Grappig, ik had dezelfde vraag.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 08:59 schreef JanaX het volgende:
Ik heb van de week het saints row pakket gekocht, nu lees ik van die advanced scart kabel, ik snap alleen niet precies wat het verschil is tussen die kabel die ik erbij gekregen heb (hdtv kabel+scart converter) en die advanced scart kabel.
kan iemand dit voor mij uitleggen? want als ik eht goed begrijp is dus die advanced scart kabel beter dan de mee geleverde kabel + converter?
Joh, stop een Wii-mote in je aars.quote:
Met de bijgeleverde kun je ook 5.1 aansluiten hoorquote:Op woensdag 4 oktober 2006 09:27 schreef Erwtensoep het volgende:
Met de adv. scart kabel heb je fellere kleuren en kun je 5.1 aansluiten.
Daar twijfel ik dus nog over. Call of Duty leek me nooit echt geweldig (teveel actiegericht, lineair, onsamenhangend). Maar ik was erg onder de indruk van de demo van deel 2, en de trailer van deel 3 ziet er erg goed uit.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 08:27 schreef bluebit het volgende:
Ik hoor mensen alleen praten over Gears of War / rainbow six, terwijl ik me eigenlijk alleen zit te verheugen op call of duty 3.
da's voor mij een absolute must-have!
Eh, slimmerik, die tweede screenshot is helemaal niet van Alan Wake.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 09:06 schreef Viking84 het volgende:
Ik wacht ook met smart op CoD3. Speel nu zo'n 6 uur per dag Cod2 op Xbox live.
Verder lijkt ook Alan Wake (van de makers van Max Payne, mijn favoriete game) me een game om naar uit te kijken. Komt begin 2007 uit op Xbox 360 en die goeie oude pc.![]()
![]()
Blij dat die Xbox 360 hier al staat, anders had ik m'n pc flink kunnen upgraden.
jemig die game ziet er wel supermooi uit, goede details!quote:Op woensdag 4 oktober 2006 08:38 schreef Tain het volgende:
Colin Mcrae: DIRT
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Die screensquote:
Ik poep er ook op Gijs.... van groooote hoogtesquote:
de naam " Gijs " ....quote:Op woensdag 4 oktober 2006 10:39 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik poep er ook op Gijs.... van groooote hoogtes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |