beidequote:Op woensdag 4 oktober 2006 07:30 schreef Atuniel het volgende:
Wat gaat het worden?
» GoW
» RS:Las Vegas
» Beide meteen
» 360![]()
[afbeelding]
maak je eigen FOK! poll zelf!
Ik wil mijn kettingzaag tussen je schouderbladen raggen Gijsquote:Op woensdag 4 oktober 2006 07:55 schreef Atuniel het volgende:
Ik wil me eerst inzetten in GoW en dan zie ik wel wanneer ik RS haal.. misschien zelfde maand, misschien gewoon later.
Ja die komt ook 17 november.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 08:27 schreef bluebit het volgende:
Ik hoor mensen alleen praten over Gears of War / rainbow six, terwijl ik me eigenlijk alleen zit te verheugen op call of duty 3.
da's voor mij een absolute must-have!
oeiquote:Op woensdag 4 oktober 2006 08:38 schreef Tain het volgende:
Colin Mcrae: DIRT
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
omfgquote:Op woensdag 4 oktober 2006 08:38 schreef Tain het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Hoi,quote:Op woensdag 4 oktober 2006 08:59 schreef JanaX het volgende:
Ik heb van de week het saints row pakket gekocht, nu lees ik van die advanced scart kabel, ik snap alleen niet precies wat het verschil is tussen die kabel die ik erbij gekregen heb (hdtv kabel+scart converter) en die advanced scart kabel.
kan iemand dit voor mij uitleggen? want als ik eht goed begrijp is dus die advanced scart kabel beter dan de mee geleverde kabel + converter?
Controooooler met één L ookquote:
Grappig, ik had dezelfde vraag.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 08:59 schreef JanaX het volgende:
Ik heb van de week het saints row pakket gekocht, nu lees ik van die advanced scart kabel, ik snap alleen niet precies wat het verschil is tussen die kabel die ik erbij gekregen heb (hdtv kabel+scart converter) en die advanced scart kabel.
kan iemand dit voor mij uitleggen? want als ik eht goed begrijp is dus die advanced scart kabel beter dan de mee geleverde kabel + converter?
Joh, stop een Wii-mote in je aars.quote:
Met de bijgeleverde kun je ook 5.1 aansluiten hoorquote:Op woensdag 4 oktober 2006 09:27 schreef Erwtensoep het volgende:
Met de adv. scart kabel heb je fellere kleuren en kun je 5.1 aansluiten.
Daar twijfel ik dus nog over. Call of Duty leek me nooit echt geweldig (teveel actiegericht, lineair, onsamenhangend). Maar ik was erg onder de indruk van de demo van deel 2, en de trailer van deel 3 ziet er erg goed uit.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 08:27 schreef bluebit het volgende:
Ik hoor mensen alleen praten over Gears of War / rainbow six, terwijl ik me eigenlijk alleen zit te verheugen op call of duty 3.
da's voor mij een absolute must-have!
Eh, slimmerik, die tweede screenshot is helemaal niet van Alan Wake.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 09:06 schreef Viking84 het volgende:
Ik wacht ook met smart op CoD3. Speel nu zo'n 6 uur per dag Cod2 op Xbox live.
Verder lijkt ook Alan Wake (van de makers van Max Payne, mijn favoriete game) me een game om naar uit te kijken. Komt begin 2007 uit op Xbox 360 en die goeie oude pc.![]()
![]()
Blij dat die Xbox 360 hier al staat, anders had ik m'n pc flink kunnen upgraden.
jemig die game ziet er wel supermooi uit, goede details!quote:Op woensdag 4 oktober 2006 08:38 schreef Tain het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Die screensquote:
Ik poep er ook op Gijs.... van groooote hoogtesquote:
de naam " Gijs " ....quote:Op woensdag 4 oktober 2006 10:39 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik poep er ook op Gijs.... van groooote hoogtes
er is naar mijn weten niets officieels bevestigd vanuit Microsoft.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 10:48 schreef Opa_vertelt het volgende:
Iemand enig id of er uberhaubt plannen zijn om een internetbrowser voor de 360 te maken?
Eh... die tweede screenshot is van een demo van speedtree en nog iets (speed whatever) destijds van de Unreal 3.0 engine... notta Alanquote:Op woensdag 4 oktober 2006 09:06 schreef Viking84 het volgende:
Ik wacht ook met smart op CoD3. Speel nu zo'n 6 uur per dag Cod2 op Xbox live.
Verder lijkt ook Alan Wake (van de makers van Max Payne, mijn favoriete game) me een game om naar uit te kijken. Komt begin 2007 uit op Xbox 360 en die goeie oude pc.
Enkele schermschotjes:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]![]()
![]()
Blij dat die Xbox 360 hier al staat, anders had ik m'n pc flink kunnen upgraden.
Wanneer je een normale tv hebt (breedbeeld of niet), dus geen HDTV, dan heb je met de advanced scartkabel het beste beeld dat je kunt hebben. Het beeld zal zuiverder zijn en de kleuren strakker. De kabel is zeker aan te radenquote:Op woensdag 4 oktober 2006 08:59 schreef JanaX het volgende:
Bedoel je met HDTV nou letterlijk HDTV of HD-ready TV?quote:Op woensdag 4 oktober 2006 11:52 schreef Diablos79 het volgende:
[..]
Wanneer je een normale tv hebt (breedbeeld of niet), dus geen HDTV, dan heb je met de advanced scartkabel het beste beeld dat je kunt hebben. Het beeld zal zuiverder zijn en de kleuren strakker. De kabel is zeker aan te raden
Ja hier!quote:Op woensdag 4 oktober 2006 11:50 schreef Guerra het volgende:
PES 6 ziet er gewoon goed uit, en vooral de spelers lijken erg.
Weet iemand nog waar ik hem voor onder de 50e kan bestellen?
hij bedoelt met HDTV beide versies, dus HDTV en HD-readyquote:Op woensdag 4 oktober 2006 12:01 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Bedoel je met HDTV nou letterlijk HDTV of HD-ready TV?
* Opa_vertelt is nu helemaal de weg kwijt![]()
Oh mijn god zit daar ook nog verschil inquote:Op woensdag 4 oktober 2006 12:08 schreef Tain het volgende:
[..]
hij bedoelt met HDTV beide versies, dus HDTV en HD-ready
het enige verschil is dat hd-ready schermen geen 1080p kunnen weergeven volgens mijquote:Op woensdag 4 oktober 2006 12:10 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Oh mijn god zit daar ook nog verschil in
Snap er echt geen zak van. Als ik kijk voor hdtv's zie ik alleen maar HD-ready staan.
Volgens mij ook, en een echte HDTV is stukken duurder...quote:Op woensdag 4 oktober 2006 12:11 schreef Tain het volgende:
[..]
het enige verschil is dat hd-ready schermen geen 1080p kunnen weergeven volgens mij
zuiderpark computers had ik hem van de week voor 47.....quote:Op woensdag 4 oktober 2006 11:50 schreef Guerra het volgende:
PES 6 ziet er gewoon goed uit, en vooral de spelers lijken erg.
Weet iemand nog waar ik hem voor onder de 50e kan bestellen?
When it's done staat er nu op de Remedy sitequote:Op woensdag 4 oktober 2006 09:37 schreef masterdave het volgende:
Iemand de Alan Wake releasedate?
Jawelquote:Op woensdag 4 oktober 2006 12:12 schreef Morpheus2002 het volgende:
Volgens mij heeft een HD Ready TV niet altijd een HDMI aansluiting...?
Hier is een apart Topic voor....
Ik download dus NFS: Carbon. De teller staat op 15%. Na bijna een uur.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 11:35 schreef Mystikvm het volgende:
Demo NFS: Carbon op de Marketplace.
1 Gigabyte. En dat voor hoogstwaarschijnlijk 10 minuten speelplezier. Maar goed, die niet waagt, die niet wint.
/downloading
EDIT: Totemball is ook online trouwens. De game is gratis, maar ja, je krijgt hem toch bij die camera die vrijdag uitkomt, of niet?
precieze datum weet ik niet, maar hij staat gepland voor ergens in januari 2007.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 09:37 schreef masterdave het volgende:
Iemand de Alan Wake releasedate?
weet ik veelquote:Op woensdag 4 oktober 2006 11:33 schreef 1-0-Ed het volgende:
[..]
Eh... die tweede screenshot is van een demo van speedtree en nog iets (speed whatever) destijds van de Unreal 3.0 engine... notta Alan
Haha, okquote:Op woensdag 4 oktober 2006 12:27 schreef Viking84 het volgende:
[..]
weet ik veel. Ik zoek op Alan Wake en dan krijg ik die plaatjes
.
quote:Op woensdag 4 oktober 2006 12:30 schreef 1-0-Ed het volgende:
[..]
Haha, ok![]()
Dan vind je het waarschijnlijk ook niet zo erg als ik je vertel dat die screenshots ook nog eens van de PC versie zijn?![]()
Ok thnx, maar is Zuiderpark wel goed met leveren? Ik heb er al een paar klachten over gelezen...en wil hem eigenlijk wel op de releasedate binnen hebben.quote:
en dat hoor ik nu pas!quote:Op woensdag 4 oktober 2006 12:33 schreef Guerra het volgende:
[..]
Ok thnx, maar is Zuiderpark wel goed met leveren? Ik heb er al een paar klachten over gelezen...en wil hem eigenlijk wel op de releasedate binnen hebben.
ik heb tig keer daar besteld en nooit problemen gehad....en heb ook PES 6 bij Zuiderpark besteld.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 12:33 schreef Guerra het volgende:
[..]
Ok thnx, maar is Zuiderpark wel goed met leveren? Ik heb er al een paar klachten over gelezen...en wil hem eigenlijk wel op de releasedate binnen hebben.
Gears of War SP is trouwens maar een uur of 12. Wel te verwachten natuurlijk, maar niet erg lang ofzo. Ik ga iig voor RS Vegas, kijken of ze de sfeer en balans van RS3 online kunnen evenaren.![]()
Voor shooter begrippen is 12 uur lang hoor...quote:Op woensdag 4 oktober 2006 12:33 schreef Guerra het volgende:
[..]
Gears of War SP is trouwens maar een uur of 12. Wel te verwachten natuurlijk, maar niet erg lang ofzo. Ik ga iig voor RS Vegas, kijken of ze de sfeer en balans van RS3 online kunnen evenaren.![]()
quote:Op woensdag 4 oktober 2006 12:38 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Voor shooter begrippen is 12 uur lang hoor...
En hij is 30 uur Sjotime!
Hoeveel uur Gamedemon is dat? 6?quote:Op woensdag 4 oktober 2006 12:38 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Voor shooter begrippen is 12 uur lang hoor...
En hij is 30 uur Sjotime!
jij weet wel hoe je iemands dag goed maakt!quote:Op woensdag 4 oktober 2006 12:38 schreef Eppie_NL het volgende:
[..]
Heb de games altijd op tijd gekregen: altijd op releasedatum of zelfs een dagje eerder![]()
![]()
uurtje of 6 idd. en dat laat ik em aanstaan als ik ga etenquote:
Joehoe demoquote:Op woensdag 4 oktober 2006 12:26 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik download dus NFS: Carbon. De teller staat op 15%. Na bijna een uur.
Met dit moyenne is het vanavond laat eer ik aan het spelen ben....
geef je volgende week een impressie?quote:Op woensdag 4 oktober 2006 13:13 schreef Mystikvm het volgende:
Drie kwartier na de laatste post...en op 24%. Dit is wel heel belachelijk. Lijkt wel als dikke stront in een roestige trechter.
quote:Op woensdag 4 oktober 2006 13:29 schreef Opa_vertelt het volgende:
WTF, er zit hier een gast die zegt dat hij de 20GB HD uit zijn premium 360
eruit heeft getrokken en er gewoon een 250GB in heeft gedrukt. Kan dit??
Tuurlijk kan dat, hamvraag is alleen of ie het nog doet.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 13:29 schreef Opa_vertelt het volgende:
idd!quote:Op woensdag 4 oktober 2006 13:13 schreef Mystikvm het volgende:
Drie kwartier na de laatste post...en op 24%. Dit is wel heel belachelijk. Lijkt wel als dikke stront in een roestige trechter.
Je kan er niet zomaar een nieuwe HDD indrukken.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 13:29 schreef Opa_vertelt het volgende:
leuke avaquote:Op woensdag 4 oktober 2006 13:37 schreef Erwtensoep het volgende:
En hij heeft ook in ieder stadje een schatje zeker
Clowns zijn tofquote:Op woensdag 4 oktober 2006 13:39 schreef Erwtensoep het volgende:
Ook een hekel aan clowns?
Hij had de 250GB uit zijn ouwe xbox gehaald en gewoon in de 360 gedrukt,quote:Op woensdag 4 oktober 2006 13:37 schreef Erwtensoep het volgende:
En hij heeft ook in ieder stadje een schatje zeker
De 250GB is een 3.5" hardeschijf, de 20GB van de 360 is een 2.5" hardeschijf, dus dat past al uberhaupt niet. Daarbij is de aansluiting van de harde schijven ook nog anders, dus voordat je hem al kan aansluiten ben je al een tijd aan het kloten.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 13:48 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Hij had de 250GB uit zijn ouwe xbox gehaald en gewoon in de 360 gedrukt,
daarna kon hij (volgens hem) ook nog eens meteen de xbox spelen die erop
stonden spelen. Zonder enige vorm van aanpassing.
Vond het al een vaag verhaal, lijkt me sterk dat hij uberhaubt een 360 heeft.
Is echt zo`n type die, als je iets vertelt wat je hebt meegemaakt, ook hetzelfde
heeft meegemaakt (maar dan 10x erger/mooier/heftiger). Wat een zeikstraal.
Ga het risico niet nemen, pik hem wel gewoon in de winkel op voor 55 euro. Van die 8 euro verschil lig ik ook niet echt wakker, zeker niet voor PES 6.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 12:38 schreef Eppie_NL het volgende:
[..]
ik heb tig keer daar besteld en nooit problemen gehad....en heb ook PES 6 bij Zuiderpark besteld.
Heb de games altijd op tijd gekregen: altijd op releasedatum of zelfs een dagje eerder![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |