Hahahaquote:
253 pagina's. Verdeel het over 2,5 dagen. Heb komende weekend ook nog afspraken.quote:Op vrijdag 23 september 2005 02:50 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
HahahaMaar hoe groot is dat boek wel niet van je, als je elke dag 100 pagina's moet?
Dus morgen moet je nog 150 pagina's ofzoquote:Op vrijdag 23 september 2005 02:52 schreef Day het volgende:
[..]
253 pagina's. Verdeel het over 2,5 dagen. Heb komende weekend ook nog afspraken.
OT: waarom heb ik het gevoel dat Roel al aan het roken is?
Nou............ ik zou mijn vrouw voor geen goud willen missenquote:Op vrijdag 23 september 2005 02:54 schreef Stereotomy het volgende:
Godverdomme, VROUWEN wat heb je eraan?
Denk dat ie buiten is.... Lieske is Roel ook kwijt!quote:Op vrijdag 23 september 2005 02:55 schreef Kolomo het volgende:
Goeie titel...
Ik zie Roel niet op de streams maar ik begrijp dat hij al buiten is??
Net ruzie gehad met mijn meisje, om niks eigenlijkquote:Op vrijdag 23 september 2005 02:55 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Nou............ ik zou mijn vrouw voor geen goud willen missen![]()
Nog beter, ze laat m de komende zeven dagen geen seconde alleenquote:Op vrijdag 23 september 2005 02:55 schreef wickie het volgende:
Volgens mij vertrouwd Lieske Roel niet en blijft ze er de hele nacht bij
wat een lieve reactie.....quote:Op vrijdag 23 september 2005 02:55 schreef KRIBBET het volgende:
Een man naar mijn hart!quote:Op vrijdag 23 september 2005 02:55 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Lieske gaat niet naar de dbk, ze staat zolang ze in het huis zit toch genomineerdquote:Op vrijdag 23 september 2005 02:55 schreef wickie het volgende:
Volgens mij vertrouwd Lieske Roel niet en blijft ze er de hele nacht bij
Helemaal niks, allemaal kutwijvenquote:Op vrijdag 23 september 2005 02:54 schreef Stereotomy het volgende:
Godverdomme, VROUWEN wat heb je eraan?
In bedquote:Op vrijdag 23 september 2005 02:56 schreef BorTheWolf het volgende:
Moet Lieske dr PET niet op ?
Je kent mijn vrouw nietquote:
Lieske is geen roker, dus die weet niet hoe het is en wat je er voor over hebtquote:Op vrijdag 23 september 2005 02:57 schreef wickie het volgende:
Lieske is toch niet zo slim als ik had gehoopt.... Ik schat r toch echt te hoog in....
Nee! Stomme BB-regiequote:Op vrijdag 23 september 2005 02:58 schreef BorTheWolf het volgende:
Maar ik zien nog steeds geen roel jullie wel ?
zag hem net ff 'zoef zoef' door het beeld gaan! Maar regie heeft weinig oog voor hemquote:Op vrijdag 23 september 2005 02:58 schreef BorTheWolf het volgende:
Maar ik zien nog steeds geen roel jullie wel ?
of ze denk ..wat ik niet gezien heb weet ik ook niet ,ze is namelijk erg op roel gesteld he ...quote:Op vrijdag 23 september 2005 02:57 schreef wickie het volgende:
Lieske is toch niet zo slim als ik had gehoopt.... Ik schat r toch echt te hoog in....
Kom je nu meequote:
Ze willen het spannend houdenquote:
Thanxquote:Op vrijdag 23 september 2005 02:59 schreef Wup het volgende:
ja, hij ligt op de bank [ stream 1]
Onze regel is: Nooit gaan slapen voordat het is uitgepraat (heb al 5 jaar geen ruzie gehad, mijn vrouw heeft haar slaap hard nodigquote:Op vrijdag 23 september 2005 02:56 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Net ruzie gehad met mijn meisje, om niks eigenlijk![]()
![]()
Ik zag hem ook niet idd 007 hequote:Op vrijdag 23 september 2005 02:59 schreef Kolomo het volgende:
Ah, nou zie ik um, hij ligt gewoon undercover met zijn felgekleurde badjas tussen de felgekleurde kussens op de bank.
Ook mijn regelquote:Op vrijdag 23 september 2005 03:01 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Onze regel is: Nooit gaan slapen voordat het is uitgepraat (heb al 5 jaar geen ruzie gehad, mijn vrouw heeft haar slaap hard nodig)
Vast wel, maar 20 sigaretten in 1 x lijkt me toch best lastigquote:Op vrijdag 23 september 2005 02:59 schreef Stereotomy het volgende:
Vraag: mag Roel ook alle sigaretten uit zijn pakje in een keer in zijn mond stoppen en oproken?
Ach, je mag je frustraties hier wel botvieren. Als je het morgen maar weer goed maakt!quote:Op vrijdag 23 september 2005 03:01 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ook mijn regel
Hebben elkaar wel aan het lachen gemaakt voordat we ophingen (ze woont ergens anders, ga morgen voor het weekend naar haar toe), maarja, de bittere smaak blijft wel een beetje.
Nou, voor 20x500 = 10.000 EUR wil ik toch wel eens experimenterenquote:Op vrijdag 23 september 2005 03:02 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Vast wel, maar 20 sigaretten in 1 x lijkt me toch best lastig
Dat is weer wat anders ja, wij kennen elkaar al bijna 9 jaar en wonen ook al bijna 9 samen waarvan 6 jaar getrouwd)quote:Op vrijdag 23 september 2005 03:01 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ook mijn regel
Hebben elkaar wel aan het lachen gemaakt voordat we ophingen (ze woont ergens anders, ga morgen voor het weekend naar haar toe), maarja, de bittere smaak blijft wel een beetje.
Ja maar, ja maar, zij moet het goedmaken!quote:Op vrijdag 23 september 2005 03:03 schreef Day het volgende:
[..]
Ach, je mag je frustraties hier wel botvieren. Als je het morgen maar weer goed maakt!![]()
(Regel geldt overigens ook mij thuis)
OT: ik geef Roel nog 1 kans (= 1 siggie) en dan ga ik echt naar bed.
Ja krijg ook wel zin in een peukie door deze spannende actie van Roel!quote:Op vrijdag 23 september 2005 03:04 schreef Coraatje het volgende:
ik steek er ook nog maar een op
Tip van de dagquote:Op vrijdag 23 september 2005 03:04 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Dat is weer wat anders ja, wij kennen elkaar al bijna 9 jaar en wonen ook al bijna 9 samen waarvan 6 jaar getrouwd)
Meestal zijn het ruzies om niets en geef haar dan gewoon gelijk dat is het alle gemakkelijkste![]()
*herkend het probleem*quote:Op vrijdag 23 september 2005 03:05 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ja maar, ja maar, zij moet het goedmaken!![]()
Probleem is een beetje dat ik problemen wil uitpraten, en zij gaat het liever uit de weg. Dat botst.
ja ze doen wel flauw zeg....quote:Op vrijdag 23 september 2005 03:00 schreef wickie het volgende:
Die regie is echt te erg voor woorden.... daar wordt ik nou agressief van!
Schrijf voor jezelf op waar de ruzie over ging, lees het nog is na en je zal zien dat de vrouw altijd gelijk heeftquote:Op vrijdag 23 september 2005 03:03 schreef Day het volgende:
[..]
Ach, je mag je frustraties hier wel botvieren. Als je het morgen maar weer goed maakt!![]()
(Regel geldt overigens ook mij thuis)
OT: ik geef Roel nog 1 kans (= 1 siggie) en dan ga ik echt naar bed.
*checkt fotoboekquote:Op vrijdag 23 september 2005 03:05 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
*herkend het probleem*
Heel vervelend idd![]()
Hebbie een bakkie nodig voor al dat kwijl?quote:Op vrijdag 23 september 2005 03:08 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
*checkt fotoboek
![]()
<charm mode>
Hoe kan iemand kwaad op jou zijn terwijl je zulke prachtige ogen hebt?
</charm mode>
![]()
Canal +quote:Op vrijdag 23 september 2005 03:09 schreef BorTheWolf het volgende:
KUT REGIEEEEEEEEEEEEEEEE
Wij zijn allebei erg eigenwijs maar doordat wat we hebben meegemaakt stelt de rest zo weinig voor en zijn meestal erg snel klaar met het goedmaken, het is het allemaal meestal niet waard om nog langer boos te zijn, gewoon zeggen dat ze gelijk heeft (horen ze graag) en slik het in.quote:Op vrijdag 23 september 2005 03:05 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ja maar, ja maar, zij moet het goedmaken!![]()
Probleem is een beetje dat ik problemen wil uitpraten, en zij gaat het liever uit de weg. Dat botst.
Yum yumquote:Op vrijdag 23 september 2005 03:10 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Hebbie een bakkie nodig voor al dat kwijl?
Ze willen die blik achter de schermen niet zo maar weggevenquote:Op vrijdag 23 september 2005 03:09 schreef Coraatje het volgende:
ze houden ons ook gewoon in spanning wij mogen ook niet zien dat hij rookt denk aan het sms spel
Wat een vergelijkingquote:Op vrijdag 23 september 2005 03:10 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Wij zijn allebei erg eigenwijs maar doordat wat we hebben meegemaakt stelt de rest zo weinig voor en zijn meestal erg snel klaar met het goedmaken, het is het allemaal meestal niet waard om nog langer boos te zijn, gewoon zeggen dat ze gelijk heeft (horen ze graag) en slik het in.
Bedenk wat je nu hebt en wat je anders met bv Tanja zou hebben![]()
* Stereotomy wordt spontaan homo, johquote:Op vrijdag 23 september 2005 03:10 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Bedenk wat je nu hebt en wat je anders met bv Tanja zou hebben![]()
Laterzquote:Op vrijdag 23 september 2005 03:13 schreef Day het volgende:
OK, mijn 2e laatste siggie is op en volgens mij heeft Roel wel gerookt, maar bewaren ze de beelden voor de tv-uitzending.
Veel kijkplezier nog, streamers!
Laters!
yep ik sluit ook afquote:Op vrijdag 23 september 2005 03:13 schreef Day het volgende:
OK, mijn 2e laatste siggie is op en volgens mij heeft Roel wel gerookt, maar bewaren ze de beelden voor de tv-uitzending.
Veel kijkplezier nog, streamers!
Laters!
Lijkt me ook dat ie er misschien een heeft gerookt! was vrij kort buiten hooguit 5 min!quote:Op vrijdag 23 september 2005 03:14 schreef BorTheWolf het volgende:
1npeukie voor roel dus
Denk het niet in de DBK vondt ie de opdracht juist prachtig!quote:Op vrijdag 23 september 2005 03:16 schreef Coraatje het volgende:
misschien is ie wel sociaal en denkt ie jammer van de centen ,maar ik rook niet
Als je zoals ik, je je kont hebt moeten laten afvegen door je vrouw en ze is nog steeds bij je kan er niets meer gebeurenquote:
Ja lekker nutteloos weerquote:Op vrijdag 23 september 2005 03:15 schreef Kolomo het volgende:
Zijn we met z'n allen hiervoor wakker gebleven
Dat is pas echte liefdequote:Op vrijdag 23 september 2005 03:17 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Een heel weekend kijk ik niet naar voetbal en ga zelfs met haar winkelen (uren lang)
GEEF HAAR GELIJK!! Zeg: Sorry schat enz. Neem haar mee naar een restaurant, neem een bosje bloemen mee, laat door een ontbijtservice een ontbijtje brengen(voor 2 personen) maar toon je zwakke kant!! Daar houden de meeste vrouwen vanquote:Op vrijdag 23 september 2005 03:05 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
*herkend het probleem*
Heel vervelend idd![]()
Je bedoelt Joost die al een missie heeft verknalt en Lieske! Maar je kan moeilijk verwachten dat ze de hele nacht opblijven! Als ze het niet ontdekken is er ook niks aan de hand dan is de missie gewoon geslaagt!quote:Op vrijdag 23 september 2005 03:19 schreef avonne het volgende:
Roel=cool.
Krijgt een geheime missie en voert hem gewoon uit.
Lieske, Rob en Ralph nemen hun opdracht niet erg serieus. (hé, terugkerend thema!) Ik had Lieske toch slimmer ingeschat. Beetje dom van mij...
Zover zijn we nog net niet, maar ik zal eens beginnen met haar wat vaker gelijk geven.quote:Als je zoals ik, je je kont hebt moeten laten afvegen door je vrouw en ze is nog steeds bij je kan er niets meer gebeuren
Ik ben een vrouw en ik ga echt mn vriend geen gelijk geven als ik gelijk hebquote:Op vrijdag 23 september 2005 03:20 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
GEEF HAAR GELIJK!! Zeg: Sorry schat enz. Neem haar mee naar een restaurant, neem een bosje bloemen mee, laat door een ontbijtservice een ontbijtje brengen(voor 2 personen) maar toon je zwakke kant!! Daar houden de meeste vrouwen van![]()
Welk fotoboek???quote:Op vrijdag 23 september 2005 03:08 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
*checkt fotoboek
![]()
<charm mode>
Hoe kan iemand kwaad op jou zijn terwijl je zulke prachtige ogen hebt?
</charm mode>
![]()
Dat bedoel ik dus, het kan altijd ergerquote:
Coolquote:Op vrijdag 23 september 2005 03:17 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Als je zoals ik, je je kont hebt moeten laten afvegen door je vrouw en ze is nog steeds bij je kan er niets meer gebeuren![]()
En ( oke dat is wat prive) ze heet Anja (geen Tanja) ik doe eens in de zoveel tijd een Anja_verwenweekend![]()
Ze gaat dan een dagje op mijn kosten naar een beatysalon, krijgt het hele weekend ontbijt op bed, laat zelfs ;s ochtends vroeg de hond uit, geef haar massage en kadootjes enz.
Een heel weekend kijk ik niet naar voetbal en ga zelfs met haar winkelen (uren lang)
(maar mijn Anja verdient het ook voor alles wat ze elke dag voor mij moet doen)
Daarna kan ik weer mezelf zijn![]()
Waarschijnlijk wel, maar de regie was helaas niet ´with us´quote:Op vrijdag 23 september 2005 03:26 schreef remlof het volgende:
hij heeft er toch nog geen helemaal opgerookt, of wel?
En aan wie liggen de problemen bij het communiceren? (eerlijk nadenken) geef ze gelijk, doe niet moeilijkquote:Op vrijdag 23 september 2005 03:12 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
* Stereotomy wordt spontaan homo, joh![]()
Mja, ze is echt lief en intelligent en zachtaardig en.... maar communicatieve vaardigheden als we onenigheid hebben, nuh.
Maar ik zal haar idd meer gelijk moeten geven, ben nl. erg koppig van mezelf. Weet het altijd veeeeel beter. Is ook vaak zo. Ja, echt
. En Roel moet winnen en Tanja is kut.
![]()
Haha, leuke combinatie van beeldenquote:Op vrijdag 23 september 2005 03:27 schreef BBscanner het volgende:
Roel wacht geduldig zijn kans af!![]()
[afbeelding]
Joost van de Rook Politie ligt op 1 oor!![]()
[afbeelding]
Is niet duidelijk hij was 5 min in de tuin maar de regie vertikte het daarna toe te schakelen!quote:Op vrijdag 23 september 2005 03:26 schreef remlof het volgende:
hij heeft er toch nog geen helemaal opgerookt, of wel?
Schopje R&Pquote:Op vrijdag 23 september 2005 03:28 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
En aan wie liggen de problemen bij het communiceren? (eerlijk nadenken) geef ze gelijk, doe niet moeilijk![]()
Kijk is om je heen naar andere mensen (restaurant, vanaf een terras, in een winkelcentrum enz.) Ik weet zeker dat je je handjes dicht mag knijpen met zo'n kanjer naast je die je nu hebt liggen![]()
Bedenk wat je allemaal zou missen als je uit elkaar zou zijn enz. enz.
In mn fotoboek staan dan ook alleen de foto's die door de strenge selectie kwamenquote:Op vrijdag 23 september 2005 03:26 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Van Blablub
Fotoboek van BlaBlub
Is een (leuk) meiske
Nou kijk.... als ik wat minder doordram om erover te praten dan was het natuurlijk ok geweest, maar aan de andere kant als zij wat meer wilde praten, dan was het ook ok geweest.quote:aan wie liggen de problemen bij het communiceren? (eerlijk nadenken) geef ze gelijk, doe niet moeilijk
Je hebt van die leuke flaporenquote:Op vrijdag 23 september 2005 03:31 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
In mn fotoboek staan dan ook alleen de foto's die door de strenge selectie kwamen
Trustequote:Op vrijdag 23 september 2005 03:30 schreef BBscanner het volgende:
Ligt Roel nu ook te slapen?![]()
Dan ga ik ook maar is![]()
Truste![]()
Je kan wel relatiepsycholoog worden!quote:Op vrijdag 23 september 2005 03:28 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
En aan wie liggen de problemen bij het communiceren? (eerlijk nadenken) geef ze gelijk, doe niet moeilijk![]()
Kijk is om je heen naar andere mensen (restaurant, vanaf een terras, in een winkelcentrum enz.) Ik weet zeker dat je je handjes dicht mag knijpen met zo'n kanjer naast je die je nu hebt liggen![]()
Bedenk wat je allemaal zou missen als je uit elkaar zou zijn enz. enz.
Misschien wel maar ik ben zelfs na 9 jaar nog verliefd op haarquote:
quote:Op vrijdag 23 september 2005 03:32 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Je hebt van die leuke flaporen![]()
![]()
![]()
Slaapzequote:Op vrijdag 23 september 2005 03:33 schreef BorTheWolf het volgende:
Ik ga ook maffen. Als er ontwikkelingen zijn met het roken wel ff melden he, kunnen we bijhouden hoeveel ie heeft gecashed
Post hier waar en wanneer roel een peuk van 500 euro rookt
Truste
Daar heb je uiteraard gelijk in, van zwijgen word je alleen maar bozer als je ruzie hebt ofzo (is bij mij in ieder geval zo).quote:Op vrijdag 23 september 2005 03:31 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nou kijk.... als ik wat minder doordram om erover te praten dan was het natuurlijk ok geweest, maar aan de andere kant als zij wat meer wilde praten, dan was het ook ok geweest.
Beetje impasse hier. Maar ik ben dus van mening dat er gepraat moet worden in een relatie, om problemen op te lossen, en dat kun je niet oplossen door te zwijgen.
Tja
Dank je welquote:Op vrijdag 23 september 2005 03:30 schreef Kolomo het volgende:
[..]
Schopje R&P
Je hebt mooie adviezen, Kribbet!
99% zeker dat Tanja precies te horen had gekregen in de dbk hoe er ingepakt moest worden.quote:De thuiswerker-expert in de studio zegt dat ze het makkelijk hadden kunnen redden. “Sommige huishoudsters doen er tweeduizend per dag.” Rob wil de snelste manier weten. De thuiswerker-expert legt uit: “Je had, zoals Tanja al zei, met zes personen stapeltjes moeten maken en met vier personen moeten inpakken.” Tanja steekt trots haar duim omhoog.
Volgens mij ligt ie te slapen...zonde idd hij had er nu makkelijk 10 kunnen roken in een uurtje! en dan in de rest van de week nog een keer de laatse 10! Maar ga nu ook echt slapen!quote:Op vrijdag 23 september 2005 03:31 schreef avonne het volgende:
Inderdaad, Joost is van de rookpolitie, niet Ralph (sorry, Ralph, vond het ook al vreemd dat je opeens verstek liet gaan).
Maarruh... waar is Roel nu? Is hij echt naar bed?
Kan toch niet waar zijn? Dit is zijn grote kans op 10 duizend euri !
Bij mij ookquote:Op vrijdag 23 september 2005 03:35 schreef Kolomo het volgende:
[..]
Daar heb je uiteraard gelijk in, van zwijgen word je alleen maar bozer als je ruzie hebt ofzo (is bij mij in ieder geval zo).
Wat mooiquote:Op vrijdag 23 september 2005 03:32 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Misschien wel maar ik ben zelfs na 9 jaar nog verliefd op haarZe heeft al zoveel moeten doorstaan en ze is er nog steeds
![]()
(moet stoppen vanwege de tranen in mijn ogen)![]()
![]()
Tanja had het systeem dat ze vanochtend uitlegde ook al die avond dr voor voorgesteld, maar toen luisterde niemand.quote:Op vrijdag 23 september 2005 03:36 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
99% zeker dat Tanja precies te horen had gekregen in de dbk hoe er ingepakt moest worden.
http://www.talpa.tv/big-brother/dagboek.html
Ja, precies, zo ontstaan bij ons de ruzies:quote:Op vrijdag 23 september 2005 03:35 schreef Kolomo het volgende:
[..]
Daar heb je uiteraard gelijk in, van zwijgen word je alleen maar bozer als je ruzie hebt ofzo (is bij mij in ieder geval zo).
Ja iig al wat geld veilig stellen. Rook dr dan iig al ff 5quote:Op vrijdag 23 september 2005 03:36 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Volgens mij ligt ie te slapen...zonde idd hij had er nu makkelijk 10 kunnen roken in een uurtje! en dan in de rest van de week nog een keer de laatse 10! Maar ga nu ook echt slapen!
Truste allemaalLater!
Was dat voor of na haar dbk-gang?quote:Op vrijdag 23 september 2005 03:38 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Tanja had het systeem dat ze vanochtend uitlegde ook al die avond dr voor voorgesteld, maar toen luisterde niemand.
Het praten komt met de jaren, mijn vrouw wilde ook niet echt praten in het begin, bij een oneinigheid was het daarna 3 dagen stil en dat isquote:Op vrijdag 23 september 2005 03:31 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nou kijk.... als ik wat minder doordram om erover te praten dan was het natuurlijk ok geweest, maar aan de andere kant als zij wat meer wilde praten, dan was het ook ok geweest.
Beetje impasse hier. Maar ik ben dus van mening dat er gepraat moet worden in een relatie, om problemen op te lossen, en dat kun je niet oplossen door te zwijgen.
Tja
quote:Op vrijdag 23 september 2005 03:38 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ja, precies, zo ontstaan bij ons de ruzies:
Irritatie >> Stereotomy zegt er wat van >> vriendin wil er niet over praten >> Stereotomy zegt dat ie toch graag er even over wil hebben >> vriendin zwijgt >> Stereotomy wordt iets bozer >> vriendin zwijgt verder, zegt dat ze er nu even niet over kan praten >> Stereotomy wil rustig blijven maar denkt "dit gaat aaaaaltijd zo" en wordt toch bozer etc. etc. >> vriendin zegt dat ze droevig wordt >> Stereotomy zegt dat *dan* juist het moment is om eindelijk te praten en vertellen wat ze zelf denkt etc. etc.
Hebben nou meer mensen dit?![]()
Oe, daar heb ik wel een handje vanquote:Nooit later komen met : maar toen ................ geen ouwe koeien
tja, zal ik eerst maar met de mijne beginnen denk ik.quote:Op vrijdag 23 september 2005 03:37 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Bij mij ookMaar leg dat mn vriend maar eens uit
Ik weet niet of ze woe-aaf ook naar de dkb is geweest (ja voor t nomineren), maar ze stelde het toen voor en vanochtend is ze weer in de dkb geweest om te vragen of zij mocht meewerken.quote:Op vrijdag 23 september 2005 03:40 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Was dat voor of na haar dbk-gang?
Was ook meer noodzaak hoor omdat ik geen verpleegkundige wilde of iemand van de thuiszorgquote:Op vrijdag 23 september 2005 03:21 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Zover zijn we nog net niet, maar ik zal eens beginnen met haar wat vaker gelijk geven.
Staat idd ook mannelijker
Oe, dat doe ik ook jaquote:Op vrijdag 23 september 2005 03:42 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Oe, daar heb ik wel een handje van![]()
Maar wat nou als ze ooit iets beloofd heeft te doen (eh, praten bijv.) maar dat niet doet? Dan neig je wel snel te zeggen: Ja maar, toen zei je... etc.
Duuude, too much detailquote:(zelfs mijn schoonmoeder heeft het 4 maanden geleden een keer moeten doen maar dat is een ander verhaal
Ik zal het proberen. Berichtjes op fok zijn toch vaak wel een goed begin om te beginnen.quote:Vaker gelijk geven over kleine dingen die daarna geen rol meer spelen in de relatie is geen enkel probleem maar je moet jezelf niet verliezen hoor!
Ik nietquote:maar je moet jezelf niet verliezen hoor!
Vaak is idd zo dat vrouwen de meer communicatieve mensen zijn en de mannen de stoicijnse zwijgers. Gek genoeg doe ik alles waar mannen vrouwen vaak van beschuldigen. Zegt vast iets over mij.quote:Op vrijdag 23 september 2005 03:46 schreef Kolomo het volgende:
[..]
Oe, dat doe ik ook jaVooral als ik het gevoel heb dat hij mij niet begrepen heeft, en ik toch even wil uitleggen waarom ik iets zei ofzo. Kan ik vriendjelief behoorlijk mee irriteren, maar het is vaak heel moeilijk om niet te proberen datgene uit te leggen.
Hij gaat ook naar een beatysalonquote:Op vrijdag 23 september 2005 03:24 schreef Kolomo het volgende:
[..]
Cool![]()
Doe ik ook met mjin vriend, meestal onaangekondigd en voorlopig blijft het bij een dagje ofzo, maar dat kan in de toekomst uiteraard uitgebreid worden, in geval van meer tijd en geld. Is gewoon leuk als je zo af en toe zelf onverwacht verrast wordt en andersom. Het is nog nooit toevallig op dezelfde dag gevallen gelukkig. Ik denk trouwens dat ik er binnenkort weer eens even ga órganiseren'. Eens spieken in mijn agenda wanneer we een dagje allebei helemaal vrij zijn (lastig, allebei onregelmatig werken...)
Ga morgen even kijken, staat nu bij de favorietenquote:Op vrijdag 23 september 2005 03:26 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Van Blablub
Fotoboek van BlaBlub
Is een (leuk) meiske
Da's rot om af te vragen. bedoel je het zo van of je er binnen je relatie nooit fatsoenlijk mee leert omgaan?quote:Op vrijdag 23 september 2005 03:51 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Vaak is idd zo dat vrouwen de meer communicatieve mensen zijn en de mannen de stoicijnse zwijgers. Gek genoeg doe ik alles waar mannen vrouwen vaak van beschuldigen. Zegt vast iets over mij.![]()
Maargoed, ben blij dat ik niet de enige ben met dit soort problemen. Maar vaak, na de 100000x keer, wordt het toch wel erg vervelend en vraag je je af of het ooit ophoudt.![]()
![]()
Na jaren Riagg heb ik iets meer ervaring dan Roel (maar die komt er wel, blijft goed rustig)quote:Op vrijdag 23 september 2005 03:32 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Je kan wel relatiepsycholoog worden!
Als ik ooit weer eens een dip heb ik mn relatie moet ik volgens mij ff met jou gaan praten
Precies, iedere keer dat je zoiets doet geeft toch weer een nieuwe impuls of hoe je het zou moeten noemen.quote:Op vrijdag 23 september 2005 03:51 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Hij gaat ook naar een beatysalon![]()
Maar jij weet dus uit ervaring dat de week (of zelfs wat langer) erna, toch weer anders zijn dan daarvoor![]()
Ik lig op bed of zit in een rolstoel dus mijn mogelijkheden zijn wat beperkt maar zal er altijd alles aandoen om het * apart* te houden en dat is niet vanuit een gevoel van onzekereheid maar vanuit de liefde voor![]()
Knal het eruit en hooguit 2 dagen later is het weer goed! Er zijn veel te veel mensen bang in de relatie om het te doen, bang om alleen te komen te staan, trots. gezichtsverlies, wat denkt de familie erover (en zo kun je er nog wel 10 verzinnen)quote:Op vrijdag 23 september 2005 03:35 schreef Kolomo het volgende:
[..]
Precies, ik zal dat morgen eens goed aan mijn vriendin gaan vertellenquote:Op vrijdag 23 september 2005 04:03 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Knal het eruit en hooguit 2 dagen later is het weer goed! Er zijn veel te veel mensen bang in de relatie om het te doen, bang om alleen te komen te staan, trots. gezichtsverlies, wat denkt de familie erover (en zo kun je er nog wel 10 verzinnen)
Gooi het eruit, ze of hij heeft eens voor jou gekozen en gaat echt niet weg om een ruzie over de toiletvril of over het dopje op de tandpasta![]()
Mooiste gevoel wat er is maar bedenk wel dat het over gaat en dat je ELKE dag aan je relatie moet werkenquote:Op vrijdag 23 september 2005 03:38 schreef Kolomo het volgende:
[..]
Wat mooi![]()
Ik hoop dat ik me over een jaartje of 7 ook nog steeds zo voel. Ik acht het met mijn huidige relatie goed mogelijk, voor het eerst eigenlijk: in vorige relaties ben ik nooit zo verliefd geweest als nu. Fijn gevoel is dat!![]()
Haha, leuk voorbeeld. gelukkig hebben we nog nooit over dat soort dingen ruzie gemaakt maar de intentie is natuurlijk bij alle irritaties hetzelfde.quote:Op vrijdag 23 september 2005 04:03 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Knal het eruit en hooguit 2 dagen later is het weer goed! Er zijn veel te veel mensen bang in de relatie om het te doen, bang om alleen te komen te staan, trots. gezichtsverlies, wat denkt de familie erover (en zo kun je er nog wel 10 verzinnen)
Gooi het eruit, zij of hij heeft eens voor jou gekozen en gaat echt niet weg om een ruzie over de toiletbril of over het dopje op de tandpasta![]()
Kan wel zo klinken maar het is wel zo natuurlijk. Ik denk dat veel mensen dat met name in het begin van een relatie vergeten, omdat het dan allemaal nog zo makkelijk gaat. Ikdoe zo goed mogelijk mijn best maar ik besef ook wel ooit dat het nog wel ietsje beter kanquote:Op vrijdag 23 september 2005 04:06 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Mooiste gevoel wat er is maar bedenk wel dat het over gaat en dat je ELKE dag aan je relatie moet werken![]()
Beschouw het niet als iets dat er altijd is, werk eraan, doe je best, verzin iets nieuws en probeer elke dag te lachen (jezus, ik lijk dokter Phill wel'
Het belangrijkste is dat je het vraagt of ter sprake brengt op een plek die voor beide vertrouwd en beschermend is, bij veel mensen is dat het donker van de slaapkamer!quote:Op vrijdag 23 september 2005 03:38 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ja, precies, zo ontstaan bij ons de ruzies:
Irritatie >> Stereotomy zegt er wat van >> vriendin wil er niet over praten >> Stereotomy zegt dat ie toch graag er even over wil hebben >> vriendin zwijgt >> Stereotomy wordt iets bozer >> vriendin zwijgt verder, zegt dat ze er nu even niet over kan praten >> Stereotomy wil rustig blijven maar denkt "dit gaat aaaaaltijd zo" en wordt toch bozer etc. etc. >> vriendin zegt dat ze droevig wordt >> Stereotomy zegt dat *dan* juist het moment is om eindelijk te praten en vertellen wat ze zelf denkt etc. etc.
Hebben nou meer mensen dit?![]()
<quote:Op vrijdag 23 september 2005 03:41 schreef BlaBlub het volgende:
[..]Mn vriend gaat mezelfs zitten negeren, en als ik ergens niet tegen kan
![]()
Maar een R&P topic gaan openen?
Ergste wat er is (en sorry dat is ook een teken van zwakte)quote:Op vrijdag 23 september 2005 03:42 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Oe, daar heb ik wel een handje van![]()
Maar wat nou als ze ooit iets beloofd heeft te doen (eh, praten bijv.) maar dat niet doet? Dan neig je wel snel te zeggen: Ja maar, toen zei je... etc.
AQch, jezelf blootgeven om een reactie uit te lokken is 1 van de eerste lessen die we moesten leren en ik heb een hele aardige en lieve schoonmoederquote:Op vrijdag 23 september 2005 03:47 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Duuude, too much detail![]()
![]()
[..]
Ik zal het proberen. Berichtjes op fok zijn toch vaak wel een goed begin om te beginnen.
[..]
Ik niet![]()
Jeetje wat heb ik losgemaakt!quote:Op vrijdag 23 september 2005 03:59 schreef Stereotomy het volgende:
Nee, precies zoals jij het zegt. Het is een terugkerend iets, zelfde patroon, zelfde opbouw van kwaad worden, zelfde escalatie. Het lijkt zo makkelijk maar na anderhalf jaar nog steeds geen oplossing?
Oplossing zou kunnen zijn dat ik ook zwijg, en dat we problemen in stilte oplossen, of ze kan wat meer praten zodat we het eindelijk eens een keer echt goed kunnen overleggen en/of praten. Ik kies natuurlijk voor de laatste optie, maar zover komt het eigenlijk nooit. De algemene consensus van relatietherapeutenis dat praten dingen oplost, maar mijn vriendin wil vaak niet praten over moeilijke dingen of irritaties in een relatie.
Oh Kribbet, wat moeten wij doen?![]()
Ik heb een kanjer van een wijf (sorry) maar dat is ook niet van de 1 op de andere dag zo gegaan, we werken er nog steeds elke dag aan (dit klinkt zwaar maar is niet zo bedoeld)quote:Op vrijdag 23 september 2005 04:00 schreef Kolomo het volgende:
[..]
Precies, iedere keer dat je zoiets doet geeft toch weer een nieuwe impuls of hoe je het zou moeten noemen.
En ik vind het superknap dat je die dingen op de manier die je beschrijft doet!! Volgens mij heb jij een hele trotse vrouw![]()
Laat je mij er buitenquote:Op vrijdag 23 september 2005 04:04 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Precies, ik zal dat morgen eens goed aan mijn vriendin gaan vertellen
Oepsquote:Op vrijdag 23 september 2005 04:12 schreef Kolomo het volgende:
Ik ga ook maar eens slapen, truste Stereotomy en Kribbet (en overige aanwezigen)
We zullen het topic maar eens even terug gaan geven aan BB, waar het voor bedoeld is)
Gelukkig even rust, krijg nu al jeuk als ik dildo en Natje hoor.quote:Op vrijdag 23 september 2005 07:33 schreef Marrije het volgende:
Ook goedemorgen![]()
Bewoners slapen allemaal nog.
Je noemt je relatie een studie?quote:Op vrijdag 23 september 2005 04:39 schreef KRIBBET het volgende:
Een relatie is iets wat je niet als vanzelfspreekend moet nemen, doe iets extra's, zet die extra stap, zet je trots opzij en ga ervoor (dit is in het kort een 6 jarige studie)
quote:Op vrijdag 23 september 2005 03:59 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Na jaren Riagg heb ik iets meer ervaring dan Roel (maar die komt er wel, blijft goed rustig)
Ben er 4 jaar geleden mee gestopt (noodgedwongen) maar spreek nog bijna elke week wel mensen van vroeger![]()
Je mag me altijd mailen maar je krijgt geen garantie (maar ook geen rekening)
quote:Op vrijdag 23 september 2005 08:32 schreef regenworm het volgende:
Ik verheug me wel steeds meer op het moment dat Chantal of Dido worden genomineerd. Ik denk dat ik daar speciaal even voor naar de studio afreis. Ga ik haar als enige op staan wachten als ze dat huis komt gewaggeld, Chantal, dat Amsterdams stuk lullend potvisafval. Zal ze leuk vinden. Op haar af als ze er uit komt en dan alleen maar vragen: "pijpen zonder condoom, hoeveel? Vertel op, televisievrouw, hoeveel. Ik heb 9 weken moeten kijken naar je om een halve erectie op te bouwen, dus vertel, hoeveel, pijpen zonder condoom?"
Nico Dijkshoorn
![]()
![]()
![]()
dat hadden ze zelf ook al ingezien, hulde!quote:Op vrijdag 23 september 2005 08:52 schreef Sanne het volgende:
Inzake de posts van een pagina terug:
Kan het hier iets meer ontopic?
R&P is een paar deuren verder.
Denk niet dat je hem 's nachts gaat betrappen op roken.. daar zal de regie niet aan meewerken..quote:Op vrijdag 23 september 2005 08:19 schreef Debbus het volgende:
Morgûh !
Hoeveel heeft Roel er al opgestoken? Neem aan dat met al die slapers het pakje zo langzamerhand wel op is...
Het verschil is dat Lieske Geheime Missie een nadeel voor de groep opleverde (geen extra food) en dit is bij Roel niet het geval.quote:Op vrijdag 23 september 2005 08:27 schreef fantastrick het volgende:
Ben trouwens ook heel benieuwd hoe de bewoners gaan reageren als Roel de opdracht heeft gehaald. Waarschijnlijk zullen ze hem dan prijzen om zijn prestatie. Waar ze bij Lieske meteen gingen afgeven op haar... hoezo eerlijk gedrag...
Als eerste: Lieske is gewoon een dom wicht. (zo, is dat ook uit de weg).quote:Op vrijdag 23 september 2005 08:27 schreef fantastrick het volgende:
Ben trouwens ook heel benieuwd hoe de bewoners gaan reageren als Roel de opdracht heeft gehaald. Waarschijnlijk zullen ze hem dan prijzen om zijn prestatie. Waar ze bij Lieske meteen gingen afgeven op haar... hoezo eerlijk gedrag...
Ben ik het inderdaad gedeeltelijk mee eens... maar...quote:Op vrijdag 23 september 2005 08:58 schreef whitef0x het volgende:
[..]
Het verschil is dat Lieske Geheime Missie een nadeel voor de groep opleverde (geen extra food) en dit is bij Roel niet het geval.
Hehe, ik hoef hem niet te betrappen op roken hoor. Dat zou betekenen dat ik een sms-je moet sturenquote:Op vrijdag 23 september 2005 08:58 schreef avotar het volgende:
[..]
Denk niet dat je hem 's nachts gaat betrappen op roken.. daar zal de regie niet aan meewerken..
prime-time.. dat is een ander verhaal..
Ik heb de nasleep gemist.quote:Op vrijdag 23 september 2005 09:01 schreef Debbus het volgende:
Neem daarbij de ongelofelijke stomme actie om er ook nog over te praten omdat haar 'geweten' begon te knagen en dan krijg je inderdaad de groep over je heen...
En daarbij was uiteindelijk wel de overheersende emotie dat ze het stom vonden van haar dat ze niet iets langer haar kop had kunnen houden zodat ze gewoon het geld gepakt had... dat tanja dat nog steeds tegen haar gebruikt als reden voor een nominatie zegt imho meer iets voor TTTanja..quote:Op vrijdag 23 september 2005 09:02 schreef fantastrick het volgende:
[..]
Ben ik het inderdaad gedeeltelijk mee eens... maar...
de groep wist niet beter dan dat ze op rantsoen moesten...dus tsja...
voor, ze had tgen Rikkert een vaag verhaal opgehouden. Daardoor opdracht mislukt.quote:Op vrijdag 23 september 2005 09:06 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Ik heb de nasleep gemist.
Begon het bij Lieske te knagen voor- of nádat ze het geld was kwijtgeraakt?
TNTN (Tanja Niet Te Nomineren) heeft inderdaad ook lekkere redenaties. Leuke is dat als Lieske blijft dat we weten dat TNTN de volgende keer weer op Lieske stemt...quote:Op vrijdag 23 september 2005 09:10 schreef avotar het volgende:
[..]
En daarbij was uiteindelijk wel de overheersende emotie dat ze het stom vonden van haar dat ze niet iets langer haar kop had kunnen houden zodat ze gewoon het geld gepakt had... dat tanja dat nog steeds tegen haar gebruikt als reden voor een nominatie zegt imho meer iets voor TTTanja..
Voordat ze het geld kwijt was.quote:Op vrijdag 23 september 2005 09:06 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Ik heb de nasleep gemist.
Begon het bij Lieske te knagen voor- of nádat ze het geld was kwijtgeraakt?
Wat ook grappig is, is als Lieske er uit gaat er 6 bewoners een nieuwe nominatie moeten bedenken.quote:Op vrijdag 23 september 2005 09:12 schreef fantastrick het volgende:
[..]
TNTN (Tanja Niet Te Nomineren) heeft inderdaad ook lekkere redenaties. Leuke is dat als Lieske blijft dat we weten dat TNTN de volgende keer weer op Lieske stemt...
Of dido,chantal, natje slim zijn.quote:Op vrijdag 23 september 2005 09:01 schreef Debbus het volgende:
[..]
Als eerste: Lieske is gewoon een dom wicht. (zo, is dat ook uit de weg).
Had dan een apart SC topic gemaakt.. Het was eerst zo duidelijk: Streamverslagen in Streamverslagen, het snelle "wat gebeurt er nu, en wat denken we ervan" in het Commentaar op de livestreams topic..quote:Op vrijdag 23 september 2005 09:18 schreef Sanne het volgende:
Nu de TopicTitel naast een nummer ook een toevoeging heeft gekregen llijkt me dit een mooi moment dit topic voorgoed om te dopen in SlowChat.
Of jullie nu slowchatten over de streams, de tv-progamma's of het programma an sich, het blijft slow chat.
Gelieve iedere enigzins serieuse post die over de streams gaat en ook maar enigzins op een streamverslag lijkt in de streamverslagen te posten. Dit geldt ook voor screenshots. Of je ze hier ook post moet je dan maar zelf weten, maar ze horen in de streamverslagen.
Op veler verzoek toch een strengere moderatie hier. Zie ook de berichten in:
http://forum.fok.nl/topic/751242
weet je ook van wie? details willen we horen!quote:Op vrijdag 23 september 2005 09:27 schreef Debbus het volgende:
* Debbus kijkt even naar de streams...
Ik zag een teen bewegen![]()
![]()
![]()
Hoe meer topics je opent over één onderwerp hoe onoverzichtelijke het wordt.quote:Op vrijdag 23 september 2005 09:18 schreef Sanne het volgende:
Nu de TopicTitel naast een nummer ook een toevoeging heeft gekregen llijkt me dit een mooi moment dit topic voorgoed om te dopen in SlowChat.
Of jullie nu slowchatten over de streams, de tv-progamma's of het programma an sich, het blijft slow chat.
Gelieve iedere enigzins serieuse post die over de streams gaat en ook maar enigzins op een streamverslag lijkt in de streamverslagen te posten. Dit geldt ook voor screenshots. Of je ze hier ook post moet je dan maar zelf weten, maar ze horen in de streamverslagen.
Op veler verzoek toch een strengere moderatie hier. Zie ook de berichten in:
http://forum.fok.nl/topic/751242
Dat was er eerst en dat werkte niet, 3 topics naast elkaar.quote:Op vrijdag 23 september 2005 09:36 schreef Sputnik het volgende:
[..]
Had dan een apart SC topic gemaakt.. Het was eerst zo duidelijk: Streamverslagen in Streamverslagen, het snelle "wat gebeurt er nu, en wat denken we ervan" in het Commentaar op de livestreams topic..
![]()
Dat willen we dus niet. Zie ook het zenderchecken topic.quote:Op vrijdag 23 september 2005 09:36 schreef Sputnik het volgende:
[..]
Had dan een apart SC topic gemaakt.. Het was eerst zo duidelijk: Streamverslagen in Streamverslagen, het snelle "wat gebeurt er nu, en wat denken we ervan" in het Commentaar op de livestreams topic..
![]()
een curcus snellezen gaan volgenquote:Op vrijdag 23 september 2005 09:39 schreef Ripley het volgende:
[..]
Dat was er eerst en dat werkte niet, 3 topics naast elkaar.
Laten we proberen om er wat van te maken op deze manier en nietw eer naar andere dingen te zoeken
helemaal met je eens, niet meer veranderen.quote:Op vrijdag 23 september 2005 09:39 schreef Ripley het volgende:
[..]
Dat was er eerst en dat werkte niet, 3 topics naast elkaar.
Laten we proberen om er wat van te maken op deze manier en nietw eer naar andere dingen te zoeken
zit aan het spit ze waren al flauw van de uien en pindakaasquote:Op vrijdag 23 september 2005 09:43 schreef BONG4002 het volgende:
Iedereen nog op bedwaar is de vrolijke haan?
Blijf het bagger vinden, moet nu van topic naar topic huppelen...quote:Op vrijdag 23 september 2005 09:40 schreef Sanne het volgende:
[..]
Dat willen we dus niet. Zie ook het zenderchecken topic.
Ik denk dat ze wel wakker worden als ie er constant uitgaat.quote:Op vrijdag 23 september 2005 09:47 schreef J-net het volgende:
Als Roel slim was geweest dan was ie al 10 duizend euro rijker geweest.... al die slaapmutsen in dat huis!!!!!
topic zappen, nee dank je.quote:Op vrijdag 23 september 2005 09:46 schreef Sputnik het volgende:
[..]
Blijf het bagger vinden, moet nu van topic naar topic huppelen...
Kwestie van als laatste gaan slapen en voor het slapen nog een peuk roken in de tuin.. volgens mij is dat allemaal niet zo moeilijk.quote:Op vrijdag 23 september 2005 09:48 schreef Jojogirl het volgende:
[..]
Ik denk dat ze wel wakker worden als ie er constant uitgaat.
Dat heeft ie ook wel gedaan volgens mijquote:Op vrijdag 23 september 2005 09:49 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Kwestie van als laatste gaan slapen en voor het slapen nog een peuk roken in de tuin.. volgens mij is dat allemaal niet zo moeilijk.
We hebben nu minder topics en je moet meer topic zappen?quote:Op vrijdag 23 september 2005 09:49 schreef regenworm het volgende:
[..]
topic zappen, nee dank je.
De informatie moet je nu ook twee topics gaan halen.![]()
![]()
Stond niet in het streamverslagen topic, dus mss heeft ie het mogelijk buiten het zicht gedaan van de camera (wat opzich bijna onmogelijk is)quote:Op vrijdag 23 september 2005 09:50 schreef Jojogirl het volgende:
[..]
Dat heeft ie ook wel gedaan volgens mij
Joh, zit toch niet zo te mutsen. Alsof je wereld vergaat zeg!quote:Op vrijdag 23 september 2005 09:49 schreef regenworm het volgende:
[..]
topic zappen, nee dank je.
De informatie moet je nu ook twee topics gaan halen.![]()
![]()
Het is gisteren niet op camera vertoond... dus we weten het simpelweg niet... (daar gaat de kans voor sms-end streamervolkquote:Op vrijdag 23 september 2005 09:52 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Stond niet in het streamverslagen topic, dus mss heeft ie het mogelijk buiten het zicht gedaan van de camera (wat opzich bijna onmigelijk is)
De regie is inderdaad bang dat ie nu al 20 sigaretten heeft opgerookt en er nu niets meer verdient kan worden.quote:Op vrijdag 23 september 2005 09:53 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Het is gisteren niet op camera vertoond... dus we weten het simpelweg niet... (daar gaat de kans voor sms-end streamervolk)
Gezien de manier waarop ze gisteren al boterhammen achter hun kiezen propten hebben ze volgende week als op deze snelheid doorgaan helemaal geen eten meer.quote:Op vrijdag 23 september 2005 10:02 schreef BONG4002 het volgende:
Nog steeds zeer diepe rust in het huisergens denk ik dat ze ook zo lang mogelijk in bed willen blijven aangezien een rantsoen op pindakaas, brood en uien ook niet alles is
Volgens mij liep Tanja gisteren alweer candybars weg te werken terwijl de rest pindakaas en uien had op brood, dus dat zal haast wel.quote:Op vrijdag 23 september 2005 10:04 schreef Jojogirl het volgende:
Ze hebben wel echt heel erg wenig gekregen.
Is er eik extra spul voor Tanja, want voor haar kan dit vast niet goed zijn.
Ja, Tanja heeft apart rantsoen dus die krijgt als het goed is wel genoeg voeding binnenquote:Op vrijdag 23 september 2005 10:04 schreef Jojogirl het volgende:
Ze hebben wel echt heel erg wenig gekregen.
Is er eik extra spul voor Tanja, want voor haar kan dit vast niet goed zijn.
Haha, als BB dat ziet dan hebben ze mss als sanctie nog een week langer te pakken met pindakaasquote:Op vrijdag 23 september 2005 10:07 schreef Jojogirl het volgende:
Aha thanx. dan is het wachten dus op bewoners die haar voedsel gaan stelen
quote:Op vrijdag 23 september 2005 10:07 schreef Jojogirl het volgende:
gokje:quote:Op vrijdag 23 september 2005 10:07 schreef Jojogirl het volgende:
Wij willen jou graag in het streamteam!quote:Op vrijdag 23 september 2005 09:46 schreef Jojogirl het volgende:
* Jojogirl wil best streamen maar is er nooit als er wat interessants gebeurt.
's Nachts slaap ik nl.
Zo ook nu, ze liggen nog steds te maffen
gaat ze gelijk rokenquote:Op vrijdag 23 september 2005 10:08 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Echt dat Tanja uit haar panty schiet als ze ontdekt dat al haar chocola weg is..
Beetje respect is toch niet zo moeilijk?quote:Op vrijdag 23 september 2005 08:11 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Je noemt je relatie een studie?
Ga lekker de amateurpsycholoog uithangen in R&P o.i.d. zeg
Thanxquote:Op vrijdag 23 september 2005 10:10 schreef Sanne het volgende:
[..]
Wij willen jou graag in het streamteam!
Dan meld je maar dat er niks spannends gebeurt. Ik geloof dat 80 procent van mijn streamverslagen uit de afgelopen jaren niets spannends melden.
Yup, en ze blijven nog wel een uurtje meuren denk ikquote:Op vrijdag 23 september 2005 10:14 schreef FlowKey het volgende:
Goedemorgen streamers .... zie ik goed dat al die lamzakken nog steeds in bed liggen te meuren? ... inclusief de HuisNazi?!
En wie is de huisNassiquote:Op vrijdag 23 september 2005 10:14 schreef FlowKey het volgende:
Goedemorgen streamers .... zie ik goed dat al die lamzakken nog steeds in bed liggen te meuren? ... inclusief de HuisNazi?!
Die blonde Ariër die meestal als eerste uit bed hinkt ...quote:
quote:Op vrijdag 23 september 2005 10:19 schreef regenworm het volgende:
"Chantal vertel, televisievrouw, hoeveel. Ik heb 9 weken moeten kijken naar je om een halve erectie op te bouwen, dus vertel, hoeveel, pijpen zonder condoom?"
Zal ik doen.quote:Op vrijdag 23 september 2005 10:35 schreef Pinball het volgende:
[..]
Daar mag je trouwens best bij zetten dat ie van gequote DD is.
I take my changesquote:Op vrijdag 23 september 2005 10:36 schreef regenworm het volgende:
[..]
Zal ik doen.
Wie durft er straks een nieuwe topic te openen![]()
![]()
In zeer diepe rust nog welquote:Op vrijdag 23 september 2005 10:37 schreef stil het volgende:
Slapen ze nog?
nee ze zijn naar de elftelingquote:Op vrijdag 23 september 2005 10:37 schreef stil het volgende:
Slapen ze nog?
bij Lieske?quote:Op vrijdag 23 september 2005 10:42 schreef Bergie het volgende:
Menno heeft vannacht lekker dicht tegen Ingrid aan gelegen in de dames slaapkamer....en nu zie ik dat Roel daar ook wakker wordt......
Het is de Mannenkamer waar ze geslapen hebben..quote:Op vrijdag 23 september 2005 10:42 schreef Bergie het volgende:
Menno heeft vannacht lekker dicht tegen Ingrid aan gelegen in de dames slaapkamer....en nu zie ik dat Roel daar ook wakker wordt......
Ja.....ik ben nog niet helemaal wakker...t'is ook een beetje een zooitje met al die dekbedden...quote:Op vrijdag 23 september 2005 11:00 schreef trpetine het volgende:
[..]
Het is de Mannenkamer waar ze geslapen hebben..
er zit een klokje op de jacuzziquote:Op vrijdag 23 september 2005 11:00 schreef mamapan het volgende:
Joost vraagt aan Rob hoelaat het is, Rob denkt dat het 10 uur is, maar zal even kijken. Hij gaat uit beeld en komt terug en zegt dat het 11 uur is. HOE KAN DAT?????
In het geheim rokenquote:Op vrijdag 23 september 2005 11:06 schreef kwakveense het volgende:
zeg, hoe zit t nou precies met de geheime opdracht van roel? ik kon t niet in de streamverslagen vinden....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |