He, bij welke winkel is dat dan? Zeep hoort in het Lush papier verpakt te worden en niet in een zakje. Denk dat je bij een slechte Lush komt dan want dat hoort echt nietquote:Op woensdag 7 januari 2009 10:36 schreef oh-oh het volgende:
Die gele zakjes zijn vervelend omdat het niet hersluitbaar is en omdat je altijd de sticker molt als je ze netjes open wil maken.
Ik heb mn zeep dan nog liever gewoon in dat witte papier gedraaid, maar daar zijn de meisjes in de winkels vaak te lui voor.
Ik snij altijd een stukje af van wat ik gebruikt, en de rest bewaar ik dan droog, en dan is het idd vervelend dat je meteen je verpakking aan gort hebt.
Zeker bij dingen als deo's en shampoo bars.
waarom niet?quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:33 schreef wyccie het volgende:
Doen ze in Engeland serieus echte popcorn in de dozen? Hebben die mensen te veel zeep gesnoven, of zo?![]()
Heb nog nooit op de Engelse site besteld, wilde het doen, maar als ik popcorn krijg, doe ik het niet.
Alle drie mijn zepen die ik via internet besteld heb waren in een geel zakje verpakt. Ik vind het niet erg, ik leg het daarna toch gewoon in het rekje in de badkamer.quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:25 schreef MaJo het volgende:
He, bij welke winkel is dat dan? Zeep hoort in het Lush papier verpakt te worden en niet in een zakje. Denk dat je bij een slechte Lush komt dan want dat hoort echt niet
Maar dat stinkt toch? Ik wil al geen zeep die naar mandarijntjes, kokos of chocola ruikt, laat staan popcorngeur.quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:34 schreef Mirjam het volgende:
waarom niet?
is gewoon doos opvulling, gaan je spullen niet kapot
en in de lush style, natuurvriendelijk ook nog
Yep, is het meest milieuvriendelijkquote:Op woensdag 7 januari 2009 15:33 schreef wyccie het volgende:
Doen ze in Engeland serieus echte popcorn in de dozen? Hebben die mensen te veel zeep gesnoven, of zo?![]()
Heb nog nooit op de Engelse site besteld, wilde het doen, maar als ik popcorn krijg, doe ik het niet.
Ah het zou kunnen dat de meiden van mailorder dat doen, maar in de winkel hoort zeep toch echt verpakt te worden in papierquote:Op woensdag 7 januari 2009 15:38 schreef wyccie het volgende:
[..]
Alle drie mijn zepen die ik via internet besteld heb waren in een geel zakje verpakt. Ik vind het niet erg, ik leg het daarna toch gewoon in het rekje in de badkamer.
Ik heb nog niet veel zepen geprobeerd, maar Mud Flats vind ik wel heel lekker. Olive & figs ruikt meer en schuimt meer, maar die scrubt te hard. Ik peuter er telkens de vijgenpitjes uit.![]()
Herbalism maakt je huid zo heerlijk zacht, en het gaat lang mee, want je hebt maar een klein beetje nodig. En The soft touch is geweldig, ik smeer mijn handen helemaal in als ik ga slapen. Deze winter nog geen bebloede nagelrandjes gehad. Ook die gaat super lang mee.
quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:40 schreef wyccie het volgende:
[..]
Maar dat stinkt toch? Ik wil al geen zeep die naar mandarijntjes, kokos of chocola ruikt, laat staan popcorngeur.![]()
Nederland heeft betere biodegradable vullingpropjes.
Gewoon Mud Flats, Olive & Figs, Emperor of Icecream. Dat soort dingen, heel lekker, heel subtiel. Zodat ik niet naar voedsel ruik.quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:44 schreef oh-oh het volgende:
Ben ik wel benieuwd welke zepen van Lush je dan wel wil, want t ruikt allemaal wel sterk ergens naar, en niet naar Dove of zo
Nou, inmiddels is de popcorngeur hier al weg, en heb mn pakket vanmiddag uitgepakt. Dus tegen de tijd dat je het gaat gebruiken is het al weg, tis alleen met uitpakken wat minder.quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:40 schreef wyccie het volgende:
Maar dat stinkt toch? Ik wil al geen zeep die naar mandarijntjes, kokos of chocola ruikt, laat staan popcorngeur.![]()
Nope, Sultana is gewoon een zeepquote:Op woensdag 7 januari 2009 15:47 schreef wyccie het volgende:
Sultana of soap heb ik niet geprobeerd, maar dat is toch een massagebar?
[..]
Gewoon Mud Flats, Olive & Figs, Emperor of Icecream. Dat soort dingen, heel lekker, heel subtiel. Zodat ik niet naar voedsel ruik.
Overigens heb ik wel The Olive Branch, daar schijnt mandarijn in te zitten. Ik ruik het niet.
Die heb ik ook, maar die ruikt heel duidelijk naar citroenquote:Op woensdag 7 januari 2009 15:38 schreef wyccie het volgende:
Ik heb nog niet veel zepen geprobeerd, maar Mud Flats vind ik wel heel lekker.
Het is zeep.quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:47 schreef wyccie het volgende:
Sultana of soap heb ik niet geprobeerd, maar dat is toch een massagebar?
[..]
Gewoon Mud Flats, Olive & Figs, Emperor of Icecream. Dat soort dingen, heel lekker, heel subtiel. Zodat ik niet naar voedsel ruik.
Overigens heb ik wel The Olive Branch, daar schijnt mandarijn in te zitten. Ik ruik het niet.
Er zit nauwelijks citroen in.quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:52 schreef Dipkip het volgende:
Die heb ik ook, maar die ruikt heel duidelijk naar citroen
Bij mij waren de zepen dus in plastic verpakt, bij jou niet?quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:55 schreef Cat22 het volgende:
De produkten worden naakt erin gedaan
Je kunt de popcorn wel uit je bakjes en je bruisballen frotten, maar dat terzijdequote:Op woensdag 7 januari 2009 15:34 schreef Mirjam het volgende:
[..]
waarom niet?
is gewoon doos opvulling, gaan je spullen niet kapot
en in de lush style, natuur vriendelijk ook nog
Perfume *Citral, *Limonene, *Linalool.quote:Op woensdag 7 januari 2009 16:01 schreef wyccie het volgende:
Er zit nauwelijks citroen in.Grappig dat we allemaal er iets anders in ruiken.
Bij mij de zepen en massagebars in plastic, een deel van de badspullen in papier en een deel naakt. Beetje vaag is het wel.quote:Op woensdag 7 januari 2009 16:04 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Bij mij waren de zepen dus in plastic verpakt, bij jou niet?
Met uitzondering van de cadeauverpakking dan, daar lag ie wel los in. De badbruisballen en BBS lagen er wel los in.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |