Het trekt toch vanzelf inquote:Op vrijdag 9 januari 2009 18:22 schreef wyccie het volgende:
Oh zo. Toch jammer van je vriend. Is hij op de hoogte het begrip 'wassen'? Dat plakspul verdwijnt als sneeuw voor de zon met water en zeep.
Het gaat hem om het gevoel aan zn handen. Zegt iequote:Op vrijdag 9 januari 2009 18:22 schreef wyccie het volgende:
Oh zo. Toch jammer van je vriend. Is hij op de hoogte het begrip 'wassen'? Dat plakspul verdwijnt als sneeuw voor de zon met water en zeep.
Ik heb nu Fever en Therapy. Fever is een beetje warm-bloemig, beetje ouderwets geurtje maar wel lekker. Lijkt me wel een die je moet liggen. Therapy ruikt naar lavendel met wat citrus en wat warms er door (kan ik niet helemaal thuisbrengen), die vind ik het lekkerst.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 23:04 schreef Niara het volgende:
Ik denk dat ik binnenkort ook een massage bar ga kopen. Ik weet alleen nog niet welke.
Tips iemand?
Kun je geen foto maken?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 10:54 schreef French het volgende:
Jeej! Ik heb mijn pakketje ook gehad, via RM (uiteindelijk werd het bezorgd doot DHL. 2 januari besteld, 8 januari in huis.
Heb alleen wat (voor mij) ondefiniëerbaar spul erbij gehad. Misschien kunnen de diehard Lushies onder ons dit enigszins verhelderen.![]()
1) rond oranje ding met glitters, voelt hard aan (lijkt mij iets voor in bad) ruikt een beetje kruidig, sinaasappelachtig, in het midden zit een kruidnagel gedrukt.
2) ronde witte bal met gedroogde lavendel. Lijkt op een bruisbal.
Verder kreeg ik (als cadeau) angels delight soap (mierzoet, niet echt mijn ding), snowfairy (ook mierzoet, ik denk dat ik de meiden in mijn klas daar eens blij mee ga maken, vind het echt zo'n meisjesgeurtje vriend vond het trouwens nog wel lekker zei hij..... hmmmm.... apart.... snowfairy (ook zoet), HIWTK-soap (niet echt mijn geur) een een witte chocolade sneeuwman, die vind ik dat wel weer superlekker!
Volgens mij heb ik die bekeken toen ie nog op voorraad was, iets met gember en kruidnagel enzoquote:Op zaterdag 10 januari 2009 11:11 schreef French het volgende:
Als je bij het plaatje lijkt van de retro christmas zie je 'm linksonder staan, Glitters, oranje, kruidnagel in het midden. Bij 'limited edition'.
Alleen hebben ze 'm niet meer op voorraad, dus staat hij ook niet meer met naam en toenaam op de site.
Dus als ik vandaag zou bestellen krijg ik er nog zo'n gratis pakketje bijquote:Op vrijdag 9 januari 2009 16:34 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Ja we bestellen via de engelse site, omdat dat veel goedkoper is (60-70% van de prijs van de nederlandse site gemiddeld).
Die gratis pakketjes zijn van de New Year actie. Misschien als je snel bent krijg je die nog, het loopt tot 11 januari! Als je bijv. voor 30 pond bestelt krijg je voor 10 pond aan producten. Dat zijn geen testers maar echt de producten zoals ze ook zijn als je ze zou kopen. Het is wel een verrassing wat je krijgt, ik kreeg vrijwel alleen maar kerstspul en van van alles een beetje (douchegel, badbruisballen, zeep etc.).
Testertjes kun je schijnbaar de rest van het jaar zomaar krijgen of je kan er ook om vragen (wat geen garantie geeft). Dat weet ik niet precies, want ik heb alleen net na kerst besteld en kreeg dus een cadeaupakketje en geen testers. In de winkels kan je ook testers krijgen, woon je bij een winkel in de buurt?
Handige tips... Ehm, bij sommige producten krijg je een gratis bewaarblik als je twee van het zelfde type bestelt. Ik heb bijv. bij twee massage bars een blikje gekregen waar een massage bar precies in past. Dat is superhandig want anders moet je zelf bakjes kopen of frotten met plastic zakjes. Verder moet je er op letten dat sommige producten (bijv. douche gel) in verschillende maten komen. Standaard staat ie op de middelste van 250 gram, maar je kan m ook lager zetten als je iets uit wil proberen. Dan krijg je 100 gr. en is het goedkoop om uit te proberen. Anders zit je straks met een grote fles van iets wat je niet fijn vind.
Verder moetmoetmoet je een massage bar nemen, die zijn echt geweldig. Therapy is een hele lekkere en ik denk dat de geur bijna iedereen wel zal aanspreken. Verder ligt het nogal aan je smaak. Van wat voor geurtjes hou je? Oh, en heb je een bad of alleen een douche?
Waarschijnlijk welquote:Op zaterdag 10 januari 2009 12:22 schreef Breathtaking het volgende:
Dus als ik vandaag zou bestellen krijg ik er nog zo'n gratis pakketje bij?
Niet cruciaal natuurlijk want de gemiddelde xenos heeft ze ook cheap, maar ik vind het een leuk extraatje.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 12:22 schreef Breathtaking het volgende:
En oké, daar zal ik in ieder geval op lettenvan die bewaarblikjes zijn altijd handig!
Dan denk ik dat jij Fever wel lekker zal vinden (ik ken amor amor trouwens niet). En qua badspul misschien iets met jasmijn? Of met roosjes? Ik heb de amandopondo bubble bar, die ruikt wel heel vrouwelijk, ook wel zwoel maar vrij zacht.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 12:22 schreef Breathtaking het volgende:
Qua geurtjes hou ik wel van zwoele zoete vrouwelijke geurtjesmijn favoriet nu is tentation, de nieuwe versie van amor amor van Cacharel. En ik heb wel een bad maar die is echt miniscuul, al zit ik er alsnog graag in dus
!
Volgens mij moet het zelfs per credit cardquote:Op zaterdag 10 januari 2009 12:22 schreef Breathtaking het volgende:
Ik ben van plan zo te bestellen, zou zonde zijn anders die gratis pakketjes mis te lopen. Betalen kan per creditcard neem ik aan?
bling crosby?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 10:54 schreef French het volgende:
1) rond oranje ding met glitters, voelt hard aan (lijkt mij iets voor in bad) ruikt een beetje kruidig, sinaasappelachtig, in het midden zit een kruidnagel gedrukt.
lavender blissard?quote:2) ronde witte bal met gedroogde lavendel. Lijkt op een bruisbal.
Ja ik ga nu even de hele site uitpluizen en ik zal het zo laten wetenquote:Op zaterdag 10 januari 2009 12:37 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel![]()
[..]
Niet cruciaal natuurlijk want de gemiddelde xenos heeft ze ook cheap, maar ik vind het een leuk extraatje.
[..]
Dan denk ik dat jij Fever wel lekker zal vinden (ik ken amor amor trouwens niet). En qua badspul misschien iets met jasmijn? Of met roosjes? Ik heb de amandopondo bubble bar, die ruikt wel heel vrouwelijk, ook wel zwoel maar vrij zacht.
[..]
Volgens mij moet het zelfs per credit card![]()
Oh misschien nog een tip, je kan op de site reviews lezen en hier http://www.lush.nl/forum/viewtopic.php?t=4177 staan allemaal nederlandse reviews. Niet van alle producten maar wel bijna alle. Ik wou dat ik de reviews had gelezen van een zeep die ik heb gekocht, die is heel bitter en viesruikend, en dat stond idd bij de reviewsdus geen pineapple grunt bestellen dames
Zet je je lijstje hier neer?
Ja ik had gewoon bij adress 1 straat + huisnummer en bij postal code mn postcode. Stond goed op het pakket.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 13:12 schreef Breathtaking het volgende:
Ooh en qua registratie, mijn postcode kan ik gewoon invullen bij postal code neem ik aan? Mijn straat bij adress 1?
Bling Crosby is lekker! Ruikt naar Karma.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 12:54 schreef French het volgende:
thnx miss_dynastie, dit zijn ze inderdaad!
Denk dat je niet de enige bent die nu wil bestellen...quote:Op zaterdag 10 januari 2009 15:28 schreef Breathtaking het volgende:
3/4 van de bestelling aangeklikt, loopt de hele lush site vast!
Ja ik kwam erachter, is gelukt allemaal nu!quote:Op zaterdag 10 januari 2009 15:39 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Denk dat je niet de enige bent die nu wil bestellen...
Als je al aangemeld bent, en je klikt dingen aan om te bestellen, en je gaat van de site af en er weer op dan staan die dingen nog in je mandje als je weer inlogt.
Bling Crosby = Karma BBS. Maar dan metquote:Op zaterdag 10 januari 2009 16:08 schreef French het volgende:
@ cat22
Ruikt 'ie naar karma? Ik vind'm zalig ruiken! Weet ik ook gelijk hoe dat ruikt.
En, bedankt voor de tip! Ik ga straks lekker een voetenbadje maken voor mezelf.
Voor zover ik weet worden verse maskers niet naar Nederland verzonden, dus de BB Seaweed zullen ze er wel afhalen, maar gelukkig komt je cadeau nog niet in gevaar dan.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 15:51 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja ik kwam erachter, is gelukt allemaal nu!
Honey I Washed The Kids
Ice Blue
Vanilla Fountain
Rub Rub Rub
Weight: 250
Sonic Death Monkey
Weight: 100
Yummy Yummy Yummy
Weight: 100
Herbalism
2 x Sweet Japenese Girl
BB Seaweed
2 x Therapy
2 x After 8:30
2x Free Massage Bar Tin
Free £20 New Year Offer
Total: £68.37
Samen met een vriendin van me!
Hm jammerquote:Op zaterdag 10 januari 2009 17:30 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Voor zover ik weet worden verse maskers niet naar Nederland verzonden, dus de BB Seaweed zullen ze er wel afhalen, maar gelukkig komt je cadeau nog niet in gevaar dan.
Ja ik verheug me nu al op de spulletjes die erbij komenquote:Op zaterdag 10 januari 2009 15:58 schreef Dipkip het volgende:
Oeoeoe lekker allemaal zeg!!En dan komen er dus misschien nog kapotte kerstmannen en gemalen suikerspin bij!
Er zitten vast wel dingen bij die niet je smaak zijn, maar het is sowieso leuk om dingen uit te proberenquote:Op zaterdag 10 januari 2009 17:49 schreef Breathtaking het volgende:
Ja ik verheug me nu al op de spulletjes die erbij komenen ik hoop dat het allemaal bevalt.
Ik zou het zeker nog een kans geven als je huid weer hersteld is.quote:Op zondag 11 januari 2009 12:36 schreef Dipkip het volgende:
Ja vanmorgen dus weer de reiniger gebruikt en allemaal rode vlekken en geprik![]()
Misschien heb ik teveel gebruikt of het niet snel genoeg afgespoeld maar ik vrees dat ik een andere moet zoeken
Nou, nou...quote:Op zondag 11 januari 2009 15:48 schreef Cat22 het volgende:
Op het 'officiële' Lush forum is een topic waar we achterlijk grote stashes van vooral mensen uit de UK en Amerikanen opsporen en becommentariëren. Miss_Dynastie, dan zijn wij vast nog heel bescheiden.
Hoop ik.
Oké, jij wint qua BBS-en, maar hoeveel douchespul heb je, huh?quote:Op zondag 11 januari 2009 15:53 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nou, nou...
De foto van deze la valt nog wel mee, omdat ie van dichtbij genomen is:
[ afbeelding ]
Maar deze foto en la verraadt de echte addict
[ afbeelding ]
En da's nog niet eens alles
Uhm, ff denken, uit mijn hoofd dus zal vast niet compleet zijn...2x500 ml taai taai, nog 3 x 250 ml comforter (special), 2x250 ml ghost, 1x 500 ml tramp, 1x 500 ml olivebranch, 2x250 ml ol'blue skies, 2x500 ml butterbal, 1x500 ml RRR, 2x500 ml YYY, onderhand wel iets van 15 jellies geloof ik, mede dankzij al die grabbags en nog een stuk of vijf kleine flesjes denk ik. Oepsquote:Op zondag 11 januari 2009 16:27 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Oké, jij wint qua BBS-en, maar hoeveel douchespul heb je, huh?
Nee, het hoeft ook niet, maar het is zo leuk hequote:Op zondag 11 januari 2009 16:26 schreef Cat22 het volgende:
Om mezelf even tegen te spreken: ik heb alles maar eens uit de kast gehaald en voila: mijn huidige stash.Met de kerstactie achter de rug heeft hij een flinke update ondergaan en hoef ik de komende maanden écht niets meer te kopen.
[ afbeelding ]
Zucht... ja. Zeker als die 'stomme' UK weer met een party komt.quote:Op zondag 11 januari 2009 16:42 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nee, het hoeft ook niet, maar het is zo leuk he
Yayquote:
Mijn voorland *snif*quote:Op zondag 11 januari 2009 16:26 schreef Cat22 het volgende:
Om mezelf even tegen te spreken: ik heb alles maar eens uit de kast gehaald en voila: mijn huidige stash.![]()
Dream cream sowieso. Gebruiken mensen met eczeem en psoriasis graag, het is heel zacht en ruikt ook niet bijzonder, maar is geweldig voor je huid. Het is een dikke bodylotion, je kan m ook als nachtcreme of handcreme gebruiken (dat doe ik, en mn moeder ook).quote:Op zondag 11 januari 2009 19:05 schreef Sabinee het volgende:
Oooh ik vind Lush er altijd zo leuk uit zien maar ik ben echt een n00b op Lush gebied..
Kunnen jullie mij misschien wat aanraden/aansmeren?
Ik ben 19 jaar, heb een droge huid met eczeem (onder controle trouwens, weinig tot nooit last van met af en toe hormoonzalf smeren). Ook is mijn huid gevoelig voor agressieve bestanddelen.
Dat is een actie die via het UK forum wordt aangekondigd.quote:
Aanvullend op Dipkips antwoord:quote:Op zondag 11 januari 2009 19:05 schreef Sabinee het volgende:
Oooh ik vind Lush er altijd zo leuk uit zien maar ik ben echt een n00b op Lush gebied..
Kunnen jullie mij misschien wat aanraden/aansmeren?
Ik ben 19 jaar, heb een droge huid met eczeem (onder controle trouwens, weinig tot nooit last van met af en toe hormoonzalf smeren). Ook is mijn huid gevoelig voor agressieve bestanddelen.
Op het moment gebruik ik de aloe dag- en nachtcreme van de body shop, deze bevallen mij in principe goed. Voor boddybutter/lotion heb ik geen vaste merken, gebruik af en toe de palmer cocoa butter, op het moment heb ik cranberry bodybutter van de bodyshop (bij nader inzien niet zo'n hele lekkere geur op mijn huid). Als shampoo en conditioner gebruik ik john frieda brilliant brunette, in principe wel tevreden over maar zou ook graag overstappen naar iets natuurlijkers.
Douchespul is wat er toevallig in de badkamer staat, zou ik ook wel wat speciaals en natuurlijks voor willen!
Ik hou van zachte poederachtige geuren en van frisse, lente-achtige geurenEn ohja, ik heb geen bad.
Tips?
quote:Op zondag 11 januari 2009 16:06 schreef MissBliss het volgende:
Wat heb ik weinig vergeleken met jullie
Ik voel me gelijk weer een stuk beter
Wow.... Respectquote:
Ik heb potion besteld, het zat niet in zo'n pot maar in een fles, maar dan gewoon "ter grootte van" 250 gram. Ook staat ie voor 250 gram op de rekening.quote:Op maandag 12 januari 2009 09:44 schreef Dipkip het volgende:
Oh en wat ik me ook afvroeg, heeft iemand wel eens Potion bestelt? Ik vraag me af of ik af kan gaan op het plaatje qua de hoeveelheid die je krijgt. Op het plaatje staat een 500 gr. fles en dat vind ikmaar als dat niks zegt is het een beetje
![]()
Ohquote:Op maandag 12 januari 2009 10:25 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik heb potion besteld, het zat niet in zo'n pot maar in een fles, maar dan gewoon "ter grootte van" 250 gram. Ook staat ie voor 250 gram op de rekening.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |