De actie is verlengd tot 19 januari!
Dus Greys:
NU je man naar Lush sturen, mag hij een kado uitzoeken of een grote fles douchespul of creme of whatever als hij 20 pond uitgeeft (en dat geldt voor elke 20 pond daar bovenop

). De meisjes daar wijzen hem wel wat hij mag pakken. En je kunt via mailorder dus ook nog gifts erbij krijgen.
Mijn favorieten, uhm.....
De Snowcake lijn, met een beetje geluk vind je nog zeep (die is van de kerst) maar
Smitten handcreme is ook heel fijn.
Comforter BBS MOET je proberen. Ruikt naar bosbessen, maar niet te zoet en kleurt je bad mooi roze.
You've been Mangoed bath melt is heerlijk met dit koude, uitdrogende weer. Ruikt naar mango en citroen en laat je velletje heerlijk zacht achter
Misschien is er nog de
Humango (die grote witte bal op mijn stahs foto: zit ook die melt in en ruikt heerlijk fris. Kun je in vier keer gebruiken. Ook een kerstprodukt.
Als je van citroen houdt (zoals ik!) is naast bovenstaande produkten
Lemslip body butter ook een aanrader. Moet hij wel vers en zacht zijn zodat je in de douche lekker stukjes ervanaf kunt scheppen en je helemaal inzepen.
Chocolade versie:
Heavenly bodiesNew hair solid shampoo is ook heel lekker: kaneel.
BIG shampoo geeft volume aan je haar en masseert lekker met korrels zeezout.
Buffy is een body butter waarmee je onder de douche je cellulitis (niet dat jij die hebt natuurlijk

) kunt wegmasseren.
Ben ik al bij drie?

Ik heb nog wel wat andere favorieten maar die zijn niet (meer) in de winkel te krijgen dus daar heb je weinig aan.
Oh ja, ik was minder onder de indruk van Sonic Death Monkey, ik haal de chocolade er niet echt uit.