Vond ik ook; beetje jammer van al die bruisballenquote:Op dinsdag 13 januari 2009 14:22 schreef oh-oh het volgende:
Best jammer dat je bij t bestellen niet aan kan geven ivm de goodies of je wel of niet een bad hebt eigenlijk.
Vond je?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 15:15 schreef oh-oh het volgende:
Ik vond die Chocolat Santa in bad echt een grote tegenvaller, die rook echt nergens naar.
Tja, die spullen waren gratis.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 15:31 schreef oh-oh het volgende:Die dingen zijn al zo duur, dan ga je dr toch niet nog iets anders bijgooien?
En tja, de marzibain is zo lekker, geen wonder dat jouw santa wel lekker was![]()
Ik hoop zelf wel op die strawberry santa jelly als goody, daar ben ik echt heel benieuwd naar.
Maar ik heb samen met die vriendin besteld en zij heeft geen bad en ik wel, dus ik vrees dat ik alle badrommel opgeduwd krijg.
Die zat helaas ook in mijn giftsetje, 1 flesje is meer dan genoegquote:Op dinsdag 13 januari 2009 14:02 schreef Dipkip het volgende:
Hoe lijkt Snowfairy je? Hij is mij echt te zoet.
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 15:41 schreef oh-oh het volgende:
Oh nou dan denk ik dat ik m dus echt wel lekker vind want ik ben dol op Godmother, Rockstar, Snowfairy en Angel's Delight, het kan mij echt amper zoet genoeg zijn.
Amandopondo lijkt me wel romantisch, en ook neutraal genoeg voor mn vriend die niet zo van de hele heftige geuren is. Ik heb hem al binnen en hij ruikt ook een beetje... mja saai.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 16:38 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb ook een amandopondo in mn bestelling en een gentl lentil
Kun je dat? Eén ding kopen daar?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:29 schreef DanseMacabre het volgende:
Ik ga morgen even langs de lush om één bbs te halen
Nietsquote:Op woensdag 14 januari 2009 10:06 schreef oh-oh het volgende:
Hoopt mee!
Wat heb je zelf eigenlijk besteld???
Heb je dat allemaal besteld?quote:Op woensdag 14 januari 2009 10:39 schreef Breathtaking het volgende:
[ afbeelding ]
Wanneer denken jullie dat mijn pakketje aan zal komen? Ik heb zaterdag dus besteld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |