Dan houden we deze aanquote:Op vrijdag 23 september 2005 11:17 schreef Maerycke het volgende:
Deze titel is leukerom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Grappig dat men zich nu ineens wel druk lijkt te maken over wat ze gaan eten de rest van de weekom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
hihihi, daar was ik al bang voor.quote:Op vrijdag 23 september 2005 11:15 schreef BONG4002 het volgende:
Psst BB SC deel 293om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Sportief van je!quote:Op vrijdag 23 september 2005 11:17 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dan houden we deze aanom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
NPquote:Op vrijdag 23 september 2005 11:18 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Sportief van je!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
kan dat 'game on' niet achterwege blijven?quote:Op vrijdag 23 september 2005 11:15 schreef Jojogirl het volgende:
Game on!
Juist dat verschil maakt het extra moeilijk dnek ik.quote:Op vrijdag 23 september 2005 11:19 schreef Maerycke het volgende:
'Wil je ook een glas water?'
Dat is toch iets heel anders als de overdosis aan drank en voedsel die ze de vorige weken haddenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dat denk ik ook wel. Je zag de bewoners de hele dag eten. Daar zijn die maagjes (en de hersenen) nu behoorlijk op ingesteld. De eerste paar dagen nu wordt écht afzien.quote:Op vrijdag 23 september 2005 11:21 schreef Ripley het volgende:
[..]
Juist dat verschil maakt het extra moeilijk dnek ik.
Dat weten we (nog) niet zekerquote:Op vrijdag 23 september 2005 11:23 schreef Kinga het volgende:
Morgenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Vraagje: Heeft Roel al gerookt?
morgen..quote:Op vrijdag 23 september 2005 11:23 schreef Kinga het volgende:
Morgenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
volgens het stream verslag heeft ie wel gerookt in de tuinquote:Op vrijdag 23 september 2005 11:23 schreef Kinga het volgende:
ik accepteer de cookies.
quote:Op vrijdag 23 september 2005 11:25 schreef sannuh het volgende:
ooow is ditom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.een rooksmiley?? Ik dacht altijd tandenpoets ofzo.. vond t al vaagJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op vrijdag 23 september 2005 11:25 schreef sannuh het volgende:
ooow is ditom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.een rooksmiley?? Ik dacht altijd tandenpoets ofzo.. vond t al vaagJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Van de Talpa site:quote:Op vrijdag 23 september 2005 11:23 schreef Kinga het volgende:
ik accepteer de cookies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop