Ja want de kans dat PES slechter wordt dan zn voorgangers is erg grootquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 19:51 schreef donald_dick het volgende:
[..]
grappig om te lezen dat je nu al de voorkeur geeft aan pes zonder het gespeelt te hebben. stem jij ook op Bos omdat hij schijnbaar beter debateerd dan Balkenende voordat ze een woord gezegt hebben![]()
![]()
![]()
konami heeft ook metal gear verkloot, dus waarom ook niet pesquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 19:54 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Ja want de kans dat PES slechter wordt dan zn voorgangers is erg groot![]()
Zo ervaar ik het spel dus ookquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 19:55 schreef Myers het volgende:
Ik begrijp echt NIETS van Dead or Alive 4. Is er nou echt een manier om een vaste lijn te krijgen in dat spel zodat niet elk gevecht beslist wordt door pure toeval? Tis gewoon blind op die knopjes drukken en maar hopen dat er iets uitkomt, want om echt tactiek toe te passen gaat het toch veel te snel, als je niet binnen 2 ms reageert heb je een 10 hit combo tegen je bek aan en verlies je al.
Denk het ookquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 19:53 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Verbaasd me niks.... volgens mij gaat dit heersen!
Dat komt vooral doordat de voorgangers geweldig goed waren, als PES6 dan ietsje minder word is het nog steeds een erg goede gamequote:Op zaterdag 7 oktober 2006 19:54 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Ja want de kans dat PES slechter wordt dan zn voorgangers is erg groot![]()
Pijltje+X gebruiken om te counteren, kan je veel mee beslissen.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 19:55 schreef Myers het volgende:
Ik begrijp echt NIETS van Dead or Alive 4. Is er nou echt een manier om een vaste lijn te krijgen in dat spel zodat niet elk gevecht beslist wordt door pure toeval? Tis gewoon blind op die knopjes drukken en maar hopen dat er iets uitkomt, want om echt tactiek toe te passen gaat het toch veel te snel, als je niet binnen 2 ms reageert heb je een 10 hit combo tegen je bek aan en verlies je al.
zo is hetquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 19:55 schreef Myers het volgende:
Was sarcastisch bedoeld.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 20:22 schreef Niek. het volgende:
[..]
Dat komt vooral doordat de voorgangers geweldig goed waren, als PES6 dan ietsje minder word is het nog steeds een erg goede game
Klopt, de demo was al dom...ik werd helemaal geklaardquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 19:55 schreef Myers het volgende:
heb hem gelukkig kunnen ruilen met iemand voor fight night round 3quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 20:26 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
Klopt, de demo was al dom...ik werd helemaal geklaard![]()
ongeveer de totale lijst van spellen die zijn uitgekomenquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 20:57 schreef Niek. het volgende:
zit geen een game bij die ik wil hebben...
Ik eigelijk ook niet...niet echt mijn type spelletjes..quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 20:57 schreef Niek. het volgende:
zit geen een game bij die ik wil hebben...
battlefield vind ik die demo goed genoeg om af en toe een potje te spelen.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 20:57 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
ongeveer de totale lijst van spellen die zijn uitgekomen![]()
condemned is overigens nu al 30 overalquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 21:02 schreef Retarded het volgende:
mijne ook niet.. op een paar titels na allemaal redelijk crap. DOA heb ik al, Condemned en Hitman koop ik wel een keer 2e hands.
Punt gemaakt...sparen sparen sparenquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 21:03 schreef Niek. het volgende:
[..]
daarnaast komen er de komende tijd zoveel topgames uit die me wel boeien dus vandaar
Ik vond de demo anders erg matig. Minder lekker speelbaar dan Underground.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 22:09 schreef jorienvdherik het volgende:
ff de demo spelen zometeen, als die leuk is koop ik hem via die link
80 procent kans van slagen dat ik hem leuk vind
Ik schat 't op 100%, jij houdt meestal wel van dingen die slecht zijnquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 22:09 schreef jorienvdherik het volgende:
quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 22:11 schreef twi het volgende:
[..]
Ik schat 't op 100%, jij houdt meestal wel van dingen die slecht zijn
Ik vond die demo maar niets, het reed echt voor geen meter, sturen ging niet lekker.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 22:10 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Ik vond de demo anders erg matig. Minder lekker speelbaar dan Underground.
hij is wel leuk...maar niet meer dan datquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 22:09 schreef jorienvdherik het volgende:
Hoezo ga je ze niet kopen? Vanwege het speltype?quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 22:25 schreef Niek. het volgende:
Moeilijke keuze, beiden stealt/tactisch en beiden ga ik waarschijnlijk niet kopen, als ik zou moeten kiezen zou het SC worden.
Ja, vind dat niet echt geweldige games. Wel leuk maar niet fantastisch en met de hoevelheid keuze die er de komende tijd is vallen die games al snel af.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 22:26 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
Hoezo ga je ze niet kopen? Vanwege het speltype?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |