Dat is mijn planning idd ook nog steeds! Tot nu toe alleen nog maar PIC gespeeld dit seizoenquote:Op woensdag 13 januari 2010 14:57 schreef RealBizkit666 het volgende:
Vanmiddag met PIC de 3e ronde van de beker overleven.
Tenzij de ME niet goed gemutst is...
Waar staat je Teamgeest op, op dit moment?quote:Op woensdag 13 januari 2010 14:58 schreef GodsSon het volgende:
[..]
Dat is mijn planning idd ook nog steeds! Tot nu toe alleen nog maar PIC gespeeld dit seizoen
Dan moet je nu gewoon niet PIC spelen.quote:Op woensdag 13 januari 2010 15:02 schreef GodsSon het volgende:
In de wolken, coach heeft (laag) redelijk leiderschap, dus niet echt ideaal maar moet wel om in de competitie een kansje te houden op lijfsbehoud
Met PIC moet ik nog steeds gewoon winnen vandaag, pak hem op alle fronten. Maar het verschil is maximaal 1 of 2 levels, met de ME is het dan altijd afwachten.quote:Op woensdag 13 januari 2010 15:03 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dan moet je nu gewoon niet PIC spelen.
Dat heeft geen zin namelijk. Je Teamgeest zal met of zonder PIC altijd dolgelukkig zijn Zondag.
Bij teamgeest is het getal achter de komma vrijwel verwaarloosbaar. Dat is alleen relevant als je meer dan briljant middenveld haalt, en dan scheelt het slechts 1 subniveau tussen laag en hoog.quote:Op woensdag 13 januari 2010 15:06 schreef GodsSon het volgende:
[..]
Met PIC moet ik nog steeds gewoon winnen vandaag, pak hem op alle fronten. Maar het verschil is maximaal 1 of 2 levels, met de ME is het dan altijd afwachten.
Wil vandaag nog PIC om eventueel zondag mijn eerste normal op de mat te leggen
Verschil in TS is er natuurlijk altijd, hoger sublevel aan het begin van de wedstrijd
Mmmm, briljant gaan we niet halenquote:Op woensdag 13 januari 2010 15:11 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Bij teamgeest is het getal achter de komma vrijwel verwaarloosbaar. Dat is alleen relevant als je meer dan briljant middenveld haalt.
Dit is een post om te bevestigen dat jij vanaf nu dit topic kunt terugvinden in jouw My Active Topics.quote:Op woensdag 13 januari 2010 16:00 schreef Flappekz het volgende:
Dit is een post om dit topic terug te kunnen vinden in My Active Topics
Dit is een post om te bedanken voor het bevestigen van het feit dat dit topic vanaf nu in My Active Topics terug te vinden is.quote:Op woensdag 13 januari 2010 16:07 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Dit is een post om te bevestigen dat jij vanaf nu dit topic kunt terugvinden in jouw My Active Topics.
Dit naar aanleiding van jouw verzoek.
Het is beter als hij maar net onder doet, dan krijg je zo veel mogelijk normale kansen, en de mogelijkheid op countersquote:Op woensdag 13 januari 2010 16:41 schreef Paaskonijn het volgende:
Moet ik voor mijn counter dadelijk gewoon een matig middenveld opstellen of is het beter als die maar net onder doet?
quote:Op woensdag 13 januari 2010 16:42 schreef Flappekz het volgende:
Trouwens, mn laptop werkt weer. BIOS settings teruggezet op default. Snap nog niet helemaal waarom hij het nu weer doet, maar ik ben blij
Ja daar was ik net achter, toch bedankt. Speel 3-4-3 counter met PIC. En wissel in de rust mijn trainees erin. Ben nu alleen alweer vergeten welke mid ik erin heb gezet, de goede in slechte vorm (die beter in vorm moet geraken) of mijn redelijke met betere vorm.quote:Op woensdag 13 januari 2010 16:43 schreef NelisZ het volgende:
[..]
Het is beter als hij maar net onder doet, dan krijg je zo veel mogelijk normale kansen, en de mogelijkheid op counters
3-4-3? Wat voor countervaardigheid haal je daarmee?quote:Op woensdag 13 januari 2010 16:47 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ja daar was ik net achter, toch bedankt. Speel 3-4-3 counter met PIC. En wissel in de rust mijn trainees erin. Ben nu alleen alweer vergeten welke mid ik erin heb gezet, de goede in slechte vorm (die beter in vorm moet geraken) of mijn redelijke met betere vorm.
Beter.quote:Op woensdag 13 januari 2010 16:42 schreef Flappekz het volgende:
Trouwens, mn laptop werkt weer. BIOS settings teruggezet op default. Snap nog niet helemaal waarom hij het nu weer doet, maar ik ben blij
Vorige bekerwedstrijd formidabel, zondag goed. Dus ben benieuwd wat het vandaag wordt. Denk niet echt veel.quote:Op woensdag 13 januari 2010 16:53 schreef Flappekz het volgende:
[..]
3-4-3? Wat voor countervaardigheid haal je daarmee?
IRC!quote:
Dan moet je hem toch wel kunnen pakkenquote:Op woensdag 13 januari 2010 17:45 schreef Paaskonijn het volgende:
Oh, volgens mij wil hij uit de beker.
Tvoje had het meeste balbezit, namelijk 77 procent.
45:00 De teams gingen met een 2-0 stand de rust in.
Weet ik, maar deze laptop is zo traag dat IRC het hier niet eens doet.quote:Op woensdag 13 januari 2010 17:53 schreef RealBizkit666 het volgende:
Voor dit soort wedstrijd gepraat is de IRC. Dat bedoelde ik ook met mijn opmerking...
je kunt al die tussenzaken dan ook gewoon niet postenquote:Op woensdag 13 januari 2010 18:38 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Weet ik, maar deze laptop is zo traag dat IRC het hier niet eens doet.
3-0 en door en mijn wissels ook nog wat speeltijd gegeven.
Dat zou kunnen.quote:Op woensdag 13 januari 2010 18:47 schreef MrMoon het volgende:
[..]
je kunt al die tussenzaken dan ook gewoon niet posten
Weet je nog, die link die ik aan je had doorgegeven zondag? Wellicht handig om te onthouden.quote:Op woensdag 13 januari 2010 18:38 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Weet ik, maar deze laptop is zo traag dat IRC het hier niet eens doet.
3-0 en door en mijn wissels ook nog wat speeltijd gegeven.
Dat is flink genaaid inderdaadquote:Op woensdag 13 januari 2010 18:53 schreef RealBizkit666 het volgende:
Ik lig eruit.
Klassieke naaipartij...
[ afbeelding ]
Weet je, ik had daar al iets over gepost. Wellicht handig om verder te lezen.quote:Op woensdag 13 januari 2010 18:52 schreef GotC het volgende:
[..]
Weet je nog, die link die ik aan je had doorgegeven zondag? Wellicht handig om te onthouden.
mja op zich had je die wedstrijd wel moeten winnen..quote:Op woensdag 13 januari 2010 18:53 schreef RealBizkit666 het volgende:
Ik lig eruit.
Klassieke naaipartij...
[ afbeelding ]
Haha... Ook niet raar dat de doelpunten ontstaan uit 2 penalties en 1 counterquote:Op woensdag 13 januari 2010 19:44 schreef TheVulture het volgende:
Mijn tegenstander van aanstaande zondag wint echt zwaar onverdiend: (266710577)
En dan hebben ze het over een realistischere ME
De grap is dat ie zo afgelopen zondag ook al won in de competitie... ik hou mijn hart dus vast voor zondagquote:Op woensdag 13 januari 2010 20:10 schreef RemCOW het volgende:
[..]
Haha... Ook niet raar dat de doelpunten ontstaan uit 2 penalties en 1 counter
Ik heb je daar afgelopen zondag niet over gehoord. Bovendien, lees ik altijd alles.quote:Op woensdag 13 januari 2010 19:23 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Weet je, ik had daar al iets over gepost. Wellicht handig om verder te lezen.
Niet te belangrijk, maar wel 5 weken geblesseerd!quote:Op woensdag 13 januari 2010 20:21 schreef rompompom het volgende:
Sorry GotC, hopelijk is die gosert geen belangrijke trainee voor je..
En bedankt voor de punten!!
Ik heb in m'n bekerwedstrijd een 24 jarige speler er 7 weken uitgeschoptquote:Op woensdag 13 januari 2010 20:22 schreef GotC het volgende:
[..]
Niet te belangrijk, maar wel 5 weken geblesseerd!
die kan je afschrijven dusquote:Op woensdag 13 januari 2010 21:07 schreef Outpost76 het volgende:
Godveredomme! Zondag mijn Spits geblesseerd geraakt vandaag mn reserve 33j spits voor +6
Yup ontslaan. Sorry Vullie maar je ex spits gaat maar plaatjes sparen oid.quote:
Zal ie een Hattrick team hebben opgestart?quote:Speler met ID 87106627 is voor het laatst gezien achter de computer. Hij speelde een of ander virtueel voetbalspelletje. Zijn gloriedagen zijn duidelijk voorbij.
quote:Op woensdag 13 januari 2010 21:22 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Yup ontslaan. Sorry Vullie maar je ex spits gaat maar plaatjes sparen oid.
Edit :
[..]
Zal ie een Hattrick team hebben opgestart?
http://www.databased.at/hattrick/x-ray/xfiles/pages_en/training_en.asp?file=training&HTrules=training&HTwiki=training geeft een aardig beeld, al is het een beetje verouderdquote:Op woensdag 13 januari 2010 22:37 schreef augurkenkoning het volgende:
Weet iemand een goede site waar ik kan vinden hoe lang trainingtstijden duren? Bijvoorbeeld; hoeveel weken duurt het van redelijk naar goed op positiespel? Het liefst ook nog per type coach natuurlijk
EDIT: dit komt behoorlijk in de buurt: http://trainingspeed.freehostia.com/ (:
Hij was dan inm ook al naar uitstekend scoren gezakt dus veel nut had ie niet meer maar toch.quote:
Daar zit mijn Copyright opquote:Op woensdag 13 januari 2010 20:47 schreef Ruudt het volgende:
Heuj!
Ohquote:Op donderdag 14 januari 2010 08:25 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Daar zit mijn Copyright op
3 A team spelers en 1 B team speler.quote:Laatste trainingsrapport (15-01-2010) (3/41)
Alleen trainingsrapporten waarin wijzigingen staan zullen hier getoond worden
Sjefke van Wessel
Zag zijn mate van verdedigen toenemen van uitmuntend naar briljant.
Lucien Locke
Al het harde trainingswerk was niet tevergeefs! Op verdedigen steeg hij van formidabel naar uitmuntend.
Ronnie Stellwagen
Al het harde trainingswerk was niet tevergeefs! Op verdedigen steeg hij van formidabel naar uitmuntend.
Ricky Reuvers
Al zijn inspanningen op de training hadden een positief effect! Hij verbeterde zich op het gebied van verdedigen van goed naar uitstekend.
2 maanden lukt je niet.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 09:11 schreef The_Hives het volgende:
hattrick is echt simpelje logt gewoon 2 maanden ofzo niet in en ineens heb je een uitmuntend positiespel en een paar formidabel
Voor de zondagupdate, anders kost t je een week extra salarisquote:Op vrijdag 15 januari 2010 09:07 schreef elby1988 het volgende:
Oja, wanneer kan ik nou het beste mijn personeel ontslaan? Heb ze zondagmiddag ingehuurd.. (ervan uitgaande dat ze vandaag weg mogen
quote:Lolo Acosta Zag zijn mate van verdedigen toenemen van formidabel naar uitmuntend.
leuk weerquote:Lolo Acosta (CV) (249983839)
18 jaar en 101 dagen, volgende verjaardag: 26-01-2010
Chile
Huidige vaardigheden
Conditie: redelijk Keepen: rampzalig
Positiespel: matig Passen: matig
Vleugelspel: slecht Verdedigen: uitmuntend
Scoren: slecht Spelhervatting: waardeloos
bijna 2quote:
Dan was mn A-friendly dus geluk...da's ook wel de enige. In mn jeugdfriendly nu is er ook alweer eentje afgevoerdquote:Op vrijdag 15 januari 2010 10:41 schreef GotC het volgende:
Je mag al van geluk spreken als je een wedstrijd zonder blessures hebt gehad..
Ik zou je wel willen helpen, maar ik kan het niet meerquote:Op vrijdag 15 januari 2010 11:48 schreef FrituurVetPet het volgende:
Als ik vanmiddag 3 spelers op de lijst zet met respectievelijk 3+ mln, 8 ton en 7 ton TVGL, kan iemand mij dan in totaal vervullen van blijdschap met zo'n 2mln aan openingsboden? Dan kan ik nieuwe wingers halen namelijk ;-)
Ze gaan er rond 2 uur op.
Kan voor zo'n 8 ton bieden, dus wil dat wel verdelen over de laatste 2?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 11:48 schreef FrituurVetPet het volgende:
Als ik vanmiddag 3 spelers op de lijst zet met respectievelijk 3+ mln, 8 ton en 7 ton TVGL, kan iemand mij dan in totaal vervullen van blijdschap met zo'n 2mln aan openingsboden? Dan kan ik nieuwe wingers halen namelijk ;-)
Ze gaan er rond 2 uur op.
Alle beetjes helpen! Dat is iig al 1 winger dus dat zou top zijn!quote:Op vrijdag 15 januari 2010 12:41 schreef elby1988 het volgende:
[..]
Kan voor zo'n 8 ton bieden, dus wil dat wel verdelen over de laatste 2?
als je nou 7 ton voor biedt, bied ik 8 ton voor die anderquote:Op vrijdag 15 januari 2010 12:41 schreef elby1988 het volgende:
[..]
Kan voor zo'n 8 ton bieden, dus wil dat wel verdelen over de laatste 2?
Ook prima, ik stelde maar wat voorquote:Op vrijdag 15 januari 2010 14:38 schreef The_Hives het volgende:
[..]
als je nou 7 ton voor biedt, bied ik 8 ton voor die ander
STAAT OP DE TRANSFERLIJSTquote:Op vrijdag 15 januari 2010 13:32 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Alle beetjes helpen! Dat is iig al 1 winger dus dat zou top zijn!
Ik twijfel er nog over 1 maar de twee spelers die er sowieso opgaan zijn usievalad liuko en zelio periquito. De derde heet jimmy van mierlo maar vanwege zijn goed leiderschap twijfel ik dus nog.
146862quote:Op vrijdag 15 januari 2010 15:41 schreef The_Hives het volgende:
was is het team-id van die frituurpan?
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 15:56 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Als het kan: (215157578)![]()
Elby
succes met je wingersquote:8. Zélio Periquito (215157578)
STAAT OP DE TRANSFERLIJST
Deadline: 18-01-2010 14:15
Vraagprijs: 0 ¤
Hoogste bod: 1 000 000 ¤ door Dapp'ere Strijders
die smiley is erg populair vandaagquote:
Als je een weekje wacht kan ik een 22-jarige (15 dagen nu) met briljant Wing, formidabel Passen en zwak PM + [Snel] voor je op de TL zetten. Zit ongeveer 0,1 van formidabel Passen af, dus die week extra training krijgt 'ie nog bij mij..quote:Op vrijdag 15 januari 2010 16:17 schreef FrituurVetPet het volgende:
Lastig. Zat wingers te vinden, maar de combo passen EN quick is schaars.
Beetje boven mijn uitgavenpatroonquote:Op vrijdag 15 januari 2010 16:59 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Als je een weekje wacht kan ik een 22-jarige (15 dagen nu) met briljant Wing, formidabel Passen en zwak PM + [Snel] voor je op de TL zetten. Zit ongeveer 0,1 van formidabel Passen af, dus die week extra training krijgt 'ie nog bij mij..
Geen idee wat de tvgl dan zegt, ik gok op iets van 2,5-3 mln (maar ben te lui om het nu te checken)
is ook irritant dat je er de hele tijd achteraan moet lopen!quote:Op vrijdag 15 januari 2010 19:34 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Werd tijd. Loopt echt heerlijk.
Daar wen je aan.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 19:47 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
is ook irritant dat je er de hele tijd achteraan moet lopen!
Beide worden gelist met goed PM, redelijk passen (Gustov staat er al op, voor de geïnteresseerden).quote:Alexander Gustov
His passing proficiency improved from inadequate to passable.
Raymond Frederiksz
His training efforts showed good results as his passing abilities increased from inadequate to passable.
Dat was simpel pech. Ik heb het vorige seizoen doorlopen zonder noemenswaardige blessures. Dus dan kan je er inm wel eens 1 of 2 verwachten. Leuk is anders maar ja het hattrick leven is nou eenmaal 1 grote farce.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 11:23 schreef Psychonikeo het volgende:
het gaat inderdaad hard met blessures ja.. erg opvallend. Outpost kon er ook over meepraten
Ik vind m leukquote:Op vrijdag 15 januari 2010 20:46 schreef MrMoon het volgende:
[..]
meteen maar flink gebruiken die nieuwe smiley of niet?
quote:
Dan. Maar ik ben het er volledig mee eens. Met vista liep mijn desktop om de haverklap spontaan vast. Niet eens een blauw scherm ofzo, nee compleet vast, inclusief de muziek die bleef hangen. Met W7 nergens last meer van, heerlijk!quote:Op vrijdag 15 januari 2010 21:31 schreef Xummon het volgende:
vind windows 7 echt heerlijk lopen, stuk overzichtelijker als vista
En dat voor een speler met destijds 430 TSI en redelijk vleugel als hoofdstat. Net mazzel gehad dat-ie door een goede manager wordt opgepikt.quote:Received mother club money for a player: 26 000 ¤.
Dat is inderdaad wel lekker dan jaquote:Op vrijdag 15 januari 2010 21:54 schreef rompompom het volgende:
[..]
Dan. Maar ik ben het er volledig mee eens. Met vista liep mijn desktop om de haverklap spontaan vast. Niet eens een blauw scherm ofzo, nee compleet vast, inclusief de muziek die bleef hangen. Met W7 nergens last meer van, heerlijk!
Ook nog:
[..]
En dat voor een speler met destijds 430 TSI en redelijk vleugel als hoofdstat. Net mazzel gehad dat-ie door een goede manager wordt opgepikt.
Waarom perse passen? Persoonlijk ga ik liever voor hoog positiespel als bijstat, en dan >matig/redelijk passen en verdedigen. Eigenlijk kan je nog beter hoog verdedigen er naast hebben, per skill verdedigen haal je meer stats dan passen.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 16:17 schreef FrituurVetPet het volgende:
Lastig. Zat wingers te vinden, maar de combo passen EN quick is schaars.
Dan kan ik voor zondag nog een spits kopen.quote:Huidige vaardigheden
Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: redelijk
Vleugelspel: matig Verdedigen: briljant
Scoren: zwak Spelhervatting: waardeloos
quote:Op zaterdag 16 januari 2010 11:44 schreef FrituurVetPet het volgende:
Ik heb al het overtollige geld van de Fokkers al in mijn beheer![]()
Ik ga morgen deze nog proberen binnen te hengelen (238313580)
Wanneer loopt die speler af?quote:Op zaterdag 16 januari 2010 11:59 schreef Outpost76 het volgende:
[..]En dat terwijl ik morgen een spits nodig heb.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 16 januari 2010 15:49 schreef FrituurVetPet het volgende:
Jammer van zn keepe..... oh nee.
quote:Op zaterdag 16 januari 2010 15:40 schreef Outpost76 het volgende:
Zijn er hier nog keepers trainers?
Ik heb nog een leuke trainie tekoop.jammer van zn passenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
HT: FC Dinamo Assen (504765)
quote:Op zaterdag 16 januari 2010 15:40 schreef Outpost76 het volgende:
Zijn er hier nog keepers trainers?
Ik heb nog een leuke trainie tekoop.Inderdaad een leuk keepertjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Laat ff weten wat je er nog voor krijgt, ik heb namelijk ook zon keeper in mijn jeugdopleiding zitten
Lack of planning on your part does not constitute an emergency on my part!
Zeetakje: "Smiles per gallon is more important than miles per gallon"
Hattrick: Raging Bulls United (764020)
HT jeugd: Dolle Stiertjes (1449195)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Het liefst had ik een hogere maar goed die zijn helemaal niet te betalen. met 2,5 zit ik boven zn tv maar ik wilde m gewoon hebben zonder te hoeven stressen dat ik voor de wedstrijd nog een spits kopen moet.Komt goed.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 19:38 schreef NelisZ het volgende:
[..]
Inderdaad een leuk keepertje
Laat ff weten wat je er nog voor krijgt, ik heb namelijk ook zon keeper in mijn jeugdopleiding zitten![]()
Ik baal all1 wel dat ik er niet aan heb gedacht om m niet 3 dagen geleden te pullen.![]()
[ Bericht 14% gewijzigd door Outpost76 op 17-01-2010 10:04:57 ]
quote:Er dreigt faillissement!!!
Je club staat op het randje van faillissement, want je hebt de toegestane schuldenlimiet (500 000 ¤) overschreden. Je hebt nu 2 weken de tijd om dit ongedaan te maken en weer onder de limiet te komen. Dringend advies: regel het zo snel mogelijk!
Als je er niet in slaagt om je schuld naar behoren te verkleinen, wordt je team gelockt en zal eventueel een andere manager jouw plek in Hattrick overnemen. Houd er ook rekening mee dat je financiële overzicht slechts één keer per week wordt aangepast. Hierdoor blijft deze waarschuwing zichtbaar tot de wekelijkse update, zelfs al heb je je financiën inmiddels in orde gemaakt.
* Dus, nogmaals: begin nu meteen spelers te verkopen en/of op andere manieren de kosten te drukken, of je raakt je club kwijt!
quote:Ja? Oh, hallo Outpost76!
Om eerlijk te zijn, ik denk dat ik een toekomstige ster heb ontdekt. Hij zegt dat hij Barry Wilhelmus heet en 16 (26d) jaar oud is.
Deze speler is matig in Passen op dit moment in zijn loopbaan. Zijn overall vaardigheden zijn redelijk. Dus wellicht is hij wat voor ons. Als hij zich goed ontwikkelt, dan kan deze jongen matig in Vleugelspel worden voordat hij bij het eerste komt.
Wat vind je ervan, geven we hem een kans?
En terecht!quote:Op zondag 17 januari 2010 11:44 schreef FrituurVetPet het volgende:
In de jeugd Patrick Zwaanswijk weggeklikt.
2 doelpunten?quote:Op zondag 17 januari 2010 11:53 schreef RealBizkit666 het volgende:
2 gele kaarten, 2 rode kaarten, 2 blessures. What's next in de jeugdwedstrijd?
dat is ook niks..quote:Op zondag 17 januari 2010 11:09 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik sta maar 1,7 miljoen in de min en ze beginnen meteen te zeuren.
Lol, kut te laatquote:Op vrijdag 15 januari 2010 09:23 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Voor de zondagupdate, anders kost t je een week extra salaris
7 geworden.. Je zult volgende week wel een makkie hebben, spelen tegen 7 man ofzo, tenminste.. Er zitten nu 11 in pekel's jeugdteam, waarvan 2 geschorst en 1 geblesseerd.. Of zou 'ie toch nog weer eens spelers gaan scouten? Deze week nog 1, volgende week zondag 1, dan heeft 'ie al weer 13 om uit te kiezenquote:
quote:Op zondag 17 januari 2010 15:47 schreef FritsFluitketel het volgende:
foetre, The_Hives, MrMoon
Heb zojuist weer een Hattrickteam aangemaakt, je gelooft het niet, m'n oude team is intussen gedegradeerd..
Twee jaar geen Hattrick, en zo op m'n zondagmiddagje denk ik zo.. hé.. laten we weer eens beginnen!
Rara, wie ben ik..
Ik geef je een paar hints; de tijd van qyn, sirdalord, JD, Joralf etcetera.. meeting gehad in Nijmegen.. ohja.. en Wegmisbruikers...![]()
Is het IRC channel nog open?
Edit: en in die tijd hadden we Grumpey natuurlijk, Damien (z'n nickname was...?), VerbalKint, Chris (z'n nickname? die vv Emmen freak..)... en SuperWeber natuurlijk.. onze ouwe Feyenoorder... (hè Hives?gaat je al een lichtje branden..?
)
Welkom terugquote:Op zondag 17 januari 2010 15:47 schreef FritsFluitketel het volgende:
Heb zojuist weer een Hattrickteam aangemaakt, je gelooft het niet, m'n oude team is intussen gedegradeerd..
Twee jaar geen Hattrick, en zo op m'n zondagmiddagje denk ik zo.. hé.. laten we weer eens beginnen!
Rara, wie ben ik..
Ik geef je een paar hints; de tijd van qyn, sirdalord, JD, Joralf etcetera.. meeting gehad in Nijmegen.. ohja.. en Wegmisbruikers...![]()
Edit: en in die tijd hadden we Grumpey natuurlijk, Damien (z'n nickname was...?), VerbalKint, Chris (z'n nickname? die vv Emmen freak..)... en SuperWeber natuurlijk.. onze ouwe Feyenoorder... (hè Hives?gaat je al een lichtje branden..?
)
Zal geen stats hebben bij zn passen, vrees ikquote:Fokko Wiekens heeft volgens mij potentieel. Hij is 15 jaar en lijkt iets extra's te hebben.
Zijn overall vaardigheden zijn matig. Dus wellicht is hij wat voor ons. Als hij zich goed ontwikkelt, dan kan deze jongen goed in Passen worden voordat hij bij het eerste komt. Ik denk dat op dit moment zijn vaardigheden op het gebied van Passen ongeveer redelijk zijn.
Wat vind je ervan, geven we hem een kans?
beetje jammer dat ik em nu pas kon promoveren.. hij was al een tijdje goed qua verdedigen.. tevens een beetje jammer dat ie verder geen bijstats heeft..quote:Gied Bastin (273615818)
Nederland 17 jaar en 56 dagen, volgende verjaardag: 14-03-2010
redelijk in vorm, conditie zwak
Een aangenaam persoon die kalm en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider.
Eigenaar: Dynamo Groningen (sinds 17-01-2010)
Total Skill Index (TSI): 480
Loon: 390 ¤/week
6 240 ¤ / seizoen
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Specialiteit: Technisch
Huidige vaardigheden
Keepen: 1/20 rampzalig
Verdedigen: 7/20 goed
Positiespel: 3/20 slecht
Vleugelspel: 3/20 slecht
Passen: 3/20 slecht
Scoren: 3/20 slecht
Spelhervatting: 3/20 slecht
Das toch fijnquote:Moederclubgeld
Je team heeft 60 000 ¤ gekregen, omdat Glenn Goijers (227413742), afkomstig uit je jeugdopleiding, onlangs is verkocht voor 2 999 999 ¤.
Bij mij werkt ie primaquote:Op zondag 17 januari 2010 19:52 schreef TheVulture het volgende:
Wat is er met IRC aan de hand![]()
Heb een groen scherm en zie geen teksten
Even opnieuw starten?quote:Op zondag 17 januari 2010 19:52 schreef TheVulture het volgende:
Wat is er met IRC aan de hand![]()
Heb een groen scherm en zie geen teksten
Daarom! Waar hebben ze t overquote:
Heuy Frits!quote:Op zondag 17 januari 2010 15:53 schreef FritsFluitketel het volgende:
En ScudRaket, en Outpost76, TheVulture..
Maar waar zijn alle IRC'ers van destijds gebleven..
Toch een bod waard van mij als ik uit de min benquote:Op zondag 17 januari 2010 18:09 schreef MrMoon het volgende:
Uit mn jeugd gepromoveerd. Later deze avond gaat hij de TL op..
[..]
beetje jammer dat ik em nu pas kon promoveren.. hij was al een tijdje goed qua verdedigen.. tevens een beetje jammer dat ie verder geen bijstats heeft..
Ik gok op Uddel FC.quote:Op zondag 17 januari 2010 16:59 schreef MrMoon het volgende:
[..]was het niet iets met Uddel? FC Uddel of Uddel FC oid?
quote:Op zondag 17 januari 2010 21:48 schreef Gijs_ het volgende:
0-2 gewonnen uit met PIC, gaat lekker zo!!
Hattrick #393: Omdat RemCOW het vergeetquote:Op zondag 17 januari 2010 21:51 schreef FrituurVetPet het volgende:
Koek: Het huidige team opgedoekt?
Ik steven overigens steeds harder af op degradatie
2 - 2 gebleven en de blessure valt 'mee' het is 'slechts' 3 weken geworden..quote:Op zondag 17 januari 2010 22:24 schreef MrMoon het volgende:
2 - 2 op dit moment en verdomme wederom een toptalent geblesseerd en waarschijnlijk weer 4 weken
Gewoon 15% conditie instellen, en dan een training kiezen. Die vorm komt vanzelf wel.quote:Op zondag 17 januari 2010 22:59 schreef FritsFluitketel het volgende:
MrMoon, Outpost76, Flappekz
FC Uddel idd..M'n zielige oude botteam zwerft nu ergens in een IX..
Vanavond verloren met m'n nieuwe team btw, niet zo gek hePuur conditie en vorm zo te zien.. Eerst de jongens maar eens even een beetje oppompen
Btw al wel twee nieuwe spelertjes aangeschaft, goed pm en goed def..Waar was de tijd dat ik 7, 8, 9* spelers in m'n elftal had..
Jammer dat hij al 16 isquote:Gegroet psychonikeo! Hoog tijd dat we eens even met elkaar praten…
Hoor eens, Rudy Lei is 16 jaar oud en ik moet zeggen dat ik onder de indruk ben.
Ik denk dat op dit moment zijn vaardigheden op het gebied van Scoren ongeveer slecht zijn. Als dit joch de kans krijgt om zijn vaardigheden op het gebied van Verdedigen te verbeteren, dan zou hij daarin wel eens uitstekend kunnen worden.
Welkom bij de onterechte verliezers club.quote:Op maandag 18 januari 2010 10:56 schreef GotC het volgende:
1-0 verloren van een ploeg zonder eigenaar (nog geen bot)! Onterecht, needless to say haha
Edit:
[ afbeelding ]
Ach, het went hahaquote:Op maandag 18 januari 2010 11:01 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Welkom bij de onterechte verliezers club.
heb je in ieder geval niemand die onterecht gewonnen heeft. Die zijn vaak irritanterquote:Op maandag 18 januari 2010 11:03 schreef GotC het volgende:
[..]
Ach, het went haha
Maar tegen een bot had ik niet aan zien komen..
quote:Op maandag 18 januari 2010 11:14 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
heb je in ieder geval niemand die onterecht gewonnen heeft. Die zijn vaak irritanter
ook fijnquote:15-01-2010
Vaardigheidsniveau gestegen! Ronnie Klode
Zijn beoordeling op het gebied van positiespel steeg van wonderbaarlijk naar wereldklasse.
Vandaag
Vaardigheidsniveau gedaald... Ronnie Klode
Zijn prestaties op het gebied van positiespel zijn niet meer wat ze geweest zijn. Ze daalden van wereldklasse naar wonderbaarlijk.
waar kan je ten opzichte van je competitiegenoten de meeste winst pakken? Een verbeterde aanval of een betere verdediging?quote:Op maandag 18 januari 2010 11:30 schreef GotC het volgende:
[..]dat is helemaal waar haha
zit eraan te denken om een nieuwe spits of keeper te kopen..hm..
Welkom terug trouwens ja. Heb je je een beetje kunnen verdiepen in alle nieuwigheden?quote:Op zondag 17 januari 2010 22:59 schreef FritsFluitketel het volgende:
MrMoon, Outpost76, Flappekz
FC Uddel idd..M'n zielige oude botteam zwerft nu ergens in een IX..
Vanavond verloren met m'n nieuwe team btw, niet zo gek hePuur conditie en vorm zo te zien.. Eerst de jongens maar eens even een beetje oppompen
Btw al wel twee nieuwe spelertjes aangeschaft, goed pm en goed def..Waar was de tijd dat ik 7, 8, 9* spelers in m'n elftal had..
quote:Op maandag 18 januari 2010 12:42 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
waar kan je ten opzichte van je competitiegenoten de meeste winst pakken? Een verbeterde aanval of een betere verdediging?
hmm lastig wel. In principe is alleen de aanval van Kuul beter dan jouw verdediging. Maar qua middenveld ga je het wel redden tov iedereen. Dus je gaat meer kansen krijgen dan je tegenstander. Je aanval is wel redelijk sterk. Persoonlijk zou ik je verdedging aanpakken inderdaad.quote:
Mja, ik dacht dus ook al aan een verdediger of keeper. Maargoed, zelfs als ik een sterk middenveld heb, verlies ikquote:Op maandag 18 januari 2010 13:18 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
hmm lastig wel. In principe is alleen de aanval van Kuul beter dan jouw verdediging. Maar qua middenveld ga je het wel redden tov iedereen. Dus je gaat meer kansen krijgen dan je tegenstander. Je aanval is wel redelijk sterk. Persoonlijk zou ik je verdedging aanpakken inderdaad.
Je krijgt meer kansen en de ballen gaan er dan uiteindelijk wel in. Dan kan je beter zorgen dat je er zelf zo min mogelijk in krijgt.
Maar het is jouw keuze
quote:Op maandag 18 januari 2010 13:24 schreef Psychonikeo het volgende:
graag gedaan
volgens mij weet ik wel welke wedstrijden het belangrijkste worden voor de kampioenschap in mijn competitie!
[ afbeelding ]
En ik ga m pakken. hatstats gemiddelde ligt wel dicht bij elkaar, maar ik zou hem tactisch gezien wel moeten kunnen oprollen. Gelijkspelen heeft geen zin, ik moet hem minimaal 1 keer verslaan.quote:Op maandag 18 januari 2010 13:30 schreef GotC het volgende:
[..]Ja dat is erg moeilijk in te schatten!
Ik denk dat ie bij mij dan ook floot. All1 floot ie voor mij ipv tegen.quote:Op maandag 18 januari 2010 13:36 schreef RealBizkit666 het volgende:
Deze scheidsrechter stond waarschijnlijk gisteren bij mijn wedstrijd in het veld.
Dat lijkt me een goede. Je zal je geld wel nodig hebben. Die spitsen zijn achterlijk duur merkte ik van t weekend.quote:Op maandag 18 januari 2010 14:26 schreef FrituurVetPet het volgende:
Denk dat ik allebei mn andere spitsen er vanavond op gooi. Voor een totaal van zo een 6-8 ton. Dan heb ik ergens tussen de 3,1 en 3,4 mln besteden voor een nieuwe spits met flink wat SH en hopelijk onvoorspelbaar. Koop ik later wel weer een keer een oude rot als reserve er bij.
Ik zag het ja. Alleen ligt HT nu plat zodat ik niet zelf kan gaan kopen.quote:Op maandag 18 januari 2010 17:50 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik denk dat ie bij mij dan ook floot. All1 floot ie voor mij ipv tegen.
Je bent trouwens overboden! Nog bedankt voor je hulp!![]()
quote:Op maandag 18 januari 2010 18:44 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik zag het ja. Alleen ligt HT nu plat zodat ik niet zelf kan gaan kopen.
Wel net even mijn weekje Gran Canaria geboekt![]()
Edit: Hij doet het weer.
Edit: En weer plat. Lijkt wel een knipperlicht...
Mn Zaterdag gekochte spitsquote:Trainingsrapport
Je trainer Dinis Inácio heeft het volgende vastgesteld:
Sérgio Germano 28 jaar en 16 dagen, Zijn prestaties op het gebied van scoren zijn niet meer wat ze geweest zijn. Ze daalden van wonderbaarlijk naar briljant.
Iets meer dan 3 mln voor afgetikt, niet heel gek.quote:Mitică Oancea (202691448)
23 years and 39 days, Next birthday: 01-04-2010
In passable form, formidable stamina.
A controversial person who is temperamental and honest.
Has weak experience and wretched leadership abilities.
Total Skill Index (TSI): 19 860
Wage: 7 860 ¤/week including 20% bonus
Warnings: 1
Injuries: Healthy
Speciality: Unpredictable
Keeper: 1/20 disastrous
Defending: 3/20 poor
Playmaking: 5/20 inadequate
Winger: 5/20 inadequate
Passing: 4/20 weak
Scoring: 12/20 magnificent
Set pieces: 6/20 passable
Ik heb er echt nog totaal geen last van buiten mijn FC.quote:Op maandag 18 januari 2010 19:11 schreef Outpost76 het volgende:
Godver dat heb ik weer! Hoe de fuck kan je nou nog zeggen dat je oudere spelers kopen moet koek?
[..]
Mn Zaterdag gekochte spits![]()
![]()
Dat is pech hebben. Aan de andere kant weet je nu wel dat het een flink tijdje gaat duren voordat hij weer daalt ;-)quote:Op maandag 18 januari 2010 19:11 schreef Outpost76 het volgende:
Godver dat heb ik weer! Hoe de fuck kan je nou nog zeggen dat je oudere spelers kopen moet koek?
[..]
![]()
Bij mij loopt die prima.quote:Op maandag 18 januari 2010 19:19 schreef rompompom het volgende:
HT tijd loopt nu niet helemaal synchroon??
Dan heb je geluk!quote:Op maandag 18 januari 2010 19:25 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik heb er echt nog totaal geen last van buiten mijn FC.
