Wij zijn zó leukquote:Op dinsdag 21 juni 2005 12:09 schreef ymme het volgende:
Volgens mij doen jullie het inderdaad allemaal met elkaar
Echt een geweldig topic vind ik dit. Wordt er toch nog eens leuk gepraat op fok!![]()
![]()
Ik ken heelk dat Lush niet, maar bijna al de vrouwen die ik ken zijn er helemaal wild van.quote:
Mij netzoquote:Op dinsdag 21 juni 2005 12:13 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik ken heelk dat Lush niet, maar bijna al de vrouwen die ik ken zijn er helemaal wild van..
voor jou is het net een soort simon & garfunklequote:Op dinsdag 21 juni 2005 12:13 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik ken heelk dat Lush niet, maar bijna al de vrouwen die ik ken zijn er helemaal wild van..
Moet je gewoon eens proberen.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 12:13 schreef BVO het volgende:
[..]
Nee, die anderequote:Op dinsdag 21 juni 2005 12:15 schreef ymme het volgende:
[..]
Moet je gewoon eens proberen.![]()
Jullie gebruiken wel veel dezesmiley.
Wij zijn dramaqueens, dat krijg je he? In SHO..quote:Op dinsdag 21 juni 2005 12:15 schreef ymme het volgende:
[..]
Moet je gewoon eens proberen.![]()
Jullie gebruiken wel veel dezesmiley.
Wat is het precies dan? Gewoon zeep?quote:Op dinsdag 21 juni 2005 12:15 schreef timbob het volgende:
[..]
ik heb zowaar een keer een lush winkel gespot
in amsterdam
Ja, het was ook wel te erg hoor.quote:
Ik heb het wel eens gelezen jaquote:Op dinsdag 21 juni 2005 12:16 schreef ymme het volgende:
[..]
Ja, het was ook wel te erg hoor.
Er zijn mensen die zijn zo erg verslaafd aan Lush, dat ze katterig worden. En dat wil ik voorkomen hoor. Kijk maar eens bij een meeting topic van lush. Kun je lachen![]()
Ik ben ook nog nooit naar een winkel geweest hoorquote:Op dinsdag 21 juni 2005 12:18 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik heb het wel eens gelezen ja
Ik ben trouwens in het bezit van 1 ja 1 zeepje... tis zo duur
Mja, als je echt meer gaat kopen kan ik die verslaving wel begrijpendaarom ga ik maar niet naar die winkels..
Ik mag het hopenquote:
Ik zal ook eens naar die site gaanquote:Op dinsdag 21 juni 2005 12:19 schreef ymme het volgende:
[..]
Ik ben ook nog nooit naar een winkel geweest hoor![]()
Bestel alles via internetveel makkelijker voor mij
(deze ja nu zie ik het
)
Maar dan ruik je toch niet of het lekker is ? Of is dit heel dom wat ik zegquote:Op dinsdag 21 juni 2005 12:19 schreef ymme het volgende:
[..]
Ik ben ook nog nooit naar een winkel geweest hoor![]()
Bestel alles via internetveel makkelijker voor mij
(deze ja nu zie ik het
)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |