Op leidse pleinquote:Op dinsdag 21 juni 2005 11:41 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Doen jullie dat midden in de stad dan?![]()
Kom je Zaterdag dan ook?? Als ik ga sexxxen met Babette, kan jij sexxxen met MissyBlissyquote:
Dan zie ik jullie daar welquote:Op dinsdag 21 juni 2005 11:43 schreef Dizer het volgende:
[..]
Op leidse pleinEn we krijgen er geled voor ook nog
:Y
MissyBlissy is al voorzien van een sekspartnerquote:Op dinsdag 21 juni 2005 11:44 schreef Dizer het volgende:
[..]
Kom je Zaterdag dan ook?? Als ik ga sexxxen met Babette, kan jij sexxxen met MissyBlissy
Die zit al met HW dan.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 11:44 schreef Dizer het volgende:
[..]
Kom je Zaterdag dan ook?? Als ik ga sexxxen met Babette, kan jij sexxxen met MissyBlissy
Ja, maar......quote:Op dinsdag 21 juni 2005 11:46 schreef MissBliss het volgende:
[..]
MissyBlissy is al voorzien van een sekspartner![]()
Dus.quote:Zelden tot nooit het kán wel, maar dat moet echt op een hele speciale manier dan. Naja, ik ga het niet uitleggen ook
Ieek.. wie doet nou aan sexquote:
Ik ga d'r ten huwelijk vragenquote:
Moslimmannen mogen dat wel hoor.quote:
Das belachelijk. Wij Christenen zijn superieurquote:Op dinsdag 21 juni 2005 11:50 schreef BVO het volgende:
[..]
Moslimmannen mogen dat wel hoor..
Die neuken gewoon elk blond sletje dat ze krijgen kunnen om vervolgens met een maagdelijke Moslima het huwelijk in te treden.
Leuk tochquote:Op dinsdag 21 juni 2005 11:50 schreef babette21 het volgende:
minimeet wordt maximeet?!
wel handig voor mij om te weten dat iedereen op 't Leidseplein zit....
Dus?quote:
Juistquote:
Hij deed geschiedenis, toch?quote:Op dinsdag 21 juni 2005 11:52 schreef BVO het volgende:
Heeft Bupa vandaag zijn herexamen?
Wat een subtiele afwijzing.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 11:52 schreef MissBliss het volgende:
Dus?
Huh? Ik snap het écht nietquote:
We wensen Bupatih veel succes!!! (TT potentiele zin trouwens)quote:Op dinsdag 21 juni 2005 11:52 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Hij deed geschiedenis, toch?
Dan: nee, morgenvroeg van 9.00 tot 12.00.
Als ik wordt verblind door een schoonheid, zal jij dat wel zijnquote:Op dinsdag 21 juni 2005 11:54 schreef babette21 het volgende:
[..]
denk je dat je me gaat herkennen, mocht ik daar belanden?????![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |