Totaal wederzijdsquote:Op donderdag 30 juni 2005 23:16 schreef MissBliss het volgende:
Dizer is mn nieuwe (platonische) Fok!vriend
![]()
Ik doe het alleen omdat ik hem wil behandelen zoals hij anderen behandelt. Positive discriminatie ofzo.quote:Op donderdag 30 juni 2005 23:12 schreef Svensational het volgende:
[..]
Je mag Dizer niet verbeteren. Want dan ben je aan het mierenneukken.
Sven zeikt altijd als je hem een eigen topic geeft.. zie vorigequote:Op donderdag 30 juni 2005 23:17 schreef LeBeau het volgende:
Ik had eigenlijk een Sven topic verwacht.
[..]
Ik doe het alleen omdat ik hem wil behandelen zoals hij anderen behandelt. Positive discriminatie ofzo.
Nee dat heb ik nou helemaal niet eigenlijk.quote:Op donderdag 30 juni 2005 23:17 schreef Dizer het volgende:
Hebben jullie ook zo iets van.. als je lang genoeg naar mijn avatar kijkt iets van:
BIJT DAT DING NOU EENS EEN KEER TRUT
"Babette" en "kreng" in één zin.... ehhh mja da's dus heel goed mogelijk......quote:Was jij soms dat kreng die met MM's ging gooien die ik daarna helemaal heb bekogeld met popcorn?
*ril* ik kwam laatst zo iemand tegen.... zó verschrikkelijk, kreeg er gewoon braakneigingen van....quote:Zolang je normaal je armen omhoog kan doen zonder dat verschillende mensen in je omgeving hun ogen afdekken en "argh!" roepen zit je goed
quote:Op donderdag 30 juni 2005 23:17 schreef Svensational het volgende:
Ik ben het ermee eens.
Ik zat de hele tijd te F5'en op m'n profiel, maar toen zei er ineens zo'n droplul dat Lowlands een week eerder was dus daar moest ik ff op reageren.quote:Op donderdag 30 juni 2005 23:14 schreef Dizer het volgende:
Maar eerst: Feliciteer hier Svensational met zijn 20.000e post
Grapje Mbabe.quote:Op donderdag 30 juni 2005 23:19 schreef Svensational het volgende:
zo'n droplul
neequote:Op donderdag 30 juni 2005 23:16 schreef MissBliss het volgende:
@Babette: Heb je aan de rosé gezeten?
Maar bij Sventythousand posts vind ik het wel toepasselijk. Hij kan zeiken wat hij wil.quote:Op donderdag 30 juni 2005 23:18 schreef Dizer het volgende:
[..]
Sven zeikt altijd als je hem een eigen topic geeft.. zie vorige
Ennuh.. dat positieve discriminatie gedoe... NICE![]()
Goedzo Svenniequote:
Naja in dat geval: nee ik kom niet live op het forumquote:Op donderdag 30 juni 2005 23:20 schreef babette21 het volgende:
[..]
neeik ben toch geen alcoholist....
doe maar niet antwoorden dit.....
Ik weet van niksquote:Op donderdag 30 juni 2005 23:18 schreef Dizer het volgende:
[..]
Sven zeikt altijd als je hem een eigen topic geeft.. zie vorige
Ja maar het is zooooooo een inkoppertje ditquote:Op donderdag 30 juni 2005 23:20 schreef babette21 het volgende:
[..]
neeik ben toch geen alcoholist....
doe maar niet antwoorden dit.....
Ohquote:Op donderdag 30 juni 2005 23:22 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik weet van niks???? Ik vond het juist superlief
Och, ik weet niet of ik er nou zo trots op moet zijnquote:
http://forum.fok.nl/topic/721128/4/50#28368998quote:Op donderdag 30 juni 2005 23:17 schreef Dizer het volgende:
Hebben jullie ook zo iets van.. als je lang genoeg naar mijn avatar kijkt iets van:
BIJT DAT DING NOU EENS EEN KEER TRUT:')
Ok laat dan maar zittenquote:Op donderdag 30 juni 2005 23:22 schreef Svensational het volgende:
[..]
Och, ik weet niet of ik er nou zo trots op moet zijn
Ik zit er nu nog steeds aan.quote:Op donderdag 30 juni 2005 23:16 schreef MissBliss het volgende:
@Babette: Heb je aan de rosé gezeten?
quote:Op donderdag 30 juni 2005 23:20 schreef LeBeau het volgende:
Sventythousand posts
Wat zeek ik danquote:
Nee want ik kijk er eigenlijk liever niet zo lang naquote:Op donderdag 30 juni 2005 23:17 schreef Dizer het volgende:
BIJT DAT DING NOU EENS EEN KEER TRUT
Als je me wilt zoenen dan mag dat hoorquote:
I know... 't is te erg...... ben mezelf niet helemaal geloof ikquote:Op donderdag 30 juni 2005 23:22 schreef Dizer het volgende:
Ja maar het is zooooooo een inkoppertje dit
Ik merkte al zoiets jaquote:Op donderdag 30 juni 2005 23:25 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik zit er nu nog steeds aan..
Had ik toch al gedaan?quote:Op donderdag 30 juni 2005 23:26 schreef Svensational het volgende:
[..]
Als je me wilt zoenen dan mag dat hoor
Totaal bezopen posten is al erg genoegquote:Op donderdag 30 juni 2005 23:26 schreef babette21 het volgende:
@ MB: pffffff gelukkig maar..... & houden zo!!
Gebruik dequote:Op donderdag 30 juni 2005 23:26 schreef babette21 het volgende:
@ MB:
Wat danquote:
Maar dat was voor herhaling vatbaarquote:Had ik toch al gedaan?
doe'k expres, om de uitdaging erin te houden......quote:Op donderdag 30 juni 2005 23:30 schreef Svensational het volgende:
Gebruik de [afbeelding] toch.. Nu moet ik weer terugzoeken waar dat over ging.
Truste Dizer.quote:Op donderdag 30 juni 2005 23:31 schreef Dizer het volgende:
Ik ga slapen! Doei allemaal!
Doei Bet
Doei MissBliss
Dus ik hoor bij "allemaal"quote:Op donderdag 30 juni 2005 23:31 schreef Dizer het volgende:
Ik ga slapen! Doei allemaal!
Doei Bet
Doei MissBliss
Ik had van de week ook al een paar boze mailtjes gestuurd over een cijfer dat al lang in mn cijferboom stondquote:Op donderdag 30 juni 2005 23:32 schreef LeBeau het volgende:
Stuur je een voorlopige versie van een eindopdracht op voor evaluatie naar de docente, kijk je een week later 's avonds in je schoolmail heb je opeens een cijfer.
Wat een koe.
Ik ben die docenten op de HRO zo zat.
Dat had ik afgelopen zaterdag.quote:Op donderdag 30 juni 2005 23:32 schreef babette21 het volgende:
ja da's ook zo gênant soms, vooral om 't de volgende dag terug te lezen
Áls je het nog herinnert in de eerste plaatsquote:Op donderdag 30 juni 2005 23:32 schreef babette21 het volgende:
[..]
doe'k expres, om de uitdaging erin te houden......
nogmaals @ MB: ja da's ook zo gênant soms, vooral om 't de volgende dag terug te lezen
Ik heb zo ongeveer bij elk vak moeten mailen omdat m'n cijfers maar niet in m'n cijferlijst kwamen. Kijk ik een tijd later, staan cijfers er opeens twee of zelfs drie keer in. Waarom sommige docenten betaald worden voor hun gepruts snap ik niet, dat kan ik zelfs beter.quote:Op donderdag 30 juni 2005 23:33 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik had van de week ook al een paar boze mailtjes gestuurd over een cijfer dat al lang in mn cijferboom stond
Ze zetten dat cijfer allemaal ergens anders neer
Truste Dizer
Toch wel erg dat je moet zeggen wanneer je nuchter bent in plaats van wanneer je dronken bent. Alsof dat eerste de bijzondere situatie is en niet dat laatste.quote:Op donderdag 30 juni 2005 23:35 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Áls je het nog herinnert in de eerste plaats
Maar nu ben ik volledig nuchter![]()
Dat is wel heel suf ja..quote:Op donderdag 30 juni 2005 23:37 schreef LeBeau het volgende:
Maar een cijfer geven voor iets wat niet af is, alleen op basis van die voorlopige versie en eerdere documentatie vind ik misschien nog wel dommer. Lees dan gewoon.![]()
Mja, ik dacht ik vermeld het even...quote:Op donderdag 30 juni 2005 23:38 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Toch wel erg dat je moet zeggen wanneer je nuchter bent in plaats van wanneer je dronken bent. Alsof dat eerste de bijzondere situatie is en niet dat laatste.
Een 8,7, dat is dus niet echt belangrijk.quote:Op donderdag 30 juni 2005 23:38 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Dat is wel heel suf ja..
Maar wat voor cijfer was het? Nu weet je wel of je er nog veel aan moet doen of niet
Een 8,7quote:Op donderdag 30 juni 2005 23:40 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Een 8,7, dat is dus niet echt belangrijk.Ik vind het gewoon zo ongelooflijk stom dat ze iets wat duidelijk niet af is als af gaat beoordelen.
Haar enige commentaar was dat bepaalde dingen niet af waren. Nee echt?quote:Op donderdag 30 juni 2005 23:41 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Een 8,7
Naja dan vond ze het heel goed kennelijk en heeft ze niet gelet op die rare open eindes ofzo
Ik ben er eigenlijk wel blij omquote:Op donderdag 30 juni 2005 23:41 schreef Airelle het volgende:
omdat hij de enige was die dacht dat zij ging winnen.
Morgen is de Grote Dagquote:Op donderdag 30 juni 2005 23:43 schreef Svensational het volgende:
Heppie je OV alweer terug?
Ow godquote:Op donderdag 30 juni 2005 23:43 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Haar enige commentaar was dat bepaalde dingen niet af waren. Nee echt?![]()
![]()
Zit jij trouwens ook op het HBO? Ik vraag me af of dat iets HBO-erigs is, geestelijk zwakke docenten.
Het was hard he?quote:Op donderdag 30 juni 2005 23:47 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik ben er eigenlijk wel blij om. Maria met haar nutteloze gekreun.
.
Zelfs bij de meest makkelijke slagen kreunt ze.quote:
Van die Oranje-gast zekerquote:
Zal niet helpen, Venus doet het zelf ook.quote:Op donderdag 30 juni 2005 23:55 schreef Svensational het volgende:
[..]
Zelfs bij de meest makkelijke slagen kreunt ze.. Ze doet het expres.
. Om Venus af te leiden.
.
Ja maar ook van mijn edele beentjes.quote:
Problemen mee?quote:
Ik test het even danquote:Op donderdag 30 juni 2005 23:57 schreef Skaai het volgende:
Dat moet ik vaker doen. Gewoon random Fokkers schoppen in de virtualiteit.
Feels good![]()
Volgend seizoen heb ik er ook eindelijk weer eentje.quote:
Wat een heerlijke avatar heb jij tochquote:Op donderdag 30 juni 2005 23:59 schreef Skaai het volgende:
Je icon is overigens wel erg oud hoor, Oransj.
En ik maar denken dat iemand schoppen een goede manier was om vrienden kwijt te raken.quote:Op donderdag 30 juni 2005 23:59 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik test het even dan
* MissBliss geeft Dizer een schop
Die wordt toch niet boos aangezien hij mn nieuwe Fok!vriend is.
quote:Op vrijdag 1 juli 2005 00:01 schreef Svensational het volgende:
[..]
Volgend seizoen heb ik er ook eindelijk weer eentje.Kom ik je opzoeken [afbeelding]
Nee joh.. Hij weet dat ik het niet meenquote:Op vrijdag 1 juli 2005 00:02 schreef LeBeau het volgende:
[..]
En ik maar denken dat iemand schoppen een goede manier was om vrienden kwijt te raken.![]()
Nee hoor,ik kan je hebbenquote:
Het blijft een gaaf nummerquote:Op donderdag 30 juni 2005 23:59 schreef Skaai het volgende:
Je icon is overigens wel erg oud hoor, Oransj.
Dat wil ik zien!!!quote:
Ok, snel quoten kan je in ieder geval.quote:
Dat klinkt als een ja.quote:
Ik? Uiteraardquote:Op vrijdag 1 juli 2005 00:06 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ok, snel quoten kan je in ieder geval.. En op 28 augustus zie je me.
En waarom komt de rest (uitzonderingen daargelaten) niet?????
L&S meetquote:Op vrijdag 1 juli 2005 00:07 schreef Skaai het volgende:
28 Augustus? Watgaatskeburen?
Nee dat klinkt als een lachquote:
De laffer & static meet. Datum is bekend. [2]quote:Op vrijdag 1 juli 2005 00:07 schreef Skaai het volgende:
28 Augustus? Watgaatskeburen?
Dan krijg je toch lekker géén tongzoen van mijquote:
Skaai mag mee als introductiequote:Op vrijdag 1 juli 2005 00:12 schreef Svensational het volgende:
[..]
De laffer & static meet. Datum is bekend. [2]
Jij komt ookOf anders...
Ik héb al een tongzoenmaatje Svenniequote:Op vrijdag 1 juli 2005 00:14 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dan krijg je toch lekker géén tongzoen van mij!!!!
quote:Op vrijdag 1 juli 2005 00:19 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik héb al een tongzoenmaatje Svennie
Re-jection.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 00:19 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik héb al een tongzoenmaatje Svennie
Mijn sigquote:
Jij ook hedde!quote:Op vrijdag 1 juli 2005 08:45 schreef PeRi het volgende:
Goeiemorgen!
Ze hebben me er bijgelapt in FB.quote:
Ja hoor, maar wat je er mee moetquote:Op vrijdag 1 juli 2005 08:47 schreef PeRi het volgende:
Hedde thee voor mijn?
Neenquote:Op vrijdag 1 juli 2005 08:47 schreef PeRi het volgende:
Hedde thee voor mijn?
Sorryquote:Op vrijdag 1 juli 2005 08:53 schreef PeRi het volgende:
Nou, dan ga ik het beneden wel zelf halen. Pffftsk en dat noemen zich nou mn lievelingsfokkers.
Ik gaf het je toch.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 08:53 schreef PeRi het volgende:
Nou, dan ga ik het beneden wel zelf halen. Pffftsk en dat noemen zich nou mn lievelingsfokkers.
Dat waren thee blaadjes. Daar moet je de toekomst mee lezen. Lees je geen Harry Potter ofzoquote:
Jawel, maar Firenze zegt dat dat allemaal onzin isquote:Op vrijdag 1 juli 2005 08:55 schreef PeRi het volgende:
[..]
Dat waren thee blaadjes. Daar moet je de toekomst mee lezen. Lees je geen Harry Potter ofzo
Oeh, ik moet ook eens theebladeren aan zien te schaffen.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 08:55 schreef PeRi het volgende:
[..]
Dat waren thee blaadjes. Daar moet je de toekomst mee lezen. Lees je geen Harry Potter ofzo
Heb je die kennis nog opgebeld?quote:Op vrijdag 1 juli 2005 08:57 schreef Auticia het volgende:
[..]
Oeh, ik moet ook eens theebladeren aan zien te schaffen.
In China kreeg je zo'n longdrinkglas met heet water en blaadjes.
Doe er dan eens wat aan.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 08:59 schreef Auticia het volgende:
[..]
Neen. Ik heb die kennis al 5 jaar niet gesproken.
Ja maar!quote:
babelfish bedoel jequote:Op vrijdag 1 juli 2005 09:06 schreef PeRi het volgende:
babelvista.translate.com ofzo?
In vereenvoudigd Chinees heh!quote:Op vrijdag 1 juli 2005 09:07 schreef PeRi het volgende:
I would like to speak to mister .. = 我希望与先生谈话。
Ja, dat dacht ik al. Zelfs ik kan dat lezen!quote:
Hoiquote:
Wanneer verliest Nederland niet?quote:Op vrijdag 1 juli 2005 09:24 schreef Svensational het volgende:
Een jaar geleden heeft Nederland van Portugal verloren..
quote:Op woensdag 7 juli 2004 13:24 schreef BVO het volgende:
Ik vind het stuk buiten het refrein (hoe noem je dat ook alweer)
Pré-Orgiquote:Op woensdag 7 juli 2004 22:31 schreef Svensational het volgende:
Ik sprak trouwens RealSteviow ook nog op MSN, hij was alleen maar bezig met spammenEen of andere site waar dan de cliffhanger opstond
.
Ja, voetbalquote:Op vrijdag 1 juli 2005 09:25 schreef Airelle het volgende:
[..]
Wanneer verliest Nederland niet?
We praten over voetbal toch?.
Jij deed zelf net zo hard mee vorig jaarquote:
quote:Op vrijdag 1 juli 2005 09:38 schreef Svensational het volgende:
[..]
Jij deed zelf net zo hard mee vorig jaar!!!
Que?quote:Op vrijdag 1 juli 2005 09:45 schreef Airelle het volgende:
Ik heb gister een heel spelletje uitgezeten.
Ging ze keisnel der thee opdrinken, het sloeg echt nergens op.
Aha.quote:
quote:
Juist.quote:
Volgende week word ik gebeld over de sollicitatie van gistermorgen.. dan heb ik misschien twee baantjes.quote:
omdat ik niks met haar heb/had.... ook niks tegen haar hoor, maar de vraag is: wie mis je?quote:Op vrijdag 1 juli 2005 09:55 schreef Svensational het volgende:
edit: waarom heb je niet op Guusje gestemd.
waar ga je heen??quote:Op vrijdag 1 juli 2005 09:56 schreef Airelle het volgende:
Ja, ik moet mij vakantie toch bij elkaar verdienen.
Wytskequote:
Je avatar doet het nietquote:Op vrijdag 1 juli 2005 09:55 schreef Svensational het volgende:
[..]
Juist.
edit: waarom heb je niet op Guusje gestemd.
quote:
quote:
Zo is het maar net. Wat ik ook niet snap is dat Jimmy Geduld stemmen krijgt ... bleh, wat een sukkel vind ik dat. Hij staat dan ook tegenover mijn "held" Willem Ruis, en het wordt nog spannend ookquote:Op vrijdag 1 juli 2005 09:59 schreef babette21 het volgende:
[..]
omdat ik niks met haar heb/had.... ook niks tegen haar hoor, maar de vraag is: wie mis je?
[wat ik zie als: wie wil je terugzien?] en dat bleken er verdomd weinig te zijn
ik dacht bij 't lezen v/d namen: geen jubelreactie? dan geen stem.... easy as that![]()
Of er moet een avater komen met Dizers hoofd met een dildoquote:Op vrijdag 1 juli 2005 10:17 schreef babette21 het volgende:
weet je, eigenlijk komt Dizer nu te goed weg met z'n ava... hiermee neemt hij Alice juist in de zeik, terwijl hij toch meer de loser [v/d weddenschap] is als het lijkt dat hij haar helemaal tof vindt enzo.... toch???
whaha goed plan !!!!quote:Op vrijdag 1 juli 2005 10:20 schreef mark_03 het volgende:
Of er moet een avater komen met Dizers hoofd met een dildo![]()
Jimmy Geduldquote:Op vrijdag 1 juli 2005 10:19 schreef mark_03 het volgende:
Zo is het maar net. Wat ik ook niet snap is dat Jimmy Geduld stemmen krijgt ... bleh, wat een sukkel vind ik dat. Hij staat dan ook tegenover mijn "held" Willem Ruis, en het wordt nog spannend ook.
quote:Op vrijdag 1 juli 2005 10:20 schreef BVO het volgende:
Oooiii.
Iets vriendelijker mag ook wel hoor.quote:
Nee, want je hebt ineens die lelijke ava weer.quote:
Uhuh, en dat blijft zo.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 10:27 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nee, want je hebt ineens die lelijke ava weer.
Wat een ontzettend domme reactie.quote:Op donderdag 30 juni 2005 22:33 schreef Dizer het volgende:
[..]
Beev, wanneer kom je nou uit de kast?
Wat is er toch met je, je valt op de lelijkste vrouwen en ze lijken allemaal op een man
Om een paar voorbeelden te noemen:
Venus Williams.. is zowat een man..
Hind... draagt graag een snor
WTFquote:
Omdat dit mijn echte avatar was.quote:
Maar die andere was zo mooi.quote:
waarom in godsnaam? die andere is veel mooierquote:Op vrijdag 1 juli 2005 10:27 schreef BVO het volgende:
Uhuh, en dat blijft zo.
Deze kleuren zijn wat mooier en sprekender.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 10:35 schreef babette21 het volgende:
[..]
waarom in godsnaam? die andere is veel mooier
hij's lelijk.............................quote:Op vrijdag 1 juli 2005 10:34 schreef LeBeau het volgende:
Ik zie niet wat er mis is met deze Hind avatar.
Dat ie een stuk lelijker is dan die andere.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 10:34 schreef LeBeau het volgende:
Ik zie niet wat er mis is met deze Hind avatar.
Ze kijkt alsof ze moet schijten.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 10:36 schreef BVO het volgende:
[..]
Deze kleuren zijn wat mooier en sprekender..
quote:Op vrijdag 1 juli 2005 10:38 schreef babette21 het volgende:
ik wil ook 'n nieuwe ava, maar ik weet niet wat..............
Nee, die van jou trekt volle zalen.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 10:37 schreef babette21 het volgende:
[..]
hij's lelijk.............................
Had je die ava gister ook alquote:Op vrijdag 1 juli 2005 10:39 schreef MissBliss het volgende:
Hey
Wanneer word jij nou eens mod?quote:Op vrijdag 1 juli 2005 10:39 schreef MissBliss het volgende:
Hey
Kijk, nou mag ik je weer.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 10:39 schreef BVO het volgende:
Zoooooo dan.
Ceesquote:
Ik heb gewoon een willekeurig googleplaatje dmv [img=60,60] hier gezet dus ze kunnen iets vervormd zijn ja.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 10:41 schreef babette21 het volgende:
[..]
Cees[wel wat vervormd
]
beetje raar om eerst Eva te nemen, en dan d'r ex-lover....
ik wilde een tijd terug die filmposter als ava, maar die werd te onduidelijk...
Nee even gewisseld omdat er een kutkloon rondloopt die nogal op mij lijkt.quote:
Neem jij eerst maar eens een werkend avatar.quote:
Ik had dat al lang verwacht inmiddels..quote:
quote:Op vrijdag 1 juli 2005 10:26 schreef babette21 het volgende:
Clouseau op de radio
"Altijd heb ik je lief"![]()
Ik zit te denken aan een Ullrich of Vinokoerov-avatar.! Iig niet Armstrongquote:Op vrijdag 1 juli 2005 10:42 schreef BVO het volgende:
[..]
Neem jij eerst maar eens een werkend avatar..
Wiequote:Op vrijdag 1 juli 2005 10:42 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nee even gewisseld omdat er een kutkloon rondloopt die nogal op mij lijkt.
Ik ook.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 10:43 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik had dat al lang verwacht inmiddels..
Een Touravatar is wel leuk ja.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 10:43 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik zit te denken aan een Ullrich of Vinokoerov-avatar.! Iig niet Armstrong.
MissBitchquote:
Valt tegen he? Ik heb denk ik écht geen mod-talentquote:Op vrijdag 1 juli 2005 10:44 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik ook.. Meestal is het: relatie met mod --> binnen 2 weken zelf mod.
.
Op Shok! was je de beste mên.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 10:45 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Valt tegen he? Ik heb denk ik écht geen mod-talent
Das waar...quote:
quote:Op vrijdag 1 juli 2005 10:30 schreef BVO het volgende:
[..]
Wat een ontzettend domme reactie..
Ik heb jou ook zien soppen op H. en ik heb nergens gezegd dat ik Venus aantrekkelijk vind.
Wie is hier nou de slijmbal...quote:Op vrijdag 1 juli 2005 10:50 schreef Bupatih het volgende:
Waarom zijn het de hele tijd dezelfde die naamtopics krijgen!!!!
Stelletje slijmballen! [afbeelding]
Euh.....Wat je zegt, ben je zelf!quote:Op vrijdag 1 juli 2005 10:52 schreef Dizer het volgende:
[..]
Wie is hier nou de slijmbal...![]()
Uuhm... ik krijg geen naamtopic.. ik wil een naamtopic... ik verwacht eennaamtopic...
Ik snap je eventjes niet.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 10:51 schreef Dizer het volgende:
[..]Dat post is gemaakt in ONZen dan ga je in de verdediging? Ik dacht dat ik nooit in ONZ kwam
Dan moet het volgende topic een naam topic voor ons beiden zijnquote:Op vrijdag 1 juli 2005 10:53 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Euh.....Wat je zegt, ben je zelf! [afbeelding]
kindertjes die vragen....................quote:Op vrijdag 1 juli 2005 10:52 schreef Dizer het volgende:
Uuhm... ik krijg geen naamtopic.. ik wil een naamtopic... ik verwacht eennaamtopic...
Dat je iets serieus neemt terwijl het gemaakt is in ONZquote:
Die krijgenquote:Op vrijdag 1 juli 2005 10:55 schreef babette21 het volgende:
[..]
kindertjes die vragen....................
Maar je meende het wel.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 10:55 schreef Dizer het volgende:
[..]
Dat je iets serieus neemt terwijl het gemaakt is in ONZ
voor een hele vervelende vent die websites wildequote:
quote:
Dat Hind een snor draagt? Dude... wtf!! Ik vind Hind toch best mooi..dat weet je..quote:
Ooh das waar ook.. heb nog een factuur voor je gemaaktquote:Op vrijdag 1 juli 2005 10:56 schreef timbob het volgende:
[..]
voor een hele vervelende vent die websites wilde
ik krijg nog geld van 'm maar hij wil wel al alle bronbestanden
dat regelen we wel [afbeelding]
Oh, gelukkig dat ze Bar_lel niet bannen danquote:Op vrijdag 1 juli 2005 10:55 schreef MissBliss het volgende:
In het singlestopic.
'Het' ging rellen tegen Transeptor >> ook een kloon.
Rellen tegen zichzelf dus![]()
Dit was gewoon een rekloon hoor, als er 1 van jou rondliep zou die ook geband wordenquote:Op vrijdag 1 juli 2005 10:57 schreef LeBeau het volgende:
[..]Een machtige vrouw met connecties, en invloed!
*beeft*![]()
nee, dat was wel leuk werk..quote:Op vrijdag 1 juli 2005 10:58 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ooh das waar ook.. heb nog een factuur voor je gemaakt![]()
![]()
die slagenquote:Op vrijdag 1 juli 2005 10:55 schreef babette21 het volgende:
[..]
kindertjes die vragen....................
Speciaal voor Sven?? Ik ben toch gek van haar???? Ik heb toch die ava gemaakt???quote:Op vrijdag 1 juli 2005 11:01 schreef babette21 het volgende:
speciaal voor Sven en 't sluiten der stembussen m'n ava maar weer even aangepast
Mag ik mee?quote:Op vrijdag 1 juli 2005 11:02 schreef Airelle het volgende:
[..]
Naar Engeland (eerst londen, daarna zuidkust) en naar Vlieland.
toe maar... Engeland is wel cool.... maar wat moet 'n jong mens nou op Vlieland????quote:Op vrijdag 1 juli 2005 11:02 schreef Airelle het volgende:
Naar Engeland (eerst londen, daarna zuidkust) en naar Vlieland.
quote:Op vrijdag 1 juli 2005 11:03 schreef Dizer het volgende:
Speciaal voor Sven?? Ik ben toch gek van haar???? Ik heb toch die ava gemaakt???
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kamperen met vriendinnenquote:Op vrijdag 1 juli 2005 11:03 schreef babette21 het volgende:
[..]
toe maar... Engeland is wel cool.... maar wat moet 'n jong mens nou op Vlieland????
Terschelling was mn eerste vakantie zonder ouders....quote:Op vrijdag 1 juli 2005 11:08 schreef Airelle het volgende:
Maar liever Vlieland dan Terschelling ofzo![]()
.
Ibiza ben ik dit jaar al geweest.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 11:10 schreef babette21 het volgende:
[..]
Terschelling was mn eerste vakantie zonder ouders....
helemaal geweldig, zeker net zo goed als de jaren erna in Spanje e.d.
ik heb wel van de feestvakanties achter me, best leukquote:Op vrijdag 1 juli 2005 11:11 schreef Airelle het volgende:
Ibiza ben ik dit jaar al geweest.
En ik niet een type dat naar Salou zou gaan.
Dat is mijn kloon hoor.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 10:59 schreef Dizer het volgende:
[..]
Oh, gelukkig dat ze Bar_lel niet bannen dan
Dat klinkt best dreigend, Timmiequote:
dat zeg ik..quote:Op vrijdag 1 juli 2005 11:24 schreef LeBeau het volgende:
Waarom zien we eigenlijk niet Sven's upload icoon nu dat z'n Wytske is verwijderd?
harde handquote:Op vrijdag 1 juli 2005 11:19 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dat klinkt best dreigend, Timmie.
Ik kan er niet om lachen...quote:Op vrijdag 1 juli 2005 11:31 schreef timbob het volgende:
http://x400.putfile.com/videos/d4-18016240639.wmv
grof.
maar erg grappig
geen flauw idee..... ik weet niet eens welke reclame je bedoeldquote:Op vrijdag 1 juli 2005 12:09 schreef mark_03 het volgende:
Hoe heet de orginele versie van dat nummer van Albert West... dat nu in die reclame zit?
Bar_rel!quote:Op vrijdag 1 juli 2005 12:23 schreef bar_rel het volgende:
@babette
Ja dip ja het gaat het!! Me paps en mams gaat al beter iig! En we gaan weer op vakantie!
Dus het gaat wel ja!
@Autica
Hey meid! alles lekker? Ik ben tijd niet geweest hier he
![]()
Druk weet je :�)
moet nu ook weer gaan![]()
gelukkig maar.... op vakantie waarheen??quote:Op vrijdag 1 juli 2005 12:23 schreef bar_rel het volgende:
@babette
Ja dip ja het gaat het!! Me paps en mams gaat al beter iig! En we gaan weer op vakantie!
Dus het gaat wel ja!
Live 8 vind je het gek dat ze aan zo veel artiesten komen.quote:
Nou en ... die worden toch niet uitgezondenquote:Op vrijdag 1 juli 2005 13:17 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Live 8 vind je het gek dat ze aan zo veel artiesten komen.
In Frankrijk en italie komen heel veel in het buitenland verder niet bekende franse en italiaanse versies van Marco Borsato en Frans Bauer![]()
Ja!quote:
Had ik dat maar geweten... dan hoefde ik die dure lessen ook niet te volgenquote:
Heb laatst die dvd gezien van '85 ... moooooiquote:Op vrijdag 1 juli 2005 13:22 schreef babette21 het volgende:
oooooooooooooh zeg dat dan..... gaan ze weer kerstliedjes zingen?!
ik wist wel dat dat kwam, maar niet dat het zo heette..... ik lees geen hitkrant meerquote:Op vrijdag 1 juli 2005 13:22 schreef _ELMaikel_ het volgende:
serieus?
http://www.janmarijnissen.nl/weblog/2005/06/28/live-8/
Het was op het nieuws en vandaag in de Metro stond wie er allemaal komenquote:Op vrijdag 1 juli 2005 13:26 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik wist wel dat dat kwam, maar niet dat het zo heette..... ik lees geen hitkrant meer
Alsof zoiets in de hitkrant staat ...quote:Op vrijdag 1 juli 2005 13:26 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik wist wel dat dat kwam, maar niet dat het zo heette..... ik lees geen hitkrant meer
oh het nieuws had ik vanochtend nog aan... niet gezien....quote:Op vrijdag 1 juli 2005 13:26 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Het was op het nieuws en vandaag in de Metro stond wie er allemaal komen![]()
Staan die in hitkrant ?quote:Op vrijdag 1 juli 2005 13:28 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Alsof zoiets in de hitkrant staat ...
Ali B, Lange Frans, Destiny's Child en Kim Lian treden niet eens op
Ja das kutquote:Op vrijdag 1 juli 2005 13:24 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Had ik dat maar geweten... dan hoefde ik die dure lessen ook niet te volgen
Maar... das kut voor je weer... weer ¤ 47 ,-
Ik schijn toen meegekeken te hebben.. Ik was toen 3 jaarquote:Op vrijdag 1 juli 2005 13:25 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Heb laatst die dvd gezien van '85 ... moooooi
Zal mij benieuwen hoe dat morgen gaat
niet??? sorry, ik weet dat allemaal niet zo.....quote:Op vrijdag 1 juli 2005 13:28 schreef mark_03 het volgende:
Alsof zoiets in de hitkrant staat ...
Ali B, Lange Frans, Destiny's Child en Kim Lian treden niet eens op
Dat wist ik al jaquote:
Maar Dizer is 'm ook kwijt nuquote:
Ow zoquote:
Dus die ga je binnenkort platquote:Op vrijdag 1 juli 2005 13:49 schreef timbob het volgende:
die alice he
van dizers icoontje
die woont hier ergens in de buurt geloof ik
nou!! Sven!!! behave...........quote:Op vrijdag 1 juli 2005 13:53 schreef Svensational het volgende:
Dus die ga je binnenkort plat[afbeelding]?
Het is echt klote gewoon..quote:Op vrijdag 1 juli 2005 13:43 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ow zo
Klote Dizer
10 dagen zonder OV dus...
Ik heb hem net eindelijk op kunnen halen.
Geluksvogelquote:Op vrijdag 1 juli 2005 13:56 schreef Dizer het volgende:
[..]
Het is echt klote gewoon..
Ik krijg gelukkig wel van mijn stage reiskostenvergoeding
Of ikquote:Op vrijdag 1 juli 2005 13:57 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Geluksvogel
Ik durf gewoon niet uit te rekenen hoeveel geld ik de afgelopen weken aan dat kut-OV heb uitgegeven
Sinds vorige week vrijdag alquote:Op vrijdag 1 juli 2005 13:55 schreef babette21 het volgende:
ben je je baan alweer kwijt trouwens????
Svennie? Is dat een speciale vervangingsavatar voor als je zelf een te grote had?quote:
Ik was uizendkracht he. Dus als het werk op is kan ik wieberen. Dat noem ik niet echt onslagenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |