Ja, hoef ik niet meer zo vroeg opquote:Op dinsdag 21 juni 2005 05:42 schreef Dementor het volgende:
Geil wijf he en die gaat dus RTL Boulevard doen
Dus we kunnen savonds ff genieten
WTF?!quote:Op maandag 20 juni 2005 22:47 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Ey ik dacht aan Dizer showchats eigen womanizer
100 plaatsen in wat?quote:Op dinsdag 21 juni 2005 09:22 schreef Dizer het volgende:
421. (424) Dizer 13431 ( + 93 )Dude, ik ben in twee weken tijd meer dan 100 plaatsen gestegen
![]()
Tis nog vroeg, ik snap je grap niet. Dus nu vind ik je dom dat je me niet begrijptquote:
Ik maakte geen grap, ik begrijp je echt niet. Als ik dom doe dan is het geen act, zo ben ik gewoon.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 09:27 schreef Dizer het volgende:
[..]
Tis nog vroeg, ik snap je grap niet. Dus nu vind ik je dom dat je me niet begrijpt![]()
quote:Op dinsdag 21 juni 2005 09:29 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ik maakte geen grap, ik begrijp je echt niet. Als ik dom doe dan is het geen act, zo ben ik gewoon.
Ah, zo! Na anderhalf jaar ben ik nog steeds niet zo bekend met Fok!dingen, dat ding was ik al lang weer vergeten.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 09:33 schreef Dizer het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik ben meer dan 100 plaatsen gestegen in de FOK!Ranglijst in totale aantal posts. Ik zit dus nu op 13000+ posts
Zonder suiker uiteraard. Is al mijn tweede eigenlijkquote:
Ik weet ook niet alles hoor. Ik kom weinig in GC en ONZ. Ik vind het daar engquote:Op dinsdag 21 juni 2005 09:35 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ah, zo! Na anderhalf jaar ben ik nog steeds niet zo bekend met Fok!dingen, dat ding was ik al lang weer vergeten.![]()
Bien (toch?)quote:
Bien of Tres Bien.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 09:42 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Bien (toch?)
Zit al de hele tijd JAN SMIT - EENS PER JAAR te luisteren ... lekker stampnummer![]()
Je ne parlais pas français.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 09:46 schreef Dizer het volgende:
[..]
Bien of Tres Bien.
Normaal zou het zo moeten gaan volgens mijn Franse lerares:
Ca Va?
Ca va tres bien, en toi?
Je suis tres bien aussi.
C'est tres chaud!
Oui, c'est trest chaud! Tu voudrais een coca mon ami?
Non, merci bouqoup. Je voudrais une cafe au lait avec le sucre.
Pas de probleme. Et viola, ton cafe au lait avec le sucre.
Je boisse une cafe sans lait et sans sucre.
Aaaah.. Frans
Ik doe mijn best, hoeveel fouten heb ikquote:Op dinsdag 21 juni 2005 09:49 schreef babette21 het volgende:
leuke poging Diz, dat Frans..... blijven oefenen...
denk ikquote:Op dinsdag 21 juni 2005 09:50 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Je ne parlais pas de français.![]()
Ofzowiets
voor mij 'n dubbele met suiker..... teveel per dag....quote:Op dinsdag 21 juni 2005 09:39 schreef Dizer het volgende:
Zonder suiker uiteraard. Is al mijn tweede eigenlijk
Ik drink er zo iets van 5 op een dag en wat koffie en nu met deze hitte een heleboel cola light
los van de weggelaten komma's enzo dus.....quote:Op dinsdag 21 juni 2005 09:50 schreef Dizer het volgende:
Ik doe mijn best, hoeveel fouten heb ik
Trouwens, al die ' en ` en kringeltjes heb ik expres niet gedaan, geen zin om ze op te zoeken, want op dit computer doet ie het niet automatisch
Kan je het even nakijken, ik wil mijn cijfer weten
Jammer Dizer, geen sticker.quote:
ik ben in 'n goede buiquote:Op dinsdag 21 juni 2005 10:11 schreef Tom_Tom- het volgende:
Als ik op school zoveel fouten zou maken, zou ik heus geen 7 krijgen maar eerder een 4..
Krijgen Tom en ik wel een sticker, volgens mij hadden wij alles goed.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 10:13 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik ben in 'n goede bui![]()
maar inderdaad: geen sticker!!! en ook geen stempel
Een 7.. maar maar maarquote:Op dinsdag 21 juni 2005 10:08 schreef babette21 het volgende:
[..]
los van de weggelaten komma's enzo dus.....
Ca Va?
Ca va tres bien, en et toi? ca va bien, tres bien. et toi?
Je suis tres bien aussi. moi, ca va bien aussi
C'est tres chaud!
Oui, c'est trest chaud! Tu voudraist een coca mon ami?
Non, merci bouqoup >>beaucoup. Je voudrais* une cafe au lait avec le sucre.
Pas de probleme. Et viola voila, ton ta cafe au lait avec le sucre.
Je boisse une cafe sans lait et sans sucre.
* je hebt ge-edit, hier stond net nog "suis"
je krijgt 'n 7![]()
Wat zij zegtquote:Op dinsdag 21 juni 2005 10:19 schreef babette21 het volgende:
damnen, ik ben al bijna 2 uur op m'n werk en heb nog niks gedaan...........
Ik lijk tong80 welquote:Op dinsdag 21 juni 2005 10:21 schreef Dizer het volgende:
[..]
Een 7.. maar maar maar
Ik ben een kleine jankkut en ik wil altijd minimaal een 8
Inderdaad!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |