64773940
Ik zal eens een keer aan de Sultana gaan ruiken dan, dacht echt dat ik het bij de massagebars zag liggen.
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 15:52 schreef Dipkip het volgende:
Die heb ik ook, maar die ruikt heel duidelijk naar citroen
Er zit nauwelijks citroen in. Grappig dat we allemaal er iets anders in ruiken.

Ik heb het steeds over Olive& Figs, maar het heet Figs & Leaves.
pi_64774063
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 15:55 schreef Cat22 het volgende:
De produkten worden naakt erin gedaan
Bij mij waren de zepen dus in plastic verpakt, bij jou niet?

Met uitzondering van de cadeauverpakking dan, daar lag ie wel los in. De badbruisballen en BBS lagen er wel los in.
  † In Memoriam † woensdag 7 januari 2009 @ 16:05:54 #48
43556 miss_dynastie
pi_64774155
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 15:34 schreef Mirjam het volgende:

[..]

waarom niet?

en in de lush style, natuur vriendelijk ook nog
Je kunt de popcorn wel uit je bakjes en je bruisballen frotten, maar dat terzijde
Ik vind het ook echt stinken, mijn pakketje werd net gebracht en het is toch jammer dat je eerst je bestelling schoon moet maken.
pi_64774171
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 16:01 schreef wyccie het volgende:
Er zit nauwelijks citroen in. Grappig dat we allemaal er iets anders in ruiken.
Perfume *Citral, *Limonene, *Linalool.

Volgens mij wijst dat er op dat er citroenparfum in zit, en van parfum heb je maar weinig nodig om het erg sterk te laten ruiken. Ik ruik de lavendel er niet bovenuit, mn moeder ook niet trouwens. Wij noemen deze de citroenmodderzeep.

Wat ik trouwens wel gek vind is dat ze het op de site hebben over scrubben met deze zeep. Er zit niks scrubbends in misschien moet je dat dan zelf doen met een borstel ofzo, maar ze hebben wel scrubbende zepen dus het is verwarrend.
  † In Memoriam † woensdag 7 januari 2009 @ 16:07:17 #50
43556 miss_dynastie
pi_64774224
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 16:04 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Bij mij waren de zepen dus in plastic verpakt, bij jou niet?

Met uitzondering van de cadeauverpakking dan, daar lag ie wel los in. De badbruisballen en BBS lagen er wel los in.
Bij mij de zepen en massagebars in plastic, een deel van de badspullen in papier en een deel naakt. Beetje vaag is het wel.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')