abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_64955105
Van welke geuren houd je? Kruidig, fris, citroen, iets anders?
Ik kan je ook nog wat dingetjes sturen, moet je het wel snel zeggen, anders haalt de post het niet.

Ik zou rustig aan beginnen, kleine flesjes douchegel, een shampoo blokje, één of meer BBS-en en bruisballen. En laat hem zielig kijken en om proefjes vragen (bij zeep werkt dat prima, maar van ander spul maken ze ook wle wat), dan komt hij vast overladen de winkel uit!
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  maandag 12 januari 2009 @ 17:00:48 #252
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_64955602
quote:
Op maandag 12 januari 2009 16:36 schreef Greys het volgende:
Ik zal wel een paniekvogel zijn, maar ik weet dus nu al niet meer wat ik nou moet doen en doorgeven aan Heer G. Zie door de bomen het bos niet meer Hadden jullie dat niet in het begin?

En wat moet ik hem er dan in godsnaam bij laten uitzoeken voor die actie?

Oh maar wacht, als het goed is liggen er straks als ik thuis kom de samples van oh-oh. Dan ga ik snuffelen, opschrijven wat ik lekker vind en dan eens op de site kijken per welke hoeveelheid je zoiets eigenlijk koopt. En dan een soort bestelling aan Heer G doorgeven en dan nog bedenken wat hij daarbij uit moet zoeken als hij boven de 20 pond (echt wel! ) gaat komen.

/paniekvogel
Rustig ademhalen en eerst even snuffelen straks haha.
Ik baal nu dat ik jou niet ook karma gestuurd heb zeg
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  maandag 12 januari 2009 @ 17:01:43 #253
176471 oh-oh
pi_64955646
quote:
Op maandag 12 januari 2009 15:40 schreef Dipkip het volgende:
Ik heb wel een beloning verdient
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dus vanavond ga ik weer bestellen uit engeland alleen krijg ik het gewicht onmogelijk onder de beruchte DHL-grens en zit ik nu dus enorm te twijfelen of ik het er op zal wagen met DHL... Misschien toch maar over twee pakketen verdelen en door TNT laten bezorgen, scheelt maar 4 euro....
Alweer????
Ik wacht nog steeds op mn eerste pakket en weet al wat ik nog meer wil
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_64955738
Ik ben het met je eens hoor Dipkip. Als je zo hard gewerkt hebt, heb je een extra bestelling verdiend.
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  maandag 12 januari 2009 @ 17:04:21 #255
176471 oh-oh
pi_64955768
Absoluut hoor!
( Groucho Marx )
pi_64956375
quote:
Op maandag 12 januari 2009 16:36 schreef Greys het volgende:
Ik zal wel een paniekvogel zijn, maar ik weet dus nu al niet meer wat ik nou moet doen en doorgeven aan Heer G. Zie door de bomen het bos niet meer
Ja had ik ook.

Wat je moet doen: bedenken wat je graag van Lush wil (ik had de eerste keer zoiets van laat de shampoos enzo nog maar even, ik wil een zeep, een douchegel, 2 badspullies, een reiniger en een creme).

Dan ga je gewoon zoeken welke beschrijvingen je aanspreken. Wij kunnen wel heel iets anders lekker vinden dan jij, wat ik geweldig vind (SDM!!!) vinden anderen weer ruk. Bij de UK site staan er ook reviews bij, of je kan hier posten van, ik wil een citroenige zeep maar is nou Bohemian lekkerder of Mud Flats. Zo werk je je lijstje af en je komt gegarandeerd dingen tegen die er niet op stonden maar die je toch móet hebben.

Als je dan een verlanglijstje hebt smijt je hem hier neer en zeggen wij wel van doe die maar niet, of
goeie smaak Greys!!

In de winkel moet Heer Greys gewoon de spullen die jij opschrijft pakken (of zich laten helpen) en dan om hulp vragen bij de goodies. Laat hem maar zeggen dat het je eerste Lush spul is, de verkopers zijn zo aardig en zo Lush fan, die zoeken vast iets heel lekkers voor je uit je kunt je daar moeilijk op voorbereiden want je weet niet waar hij keus uit heeft straks.

Niet panieken, juist genieten er zal sowieso iets bij zitten wat je het einde vind en iets wat je wat minder vind dan gehoopt, moet je maar denken. Je kan niet meteen je eigen top 3 vinden zonder uit te proberen.
quote:
Op maandag 12 januari 2009 17:01 schreef oh-oh het volgende:
Alweer????
Ik wacht nog steeds op mn eerste pakket en weet al wat ik nog meer wil
Sprak de vrouw die haar honden wast met Lush Ik heb het nódig. Ik was mn haar nog met bloeddorstige chemicalieen. Mn moeder dreigt mijn Karmazeep in haar handtasje te laten verdwijnen.

Plus dat ik geld wat ik heb gehad met kerst, opzij had gezet voor dure studieboeken, die nu ineens maar 28 euro blijken te kosten. En ik heb er wat bij gegooit voor een verjaardag van een vriendin over een kleine maand. Moet ik nog meer verzinnen om het te verantwoorden?
pi_64957929
Ik heb echt zo'n lijst gemaakt met wat ik allemaal wilde hebben. Ging ik op het forum kijken in het reviewforum.
pi_64970642
Oehlala, heb net mijn enorme pakket binnen, hééérlijk!
De gifts:
-Chocolate Santa
-Grooot stuk Honey I washed the kids
-Een roze stuk (voor in bad?) met allemaal blauwe, groene, gele en oranje stukjes papier (??) erdoor
-Een rood stuk (ik denk ook voor in bad) met heel veel rode glitters
-Een flesje Snowfairy van 100g
-Plum Duff
-Gold, Frankincense and Beer shower jelly
-én Snowcake zeep!

Keiveel! Ik vind Dreamwash echt stinken, net als Skin drink. Maaar ik ga ze wel gewoon gebruiken want volgens mij werken ze wel. Voor de rest ruikt alles heerlijk en spring ik nu fijn onder de douche met m'n nieuwe spulletjes... Hoera!
pi_64971257
quote:
Op maandag 12 januari 2009 22:38 schreef edithbrel het volgende:
Oehlala, heb net mijn enorme pakket binnen, hééérlijk!
De gifts:
-Chocolate Santa
-Grooot stuk Honey I washed the kids
-Een roze stuk (voor in bad?) met allemaal blauwe, groene, gele en oranje stukjes papier (??) erdoor
-Een rood stuk (ik denk ook voor in bad) met heel veel rode glitters
-Een flesje Snowfairy van 100g
-Plum Duff
-Gold, Frankincense and Beer shower jelly
-én Snowcake zeep!

Keiveel! Ik vind Dreamwash echt stinken, net als Skin drink. Maaar ik ga ze wel gewoon gebruiken want volgens mij werken ze wel. Voor de rest ruikt alles heerlijk en spring ik nu fijn onder de douche met m'n nieuwe spulletjes... Hoera!
Hopelijk heb je een bad.
Roze = Christmas Morning: in bad de helft verkruimelen onder de lopende kraan en vervolgens lekker in het schuim duiken. En de rest gebruiken bij een volgende baddersessie, Kan makkelijk.
Rood = Ruby Red Slippers: zelfde recept. De glitters blijven niet aan je plakken.

Lekker pakket hoor, geniet ervan!

Ik denk trouwens dat je de Secret Santa gift hebt gekregen? Vergeet dan niet de 10% kortingsvoucher uit het doosje te halen! Kun je in Nederland en de UK inwisselen.
pi_64973464
Het is maar goed dat ik vandaag een kast in elkaar heb gezet er komt echt een énorme doos deze kant op
  dinsdag 13 januari 2009 @ 00:07:19 #261
176471 oh-oh
pi_64975161
Ja maar Dipkip, ik heb het heus ook nodig!
Voor de hondjes net zo hard als voor mezelf, die hebben delicate velletjes , dat was je toch niet met hondenshampoo of andere chemische zooi
( Groucho Marx )
pi_64979721
Crosspost:
Help: nog een aanbieding in de winkels. Voor 10 pond krijg je:

2x Mini Ultrabland = gezichtreiniger in een klein blikje (ter grootte van de Solid perfume)
2x Mini Toner tab = tabletjes die je in water gooit zodat je een stoombadje voor je gezicht krijgt
1x Fresh Face Mask = gezichtsmasker
2x Mini Moisturisers = cremepjes
2x Muslin Face Cloth = gezichtsdoekjes

Actie loopt tot 25 januari. Dus als je nog iemand kent in de UK......
pi_64982531
Schiet mij maar lek! Mijn ontbrekende gift is gearriveerd.

Tony mailt me persoonlijk dat het pakje via RM is verstuurd, ik kom aanfietsen, staat de DHL bus op de stoep! Met die aardige chauffeur die vorige week het pakket op het verkeerde huisnummer bezorgde, wist mijn adres blijkbaar nu wel te vinden.

Maar hoe komt DHL aan mijn pakje? Blijkbaar kun je er gewoon niet omheen, maar ik ga het maar weer eens feedbacken aan mijn goede vriend Tony.

Pakketje was verder redelijk in orde, op een verkruimelde Marzibain na.

Ik had:
- Marzibain
- Snowcake zeep
- 100 ml Snowfairy
- Secret Santa
- Chocolate Santa
- Snow showers jelly
- GF&B jelly

Ik had stiekum gehoopt op Christmas Kisses, Plum Duff of Witches Ball, maar je kunt niet alles hebben. Ik = tevreden.
pi_64985268
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 11:09 schreef Cat22 het volgende:
Schiet mij maar lek! Mijn ontbrekende gift is gearriveerd.

Tony mailt me persoonlijk dat het pakje via RM is verstuurd, ik kom aanfietsen, staat de DHL bus op de stoep! Met die aardige chauffeur die vorige week het pakket op het verkeerde huisnummer bezorgde, wist mijn adres blijkbaar nu wel te vinden.

Maar hoe komt DHL aan mijn pakje? Blijkbaar kun je er gewoon niet omheen, maar ik ga het maar weer eens feedbacken aan mijn goede vriend Tony.

Pakketje was verder redelijk in orde, op een verkruimelde Marzibain na.

Ik had:
- Marzibain
- Snowcake zeep
- 100 ml Snowfairy
- Secret Santa
- Chocolate Santa
- Snow showers jelly
- GF&B jelly

Ik had stiekum gehoopt op Christmas Kisses, Plum Duff of Witches Ball, maar je kunt niet alles hebben. Ik = tevreden.
Super dat je hem nu hebt!!

Ik hoop zó dat ik er nu ook Snowcake bij heb zitten. Mijn moeder is gek op Snowcake en ik kwam er eergister pas achter dat dat een seizoensartikel is ze wilde graag 3 blokken bij me bestellen. Ik vind m ook lekker maar als er Snowcake bij mn goodies zit gaat die met een strikje dr om naar mamadipkip.

Gelukkig maakt ze een redelijke kans gezien dat er 30 pond aan goodies aan komt
pi_64985446
En anders mag je wel wat met mij ruilen. Ik heb de douchegel al en ben niet zo van de zeepjes.
pi_64986236
Oh super!! Dan hoop ik dat ik een van jouw wensen in mn goodies heb mn moeder houdt meer van zeep onder de douche, en ze was verliefd geworden op hoe dr toilet rook toen ze er Snowcake had.
pi_64986598
Je zou ook een Marzibain BBS kunnen bestellen, dis zit in de retro sectie. Ruikt precies naar Snowcake/Smitten! Alleen ben ik er minder onder de indruk van in bad, dan ruikt hij niet sterk. Maar je kunt hem oplossen in wat water: homemade Snowcake douchegel! En hij is prima om te mixen met een andere BBS. En dat ga ik maar doen want ik kreeg reactie op mijn feedback: ze sturen een nieuwe Marzibain! Gaan ze een hele doos maken voor één BBS.
Daarom houd ik ook van Lush: er gaat regelmatig iets fout, maar ze doen er alles aan om het recht te zetten.

Je mag die Snowcake sowieso wel hebben hoor, ook al krijg je er nog één in je pakketje. Ik ben echt niet van de zeep en dinnetje die fan is, is al voorzien door mij. Als jij iets als Plum Duff, Ruby Red Slippers, Christmas Kisses, Magic of Witches Ball hebt en kunt missen komen we er wel aan uit.
pi_64986768
Uhm ja ik heb dus geen bad, iemand ruilen misschien? Heb dus dit:

-Chocolate Santa
-Christmas morning
-Ruby red slippers
-Plum Duff

Evt wil ik ook wel van Skin Drink af, toch te vettig. Heeft er iemand een suggestie voor een andere dagcrème voor de jonge+droge+onregelmatige+puistjeszonuendan+gevoelige+heledunne huid...?
pi_64988847
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 12:59 schreef Cat22 het volgende:
Je mag die Snowcake sowieso wel hebben hoor, ook al krijg je er nog één in je pakketje. Ik ben echt niet van de zeep en dinnetje die fan is, is al voorzien door mij. Als jij iets als Plum Duff, Ruby Red Slippers, Christmas Kisses, Magic of Witches Ball hebt en kunt missen komen we er wel aan uit.
Ik heb van die tot nu toe alleen de Witches Ball en die wil ik wel zelf (had ik besteld, niet gekregen, en daar is moeders óók al jaloersig op) ik heb wel een kortingsding van 10% over, maar misschien kom je daar al in om?
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 13:05 schreef edithbrel het volgende:
Uhm ja ik heb dus geen bad, iemand ruilen misschien? Heb dus dit:

-Chocolate Santa
-Christmas morning
-Ruby red slippers
-Plum Duff

Evt wil ik ook wel van Skin Drink af, toch te vettig. Heeft er iemand een suggestie voor een andere dagcrème voor de jonge+droge+onregelmatige+puistjeszonuendan+gevoelige+heledunne huid...?
Hoe lijkt Snowfairy je? Hij is mij echt te zoet.
pi_64989087
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 14:02 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Ik heb van die tot nu toe alleen de Witches Ball en die wil ik wel zelf (had ik besteld, niet gekregen, en daar is moeders óók al jaloersig op) ik heb wel een kortingsding van 10% over, maar misschien kom je daar al in om?
[..]

Hoe lijkt Snowfairy je? Hij is mij echt te zoet.
Je moet niks afgeven waar je zelf gek op bent! Ik heb al drie heksenballen liggen met een vierde onderweg.
Een kortingsbon daar kan ik ook niet zoveel mee, net de tweede ontvangen dus daar kan ik wel mee vooruit.

En Snowfairy: ik doe 1 jaar met 1 100 ml flesje, en heb er nu 6 staan na al die gift sets (en een eerdere weggeef-aankoop).
3 gaan er naar vriendinnetjes/nichtjes/buurmeisjes maar ik ben dus al ruim voorzien. Probeer die trouwens maar eens zelf onder de douche. Ik vind hem veel te zoet ruiken, maar onder de douche is hij opeens best lekker. Voor een keer. En anders kun je er fijne handwasjes mee doen.
  dinsdag 13 januari 2009 @ 14:13:22 #271
189732 Niara
Whooo hooo!
pi_64989218
Wow Cat22 je hebt veel geluk en ook een beetje lef.
Ik ben wel een beetje jaloers hoor. En vooral op je Lush verzameling.

En bah. Vorige week dinsdag op de Nederlandse Lush site wat besteld en het is er nu nog niet :/
pi_64989420
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 14:09 schreef Cat22 het volgende:
Je moet niks afgeven waar je zelf gek op bent! Ik heb al drie heksenballen liggen met een vierde onderweg.
Een kortingsbon daar kan ik ook niet zoveel mee, net de tweede ontvangen dus daar kan ik wel mee vooruit.
LOL dan hou ik die lekker voor mezelf
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 14:09 schreef Cat22 het volgende:
En Snowfairy: ik doe 1 jaar met 1 100 ml flesje, en heb er nu 6 staan na al die gift sets (en een eerdere weggeef-aankoop).
3 gaan er naar vriendinnetjes/nichtjes/buurmeisjes maar ik ben dus al ruim voorzien. Probeer die trouwens maar eens zelf onder de douche. Ik vind hem veel te zoet ruiken, maar onder de douche is hij opeens best lekker. Voor een keer. En anders kun je er fijne handwasjes mee doen.
De snowfairyvraag was voor edithbrel, ik had zien staan dat jij al snowfairy hebt. Maar misschien is zij een meisjesmeisje en ze heeft geen bad, dus kan ik haar er blij mee maken en zij biedt weer dingen aan die jij wil.

Ik heb de snowfairy 1x gebruikt, ik vind het echt niks en er zijn nu 3 nieuwe douchegels onderweg dus ik denk dat ie anders toch maar achterin de kast verdwijnt... Mn vriendinnen zijn ook meer van het kruidige / frisse.
  dinsdag 13 januari 2009 @ 14:22:48 #273
176471 oh-oh
pi_64989566
Handwasjes met Snowfairy?
Ik had dr zondag een hond mee gewassen, heerlijk!
Ik gebruik m bijna nooit voor mezelf.
Best jammer dat je bij t bestellen niet aan kan geven ivm de goodies of je wel of niet een bad hebt eigenlijk.
Ik hoop dat ik snowcake kado krijg, want mijnes is bijna op.
En ik ben echt heel erg van de zepen
( Groucho Marx )
pi_64990225
Ik hoop dat ik niet nog meer strawberry santa krijg, want ik vind m vies ruiken. En snowfairy wil ik dus ook niet nog een keer. De andere dingen die ik gekregen heb vorige keer leken me wel ok, HIWTK is gewoon niet mijn smaak maar kan ik goed bij mn moeder kwijt en als toiletzeep is er ook niet zo veel mis mee. Chocolate santa lijkt me wel lekker en is een leuk cadeautje. Christmas morning ruikt heel zoet maar niet op een vervelende manier dus lijkt me wel lekker om te proberen. Lush pud vind ik ook wel lekker ruiken en heeft mn moeder ook al een oogje op dus die mag best nog een keer komen. Christmas cake slice vind ik wel lekker ruiken, hoewel het wel echt een winters geurtje is dus daar hoef ik niet nog een blok van

Ik hoop vooral op Snowcake en Witches ball qua kerstproducten en dingen die ik nog niet heb gehad. Die ruby red slippers klinken leuk!
  dinsdag 13 januari 2009 @ 15:15:19 #275
176471 oh-oh
pi_64991372
Ik vond die Chocolat Santa in bad echt een grote tegenvaller, die rook echt nergens naar.
( Groucho Marx )
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')