Denk dat je niet de enige bent die nu wil bestellen...quote:Op zaterdag 10 januari 2009 15:28 schreef Breathtaking het volgende:
3/4 van de bestelling aangeklikt, loopt de hele lush site vast!
Ja ik kwam erachter, is gelukt allemaal nu!quote:Op zaterdag 10 januari 2009 15:39 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Denk dat je niet de enige bent die nu wil bestellen...
Als je al aangemeld bent, en je klikt dingen aan om te bestellen, en je gaat van de site af en er weer op dan staan die dingen nog in je mandje als je weer inlogt.
Bling Crosby = Karma BBS. Maar dan metquote:Op zaterdag 10 januari 2009 16:08 schreef French het volgende:
@ cat22
Ruikt 'ie naar karma? Ik vind'm zalig ruiken! Weet ik ook gelijk hoe dat ruikt.
En, bedankt voor de tip! Ik ga straks lekker een voetenbadje maken voor mezelf.
Voor zover ik weet worden verse maskers niet naar Nederland verzonden, dus de BB Seaweed zullen ze er wel afhalen, maar gelukkig komt je cadeau nog niet in gevaar dan.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 15:51 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja ik kwam erachter, is gelukt allemaal nu!
Honey I Washed The Kids
Ice Blue
Vanilla Fountain
Rub Rub Rub
Weight: 250
Sonic Death Monkey
Weight: 100
Yummy Yummy Yummy
Weight: 100
Herbalism
2 x Sweet Japenese Girl
BB Seaweed
2 x Therapy
2 x After 8:30
2x Free Massage Bar Tin
Free £20 New Year Offer
Total: £68.37
Samen met een vriendin van me!
Hm jammerquote:Op zaterdag 10 januari 2009 17:30 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Voor zover ik weet worden verse maskers niet naar Nederland verzonden, dus de BB Seaweed zullen ze er wel afhalen, maar gelukkig komt je cadeau nog niet in gevaar dan.
Ja ik verheug me nu al op de spulletjes die erbij komenquote:Op zaterdag 10 januari 2009 15:58 schreef Dipkip het volgende:
Oeoeoe lekker allemaal zeg!!En dan komen er dus misschien nog kapotte kerstmannen en gemalen suikerspin bij!
Er zitten vast wel dingen bij die niet je smaak zijn, maar het is sowieso leuk om dingen uit te proberenquote:Op zaterdag 10 januari 2009 17:49 schreef Breathtaking het volgende:
Ja ik verheug me nu al op de spulletjes die erbij komenen ik hoop dat het allemaal bevalt.
Ik zou het zeker nog een kans geven als je huid weer hersteld is.quote:Op zondag 11 januari 2009 12:36 schreef Dipkip het volgende:
Ja vanmorgen dus weer de reiniger gebruikt en allemaal rode vlekken en geprik![]()
Misschien heb ik teveel gebruikt of het niet snel genoeg afgespoeld maar ik vrees dat ik een andere moet zoeken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |