Nou vooruit dan maar. Ik vergeef je het! Maar eerst kusje eropquote:
Ik deed gewoon anderhalf uur over alleen m'n tekst oplezen.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 10:49 schreef LeBeau het volgende:
Ik ga m'n presentatie voor donderdag oefenen.
Dat mag niet eens, volgens mij mag je niet langer dan 15 minuten presenteren. Is toch je eindpresentatie??quote:Op dinsdag 21 juni 2005 12:50 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ik deed gewoon anderhalf uur over alleen m'n tekst oplezen.Dat wordt zoeken wat ik kan schrappen want anderhalf uur overleef ik niet.
Voor de totale afstudeerzitting staat volgens mij 50 minuten, das dus inclusief het overleg van de commissie en het commentaar. Maarja ik zit voor een pauze van 50 minuten dus ze mogen hun borst nat maken.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 12:51 schreef Dizer het volgende:
[..]
Dat mag niet eens, volgens mij mag je niet langer dan 15 minuten presenteren. Is toch je eindpresentatie??
Ik heb ook 50 minuten, waarvan 15 minuten presenteren, 15 minuten vragen en 15 minuten feedback. Daarna 5 minuten overleg cijfer of zoquote:Op dinsdag 21 juni 2005 12:54 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Voor de totale afstudeerzitting staat volgens mij 50 minuten, das dus inclusief het overleg van de commissie en het commentaar. Maarja ik zit voor een pauze van 50 minuten dus ze mogen hun borst nat maken.Volgens mij is 30 minuten ofzo standaard.
Ach, ik zie later wel. Ik ga nu stadten in Rotterdam.
quote:Op dinsdag 21 juni 2005 12:48 schreef Dizer het volgende:
[..]
Nou vooruit dan maar. Ik vergeef je het! Maar eerst kusje erop![]()
Ieeeeuw niet op mijn hol...quote:
quote:
500quote:
Veel adempauzes en lange tussenpozesquote:Op dinsdag 21 juni 2005 12:57 schreef mark_03 het volgende:
Heb nog maar 4 1/2 minuut ...En heb geen idee wat ik die andere 10 minuten moet zeggen
quote:Op dinsdag 21 juni 2005 13:13 schreef Bupatih het volgende:
http://variatee.vara.nl/mediaplayer/player.jsp?filmID=145186&playerName=variatee.player
Zo dan?
Olaquote:Op dinsdag 21 juni 2005 13:15 schreef babette21 het volgende:
* terug is....
mèn, wat is 't lekker in de zon
* Doet broek weer aan...quote:Op dinsdag 21 juni 2005 22:11 schreef babette21 het volgende:
[..]
sjongejonge denk ik dat ik hier 'n keer helemaal alleen met Diz zit, hebbie hem ook weer
Wie???quote:Op dinsdag 21 juni 2005 22:12 schreef Skaai het volgende:
't Is weer koek en ei tussen Heepie en Heepie?
LOL... Uuhm.. we houden van elkaarquote:
Dat drik ik ook op dit momentquote:
Sloerie ben je ookquote:Op dinsdag 21 juni 2005 22:14 schreef Dizer het volgende:
[..]
LOL... Uuhm.. we houden van elkaar
Maaruh nogmaals, we hebben nooit iets met elkaar gehad.. behalve dat ene avond... waarvan onze kleine kindje het bewijs van is..
Ja maar iedereen kijkt...quote:Op dinsdag 21 juni 2005 22:16 schreef babette21 het volgende:
[..]
Nou![]()
doe nou 's 1x niet zo puberaal jij.....![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |