Nee hoor, helemaal niet dom. Je hebt helemaal gelijk. Maar ik heb elke keer geluk dat ik het toch weer lekker vind ruiken. (op 1 zeepje na).quote:Op dinsdag 21 juni 2005 12:20 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Maar dan ruik je toch niet of het lekker is ? Of is dit heel dom wat ik zeg![]()
Hup, MB kijkenquote:
Owquote:Op dinsdag 21 juni 2005 12:22 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Hup, MB kijken
Het zijn de Vliegende Panters
Daarom blijf ik dus nog even thuis wonen.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 12:22 schreef ymme het volgende:
Ik ben even weg hoorik ga even wat schoonmaken. Huishoudelijk werk, gaat ook maar door
Woonde ik nog maar bij paps en mams![]()
Ik blijf ook zittenquote:Op dinsdag 21 juni 2005 12:11 schreef ymme het volgende:
Maar Join the clubGoed idee eigenlijk. Zijn er mensen die hier tegen zijn. Sta dan nu op
quote:Op dinsdag 21 juni 2005 12:30 schreef Zhenar het volgende:
Wat is dit voor TT?! Dit kan ik niet op mijn werk lezen!!!!![]()
Ik heb daar geen last van.. hoop ikquote:Op dinsdag 21 juni 2005 12:30 schreef Zhenar het volgende:
Wat is dit voor TT?! Dit kan ik niet op mijn werk lezen!!!!![]()
Wij zijn allemaal heeel lief, tenzij we ongesteld zijn. Want dan doen we raarquote:
Je hebt geen hoofdfoto ingesteldquote:Op dinsdag 21 juni 2005 12:36 schreef ymme het volgende:
He, hoe kan dat. Jullie hebben een camera naast het icoontje voor homepage staan. Ik niet(voor het fotoboek)
PostIcons.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 12:38 schreef ymme het volgende:
de PI ?
Euh ja...Dat zou ook wel handig zijn hèquote:
Nou.. dan is het goed! Ik wou het alleen FF CHEKKUH!quote:Op dinsdag 21 juni 2005 12:39 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Euh ja...Dat zou ook wel handig zijn hè
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |