Rustig ademhalen en eerst even snuffelen straks haha.quote:Op maandag 12 januari 2009 16:36 schreef Greys het volgende:
Ik zal wel een paniekvogel zijn, maar ik weet dus nu al niet meer wat ik nou moet doen en doorgeven aan Heer G. Zie door de bomen het bos niet meerHadden jullie dat niet in het begin?
En wat moet ik hem er dan in godsnaam bij laten uitzoeken voor die actie?
Oh maar wacht, als het goed is liggen er straks als ik thuis kom de samples van oh-oh. Dan ga ik snuffelen, opschrijven wat ik lekker vind en dan eens op de site kijken per welke hoeveelheid je zoiets eigenlijk koopt. En dan een soort bestelling aan Heer G doorgeven en dan nog bedenken wat hij daarbij uit moet zoeken als hij boven de 20 pond (echt wel!) gaat komen.
/paniekvogel
quote:Op maandag 12 januari 2009 15:40 schreef Dipkip het volgende:
Ik heb wel een beloning verdient
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus vanavond ga ik weer bestellen uit engeland![]()
alleen krijg ik het gewicht onmogelijk onder de beruchte DHL-grens en zit ik nu dus enorm te twijfelen of ik het er op zal wagen met DHL... Misschien toch maar over twee pakketen verdelen en door TNT laten bezorgen, scheelt maar 4 euro....
Alweer????
Ik wacht nog steeds op mn eerste pakket en weet al wat ik nog meer wil
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
Jaquote:Op maandag 12 januari 2009 16:36 schreef Greys het volgende:
Ik zal wel een paniekvogel zijn, maar ik weet dus nu al niet meer wat ik nou moet doen en doorgeven aan Heer G. Zie door de bomen het bos niet meer![]()
Sprak de vrouw die haar honden wast met Lushquote:Op maandag 12 januari 2009 17:01 schreef oh-oh het volgende:
Alweer????
Ik wacht nog steeds op mn eerste pakket en weet al wat ik nog meer wil
Hopelijk heb je een bad.quote:Op maandag 12 januari 2009 22:38 schreef edithbrel het volgende:
Oehlala, heb net mijn enorme pakket binnen, hééérlijk!
De gifts:
-Chocolate Santa
-Grooot stuk Honey I washed the kids
-Een roze stuk (voor in bad?) met allemaal blauwe, groene, gele en oranje stukjes papier (??) erdoor
-Een rood stuk (ik denk ook voor in bad) met heel veel rode glitters
-Een flesje Snowfairy van 100g
-Plum Duff
-Gold, Frankincense and Beer shower jelly
-én Snowcake zeep!
Keiveel! Ik vind Dreamwash echt stinken, net als Skin drink. Maaar ik ga ze wel gewoon gebruiken want volgens mij werken ze wel. Voor de rest ruikt alles heerlijk en spring ik nu fijn onder de douche met m'n nieuwe spulletjes... Hoera!
Super dat je hem nu hebt!!quote:Op dinsdag 13 januari 2009 11:09 schreef Cat22 het volgende:
Schiet mij maar lek!Mijn ontbrekende gift is gearriveerd.
Tony mailt me persoonlijk dat het pakje via RM is verstuurd, ik kom aanfietsen, staat de DHL bus op de stoep! Met die aardige chauffeur die vorige week het pakket op het verkeerde huisnummer bezorgde, wist mijn adres blijkbaar nu wel te vinden.![]()
Maar hoe komt DHL aan mijn pakje? Blijkbaar kun je er gewoon niet omheen, maar ik ga het maar weer eens feedbacken aan mijn goede vriend Tony.
Pakketje was verder redelijk in orde, op een verkruimelde Marzibain na.
Ik had:
- Marzibain
- Snowcake zeep
- 100 ml Snowfairy
- Secret Santa
- Chocolate Santa
- Snow showers jelly
- GF&B jelly
Ik had stiekum gehoopt op Christmas Kisses, Plum Duff of Witches Ball, maar je kunt niet alles hebben. Ik = tevreden.
Ik heb van die tot nu toe alleen de Witches Ball en die wil ik wel zelf (had ik besteld, niet gekregen, en daar is moeders óók al jaloersig op)quote:Op dinsdag 13 januari 2009 12:59 schreef Cat22 het volgende:
Je mag die Snowcake sowieso wel hebben hoor, ook al krijg je er nog één in je pakketje. Ik ben echt niet van de zeep en dinnetje die fan is, is al voorzien door mij. Als jij iets als Plum Duff, Ruby Red Slippers, Christmas Kisses, Magic of Witches Ball hebt en kunt missen komen we er wel aan uit.
Hoe lijkt Snowfairy je? Hij is mij echt te zoet.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 13:05 schreef edithbrel het volgende:
Uhm ja ik heb dus geen bad, iemand ruilen misschien? Heb dus dit:
-Chocolate Santa
-Christmas morning
-Ruby red slippers
-Plum Duff
Evt wil ik ook wel van Skin Drink af, toch te vettig. Heeft er iemand een suggestie voor een andere dagcrème voor de jonge+droge+onregelmatige+puistjeszonuendan+gevoelige+heledunne huid...?
Je moet niks afgeven waar je zelf gek op bent! Ik heb al drie heksenballen liggen met een vierde onderweg.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 14:02 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Ik heb van die tot nu toe alleen de Witches Ball en die wil ik wel zelf (had ik besteld, niet gekregen, en daar is moeders óók al jaloersig op)ik heb wel een kortingsding van 10% over, maar misschien kom je daar al in om?
[..]
Hoe lijkt Snowfairy je? Hij is mij echt te zoet.
LOL dan hou ik die lekker voor mezelfquote:Op dinsdag 13 januari 2009 14:09 schreef Cat22 het volgende:
Je moet niks afgeven waar je zelf gek op bent! Ik heb al drie heksenballen liggen met een vierde onderweg.
Een kortingsbon daar kan ik ook niet zoveel mee, net de tweede ontvangen dus daar kan ik wel mee vooruit.
De snowfairyvraag was voor edithbrel, ik had zien staan dat jij al snowfairy hebt. Maar misschien is zij een meisjesmeisje en ze heeft geen bad, dus kan ik haar er blij mee makenquote:Op dinsdag 13 januari 2009 14:09 schreef Cat22 het volgende:
En Snowfairy: ik doe 1 jaar met 1 100 ml flesje, en heb er nu 6 staan na al die gift sets (en een eerdere weggeef-aankoop).![]()
3 gaan er naar vriendinnetjes/nichtjes/buurmeisjes maar ik ben dus al ruim voorzien.Probeer die trouwens maar eens zelf onder de douche. Ik vind hem veel te zoet ruiken, maar onder de douche is hij opeens best lekker. Voor een keer. En anders kun je er fijne handwasjes mee doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |