Kan ze ook niet bijten als ze wil pijpenquote:Op donderdag 30 juni 2005 20:47 schreef babette21 het volgende:
op die ava lijkt 't net of Alice geen tanden heeft![]()
![]()
![]()
Past ie er beter inquote:Op donderdag 30 juni 2005 20:47 schreef babette21 het volgende:
![]()
![]()
Dan 1000x keer liever Alicequote:Op donderdag 30 juni 2005 20:48 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Eigenlijk gaat een Alice avatar wel erg ver![]()
Al kon het erger Jamai ofzo
Ze heeft een kunstgebitquote:Op donderdag 30 juni 2005 20:47 schreef babette21 het volgende:
![]()
![]()
Ga je ze tellen ?quote:Op donderdag 30 juni 2005 20:52 schreef Dizer het volgende:
De eerste is binnen:
[Tennis] Wimbledon 2005 #5
Is dat dit weekend al?quote:Op donderdag 30 juni 2005 21:05 schreef PeRi het volgende:
Hoi. Doei. Gaat er iemand naar Metropolis, Tom, BVO?
quote:Op donderdag 30 juni 2005 21:17 schreef babette21 het volgende:
[..]
bij Alica past ie toch alleen maar "in the pocket".......
Hey, ik vind je onsterfelijk tof nuquote:
Ja, ik ook dusquote:Op donderdag 30 juni 2005 21:18 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Hey, ik vind je onsterfelijk tof nu
als je er lang genoeg naar kijkt, dan moet ze toch 'n keertje bijten?!?!?? als ze tanden zou hebben dusquote:
Was ik hiervoor niet tof danquote:Op donderdag 30 juni 2005 21:18 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Hey, ik vind je onsterfelijk tof nu
Nee helaas...quote:
quote:Op donderdag 30 juni 2005 21:23 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nee helaas...
Als je die saaie avatar weer neemt is het ook gelijk weer weg..
Hij is best hilarisch jaquote:
Die avatar helaas wel..quote:Op donderdag 30 juni 2005 21:24 schreef Dizer het volgende:
[..]Maar Band Of Brothers is alles behalve saai
*Zelfde reactie heeft.quote:Op donderdag 30 juni 2005 21:10 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Is dat dit weekend al?
Shit dan ben ik niet in de buurt
De weddenschap tussen Dizer en BVO, de catfight tussen Dizer en BVO... jij mist nogal wat tussen Dizer en BVO.quote:
Nee duh!quote:Op donderdag 30 juni 2005 18:19 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Denk je dat Davenport boos wordt omdat RTL5 Sharapova uitzendt?
hm dit klinkt alsof er nog 'n aanvulling bijhoort: de romance tussen Dizer en BVO....quote:Op donderdag 30 juni 2005 21:36 schreef LeBeau het volgende:
De weddenschap tussen Dizer en BVO, de catfight tussen Dizer en BVO... jij mist nogal wat tussen Dizer en BVO.l
Nou hey, ik ben een leek hoor... en dat wil ik graag zou houden trouwens.quote:Op donderdag 30 juni 2005 21:44 schreef Airelle het volgende:
[..]
Nee duh!
Dat ze niet op Centre Court speelt.
Die niet nee. Het regent er toch nog??quote:Op donderdag 30 juni 2005 21:49 schreef Airelle het volgende:
[..]
Die had ik verdiend.
Mauresmo - Davenport ook gezien?
(is nog niet af trouwens).
Die rel had ik wel gezien jaquote:Op donderdag 30 juni 2005 21:36 schreef LeBeau het volgende:
[..]
De weddenschap tussen Dizer en BVO, de catfight tussen Dizer en BVO... jij mist nogal wat tussen Dizer en BVO.l
Sorry, ik bedoelde het iets minder botquote:Op donderdag 30 juni 2005 21:50 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nou hey, ik ben een leek hoor... en dat wil ik graag zou houden trouwens.
Joh, dit zag je van verre aan komen.quote:Op donderdag 30 juni 2005 21:50 schreef Airelle het volgende:
Venus heeft in geen jaren zo gespeeld.
Niet tof hoor.... (voor Sharapova dan).
Is altijd wel leuk jaquote:Op donderdag 30 juni 2005 21:33 schreef BVO het volgende:
[..]
*Zelfde reactie heeft.
Misschien dat ik als het weer goed is wel even ga..
Mits je er een beetje verstand van hebt natuurlijk.quote:
Ik fietste donderdag nog langs de InHolland toevallig.quote:Op donderdag 30 juni 2005 21:53 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Is altijd wel leuk ja
Jammer dat ik er niet ben anders hadden we kunnen mini-meeten
Dat heb ikquote:Op donderdag 30 juni 2005 21:53 schreef BVO het volgende:
[..]
Mits je er een beetje verstand van hebt natuurlijk.
Maakt niet uit hoorquote:Op donderdag 30 juni 2005 21:52 schreef Airelle het volgende:
[..]
Sorry, ik bedoelde het iets minder bot.
.
Maar ik ben nog boos over Sharapova enzo.
Ben je wel naar binnen gegaan om te checken?quote:Op donderdag 30 juni 2005 21:53 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik fietste donderdag nog langs de InHolland toevallig.. Je was er niet.
.
Nee, dat niet.quote:Op donderdag 30 juni 2005 21:57 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ben je wel naar binnen gegaan om te checken?
Maar nee, ik was er niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |