Nou, nou...quote:Op zondag 11 januari 2009 15:48 schreef Cat22 het volgende:
Op het 'officiële' Lush forum is een topic waar we achterlijk grote stashes van vooral mensen uit de UK en Amerikanen opsporen en becommentariëren. Miss_Dynastie, dan zijn wij vast nog heel bescheiden.
Hoop ik.
Oké, jij wint qua BBS-en, maar hoeveel douchespul heb je, huh?quote:Op zondag 11 januari 2009 15:53 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nou, nou...
De foto van deze la valt nog wel mee, omdat ie van dichtbij genomen is:
[ afbeelding ]
Maar deze foto en la verraadt de echte addict
[ afbeelding ]
En da's nog niet eens alles
Uhm, ff denken, uit mijn hoofd dus zal vast niet compleet zijn...2x500 ml taai taai, nog 3 x 250 ml comforter (special), 2x250 ml ghost, 1x 500 ml tramp, 1x 500 ml olivebranch, 2x250 ml ol'blue skies, 2x500 ml butterbal, 1x500 ml RRR, 2x500 ml YYY, onderhand wel iets van 15 jellies geloof ik, mede dankzij al die grabbags en nog een stuk of vijf kleine flesjes denk ik. Oepsquote:Op zondag 11 januari 2009 16:27 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Oké, jij wint qua BBS-en, maar hoeveel douchespul heb je, huh?
Nee, het hoeft ook niet, maar het is zo leuk hequote:Op zondag 11 januari 2009 16:26 schreef Cat22 het volgende:
Om mezelf even tegen te spreken: ik heb alles maar eens uit de kast gehaald en voila: mijn huidige stash.Met de kerstactie achter de rug heeft hij een flinke update ondergaan en hoef ik de komende maanden écht niets meer te kopen.
[ afbeelding ]
Zucht... ja. Zeker als die 'stomme' UK weer met een party komt.quote:Op zondag 11 januari 2009 16:42 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nee, het hoeft ook niet, maar het is zo leuk he
Yayquote:
Mijn voorland *snif*quote:Op zondag 11 januari 2009 16:26 schreef Cat22 het volgende:
Om mezelf even tegen te spreken: ik heb alles maar eens uit de kast gehaald en voila: mijn huidige stash.![]()
Dream cream sowieso. Gebruiken mensen met eczeem en psoriasis graag, het is heel zacht en ruikt ook niet bijzonder, maar is geweldig voor je huid. Het is een dikke bodylotion, je kan m ook als nachtcreme of handcreme gebruiken (dat doe ik, en mn moeder ook).quote:Op zondag 11 januari 2009 19:05 schreef Sabinee het volgende:
Oooh ik vind Lush er altijd zo leuk uit zien maar ik ben echt een n00b op Lush gebied..
Kunnen jullie mij misschien wat aanraden/aansmeren?
Ik ben 19 jaar, heb een droge huid met eczeem (onder controle trouwens, weinig tot nooit last van met af en toe hormoonzalf smeren). Ook is mijn huid gevoelig voor agressieve bestanddelen.
Dat is een actie die via het UK forum wordt aangekondigd.quote:
Aanvullend op Dipkips antwoord:quote:Op zondag 11 januari 2009 19:05 schreef Sabinee het volgende:
Oooh ik vind Lush er altijd zo leuk uit zien maar ik ben echt een n00b op Lush gebied..
Kunnen jullie mij misschien wat aanraden/aansmeren?
Ik ben 19 jaar, heb een droge huid met eczeem (onder controle trouwens, weinig tot nooit last van met af en toe hormoonzalf smeren). Ook is mijn huid gevoelig voor agressieve bestanddelen.
Op het moment gebruik ik de aloe dag- en nachtcreme van de body shop, deze bevallen mij in principe goed. Voor boddybutter/lotion heb ik geen vaste merken, gebruik af en toe de palmer cocoa butter, op het moment heb ik cranberry bodybutter van de bodyshop (bij nader inzien niet zo'n hele lekkere geur op mijn huid). Als shampoo en conditioner gebruik ik john frieda brilliant brunette, in principe wel tevreden over maar zou ook graag overstappen naar iets natuurlijkers.
Douchespul is wat er toevallig in de badkamer staat, zou ik ook wel wat speciaals en natuurlijks voor willen!
Ik hou van zachte poederachtige geuren en van frisse, lente-achtige geurenEn ohja, ik heb geen bad.
Tips?
quote:Op zondag 11 januari 2009 16:06 schreef MissBliss het volgende:
Wat heb ik weinig vergeleken met jullie
Ik voel me gelijk weer een stuk beter
Wow.... Respectquote:
Ik heb potion besteld, het zat niet in zo'n pot maar in een fles, maar dan gewoon "ter grootte van" 250 gram. Ook staat ie voor 250 gram op de rekening.quote:Op maandag 12 januari 2009 09:44 schreef Dipkip het volgende:
Oh en wat ik me ook afvroeg, heeft iemand wel eens Potion bestelt? Ik vraag me af of ik af kan gaan op het plaatje qua de hoeveelheid die je krijgt. Op het plaatje staat een 500 gr. fles en dat vind ikmaar als dat niks zegt is het een beetje
![]()
Ohquote:Op maandag 12 januari 2009 10:25 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik heb potion besteld, het zat niet in zo'n pot maar in een fles, maar dan gewoon "ter grootte van" 250 gram. Ook staat ie voor 250 gram op de rekening.
Ik heb voor de zekerheid ook boven even gekeken, maar ook daar stond 250 gram ook. Beetje raar wel dat er een andere maat op het plaatje staatquote:Op maandag 12 januari 2009 10:33 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Ohdas wel jammer, want er staat een plaatje bij van een fles van 500 gram.
Ik denk dat je beter kan zeggen wat voor spul je wil kopen: creme, reiniger, bodylotion, massage-olie, douche-gel, schuimend badspul, bruisbal, geurtjes, shampoo, conditioner....?quote:Op maandag 12 januari 2009 11:37 schreef Greys het volgende:
Is het heel gek als ik jullie vraag om een top 3 op te noemen van je all-time-favourite-Lush-thingies?
En dat je er dan even bij zet waaróm je die drie zo geweldig vindt?
Da's voor een newbie zoals ik misschien heel handig om een eerste keuze uit te maken om aan Heer G door te geven voor me mee te nemen uit Aberdeen, want hij zit er nu weer en komt woensdag weer terug. Ik weet nu gewoon echt nog niet waar ik beginnen moet zeg maar
Ik wil ook aan de shampooblokkenquote:Op maandag 12 januari 2009 12:01 schreef Greys het volgende:
Ik zou willen beginnen met bruisballen en zeepjes. Oh en shampooblokjes, dat lijkt me zo leuk
En dat Sonic Death, tisdat?
Laat ik anders eerst even de site gaan uitpluizen!
Oh dat klinkt echt zalig! Dat koffiechocospul!quote:Op maandag 12 januari 2009 12:07 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Ik wil ook aan de shampooblokkenik heb Reincarnate klaarstaan in het bestelscherm en Jungle (conditionerblok).
Sonic Death Monkey is een douchegel. Hij ruikt naar pure chocolade, koffie en citrus (in die volgorde). Ik vind hem heeeerlijk voor 's avonds, voor 's ochtends vroeg is ie een beetje zwaar. Het is een donkere, diepe geur. Doet het ook heeeel goed op een stoere kerelde mijne kwam de eerste keer dat ik er mee waste naar beneden van
waar heb je mn espresso neergezet? ik ruik espresso
![]()
Wat voor kleur heb je het geverfd?quote:Op maandag 12 januari 2009 12:14 schreef DanseMacabre het volgende:
Ik wil ook graag een shampoobar uitproberen maar ik heb geverfd haar, welke kan ik dan het beste nemen?
Als je dat een lekker geurtje vind móet je whipstick proberen, of heb je die al?quote:Op maandag 12 januari 2009 12:16 schreef DanseMacabre het volgende:
Die sonic death monkey is trouwens ook echt heerlijk. Het doet me denken aan die sinaasappel-met-chocolade-snoepjes.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus vanavond ga ik weer bestellen uit engeland![]()
alleen krijg ik het gewicht onmogelijk onder de beruchte DHL-grens en zit ik nu dus enorm te twijfelen of ik het er op zal wagen met DHL... Misschien toch maar over twee pakketen verdelen en door TNT laten bezorgen, scheelt maar 4 euro....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |