Linda & Dido stonden op tafel te dansen zaterdag avond; Lieske wordt genomineerd Ole Ole. (ik vat dit op als stem afspraak) Menno heeft tegen Ingrid gezegd dat het tactische beter is als ze op dezelfde zouden stemmen, Ingrid had toen al min of meer aangegeven dat ze op Lieske zou stemmen.quote:Op donderdag 22 september 2005 23:29 schreef Poison-Ivy het volgende:
Wat is er precies besproken op die stemafspraak...?
Ja, ik heb heel wat gemist blijkt
Wat zei ze dan?quote:Op donderdag 22 september 2005 23:25 schreef milagro het volgende:
Maar nog één zo'n INTENS domme opmerking van Lies (joden), en ze is wat mij betreft de sjaak
Je hebt ruggegraat of je hebt het niet.quote:Op donderdag 22 september 2005 23:35 schreef vw_caddy het volgende:
Tanja: “Als ik me erger aan iemand die de dopjes niet op de tandpasta doet kan ik dat als reden zien om iemand te nomineren.”![]()
ze is gewoon verkouden, hoorquote:Op donderdag 22 september 2005 23:32 schreef schatje het volgende:
Linda is verdrietig zo te zien.
Als iemand hem ziet roken verpest die t voor de groep en is de weekopdracht mislukt, hij kan dus de weekopdracht laten slagen of nietquote:Op donderdag 22 september 2005 23:31 schreef Knurkie het volgende:
[..]
de opdracht is deze voor hemzelf niet voor de groep zoals de vorige keer
oow oké, is idd foutquote:Op donderdag 22 september 2005 23:35 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Linda & Dido stonden op tafel te dansen zaterdag avond; Lieske wordt genomineerd Ole Ole. (ik vat dit op als stem afspraak) Menno heeft tegen Ingrid gezegd dat het tactische beter is als ze op dezelfde zouden stemmen, Ingrid had toen al min of meer aangegeven dat ze op Lieske zou stemmen.
precies, die twee zijn wel heel erg saai...quote:Op donderdag 22 september 2005 23:36 schreef Dynabite het volgende:
Jut en jul (menno en ingrid) moeten ze ook maar eens nomineren. (wat laten ze weinig zien, behalve hun gehang).
misschien bedoelde hij juin...?quote:Op donderdag 22 september 2005 23:36 schreef FlowKey het volgende:
OMG ... ik kom binnen en Menno roept: in ui zitten twee medeklinkers
" we kunnen terug denken aan de Joden" wat betreft het rantsoenquote:
Maar BB treedt hier dus niet tegen op!!!quote:
ho, stop, wacht, wat een foute interpretatiequote:Op donderdag 22 september 2005 23:37 schreef Knurkie het volgende:
dat ze nu terug kunnen denken aan de Joden
dit dus omdat ze op rantsoen zitten
ok ... ik ben in een milde buiquote:Op donderdag 22 september 2005 23:38 schreef nodisch18 het volgende:
[..]
misschien bedoelde hij juin...?
Ik verstond toch ook echt Joden hoor.quote:Op donderdag 22 september 2005 23:38 schreef Lipgloss het volgende:
zei lieske geen 'joostbrood' dan kunnen we aan joost denken?
(...of heb ik het echt niet goed verstaan?)
onze bekken vielen hier open tegelijk dus of wij verstonden het verkeerd.... laten we dat maar hopen danquote:Op donderdag 22 september 2005 23:38 schreef Lipgloss het volgende:
Maar stel dat iemand van de Rookpolitie doet alsof hij niets ziet, wetende dat als hij er iets van zegt, de weekopdracht verloren is... Hoe wordt het dan gecontroleerd? Want Roel mag stiekum roken dus het gaat puur erom dat de andere bewoners niets zien.quote:Op donderdag 22 september 2005 23:36 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Als iemand hem ziet roken verpest die t voor de groep en is de weekopdracht mislukt, hij kan dus de weekopdracht laten slagen of niet+ de aandacht die Roel krijgt door de opdracht
Slim!quote:Op donderdag 22 september 2005 23:38 schreef Falco het volgende:
Die Roel zit nu al te wachten om zijn eerste sigaretten te gaan paffen. Als hij het handig doet steekt hij er zo vijf tegelijk in zijn bek. Dan weet ie zeker dat ie meteen uitgecasht krijgt: ¤ 2500,-
!
kom op ... er is toch nix leuker dan je af en toe lekker ergerenquote:Op donderdag 22 september 2005 23:39 schreef BVO het volgende:
Ik begin langzaam aan af te haken. Bewoners boeien me steeds minder en ben dat gemanipuleer nu wel zat..
Nee hoor. Roel kan er zelfs voor kiezen om gewoon te gaan roken waar iedereen bij is en ze laten denken dat de weekopdracht mislukt is. Hij mag immers roken, hij mag dat alleen niet zeggen.quote:Op donderdag 22 september 2005 23:36 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Als iemand hem ziet roken verpest die t voor de groep en is de weekopdracht mislukt, hij kan dus de weekopdracht laten slagen of niet+ de aandacht die Roel krijgt door de opdracht
Ja, je hebt daar helemaal gelijk inquote:Op donderdag 22 september 2005 23:35 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Linda & Dido stonden op tafel te dansen zaterdag avond; Lieske wordt genomineerd Ole Ole. (ik vat dit op als stem afspraak) Menno heeft tegen Ingrid gezegd dat het tactische beter is als ze op dezelfde zouden stemmen, Ingrid had toen al min of meer aangegeven dat ze op Lieske zou stemmen.
Rikkert heeft Roel vorige week op de bank geplaatst ...quote:Op donderdag 22 september 2005 23:40 schreef ruby het volgende:
Ik begrijp één ding niet. Waarom staat Roel genomineerd en Linda niet? Ze hebben toch allebei een stem? Of heb ik iets gemist.
quote:Op donderdag 22 september 2005 23:41 schreef Kinga het volgende:
Die Natte Lie lacht is echt vreselijk.
en dat maakt dan voor Roel niet uit als hij met 10.000 euri de deur uit gaatquote:Op donderdag 22 september 2005 23:41 schreef Rica het volgende:
[..]
Nee hoor. Roel kan er zelfs voor kiezen om gewoon te gaan roken waar iedereen bij is en ze laten denken dat de weekopdracht mislukt is. Hij mag immers roken, hij mag dat alleen niet zeggen.
Alleen zou in dat geval Tanja en Ingrid kunnen denken dat het toch niks meer uitmaakt en er een opsteken waardoor de opdracht wel echt mislukt.
quote:Op donderdag 22 september 2005 23:39 schreef milagro het volgende:
[..]
" we kunnen terug denken aan de Joden" wat betreft het rantsoen
Ja, maar dan moet het wel eerlijk gaan. Als straks Roel of Lieske er ook nog uitligt wordt het helemaal zo'n duffe boel.quote:Op donderdag 22 september 2005 23:40 schreef FlowKey het volgende:
[..]
kom op ... er is toch nix leuker dan je af en toe lekker ergeren![]()
Zitten nu maar 3 mensen op de bank, die de meeste stemmen hebben, en Roel stond al vast he.quote:Op donderdag 22 september 2005 23:40 schreef ruby het volgende:
Ik begrijp één ding niet. Waarom staat Roel genomineerd en Linda niet? Ze hebben toch allebei een stem? Of heb ik iets gemist.
Idd, nog niet eens aan gedacht, hij hoeft het niet eens in het geheim te doen.quote:Op donderdag 22 september 2005 23:41 schreef Rica het volgende:
[..]
Nee hoor. Roel kan er zelfs voor kiezen om gewoon te gaan roken waar iedereen bij is en ze laten denken dat de weekopdracht mislukt is. Hij mag immers roken, hij mag dat alleen niet zeggen.
Alleen zou in dat geval Tanja en Ingrid kunnen denken dat het toch niks meer uitmaakt en er een opsteken waardoor de opdracht wel echt mislukt.
Zo, jij bent slimquote:Op donderdag 22 september 2005 23:41 schreef Rica het volgende:
[..]
sorry maar dat sloeg niet op het rantsoen maar op het soort brood dat gebakken wordtquote:Op donderdag 22 september 2005 23:39 schreef milagro het volgende:
" we kunnen terug denken aan de Joden" wat betreft het rantsoen
Omdat vrouwen kutwijven zijnquote:Op donderdag 22 september 2005 23:44 schreef ruby het volgende:
Lieske is vandaag buiten voor het eerst zich zelf geweest volgens Linda. Nathalie beaamt dat.
En meestal stemmen vrouwen op vrouwen zegt Linda.
Als hij het stiekem blijft doen hoop ik dat hij iig betrapt wordt. Het gaat nu juist om dat de groep denkt dat het mislukt is en Roel niet mag zeggen dat dit niet het geval is. Zou nog een paar leuke dagen kunnen opleveren.quote:Op donderdag 22 september 2005 23:42 schreef Knurkie het volgende:
[..]
en dat maakt dan voor Roel niet uit als hij met 10.000 euri de deur uit gaat
En hij heeft het geluk de 2 van de rookpolitie nooit echt laat naar bed gaan (Rob en Joost). En Lieske knijpt wel een oogje toequote:Op donderdag 22 september 2005 23:43 schreef Poison-Ivy het volgende:
[..]
Idd, nog niet eens aan gedacht, hij hoeft het niet eens in het geheim te doen.
Deze opdracht is te simpel voor woorden eigenlijk, aangezien Roel s'nachts gewoon ff gaat opstaan en eenthe roken..klaar. 10.000 euro in the pocket![]()
vertel mij wat ... mijn top 3 zit nu op de bankquote:Op donderdag 22 september 2005 23:42 schreef BVO het volgende:
[..]
Ja, maar dan moet het wel eerlijk gaan. Als straks Roel of Lieske er ook nog uitligt wordt het helemaal zo'n duffe boel..
Lijkt me wel handig als Roel op de laatste dag van de opdracht 'Baggy Trousers' aantrekt om alle flappen in te verbergen. Neem aan dat hij het moet verstoppen!quote:Op donderdag 22 september 2005 23:42 schreef Knurkie het volgende:
[..]
en dat maakt dan voor Roel niet uit als hij met 10.000 euri de deur uit gaat
Ingrid mag roken hoorquote:Op donderdag 22 september 2005 23:41 schreef Rica het volgende:
[..]
Dat zei ze ook.quote:Op donderdag 22 september 2005 23:38 schreef Lipgloss het volgende:
Ik blijf ook nog evenquote:Op donderdag 22 september 2005 23:45 schreef ruby het volgende:
Welterusten voor mensen die al gaan slapen.
Ik nog niet.
Ben bang dat Lies nog weg moet ook.quote:Op donderdag 22 september 2005 23:46 schreef FlowKey het volgende:
[..]
vertel mij wat ... mijn top 3 zit nu op de bank![]()
Ik kan de streams steeds moeilijker aanzien. Wat een walgelijke types zitten erin. Dat ik slechts 3 personen leuk vind is ook wel heel opvallend. Is nog nooit eerder zo erg geweest.quote:Op donderdag 22 september 2005 23:39 schreef BVO het volgende:
Ik begin langzaam aan af te haken. Bewoners boeien me steeds minder en ben dat gemanipuleer nu wel zat..
Als ze hem betrappen is de weekopdracht niet mislukt stond in de brief.quote:Op donderdag 22 september 2005 23:45 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Zo, jij bent slim
Maar dacht echt dat geen van de bewoners Roel mocht zien roken..
O dan is het Nathalie. Een van hun beide iig.quote:
Dat kan nog mooie tv opleveren.quote:Op donderdag 22 september 2005 23:47 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik blijf ook nog evenzeker om te zien als het rookverbod ingaat
Ja jammer hè? Scanman had dus gelijk met z'n voorspelling. De 3 favorieten (van BB-poll) zijn genomineerd. Hij gaat, denk ik, tussen Lieske en Ralph, Roel blijft nog wel.quote:Op donderdag 22 september 2005 23:46 schreef FlowKey het volgende:
[..]
vertel mij wat ... mijn top 3 zit nu op de bank![]()
quote:Op donderdag 22 september 2005 23:48 schreef Rica het volgende:
[..]
O dan is het Nathalie. Een van hun beide iig.
Inderdaad, ik zei het net al in het Lieske-topic. In het begin was ik verre van een fan van d'r, maar als ik nu zie hoe ze haar behandelen.quote:Op donderdag 22 september 2005 23:48 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik kan de streams steeds moeilijker aanzien. Wat een walgelijke types zitten erin. Dat is slechts 3 personen leuk vindt is ook wel heel opvallend. Is nog nooit eerder zo erg geweest.
Bij mij is het ook al dramatisch. Om de meeste andere personen zou ik met en grote boog heenlopen als ik ze op straat tegenwkam volgens mij. Ik heb met name een hekel aan de categorie zeikerige vrouwen die overtegenwoordigd is in het huis.quote:Op donderdag 22 september 2005 23:48 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik kan de streams steeds moeilijker aanzien. Wat een walgelijke types zitten erin. Dat ik slechts 3 personen leuk vindt is ook wel heel opvallend. Is nog nooit eerder zo erg geweest.
helemaal mee eens!!quote:Op donderdag 22 september 2005 23:48 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik kan de streams steeds moeilijker aanzien. Wat een walgelijke types zitten erin. Dat ik slechts 3 personen leuk vindt is ook wel heel opvallend. Is nog nooit eerder zo erg geweest.
dank voor het lezen:)quote:Op donderdag 22 september 2005 23:49 schreef Lipgloss het volgende:
thanks Wup voor de uitleg
Linda heeft een bord voor dr kop ... in dr intropagina staat dat ze 'te populair is'quote:Op donderdag 22 september 2005 23:49 schreef ruby het volgende:
Linda had niet verwacht dat Roel weer op haar zou stemmen.
Ik wist wel dat niemand op Tanja zou stemmen. Grote bekken, allemaal, maar ondertussen!quote:Op donderdag 22 september 2005 23:48 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Talpa heeft het zo gewild.quote:Op donderdag 22 september 2005 23:50 schreef Day het volgende:
[..]
Ik wist wel dat niemand op Tanja zou stemmen. Grote bekken, allemaal, maar ondertussen!
Ze zijn ZO schijnheilig!!![]()
ik weet het niet goed meer, maar volgens mij kwam Bart er op TV altijd een stuk beter uit ...quote:Op donderdag 22 september 2005 23:50 schreef BVO het volgende:
[..]
Inderdaad, ik zei het net al in het Lieske-topic. In het begin was ik verre van een fan van d'r, maar als ik nu zie hoe ze haar behandelen.. Alsof ze een of andere zwakzinnige is. Terwijl ze als enige (samen met Roel en Ralph en misschien Joost) echt zichzelf is. Maarja, uiteindelijk wint zo iemand toch wel, zie BB1 Bart.
.
De fok poll zegt nu wel iets anders. Daar staat Roel derde.quote:Op donderdag 22 september 2005 23:49 schreef Day het volgende:
[..]
Ja jammer hè? Scanman had dus gelijk met z'n voorspelling. De 3 favorieten (van BB-poll) zijn genomineerd. Hij gaat, denk ik, tussen Lieske en Ralph, Roel blijft nog wel.
Ja, ik snap er ook geen drol van. Allemaal maar weer op Lieske en Ralph terugvallen, met allemaal van die flauwe redenen. Nomineer gewoon diegene die heel de boel naar d'r hand zet. Een sanctie zal BB je daar toch niet voor geven lijkt me?quote:Op donderdag 22 september 2005 23:50 schreef Day het volgende:
[..]
Ik wist wel dat niemand op Tanja zou stemmen. Grote bekken, allemaal, maar ondertussen!
dat is al eerder gezegd, idd, ook tegen Rob, waarom iedereen van BB hem leek te kennen al... en Rob reageerde toen met zoiets "jullie gaan nog opkijken van me, ik kan er ook niet uitgestemd worden, gebeurt niet"quote:Op donderdag 22 september 2005 23:49 schreef pinkplatinum het volgende:
Horen jullie dat?
Linda zegt dat Rob met iedereen aan het praten was tijdens de selectie en de rest mocht niet communiceren tijdens die selectie..
Bart werd ook altijd genomineerd door de bewoners, zat een keer of 5 op de schopstoel, maar won uiteindelijk wel.quote:Op donderdag 22 september 2005 23:52 schreef FlowKey het volgende:
[..]
ik weet het niet goed meer, maar volgens mij kwam Bart er op TV altijd een stuk beter uit ...
Roel mag roken zolang niemand het merkt. ook al wordt hij betrapt, dan is de groepsopdracht niet mislukt.quote:Op donderdag 22 september 2005 23:51 schreef Bep het volgende:
Ik heb de opdracht van Roel niet begrepemn ( ben net thuis) HIj mag niet roken maar moet het wel???
Enne heeft iemand een capture van die vriend van Linda?
En dát is het 'm dus.... Ze vallen gewoon op dezelfde personen terug! Omdat ze al eerder op die persoon gestemd hebben is het makkelijker om het nogmaals cq óók te doen. Ze moesten eens weten dat deze drie personen in alle polls op internet bovenaan staan....quote:Op donderdag 22 september 2005 23:52 schreef BVO het volgende:
[..]
Ja, ik snap er ook geen drol van. Allemaal maar weer op Lieske en Ralph terugvallen, met allemaal van die flauwe redenen. Nomineer gewoon diegene die heel de boel naar d'r hand zet. Een sanctie zal BB je daar toch niet voor geven lijkt me?.
Ik zag t ook al sinds Rikkerts stem op Roel aankomen (echt ZO domquote:Op donderdag 22 september 2005 23:49 schreef Day het volgende:
[..]
Ja jammer hè? Scanman had dus gelijk met z'n voorspelling. De 3 favorieten (van BB-poll) zijn genomineerd. Hij gaat, denk ik, tussen Lieske en Ralph, Roel blijft nog wel.
Jammer dat Tanja toch Lieske genomineerd heeft,had gehoopt van niet. Al maakt het voor Lieske zelf niet uit, ze zat hoe dan ook op de bank.
Ben benieuwd of ze het niet roken volhouden. Hoop in ieder geval wel dat Tanja het volhoudt.
Het is toch duidelijk dat BB wil dat Tanja er in blijft?quote:Op donderdag 22 september 2005 23:52 schreef BVO het volgende:
[..]
Ja, ik snap er ook geen drol van. Allemaal maar weer op Lieske en Ralph terugvallen, met allemaal van die flauwe redenen. Nomineer gewoon diegene die heel de boel naar d'r hand zet. Een sanctie zal BB je daar toch niet voor geven lijkt me?.
klopte de poll dan eigenlijk bij de eerste nominatie scan?quote:Op donderdag 22 september 2005 23:52 schreef scanman01 het volgende:
[..]
De fok poll zegt nu wel iets anders. Daar staat Roel derde.
Ga volgende week hoe dan ook balen, want ik wil geen van 3-en er nog uit.quote:Op donderdag 22 september 2005 23:52 schreef scanman01 het volgende:
[..]
De fok poll zegt nu wel iets anders. Daar staat Roel derde.
Dank jequote:Op donderdag 22 september 2005 23:54 schreef Dynabite het volgende:
[..]
Roel mag roken zolang niemand het merkt. ook al wordt hij betrapt, dan is de groepsopdracht niet mislukt.
wel zijn missie uiteraard en dus geen geld.
maar dan hebben ze het dus eigenlijk heel erg goed gedaanquote:Op donderdag 22 september 2005 23:54 schreef flugeltje het volgende:
[..]
. Ze moesten eens weten dat deze drie personen in alle polls op internet bovenaan staan....
Filtersquote:Op donderdag 22 september 2005 23:54 schreef FlowKey het volgende:
heeft Roel eigenlijk filterpeuken of shag gekregen van BB??
Rob de acteur cq. medewerker van BB?quote:Op donderdag 22 september 2005 23:52 schreef milagro het volgende:
[..]
dat is al eerder gezegd, idd, ook tegen Rob, waarom iedereen van BB hem leek te kennen al... en Rob reageerde toen met zoiets "jullie gaan nog opkijken van me, ik kan er ook niet uitgestemd worden, gebeurt niet"
Vooral die van Lieske.... en ik geloof dat ze er al spijt van had ook...quote:Op donderdag 22 september 2005 23:54 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Ik zag t ook al sinds Rikkerts stem op Roel aankomen (echt ZO dom)
Het treurige is dat zowel Liekse als Roel met hun stem de situatie anders hadden kunnen maken.
Had wel een tactische stem verwacht van Roel, maar helaas.
Ja, maar aangezien Tanja telkens geen enkele nominatie heeft gehad, ondanks de zichtbare weerstand die ze oproept, vind ik toch ook wel vreemd. Durven ze d'r niet te nomineren, mogen ze het niet...?quote:Op donderdag 22 september 2005 23:54 schreef ruby het volgende:
[..]
Het is toch duidelijk dat BB wil dat Tanja er in blijft?
Er moet wel iemand in dat huis zijn die Tanja zou willen nomineren. Maar Talpa wil koste wat het kost dat Tanja er in blijft tot na de bevalling sowieso.
Ondertussen verbazen Linda en Nathalie zich over de nominaties.
Dat is altijd nog beter dan spinnen... Brrrrquote:
Nee ik ook nietquote:Op donderdag 22 september 2005 23:55 schreef Day het volgende:
[..]
Ga volgende week hoe dan ook balen, want ik wil geen van 3-en er nog uit.
Ze bleef ook maar sorry zeggen..quote:Op donderdag 22 september 2005 23:56 schreef Kolomo het volgende:
[..]
Vooral die van Lieske.... en ik geloof dat ze er al spijt van had ook...
ik weet gewoon bijna zeker dat ze niet op Tanja mógen stemmen en dat ze daarover ook met geen woord mogen reppen met elkaar, op straffe van zelf genomineerd worden.quote:Op donderdag 22 september 2005 23:50 schreef Day het volgende:
[..]
Ik vroeg het gisteren ook al. Mag het nou wel of niet? En weet Tanja dat dan? Want zij gaat er volgens mij wel vanuit dat ze genomineerd kan worden.quote:Op donderdag 22 september 2005 23:56 schreef BVO het volgende:
[..]
Ja, maar aangezien Tanja telkens geen enkele nominatie heeft gehad, ondanks de zichtbare weerstand die ze oproept, vind ik toch ook wel vreemd. Durven ze d'r niet te nomineren, mogen ze het niet...?.
Al weet ik ook dat als ze genomineerd is, ze sowieso blijft ja.
Weet je zeker dat zijn missie dan mislukt is?quote:Op donderdag 22 september 2005 23:54 schreef Dynabite het volgende:
[..]
Roel mag roken zolang niemand het merkt. ook al wordt hij betrapt, dan is de groepsopdracht niet mislukt.
wel zijn missie uiteraard en dus geen geld.
Use a headphonequote:Op donderdag 22 september 2005 23:57 schreef Wup het volgende:
gefluister is niet te verstaan
Ik heb zo'n gevoel dat ze haar niet mogen nomineren. Het zou me niets verbazen.quote:Op donderdag 22 september 2005 23:56 schreef BVO het volgende:
[..]
Ja, maar aangezien Tanja telkens geen enkele nominatie heeft gehad, ondanks de zichtbare weerstand die ze oproept, vind ik toch ook wel vreemd. Durven ze d'r niet te nomineren, mogen ze het niet...?.
Al weet ik ook dat als ze genomineerd is, ze sowieso blijft ja.
Na vanavond weet ik ook wel voor 99 % zeker dat ze niet op Tanja mogen stemmen.quote:Op donderdag 22 september 2005 23:58 schreef milagro het volgende:
[..]
ik weet gewoon bijna zeker dat ze niet op Tanja mógen stemmen en dat ze daarover ook met geen woord mogen reppen met elkaar, op straffe van zelf genomineerd worden.
of dat hen duidelijk gemaakt is in verhulde termen, dat stemmen op Tanja wel mag maar weinig zin heeft
kan ook niet anders, want Tanja mag niet op 'de bank' komen gewoon.
Roel had het er nog een keer over dat hij de manier van uiten van Menno minder vondt. Menno laat zich niet uit over politiek en een aantal andere zaken.quote:Op donderdag 22 september 2005 23:54 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Ik zag t ook al sinds Rikkerts stem op Roel aankomen (echt ZO dom)
Het treurige is dat zowel Liekse als Roel met hun stem de situatie anders hadden kunnen maken.
Had wel een tactische stem verwacht van Roel, maar helaas.
nahh ik vermoed het....anders zou ik ook gelijk 20 sigaretten oppaffen. (het geld kan maar binnen zijn).quote:Op donderdag 22 september 2005 23:58 schreef Rica het volgende:
[..]
Weet je zeker dat zijn missie dan mislukt is?
Die klopte vrij goed ja. Roel populariteit is de afgelopen week wat gekelderd volgns mij.quote:Op donderdag 22 september 2005 23:54 schreef itsme het volgende:
[..]
klopte de poll dan eigenlijk bij de eerste nominatie scan?
Ik heb zelf het gevoel dat roel echt erg populair is .
veel fokkers smsen niet en daar meiden eerder smsen dan jongens vrees ik voor lieske.
Ik had ook echt verwacht dat Roel op Menno zou stemmen. En dan was dr niks aan de hand geweest, dan was Menno keihard naar huis gegaanquote:Op vrijdag 23 september 2005 00:00 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Roel had het er nog een keer over dat hij de manier van uiten van Menno minder vondt. Menno laat zich niet uit over politiek en een aantal andere zaken.
Begrijp dan niet dat dat zijn keuze was. Dan Had Menno er ook 3 gehad en had hij op de bank gezeten.
Ja wie wil dat nou niet, maar gebeuren zal het toch nooitquote:Op vrijdag 23 september 2005 00:01 schreef versabommie het volgende:
degene die er uitgaat zou gewoon tanja live moeten nomineren
gelijk een plek op de bank
quote:Op vrijdag 23 september 2005 00:02 schreef ruby het volgende:
Over wie lullen Dido en Chantal? Rob ofzo?
Ja dus, ik had het kunnen raden.
Paar minuten te laat, maar goed...quote:Op vrijdag 23 september 2005 00:03 schreef versabommie het volgende:
weekopdracht is nu begonnen
AMEN! Heb 5 jaar alleen met mannen gewerkt, alleen op woensdagen kwam de assistente-boekhouder en dat was een vrouw. De tijd van mijn leven gehad!!! Geen gekonkel en als er wat was, scholden we elkaar de huid vol en gingen vervolgens lekker samen koffie/thee drinken. Werk nu ook in een mannenwereld eigenlijk, maar helaas heb ik in mijn functie vnl. met de weinige vrouwen die er zijn te maken. Vreselijk, echt vreselijk! Vrouwen gunnen elkaar zo ontzettend weinig. Heel erg jammer, eigenlijk.quote:Op donderdag 22 september 2005 23:58 schreef Poison-Ivy het volgende:
Ik ben steeds meer voor Lieske eigenlijk.
Ook wat Lieske zei, dat sommigen gewoon met hun rug naar haar toe gaan zitten, alsof ze meer zijn. En dat sommige bewoners niet eens de moeite nemen om naar haar mening te luisteren, BAH. Daar hou ik ook niet van.
Ik heb zelf gewerkt tussen alleen maar vrouwen en ik kan je vertellen... THAT SUCKS.
Vrouwen onder elkaar kunnen zo gemeen en geniepig zijn.
Rob.quote:
Dat denk ik dus ook dat ze dan zeggen in de DBK weet je het wel zeker maar dit...quote:Op vrijdag 23 september 2005 00:02 schreef D.Rose het volgende:
Ik denk wel dat ze op Tanja mogen stemmen, maar dat degene die dat willen doen nog ff 'bewerkt' worden zodat ze voor een andere keus gaan
Ik wil dat niet...quote:Op vrijdag 23 september 2005 00:03 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ja wie wil dat nou niet, maar gebeuren zal het toch nooit![]()
Ik hoop toch niet dat dat waar is. Zo ja, dan is dat wel heel verschrikkelijk.quote:Op vrijdag 23 september 2005 00:04 schreef Poison-Ivy het volgende:
Is dat onze Hum?
Ik ging twijfelen omdat ze gozer zei, ik denk dat moet een van de jongere jongens zijnquote:Op vrijdag 23 september 2005 00:05 schreef ruby het volgende:
[..]
Rob.
Wat heeft die gozer door de intercom een grafstem zeg.
bij mij in ieder geval wel.quote:Op vrijdag 23 september 2005 00:01 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Die klopte vrij goed ja. Roel populariteit is de afgelopen week wat gekelderd volgns mij.
Het klinkt wel logischer maar ik dacht dat ik goed naar de opdracht had geluisterd en er niks instond over betrapt worden. Alleen dat dan de weekopdracht niet mislukt zou zijn. Maar misschien heb ik iets gemist.quote:Op vrijdag 23 september 2005 00:00 schreef Dynabite het volgende:
[..]
nahh ik vermoed het....anders zou ik ook gelijk 20 sigaretten oppaffen. (het geld kan maar binnen zijn).
Als ze dat doet, dan lach ik heel hard dat ze BB na 2 rondes uit isquote:Op vrijdag 23 september 2005 00:04 schreef jalla het volgende:
als ik lieske was en eruit ging zou ik lekker dido nomineren, daar heeft ze een grotere hekel aan dan aan tanja.
Wij begrijpen elkaar. Ik heb gewerkt in een apotheek, met allemaal apothekersassistentes....quote:Op vrijdag 23 september 2005 00:05 schreef Day het volgende:
[..]
AMEN! Heb 5 jaar alleen met mannen gewerkt, alleen op woensdagen kwam de assistente-boekhouder en dat was een vrouw. De tijd van mijn leven gehad!!! Geen gekonkel en als er wat was, scholden we elkaar de huid vol en gingen vervolgens lekker samen koffie/thee drinken. Werk nu ook in een mannenwereld eigenlijk, maar helaas heb ik in mijn functie vnl. met de weinige vrouwen die er zijn te maken. Vreselijk, echt vreselijk! Vrouwen gunnen elkaar zo ontzettend weinig. Heel erg jammer, eigenlijk.
darn je hebt gelijk.quote:Op vrijdag 23 september 2005 00:01 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Die klopte vrij goed ja. Roel populariteit is de afgelopen week wat gekelderd volgns mij.
Heeft iedereen hier weer over niets lopen klagen dus.quote:Op vrijdag 23 september 2005 00:07 schreef BlaBlub het volgende:
Van de Talpa site (en neem aan dat ze daar goed kunnen luisteren
De Bewoners klagen over het noodrantsoen dat inmiddels is geleverd. “Is dit voor de hele week?”, vraagt Joost. “Mag ik er een positieve wending aan geven, we hebben nog Joost-brood”, zegt Lieske opgewekt.
Maar wat nu Joost-brood is
Ja maar het is evengoed een misverstand dat ze echt meedoet aan het spel. Ze zit daar om een baby te produceren en verder niks.quote:Op vrijdag 23 september 2005 00:06 schreef Catty het volgende:
Precies Rica! Het is echt ijdele hoop om te denken dat Tanje er voor de bevalling uit gaat. Gewoon kasnloos.
Ah kan nog spannend worden danquote:Op vrijdag 23 september 2005 00:08 schreef itsme het volgende:
[..]
darn je hebt gelijk.
ik heb net even gecheckt en inderdaad had rikkert de minste stemmen in de wie moet blijven poll van de eerste nominatie
quote:Op vrijdag 23 september 2005 00:06 schreef Jammie het volgende:
BB: Wie overtredingen niet meldt, staat genomineerd voor de volgende nominatie.
quote:Op vrijdag 23 september 2005 00:07 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Als ze dat doet, dan lach ik heel hard dat ze BB na 2 rondes uit is![]()
Dan laat ze zich kennen en is ze dus wel jaloers geweest op de aandacht die Dido van Roel kreeg.
Maar ik geloof sowieso niet, dat ze Dido zou kiezen (als ze BB uit is, als ze er nog in is, voor gewone nominatie is, wel ooit ...)
Jij bent grappigquote:Op vrijdag 23 september 2005 00:08 schreef flugeltje het volgende:
[doemscenariomodus]
Straks blijven Chantal, Dido en Tanja als laatsten over...
[/doemscenariomodus]
Ik zie Chantal voor me in dr eigen tombe.........quote:Op vrijdag 23 september 2005 00:10 schreef ruby het volgende:
Ik zie Menno en Chantal nog wel een koppeltje worden.
Ja duh een groep met alleen vrouwen is natuurlijk 3x niks.quote:Op vrijdag 23 september 2005 00:08 schreef Poison-Ivy het volgende:
[..]
Wij begrijpen elkaar. Ik heb gewerkt in een apotheek, met allemaal apothekersassistentes....
En als ik ergens een hekel aan heb is het achter je rug lullen, zeg het dan recht in mijn gezicht weet je.
Maar ik zeg niet elke vrouw DUH, bepaald soort vrouwen zijn zo. Ik kan het niet tegen![]()
Precies, Tanja is onderdeel van BB.quote:Op vrijdag 23 september 2005 00:03 schreef Rica het volgende:
Hallo, er wordt een babykamer geopend die als het goed is pas over een maand nodig is. Hoeveel zin zou het dan hebben om op Tanja te stemmen?
Tanja is gewoon een side-show, een apart programma in BB.
Er is (was inmiddels) een groep van 12 mensen die meedoen aan BB en kans maken op de hoofdprijs, daarnaast is er de dertiende die een baby moet werpen in een realityprogramma. Get over it!
Lindaquote:Op vrijdag 23 september 2005 00:08 schreef jalla het volgende:
wie denk jij dan dat ze evt zou kiezen?
ik heb het nooit gezien maar het schijnt plat brood te zijn wat niet gerezen is [soort ronde crackers denk ik], .quote:Op vrijdag 23 september 2005 00:07 schreef BlaBlub het volgende:
Van de Talpa site (en neem aan dat ze daar goed kunnen luisteren
De Bewoners klagen over het noodrantsoen dat inmiddels is geleverd. “Is dit voor de hele week?”, vraagt Joost. “Mag ik er een positieve wending aan geven, we hebben nog Joost-brood”, zegt Lieske opgewekt.
Maar wat nu Joost-brood is
Jij houdt toch altijd bij hoog en laag vol dat Lieske nooit jaloers is en alles koud laatquote:Op vrijdag 23 september 2005 00:10 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Daar zou ik dikke schijt aan hebben als ik LIeske was. Gewoon keihard wraak nemen en dat ook gewoon toegeven in de live. Natuurlijk moet ze dat doen. Is geen twijfwel over mogelijk. Afmaken die walgelijke jaloerse wijven
En laten we, en de bewoners, eerlijk zijn. Als Tanja niet zwanger was geweest, was het niet Rikkert geweest die als eerste exit was.quote:Op vrijdag 23 september 2005 00:09 schreef Rica het volgende:
[..]
Ja maar het is evengoed een misverstand dat ze echt meedoet aan het spel. Ze zit daar om een baby te produceren en verder niks.
quote:Op vrijdag 23 september 2005 00:06 schreef milagro het volgende:
[..]
bij mij in ieder geval wel.
het is een knul die heel slecht tegen zijn verlies kan.
en hij wordt erg vals als hij gedronken heeft, hou ik ook niet van, mensen met een kwade dronk
Ik zie 't Lieske wel doen! Volgens mij heeft ze het lef wel. Zeker nu ik gezien heb hoe ze vanmiddag haar mondje roerde tegen de groep. Heb echt heel veel respect voor Lieske gekregen!quote:Op vrijdag 23 september 2005 00:10 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Daar zou ik dikke schijt aan hebben als ik LIeske was. Gewoon keihard wraak nemen en dat ook gewoon toegeven in de live. Natuurlijk moet ze dat doen. Is geen twijfwel over mogelijk. Afmaken die walgelijke jaloerse wijven
Dat heet toch geen Joost broodquote:Op vrijdag 23 september 2005 00:11 schreef Wup het volgende:
[..]
ik heb het nooit gezien maar het schijnt plat brood te zijn wat niet gerezen is [soort ronde crackers denk ik], .
het werd vroeger zo door de joden gebakken omdat ze geen gist hadden.
Kans is toch groot dat Tanja over 2 weken Echt genomineerd staat. (kan me niet voorstellen dat ze echt een week niet rookt).quote:Op vrijdag 23 september 2005 00:12 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En laten we, en de bewoners, eerlijk zijn. Als Tanja niet zwanger was geweest, was het niet Rikkert geweest die als eerste exit was.
quote:Op vrijdag 23 september 2005 00:12 schreef Kolomo het volgende:
[..]
Ralph daarentegen gaat zich heel lief bekommeren over plantjes als hij wat gedronken heeft
![]()
Haha, dat is dan weer wel grappig...quote:Op vrijdag 23 september 2005 00:12 schreef -Delta- het volgende:
Oh Roel, wat ben je toch geweldig, al die verhalen, wat je allemaal ervaren hebt en uitgeprobeerd hebt.
Leuk he allemaal schaapjes die niet weten waar je het over hebt, kun je heerlijk al je praatjes kwijt.
Exit Roel![]()
Jij scheert Ralph over een kam metquote:Op vrijdag 23 september 2005 00:10 schreef jalla het volgende:
als rob eruit gaat haak ik echt af. dan heb je alleen nog maar dezelfde soort mensen erin (afgezien van joost edit en roel, maar dat vind ik te weinig), en ervan uitgaande dat lieske eruit gaat
nee maar je kent Joost nou inmiddels toch wel een beetje.......quote:Op vrijdag 23 september 2005 00:13 schreef BlaBlub het volgende:
Dat heet toch geen Joost brood, dat heeft volgens mij een andere naam *even heel hard nadenken gaat*
Als het er echt op aan komt, is Roel een veel vervelender mannetje dan Rob.quote:Op vrijdag 23 september 2005 00:06 schreef milagro het volgende:
[..]
bij mij in ieder geval wel.
het is een knul die heel slecht tegen zijn verlies kan.
en hij wordt erg vals als hij gedronken heeft, hou ik ook niet van, mensen met een kwade dronk
Hoe kom je daar nou bij in vredesnaamquote:Op vrijdag 23 september 2005 00:12 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Jij houdt toch altijd bij hoog en laag vol dat Lieske nooit jaloers is en alles koud laat![]()
Moet je beter lezen, ik erger me al 2 weken aan Roel.quote:Op vrijdag 23 september 2005 00:13 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Haha, dat is dan weer wel grappig...
De drie meest populaire bewoners staan genomineerd en ineens beginnen mensen zich te ergeren aan bijvoorbeeld Roel...
Matzes of Zuurdesembrood... 1 van de 2quote:Op vrijdag 23 september 2005 00:13 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Dat heet toch geen Joost brood, dat heeft volgens mij een andere naam *even heel hard nadenken gaat*
Ik heb zo een angstig vermoeden dat die nathalie wel eens zou kunnen winnenquote:Op vrijdag 23 september 2005 00:08 schreef flugeltje het volgende:
[doemscenariomodus]
Straks blijven Chantal, Dido en Tanja als laatsten over...
[/doemscenariomodus]
Nee ik bedoelde, dat Lieske alles koud laat, als Roel Dido aandacht geeft.quote:Op vrijdag 23 september 2005 00:15 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hoe kom je daar nou bij in vredesnaam
Ik ben overtuigd dat Lieske echt is in dat huis, als een van de weinigen. Ze was idd niet jaloers op Linda en Roel. En dat haar alles koud laat zou idioot zijn om te zeggen. We hebben toch al een paar keer gezien dat dat niet zo is. Dus hoe je bij die stelling komt is mij volkomen een raadsel.
Dienog veel meer trouwens.
Uhmquote:Op vrijdag 23 september 2005 00:15 schreef Wup het volgende:
[..]
nee maar je kent Joost nou inmiddels toch wel een beetje.......
Volgens mij is het Matzes. Kan je ook kopen in de supermarkt (in oranje dozen).quote:Op vrijdag 23 september 2005 00:15 schreef TagForce het volgende:
[..]
Matzes of Zuurdesembrood... 1 van de 2
Niet iedereen. Er was nog iemand die dacht dat er Joostbrood werd gezegd, en ik zei de gek.quote:Op vrijdag 23 september 2005 00:08 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Heeft iedereen hier weer over niets lopen klagen dus.
quote:
Ja Matzes die bedoelde ikquote:Op vrijdag 23 september 2005 00:15 schreef TagForce het volgende:
[..]
Matzes of Zuurdesembrood... 1 van de 2
Trustenquote:Op vrijdag 23 september 2005 00:17 schreef bemeall het volgende:
* bemeall valt hier bijna moe neer, dus moet er nu ook echt alweer vandoor![]()
Dus truste all
Joost had dat brood gebakken en liep luid schreeuwend te verkondigen dat het Joost-brood heette. Nu noemt iedereen daar het dus zo....quote:Op vrijdag 23 september 2005 00:16 schreef BlaBlub het volgende:
Uhm
Lieske maakte de opmerking, niet Joost.
Maar wat is dus Joost brood, is mijn vraag van vandaag
Welterusten.quote:Op vrijdag 23 september 2005 00:17 schreef bemeall het volgende:
Dus truste all
quote:Op vrijdag 23 september 2005 00:17 schreef bemeall het volgende:
Dus truste all
ook jonge meisjes hebben nachtmerriesquote:Op vrijdag 23 september 2005 00:17 schreef Jammie het volgende:
Joost denkt dat jonge meisjes niet van hem dromen.
dus......quote:Op vrijdag 23 september 2005 00:17 schreef D.Rose het volgende:
ihhedahjehnoweeenheendkoh
Nou ineens, ik zelf dan vind hem al nooit echt bijzonder, beetje een betwetertje, dat suffe drugspromo geouwehoer , slome stem, en qua uiterlijk ook niets.quote:Op vrijdag 23 september 2005 00:13 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Haha, dat is dan weer wel grappig...
De drie meest populaire bewoners staan genomineerd en ineens beginnen mensen zich te ergeren aan bijvoorbeeld Roel...
Dat noemen ze Matzes!quote:Op vrijdag 23 september 2005 00:13 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Vind ik persoonlijk niet te pruimen... Maar graag gedaanquote:Op vrijdag 23 september 2005 00:17 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Ja Matzes die bedoelde ikGeweldig
![]()
tis een betje ups & downs met haar, is zeer moeilijk te voorspellen...quote:Op vrijdag 23 september 2005 00:17 schreef Suuz_ het volgende:
het valt me op dat het een stuk beter gaat met tanja. ze ligt nu zelfs in de slaapkamer te kletsen met de rest. Dit waar linda het gister nog over had dat ze dat nooit deed.
ik denk dat het wel goedkomt met tanja en de groep
O okeey, apartquote:
Dat zei Lieske tegen Joost, maar hij verstond het ook niet dus herhaalde ze het nogmaals maar dan zonder tandenborstel in de mond, "ik denk dat jij nog heel ver komt "quote:
Ze ligt er ms niet wakker van, maar je ziet echt wel dat het een beetje steekt.quote:Op vrijdag 23 september 2005 00:16 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Nee ik bedoelde, dat Lieske alles koud laat, als Roel Dido aandacht geeft.
Dat roep je al vanaf dag 1.
Ik word er nu ook gek van. De 1e keer dat ik me er aan irriteer. Wat een kutgeluid zeg!quote:Op vrijdag 23 september 2005 00:21 schreef Jammie het volgende:
Hoe lang poetst Lieske alweer haar tanden? Is wel een beetje obsessief gedrag, niet?
Ik ben het met je eens hoor... Zijn kwade dronk was voor mij ook een afknapper...quote:Op vrijdag 23 september 2005 00:19 schreef milagro het volgende:
[..]
Nou ineens, ik zelf dan vind hem al nooit echt bijzonder, beetje een betwetertje, dat suffe drugspromo geouwehoer , slome stem, en qua uiterlijk ook niets.
Ik vond hem echter vooral de laatste week helemaal niet leuk doen, met name met wat op, dus.
Zelfs tegen Lies maakte hij een rare opmerking, denk ik echt 'wat ben jij een eikel eigenlijk'![]()
Volgens haar is het voorschrift van haar mondhygieniste... Ze schijnt een heel zwak gebit te hebben. Maar het is vrij storend om aan te moeten horen, helemaal als ze net een gesprek heeft.quote:Op vrijdag 23 september 2005 00:21 schreef Jammie het volgende:
Hoe lang poetst Lieske alweer haar tanden? Is wel een beetje obsessief gedrag, niet?
Ja, ik vind het ook nogal psycho.quote:Op vrijdag 23 september 2005 00:21 schreef Jammie het volgende:
Ws. wordt Ralph ook genomineerd en moet in ieder geval Nathalie een ander nominatie gaan bedenken. Maar ik hoop nog steeds dat als zij er uit gaat, of wie dan ook dat ze dan iemand nomineren die dan nog niet genomineerd is.quote:Op vrijdag 23 september 2005 00:19 schreef Kolomo het volgende:
Ik ben een beetje bang dat stel Lieske gaat eruit en stel ook zij mag iemand op de bank zetten, ze het lef niet heeft om een van de vrouwen eruit te pikken. Ze zal in dat geval Ralph's naam noemen met als reden dat hij toch wel genomineerd zal worden.
Ach, een half uur ben je sowieso kwijtquote:
Precies wat ik denk.quote:Op vrijdag 23 september 2005 00:19 schreef milagro het volgende:
Nou ineens, ik zelf dan vind hem al nooit echt bijzonder, beetje een betwetertje, dat suffe drugspromo geouwehoer , slome stem, en qua uiterlijk ook niets.
Jij bent wel de laatste waar ik dat van verwacht hadquote:Op vrijdag 23 september 2005 00:21 schreef scanman01 het volgende:
STOP NOU MET POETSEN!!!!!!!!!!!!!!!!!
4, officieelquote:Op vrijdag 23 september 2005 00:22 schreef Day het volgende:
Iemand zou echt tegen d'r moeten zeggen dat 2 minuten genoeg is.
Het kan nog erger hoor, ik kende eens iemand die at vier a vijf pakjes Sportlife, at niets anders dan vloeibaar voedsel wat ze zelfs ook ziekelijk wegspoelde met liters water.quote:Op vrijdag 23 september 2005 00:21 schreef Jammie het volgende:
zo zie ik het ook hoorquote:Op vrijdag 23 september 2005 00:21 schreef milagro het volgende:
Ze ligt er ms niet wakker van, maar je ziet echt wel dat het een beetje steekt.
Ze is daarna ook altijd mega intens heppiedepeppie als Roel dan toch weer haar naar zich toetrekt op de bank, ze straalt dan echt helemaal
Betekent dat nu dat ze roddelt en achterbaks isquote:Op vrijdag 23 september 2005 00:20 schreef ruby het volgende:
Lieske baalt van een aantal mensen.
quote:Op vrijdag 23 september 2005 00:21 schreef scanman01 het volgende:
STOP NOU MET POETSEN!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ach die meid moet gewoon ff alles verwerkenquote:Op vrijdag 23 september 2005 00:23 schreef milagro het volgende:
[..]
Betekent dat nu dat ze roddelt en achterbaks is![]()
Want ze deed net in ieders gezicht heel relaxed
In dat geval : ":r Lieske, zeg dat dan tegen die personen zelf, ipv nu zo achterbaks in de badkamer te lullen met Joost erover"
![]()
![]()
Dat hoop ik zekersteweten ook!quote:Op vrijdag 23 september 2005 00:23 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Ws. wordt Ralph ook genomineerd en moet in ieder geval Nathalie een ander nominatie gaan bedenken. Maar ik hoop nog steeds dat als zij er uit gaat, of wie dan ook dat ze dan iemand nomineren die dan nog niet genomineerd is.
Tsja, toen ik eenmaal gepost had, kwam ik er achter dat ik een beetje achter de feiten aan liep.quote:Op vrijdag 23 september 2005 00:21 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
O okeey, apart
Bedankt voor het oplossen van mijn vraag van vandaag
WERKELIJK SCHANDALIGquote:Op vrijdag 23 september 2005 00:23 schreef milagro het volgende:
[..]
Ze gaat ze vanaf vandaag met gelijke munt terug betalen. En gelijk heeft zequote:Op vrijdag 23 september 2005 00:23 schreef milagro het volgende:
[..]
In dat geval : ":r Lieske, zeg dat dan tegen die personen zelf, ipv nu zo achterbaks in de badkamer te lullen met Joost erover"
![]()
![]()
En dat laatste snap ik dan weer niet. Ik vind Ralph echt helemaal niets aan, en van mannelijke ijdeltuiten moet ik al helemaal niets hebben. Oh wacht, je bent een vrouwquote:Op vrijdag 23 september 2005 00:23 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Precies wat ik denk.
Alleen de eerste dagen leek hij me leuk, door z'n verhalen, heeft niet echt een doorsnee kantoorbaantje etc, heeft wel wat van de wereld gezien, maar al snel kwam dat betweterige naar voren, plus dat ik toen de andere bewoners nog amper had gezien.
Nu mag ie van mij weg (Lieske kan ik ook missen als kiespijn, maar die gun ik het om een week verder te komen...als ik tussen die 2 moet kiezen, maar als het om Ralph en Lieske gaat, tja dat is duidelijk)
ja hij zei "je zou toch wat anders aan doen?"quote:Op vrijdag 23 september 2005 00:25 schreef mijn23 het volgende:
wat zei roel: dat ie op lieske zou wachten?
zei ze ook van wiequote:Op vrijdag 23 september 2005 00:20 schreef ruby het volgende:
Lieske baalt van een aantal mensen.
ze poetst gewoon echt helemaal verkeerdquote:Op vrijdag 23 september 2005 00:23 schreef jalla het volgende:
3 minuten is aanbevolen, lieske doet het keurig, die kan zo in een prodent reclame na afloop
Roel is koelquote:Op vrijdag 23 september 2005 00:19 schreef milagro het volgende:
[..]
Ik vond hem echter vooral de laatste week helemaal niet leuk doen, met name met wat op, dus.
Zelfs tegen Lies maakte hij een rare opmerking, denk ik echt 'wat ben jij een eikel eigenlijk'![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |