Ik ookquote:Op dinsdag 21 juni 2005 11:20 schreef babette21 het volgende:
verdomme, ik hou 't vandaag echt niet langer dan 5 min. vol om non-stop te werken....
Hier een heel klein beetjequote:
Ik moest van Tom!quote:Op dinsdag 21 juni 2005 11:20 schreef Bupatih het volgende:
Ik heb je spoiler-tags wel gelezen, MB [afbeelding]
quote:
mja ik heb 't stiekem ook te druk voor deze prietpraat..... maar ik heb bedacht om straks 'n half uur in de zon te gaan zitten en er dan vanmiddag nog even tegenaan te gaan.... mooi strevenquote:Op dinsdag 21 juni 2005 11:23 schreef Dizer het volgende:
Over een lange half uur heb ik lunchpauze, misschien dat ik daarna wel non-stop door kan werken, met een volle maag of zo
Witbierquote:Op dinsdag 21 juni 2005 11:29 schreef babette21 het volgende:
[..]
mja ik heb 't stiekem ook te druk voor deze prietpraat..... maar ik heb bedacht om straks 'n half uur in de zon te gaan zitten en er dan vanmiddag nog even tegenaan te gaan.... mooi streven
ik krijg m'n ogen ook gewoon niet open... zal 't door 't witbier van gisteravond komen?????
Jippiequote:
Nee joh.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 11:31 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Jippie
Toch niet in de categorie: 'MissBliss drinkt geen kattepis' he?
Maar we hebben nog maar137 posts... wat wil je doen, op mij gaan lijken en je topics weken van te voren al klaarzettenquote:
Kan ik wel doen eigenlijk, ik heb niks te doen na 6en en heel misschien heb ik de dag vrij...quote:Op dinsdag 21 juni 2005 11:34 schreef babette21 het volgende:
[..]
kom je zaterdag nog 'n witbiertje drinken in A'dam?!![]()
quote:Op dinsdag 21 juni 2005 11:35 schreef BVO het volgende:
Maareh dames en heren, ik ga maar weer even leren, morgen weer tentamen..
Minimeetquote:Op dinsdag 21 juni 2005 11:37 schreef MissBliss het volgende:
Ik ga zaterdag wijn drinken in Amsterdam
Maar als Babette en ik opeens gaan sexxen dan moet je wel even optieven natuurlijkquote:
Doen jullie dat midden in de stad dan?quote:Op dinsdag 21 juni 2005 11:39 schreef Dizer het volgende:
[..]
Maar als Babette en ik opeens gaan sexxen dan moet je wel even optieven natuurlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |