quote:
Het is vooral gek dat de prijs in Amerika zo hoog is, er zit namelijk nog geen btw bij die prijs dus dan is de Amerikaanse HD-DVD addon de duurste van allemaal. Dus van die prijs geloof ik voorlopig nog helemaal geen reetquote:Op woensdag 27 september 2006 09:54 schreef Gajes het volgende:
[..]
Ga der tussen in zitten en dan zit je goed denk ik! Maar is zeker wel een nette prijs!
de 1080p is vooral voor films, de games komen over het algemeen nog steeds in 720p en kunnen worden geupscaled naar 1080pquote:Op woensdag 27 september 2006 09:59 schreef SToRM81 het volgende:
Ik vind het maar dom van MS dat ze eerst zeggen dat 1080p nergens voor nodig is en dat ze nu toch zelf ook maar met 1080p games gaan komen.
Die game wordt gemaakt door Tri-Ace (Star Ocean) en uitgegeven door Microsoft zelf. Sylpheed wordt gemaakt door Game Arts (Grandia).quote:Op woensdag 27 september 2006 08:45 schreef Tain het volgende:
[..]
Infinite Undiscovery ook alweer vergeten dus, die is van dezelfde makers als Project Sylpheed en wordt ook uitgegeven door S-E
Forza 2 demo zou tof zijnquote:Op woensdag 27 september 2006 09:58 schreef devv05 het volgende:
Komop met die demo's!
Ah dacht dat ID ook door S-E zou worden uitgegeven, verkeerd gelezen danquote:Op woensdag 27 september 2006 09:59 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Die game wordt gemaakt door Tri-Ace (Star Ocean) en uitgegeven door Microsoft zelf. Sylpheed wordt gemaakt door Game Arts (Grandia).
Althans, dat is wat ik heb begrepen, dus tenzij dit veranderd is dan is dit nog steeds zo.
Denk ik ook, maar de 360 is veel toffer met betere gamesquote:Op woensdag 27 september 2006 10:04 schreef Erwtensoep het volgende:
Nu ben ik helemaal hyped voor Killer Instinct die waarschijnlijk niet eens wordt aangekondigt
Ik denk trouwens dat de Wii wel beter gaat verkopen met de kerst maar dat terzijde.
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!quote:Rare show off new version of Killer Instinct for the 360. Will support 4 player tag matches. Playable on show floor.
Als meneer Christman nu nog niet overtuigd is weet ik het ook niet meer, putdumme, kost je ook weer vrijetijd enzoquote:Op woensdag 27 september 2006 10:14 schreef Patrick_Kluivert. het volgende:
Mass Effect demo ook.
Is dat bericht echt? Zo ja, dan word ik echt gek..
SC, PES en MASS EFFECT demo.
En dan ook nog eens een next-gen versie van de moeder der alle vechtspellen.
het is roomboterspeculaas maarja als het een "insider" was wie weetquote:Op woensdag 27 september 2006 10:14 schreef Patrick_Kluivert. het volgende:
Mass Effect demo ook.
Reken er maar niet op. Sommige demo's zijn niet realistisch, zoals een Mass Effect demo. Die game is nog heel ver weg en leent zich niet echt voor een demo.quote:Op woensdag 27 september 2006 10:14 schreef Patrick_Kluivert. het volgende:
Mass Effect demo ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |