Volgens mij is het Matzes. Kan je ook kopen in de supermarkt (in oranje dozen).quote:Op vrijdag 23 september 2005 00:15 schreef TagForce het volgende:
[..]
Matzes of Zuurdesembrood... 1 van de 2
Niet iedereen. Er was nog iemand die dacht dat er Joostbrood werd gezegd, en ik zei de gek.quote:Op vrijdag 23 september 2005 00:08 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Heeft iedereen hier weer over niets lopen klagen dus.
quote:
Ja Matzes die bedoelde ikquote:Op vrijdag 23 september 2005 00:15 schreef TagForce het volgende:
[..]
Matzes of Zuurdesembrood... 1 van de 2
Trustenquote:Op vrijdag 23 september 2005 00:17 schreef bemeall het volgende:
* bemeall valt hier bijna moe neer, dus moet er nu ook echt alweer vandoor![]()
Dus truste all
Joost had dat brood gebakken en liep luid schreeuwend te verkondigen dat het Joost-brood heette. Nu noemt iedereen daar het dus zo....quote:Op vrijdag 23 september 2005 00:16 schreef BlaBlub het volgende:
Uhm
Lieske maakte de opmerking, niet Joost.
Maar wat is dus Joost brood, is mijn vraag van vandaag
Welterusten.quote:Op vrijdag 23 september 2005 00:17 schreef bemeall het volgende:
Dus truste all
quote:Op vrijdag 23 september 2005 00:17 schreef bemeall het volgende:
Dus truste all
ook jonge meisjes hebben nachtmerriesquote:Op vrijdag 23 september 2005 00:17 schreef Jammie het volgende:
Joost denkt dat jonge meisjes niet van hem dromen.
dus......quote:Op vrijdag 23 september 2005 00:17 schreef D.Rose het volgende:
ihhedahjehnoweeenheendkoh
Nou ineens, ik zelf dan vind hem al nooit echt bijzonder, beetje een betwetertje, dat suffe drugspromo geouwehoer , slome stem, en qua uiterlijk ook niets.quote:Op vrijdag 23 september 2005 00:13 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Haha, dat is dan weer wel grappig...
De drie meest populaire bewoners staan genomineerd en ineens beginnen mensen zich te ergeren aan bijvoorbeeld Roel...
Dat noemen ze Matzes!quote:Op vrijdag 23 september 2005 00:13 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Dat heet toch geen Joost brood, dat heeft volgens mij een andere naam *even heel hard nadenken gaat*
Vind ik persoonlijk niet te pruimen... Maar graag gedaanquote:Op vrijdag 23 september 2005 00:17 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Ja Matzes die bedoelde ikGeweldig
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |