Ach, wat maakt die telling nog uitquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 14:37 schreef Morpheus2002 het volgende:
Deel 154?
Nog niet gedownload.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 14:36 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
wat vindt jij van de demo van fifa 2007 ?
Ja het gaat inderdaad vreemdquote:
Die schietgame is echt leuk ja, alleen daarom houd ik die demo op mn hd, die halve wedstrijd kan me niet echt boeien. Van die schietgame moeten ze een XBLA game makenquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 15:03 schreef twi het volgende:
Ik kan me echt vermaken met die schietgame tijdens het laden van FIFA2007. Ik denk dat ik een fanclub op ga richten zodat er een hele game van gemaakt wordt. Jammer dat de game zelf zulke vieze drek is.
Je hebt nooit het gevoel dat je controle hebt. Naar links lopen kan ook schuin naar beneden of schuin naar boven lopen zijn. Je hebt geen idee welke richting je schot uit gaat, zodra je het sliding-knopje indrukt wordt er gefloten ook al raak je je tegenstander niet. Het enige leuke wat ik in de game zelf kan bespeuren is de stadionspeaker die richting het publiek roept dat er een BMW staat waar de lichten nog van aan staan. Voor de rest zou je er je virtuele reet mee af kunnen vegen.
Alsjeblieft breng ze niet op ideeen, die ene schietgame is leuk maar daar verzinnen ze dan vast een hoop onzin bij en verkopen ze het voor 70euroquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 15:09 schreef twi het volgende:
Of latje schieten. Degene die de lat het meeste keer (op rij?) raakt wint de game.
Leuke nieuwe franchise, FIFA Party 1 t/m 7
Ik weet gewoon zeker dat ik er weer 1000 wedstrijden online mee kan spelenquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 15:03 schreef twi het volgende:
Ik kan me echt vermaken met die schietgame tijdens het laden van FIFA2007. Ik denk dat ik een fanclub op ga richten zodat er een hele game van gemaakt wordt. Jammer dat de game zelf zulke vieze drek is.
Je hebt nooit het gevoel dat je controle hebt. Naar links lopen kan ook schuin naar beneden of schuin naar boven lopen zijn. Je hebt geen idee welke richting je schot uit gaat, zodra je het sliding-knopje indrukt wordt er gefloten ook al raak je je tegenstander niet. Het enige leuke wat ik in de game zelf kan bespeuren is de stadionspeaker die richting het publiek roept dat er een BMW staat waar de lichten nog van aan staan. Voor de rest zou je er je virtuele reet mee af kunnen vegen.
quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 15:21 schreef donald_dick het volgende:
wel grappig dat iedereen vind dat de graphics kut zijn van FIFA -7, terwijl PES graphics niet verder komen dan fifia 98
Niets verkeerds zeggen over fifa 98quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 15:21 schreef donald_dick het volgende:
wel grappig dat iedereen vind dat de graphics kut zijn van FIFA -7, terwijl PES graphics niet verder komen dan fifia 98
De graphics van FIFA zijn wel ok. De belichting is alleen verschrikkelijk, om maar niet te spreken over de poging tot 3D figuren. Kijk alleen naar Messi of Van der Sar. Nu zijn ze van nature al niet de mooiste, en lijken ze inderdaad best wel. Maar om nu te zeggen dat de poging geslaagd is? Nee.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 15:21 schreef donald_dick het volgende:
Goede vergelijking, bij beide games gaat het om gameplay boven graphics, bij fifa veranderde dit helaas...quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 15:21 schreef donald_dick het volgende:
Dan haal je die tochquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 15:04 schreef Chocobo het volgende:
Verdomme,..................... ik kan maar niet beslissen tussen GoW en Rainbow Six ............. ga zo even wat vrienden mailen..... kijken wat hun doen. Rainbow Six ziet er zo mooi uit man
Gijs...welke zou je halen voor een hele coole single player ervaring?quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 15:04 schreef Chocobo het volgende:
Verdomme,..................... ik kan maar niet beslissen tussen GoW en Rainbow Six ............. ga zo even wat vrienden mailen..... kijken wat hun doen. Rainbow Six ziet er zo mooi uit man
Eens..tof spelquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 16:07 schreef Strolie75 het volgende:
Podverdrie...wat is Call Of Duty 2 een goed spel zeg!
Stalingrad
als de reviews goed zijn ga ik voor beidequote:Op zaterdag 7 oktober 2006 15:04 schreef Chocobo het volgende:
Denk GoW ! Maar de RB6 SP was ook altijd wel cool.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 16:10 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Gijs...welke zou je halen voor een hele coole single player ervaring?
Ga ook eerst maar eens rustig een potje golfen over 2 wekenquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 16:38 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Denk GoW ! Maar de RB6 SP was ook altijd wel cool.
Godver ja...dat zou wel erg cool zijnquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 16:51 schreef Atuniel het volgende:
Ga ook eerst maar eens rustig een potje golfen over 2 weken
Ik dacht dat ie zei dat ie hem ook ging halenquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 16:54 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Godver ja...dat zou wel erg cool zijn
quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 16:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
Blue Dragon website:
http://www.bluedragon.tv/
waarom ga je doa4 maandag alweer ruilen?quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 18:09 schreef MrDoegewoon het volgende:
Net ff DoA 4 en Amped3 gekocht, doa 4 ga ik maandag iig ruilen maar Amped3 ziet er goed uit, alleen jammer dat het maar 1 player is en ik geen echte free play kan vinden.... Ook is het verhaal ietswat wazig tot nu toe
Wou is zo'n spel weer proberen, maar viel me tegen tot nu toequote:Op zaterdag 7 oktober 2006 18:11 schreef Niek. het volgende:
[..]
waarom ga je doa4 maandag alweer ruilen?
wat een geblaat, mensen die zeuren dat fifa beter is dan pes snappen gewoon niet dathet 2 verschillende games betreft. daar komt bij dat pes een moeilijkere learningcurve heeft. is heel leuk enzo, maar als je tegen vrienden wil spelen is dat niet te doen, zonder al teveel uit te leggen. maar gelukkig hebben de meeste hier geen vrienden...quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 15:25 schreef Niek. het volgende:
[..]
Goede vergelijking, bij beide games gaat het om gameplay boven graphics, bij fifa veranderde dit helaas...
grappig om te lezen dat je nu al de voorkeur geeft aan pes zonder het gespeelt te hebben. stem jij ook op Bos omdat hij schijnbaar beter debateerd dan Balkenende voordat ze een woord gezegt hebbenquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 15:52 schreef SToRM81 het volgende:
Bij Tiger Woods is mijn 360 ook al eens vastgelopen, bij Fifa07 nog niet.
Fifa is op zich niet slecht deze keer, maar ik geef nog steeds de voorkeur aan PES.
PES speelt gewoon net iets soepeler en het is makkelijker om iemand te tackelen zonder een kaart te krijgen.
Verbaasd me niks.... volgens mij gaat dit heersen!quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 19:21 schreef koentje.k het volgende:
EDIT: Eerste 9/10 voor splinter cell is binnen: http://www.gamerankings.com/htmlpages2/926934.asp
Ja want de kans dat PES slechter wordt dan zn voorgangers is erg grootquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 19:51 schreef donald_dick het volgende:
[..]
grappig om te lezen dat je nu al de voorkeur geeft aan pes zonder het gespeelt te hebben. stem jij ook op Bos omdat hij schijnbaar beter debateerd dan Balkenende voordat ze een woord gezegt hebben![]()
![]()
![]()
konami heeft ook metal gear verkloot, dus waarom ook niet pesquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 19:54 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Ja want de kans dat PES slechter wordt dan zn voorgangers is erg groot![]()
Zo ervaar ik het spel dus ookquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 19:55 schreef Myers het volgende:
Ik begrijp echt NIETS van Dead or Alive 4. Is er nou echt een manier om een vaste lijn te krijgen in dat spel zodat niet elk gevecht beslist wordt door pure toeval? Tis gewoon blind op die knopjes drukken en maar hopen dat er iets uitkomt, want om echt tactiek toe te passen gaat het toch veel te snel, als je niet binnen 2 ms reageert heb je een 10 hit combo tegen je bek aan en verlies je al.
Denk het ookquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 19:53 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Verbaasd me niks.... volgens mij gaat dit heersen!
Dat komt vooral doordat de voorgangers geweldig goed waren, als PES6 dan ietsje minder word is het nog steeds een erg goede gamequote:Op zaterdag 7 oktober 2006 19:54 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Ja want de kans dat PES slechter wordt dan zn voorgangers is erg groot![]()
Pijltje+X gebruiken om te counteren, kan je veel mee beslissen.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 19:55 schreef Myers het volgende:
Ik begrijp echt NIETS van Dead or Alive 4. Is er nou echt een manier om een vaste lijn te krijgen in dat spel zodat niet elk gevecht beslist wordt door pure toeval? Tis gewoon blind op die knopjes drukken en maar hopen dat er iets uitkomt, want om echt tactiek toe te passen gaat het toch veel te snel, als je niet binnen 2 ms reageert heb je een 10 hit combo tegen je bek aan en verlies je al.
zo is hetquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 19:55 schreef Myers het volgende:
Was sarcastisch bedoeld.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 20:22 schreef Niek. het volgende:
[..]
Dat komt vooral doordat de voorgangers geweldig goed waren, als PES6 dan ietsje minder word is het nog steeds een erg goede game
Klopt, de demo was al dom...ik werd helemaal geklaardquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 19:55 schreef Myers het volgende:
heb hem gelukkig kunnen ruilen met iemand voor fight night round 3quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 20:26 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
Klopt, de demo was al dom...ik werd helemaal geklaard![]()
ongeveer de totale lijst van spellen die zijn uitgekomenquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 20:57 schreef Niek. het volgende:
zit geen een game bij die ik wil hebben...
Ik eigelijk ook niet...niet echt mijn type spelletjes..quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 20:57 schreef Niek. het volgende:
zit geen een game bij die ik wil hebben...
battlefield vind ik die demo goed genoeg om af en toe een potje te spelen.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 20:57 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
ongeveer de totale lijst van spellen die zijn uitgekomen![]()
condemned is overigens nu al 30 overalquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 21:02 schreef Retarded het volgende:
mijne ook niet.. op een paar titels na allemaal redelijk crap. DOA heb ik al, Condemned en Hitman koop ik wel een keer 2e hands.
Punt gemaakt...sparen sparen sparenquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 21:03 schreef Niek. het volgende:
[..]
daarnaast komen er de komende tijd zoveel topgames uit die me wel boeien dus vandaar
Ik vond de demo anders erg matig. Minder lekker speelbaar dan Underground.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 22:09 schreef jorienvdherik het volgende:
ff de demo spelen zometeen, als die leuk is koop ik hem via die link
80 procent kans van slagen dat ik hem leuk vind
Ik schat 't op 100%, jij houdt meestal wel van dingen die slecht zijnquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 22:09 schreef jorienvdherik het volgende:
quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 22:11 schreef twi het volgende:
[..]
Ik schat 't op 100%, jij houdt meestal wel van dingen die slecht zijn
Ik vond die demo maar niets, het reed echt voor geen meter, sturen ging niet lekker.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 22:10 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Ik vond de demo anders erg matig. Minder lekker speelbaar dan Underground.
hij is wel leuk...maar niet meer dan datquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 22:09 schreef jorienvdherik het volgende:
Hoezo ga je ze niet kopen? Vanwege het speltype?quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 22:25 schreef Niek. het volgende:
Moeilijke keuze, beiden stealt/tactisch en beiden ga ik waarschijnlijk niet kopen, als ik zou moeten kiezen zou het SC worden.
Ja, vind dat niet echt geweldige games. Wel leuk maar niet fantastisch en met de hoevelheid keuze die er de komende tijd is vallen die games al snel af.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 22:26 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
Hoezo ga je ze niet kopen? Vanwege het speltype?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |