Lijkt me ook dat ie er misschien een heeft gerookt! was vrij kort buiten hooguit 5 min!quote:Op vrijdag 23 september 2005 03:14 schreef BorTheWolf het volgende:
1npeukie voor roel dus
Denk het niet in de DBK vondt ie de opdracht juist prachtig!quote:Op vrijdag 23 september 2005 03:16 schreef Coraatje het volgende:
misschien is ie wel sociaal en denkt ie jammer van de centen ,maar ik rook niet
Als je zoals ik, je je kont hebt moeten laten afvegen door je vrouw en ze is nog steeds bij je kan er niets meer gebeurenquote:
Ja lekker nutteloos weerquote:Op vrijdag 23 september 2005 03:15 schreef Kolomo het volgende:
Zijn we met z'n allen hiervoor wakker gebleven
Dat is pas echte liefdequote:Op vrijdag 23 september 2005 03:17 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Een heel weekend kijk ik niet naar voetbal en ga zelfs met haar winkelen (uren lang)
GEEF HAAR GELIJK!! Zeg: Sorry schat enz. Neem haar mee naar een restaurant, neem een bosje bloemen mee, laat door een ontbijtservice een ontbijtje brengen(voor 2 personen) maar toon je zwakke kant!! Daar houden de meeste vrouwen vanquote:Op vrijdag 23 september 2005 03:05 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
*herkend het probleem*
Heel vervelend idd![]()
Je bedoelt Joost die al een missie heeft verknalt en Lieske! Maar je kan moeilijk verwachten dat ze de hele nacht opblijven! Als ze het niet ontdekken is er ook niks aan de hand dan is de missie gewoon geslaagt!quote:Op vrijdag 23 september 2005 03:19 schreef avonne het volgende:
Roel=cool.
Krijgt een geheime missie en voert hem gewoon uit.
Lieske, Rob en Ralph nemen hun opdracht niet erg serieus. (hé, terugkerend thema!) Ik had Lieske toch slimmer ingeschat. Beetje dom van mij...
Zover zijn we nog net niet, maar ik zal eens beginnen met haar wat vaker gelijk geven.quote:Als je zoals ik, je je kont hebt moeten laten afvegen door je vrouw en ze is nog steeds bij je kan er niets meer gebeuren
Ik ben een vrouw en ik ga echt mn vriend geen gelijk geven als ik gelijk hebquote:Op vrijdag 23 september 2005 03:20 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
GEEF HAAR GELIJK!! Zeg: Sorry schat enz. Neem haar mee naar een restaurant, neem een bosje bloemen mee, laat door een ontbijtservice een ontbijtje brengen(voor 2 personen) maar toon je zwakke kant!! Daar houden de meeste vrouwen van![]()
Welk fotoboek???quote:Op vrijdag 23 september 2005 03:08 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
*checkt fotoboek
![]()
<charm mode>
Hoe kan iemand kwaad op jou zijn terwijl je zulke prachtige ogen hebt?
</charm mode>
![]()
Dat bedoel ik dus, het kan altijd ergerquote:
Coolquote:Op vrijdag 23 september 2005 03:17 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Als je zoals ik, je je kont hebt moeten laten afvegen door je vrouw en ze is nog steeds bij je kan er niets meer gebeuren![]()
En ( oke dat is wat prive) ze heet Anja (geen Tanja) ik doe eens in de zoveel tijd een Anja_verwenweekend![]()
Ze gaat dan een dagje op mijn kosten naar een beatysalon, krijgt het hele weekend ontbijt op bed, laat zelfs ;s ochtends vroeg de hond uit, geef haar massage en kadootjes enz.
Een heel weekend kijk ik niet naar voetbal en ga zelfs met haar winkelen (uren lang)
(maar mijn Anja verdient het ook voor alles wat ze elke dag voor mij moet doen)
Daarna kan ik weer mezelf zijn![]()
Waarschijnlijk wel, maar de regie was helaas niet ´with us´quote:Op vrijdag 23 september 2005 03:26 schreef remlof het volgende:
hij heeft er toch nog geen helemaal opgerookt, of wel?
En aan wie liggen de problemen bij het communiceren? (eerlijk nadenken) geef ze gelijk, doe niet moeilijkquote:Op vrijdag 23 september 2005 03:12 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
* Stereotomy wordt spontaan homo, joh![]()
Mja, ze is echt lief en intelligent en zachtaardig en.... maar communicatieve vaardigheden als we onenigheid hebben, nuh.
Maar ik zal haar idd meer gelijk moeten geven, ben nl. erg koppig van mezelf. Weet het altijd veeeeel beter. Is ook vaak zo. Ja, echt
. En Roel moet winnen en Tanja is kut.
![]()
Haha, leuke combinatie van beeldenquote:Op vrijdag 23 september 2005 03:27 schreef BBscanner het volgende:
Roel wacht geduldig zijn kans af!![]()
[afbeelding]
Joost van de Rook Politie ligt op 1 oor!![]()
[afbeelding]
Is niet duidelijk hij was 5 min in de tuin maar de regie vertikte het daarna toe te schakelen!quote:Op vrijdag 23 september 2005 03:26 schreef remlof het volgende:
hij heeft er toch nog geen helemaal opgerookt, of wel?
Schopje R&Pquote:Op vrijdag 23 september 2005 03:28 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
En aan wie liggen de problemen bij het communiceren? (eerlijk nadenken) geef ze gelijk, doe niet moeilijk![]()
Kijk is om je heen naar andere mensen (restaurant, vanaf een terras, in een winkelcentrum enz.) Ik weet zeker dat je je handjes dicht mag knijpen met zo'n kanjer naast je die je nu hebt liggen![]()
Bedenk wat je allemaal zou missen als je uit elkaar zou zijn enz. enz.
In mn fotoboek staan dan ook alleen de foto's die door de strenge selectie kwamenquote:Op vrijdag 23 september 2005 03:26 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Van Blablub
Fotoboek van BlaBlub
Is een (leuk) meiske
Nou kijk.... als ik wat minder doordram om erover te praten dan was het natuurlijk ok geweest, maar aan de andere kant als zij wat meer wilde praten, dan was het ook ok geweest.quote:aan wie liggen de problemen bij het communiceren? (eerlijk nadenken) geef ze gelijk, doe niet moeilijk
Je hebt van die leuke flaporenquote:Op vrijdag 23 september 2005 03:31 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
In mn fotoboek staan dan ook alleen de foto's die door de strenge selectie kwamen
Trustequote:Op vrijdag 23 september 2005 03:30 schreef BBscanner het volgende:
Ligt Roel nu ook te slapen?![]()
Dan ga ik ook maar is![]()
Truste![]()
Je kan wel relatiepsycholoog worden!quote:Op vrijdag 23 september 2005 03:28 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
En aan wie liggen de problemen bij het communiceren? (eerlijk nadenken) geef ze gelijk, doe niet moeilijk![]()
Kijk is om je heen naar andere mensen (restaurant, vanaf een terras, in een winkelcentrum enz.) Ik weet zeker dat je je handjes dicht mag knijpen met zo'n kanjer naast je die je nu hebt liggen![]()
Bedenk wat je allemaal zou missen als je uit elkaar zou zijn enz. enz.
Misschien wel maar ik ben zelfs na 9 jaar nog verliefd op haarquote:
quote:Op vrijdag 23 september 2005 03:32 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Je hebt van die leuke flaporen![]()
![]()
![]()
Slaapzequote:Op vrijdag 23 september 2005 03:33 schreef BorTheWolf het volgende:
Ik ga ook maffen. Als er ontwikkelingen zijn met het roken wel ff melden he, kunnen we bijhouden hoeveel ie heeft gecashed
Post hier waar en wanneer roel een peuk van 500 euro rookt
Truste
Daar heb je uiteraard gelijk in, van zwijgen word je alleen maar bozer als je ruzie hebt ofzo (is bij mij in ieder geval zo).quote:Op vrijdag 23 september 2005 03:31 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nou kijk.... als ik wat minder doordram om erover te praten dan was het natuurlijk ok geweest, maar aan de andere kant als zij wat meer wilde praten, dan was het ook ok geweest.
Beetje impasse hier. Maar ik ben dus van mening dat er gepraat moet worden in een relatie, om problemen op te lossen, en dat kun je niet oplossen door te zwijgen.
Tja
Dank je welquote:Op vrijdag 23 september 2005 03:30 schreef Kolomo het volgende:
[..]
Schopje R&P
Je hebt mooie adviezen, Kribbet!
99% zeker dat Tanja precies te horen had gekregen in de dbk hoe er ingepakt moest worden.quote:De thuiswerker-expert in de studio zegt dat ze het makkelijk hadden kunnen redden. “Sommige huishoudsters doen er tweeduizend per dag.” Rob wil de snelste manier weten. De thuiswerker-expert legt uit: “Je had, zoals Tanja al zei, met zes personen stapeltjes moeten maken en met vier personen moeten inpakken.” Tanja steekt trots haar duim omhoog.
Volgens mij ligt ie te slapen...zonde idd hij had er nu makkelijk 10 kunnen roken in een uurtje! en dan in de rest van de week nog een keer de laatse 10! Maar ga nu ook echt slapen!quote:Op vrijdag 23 september 2005 03:31 schreef avonne het volgende:
Inderdaad, Joost is van de rookpolitie, niet Ralph (sorry, Ralph, vond het ook al vreemd dat je opeens verstek liet gaan).
Maarruh... waar is Roel nu? Is hij echt naar bed?
Kan toch niet waar zijn? Dit is zijn grote kans op 10 duizend euri !
Bij mij ookquote:Op vrijdag 23 september 2005 03:35 schreef Kolomo het volgende:
[..]
Daar heb je uiteraard gelijk in, van zwijgen word je alleen maar bozer als je ruzie hebt ofzo (is bij mij in ieder geval zo).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |