quote:
Het is vooral gek dat de prijs in Amerika zo hoog is, er zit namelijk nog geen btw bij die prijs dus dan is de Amerikaanse HD-DVD addon de duurste van allemaal. Dus van die prijs geloof ik voorlopig nog helemaal geen reetquote:Op woensdag 27 september 2006 09:54 schreef Gajes het volgende:
[..]
Ga der tussen in zitten en dan zit je goed denk ik! Maar is zeker wel een nette prijs!
de 1080p is vooral voor films, de games komen over het algemeen nog steeds in 720p en kunnen worden geupscaled naar 1080pquote:Op woensdag 27 september 2006 09:59 schreef SToRM81 het volgende:
Ik vind het maar dom van MS dat ze eerst zeggen dat 1080p nergens voor nodig is en dat ze nu toch zelf ook maar met 1080p games gaan komen.
Die game wordt gemaakt door Tri-Ace (Star Ocean) en uitgegeven door Microsoft zelf. Sylpheed wordt gemaakt door Game Arts (Grandia).quote:Op woensdag 27 september 2006 08:45 schreef Tain het volgende:
[..]
Infinite Undiscovery ook alweer vergeten dus, die is van dezelfde makers als Project Sylpheed en wordt ook uitgegeven door S-E
Forza 2 demo zou tof zijnquote:Op woensdag 27 september 2006 09:58 schreef devv05 het volgende:
Komop met die demo's!
Ah dacht dat ID ook door S-E zou worden uitgegeven, verkeerd gelezen danquote:Op woensdag 27 september 2006 09:59 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Die game wordt gemaakt door Tri-Ace (Star Ocean) en uitgegeven door Microsoft zelf. Sylpheed wordt gemaakt door Game Arts (Grandia).
Althans, dat is wat ik heb begrepen, dus tenzij dit veranderd is dan is dit nog steeds zo.
Denk ik ook, maar de 360 is veel toffer met betere gamesquote:Op woensdag 27 september 2006 10:04 schreef Erwtensoep het volgende:
Nu ben ik helemaal hyped voor Killer Instinct die waarschijnlijk niet eens wordt aangekondigt
Ik denk trouwens dat de Wii wel beter gaat verkopen met de kerst maar dat terzijde.
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!quote:Rare show off new version of Killer Instinct for the 360. Will support 4 player tag matches. Playable on show floor.
Als meneer Christman nu nog niet overtuigd is weet ik het ook niet meer, putdumme, kost je ook weer vrijetijd enzoquote:Op woensdag 27 september 2006 10:14 schreef Patrick_Kluivert. het volgende:
Mass Effect demo ook.
Is dat bericht echt? Zo ja, dan word ik echt gek..
SC, PES en MASS EFFECT demo.
En dan ook nog eens een next-gen versie van de moeder der alle vechtspellen.
het is roomboterspeculaas maarja als het een "insider" was wie weetquote:Op woensdag 27 september 2006 10:14 schreef Patrick_Kluivert. het volgende:
Mass Effect demo ook.
Reken er maar niet op. Sommige demo's zijn niet realistisch, zoals een Mass Effect demo. Die game is nog heel ver weg en leent zich niet echt voor een demo.quote:Op woensdag 27 september 2006 10:14 schreef Patrick_Kluivert. het volgende:
Mass Effect demo ook.
quote:Op woensdag 27 september 2006 10:14 schreef Patrick_Kluivert. het volgende:
...
Die demo lijst is gewoon te mooi om waar te zijn. Maar we gaan er toch zeker wel een stuk of 4 van terugzien de komende 2 dagenquote:Op woensdag 27 september 2006 10:18 schreef PBateman1978 het volgende:
Een fanboy-wishlist lijkt het me.
Voor mij is dat KI nog steeds. Die charactersquote:Op woensdag 27 september 2006 10:19 schreef Enchanter het volgende:
[..]
![]()
Dat is nog altijd way of the exploding fist en IK+![]()
BELIEVEquote:Op woensdag 27 september 2006 10:20 schreef Cubewoods het volgende:
Wat heb ik gemist?!?1 Nieuwe Killer instincts?!?!??
quote:Tommorow is the X06 conference in Barcelona. Some info has been leaked including some big surprises. Here is a list of what is going to be anounced tommorow. Tune in for the confernce at Xbox.com from 6pm GMT.
Gears of War single player and multiplayer videos shown. Playable on show floor.
HD-DVD anouncement. Release date and price for Europe and United States. £119.99/E149.99 and December 1st release in Europe.$199.99 USD and November 24th release in US.
All will be bundled with Universal Media Remote.
A new Halo 3 trailer is shown. Some multiplayer info revealed. Aiming for 50-64 player online. Announce that Halo 3 will be the first game to run natively on 1080p. They will make full use of this update. Available in 2007. Playable behind closed doors.
More info about 1080p and how it will be done. New dashboard announcement. Release date revealed for late November. Will allow users to try out homebrew content made with XNA game express.
More news on Live Anywhere and how it will function. Talk about function with Zune and XBLA titles.
Rare show off new version of Killer Instinct for the 360. Will support 4 player tag matches. Playable on show floor.
Alan Wake shown and fully playable. Will also be availble on Windows Vista. Coming this Spring.
Fable 2 trailer shown. Multiplayer confirmed.
Black Xbox 360 anounced. Available this Christmas around the world. New Xbox 360 core and premium bundles shown. Xbox 360 Classics game list. Kameo, PDZ included. More this spring including Oblivion.
Many more videos and games are playable. I have just listed some of the major ones.
Now here is a list of downloadble content on Xbox Live. As you know its Bringing it Home period. Much of what was shown at X06 will appear. This is from the 27th to midnight on the 29th.
Demos:
Splinter Cell Double Agent multiplayer
Crackdown
Forza Motorsport 2
Sonic the Hedghog
Viva Pinata
Need for Speed Carbon
Call of Duty 3
Pro Evolution Soccer 6
Mass Effect
+ MORE
Videos:
GOW single player and multiplayer
Halo 3 trailer
Fable 2
LOTS MORE....
Picture Packs and themes
Fable 2
COD3
Crackdown
X06
Community Pack
MUCH MORE
DONT FORGET TO WATCH THE CONFERENCE.
absolute prijsdaling verwacht ik niet zo heel snel, wel een aantal toffe bundels (wat uiteindelijk de console zelf ook goedkoper maakt)quote:Op woensdag 27 september 2006 10:13 schreef koentje.k het volgende:
Ze gaan denk ik ook een prijs verlaging er tegen aan gooien. Niet dat ik hier bronnen voor heb maar het zou typies MS zijn omdat nu te doen.
Als iemand moet kiesen tussen een Wii van ¤250 die niemand heeft, of een 360 die een vriend al heeft voor ¤200/¤250 dan kiezen veel mensen toch voor een 360 omdat die al wat bekender is.
Als ze dit doen dan is dit het eerste wat ze vanavond aankondigen! Dan zie je daarna de games die je kan spelen, en iedereen is om...
Ik zie het nog nergens staanquote:Op woensdag 27 september 2006 10:19 schreef Patrick_Kluivert. het volgende:
ROY!!!
Een nieuwe KILLER INSTINCT!.
Word je al gek?
Ik ben hyper! Eindelijk zijn m'n gebeden verhoord
.
Ik ook niet, maar als het waar is (HET MOET!) dan flip ik.quote:Op woensdag 27 september 2006 10:23 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik zie het nog nergens staanIk ga niet zitten hypen VOORdat ik het bevestigd zie
AAARGHquote:Op woensdag 27 september 2006 10:24 schreef Patrick_Kluivert. het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar als het waar is (HET MOET!) dan flip ik..
Ik denk dat ze wel een DoaX remake krijgt hoorquote:Op woensdag 27 september 2006 10:31 schreef Erwtensoep het volgende:
Ik ben benieuwd of Orchid in de 360 versie ook van die bloktieten heeft.
Zou jammer zijn.quote:Op woensdag 27 september 2006 10:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik denk dat ze wel een DoaX remake krijgt hoor
Nee, SNESquote:Op woensdag 27 september 2006 10:41 schreef BMH het volgende:
Iedereen hier is dus blijkbaar N64/rare fan
neuh, laat ze maar lekker met een nieuwe game komenquote:Op woensdag 27 september 2006 10:41 schreef BMH het volgende:
Iedereen hier is dus blijkbaar N64/rare fan
Zeg, jinx het nou niet joh dwaasquote:Op woensdag 27 september 2006 10:43 schreef kepler het volgende:
[..]
neuh, laat ze maar lekker met een nieuwe game komen
al die remakes halen toch never nooit de kwaliteit/gevoel van die oude titels...
Niet dat de nieuwe Rare games van hoogstaande kwaliteit zijn...quote:Op woensdag 27 september 2006 10:43 schreef kepler het volgende:
[..]
neuh, laat ze maar lekker met een nieuwe game komen
al die remakes halen toch never nooit de kwaliteit/gevoel van die oude titels...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |