Rob telde ik toen niet mee, want hij kan d'r vader zijn.quote:Op vrijdag 23 september 2005 02:11 schreef Wup het volgende:
[..]
nee, want Joost is er ook nog om die theorie om zeep te helpen.........en Rob.
en Menno?
? Menno is bezet, Joost te lelijk en Rob te oud.quote:Op vrijdag 23 september 2005 02:11 schreef Wup het volgende:
[..]
en Menno?
Niet verder vertellen hoorquote:
Geniet van je borrelquote:Op vrijdag 23 september 2005 02:08 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Dank jeIk mag na een week eindelijk weer een borrel drinken en de sambuca slaat een beetje toe
![]()
Het leek mij een nieuweling, het was toch algemeen bekend dat Roel een kraker was (is)![]()
Te hopen voor jou dat ie t niet naleestquote:
Slaughterquote:Op vrijdag 23 september 2005 02:10 schreef CartWOman het volgende:
Het wordt nu saai op de streams, nog ff Karin Slaughter lezen en dan slapen.![]()
Trusten, mensen.
Ja ik zit hier ook al te wachtenquote:Op vrijdag 23 september 2005 02:15 schreef Kolomo het volgende:
Kom op, laat Roel eens met rust allemaal. Slapen jullie. Ik wil Roel zien roken en dan wil ik ook naar bed!
sjonge, dit is volgens mij voor het eerst in mijn leven dat ik er zin in heb iemand te zien roken
ik heb menno een keer horen vertellen dat hij met de voorgesprekken lieske heeft gezien en dat hij toen tegen diegene met wie hij het gesprek had heeft gezegd (wijzend naar lieske) als je die samen met mij in het huis zet hou ik het wel uit.... was een keer 'snacht toen ze fietstequote:Op vrijdag 23 september 2005 02:11 schreef Wup het volgende:
[..]
en Menno?
En dan moet je ook nog precies op het goeie moment die kant op reizenquote:Op vrijdag 23 september 2005 02:17 schreef Dynabite het volgende:
paar miljoen voor de halve maan!! ja hoor Menno....een enkele steen van de maan is al een miljoen waard.
dag schatquote:Op vrijdag 23 september 2005 02:17 schreef milagro het volgende:
[..]
Slaughter![]()
Ik ga met je mee
paginaatje Hitchhikers Guide lezen , als ik dat al haal tenminste
dag kinders en mede oudere jonguruh![]()
![]()
als Roel Lieske grijpt, maak me dan effe wakker![]()
Grappigquote:Op vrijdag 23 september 2005 02:18 schreef Coraatje het volgende:
[..]
ik heb menno een keer horen vertellen dat hij met de voorgesprekken lieske heeft gezien en dat hij toen tegen diegene met wie hij het gesprek had heeft gezegd (wijzend naar lieske) als je die samen met mij in het huis zet hou ik het wel uit.... was een keer 'snacht toen ze fietste
Goed punt...quote:Op vrijdag 23 september 2005 02:18 schreef KRIBBET het volgende:
Oke, de meeste mensen naar bed en Roel kan zijn peuken roken![]()
Het maakt niets uit of Lieske het ziet,als zij niet naar de dbk gaat dan staat ze volgende week genomineerd maar dat is ze sowieso toch wel (als ze er niet uit vliegt )opdracht van Roel geslaagt![]()
![]()
![]()
Ik heb er nu 2 op en daar laat ik het maar even bijquote:Op vrijdag 23 september 2005 02:15 schreef wickie het volgende:
[..]
Geniet van je borrel![]()
En ja het is toch algemeen bekend dat ie kraker is, ik vond het ook een rare gedachte van die poster, en wat maakt het uit dat ie rijke ouders heeft. De groep waar Roel in zit die kraken zitten meerdere 'rijke lui zoontje', ze zijn gewoon links opgevoed. Die groep is al jong begonnen met kraken, het overigens 'goeie' krakers, nette, de panden worden door hen ook meestal in een betere staat achtergelaten dan dat ze waren..
Als we nu heel veel posten vannacht ishet teveel om terug te lezenquote:Op vrijdag 23 september 2005 02:15 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Te hopen voor jou dat ie t niet naleest
hahah zit me net te bedenken als roel het lukt en dat dus volgende week moet gaan vertellen dat het gelukt is wat zal rob dan balen dat de taak die hij van bb gehad heeft niet gelukt is ..maja aan de andere kan zal roel het wel vertellen want als groep worden ze der niet wijzer van alleen hijquote:Op vrijdag 23 september 2005 02:20 schreef Kolomo het volgende:
[..]
Goed punt...
Zou mooi zijn trouwens als Rob zijn taak niet fatsoenlijk uitvoert. Zijn we meteen van ons grootste probleem af.
Je kan mijn quote dr van niet aanpassen dus das toch jammer voor je danquote:Op vrijdag 23 september 2005 02:23 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Als we nu heel veel posten vannacht ishet teveel om terug te lezen![]()
Kan me bericht ook gewoon aanpassen en zeggen dat ik het niet was![]()
OOOOOOOOOOH! Chicken, chicken!quote:Op vrijdag 23 september 2005 02:23 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Als we nu heel veel posten vannacht ishet teveel om terug te lezen![]()
Kan me bericht ook gewoon aanpassen en zeggen dat ik het niet was![]()
Rob! (wel erg dat je aan het gesnurk al kan horen wie het isquote:Op vrijdag 23 september 2005 02:16 schreef Kolomo het volgende:
Hoor ik nou gesnurk?
Kijjksequote:Op vrijdag 23 september 2005 02:25 schreef Maerycke het volgende:
Ik ga ook naar m'n mandje.. zonder boek, mét CSI dvd. Truste
Is goed, we bellen je wel even. je nummer was toch 06-23456237quote:Op vrijdag 23 september 2005 02:17 schreef milagro het volgende:
[..]
Slaughter![]()
Ik ga met je mee
paginaatje Hitchhikers Guide lezen , als ik dat al haal tenminste
dag kinders en mede oudere jonguruh![]()
![]()
als Roel Lieske grijpt, maak me dan effe wakker![]()
gezellig..............csi is cool.........slaap lekker............quote:Op vrijdag 23 september 2005 02:25 schreef Maerycke het volgende:
Ik ga ook naar m'n mandje.. zonder boek, mét CSI dvd. Truste
Kom op Roel, kruip eens dichterbijquote:Op vrijdag 23 september 2005 02:25 schreef Coraatje het volgende:
yes samen in het bubbel bad en nu MAKE YOUR MOVE roel
Zo, dat zou wel vet grappig zijnquote:Op vrijdag 23 september 2005 02:27 schreef Kolomo het volgende:
Ja, als we nu heeeeel veel gaan posten denkt men morgenvroeg dat er iets kei-bijzonders is gebeurd
Dat kan je wel vergeten, Rob naait je rustig een oor aanquote:Op vrijdag 23 september 2005 02:20 schreef Kolomo het volgende:
[..]
Goed punt...
Zou mooi zijn trouwens als Rob zijn taak niet fatsoenlijk uitvoert. Zijn we meteen van ons grootste probleem af.
Strak planquote:Op vrijdag 23 september 2005 02:27 schreef wickie het volgende:
Roel doet het voor het wereldje en dus uit principe en natuurlijk is het geld dat je niet hoeft te betalen erg fijn maar geld is voor hem fijn maar geen noodzaak. Roel staat bekent als een uitermate luie, relaxte jongen, mij is het opgevallen dat r nog meer in m zit, dat wist ik namelijk niet. Ik ken m alleen met een joint in zn mond en dan kwam er nooit zoveel meer uit.
Het feit dat ik er nu achter ben gekomen dat ie meer in zn mars heeft is ie ook een erge favo van mij, iedereen die ik ken en hem kent vonden het ook erg komisch dat ie in t BB huis ging het past wel bij m.
En ook al heeft Roel zn stomme acties hij blijft tot het eind in mn top 3 en ik zou het een geweldige stunt vinden als ie wint, dan weet ik wel dat ie een groot feest gaat houden en dan geef ik hier wel ff door waar dat feest plaats gaat vinden.
Het is nog vroegquote:Op vrijdag 23 september 2005 02:28 schreef Kolomo het volgende:
Ik denk dat er voor roel niet veel anders opzit dan naar bed gaan, anders gaat Lieske toch ook niet. Hij kan dus maar beter het initiatief nemen, en dan eventueel even later weer eruit komen. Nu blijven zitten gaat niks worden denk ik.
Moet ie dan binnen roken of blijft de tuin deur gewoon open als ze naar bed gaan ?quote:Op vrijdag 23 september 2005 02:28 schreef Kolomo het volgende:
Ik denk dat er voor roel niet veel anders opzit dan naar bed gaan, anders gaat Lieske toch ook niet. Hij kan dus maar beter het initiatief nemen, en dan eventueel even later weer eruit komen. Nu blijven zitten gaat niks worden denk ik.
Blijft de andere optie dus nog over, heeeeel veeel postenquote:Op vrijdag 23 september 2005 02:24 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Je kan mijn quote dr van niet aanpassen dus das toch jammer voor je dan
hij staat bij mijn ook in me top 3 en neigt sterk boven aan te staan,mag zulke figuren welquote:Op vrijdag 23 september 2005 02:27 schreef wickie het volgende:
Roel doet het voor het wereldje en dus uit principe en natuurlijk is het geld dat je niet hoeft te betalen erg fijn maar geld is voor hem fijn maar geen noodzaak. Roel staat bekent als een uitermate luie, relaxte jongen, mij is het opgevallen dat r nog meer in m zit, dat wist ik namelijk niet. Ik ken m alleen met een joint in zn mond en dan kwam er nooit zoveel meer uit.
Het feit dat ik er nu achter ben gekomen dat ie meer in zn mars heeft is ie ook een erge favo van mij, iedereen die ik ken en hem kent vonden het ook erg komisch dat ie in t BB huis ging het past wel bij m.
En ook al heeft Roel zn stomme acties hij blijft tot het eind in mn top 3 en ik zou het een geweldige stunt vinden als ie wint, dan weet ik wel dat ie een groot feest gaat houden en dan geef ik hier wel ff door waar dat feest plaats gaat vinden.
Het is toch een haan straks?quote:
Neem aan dat ze ten alle tijde de tuin in kunnen, dus dattie ook gewoon in de tuin kan roken. Als ie daar dan gewoon in een hoekie gaat zitten wat je niet goed ziet, dan kan een toevallige uit-bed-komert m ook niet zienquote:Op vrijdag 23 september 2005 02:29 schreef BorTheWolf het volgende:
[..]
Moet ie dan binnen roken of blijft de tuin deur gewoon open als ze naar bed gaan ?
Alleen in die nieuwe (NY) zit zo'n griet met die opgespoten dikke lippenquote:Op vrijdag 23 september 2005 02:26 schreef Zapje het volgende:
[..]
gezellig..............csi is cool.........slaap lekker............![]()
Succesquote:Op vrijdag 23 september 2005 02:29 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Blijft de andere optie dus nog over, heeeeel veeel posten![]()
(hij weet toch niet waar ik woon)
En moeten ze alles terug lezenquote:Op vrijdag 23 september 2005 02:27 schreef Kolomo het volgende:
Ja, als we nu heeeeel veel gaan posten denkt men morgenvroeg dat er iets kei-bijzonders is gebeurd
Ik ben al een keer een week weggeweest en toen heb ik echt niet alle commentarentopics doorgelopen hoor! Daarvoor zijn de BBlog en in sommige gevallen de streamverslagen afdoendequote:Op vrijdag 23 september 2005 02:35 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
En moeten ze alles terug lezen![]()
(wat denk je wat je moet lezen als je zoals ik een week wag was)
Hahaha, gadverquote:Op vrijdag 23 september 2005 02:35 schreef Day het volgende:
Roel staat altijd aan z'n onderbroek te ruiken. Rare gewoonte. Aan een witte onderbroek moet je toch wel zien of tie schoon is of niet.
Ja, tieten willen we zienquote:Op vrijdag 23 september 2005 02:36 schreef BorTheWolf het volgende:
waarom nou geen streams van de badkamer ? wat een preutdheid van BB tjonge jonge
Bij mij staat Joost bovenaan maar ik moet je gelijk geven, het afkraken van Ralph staat haar niet, dat is een beetje naar de mond van de oudere meiden lullenquote:Op vrijdag 23 september 2005 02:33 schreef Day het volgende:
Mijn top 3 is:
1. Roel
2 Ralph
3 t/m 12 verschilt met de dag.
Lieske stond tot 1,5 - 2 uur geleden op 3, maar met dat afkraken van Ralph is ze weer flink gezakt.
En weer een postquote:
Doe met je mee en dan ga ik ook.quote:Op vrijdag 23 september 2005 02:39 schreef wickie het volgende:
Ik rook nog een sigartje en dan ga ik echt slapen ik val echt om..... ik lees het morgen wel in de streamverslagen.....
Omdat t allemaal hypocriete, achterbakse mensen zijn die hun andere hypocriete en achterbakse vriendjes niet willen nomineren en dan maar de outsiders kiezenquote:Op vrijdag 23 september 2005 02:40 schreef Stereotomy het volgende:
Kan iemand mij uitleggen waarom de 3 leukste bewoners genomineerd staan en juist de hypocriete (zwangere) zeugen en verschrompelde roddelkutten gewoon safe zijn?
Mag ik dan spammen?quote:Op vrijdag 23 september 2005 02:40 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
En weer een post![]()
We hoeven er maar 300 om een topic vol te krijgen dus een stuk of 4 moet toch wel lukken![]()
Ik heb ook niet alles meer gelezen, moest er een stuk of 40quote:Op vrijdag 23 september 2005 02:36 schreef Kolomo het volgende:
[..]
Ik ben al een keer een week weggeweest en toen heb ik echt niet alle commentarentopics doorgelopen hoor! Daarvoor zijn de BBlog en in sommige gevallen de streamverslagen afdoende![]()
Vertel?quote:Op vrijdag 23 september 2005 02:42 schreef Stereotomy het volgende:
Deze wereld is niet meer te redden
Roel;quote:Op vrijdag 23 september 2005 02:40 schreef Stereotomy het volgende:
Kan iemand mij uitleggen waarom de 3 leukste bewoners genomineerd staan en juist de hypocriete (zwangere) zeugen en verschrompelde roddelkutten gewoon safe zijn?
Waarom niet in deze rubriek?? (zullen er wat meer zijn maar dan heb je ook watquote:Op vrijdag 23 september 2005 02:39 schreef wickie het volgende:
Ik rook nog een sigartje en dan ga ik echt slapen ik val echt om..... ik lees het morgen wel in de streamverslagen.....
Waar zit je me nou weer heen te sturen joh?quote:
Menno en ingrid wel dan ? volgens mij hoorde ik ze net nogquote:Op vrijdag 23 september 2005 02:43 schreef Day het volgende:
Jaaaa, Roel gaat roken!
Moet ie wel uitkijken, wat Lieske slaapt nog niet.
AAHH blijf nog een uurtje (of 4) het word straks echt spannendquote:
Precies, de achterbakse mensjes zijn helaas in de meerderheid in deze slecht-gecaste roddeltroep.quote:Op vrijdag 23 september 2005 02:41 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Omdat t allemaal hypocriete, achterbakse mensen zijn die hun andere hypocriete en achterbakse vriendjes niet willen nomineren en dan maar de outsiders kiezen![]()
En omdat Rikkert zo nodig Roel moest nomineren
me zus snuift ook aan alle schone was ,is een tik ze vind net gewassen kleren lekker ruiken ,en der dochter doet het nu ook alquote:Op vrijdag 23 september 2005 02:35 schreef Day het volgende:
Roel staat altijd aan z'n onderbroek te ruiken. Rare gewoonte. Aan een witte onderbroek moet je toch wel zien of tie schoon is of niet.
Zou wel willen, maar ik heb mijn 100 pagina's vandaag niet gehaald, dus moet morgen nog meer lezenquote:Op vrijdag 23 september 2005 02:44 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
AAHH blijf nog een uurtje (of 4) het word straks echt spannend)
Met een stuk of 300 berichten tegelijk wel jaquote:
Idd en als die nou gewoon Dido had genoemd, had ik dat heel erg leuk gevondenquote:Op vrijdag 23 september 2005 02:45 schreef Kolomo het volgende:
[..]
Precies, de achterbakse mensjes zijn helaas in de meerderheid in deze slecht-gecaste roddeltroep.
En ja, Rikkert.... als hij wie dan ook anders genomineerd was (al was het Lieske of Ralph geweest) hadden we nu een zondebokje erbij gehad zitten dat we met plezier uitgezwaaid hadden...
Gewoon ergens een uitreksel vandaan halen johquote:Op vrijdag 23 september 2005 02:46 schreef Day het volgende:
[..]
Zou wel willen, maar ik heb mijn 100 pagina's vandaag niet gehaald, dus moet morgen nog meer lezen. (maandag presentatie op school).
Lieske gaat echt niet naar de dbkquote:Op vrijdag 23 september 2005 02:43 schreef Day het volgende:
Jaaaa, Roel gaat roken!
Moet ie wel uitkijken, wat Lieske slaapt nog niet.
Dat gaat niet lukkenquote:Op vrijdag 23 september 2005 02:46 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Met een stuk of 300 berichten tegelijk wel ja![]()
![]()
Kan die bromvlieg niet weg vliegen![]()
Durf niet. Ben zoooo braaf!quote:Op vrijdag 23 september 2005 02:47 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Gewoon ergens een uitreksel vandaan halen joh
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |