Hahahaquote:
253 pagina's. Verdeel het over 2,5 dagen. Heb komende weekend ook nog afspraken.quote:Op vrijdag 23 september 2005 02:50 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
HahahaMaar hoe groot is dat boek wel niet van je, als je elke dag 100 pagina's moet?
Dus morgen moet je nog 150 pagina's ofzoquote:Op vrijdag 23 september 2005 02:52 schreef Day het volgende:
[..]
253 pagina's. Verdeel het over 2,5 dagen. Heb komende weekend ook nog afspraken.
OT: waarom heb ik het gevoel dat Roel al aan het roken is?
Nou............ ik zou mijn vrouw voor geen goud willen missenquote:Op vrijdag 23 september 2005 02:54 schreef Stereotomy het volgende:
Godverdomme, VROUWEN wat heb je eraan?
Denk dat ie buiten is.... Lieske is Roel ook kwijt!quote:Op vrijdag 23 september 2005 02:55 schreef Kolomo het volgende:
Goeie titel...
Ik zie Roel niet op de streams maar ik begrijp dat hij al buiten is??
Net ruzie gehad met mijn meisje, om niks eigenlijkquote:Op vrijdag 23 september 2005 02:55 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Nou............ ik zou mijn vrouw voor geen goud willen missen![]()
Nog beter, ze laat m de komende zeven dagen geen seconde alleenquote:Op vrijdag 23 september 2005 02:55 schreef wickie het volgende:
Volgens mij vertrouwd Lieske Roel niet en blijft ze er de hele nacht bij
wat een lieve reactie.....quote:Op vrijdag 23 september 2005 02:55 schreef KRIBBET het volgende:
Een man naar mijn hart!quote:Op vrijdag 23 september 2005 02:55 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Lieske gaat niet naar de dbk, ze staat zolang ze in het huis zit toch genomineerdquote:Op vrijdag 23 september 2005 02:55 schreef wickie het volgende:
Volgens mij vertrouwd Lieske Roel niet en blijft ze er de hele nacht bij
Helemaal niks, allemaal kutwijvenquote:Op vrijdag 23 september 2005 02:54 schreef Stereotomy het volgende:
Godverdomme, VROUWEN wat heb je eraan?
In bedquote:Op vrijdag 23 september 2005 02:56 schreef BorTheWolf het volgende:
Moet Lieske dr PET niet op ?
Je kent mijn vrouw nietquote:
Lieske is geen roker, dus die weet niet hoe het is en wat je er voor over hebtquote:Op vrijdag 23 september 2005 02:57 schreef wickie het volgende:
Lieske is toch niet zo slim als ik had gehoopt.... Ik schat r toch echt te hoog in....
Nee! Stomme BB-regiequote:Op vrijdag 23 september 2005 02:58 schreef BorTheWolf het volgende:
Maar ik zien nog steeds geen roel jullie wel ?
zag hem net ff 'zoef zoef' door het beeld gaan! Maar regie heeft weinig oog voor hemquote:Op vrijdag 23 september 2005 02:58 schreef BorTheWolf het volgende:
Maar ik zien nog steeds geen roel jullie wel ?
of ze denk ..wat ik niet gezien heb weet ik ook niet ,ze is namelijk erg op roel gesteld he ...quote:Op vrijdag 23 september 2005 02:57 schreef wickie het volgende:
Lieske is toch niet zo slim als ik had gehoopt.... Ik schat r toch echt te hoog in....
Kom je nu meequote:
Ze willen het spannend houdenquote:
Thanxquote:Op vrijdag 23 september 2005 02:59 schreef Wup het volgende:
ja, hij ligt op de bank [ stream 1]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |