"Ja, ik ben wel klaargekomen, maar ik heb gewoon geen sperma."quote:Op maandag 20 juni 2005 22:47 schreef BVO het volgende:
Ja, ik dus wel, maar veel vrouwen niet. Of ze faken het. Maar dat kunnen mannen dan weer niet.
Heeft ze een heel interview in de krant, geen eens een foto erbijquote:Op maandag 20 juni 2005 22:53 schreef BVO het volgende:
Ah, Bouchra van Persie zometeen in Shownieuws..
Wat?quote:
quote:Op maandag 20 juni 2005 22:53 schreef Svensational het volgende:
[..]
Heeft ze een heel interview in de krant, geen eens een foto erbij.
Zelden tot nooitquote:
Waarom niet?quote:Op maandag 20 juni 2005 23:10 schreef MissBliss het volgende:
Zelden tot nooithet kán wel, maar dat moet echt op een hele speciale manier dan. Naja, ik ga het niet uitleggen ook
![]()
Bupa is er toch niet.quote:Op maandag 20 juni 2005 23:14 schreef MissBliss het volgende:
Omdat dit ShowChat is en Bupa boos wordt als ik het teveel over seks heb![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 20 juni 2005 23:15 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Bupa is er toch niet..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
quote:Op maandag 20 juni 2005 23:21 schreef MissBliss het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
maakt ze muziek?quote:Op maandag 20 juni 2005 23:22 schreef Tom_Tom- het volgende:
[afbeelding]
Ik vind haar zo'n stoer wijf he..
Ja. Het is Róisín Murphy. Bekend van Moloko. En ze is nu solo. Haar album is geweldig.quote:Op maandag 20 juni 2005 23:24 schreef Airelle het volgende:
maakt ze muziek?
moloko ken ik welquote:Op maandag 20 juni 2005 23:25 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ja. Het is Róisín Murphy. Bekend van Moloko. En ze is nu solo. Haar album is geweldig.
quote:Op maandag 20 juni 2005 23:23 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ziggy played guitar
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
Ja, maar ze is nu roodbruin.quote:Op maandag 20 juni 2005 23:28 schreef Airelle het volgende:
moloko ken ik wel.
maar die zangeres was toch blond?
ken je het liedje 'the time is now', das een van mijn favorieten.
quote:Op maandag 20 juni 2005 23:27 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ja oi, ik ben nog maar 17.. Laat me.
.
Bovendien ben ik met MB getrouwd geweest, wij hebben geen schaamte.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ziggy played guitar
quote:Op maandag 20 juni 2005 23:30 schreef MissBliss het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@Airelle: je kunt samples enzo luisteren op www.roisinmurphy.com
quote:Op maandag 20 juni 2005 23:32 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@Airelle: je kunt samples enzo luisteren op www.roisinmurphy.comSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ziggy played guitar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 20 juni 2005 23:36 schreef Tom_Tom- het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ziggy played guitar
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~![]()
Misschien had je het al eens gezien maar was je het vergeten ofzo...quote:Op maandag 20 juni 2005 23:39 schreef Tom_Tom- het volgende:
http://www.alldumb.com/item/12074/
Dacht je alles in je leven al gezien te hebben. Nee hoor.
Ziggy played guitar
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~![]()
Whehehehe, wakkerrrrrrrrrrrrrrrrrrrr!
Mijn eigen Weblog-bericht O+! - Mijn eigen Fotoboek-bericht O+!
ik loop - hij loopt - jij loopt - loop jij
ik word - hij wordt - jij wordt - word jij![]()
Ja, hoef ik niet meer zo vroeg opquote:Op dinsdag 21 juni 2005 05:42 schreef Dementor het volgende:
Geil wijf he en die gaat dus RTL Boulevard doen
Dus we kunnen savonds ff genieten
Als je haar zo leuk vindt, stem dan even op haar in het tournament
Wat een TT.
*leest terug*Op vrijdag 9 juni 2006 20:29 schreef Svensational het volgende:[/b]
Ik bedoelde dat ik 16 juni 2006 jouw virtuele piemel wil zuigen omdat je hier dan al een jaar komt ;(.
LEUGENS (╯°□°)╯︵ ┻━┻![]()
WTF?!quote:Op maandag 20 juni 2005 22:47 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Ey ik dacht aan Dizer showchats eigen womanizer
Friends don't let friends remain beardless...![]()
421. (424) Dizer 13431 ( + 93 )Dude, ik ben in twee weken tijd meer dan 100 plaatsen gestegen
100 plaatsen in wat?quote:Op dinsdag 21 juni 2005 09:22 schreef Dizer het volgende:
421. (424) Dizer 13431 ( + 93 )Dude, ik ben in twee weken tijd meer dan 100 plaatsen gestegen
![]()
Op vrijdag 9 juni 2006 20:29 schreef Svensational het volgende:[/b]
Ik bedoelde dat ik 16 juni 2006 jouw virtuele piemel wil zuigen omdat je hier dan al een jaar komt ;(.
Tis nog vroeg, ik snap je grap niet. Dus nu vind ik je dom dat je me niet begrijptquote:![]()
Ik maakte geen grap, ik begrijp je echt niet. Als ik dom doe dan is het geen act, zo ben ik gewoon.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 09:27 schreef Dizer het volgende:
[..]
Tis nog vroeg, ik snap je grap niet. Dus nu vind ik je dom dat je me niet begrijpt![]()
quote:Op dinsdag 21 juni 2005 09:29 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ik maakte geen grap, ik begrijp je echt niet. Als ik dom doe dan is het geen act, zo ben ik gewoon.![]()
![]()
Ik ben meer dan 100 plaatsen gestegen in de FOK!Ranglijst in totale aantal posts. Ik zit dus nu op 13000+ posts
Ah, zo! Na anderhalf jaar ben ik nog steeds niet zo bekend met Fok!dingen, dat ding was ik al lang weer vergeten.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 09:33 schreef Dizer het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik ben meer dan 100 plaatsen gestegen in de FOK!Ranglijst in totale aantal posts. Ik zit dus nu op 13000+ posts
Zonder suiker uiteraard. Is al mijn tweede eigenlijkquote:
Ik drink er zo iets van 5 op een dag en wat koffie en nu met deze hitte een heleboel cola light
Ik weet ook niet alles hoor. Ik kom weinig in GC en ONZ. Ik vind het daar engquote:Op dinsdag 21 juni 2005 09:35 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ah, zo! Na anderhalf jaar ben ik nog steeds niet zo bekend met Fok!dingen, dat ding was ik al lang weer vergeten.![]()
Bien (toch?)quote:
Zit al de hele tijd JAN SMIT - EENS PER JAAR te luisteren ... lekker stampnummer![]()
een droom is een eiland van iets in een ruimte van niets![]()
Bien of Tres Bien.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 09:42 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Bien (toch?)
Zit al de hele tijd JAN SMIT - EENS PER JAAR te luisteren ... lekker stampnummer![]()
Normaal zou het zo moeten gaan volgens mijn Franse lerares:
Ca Va?
Ca va tres bien, en toi?
Je suis tres bien aussi.
C'est tres chaud!
Oui, c'est trest chaud! Tu voudrais een coca mon ami?
Non, merci bouqoup. Je voudrais une cafe au lait avec le sucre.
Pas de probleme. Et viola, ton cafe au lait avec le sucre.
Je boisse une cafe sans lait et sans sucre.
Aaaah.. Frans
Je ne parlais pas français.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 09:46 schreef Dizer het volgende:
[..]
Bien of Tres Bien.
Normaal zou het zo moeten gaan volgens mijn Franse lerares:
Ca Va?
Ca va tres bien, en toi?
Je suis tres bien aussi.
C'est tres chaud!
Oui, c'est trest chaud! Tu voudrais een coca mon ami?
Non, merci bouqoup. Je voudrais une cafe au lait avec le sucre.
Pas de probleme. Et viola, ton cafe au lait avec le sucre.
Aaaah.. Frans![]()
Ofzowiets
Ik doe mijn best, hoeveel fouten heb ikquote:Op dinsdag 21 juni 2005 09:49 schreef babette21 het volgende:
leuke poging Diz, dat Frans..... blijven oefenen...
Trouwens, al die ' en ` en kringeltjes heb ik expres niet gedaan, geen zin om ze op te zoeken, want op dit computer doet ie het niet automatisch
Kan je het even nakijken, ik wil mijn cijfer weten
denk ikquote:Op dinsdag 21 juni 2005 09:50 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Je ne parlais pas de français.![]()
Ofzowiets
voor mij 'n dubbele met suiker..... teveel per dag....quote:Op dinsdag 21 juni 2005 09:39 schreef Dizer het volgende:
Zonder suiker uiteraard. Is al mijn tweede eigenlijk
Ik drink er zo iets van 5 op een dag en wat koffie en nu met deze hitte een heleboel cola light
en nooit cola, dat krijg ik echt niet weg![]()
![]()
los van de weggelaten komma's enzo dus.....quote:Op dinsdag 21 juni 2005 09:50 schreef Dizer het volgende:
Ik doe mijn best, hoeveel fouten heb ik
Trouwens, al die ' en ` en kringeltjes heb ik expres niet gedaan, geen zin om ze op te zoeken, want op dit computer doet ie het niet automatisch
Kan je het even nakijken, ik wil mijn cijfer weten
Ca Va?
Ca va tres bien, en et toi? ca va bien, tres bien. et toi?
Je suis tres bien aussi. moi, ca va bien aussi
C'est tres chaud!
Oui, c'est trest chaud! Tu voudraist een coca mon ami?
Non, merci bouqoup >>beaucoup. Je voudrais* une cafe au lait avec le sucre.
Pas de probleme. Et viola voila, ton ta cafe au lait avec le sucre.
* je hebt ge-edit, hier stond net nog "suis"
je krijgt 'n 7![]()
[ Bericht 2% gewijzigd door babette21 op 21-06-2005 10:15:01 ]![]()
Jammer Dizer, geen sticker.quote:![]()
ik ben in 'n goede buiquote:Op dinsdag 21 juni 2005 10:11 schreef Tom_Tom- het volgende:
Als ik op school zoveel fouten zou maken, zou ik heus geen 7 krijgen maar eerder een 4..
![]()
maar inderdaad: geen sticker!!! en ook geen stempel![]()
Krijgen Tom en ik wel een sticker, volgens mij hadden wij alles goed.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 10:13 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik ben in 'n goede bui![]()
maar inderdaad: geen sticker!!! en ook geen stempel
Één hele zin
Een 7.. maar maar maarquote:Op dinsdag 21 juni 2005 10:08 schreef babette21 het volgende:
[..]
los van de weggelaten komma's enzo dus.....
Ca Va?
Ca va tres bien, en et toi? ca va bien, tres bien. et toi?
Je suis tres bien aussi. moi, ca va bien aussi
C'est tres chaud!
Oui, c'est trest chaud! Tu voudraist een coca mon ami?
Non, merci bouqoup >>beaucoup. Je voudrais* une cafe au lait avec le sucre.
Pas de probleme. Et viola voila, ton ta cafe au lait avec le sucre.
* je hebt ge-edit, hier stond net nog "suis"
je krijgt 'n 7![]()
Ik ben een kleine jankkut en ik wil altijd minimaal een 8
Wat zij zegtquote:Op dinsdag 21 juni 2005 10:19 schreef babette21 het volgende:
damnen, ik ben al bijna 2 uur op m'n werk en heb nog niks gedaan...........
Ik lijk tong80 welquote:Op dinsdag 21 juni 2005 10:21 schreef Dizer het volgende:
[..]
Een 7.. maar maar maar
Ik ben een kleine jankkut en ik wil altijd minimaal een 8
Doe mij maar die ene rechtsboven met Tarzan, die aap en die olifant.
En Dizer moet niet zo zeuren, moet je je huiswerk maar beter maken.
Inderdaad!quote:
Maar nog 5 minuten en dan hebben we pauze. En na de pauze ga ik echt aan het werk
quote:Op dinsdag 21 juni 2005 10:30 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik ga nu m'n derde halen...... moet toch 'n keer wakker wordenIk had haast op Amsterdam Centraal en kon daar dus geen Red Bull halen, en op Leiden Centraal moest ik snel overstappen. En op Alphen Centraal hadden ze geen redbull dus wakker blijven ondanks de vele koffie blijft moeilijk
Goede morgen.. Het is hier altijd druk. En we hebben altijd sex met elkaarquote:Op dinsdag 21 juni 2005 10:31 schreef ymme het volgende:
Goede morgen
Wat een leuke drukke chat is dit! Als ik het zo terug lees![]()
![]()
OH GOD, nou doe ik het weer.. ik begin echt op Tong80 te lijkenquote:Op dinsdag 21 juni 2005 10:32 schreef Dizer het volgende:
[..]
Goede morgen.. Het is hier altijd druk. En we hebben altijd sex met elkaar![]()
![]()
Oh, mag ik meedoenquote:Op dinsdag 21 juni 2005 10:32 schreef Dizer het volgende:
[..]
Goede morgen.. Het is hier altijd druk. En we hebben altijd sex met elkaar![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 21 juni 2005 10:33 schreef Dizer het volgende:
[..]
OH GOD, nou doe ik het weer.. ik begin echt op Tong80 te lijken![]()
![]()
![]()
komt door de pakkende titelsquote:Op dinsdag 21 juni 2005 10:31 schreef ymme het volgende:
Goede morgen
Wat een leuke drukke chat is dit! Als ik het zo terug lees![]()
![]()
ik had deze nog niet eens gelezen..... anders had ik dit topic vast geboycotquote:
baggertitel komt zeker weer van Dizer?!??!![]()
ik zou er niet al te trots op zijn.....quote:Op dinsdag 21 juni 2005 10:33 schreef Dizer het volgende:
OH GOD, nou doe ik het weer.. ik begin echt op Tong80 te lijken![]()
![]()
Dizer zou toch 21 Babette topics maken? Al zou deze van Dizer zijn dan zou dat wel veel zeggen heh?quote:Op dinsdag 21 juni 2005 10:36 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik had deze nog niet eens gelezen..... anders had ik dit topic vast geboycot
mja ik zag al dat ie deze keer van Sven was.... valt weer mee....quote:Op dinsdag 21 juni 2005 10:38 schreef LeBeau het volgende:
Dizer zou toch 21 Babette topics maken? Al zou deze van Dizer zijn dan zou dat wel veel zeggen heh?![]()
![]()
het gesprek dat hieraan vooraf ging hoef ik geloof ik niet terug te lezen![]()
![]()
Heb ik wel gedaan, en het viel allemaal erg tegen mee.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 10:42 schreef babette21 het volgende:
[..]
mja ik zag al dat ie deze keer van Sven was.... valt weer mee....
het gesprek dat hieraan vooraf ging hoef ik geloof ik niet terug te lezen
Ik ga m'n presentatie voor donderdag oefenen.
Goedemorgen(<< thee)
Ziggy played guitar
Ik zouuu nooooit zo een titel maken. Ik ben heeel netjesquote:Op dinsdag 21 juni 2005 10:36 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik had deze nog niet eens gelezen..... anders had ik dit topic vast geboycot
quote:Op dinsdag 21 juni 2005 10:50 schreef babette21 het volgende:
[afbeelding]
er is er één jarig hoera hoera.............
Geen zon, terwijl ik vandaag dus wél tijd heb om in de tuin te zitten
Ziggy played guitar
Hier in Alphen is er wel zonquote:Op dinsdag 21 juni 2005 11:17 schreef MissBliss het volgende:
Geen zon, terwijl ik vandaag dus wél tijd heb om in de tuin te zitten
Hier in Den Haag begint de zon nu lekker door te breken
verdomme, ik hou 't vandaag echt niet langer dan 5 min. vol om non-stop te werken....![]()
Ik ookquote:Op dinsdag 21 juni 2005 11:20 schreef babette21 het volgende:
verdomme, ik hou 't vandaag echt niet langer dan 5 min. vol om non-stop te werken....En dat terwijl ik bergen met werk heb liggen
Over een lange half uur heb ik lunchpauze, misschien dat ik daarna wel non-stop door kan werken, met een volle maag of zo
Nee ik ben sterk! Ik ga nu aan het werk!
Hee dat rijmt
Mooi niet dat ik ga eindigen met een tong smilie
Hier een heel klein beetjequote:Ik moest van Tom!quote:Op dinsdag 21 juni 2005 11:20 schreef Bupatih het volgende:
Ik heb je spoiler-tags wel gelezen, MB [afbeelding]
Ziggy played guitar
quote:Ziggy played guitar
mja ik heb 't stiekem ook te druk voor deze prietpraat..... maar ik heb bedacht om straks 'n half uur in de zon te gaan zitten en er dan vanmiddag nog even tegenaan te gaan.... mooi strevenquote:Op dinsdag 21 juni 2005 11:23 schreef Dizer het volgende:
Over een lange half uur heb ik lunchpauze, misschien dat ik daarna wel non-stop door kan werken, met een volle maag of zo
ik krijg m'n ogen ook gewoon niet open... zal 't door 't witbier van gisteravond komen?????![]()
Witbierquote:Op dinsdag 21 juni 2005 11:29 schreef babette21 het volgende:
[..]
mja ik heb 't stiekem ook te druk voor deze prietpraat..... maar ik heb bedacht om straks 'n half uur in de zon te gaan zitten en er dan vanmiddag nog even tegenaan te gaan.... mooi streven
ik krijg m'n ogen ook gewoon niet open... zal 't door 't witbier van gisteravond komen?????Binnenkort ook voor de beertender
Jippiequote:
Toch niet in de categorie: 'MissBliss drinkt geen kattepis' he?
Ziggy played guitar
Nee joh.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 11:31 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Jippie
Toch niet in de categorie: 'MissBliss drinkt geen kattepis' he?.
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.![]()
Maar we hebben nog maar137 posts... wat wil je doen, op mij gaan lijken en je topics weken van te voren al klaarzettenquote:![]()
Ik ben stiekem bezig met de nieuwe GTST topic
Nou, we zijn al op de helft, spammen dan maar
Ziggy played guitar
Kan ik wel doen eigenlijk, ik heb niks te doen na 6en en heel misschien heb ik de dag vrij...quote:Op dinsdag 21 juni 2005 11:34 schreef babette21 het volgende:
[..]
kom je zaterdag nog 'n witbiertje drinken in A'dam?!![]()
Met wie ga je Amsterdam in? Je gaat toch niet zoals dat reklame doen, mij gelijk aan al je vrienden en je ouders en kenissen en de rest van de familie showen en zo
Maareh dames, ik ga maar weer even leren, morgen weer tentamen..
quote:Op dinsdag 21 juni 2005 11:35 schreef BVO het volgende:
Maareh dames en heren, ik ga maar weer even leren, morgen weer tentamen..
Ik ga zaterdag wijn drinken in Amsterdam
Ziggy played guitar
Minimeetquote:Op dinsdag 21 juni 2005 11:37 schreef MissBliss het volgende:
Ik ga zaterdag wijn drinken in Amsterdam
Maar als Babette en ik opeens gaan sexxen dan moet je wel even optieven natuurlijkquote:
Doen jullie dat midden in de stad dan?quote:Op dinsdag 21 juni 2005 11:39 schreef Dizer het volgende:
[..]
Maar als Babette en ik opeens gaan sexxen dan moet je wel even optieven natuurlijk
Ziggy played guitar
Op leidse pleinquote:Op dinsdag 21 juni 2005 11:41 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Doen jullie dat midden in de stad dan?![]()
En we krijgen er geled voor ook nog
:Y
Kom je Zaterdag dan ook?? Als ik ga sexxxen met Babette, kan jij sexxxen met MissyBlissyquote:
Dan zie ik jullie daar welquote:Op dinsdag 21 juni 2005 11:43 schreef Dizer het volgende:
[..]
Op leidse pleinEn we krijgen er geled voor ook nog
:Y
Naja, voor dat seksen zoek je maar een wc op hoor, maar ik ga ook naar het Leidseplein
Ziggy played guitar
MissyBlissy is al voorzien van een sekspartnerquote:Op dinsdag 21 juni 2005 11:44 schreef Dizer het volgende:
[..]
Kom je Zaterdag dan ook?? Als ik ga sexxxen met Babette, kan jij sexxxen met MissyBlissy
Ziggy played guitar
Die zit al met HW dan.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 11:44 schreef Dizer het volgende:
[..]
Kom je Zaterdag dan ook?? Als ik ga sexxxen met Babette, kan jij sexxxen met MissyBlissy.
Ja, maar......quote:Op dinsdag 21 juni 2005 11:46 schreef MissBliss het volgende:
[..]
MissyBlissy is al voorzien van een sekspartner
Dus.quote:Zelden tot nooit het kán wel, maar dat moet echt op een hele speciale manier dan. Naja, ik ga het niet uitleggen ook.
Ieek.. wie doet nou aan sexquote:
Lekker bier drinken
Ik ga d'r ten huwelijk vragenquote:En dan mag jij d'r van me huren
Moslimmannen mogen dat wel hoor.quote:.
Die neuken gewoon elk blond sletje dat ze krijgen kunnen om vervolgens met een maagdelijke Moslima het huwelijk in te treden.La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.![]()
Das belachelijk. Wij Christenen zijn superieurquote:Op dinsdag 21 juni 2005 11:50 schreef BVO het volgende:
[..]
Moslimmannen mogen dat wel hoor..
Die neuken gewoon elk blond sletje dat ze krijgen kunnen om vervolgens met een maagdelijke Moslima het huwelijk in te treden.
Leuk tochquote:Op dinsdag 21 juni 2005 11:50 schreef babette21 het volgende:
minimeet wordt maximeet?!
wel handig voor mij om te weten dat iedereen op 't Leidseplein zit....
Dus?quote:Juistquote:
Ziggy played guitar
Hij deed geschiedenis, toch?quote:Op dinsdag 21 juni 2005 11:52 schreef BVO het volgende:
Heeft Bupa vandaag zijn herexamen?
Dan: nee, morgenvroeg van 9.00 tot 12.00.![]()
Wat een subtiele afwijzing.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 11:52 schreef MissBliss het volgende:
Dus?.
Huh? Ik snap het écht nietquote:
Ziggy played guitar
We wensen Bupatih veel succes!!! (TT potentiele zin trouwens)quote:Op dinsdag 21 juni 2005 11:52 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Hij deed geschiedenis, toch?
Dan: nee, morgenvroeg van 9.00 tot 12.00.
Als ik wordt verblind door een schoonheid, zal jij dat wel zijnquote:Op dinsdag 21 juni 2005 11:54 schreef babette21 het volgende:
[..]
denk je dat je me gaat herkennen, mocht ik daar belanden?????![]()
![]()
Neequote:
En ik heb geen klachten over HW hoor, als je dat bedoelt
Ziggy played guitar
Oh nou gelukkig dan maar.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 11:56 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nee
En ik heb geen klachten over HW hoor, als je dat bedoelt.
Tosti's
Die ga ik zo ook maar maken
En daarna leren in de tuin.. de zon breekt door
Ziggy played guitar
Ga ik vrijdag doen... met laptop op schootquote:Op dinsdag 21 juni 2005 11:57 schreef MissBliss het volgende:
Tosti's
Die ga ik zo ook maar maken
En daarna leren in de tuin.. de zon breekt door
slijmbalquote:Op dinsdag 21 juni 2005 11:55 schreef Dizer het volgende:
Als ik wordt verblind door een schoonheid, zal jij dat wel zijn![]()
neem je leuke vrienden mee????![]()
![]()
Wat Tom zegt.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 11:52 schreef BVO het volgende:
Heeft Bupa vandaag zijn herexamen?Clementine: Are you nuts?
Joel: It's been suggested...![]()
Ik heb geen vrienden, Ik heb alleen vrienden op fokquote:Op dinsdag 21 juni 2005 12:00 schreef babette21 het volgende:
[..]
slijmbal
neem je leuke vrienden mee????![]()
Maar ik ga eten
We hebben het er nog over. Via mail, dan weet ik of je het serieus meent of niet
Volgens mij doen jullie het inderdaad allemaal met elkaar
Echt een geweldig topic vind ik dit. Wordt er toch nog eens leuk gepraat op fok!![]()
![]()
![]()
![]()
Join the clubquote:Op dinsdag 21 juni 2005 12:09 schreef ymme het volgende:
Echt een geweldig topic vind ik dit. Wordt er toch nog eens leuk gepraat op fok!![]()
![]()
* checkt fotoboek
Moet nog tentamens leren en m'n afstudeeroprachtpresentatie (:')) uit m'n hoofd lerenquote:Op dinsdag 21 juni 2005 12:09 schreef ymme het volgende:
Ik moet dadelijk gaan schoonmaken in huiszo geen zin in.
En wil nog ff zwemmen
*blijft zitten.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 12:11 schreef ymme het volgende:
Maar Join the clubGoed idee eigenlijk. Zijn er mensen die hier tegen zijn. Sta dan nu op
Wij zijn zó leukquote:Op dinsdag 21 juni 2005 12:09 schreef ymme het volgende:
![]()
Ziggy played guitar
Ik ken heelk dat Lush niet, maar bijna al de vrouwen die ik ken zijn er helemaal wild van.quote:.
Mij netzoquote:Op dinsdag 21 juni 2005 12:13 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik ken heelk dat Lush niet, maar bijna al de vrouwen die ik ken zijn er helemaal wild van..
voor jou is het net een soort simon & garfunklequote:Op dinsdag 21 juni 2005 12:13 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik ken heelk dat Lush niet, maar bijna al de vrouwen die ik ken zijn er helemaal wild van..
![]()
![]()
Moet je gewoon eens proberen.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 12:13 schreef BVO het volgende:
[..]
![]()
Jullie gebruiken wel veel dezesmiley.
![]()
Gelijk je avatar aangepast
Ziggy played guitar
Nee, die anderequote:Op dinsdag 21 juni 2005 12:15 schreef ymme het volgende:
[..]
Moet je gewoon eens proberen.![]()
<-- die dus
Wij zijn dramaqueens, dat krijg je he? In SHO..quote:Op dinsdag 21 juni 2005 12:15 schreef ymme het volgende:
[..]
Moet je gewoon eens proberen.![]()
Ziggy played guitar
Wat is het precies dan? Gewoon zeep?quote:Op dinsdag 21 juni 2005 12:15 schreef timbob het volgende:
[..]
ik heb zowaar een keer een lush winkel gespot
in amsterdam
Ja, het was ook wel te erg hoor.quote:
Er zijn mensen die zijn zo erg verslaafd aan Lush, dat ze katterig worden. En dat wil ik voorkomen hoor. Kijk maar eens bij een meeting topic van lush. Kun je lachen![]()
![]()
Ik heb het wel eens gelezen jaquote:Op dinsdag 21 juni 2005 12:16 schreef ymme het volgende:
[..]
Ja, het was ook wel te erg hoor.
Er zijn mensen die zijn zo erg verslaafd aan Lush, dat ze katterig worden. En dat wil ik voorkomen hoor. Kijk maar eens bij een meeting topic van lush. Kun je lachen![]()
Ik ben trouwens in het bezit van 1 ja 1 zeepje... tis zo duur
Mja, als je echt meer gaat kopen kan ik die verslaving wel begrijpendaarom ga ik maar niet naar die winkels..
Ziggy played guitar
Ik ben ook nog nooit naar een winkel geweest hoorquote:Op dinsdag 21 juni 2005 12:18 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik heb het wel eens gelezen ja
Ik ben trouwens in het bezit van 1 ja 1 zeepje... tis zo duur
Mja, als je echt meer gaat kopen kan ik die verslaving wel begrijpendaarom ga ik maar niet naar die winkels..
![]()
Bestel alles via internetveel makkelijker voor mij
(deze ja nu zie ik het
)
![]()
Ik mag het hopenquote:
Maar ik denk het wel hoor
Clementine: Are you nuts?
Ik zal ook eens naar die site gaanquote:Op dinsdag 21 juni 2005 12:19 schreef ymme het volgende:
[..]
Ik ben ook nog nooit naar een winkel geweest hoor![]()
(deze ja nu zie ik het
)
![]()
En dan niks kopen dus vanwege geldgebrek
Ziggy played guitar
Maar dan ruik je toch niet of het lekker is ? Of is dit heel dom wat ik zegquote:Op dinsdag 21 juni 2005 12:19 schreef ymme het volgende:
[..]
Ik ben ook nog nooit naar een winkel geweest hoor![]()
(deze ja nu zie ik het
)
Nee hoor, helemaal niet dom. Je hebt helemaal gelijk. Maar ik heb elke keer geluk dat ik het toch weer lekker vind ruiken. (op 1 zeepje na).quote:Op dinsdag 21 juni 2005 12:20 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Maar dan ruik je toch niet of het lekker is ? Of is dit heel dom wat ik zeg![]()
![]()
Hup, MB kijkenquote:
Het zijn de Vliegende Panters
Ik ben even weg hoorik ga even wat schoonmaken. Huishoudelijk werk, gaat ook maar door
Woonde ik nog maar bij paps en mams![]()
![]()
Owquote:Op dinsdag 21 juni 2005 12:22 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Hup, MB kijken
Het zijn de Vliegende Panters
Ik kijk na het eten ok
Om 1300 dus
Ziggy played guitar
Daarom blijf ik dus nog even thuis wonen.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 12:22 schreef ymme het volgende:
Ik ben even weg hoorik ga even wat schoonmaken. Huishoudelijk werk, gaat ook maar door
Woonde ik nog maar bij paps en mams![]()
.
Wat is dit voor TT?! Dit kan ik niet op mijn werk lezen!!!!
[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(![]()
Ik blijf ook zittenquote:Op dinsdag 21 juni 2005 12:11 schreef ymme het volgende:
Maar Join the clubGoed idee eigenlijk. Zijn er mensen die hier tegen zijn. Sta dan nu op
quote:Op dinsdag 21 juni 2005 12:30 schreef Zhenar het volgende:
Wat is dit voor TT?! Dit kan ik niet op mijn werk lezen!!!!![]()
Dat had ik ook wel eens op mn stage ja...
Ziggy played guitar
Ik heb daar geen last van.. hoop ikquote:Op dinsdag 21 juni 2005 12:30 schreef Zhenar het volgende:
Wat is dit voor TT?! Dit kan ik niet op mijn werk lezen!!!!![]()
He, hoe kan dat. Jullie hebben een camera naast het icoontje voor homepage staan. Ik niet(voor het fotoboek)
![]()
Wij zijn allemaal heeel lief, tenzij we ongesteld zijn. Want dan doen we raarquote:
Eén tip: Lees ook de PI
Je hebt geen hoofdfoto ingesteldquote:Op dinsdag 21 juni 2005 12:36 schreef ymme het volgende:
He, hoe kan dat. Jullie hebben een camera naast het icoontje voor homepage staan. Ik niet(voor het fotoboek)
Wat zijn jullie langzaam met reageren zeg... Of komt het door mijn FOK!DHD dat ik zo snel ben
PostIcons.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 12:38 schreef ymme het volgende:
de PI ?Friends don't let friends remain beardless...![]()
Euh ja...Dat zou ook wel handig zijn hèquote:
Nou.. dan is het goed! Ik wou het alleen FF CHEKKUH!quote:Op dinsdag 21 juni 2005 12:39 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Euh ja...Dat zou ook wel handig zijn hè
Ik wil je binnenkort kunnen feliciteren namelijk
Nou vooruit dan maar. Ik vergeef je het! Maar eerst kusje eropquote:![]()
Ik deed gewoon anderhalf uur over alleen m'n tekst oplezen.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 10:49 schreef LeBeau het volgende:
Ik ga m'n presentatie voor donderdag oefenen.Dat wordt zoeken wat ik kan schrappen want anderhalf uur overleef ik niet.
Dat mag niet eens, volgens mij mag je niet langer dan 15 minuten presenteren. Is toch je eindpresentatie??quote:Op dinsdag 21 juni 2005 12:50 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ik deed gewoon anderhalf uur over alleen m'n tekst oplezen.Dat wordt zoeken wat ik kan schrappen want anderhalf uur overleef ik niet.
Voor de totale afstudeerzitting staat volgens mij 50 minuten, das dus inclusief het overleg van de commissie en het commentaar. Maarja ik zit voor een pauze van 50 minuten dus ze mogen hun borst nat maken.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 12:51 schreef Dizer het volgende:
[..]
Dat mag niet eens, volgens mij mag je niet langer dan 15 minuten presenteren. Is toch je eindpresentatie??Volgens mij is 30 minuten ofzo standaard.
Ach, ik zie later wel. Ik ga nu stadten in Rotterdam.
Heb nog maar 4 1/2 minuut ...En heb geen idee wat ik die andere 10 minuten moet zeggen
Ik heb ook 50 minuten, waarvan 15 minuten presenteren, 15 minuten vragen en 15 minuten feedback. Daarna 5 minuten overleg cijfer of zoquote:Op dinsdag 21 juni 2005 12:54 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Voor de totale afstudeerzitting staat volgens mij 50 minuten, das dus inclusief het overleg van de commissie en het commentaar. Maarja ik zit voor een pauze van 50 minuten dus ze mogen hun borst nat maken.Volgens mij is 30 minuten ofzo standaard.
Ach, ik zie later wel. Ik ga nu stadten in Rotterdam.
quote:Op dinsdag 21 juni 2005 12:48 schreef Dizer het volgende:
[..]
Nou vooruit dan maar. Ik vergeef je het! Maar eerst kusje erop![]()
![]()
![]()
Ieeeeuw niet op mijn hol...quote:Ik wees naar mijn wang
quote:500quote:
Pagina niet gevondenZiggy played guitar
Veel adempauzes en lange tussenpozesquote:Op dinsdag 21 juni 2005 12:57 schreef mark_03 het volgende:
Heb nog maar 4 1/2 minuut ...En heb geen idee wat ik die andere 10 minuten moet zeggen
![]()
Fat bikers bounce better.
I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!![]()
quote:Op dinsdag 21 juni 2005 13:13 schreef Bupatih het volgende:
http://variatee.vara.nl/mediaplayer/player.jsp?filmID=145186&playerName=variatee.player
Zo dan?![]()
![]()
Ziggy played guitar
Olaquote:Op dinsdag 21 juni 2005 13:15 schreef babette21 het volgende:
* terug is....
mèn, wat is 't lekker in de zon
Ik heb heeeeeeul veeeeeeul sproeten erbij gekregen
I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!![]()
Al een uur. Dat kennie
Ik niet
* Doet broek weer aan...quote:Op dinsdag 21 juni 2005 22:11 schreef babette21 het volgende:
[..]
sjongejonge denk ik dat ik hier 'n keer helemaal alleen met Diz zit, hebbie hem ook weer
't Is weer koek en ei tussen Heepie en Heepie?Fat bikers bounce better.
Wie???quote:Op dinsdag 21 juni 2005 22:12 schreef Skaai het volgende:
't Is weer koek en ei tussen Heepie en Heepie?
Tussen jou en babette.
LOL... Uuhm.. we houden van elkaarquote:
Maaruh nogmaals, we hebben nooit iets met elkaar gehad.. behalve dat ene avond... waarvan onze kleine kindje het bewijs van is..
Dat drik ik ook op dit momentquote:
Sloerie ben je ookquote:Op dinsdag 21 juni 2005 22:14 schreef Dizer het volgende:
[..]
LOL... Uuhm.. we houden van elkaar
Maaruh nogmaals, we hebben nooit iets met elkaar gehad.. behalve dat ene avond... waarvan onze kleine kindje het bewijs van is..
Ja maar iedereen kijkt...quote:Op dinsdag 21 juni 2005 22:16 schreef babette21 het volgende:
[..]
Nou![]()
doe nou 's 1x niet zo puberaal jij.....![]()
Ik vond het weer vandaag heel wat lekkerder dan gisteren.
LEUGENS (╯°□°)╯︵ ┻━┻
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |