abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † maandag 12 januari 2009 @ 10:43:13 #226
43556 miss_dynastie
pi_64941409
quote:
Op maandag 12 januari 2009 10:33 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Oh das wel jammer, want er staat een plaatje bij van een fles van 500 gram.
Ik heb voor de zekerheid ook boven even gekeken, maar ook daar stond 250 gram ook. Beetje raar wel dat er een andere maat op het plaatje staat
pi_64941575
Ik heb hem uit de bestelling gekieperd

He, bestellen, niet bestellen... Twijfel.
pi_64942498
Ooh en hoe lang duurt het nu eigenlijk gemiddeld voor de bestelling arriveert ?
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 12 januari 2009 @ 11:37:09 #229
163650 Greys
pi_64942884
Is het heel gek als ik jullie vraag om een top 3 op te noemen van je all-time-favourite-Lush-thingies?
En dat je er dan even bij zet waaróm je die drie zo geweldig vindt?

Da's voor een newbie zoals ik misschien heel handig om een eerste keuze uit te maken om aan Heer G door te geven voor me mee te nemen uit Aberdeen, want hij zit er nu weer en komt woensdag weer terug. Ik weet nu gewoon echt nog niet waar ik beginnen moet zeg maar
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  maandag 12 januari 2009 @ 11:45:02 #230
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_64943124
1 sympathy for the skin
2 Karma kream
3 smitten

alsje Greysie ik heb ook een lushverlaving gehad

*maar nu ga ik vloeken in de kerk, ik ben nu verslingerd aan rituals*
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  † In Memoriam † maandag 12 januari 2009 @ 11:45:03 #231
43556 miss_dynastie
pi_64943126
Oh, maar dat kan je toch helemaal niet vragen? Drie dingen maar? Jee... heb je een bad, douche of allebei?
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 12 januari 2009 @ 11:51:13 #232
163650 Greys
pi_64943359
BJ, dan ook nog even er bij zetten waarom je het zo fijn vindt?
* Greys is veeleisend

MissD: een bad en een douche! Twee in één, zo'n breek-je-nek-douche-IN-het-bad
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_64943397
quote:
Op maandag 12 januari 2009 11:37 schreef Greys het volgende:
Is het heel gek als ik jullie vraag om een top 3 op te noemen van je all-time-favourite-Lush-thingies?
En dat je er dan even bij zet waaróm je die drie zo geweldig vindt?

Da's voor een newbie zoals ik misschien heel handig om een eerste keuze uit te maken om aan Heer G door te geven voor me mee te nemen uit Aberdeen, want hij zit er nu weer en komt woensdag weer terug. Ik weet nu gewoon echt nog niet waar ik beginnen moet zeg maar
Ik denk dat je beter kan zeggen wat voor spul je wil kopen: creme, reiniger, bodylotion, massage-olie, douche-gel, schuimend badspul, bruisbal, geurtjes, shampoo, conditioner....?

Dan kunnen we denk ik wel zeggen welke daarvan onze favoriet zijn, maar kiezen tussen de geweldigste creme die je ooit hebt gehad en de geweldigste douchegel die je ooit hebt gehad is echt niet te doen

Ik ben eigenlijk ook wel benieuwd naar iedereens favoriete product uit alle categorieen

Aan mij zul je alleen niet zoveel hebben want ik heb van de meeste dingen pas 1 uitgeprobeerd. Maar ik raad iedereen Dream Cream aan en voor de vrouwen chocoladejunks Sonic Death Monkey. Ik geloof gewoon niet dat Lush nog wat beters kan bedenken dan die
  maandag 12 januari 2009 @ 12:00:10 #234
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_64943694
1 sympathy for the skin
het is een bodycream, lekker dikkig en ruikt heeeeeerlijk, krijg dr zelfs trek van en trekt lekker in de huid en je ruikt het de hele dag nog

2 Karma kream
Wederom een bodycream, maar iets dunner en glanzender. En ik ben gek op karma, is wel een geurtje die je of heerlijk vindt. (of vreselijk vies) maar me loves Karma.
Karma ruik je ook lekker lang. En ik bleef aan mijn armen ruiken.

3 smitten
gewoon heerlijke winterse handcreme. Vooral voor deze periode van het jaar erg geschikt om je handen lekker te verzorgen en te genieten van lekkere soepele handjes die heeeeeeerlijk ruiken

en o ja,
the olive branch is trouwens een heerlijke douchegel
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 12 januari 2009 @ 12:01:13 #235
163650 Greys
pi_64943720
Ik zou willen beginnen met bruisballen en zeepjes. Oh en shampooblokjes, dat lijkt me zo leuk

En dat Sonic Death, tisdat?
Laat ik anders eerst even de site gaan uitpluizen!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_64943923
quote:
Op maandag 12 januari 2009 12:01 schreef Greys het volgende:
Ik zou willen beginnen met bruisballen en zeepjes. Oh en shampooblokjes, dat lijkt me zo leuk

En dat Sonic Death, tisdat?
Laat ik anders eerst even de site gaan uitpluizen!
Ik wil ook aan de shampooblokken ik heb Reincarnate klaarstaan in het bestelscherm en Jungle (conditionerblok).

Sonic Death Monkey is een douchegel. Hij ruikt naar pure chocolade, koffie en citrus (in die volgorde). Ik vind hem heeeerlijk voor 's avonds, voor 's ochtends vroeg is ie een beetje zwaar. Het is een donkere, diepe geur. Doet het ook heeeel goed op een stoere kerel de mijne kwam de eerste keer dat ik er mee waste naar beneden van waar heb je mn espresso neergezet? ik ruik espresso
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 12 januari 2009 @ 12:12:05 #237
163650 Greys
pi_64944095
quote:
Op maandag 12 januari 2009 12:07 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Ik wil ook aan de shampooblokken ik heb Reincarnate klaarstaan in het bestelscherm en Jungle (conditionerblok).

Sonic Death Monkey is een douchegel. Hij ruikt naar pure chocolade, koffie en citrus (in die volgorde). Ik vind hem heeeerlijk voor 's avonds, voor 's ochtends vroeg is ie een beetje zwaar. Het is een donkere, diepe geur. Doet het ook heeeel goed op een stoere kerel de mijne kwam de eerste keer dat ik er mee waste naar beneden van waar heb je mn espresso neergezet? ik ruik espresso
Oh dat klinkt echt zalig! Dat koffiechocospul!
Die gaat op mijn wishlist voor Heer G!
En een potje van dat Dream Cream spul denk ik!

BJ, ik gebruik amper handcreme, maar die Karma klinkt interessant!
Ik ga even aan de monstertjes van oh-oh snuffelen of karma daar bij zit!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_64944133
Vast wel, oh-oh is dacht ik wel van de karma tis een oranje zeep.
pi_64944176
Ik wil ook graag een shampoobar uitproberen maar ik heb geverfd haar, welke kan ik dan het beste nemen?
pi_64944208
Die sonic death monkey is trouwens ook echt heerlijk. Het doet me denken aan die sinaasappel-met-chocolade-snoepjes.

En smitten is erg fijn tegen droge handen.
  maandag 12 januari 2009 @ 12:17:28 #241
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_64944244
Nee dus, want mn karma was bijna op en ik had voor Greys de cocosshampoo genomen dus ik dacht doe bij Nok de karma nog dr bij want die vond ik meer bij Nok passen
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  maandag 12 januari 2009 @ 12:18:49 #242
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_64944289
Smitten had ik twee jaar geleden es in een kadodoos. Die vond ik zo vies dat ik m weggegooid heb
Terwijl ik dol ben op amandel en zo.
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_64944318
quote:
Op maandag 12 januari 2009 12:14 schreef DanseMacabre het volgende:
Ik wil ook graag een shampoobar uitproberen maar ik heb geverfd haar, welke kan ik dan het beste nemen?
Wat voor kleur heb je het geverfd?
quote:
Op maandag 12 januari 2009 12:16 schreef DanseMacabre het volgende:
Die sonic death monkey is trouwens ook echt heerlijk. Het doet me denken aan die sinaasappel-met-chocolade-snoepjes.
Als je dat een lekker geurtje vind móet je whipstick proberen, of heb je die al?
pi_64944353
Yep, heb ik! Kreeg ik bij een cadeau wat ik mocht kiezen, super lekker.

Ik heb het donkerbruin geverfd.
pi_64944388
Misschien is Reincarnate dan wel slim? Ik verf mn haar bruin met henna, dus mij leek die wel goed voor mn haar, maar ik heb hem nog niet dus het is een gokje
pi_64952021
Ik heb wel een beloning verdient
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dus vanavond ga ik weer bestellen uit engeland alleen krijg ik het gewicht onmogelijk onder de beruchte DHL-grens en zit ik nu dus enorm te twijfelen of ik het er op zal wagen met DHL... Misschien toch maar over twee pakketen verdelen en door TNT laten bezorgen, scheelt maar 4 euro....
  † In Memoriam † maandag 12 januari 2009 @ 15:57:36 #247
43556 miss_dynastie
pi_64952772
Ik heb geen grote problemen gehad met DHL verder, dus ik zou het erop wagen
pi_64953527
De actie is verlengd tot 19 januari!

Dus Greys: NU je man naar Lush sturen, mag hij een kado uitzoeken of een grote fles douchespul of creme of whatever als hij 20 pond uitgeeft (en dat geldt voor elke 20 pond daar bovenop ). De meisjes daar wijzen hem wel wat hij mag pakken. En je kunt via mailorder dus ook nog gifts erbij krijgen.

Mijn favorieten, uhm.....
De Snowcake lijn, met een beetje geluk vind je nog zeep (die is van de kerst) maar Smitten handcreme is ook heel fijn.
Comforter BBS MOET je proberen. Ruikt naar bosbessen, maar niet te zoet en kleurt je bad mooi roze.
You've been Mangoed bath melt is heerlijk met dit koude, uitdrogende weer. Ruikt naar mango en citroen en laat je velletje heerlijk zacht achter
Misschien is er nog de Humango (die grote witte bal op mijn stahs foto: zit ook die melt in en ruikt heerlijk fris. Kun je in vier keer gebruiken. Ook een kerstprodukt.
Als je van citroen houdt (zoals ik!) is naast bovenstaande produkten Lemslip body butter ook een aanrader. Moet hij wel vers en zacht zijn zodat je in de douche lekker stukjes ervanaf kunt scheppen en je helemaal inzepen.
Chocolade versie: Heavenly bodies
New hair solid shampoo is ook heel lekker: kaneel.
BIG shampoo geeft volume aan je haar en masseert lekker met korrels zeezout.
Buffy is een body butter waarmee je onder de douche je cellulitis (niet dat jij die hebt natuurlijk ) kunt wegmasseren.

Ben ik al bij drie? Ik heb nog wel wat andere favorieten maar die zijn niet (meer) in de winkel te krijgen dus daar heb je weinig aan.

Oh ja, ik was minder onder de indruk van Sonic Death Monkey, ik haal de chocolade er niet echt uit.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_64953844
SDM is ranzig, ja
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 12 januari 2009 @ 16:36:41 #250
163650 Greys
pi_64954483
Ik zal wel een paniekvogel zijn, maar ik weet dus nu al niet meer wat ik nou moet doen en doorgeven aan Heer G. Zie door de bomen het bos niet meer Hadden jullie dat niet in het begin?

En wat moet ik hem er dan in godsnaam bij laten uitzoeken voor die actie?

Oh maar wacht, als het goed is liggen er straks als ik thuis kom de samples van oh-oh. Dan ga ik snuffelen, opschrijven wat ik lekker vind en dan eens op de site kijken per welke hoeveelheid je zoiets eigenlijk koopt. En dan een soort bestelling aan Heer G doorgeven en dan nog bedenken wat hij daarbij uit moet zoeken als hij boven de 20 pond (echt wel! ) gaat komen.

/paniekvogel
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')