Dan houden we deze aanquote:Op vrijdag 23 september 2005 11:17 schreef Maerycke het volgende:
Deze titel is leuker
Grappig dat men zich nu ineens wel druk lijkt te maken over wat ze gaan eten de rest van de week
kan dat 'game on' niet achterwege blijven?quote:Op vrijdag 23 september 2005 11:15 schreef Jojogirl het volgende:
Game on!
Juist dat verschil maakt het extra moeilijk dnek ik.quote:Op vrijdag 23 september 2005 11:19 schreef Maerycke het volgende:
'Wil je ook een glas water?'
Dat is toch iets heel anders als de overdosis aan drank en voedsel die ze de vorige weken hadden
Dat denk ik ook wel. Je zag de bewoners de hele dag eten. Daar zijn die maagjes (en de hersenen) nu behoorlijk op ingesteld. De eerste paar dagen nu wordt écht afzien.quote:Op vrijdag 23 september 2005 11:21 schreef Ripley het volgende:
[..]
Juist dat verschil maakt het extra moeilijk dnek ik.
Dat weten we (nog) niet zekerquote:Op vrijdag 23 september 2005 11:23 schreef Kinga het volgende:
Morgen![]()
Vraagje: Heeft Roel al gerookt?
morgen..quote:Op vrijdag 23 september 2005 11:23 schreef Kinga het volgende:
Morgen![]()
volgens het stream verslag heeft ie wel gerookt in de tuinquote:Op vrijdag 23 september 2005 11:23 schreef Kinga het volgende:
Morgen![]()
quote:Op vrijdag 23 september 2005 11:25 schreef sannuh het volgende:
ooow is diteen rooksmiley?? Ik dacht altijd tandenpoets ofzo.. vond t al vaag
quote:Op vrijdag 23 september 2005 11:25 schreef sannuh het volgende:
ooow is diteen rooksmiley?? Ik dacht altijd tandenpoets ofzo.. vond t al vaag
Van de Talpa site:quote:Op vrijdag 23 september 2005 11:23 schreef Kinga het volgende:
Morgen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |