quote:Op dinsdag 21 juni 2005 10:30 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik ga nu m'n derde halen...... moet toch 'n keer wakker worden
Goede morgen.. Het is hier altijd druk. En we hebben altijd sex met elkaarquote:Op dinsdag 21 juni 2005 10:31 schreef ymme het volgende:
Goede morgen
Wat een leuke drukke chat is dit! Als ik het zo terug lees
OH GOD, nou doe ik het weer.. ik begin echt op Tong80 te lijkenquote:Op dinsdag 21 juni 2005 10:32 schreef Dizer het volgende:
[..]
Goede morgen.. Het is hier altijd druk. En we hebben altijd sex met elkaar![]()
![]()
Oh, mag ik meedoenquote:Op dinsdag 21 juni 2005 10:32 schreef Dizer het volgende:
[..]
Goede morgen.. Het is hier altijd druk. En we hebben altijd sex met elkaar![]()
![]()
quote:Op dinsdag 21 juni 2005 10:33 schreef Dizer het volgende:
[..]
OH GOD, nou doe ik het weer.. ik begin echt op Tong80 te lijken
komt door de pakkende titelsquote:Op dinsdag 21 juni 2005 10:31 schreef ymme het volgende:
Goede morgen
Wat een leuke drukke chat is dit! Als ik het zo terug lees
ik had deze nog niet eens gelezen..... anders had ik dit topic vast geboycotquote:
ik zou er niet al te trots op zijn.....quote:Op dinsdag 21 juni 2005 10:33 schreef Dizer het volgende:
OH GOD, nou doe ik het weer.. ik begin echt op Tong80 te lijken
Dizer zou toch 21 Babette topics maken? Al zou deze van Dizer zijn dan zou dat wel veel zeggen heh?quote:Op dinsdag 21 juni 2005 10:36 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik had deze nog niet eens gelezen..... anders had ik dit topic vast geboycot
baggertitel komt zeker weer van Dizer?!??!
mja ik zag al dat ie deze keer van Sven was.... valt weer mee....quote:Op dinsdag 21 juni 2005 10:38 schreef LeBeau het volgende:
Dizer zou toch 21 Babette topics maken? Al zou deze van Dizer zijn dan zou dat wel veel zeggen heh?![]()
![]()
Heb ik wel gedaan, en het viel allemaal erg tegen mee.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 10:42 schreef babette21 het volgende:
[..]
mja ik zag al dat ie deze keer van Sven was.... valt weer mee....
het gesprek dat hieraan vooraf ging hoef ik geloof ik niet terug te lezen
Ik zouuu nooooit zo een titel maken. Ik ben heeel netjesquote:Op dinsdag 21 juni 2005 10:36 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik had deze nog niet eens gelezen..... anders had ik dit topic vast geboycot
baggertitel komt zeker weer van Dizer?!??!
quote:Op dinsdag 21 juni 2005 10:50 schreef babette21 het volgende:
[afbeelding]
er is er één jarig hoera hoera.............
Hier in Alphen is er wel zonquote:Op dinsdag 21 juni 2005 11:17 schreef MissBliss het volgende:
Geen zon, terwijl ik vandaag dus wél tijd heb om in de tuin te zitten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |