Roel mag roken zolang niemand het merkt. ook al wordt hij betrapt, dan is de groepsopdracht niet mislukt.quote:Op donderdag 22 september 2005 23:51 schreef Bep het volgende:
Ik heb de opdracht van Roel niet begrepemn ( ben net thuis) HIj mag niet roken maar moet het wel???
Enne heeft iemand een capture van die vriend van Linda?
En dát is het 'm dus.... Ze vallen gewoon op dezelfde personen terug! Omdat ze al eerder op die persoon gestemd hebben is het makkelijker om het nogmaals cq óók te doen. Ze moesten eens weten dat deze drie personen in alle polls op internet bovenaan staan....quote:Op donderdag 22 september 2005 23:52 schreef BVO het volgende:
[..]
Ja, ik snap er ook geen drol van. Allemaal maar weer op Lieske en Ralph terugvallen, met allemaal van die flauwe redenen. Nomineer gewoon diegene die heel de boel naar d'r hand zet. Een sanctie zal BB je daar toch niet voor geven lijkt me?.
Ik zag t ook al sinds Rikkerts stem op Roel aankomen (echt ZO domquote:Op donderdag 22 september 2005 23:49 schreef Day het volgende:
[..]
Ja jammer hè? Scanman had dus gelijk met z'n voorspelling. De 3 favorieten (van BB-poll) zijn genomineerd. Hij gaat, denk ik, tussen Lieske en Ralph, Roel blijft nog wel.
Jammer dat Tanja toch Lieske genomineerd heeft,had gehoopt van niet. Al maakt het voor Lieske zelf niet uit, ze zat hoe dan ook op de bank.
Ben benieuwd of ze het niet roken volhouden. Hoop in ieder geval wel dat Tanja het volhoudt.
Het is toch duidelijk dat BB wil dat Tanja er in blijft?quote:Op donderdag 22 september 2005 23:52 schreef BVO het volgende:
[..]
Ja, ik snap er ook geen drol van. Allemaal maar weer op Lieske en Ralph terugvallen, met allemaal van die flauwe redenen. Nomineer gewoon diegene die heel de boel naar d'r hand zet. Een sanctie zal BB je daar toch niet voor geven lijkt me?.
klopte de poll dan eigenlijk bij de eerste nominatie scan?quote:Op donderdag 22 september 2005 23:52 schreef scanman01 het volgende:
[..]
De fok poll zegt nu wel iets anders. Daar staat Roel derde.
Ga volgende week hoe dan ook balen, want ik wil geen van 3-en er nog uit.quote:Op donderdag 22 september 2005 23:52 schreef scanman01 het volgende:
[..]
De fok poll zegt nu wel iets anders. Daar staat Roel derde.
Dank jequote:Op donderdag 22 september 2005 23:54 schreef Dynabite het volgende:
[..]
Roel mag roken zolang niemand het merkt. ook al wordt hij betrapt, dan is de groepsopdracht niet mislukt.
wel zijn missie uiteraard en dus geen geld.
maar dan hebben ze het dus eigenlijk heel erg goed gedaanquote:Op donderdag 22 september 2005 23:54 schreef flugeltje het volgende:
[..]
. Ze moesten eens weten dat deze drie personen in alle polls op internet bovenaan staan....
Filtersquote:Op donderdag 22 september 2005 23:54 schreef FlowKey het volgende:
heeft Roel eigenlijk filterpeuken of shag gekregen van BB??
Rob de acteur cq. medewerker van BB?quote:Op donderdag 22 september 2005 23:52 schreef milagro het volgende:
[..]
dat is al eerder gezegd, idd, ook tegen Rob, waarom iedereen van BB hem leek te kennen al... en Rob reageerde toen met zoiets "jullie gaan nog opkijken van me, ik kan er ook niet uitgestemd worden, gebeurt niet"
Vooral die van Lieske.... en ik geloof dat ze er al spijt van had ook...quote:Op donderdag 22 september 2005 23:54 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Ik zag t ook al sinds Rikkerts stem op Roel aankomen (echt ZO dom)
Het treurige is dat zowel Liekse als Roel met hun stem de situatie anders hadden kunnen maken.
Had wel een tactische stem verwacht van Roel, maar helaas.
Ja, maar aangezien Tanja telkens geen enkele nominatie heeft gehad, ondanks de zichtbare weerstand die ze oproept, vind ik toch ook wel vreemd. Durven ze d'r niet te nomineren, mogen ze het niet...?quote:Op donderdag 22 september 2005 23:54 schreef ruby het volgende:
[..]
Het is toch duidelijk dat BB wil dat Tanja er in blijft?
Er moet wel iemand in dat huis zijn die Tanja zou willen nomineren. Maar Talpa wil koste wat het kost dat Tanja er in blijft tot na de bevalling sowieso.
Ondertussen verbazen Linda en Nathalie zich over de nominaties.
Dat is altijd nog beter dan spinnen... Brrrrquote:
Nee ik ook nietquote:Op donderdag 22 september 2005 23:55 schreef Day het volgende:
[..]
Ga volgende week hoe dan ook balen, want ik wil geen van 3-en er nog uit.
Ze bleef ook maar sorry zeggen..quote:Op donderdag 22 september 2005 23:56 schreef Kolomo het volgende:
[..]
Vooral die van Lieske.... en ik geloof dat ze er al spijt van had ook...
ik weet gewoon bijna zeker dat ze niet op Tanja mógen stemmen en dat ze daarover ook met geen woord mogen reppen met elkaar, op straffe van zelf genomineerd worden.quote:Op donderdag 22 september 2005 23:50 schreef Day het volgende:
[..]
Ik wist wel dat niemand op Tanja zou stemmen. Grote bekken, allemaal, maar ondertussen!
Ze zijn ZO schijnheilig!!![]()
Ik vroeg het gisteren ook al. Mag het nou wel of niet? En weet Tanja dat dan? Want zij gaat er volgens mij wel vanuit dat ze genomineerd kan worden.quote:Op donderdag 22 september 2005 23:56 schreef BVO het volgende:
[..]
Ja, maar aangezien Tanja telkens geen enkele nominatie heeft gehad, ondanks de zichtbare weerstand die ze oproept, vind ik toch ook wel vreemd. Durven ze d'r niet te nomineren, mogen ze het niet...?.
Al weet ik ook dat als ze genomineerd is, ze sowieso blijft ja.
Weet je zeker dat zijn missie dan mislukt is?quote:Op donderdag 22 september 2005 23:54 schreef Dynabite het volgende:
[..]
Roel mag roken zolang niemand het merkt. ook al wordt hij betrapt, dan is de groepsopdracht niet mislukt.
wel zijn missie uiteraard en dus geen geld.
Use a headphonequote:Op donderdag 22 september 2005 23:57 schreef Wup het volgende:
gefluister is niet te verstaan
Ik heb zo'n gevoel dat ze haar niet mogen nomineren. Het zou me niets verbazen.quote:Op donderdag 22 september 2005 23:56 schreef BVO het volgende:
[..]
Ja, maar aangezien Tanja telkens geen enkele nominatie heeft gehad, ondanks de zichtbare weerstand die ze oproept, vind ik toch ook wel vreemd. Durven ze d'r niet te nomineren, mogen ze het niet...?.
Al weet ik ook dat als ze genomineerd is, ze sowieso blijft ja.
Na vanavond weet ik ook wel voor 99 % zeker dat ze niet op Tanja mogen stemmen.quote:Op donderdag 22 september 2005 23:58 schreef milagro het volgende:
[..]
ik weet gewoon bijna zeker dat ze niet op Tanja mógen stemmen en dat ze daarover ook met geen woord mogen reppen met elkaar, op straffe van zelf genomineerd worden.
of dat hen duidelijk gemaakt is in verhulde termen, dat stemmen op Tanja wel mag maar weinig zin heeft
kan ook niet anders, want Tanja mag niet op 'de bank' komen gewoon.
Roel had het er nog een keer over dat hij de manier van uiten van Menno minder vondt. Menno laat zich niet uit over politiek en een aantal andere zaken.quote:Op donderdag 22 september 2005 23:54 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Ik zag t ook al sinds Rikkerts stem op Roel aankomen (echt ZO dom)
Het treurige is dat zowel Liekse als Roel met hun stem de situatie anders hadden kunnen maken.
Had wel een tactische stem verwacht van Roel, maar helaas.
nahh ik vermoed het....anders zou ik ook gelijk 20 sigaretten oppaffen. (het geld kan maar binnen zijn).quote:Op donderdag 22 september 2005 23:58 schreef Rica het volgende:
[..]
Weet je zeker dat zijn missie dan mislukt is?
Die klopte vrij goed ja. Roel populariteit is de afgelopen week wat gekelderd volgns mij.quote:Op donderdag 22 september 2005 23:54 schreef itsme het volgende:
[..]
klopte de poll dan eigenlijk bij de eerste nominatie scan?
Ik heb zelf het gevoel dat roel echt erg populair is .
veel fokkers smsen niet en daar meiden eerder smsen dan jongens vrees ik voor lieske.
Ik had ook echt verwacht dat Roel op Menno zou stemmen. En dan was dr niks aan de hand geweest, dan was Menno keihard naar huis gegaanquote:Op vrijdag 23 september 2005 00:00 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Roel had het er nog een keer over dat hij de manier van uiten van Menno minder vondt. Menno laat zich niet uit over politiek en een aantal andere zaken.
Begrijp dan niet dat dat zijn keuze was. Dan Had Menno er ook 3 gehad en had hij op de bank gezeten.
Ja wie wil dat nou niet, maar gebeuren zal het toch nooitquote:Op vrijdag 23 september 2005 00:01 schreef versabommie het volgende:
degene die er uitgaat zou gewoon tanja live moeten nomineren
gelijk een plek op de bank
quote:Op vrijdag 23 september 2005 00:02 schreef ruby het volgende:
Over wie lullen Dido en Chantal? Rob ofzo?
Ja dus, ik had het kunnen raden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |