Hahahaquote:
253 pagina's. Verdeel het over 2,5 dagen. Heb komende weekend ook nog afspraken.quote:Op vrijdag 23 september 2005 02:50 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
HahahaMaar hoe groot is dat boek wel niet van je, als je elke dag 100 pagina's moet?
Dus morgen moet je nog 150 pagina's ofzoquote:Op vrijdag 23 september 2005 02:52 schreef Day het volgende:
[..]
253 pagina's. Verdeel het over 2,5 dagen. Heb komende weekend ook nog afspraken.
OT: waarom heb ik het gevoel dat Roel al aan het roken is?
Nou............ ik zou mijn vrouw voor geen goud willen missenquote:Op vrijdag 23 september 2005 02:54 schreef Stereotomy het volgende:
Godverdomme, VROUWEN wat heb je eraan?
Denk dat ie buiten is.... Lieske is Roel ook kwijt!quote:Op vrijdag 23 september 2005 02:55 schreef Kolomo het volgende:
Goeie titel...
Ik zie Roel niet op de streams maar ik begrijp dat hij al buiten is??
Net ruzie gehad met mijn meisje, om niks eigenlijkquote:Op vrijdag 23 september 2005 02:55 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Nou............ ik zou mijn vrouw voor geen goud willen missen![]()
Nog beter, ze laat m de komende zeven dagen geen seconde alleenquote:Op vrijdag 23 september 2005 02:55 schreef wickie het volgende:
Volgens mij vertrouwd Lieske Roel niet en blijft ze er de hele nacht bij
wat een lieve reactie.....quote:Op vrijdag 23 september 2005 02:55 schreef KRIBBET het volgende:
Een man naar mijn hart!quote:Op vrijdag 23 september 2005 02:55 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Lieske gaat niet naar de dbk, ze staat zolang ze in het huis zit toch genomineerdquote:Op vrijdag 23 september 2005 02:55 schreef wickie het volgende:
Volgens mij vertrouwd Lieske Roel niet en blijft ze er de hele nacht bij
Helemaal niks, allemaal kutwijvenquote:Op vrijdag 23 september 2005 02:54 schreef Stereotomy het volgende:
Godverdomme, VROUWEN wat heb je eraan?
In bedquote:Op vrijdag 23 september 2005 02:56 schreef BorTheWolf het volgende:
Moet Lieske dr PET niet op ?
Je kent mijn vrouw nietquote:
Lieske is geen roker, dus die weet niet hoe het is en wat je er voor over hebtquote:Op vrijdag 23 september 2005 02:57 schreef wickie het volgende:
Lieske is toch niet zo slim als ik had gehoopt.... Ik schat r toch echt te hoog in....
Nee! Stomme BB-regiequote:Op vrijdag 23 september 2005 02:58 schreef BorTheWolf het volgende:
Maar ik zien nog steeds geen roel jullie wel ?
zag hem net ff 'zoef zoef' door het beeld gaan! Maar regie heeft weinig oog voor hemquote:Op vrijdag 23 september 2005 02:58 schreef BorTheWolf het volgende:
Maar ik zien nog steeds geen roel jullie wel ?
of ze denk ..wat ik niet gezien heb weet ik ook niet ,ze is namelijk erg op roel gesteld he ...quote:Op vrijdag 23 september 2005 02:57 schreef wickie het volgende:
Lieske is toch niet zo slim als ik had gehoopt.... Ik schat r toch echt te hoog in....
Kom je nu meequote:
Ze willen het spannend houdenquote:
Thanxquote:Op vrijdag 23 september 2005 02:59 schreef Wup het volgende:
ja, hij ligt op de bank [ stream 1]
Onze regel is: Nooit gaan slapen voordat het is uitgepraat (heb al 5 jaar geen ruzie gehad, mijn vrouw heeft haar slaap hard nodigquote:Op vrijdag 23 september 2005 02:56 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Net ruzie gehad met mijn meisje, om niks eigenlijk![]()
![]()
Ik zag hem ook niet idd 007 hequote:Op vrijdag 23 september 2005 02:59 schreef Kolomo het volgende:
Ah, nou zie ik um, hij ligt gewoon undercover met zijn felgekleurde badjas tussen de felgekleurde kussens op de bank.
Ook mijn regelquote:Op vrijdag 23 september 2005 03:01 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Onze regel is: Nooit gaan slapen voordat het is uitgepraat (heb al 5 jaar geen ruzie gehad, mijn vrouw heeft haar slaap hard nodig)
Vast wel, maar 20 sigaretten in 1 x lijkt me toch best lastigquote:Op vrijdag 23 september 2005 02:59 schreef Stereotomy het volgende:
Vraag: mag Roel ook alle sigaretten uit zijn pakje in een keer in zijn mond stoppen en oproken?
Ach, je mag je frustraties hier wel botvieren. Als je het morgen maar weer goed maakt!quote:Op vrijdag 23 september 2005 03:01 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ook mijn regel
Hebben elkaar wel aan het lachen gemaakt voordat we ophingen (ze woont ergens anders, ga morgen voor het weekend naar haar toe), maarja, de bittere smaak blijft wel een beetje.
Nou, voor 20x500 = 10.000 EUR wil ik toch wel eens experimenterenquote:Op vrijdag 23 september 2005 03:02 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Vast wel, maar 20 sigaretten in 1 x lijkt me toch best lastig
Dat is weer wat anders ja, wij kennen elkaar al bijna 9 jaar en wonen ook al bijna 9 samen waarvan 6 jaar getrouwd)quote:Op vrijdag 23 september 2005 03:01 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ook mijn regel
Hebben elkaar wel aan het lachen gemaakt voordat we ophingen (ze woont ergens anders, ga morgen voor het weekend naar haar toe), maarja, de bittere smaak blijft wel een beetje.
Ja maar, ja maar, zij moet het goedmaken!quote:Op vrijdag 23 september 2005 03:03 schreef Day het volgende:
[..]
Ach, je mag je frustraties hier wel botvieren. Als je het morgen maar weer goed maakt!![]()
(Regel geldt overigens ook mij thuis)
OT: ik geef Roel nog 1 kans (= 1 siggie) en dan ga ik echt naar bed.
Ja krijg ook wel zin in een peukie door deze spannende actie van Roel!quote:Op vrijdag 23 september 2005 03:04 schreef Coraatje het volgende:
ik steek er ook nog maar een op
Tip van de dagquote:Op vrijdag 23 september 2005 03:04 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Dat is weer wat anders ja, wij kennen elkaar al bijna 9 jaar en wonen ook al bijna 9 samen waarvan 6 jaar getrouwd)
Meestal zijn het ruzies om niets en geef haar dan gewoon gelijk dat is het alle gemakkelijkste![]()
*herkend het probleem*quote:Op vrijdag 23 september 2005 03:05 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ja maar, ja maar, zij moet het goedmaken!![]()
Probleem is een beetje dat ik problemen wil uitpraten, en zij gaat het liever uit de weg. Dat botst.
ja ze doen wel flauw zeg....quote:Op vrijdag 23 september 2005 03:00 schreef wickie het volgende:
Die regie is echt te erg voor woorden.... daar wordt ik nou agressief van!
Schrijf voor jezelf op waar de ruzie over ging, lees het nog is na en je zal zien dat de vrouw altijd gelijk heeftquote:Op vrijdag 23 september 2005 03:03 schreef Day het volgende:
[..]
Ach, je mag je frustraties hier wel botvieren. Als je het morgen maar weer goed maakt!![]()
(Regel geldt overigens ook mij thuis)
OT: ik geef Roel nog 1 kans (= 1 siggie) en dan ga ik echt naar bed.
*checkt fotoboekquote:Op vrijdag 23 september 2005 03:05 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
*herkend het probleem*
Heel vervelend idd![]()
Hebbie een bakkie nodig voor al dat kwijl?quote:Op vrijdag 23 september 2005 03:08 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
*checkt fotoboek
![]()
<charm mode>
Hoe kan iemand kwaad op jou zijn terwijl je zulke prachtige ogen hebt?
</charm mode>
![]()
Canal +quote:Op vrijdag 23 september 2005 03:09 schreef BorTheWolf het volgende:
KUT REGIEEEEEEEEEEEEEEEE
Wij zijn allebei erg eigenwijs maar doordat wat we hebben meegemaakt stelt de rest zo weinig voor en zijn meestal erg snel klaar met het goedmaken, het is het allemaal meestal niet waard om nog langer boos te zijn, gewoon zeggen dat ze gelijk heeft (horen ze graag) en slik het in.quote:Op vrijdag 23 september 2005 03:05 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ja maar, ja maar, zij moet het goedmaken!![]()
Probleem is een beetje dat ik problemen wil uitpraten, en zij gaat het liever uit de weg. Dat botst.
Yum yumquote:Op vrijdag 23 september 2005 03:10 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Hebbie een bakkie nodig voor al dat kwijl?
Ze willen die blik achter de schermen niet zo maar weggevenquote:Op vrijdag 23 september 2005 03:09 schreef Coraatje het volgende:
ze houden ons ook gewoon in spanning wij mogen ook niet zien dat hij rookt denk aan het sms spel
Wat een vergelijkingquote:Op vrijdag 23 september 2005 03:10 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Wij zijn allebei erg eigenwijs maar doordat wat we hebben meegemaakt stelt de rest zo weinig voor en zijn meestal erg snel klaar met het goedmaken, het is het allemaal meestal niet waard om nog langer boos te zijn, gewoon zeggen dat ze gelijk heeft (horen ze graag) en slik het in.
Bedenk wat je nu hebt en wat je anders met bv Tanja zou hebben![]()
* Stereotomy wordt spontaan homo, johquote:Op vrijdag 23 september 2005 03:10 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Bedenk wat je nu hebt en wat je anders met bv Tanja zou hebben![]()
Laterzquote:Op vrijdag 23 september 2005 03:13 schreef Day het volgende:
OK, mijn 2e laatste siggie is op en volgens mij heeft Roel wel gerookt, maar bewaren ze de beelden voor de tv-uitzending.
Veel kijkplezier nog, streamers!
Laters!
yep ik sluit ook afquote:Op vrijdag 23 september 2005 03:13 schreef Day het volgende:
OK, mijn 2e laatste siggie is op en volgens mij heeft Roel wel gerookt, maar bewaren ze de beelden voor de tv-uitzending.
Veel kijkplezier nog, streamers!
Laters!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |