Op leidse pleinquote:Op dinsdag 21 juni 2005 11:41 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Doen jullie dat midden in de stad dan?![]()
Kom je Zaterdag dan ook?? Als ik ga sexxxen met Babette, kan jij sexxxen met MissyBlissyquote:
Dan zie ik jullie daar welquote:Op dinsdag 21 juni 2005 11:43 schreef Dizer het volgende:
[..]
Op leidse pleinEn we krijgen er geled voor ook nog
:Y
MissyBlissy is al voorzien van een sekspartnerquote:Op dinsdag 21 juni 2005 11:44 schreef Dizer het volgende:
[..]
Kom je Zaterdag dan ook?? Als ik ga sexxxen met Babette, kan jij sexxxen met MissyBlissy
Die zit al met HW dan.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 11:44 schreef Dizer het volgende:
[..]
Kom je Zaterdag dan ook?? Als ik ga sexxxen met Babette, kan jij sexxxen met MissyBlissy
Ja, maar......quote:Op dinsdag 21 juni 2005 11:46 schreef MissBliss het volgende:
[..]
MissyBlissy is al voorzien van een sekspartner![]()
Dus.quote:Zelden tot nooit het kán wel, maar dat moet echt op een hele speciale manier dan. Naja, ik ga het niet uitleggen ook
Ieek.. wie doet nou aan sexquote:
Ik ga d'r ten huwelijk vragenquote:
Moslimmannen mogen dat wel hoor.quote:
Das belachelijk. Wij Christenen zijn superieurquote:Op dinsdag 21 juni 2005 11:50 schreef BVO het volgende:
[..]
Moslimmannen mogen dat wel hoor..
Die neuken gewoon elk blond sletje dat ze krijgen kunnen om vervolgens met een maagdelijke Moslima het huwelijk in te treden.
Leuk tochquote:Op dinsdag 21 juni 2005 11:50 schreef babette21 het volgende:
minimeet wordt maximeet?!
wel handig voor mij om te weten dat iedereen op 't Leidseplein zit....
Dus?quote:
Juistquote:
Hij deed geschiedenis, toch?quote:Op dinsdag 21 juni 2005 11:52 schreef BVO het volgende:
Heeft Bupa vandaag zijn herexamen?
Wat een subtiele afwijzing.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 11:52 schreef MissBliss het volgende:
Dus?
Huh? Ik snap het écht nietquote:
We wensen Bupatih veel succes!!! (TT potentiele zin trouwens)quote:Op dinsdag 21 juni 2005 11:52 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Hij deed geschiedenis, toch?
Dan: nee, morgenvroeg van 9.00 tot 12.00.
Als ik wordt verblind door een schoonheid, zal jij dat wel zijnquote:Op dinsdag 21 juni 2005 11:54 schreef babette21 het volgende:
[..]
denk je dat je me gaat herkennen, mocht ik daar belanden?????![]()
Neequote:
Oh nou gelukkig dan maar.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 11:56 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nee
En ik heb geen klachten over HW hoor, als je dat bedoelt
Ga ik vrijdag doen... met laptop op schootquote:Op dinsdag 21 juni 2005 11:57 schreef MissBliss het volgende:
Tosti's
Die ga ik zo ook maar maken
En daarna leren in de tuin.. de zon breekt door
slijmbalquote:Op dinsdag 21 juni 2005 11:55 schreef Dizer het volgende:
Als ik wordt verblind door een schoonheid, zal jij dat wel zijn![]()
Wat Tom zegt.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 11:52 schreef BVO het volgende:
Heeft Bupa vandaag zijn herexamen?
Ik heb geen vrienden, Ik heb alleen vrienden op fokquote:Op dinsdag 21 juni 2005 12:00 schreef babette21 het volgende:
[..]
slijmbal
neem je leuke vrienden mee????
Join the clubquote:Op dinsdag 21 juni 2005 12:09 schreef ymme het volgende:
Volgens mij doen jullie het inderdaad allemaal met elkaar
Echt een geweldig topic vind ik dit. Wordt er toch nog eens leuk gepraat op fok!![]()
![]()
Moet nog tentamens leren en m'n afstudeeroprachtpresentatie (:')) uit m'n hoofd lerenquote:Op dinsdag 21 juni 2005 12:09 schreef ymme het volgende:
Ik moet dadelijk gaan schoonmaken in huiszo geen zin in.
*blijft zitten.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 12:11 schreef ymme het volgende:
Maar Join the clubGoed idee eigenlijk. Zijn er mensen die hier tegen zijn. Sta dan nu op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |