abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_64887147
3/4 van de bestelling aangeklikt, loopt de hele lush site vast !
pi_64887479
quote:
Op zaterdag 10 januari 2009 15:28 schreef Breathtaking het volgende:
3/4 van de bestelling aangeklikt, loopt de hele lush site vast !
Denk dat je niet de enige bent die nu wil bestellen...

Als je al aangemeld bent, en je klikt dingen aan om te bestellen, en je gaat van de site af en er weer op dan staan die dingen nog in je mandje als je weer inlogt.
pi_64887835
quote:
Op zaterdag 10 januari 2009 15:39 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Denk dat je niet de enige bent die nu wil bestellen...

Als je al aangemeld bent, en je klikt dingen aan om te bestellen, en je gaat van de site af en er weer op dan staan die dingen nog in je mandje als je weer inlogt.
Ja ik kwam erachter, is gelukt allemaal nu!

Honey I Washed The Kids
Ice Blue
Vanilla Fountain
Rub Rub Rub
Weight: 250
Sonic Death Monkey
Weight: 100
Yummy Yummy Yummy
Herbalism
2 x Sweet Japenese Girl
BB Seaweed
2 x Therapy
2 x After 8:30
2x Free Massage Bar Tin
Free £20 New Year Offer

Total: £68.37

Samen met een vriendin van me !
pi_64888078
Oeoeoe lekker allemaal zeg!! En dan komen er dus misschien nog kapotte kerstmannen en gemalen suikerspin bij!
pi_64888373
@ cat22

Ruikt 'ie naar karma? Ik vind'm zalig ruiken! Weet ik ook gelijk hoe dat ruikt.

En, bedankt voor de tip! Ik ga straks lekker een voetenbadje maken voor mezelf.
pi_64889897
quote:
Op zaterdag 10 januari 2009 16:08 schreef French het volgende:
@ cat22

Ruikt 'ie naar karma? Ik vind'm zalig ruiken! Weet ik ook gelijk hoe dat ruikt.

En, bedankt voor de tip! Ik ga straks lekker een voetenbadje maken voor mezelf.
Bling Crosby = Karma BBS. Maar dan met op z'n buitenkant. Maar die blijven (gelukkig) niet aan je plakken.

Ik ben nu heel decadent een bad aan het laten vollopen waarin straks een halve Frothy verdwijnt en een Ice Delight (forum special van een poosje terug). Vanille-kokos-mintigheid! Ik heb al teveel badstash voor mijn drie voorraaddozen (en dan moet de ontbrekende 20 pond kadodoos nog binnenkomen en een paar prijzen die ik in een loterij op het UK forum heb gewonnen). Ik weiger er dozen bij te kopen dus maak nu maar even wat royaler op.

Het argument 'had je maar minder moeten kopen!' gaat niet op trouwens!
Waarom niet?
Omdat ik dat zeg!

Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_64890350
Minder kopen doe je elke keer al, want je laat de rest van de winkel liggen terwijl je die óók wil kopen Ik tenminste ik heb nu al een interne discussie over het bestedingsbedrag van de volgende keer en of daar dan niet nog één klein dingetje bij kan vreselijk.

Ik hoop dat mn moeder met me samen wil doen, dan kunnen we zeepjes enzo delen. Lekker veel soorten zonder al te veel kosten en accumulerende stash die constant belachelijk gemaakt wordt.

Ik wil ook nog even melden hoe gelukkig ik ben met mn Fresh Farmacy gezichtsreiniger Dream Cream gezichtscreme combinatie. In jaren niet zo'n mooie huid gehad en dat al na een paar dagen heb ik toch al die jaren ongelijk gehad over die 'wijvenonzin'
pi_64890579
wijvenonzin?
  † In Memoriam † zaterdag 10 januari 2009 @ 17:30:23 #184
43556 miss_dynastie
pi_64890710
quote:
Op zaterdag 10 januari 2009 15:51 schreef Breathtaking het volgende:

[..]

Ja ik kwam erachter, is gelukt allemaal nu!

Honey I Washed The Kids
Ice Blue
Vanilla Fountain
Rub Rub Rub
Weight: 250
Sonic Death Monkey
Yummy Yummy Yummy
Herbalism
2 x Sweet Japenese Girl
BB Seaweed
2 x Therapy
2 x After 8:30
2x Free Massage Bar Tin
Free £20 New Year Offer

Total: £68.37

Samen met een vriendin van me !
Voor zover ik weet worden verse maskers niet naar Nederland verzonden, dus de BB Seaweed zullen ze er wel afhalen, maar gelukkig komt je cadeau nog niet in gevaar dan.
pi_64890807
Ja ik vond het wijvenonzin. Omdat ik het niet prettig vond te gebruiken, en als ik het gebruikte (meestal de net te goedkope, net te chemische varianten) werd mn huid er meestal alleen maar slechter van. Ik heb een gevoelige huid en ik kan niet tegen bepaalde toevoegingen. Bijvoorbeeld van Guhl shampoo krijg ik blaren

Juist de allergoedkoopste producten gingen vaak nog wel redelijk, maar ik gebruikte alleen het hoognodige (tandpasta, deo, douchegel, shampoo, cremespoeling). Alles wat verder ging dan dat soort dingen of ingewikkelde ingredienten had deed ik af als wijvengedoe en / of chemotherapie (kreeg een tester van clinique... liep 4 dagen met knalrode vlekken... voor de gevoelige huid MN REET ).

Dus het is voor mij nieuw om producten te hebben die echt wat voor me doen en die ik ook lekker vind om te gebruiken. Ik bedoel, ik heb nu zín om straks mn gezicht schoon te maken. Dat wilde ik nooit, want het deed pijn. Dus ik deed het al jaren niet, ook niet als ik make-up gebruikt had. Superslecht, maar ja als je nooit verbetering ziet als je het een tijdje wel doet....

Ik hoop maar dat het zo blijft en dat ik niet over een paar weken alsnog reageer
pi_64891313
quote:
Op zaterdag 10 januari 2009 17:30 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Voor zover ik weet worden verse maskers niet naar Nederland verzonden, dus de BB Seaweed zullen ze er wel afhalen, maar gelukkig komt je cadeau nog niet in gevaar dan.
Hm jammer voor de vriendin die samen met me bestelt dan, hij was niet van mij !
pi_64891329
quote:
Op zaterdag 10 januari 2009 15:58 schreef Dipkip het volgende:
Oeoeoe lekker allemaal zeg!! En dan komen er dus misschien nog kapotte kerstmannen en gemalen suikerspin bij!
Ja ik verheug me nu al op de spulletjes die erbij komen en ik hoop dat het allemaal bevalt.
pi_64891787
quote:
Op zaterdag 10 januari 2009 17:49 schreef Breathtaking het volgende:
Ja ik verheug me nu al op de spulletjes die erbij komen en ik hoop dat het allemaal bevalt.
Er zitten vast wel dingen bij die niet je smaak zijn, maar het is sowieso leuk om dingen uit te proberen
  zaterdag 10 januari 2009 @ 18:30:53 #189
189732 Niara
Whooo hooo!
pi_64892663
Waarom krijgt iedereen er snow fairy bij?
Die heb ik besteld zodat ik aan de 50 euro kwam
pi_64893337
@ dipkip

Dat is balen zeg. Ik hoop dat het zo goed blijft gaan! Ik kan me na dit soort ervaringen goed voorstellen dat je al dat getuttel als wijvengedoe belabelt.... Go lush!
pi_64893362
Niet iedereen krijgt een Snowfairy. maar ik gok dat die wel in zo'n 75% van de gifts zit.
Ach, een extra flesje is toch nooit weg? En zo'n 100 ml flesje is een ideaal kado voor dochtertjes, nichtjes, vriendinnetjes, buurmeisjes etc.....
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_64893374
Dipkip, fijn dat je velletje hier wel goed op reageert! Hopelijk is het een blijvend effect.
pi_64893918
Zo ja dan ben ik klant voor het leven. Het is echt fantastisch

Meestal reageer ik wel meteen op dingen gelukkig.
pi_64910465
Ja vanmorgen dus weer de reiniger gebruikt en allemaal rode vlekken en geprik

Misschien heb ik teveel gebruikt of het niet snel genoeg afgespoeld maar ik vrees dat ik een andere moet zoeken
pi_64910825
Jammer.
  zondag 11 januari 2009 @ 12:53:03 #196
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_64910911
Ik wil Ice Delight
Oh ik deel ook vaak zepen met iemand anders om te proberen, je doet met een half stuk ook al lang genoeg en zo kan je idd meer dingen proberen, heel handig!
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_64911037
quote:
Op zondag 11 januari 2009 12:36 schreef Dipkip het volgende:
Ja vanmorgen dus weer de reiniger gebruikt en allemaal rode vlekken en geprik

Misschien heb ik teveel gebruikt of het niet snel genoeg afgespoeld maar ik vrees dat ik een andere moet zoeken
Ik zou het zeker nog een kans geven als je huid weer hersteld is.
Minder gebruiken, want de spullen zijn toch best wel sterk en geconcentreerd?

Trouwens, heeft iemand al eens een shower jelly of butter cream bevroren/gekoeld gebruikt? Is dat wat?
pi_64911210
Ja ik geef het over een paar dagen weer een kans... Maar ik denk dat ie gewoon te heftig is voor me, zeker voor dagelijks gebruik.

Iemand een idee welke reiniger van Lush het meest geschikt is voor een gevoelige en droge huid?
  zondag 11 januari 2009 @ 13:06:54 #199
238582 Modepopje
Styleguide.nl
pi_64911276
ik heb tot nu toe alleen dreamcream gebruikt en vind het wel lekker spul!
Neem een kijkje op de vernieuwde Styleguide! www.styleguide.nl
pi_64913944
Voor mensen die nog twijfelen over solid shampoo's; mijn vriend en ik gebruiken het allebij en we vinden het heerlijk!
Ik heb zelf NEW liggen; omdat ik nogal haaruitval heb van na de zwangerschap; denk zal eens proberen; haaruitval is wel minder; maar of dat door de shampoo komt weet ik niet; het mocht ook weleens tijd worden want anders hield ik geen haar meer over (elke dag hele plukken na het wassen/kammen, overal haar; en kriebels erdoor!)
Seanik vind ik eigenlijk lekkerder; die schuimt heerlijk!!!
Ik heb zelf lang haar (nu wel weer een stuk korter sinds de kerst) wat veel klit; en ik was het (vrijwel) dagelijks; shampoo bars gaan hier ook hard! Maar ik kan de solid shampoo dus prima gebruiken bij m'n lange haar; het geeft een schoner en voldaner gevoel dan normale shampoo's; alleen is het wel wat stroever met kammen; zelfs conditioner american cream maakte daarin voor mij weinig uit.
Godiva heb ik zelf nog niet geprobeerd maar die vind ik dus heeeeeel erg lekker ruiken; had hem voor m'n schoonmoeder gekocht; maar wil hem nu zelf ook

Jammer dat ik geen creditcard heb; ben weer toe aan een nieuwe bestelling Maar zie (nu pas helaas) dat nederland ook een aktie heeft lopen.
"Next was Llewella, whose hair matched her jade-colored eyes. For some reason, I knew she was not like the rest of us."
Amber Mae
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')