abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † vrijdag 9 januari 2009 @ 18:34:39 #151
43556 miss_dynastie
pi_64860900
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 18:22 schreef wyccie het volgende:
Oh zo. Toch jammer van je vriend. Is hij op de hoogte het begrip 'wassen'? Dat plakspul verdwijnt als sneeuw voor de zon met water en zeep.
Het trekt toch vanzelf in Heerlijk, voor het slapen gaan even masseren/ gemasseerd worden. De volgende ochtend is het allang ingetrokken
pi_64861360
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 18:22 schreef wyccie het volgende:
Oh zo. Toch jammer van je vriend. Is hij op de hoogte het begrip 'wassen'? Dat plakspul verdwijnt als sneeuw voor de zon met water en zeep.
Het gaat hem om het gevoel aan zn handen. Zegt ie Persoonlijk heb ik zo mn twijfels bij het idee dat je iets op je eigen handen plakspul vindt en een grote klodder die op je rug wordt uitgesmeerd niet. Misschien heel onaardig van mij om zo over mn vriend te denken maar ik kan er gewoon met mn hoofd niet bij dat je dat dan ineens zó vervelend vind dat je het hele masseren weigert. Het is zo'n frustratie (ik ben echt dól op massages en heb er in 1 jaar relatie misschien 1 of 2 gekregen) dat ik het bij hem ook niet meer voorstel te doen.
pi_64861707
Het is gewoon een smoes van 'm. Luie bastard.
pi_64862552
Ja dat denk ik dus ook. En hypocriet. valt het op dat we net ruzie hebben gehad?
pi_64862740
Oh haha, nee dat niet. Maar wel een mooi excuus om jezelf te verwennen met Lush.
pi_64863017
Precies. Als hij het niet doet doe ik het lekker zelf, met je plakspul.

In de Lushwinkel gaan ze trouwens zonder pardon over je heen wrijven met zo'n ding ik had wel even zoiets van WTFBBQ maar wel gezellig verder
pi_64863322
Eigenlijk doe ik het soms ook wel met mijn Soft Touch.
Echt wonderbaarlijk spul. Koud en hard, maar zodra je 'm vastpakt smelt het er lekker vanaf.
  vrijdag 9 januari 2009 @ 23:04:02 #158
189732 Niara
Whooo hooo!
pi_64870990
Ik denk dat ik binnenkort ook een massage bar ga kopen. Ik weet alleen nog niet welke.
Tips iemand?
pi_64878635
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 23:04 schreef Niara het volgende:
Ik denk dat ik binnenkort ook een massage bar ga kopen. Ik weet alleen nog niet welke.
Tips iemand?
Ik heb nu Fever en Therapy. Fever is een beetje warm-bloemig, beetje ouderwets geurtje maar wel lekker. Lijkt me wel een die je moet liggen. Therapy ruikt naar lavendel met wat citrus en wat warms er door (kan ik niet helemaal thuisbrengen), die vind ik het lekkerst.
  zaterdag 10 januari 2009 @ 09:50:05 #160
189732 Niara
Whooo hooo!
pi_64878986
Mm Therapy klinkt goed
pi_64879067
Ik denk dat de kans enorm klein is dat die tegenvalt, tenzij je de pest hebt aan lavendel ofzo. Hij ruikt gewoon lekker zoet en bloemig maar zonder dat het zo weeig zepig wordt, hij is tegelijk best pittig zeg maar door de citrus denk ik.
pi_64879730
Jeej! Ik heb mijn pakketje ook gehad, via RM (uiteindelijk werd het bezorgd doot DHL. 2 januari besteld, 8 januari in huis.

Heb alleen wat (voor mij) ondefiniëerbaar spul erbij gehad. Misschien kunnen de diehard Lushies onder ons dit enigszins verhelderen.

1) rond oranje ding met glitters, voelt hard aan (lijkt mij iets voor in bad) ruikt een beetje kruidig, sinaasappelachtig, in het midden zit een kruidnagel gedrukt.

2) ronde witte bal met gedroogde lavendel. Lijkt op een bruisbal.

Verder kreeg ik (als cadeau) angels delight soap (mierzoet, niet echt mijn ding), snowfairy (ook mierzoet, ik denk dat ik de meiden in mijn klas daar eens blij mee ga maken, vind het echt zo'n meisjesgeurtje vriend vond het trouwens nog wel lekker zei hij..... hmmmm.... apart.... snowfairy (ook zoet), HIWTK-soap (niet echt mijn geur) een een witte chocolade sneeuwman, die vind ik dat wel weer superlekker!
pi_64879830
quote:
Op zaterdag 10 januari 2009 10:54 schreef French het volgende:
Jeej! Ik heb mijn pakketje ook gehad, via RM (uiteindelijk werd het bezorgd doot DHL. 2 januari besteld, 8 januari in huis.

Heb alleen wat (voor mij) ondefiniëerbaar spul erbij gehad. Misschien kunnen de diehard Lushies onder ons dit enigszins verhelderen.

1) rond oranje ding met glitters, voelt hard aan (lijkt mij iets voor in bad) ruikt een beetje kruidig, sinaasappelachtig, in het midden zit een kruidnagel gedrukt.

Verder kreeg ik (als cadeau) angels delight soap (mierzoet, niet echt mijn ding), snowfairy (ook mierzoet, ik denk dat ik de meiden in mijn klas daar eens blij mee ga maken, vind het echt zo'n meisjesgeurtje vriend vond het trouwens nog wel lekker zei hij..... hmmmm.... apart.... snowfairy (ook zoet), HIWTK-soap (niet echt mijn geur) een een witte chocolade sneeuwman, die vind ik dat wel weer superlekker!
Kun je geen foto maken?

Misschien is dat oranje ding de Youki HI bruisbal? Of is het geen bal? Die witte bal weet ik zo niet...

Ik had ook snowfairy en HIWTK en tis ook niks voor mij gelukkig vind mn moeder HIWTK heerlijk...
pi_64879987
Misschien moet ik mijn omgeving ook eens blij gaan maken. Foto maken kan nu niet, vriend is nu weg met dat ding.
https://www.lush.co.uk/index.php?page=shop.browse&category_id=573&option=com_virtuemart&Itemid=80
Via deze link kom je op de uk site, retro gedeelte. Als je bij het plaatje lijkt van de retro christmas zie je 'm linksonder staan, Glitters, oranje, kruidnagel in het midden. Bij 'limited edition'.

Alleen hebben ze 'm niet meer op voorraad, dus staat hij ook niet meer met naam en toenaam op de site.
pi_64880129
quote:
Op zaterdag 10 januari 2009 11:11 schreef French het volgende:
Als je bij het plaatje lijkt van de retro christmas zie je 'm linksonder staan, Glitters, oranje, kruidnagel in het midden. Bij 'limited edition'.

Alleen hebben ze 'm niet meer op voorraad, dus staat hij ook niet meer met naam en toenaam op de site.
Volgens mij heb ik die bekeken toen ie nog op voorraad was, iets met gember en kruidnagel enzo dat is een bubble bar (BBS). Dus je moet een stuk (bijv. de helft) er van verkruimelen en die kruimels in je bad doen en het dan aanzetten, dan krijg je een schuimbad, waarschijnlijk ook gekleurd badwater.
pi_64880457
Heerlijk! Als je een bad hebt.

Nu moet ik wel een weekendje naar een dik hotel, ergens is Parijs ofzo.

Thnx voor de info
pi_64881402
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 16:34 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Ja we bestellen via de engelse site, omdat dat veel goedkoper is (60-70% van de prijs van de nederlandse site gemiddeld).

Die gratis pakketjes zijn van de New Year actie. Misschien als je snel bent krijg je die nog, het loopt tot 11 januari! Als je bijv. voor 30 pond bestelt krijg je voor 10 pond aan producten. Dat zijn geen testers maar echt de producten zoals ze ook zijn als je ze zou kopen. Het is wel een verrassing wat je krijgt, ik kreeg vrijwel alleen maar kerstspul en van van alles een beetje (douchegel, badbruisballen, zeep etc.).

Testertjes kun je schijnbaar de rest van het jaar zomaar krijgen of je kan er ook om vragen (wat geen garantie geeft). Dat weet ik niet precies, want ik heb alleen net na kerst besteld en kreeg dus een cadeaupakketje en geen testers. In de winkels kan je ook testers krijgen, woon je bij een winkel in de buurt?

Handige tips... Ehm, bij sommige producten krijg je een gratis bewaarblik als je twee van het zelfde type bestelt. Ik heb bijv. bij twee massage bars een blikje gekregen waar een massage bar precies in past. Dat is superhandig want anders moet je zelf bakjes kopen of frotten met plastic zakjes. Verder moet je er op letten dat sommige producten (bijv. douche gel) in verschillende maten komen. Standaard staat ie op de middelste van 250 gram, maar je kan m ook lager zetten als je iets uit wil proberen. Dan krijg je 100 gr. en is het goedkoop om uit te proberen. Anders zit je straks met een grote fles van iets wat je niet fijn vind.

Verder moetmoetmoet je een massage bar nemen, die zijn echt geweldig. Therapy is een hele lekkere en ik denk dat de geur bijna iedereen wel zal aanspreken. Verder ligt het nogal aan je smaak. Van wat voor geurtjes hou je? Oh, en heb je een bad of alleen een douche?
Dus als ik vandaag zou bestellen krijg ik er nog zo'n gratis pakketje bij ?
En nee jammer genoeg is de dichtstbijzijnde winkel hier meer dan een uur vandaan..

En oké, daar zal ik in ieder geval op letten van die bewaarblikjes zijn altijd handig!

Qua geurtjes hou ik wel van zwoele zoete vrouwelijke geurtjes mijn favoriet nu is tentation, de nieuwe versie van amor amor van Cacharel. En ik heb wel een bad maar die is echt miniscuul, al zit ik er alsnog graag in dus !

Ik ben van plan zo te bestellen, zou zonde zijn anders die gratis pakketjes mis te lopen. Betalen kan per creditcard neem ik aan?
pi_64881748
quote:
Op zaterdag 10 januari 2009 12:22 schreef Breathtaking het volgende:
Dus als ik vandaag zou bestellen krijg ik er nog zo'n gratis pakketje bij ?
Waarschijnlijk wel
quote:
En oké, daar zal ik in ieder geval op letten van die bewaarblikjes zijn altijd handig!
Niet cruciaal natuurlijk want de gemiddelde xenos heeft ze ook cheap, maar ik vind het een leuk extraatje.
quote:
Qua geurtjes hou ik wel van zwoele zoete vrouwelijke geurtjes mijn favoriet nu is tentation, de nieuwe versie van amor amor van Cacharel. En ik heb wel een bad maar die is echt miniscuul, al zit ik er alsnog graag in dus !
Dan denk ik dat jij Fever wel lekker zal vinden (ik ken amor amor trouwens niet). En qua badspul misschien iets met jasmijn? Of met roosjes? Ik heb de amandopondo bubble bar, die ruikt wel heel vrouwelijk, ook wel zwoel maar vrij zacht.
quote:
Ik ben van plan zo te bestellen, zou zonde zijn anders die gratis pakketjes mis te lopen. Betalen kan per creditcard neem ik aan?
Volgens mij moet het zelfs per credit card

Oh misschien nog een tip, je kan op de site reviews lezen en hier http://www.lush.nl/forum/viewtopic.php?t=4177 staan allemaal nederlandse reviews. Niet van alle producten maar wel bijna alle. Ik wou dat ik de reviews had gelezen van een zeep die ik heb gekocht, die is heel bitter en viesruikend, en dat stond idd bij de reviews dus geen pineapple grunt bestellen dames

Zet je je lijstje hier neer?
pi_64881806
Oh en als je chocoholic bent zoals ik móet je sonic death monkey douche gel testen. Dat is wel een zware, donkere geur, niet zwoel-vrouwelijk. Maar héérlijk voor 's avonds als je into chocola bent (ruikt naar chocolade, koffie en citrus).

Ze hebben ook een lipbalm die naar chocola en sinaasappel ruikt
  † In Memoriam † zaterdag 10 januari 2009 @ 12:46:01 #170
43556 miss_dynastie
pi_64882041
quote:
Op zaterdag 10 januari 2009 10:54 schreef French het volgende:
bling crosby?
http://www.lush.nl/forum/viewtopic.php?t=1829
quote:
lavender blissard?
http://lush.nl/forum/viewtopic.php?t=5563
pi_64882108
quote:
Op zaterdag 10 januari 2009 12:37 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Waarschijnlijk wel
[..]

Niet cruciaal natuurlijk want de gemiddelde xenos heeft ze ook cheap, maar ik vind het een leuk extraatje.
[..]

Dan denk ik dat jij Fever wel lekker zal vinden (ik ken amor amor trouwens niet). En qua badspul misschien iets met jasmijn? Of met roosjes? Ik heb de amandopondo bubble bar, die ruikt wel heel vrouwelijk, ook wel zwoel maar vrij zacht.
[..]

Volgens mij moet het zelfs per credit card

Oh misschien nog een tip, je kan op de site reviews lezen en hier http://www.lush.nl/forum/viewtopic.php?t=4177 staan allemaal nederlandse reviews. Niet van alle producten maar wel bijna alle. Ik wou dat ik de reviews had gelezen van een zeep die ik heb gekocht, die is heel bitter en viesruikend, en dat stond idd bij de reviews dus geen pineapple grunt bestellen dames

Zet je je lijstje hier neer?
Ja ik ga nu even de hele site uitpluizen en ik zal het zo laten weten bedankt voor alle hulp!
pi_64882320
thnx miss_dynastie, dit zijn ze inderdaad!
pi_64882958
Ooh en qua registratie, mijn postcode kan ik gewoon invullen bij postal code neem ik aan? Mijn straat bij adress 1?
pi_64883345
quote:
Op zaterdag 10 januari 2009 13:12 schreef Breathtaking het volgende:
Ooh en qua registratie, mijn postcode kan ik gewoon invullen bij postal code neem ik aan? Mijn straat bij adress 1?
Ja ik had gewoon bij adress 1 straat + huisnummer en bij postal code mn postcode. Stond goed op het pakket.
pi_64884236
quote:
Op zaterdag 10 januari 2009 12:54 schreef French het volgende:
thnx miss_dynastie, dit zijn ze inderdaad!
Bling Crosby is lekker! Ruikt naar Karma.
Als je geen bad hebt kun je de BBSen evengoed gebruiken. Dan los je een stukje BBS op in warm water en gebruikt het als douchegel. En van de ballistics kun je prima voetenbadjes maken.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_64887147
3/4 van de bestelling aangeklikt, loopt de hele lush site vast !
pi_64887479
quote:
Op zaterdag 10 januari 2009 15:28 schreef Breathtaking het volgende:
3/4 van de bestelling aangeklikt, loopt de hele lush site vast !
Denk dat je niet de enige bent die nu wil bestellen...

Als je al aangemeld bent, en je klikt dingen aan om te bestellen, en je gaat van de site af en er weer op dan staan die dingen nog in je mandje als je weer inlogt.
pi_64887835
quote:
Op zaterdag 10 januari 2009 15:39 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Denk dat je niet de enige bent die nu wil bestellen...

Als je al aangemeld bent, en je klikt dingen aan om te bestellen, en je gaat van de site af en er weer op dan staan die dingen nog in je mandje als je weer inlogt.
Ja ik kwam erachter, is gelukt allemaal nu!

Honey I Washed The Kids
Ice Blue
Vanilla Fountain
Rub Rub Rub
Weight: 250
Sonic Death Monkey
Weight: 100
Yummy Yummy Yummy
Herbalism
2 x Sweet Japenese Girl
BB Seaweed
2 x Therapy
2 x After 8:30
2x Free Massage Bar Tin
Free £20 New Year Offer

Total: £68.37

Samen met een vriendin van me !
pi_64888078
Oeoeoe lekker allemaal zeg!! En dan komen er dus misschien nog kapotte kerstmannen en gemalen suikerspin bij!
pi_64888373
@ cat22

Ruikt 'ie naar karma? Ik vind'm zalig ruiken! Weet ik ook gelijk hoe dat ruikt.

En, bedankt voor de tip! Ik ga straks lekker een voetenbadje maken voor mezelf.
pi_64889897
quote:
Op zaterdag 10 januari 2009 16:08 schreef French het volgende:
@ cat22

Ruikt 'ie naar karma? Ik vind'm zalig ruiken! Weet ik ook gelijk hoe dat ruikt.

En, bedankt voor de tip! Ik ga straks lekker een voetenbadje maken voor mezelf.
Bling Crosby = Karma BBS. Maar dan met op z'n buitenkant. Maar die blijven (gelukkig) niet aan je plakken.

Ik ben nu heel decadent een bad aan het laten vollopen waarin straks een halve Frothy verdwijnt en een Ice Delight (forum special van een poosje terug). Vanille-kokos-mintigheid! Ik heb al teveel badstash voor mijn drie voorraaddozen (en dan moet de ontbrekende 20 pond kadodoos nog binnenkomen en een paar prijzen die ik in een loterij op het UK forum heb gewonnen). Ik weiger er dozen bij te kopen dus maak nu maar even wat royaler op.

Het argument 'had je maar minder moeten kopen!' gaat niet op trouwens!
Waarom niet?
Omdat ik dat zeg!

quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_64890350
Minder kopen doe je elke keer al, want je laat de rest van de winkel liggen terwijl je die óók wil kopen Ik tenminste ik heb nu al een interne discussie over het bestedingsbedrag van de volgende keer en of daar dan niet nog één klein dingetje bij kan vreselijk.

Ik hoop dat mn moeder met me samen wil doen, dan kunnen we zeepjes enzo delen. Lekker veel soorten zonder al te veel kosten en accumulerende stash die constant belachelijk gemaakt wordt.

Ik wil ook nog even melden hoe gelukkig ik ben met mn Fresh Farmacy gezichtsreiniger Dream Cream gezichtscreme combinatie. In jaren niet zo'n mooie huid gehad en dat al na een paar dagen heb ik toch al die jaren ongelijk gehad over die 'wijvenonzin'
pi_64890579
wijvenonzin?
  † In Memoriam † zaterdag 10 januari 2009 @ 17:30:23 #184
43556 miss_dynastie
pi_64890710
quote:
Op zaterdag 10 januari 2009 15:51 schreef Breathtaking het volgende:

[..]

Ja ik kwam erachter, is gelukt allemaal nu!

Honey I Washed The Kids
Ice Blue
Vanilla Fountain
Rub Rub Rub
Weight: 250
Sonic Death Monkey
Yummy Yummy Yummy
Herbalism
2 x Sweet Japenese Girl
BB Seaweed
2 x Therapy
2 x After 8:30
2x Free Massage Bar Tin
Free £20 New Year Offer

Total: £68.37

Samen met een vriendin van me !
Voor zover ik weet worden verse maskers niet naar Nederland verzonden, dus de BB Seaweed zullen ze er wel afhalen, maar gelukkig komt je cadeau nog niet in gevaar dan.
pi_64890807
Ja ik vond het wijvenonzin. Omdat ik het niet prettig vond te gebruiken, en als ik het gebruikte (meestal de net te goedkope, net te chemische varianten) werd mn huid er meestal alleen maar slechter van. Ik heb een gevoelige huid en ik kan niet tegen bepaalde toevoegingen. Bijvoorbeeld van Guhl shampoo krijg ik blaren

Juist de allergoedkoopste producten gingen vaak nog wel redelijk, maar ik gebruikte alleen het hoognodige (tandpasta, deo, douchegel, shampoo, cremespoeling). Alles wat verder ging dan dat soort dingen of ingewikkelde ingredienten had deed ik af als wijvengedoe en / of chemotherapie (kreeg een tester van clinique... liep 4 dagen met knalrode vlekken... voor de gevoelige huid MN REET ).

Dus het is voor mij nieuw om producten te hebben die echt wat voor me doen en die ik ook lekker vind om te gebruiken. Ik bedoel, ik heb nu zín om straks mn gezicht schoon te maken. Dat wilde ik nooit, want het deed pijn. Dus ik deed het al jaren niet, ook niet als ik make-up gebruikt had. Superslecht, maar ja als je nooit verbetering ziet als je het een tijdje wel doet....

Ik hoop maar dat het zo blijft en dat ik niet over een paar weken alsnog reageer
pi_64891313
quote:
Op zaterdag 10 januari 2009 17:30 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Voor zover ik weet worden verse maskers niet naar Nederland verzonden, dus de BB Seaweed zullen ze er wel afhalen, maar gelukkig komt je cadeau nog niet in gevaar dan.
Hm jammer voor de vriendin die samen met me bestelt dan, hij was niet van mij !
pi_64891329
quote:
Op zaterdag 10 januari 2009 15:58 schreef Dipkip het volgende:
Oeoeoe lekker allemaal zeg!! En dan komen er dus misschien nog kapotte kerstmannen en gemalen suikerspin bij!
Ja ik verheug me nu al op de spulletjes die erbij komen en ik hoop dat het allemaal bevalt.
pi_64891787
quote:
Op zaterdag 10 januari 2009 17:49 schreef Breathtaking het volgende:
Ja ik verheug me nu al op de spulletjes die erbij komen en ik hoop dat het allemaal bevalt.
Er zitten vast wel dingen bij die niet je smaak zijn, maar het is sowieso leuk om dingen uit te proberen
  zaterdag 10 januari 2009 @ 18:30:53 #189
189732 Niara
Whooo hooo!
pi_64892663
Waarom krijgt iedereen er snow fairy bij?
Die heb ik besteld zodat ik aan de 50 euro kwam
pi_64893337
@ dipkip

Dat is balen zeg. Ik hoop dat het zo goed blijft gaan! Ik kan me na dit soort ervaringen goed voorstellen dat je al dat getuttel als wijvengedoe belabelt.... Go lush!
pi_64893362
Niet iedereen krijgt een Snowfairy. maar ik gok dat die wel in zo'n 75% van de gifts zit.
Ach, een extra flesje is toch nooit weg? En zo'n 100 ml flesje is een ideaal kado voor dochtertjes, nichtjes, vriendinnetjes, buurmeisjes etc.....
pi_64893374
Dipkip, fijn dat je velletje hier wel goed op reageert! Hopelijk is het een blijvend effect.
pi_64893918
Zo ja dan ben ik klant voor het leven. Het is echt fantastisch

Meestal reageer ik wel meteen op dingen gelukkig.
pi_64910465
Ja vanmorgen dus weer de reiniger gebruikt en allemaal rode vlekken en geprik

Misschien heb ik teveel gebruikt of het niet snel genoeg afgespoeld maar ik vrees dat ik een andere moet zoeken
pi_64910825
Jammer.
  zondag 11 januari 2009 @ 12:53:03 #196
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_64910911
Ik wil Ice Delight
Oh ik deel ook vaak zepen met iemand anders om te proberen, je doet met een half stuk ook al lang genoeg en zo kan je idd meer dingen proberen, heel handig!
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_64911037
quote:
Op zondag 11 januari 2009 12:36 schreef Dipkip het volgende:
Ja vanmorgen dus weer de reiniger gebruikt en allemaal rode vlekken en geprik

Misschien heb ik teveel gebruikt of het niet snel genoeg afgespoeld maar ik vrees dat ik een andere moet zoeken
Ik zou het zeker nog een kans geven als je huid weer hersteld is.
Minder gebruiken, want de spullen zijn toch best wel sterk en geconcentreerd?

Trouwens, heeft iemand al eens een shower jelly of butter cream bevroren/gekoeld gebruikt? Is dat wat?
pi_64911210
Ja ik geef het over een paar dagen weer een kans... Maar ik denk dat ie gewoon te heftig is voor me, zeker voor dagelijks gebruik.

Iemand een idee welke reiniger van Lush het meest geschikt is voor een gevoelige en droge huid?
  zondag 11 januari 2009 @ 13:06:54 #199
238582 Modepopje
Styleguide.nl
pi_64911276
ik heb tot nu toe alleen dreamcream gebruikt en vind het wel lekker spul!
Neem een kijkje op de vernieuwde Styleguide! www.styleguide.nl
pi_64913944
Voor mensen die nog twijfelen over solid shampoo's; mijn vriend en ik gebruiken het allebij en we vinden het heerlijk!
Ik heb zelf NEW liggen; omdat ik nogal haaruitval heb van na de zwangerschap; denk zal eens proberen; haaruitval is wel minder; maar of dat door de shampoo komt weet ik niet; het mocht ook weleens tijd worden want anders hield ik geen haar meer over (elke dag hele plukken na het wassen/kammen, overal haar; en kriebels erdoor!)
Seanik vind ik eigenlijk lekkerder; die schuimt heerlijk!!!
Ik heb zelf lang haar (nu wel weer een stuk korter sinds de kerst) wat veel klit; en ik was het (vrijwel) dagelijks; shampoo bars gaan hier ook hard! Maar ik kan de solid shampoo dus prima gebruiken bij m'n lange haar; het geeft een schoner en voldaner gevoel dan normale shampoo's; alleen is het wel wat stroever met kammen; zelfs conditioner american cream maakte daarin voor mij weinig uit.
Godiva heb ik zelf nog niet geprobeerd maar die vind ik dus heeeeeel erg lekker ruiken; had hem voor m'n schoonmoeder gekocht; maar wil hem nu zelf ook

Jammer dat ik geen creditcard heb; ben weer toe aan een nieuwe bestelling Maar zie (nu pas helaas) dat nederland ook een aktie heeft lopen.
"Next was Llewella, whose hair matched her jade-colored eyes. For some reason, I knew she was not like the rest of us."
Amber Mae
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 11 januari 2009 @ 14:49:20 #201
163650 Greys
pi_64914333
Ik ga ook addict worden ben ik bang!
Van oh-oh is er een pakketje met samples naar me onderweg

En mijn meneer zit elke week in Aberdeen voor zijn werk (elke week twee dagen ongeveer) en die riep dat er een Lush winkel in de straat van zijn hotel zit! Ohhhhhhh, wat gevaarlijk!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_64916037
Het is gevaarlijk om hier te posten Greys.

Voor je het weet ben je er net zo erg aan toe als ik. Deze foto is van een half jaar geleden, gok ik. Maar inmiddels ben ik ook fan geworden van het douche spul en durf ik geen totaal foto meer te maken van mijn stash. Ik heb 27 BBS-en op dit moment en zo'n 4 liter aan douchegel + de rest aan cremepjes, shampoo etc.,

Ik concludeerde net wel dat mijn badkamer vooral vol staat met party produkten, kerst en retro. Net of het reguliere spul te gewoontjes is geworden of zo....
  † In Memoriam † zondag 11 januari 2009 @ 15:45:31 #203
43556 miss_dynastie
pi_64916248
Ik ben nog erger dan Cat, dus ik durf niet meer denk ik
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 11 januari 2009 @ 15:46:22 #204
163650 Greys
pi_64916280
!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_64916393
Op het 'officiële' Lush forum is een topic waar we achterlijk grote stashes van vooral mensen uit de UK en Amerikanen opsporen en becommentariëren. Miss_Dynastie, dan zijn wij vast nog heel bescheiden.

Hoop ik.
  † In Memoriam † zondag 11 januari 2009 @ 15:53:00 #206
43556 miss_dynastie
pi_64916533
quote:
Op zondag 11 januari 2009 15:48 schreef Cat22 het volgende:
Op het 'officiële' Lush forum is een topic waar we achterlijk grote stashes van vooral mensen uit de UK en Amerikanen opsporen en becommentariëren. Miss_Dynastie, dan zijn wij vast nog heel bescheiden.

Hoop ik.
Nou, nou...
De foto van deze la valt nog wel mee, omdat ie van dichtbij genomen is:

Maar deze foto en la verraadt de echte addict

En da's nog niet eens alles
  zondag 11 januari 2009 @ 16:06:22 #207
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_64917050
Wat heb ik weinig vergeleken met jullie
Ik voel me gelijk weer een stuk beter
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
pi_64917798
Om mezelf even tegen te spreken: ik heb alles maar eens uit de kast gehaald en voila: mijn huidige stash. Met de kerstactie achter de rug heeft hij een flinke update ondergaan en hoef ik de komende maanden écht niets meer te kopen.

pi_64917849
quote:
Op zondag 11 januari 2009 15:53 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Nou, nou...
De foto van deze la valt nog wel mee, omdat ie van dichtbij genomen is:
[ afbeelding ]

Maar deze foto en la verraadt de echte addict
[ afbeelding ]

En da's nog niet eens alles
Oké, jij wint qua BBS-en, maar hoeveel douchespul heb je, huh?
  † In Memoriam † zondag 11 januari 2009 @ 16:41:18 #210
43556 miss_dynastie
pi_64918359
quote:
Op zondag 11 januari 2009 16:27 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Oké, jij wint qua BBS-en, maar hoeveel douchespul heb je, huh?
Uhm, ff denken, uit mijn hoofd dus zal vast niet compleet zijn...2x500 ml taai taai, nog 3 x 250 ml comforter (special), 2x250 ml ghost, 1x 500 ml tramp, 1x 500 ml olivebranch, 2x250 ml ol'blue skies, 2x500 ml butterbal, 1x500 ml RRR, 2x500 ml YYY, onderhand wel iets van 15 jellies geloof ik, mede dankzij al die grabbags en nog een stuk of vijf kleine flesjes denk ik. Oeps
  † In Memoriam † zondag 11 januari 2009 @ 16:42:00 #211
43556 miss_dynastie
pi_64918384
quote:
Op zondag 11 januari 2009 16:26 schreef Cat22 het volgende:
Om mezelf even tegen te spreken: ik heb alles maar eens uit de kast gehaald en voila: mijn huidige stash. Met de kerstactie achter de rug heeft hij een flinke update ondergaan en hoef ik de komende maanden écht niets meer te kopen.

[ afbeelding ]
Nee, het hoeft ook niet, maar het is zo leuk he
pi_64919270
quote:
Op zondag 11 januari 2009 16:42 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Nee, het hoeft ook niet, maar het is zo leuk he
Zucht... ja. Zeker als die 'stomme' UK weer met een party komt. Wat ik nu het meeste bijkoop is badspul, daar ga je ook het snelste doorheen natuurlijk. Douchespul (buiten specials) komt er dit jaar echt niet in. Zeg ik nu.

En maar 2 maal 500 Butterball? Ik had er 4 maal 500....

En ik bedenk me net dat ik mijn spul in de diepvries ben vergeten. Dus tel er nog maar 3 jellies en een gezichts- en haarmasker bij op.

Als verzachtende omstandigheid kan ik aanvoeren dat naar schatting 1/5 van wat op tafel ligt ooit met flinke korting of zelfs gratis is gearriveerd.
pi_64923137
Oooh ik vind Lush er altijd zo leuk uit zien maar ik ben echt een n00b op Lush gebied..
Kunnen jullie mij misschien wat aanraden/aansmeren?
Ik ben 19 jaar, heb een droge huid met eczeem (onder controle trouwens, weinig tot nooit last van met af en toe hormoonzalf smeren ). Ook is mijn huid gevoelig voor agressieve bestanddelen.
Op het moment gebruik ik de aloe dag- en nachtcreme van de body shop, deze bevallen mij in principe goed. Voor boddybutter/lotion heb ik geen vaste merken, gebruik af en toe de palmer cocoa butter, op het moment heb ik cranberry bodybutter van de bodyshop (bij nader inzien niet zo'n hele lekkere geur op mijn huid). Als shampoo en conditioner gebruik ik john frieda brilliant brunette, in principe wel tevreden over maar zou ook graag overstappen naar iets natuurlijkers.
Douchespul is wat er toevallig in de badkamer staat, zou ik ook wel wat speciaals en natuurlijks voor willen!
Ik hou van zachte poederachtige geuren en van frisse, lente-achtige geuren En ohja, ik heb geen bad.
Tips?
pi_64925497
Wat is een party???
quote:
Op zondag 11 januari 2009 14:49 schreef Greys het volgende:
Ik ga ook addict worden ben ik bang!
Yay jij bent een aanwinst voor ieder topic.
quote:
Om mezelf even tegen te spreken: ik heb alles maar eens uit de kast gehaald en voila: mijn huidige stash.
Mijn voorland *snif*
quote:
Op zondag 11 januari 2009 19:05 schreef Sabinee het volgende:
Oooh ik vind Lush er altijd zo leuk uit zien maar ik ben echt een n00b op Lush gebied..
Ik ben 19 jaar, heb een droge huid met eczeem (onder controle trouwens, weinig tot nooit last van met af en toe hormoonzalf smeren ). Ook is mijn huid gevoelig voor agressieve bestanddelen.
Dream cream sowieso. Gebruiken mensen met eczeem en psoriasis graag, het is heel zacht en ruikt ook niet bijzonder, maar is geweldig voor je huid. Het is een dikke bodylotion, je kan m ook als nachtcreme of handcreme gebruiken (dat doe ik, en mn moeder ook).

Als je iets vettigs zoals je bodybutter nodig hebt, kun je de body butters van Lush proberen maar die moet je afspoelen onder de douche. Ik gebruik in plaats daarvan een massage bar voor mijn droge en gevoelige huid en ik vind dat perfect. Het geeft een olieachtig laagje wat redelijk snel intrekt. Ik gebruik m 's avonds voor ik mn pyama aandoe en heb dan overdag een zacht huidje (als ik eerst nog tv ga kijken merk ik dat ie met een half uurtje wel helemaal ingetrokken is, maar ik heb 's ochtends geen half uurtje).

Qua zeep zou je misschien mud flats kunnen proberen, dat vind ik tot nu toe de verzorgendste, ruikt frissig. Misschien is een butter cream ook wel wat voor jou om mee te douchen, die hebben flink veel verzorgende bestanddelen. Ik heb ze alleen zelf nog niet geprobeerd - de douchegels zijn niet erg verzorgend vind ik, die zijn gewoon heerlijk vanwege de geur, maar als jouw huid meer nodig heeft misschien niet handig.
pi_64929118
quote:
Op zondag 11 januari 2009 20:08 schreef Dipkip het volgende:
Wat is een party???
Dat is een actie die via het UK forum wordt aangekondigd.
Meestal doen ze er een paar per jaar en bij elke party worden een paar speciale produkten eenmalig gemaakt. Dat kunnen douchegels zijn (zoals Butterball, die is er normaal alleen in ballistic vorm), BBS-en (zoals Skinny Dip die er als body butter is) of andere produkten.
En in december doen ze een parfum- en lotion party. Dan mag je stemmen wat je favoriete geur is en die wordt dan eenmalig als parfum gemaakt. Afgelopen jaar was het Something Wicked, Tramp, Jungle, Skinny Dip, Comforter en nog eentje die ik nu vergeten ben.

Je kunt orders alleen telefonisch doorgeven (mailorder team UK is heel aardig!) en het kan maar op één of twee dagen. Op het forum worden dan ook allerlei wedstrijdjes georganiseerd.
pi_64929696
quote:
Op zondag 11 januari 2009 19:05 schreef Sabinee het volgende:
Op het moment gebruik ik de aloe dag- en nachtcreme van de body shop, deze bevallen mij in principe goed. Voor boddybutter/lotion heb ik geen vaste merken, gebruik af en toe de palmer cocoa butter, op het moment heb ik cranberry bodybutter van de bodyshop (bij nader inzien niet zo'n hele lekkere geur op mijn huid). Als shampoo en conditioner gebruik ik john frieda brilliant brunette, in principe wel tevreden over maar zou ook graag overstappen naar iets natuurlijkers.
Douchespul is wat er toevallig in de badkamer staat, zou ik ook wel wat speciaals en natuurlijks voor willen!
Ik hou van zachte poederachtige geuren en van frisse, lente-achtige geuren En ohja, ik heb geen bad.
Tips?
Aanvullend op Dipkips antwoord:
Olive Branch douchegel is heel lekker, ruikt naar mandarijntjes. En Dreamwash smoothy is heel mild en zacht. Rub Eub Rub douchegel ruikt naar kersenbloesem, blijft lang op je huid hangen en bevat zeezout voor een lichte schrub. Tramp ruikt naar patchouli en is één van mijn favorieten. Sommigen beschijven hem als een mannelijke lucht, ik vind hem lekker 'groen'.
Jellies: Joy of Jellie (jasmijn) en The Big calm (pina colada!)
Zepen zijn misschien wat te uitdrogend, maar Figs and leaves is erg lekker. Sea vegetable is ook verzorgend en ruikt naar de zee. Sultana of Soap is heel romig, best verzorgend en ruikt naar alle soorten fruit.

Qua shampoo weet ik zo niet wat je het beste kunt gebruiken, misschien Rehab of Seanik (bevat wel zout, kun je daar tegen?) of Squeeky Green. Reincarnate is goed voor brunettes, ik heb hem zelf nooit gebruikt. Veganese als conditioner vind ik briljant (citroen), in de UK kun je Forever in Bloom bestellen, heel mild en heel bloemig. En daar kun je ook Washday Greens aanschaffen, da's echt een stukje gras met een hint van mint op je haar! Oh, en Jungle zul je ook kunnen waarderen. Maar voor deze produkten geldt wel dat ieder zijn eigen werking heeft en je moet kijken wat bij je haar past.

Als je in de buurt van een winkel woont zou je gewoon eens binnen moeten lopen en je daar laten voorlichten. Want ieder velletje en ook iedere neus is anders.
  zondag 11 januari 2009 @ 23:30:02 #217
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_64933909
quote:
Op zondag 11 januari 2009 16:06 schreef MissBliss het volgende:
Wat heb ik weinig vergeleken met jullie
Ik voel me gelijk weer een stuk beter
Dat geldt ook voor mij!
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  zondag 11 januari 2009 @ 23:45:10 #218
47102 Elvi
miemkwien
pi_64934326
quote:
[ afbeelding ]
Wow.... Respect

Voor de mensjes met n gevoelige huid is inderdaad Dream Cream erg fijn. Maar niet over je hele lichaam. Kan in geval van nood ook gebruikt worden op je gezicht
Celestial is écht de enige dagcréme waar ik tegen kan. Ik zit nu op potje 3 en nog steeds geen allergische reactie Meestal ben ik na 1 potje alweer allergisch voor n créme (als ik er al tegen kan). Skin Drink doet bij mij niet veel. Ik moet dan echt 3 tot 4 keer per dag smeren wil ik mn gezicht nog kunnen bewegen (mijn huid is zo droog dat het strak trekt. Na het douchen ben ik net Jerney Kaagman).
  maandag 12 januari 2009 @ 00:00:04 #219
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_64934761
Wij hebben redelijk wat bruisballen gekregen, maar we hebben heul geen bad
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
pi_64938603
Tjonge, bedankt voor de uitgebreide antwoorden!
In principe kan ik wel tegen zout, al heeft het natuurlijk wel een uitdrogende werking. Zeezout is dan wel weer heel erg goed voor mijn huid.
Op het moment zie je helemaal niks aan mijn huid, geen eczeem, geen tot weinig droge plekken. Toch kijk ik wel uit met wat ik gebruik omdat verkeerde verzorging deze reacties wel oproept.
Ik ga zometeen even rustig rondkijken op de site en al jullie tips opzoeken Ik zal jullie laten weten wat het is geworden en of ik ook een addict ga worden!
Joepiee
pi_64940125
Als ik nu wat in mn winkelwagentje flikker komen er nog steeds New Year Goodies te staan... Vraag me af of je ze dan ook krijgt als je bestelt. Als he, áls

Oh en wat ik me ook afvroeg, heeft iemand wel eens Potion bestelt? Ik vraag me af of ik af kan gaan op het plaatje qua de hoeveelheid die je krijgt. Op het plaatje staat een 500 gr. fles en dat vind ik maar als dat niks zegt is het een beetje

[ Bericht 47% gewijzigd door Dipkip op 12-01-2009 09:52:01 ]
pi_64940714
Volgens mij is dat een fles van 500 gram. Die witte en zwarte potten zijn in het algemeen 225 gram.

Wat betreft de New Year goodies, de actie liep gisteren af en ik denk dat ze het systeem nog niet aangepast hebben. Als je snel bent kun je wellicht nog profiteren!
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 12 januari 2009 @ 10:14:42 #223
163650 Greys
pi_64940737
Dipkip! Wat lief!

Cat! Hahahahaaaaaaaa! Die tafel vol met spullen!
(Nu lach ik nog, maar oh jee, straks heb ik dat misschien ook, zo'n berg!)

Miss_Dynastie ook al zo veel in die lades!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  † In Memoriam † maandag 12 januari 2009 @ 10:25:08 #224
43556 miss_dynastie
pi_64940970
quote:
Op maandag 12 januari 2009 09:44 schreef Dipkip het volgende:
Oh en wat ik me ook afvroeg, heeft iemand wel eens Potion bestelt? Ik vraag me af of ik af kan gaan op het plaatje qua de hoeveelheid die je krijgt. Op het plaatje staat een 500 gr. fles en dat vind ik maar als dat niks zegt is het een beetje
Ik heb potion besteld, het zat niet in zo'n pot maar in een fles, maar dan gewoon "ter grootte van" 250 gram. Ook staat ie voor 250 gram op de rekening.
pi_64941175
quote:
Op maandag 12 januari 2009 10:25 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik heb potion besteld, het zat niet in zo'n pot maar in een fles, maar dan gewoon "ter grootte van" 250 gram. Ook staat ie voor 250 gram op de rekening.
Oh das wel jammer, want er staat een plaatje bij van een fles van 500 gram.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')