Dat is waar ja maar goed ik als ik een briljant had willen hebben had ik dat wel gekocht.quote:Op maandag 18 januari 2010 19:26 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Dat is pech hebben. Aan de andere kant weet je nu wel dat het een flink tijdje gaat duren voordat hij weer daalt ;-)
Wat zijn zn stats en wat was zn prijs (was dat dei van 2,75 mln oid?)
Das wel irri jaquote:Op maandag 18 januari 2010 19:28 schreef rompompom het volgende:
Hmm, het verschil is telkens dat-ie een paar seconden achter loopt, da's irritant bij transfers. Is er opeens een transfer afgelopen op acht seconde voor het einde..
Pijnlijkquote:Op maandag 18 januari 2010 19:11 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
![]()
Als ik het goed begrijp heb je nu een 28jarige briljant spits voor 2,5 miljoen? au.quote:Op maandag 18 januari 2010 19:39 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dan heb je geluk!
[..]
Dat is waar ja maar goed ik als ik een briljant had willen hebben had ik dat wel gekocht.
Mooi die koste me 2,5 mil. Dat is ie nu dus nooit meer waard.
[..]
Das wel irri ja
Wel eentje die de komende 4 seizoenen zeker niet zakt.quote:Op maandag 18 januari 2010 19:43 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Als ik het goed begrijp heb je nu een 28jarige briljant spits voor 2,5 miljoen? au.
Ik heb ze vaak. Maar deze is wel erg pijnlijk.quote:Op maandag 18 januari 2010 19:42 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Pijnlijk![]()
Ik kan me ook maar één daling herinneren binnen mijn team eigenlijk en ook veel 27+.
Dat heb je goed ja.quote:Op maandag 18 januari 2010 19:43 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Als ik het goed begrijp heb je nu een 28jarige briljant spits voor 2,5 miljoen? au.
Zonder noemenswaardige bijstats/specialty?quote:Op maandag 18 januari 2010 19:46 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik heb ze vaak. Maar deze is wel erg pijnlijk.
[..]
Dat heb je goed ja.
2,5M was al teveel voor een wonderbaarlijk 28 jarige. Ik heb 2,4M betaald voor een Buitenaards spits 28j met goed passen.quote:Op maandag 18 januari 2010 19:47 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Zonder noemenswaardige bijstats/specialty?
Edit: Dan is het namelijk al heeeeeel erg veel te veel geld voor een magnificent.
quote:Op maandag 18 januari 2010 19:47 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Zonder noemenswaardige bijstats/specialty?
Edit: Dan is het namelijk al heeeeeel erg veel te veel geld voor een magnificent.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.het is maar 2 ton boven zn tv dus zal jij je spits niet net gekocht hebben.quote:Op maandag 18 januari 2010 19:50 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
2,5M was al teveel voor een wonderbaarlijk 28 jarige. Ik heb 2,4M betaald voor een Buitenaards spits 28j met goed passen.
TV van die speler geeft trouwens gemiddeld nog 2,3M, dus qua afschrijving zit het ook wel goed. Hij is nu 31.
Ja, maar buitenaardsen zijn ook niet veel duurder ivm loon en zo!quote:Op maandag 18 januari 2010 19:50 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
2,5M was al teveel voor een wonderbaarlijk 28 jarige. Ik heb 2,4M betaald voor een Buitenaards spits 28j met goed passen.
TV van die speler geeft trouwens gemiddeld nog 2,3M, dus qua afschrijving zit het ook wel goed. Hij is nu 31.
quote:Op maandag 18 januari 2010 20:03 schreef Outpost76 het volgende:
[..]Hij heeft ook dubbele redelijk bijstat en onvoorspelbaar. 2.5mln voor een kale magnificent zou te veel zijn geweest. Wat geeft TV nu aan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
het is maar 2 ton boven zn tv dus zal jij je spits niet net gekocht hebben.
Koekje: Wat kost zo'n Buitenaards qua loon dan?
Ik koop nooit kale spelersquote:Op maandag 18 januari 2010 20:24 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Hij heeft ook dubbele redelijk bijstat en onvoorspelbaar. 2.5mln voor een kale magnificent zou te veel zijn geweest. Wat geeft TV nu aan?
Koekje: Wat kost zo'n Buitenaards qua loon dan?
Met zulke spelers ben je gepromoveerd!quote:Op maandag 18 januari 2010 20:25 schreef FrituurVetPet het volgende:
4 spelers gelist overigens. OPRUIMING!
Howe was tot gisteren nog een basisspeler. Toni Lopez heb ik halverwege vorig seizoen ingeruild voor mn nieuwe spits, daarvoor nog basis.quote:Op maandag 18 januari 2010 20:31 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Met zulke spelers ben je gepromoveerd!
Het zijn hopelijk wel B spelers?
Zow dan heb jij zeker een speciale tactiek oid want hun stats zijn wel erg laag!quote:Op maandag 18 januari 2010 21:07 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Howe was tot gisteren nog een basisspeler. Toni Lopez heb ik halverwege vorig seizoen ingeruild voor mn nieuwe spits, daarvoor nog basis.
Appel speelde al tijden niet meer (speler uit begin team) en Bilger heb ik halverwege vorig seizoen gehaald voor de basis vanwege blessures en vormcrises.
Doe je goed!quote:Op maandag 18 januari 2010 22:18 schreef rompompom het volgende:
I love a bidwar on Monday evening:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
7 weekjes, da's toch leuk verdiend..
over goed gesproken.. waarom bied je in hemelsnaam 250k op mijn Gied Bastin? Ik kan er in komen dat je em wilt hebben, maar dat is ie toch niet waard?quote:
simpel geboden tot ik niet meer bieden kon. zn tv geeft meer aan bij sommige. Ik ga nog meer bieden als mn eigen transvers zijn afgelopen.quote:Op maandag 18 januari 2010 22:46 schreef MrMoon het volgende:
[..]
over goed gesproken.. waarom bied je in hemelsnaam 250k op mijn Gied Bastin? Ik kan er in komen dat je em wilt hebben, maar dat is ie toch niet waard?
Ik had gewoon een ijzersterk middenveld, waarvan de A-spelers de tweede helft van het seizoen op een enkele uitzondering redelijk na, allemaal in goed vorm waren. Dan red je het zelfs in een +-100/1024 VIIquote:Op maandag 18 januari 2010 21:32 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Zow dan heb jij zeker een speciale tactiek oid want hun stats zijn wel erg laag!
Waarom zou je? heb je hem niet al binnen denk je?quote:Op maandag 18 januari 2010 22:59 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
simpel geboden tot ik niet meer bieden kon. zn tv geeft meer aan bij sommige. Ik ga nog meer bieden als mn eigen transvers zijn afgelopen.
Heb ik jou gemeet?quote:Op zondag 17 januari 2010 15:47 schreef FritsFluitketel het volgende:
Rara, wie ben ik..
)
Wel op Hattrick, niet hier.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 09:51 schreef The_Hives het volgende:
FrituurVetPet jij had toch eerst een andere nick?
3.2 mln, wellicht iets te veel, maar wel een mooie speciality, dus ik vond het het wel waard. En ook nog heel jong 22 natuurlijk.quote:Casimiro Guerrero (215206164)
22 years and 7 days, Next birthday: 04-05-2010
In weak form, excellent stamina.
A pleasant guy who is calm and honest.
Has wretched experience and poor leadership abilities.
Owner: JHMWMJZMN (since 19-01-2010)
Total Skill Index (TSI): 12 210
Wage: 7 692 ¤/week including 20% bonus
Warnings: 0
Injuries: Healthy
Speciality: Quick
Current skills
Keeper: disastrous
Defending: weak
Playmaking: wretched
Winger: weak
Passing: weak
Scoring: magnificent
Set pieces: inadequate
Dat is lekker voor een B-trainee? Heb ik iets gemist of train jij al lang spitsen?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 16:14 schreef rompompom het volgende:
Nog even een B-trainee gehaald:
[..]
3.2 mln, wellicht iets te veel, maar wel een mooie specialty, dus ik vond het het wel waard. En ook nog heel jong 22 natuurlijk.
Heh, is geen b-trainee joh, gekkie. En ik train passen, dat vind ik het leukst.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 16:17 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Dat is lekker voor een B-trainee? Heb ik iets gemist of train jij al lang spitsen?
Ah vandaar!quote:Op maandag 18 januari 2010 23:45 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Ik had gewoon een ijzersterk middenveld, waarvan de A-spelers de tweede helft van het seizoen op een enkele uitzondering redelijk na, allemaal in goed vorm waren. Dan red je het zelfs in een +-100/1024 VII
Ik twijfel er idd over ja en ik kan niet bij de deadlinde zijn. Winst maak ik toch wel op m.quote:Op maandag 18 januari 2010 23:47 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Waarom zou je? heb je hem niet al binnen denk je?
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 16:24 schreef rompompom het volgende:
[..]
Heh, is geen b-trainee joh, gekkie. En ik train passen, dat vind ik het leukst.
De groepsfilter uitzetten?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 17:35 schreef augurkenkoning het volgende:
Ik snap niks meer van Hatrick Organizer.
Ik probeer een opstelling te maken in de 'line up', maar sommige spelers kan ik alleen maar selecteren op bepaalde posities. Zo heb ik een middenvelder die ik als extra middenvelder wil plaatsen (grafisch komt hij dan in de verdediging te staan), maar in het pulldownmenu bij de verdediging staat hij niet.. Heeft iemand een idee?
EDIT: ik heb geen not a ofzo aanstaan. (screen: http://img145.imageshack.us/img145/1995/62315080.jpg )
quote:Op maandag 18 januari 2010 22:59 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
simpel geboden tot ik niet meer bieden kon. zn tv geeft meer aan bij sommige. Ik ga nog meer bieden als mn eigen transvers zijn afgelopen.
Ik weet t. Zo duur is dit niet hoor.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 18:32 schreef MrMoon het volgende:
[..]
hij is wel al 56 dagen he? niet 5 oid..
wel te duur denk ik, maar goed het maakt mij verder niet uitquote:Op dinsdag 19 januari 2010 18:39 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik weet t. Zo duur is dit niet hoor.
Ach ik verkoop m toch pas als ie briljant is oid. Dus dan gaat ie er uit voor dik dik meer.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 18:41 schreef MrMoon het volgende:
[..]
wel te duur denk ik, maar goed het maakt mij verder niet uit
Om passen te trainen heb je op zich niet veel kapitaal nodig, wel als je in een fatsoenlijke divisie wil meedraaien. Ik vind het vooral leuk omdat je 15 trainees hebt (352 op zondag en 253 op woensdag) en dus eigenlijk altijd wel een aantal poppers op vrijdag. Dat is wat mij betreft toch het mooiste van het spelletje.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 17:44 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
![]()
Passen trainen lijkt mij ook top. Helemaal omdat je dan een top opstelling kunt neerzetten en toch kunt trainen. Je hebt alleen veel startkapitaal nodig. Ik wil nog eens overstappen op spitsen. Iemand enig idee wat een goed moment is voor een trainingsswitch en wat ik er extra voor moet doen of waar ik op moet letten?
Ik heb zelf meerdere seizoenen scoren getraind en het is inderdaad leuk trainen, en overzichtelijkquote:Op dinsdag 19 januari 2010 18:52 schreef rompompom het volgende:
[..]
Om passen te trainen heb je op zich niet veel kapitaal nodig, wel als je in een fatsoenlijke divisie wil meedraaien. Ik vind het vooral leuk omdat je 15 trainees hebt (352 op zondag en 253 op woensdag) en dus eigenlijk altijd wel een aantal poppers op vrijdag. Dat is wat mij betreft toch het mooiste van het spelletje.
Een trainingsswitch kun je eigenlijk elk moment wel doen. Handigst is natuurlijk het moment waarop veel van je huidige trainees net zijn gepopt of tijdens een seizoensovergang zodat je relatief op je gemak naar nieuwe trainees kan speuren.
Scoren lijkt me ook leuk trainen, lekker aanvallend voetballen ook. Alleen heb je (als je echt scoren traint en niet vleugelaanval) maar zes trainees. Wel overzichtelijk, dat wel en volgens mij zijn de prijzen voor spitsen erg goed, momenteel. Beter dan middenvelders in ieder geval.
Je kan ook proberen om 433 counter te spelen, zeker in lagere divisies met een (hele) goede keeper moet je dan nog een aardig eind kunnen komen.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 19:16 schreef NelisZ het volgende:
[..]
Ik heb zelf meerdere seizoenen scoren getraind en het is inderdaad leuk trainen, en overzichtelijk
Het is wel lastig dat je gebonden bent aan 3-4-3 (als je optimaal wil trainen) aangezien je dan vaak in het nadeel bent wat betreft het middenveld, dat was ook een van de redenen dat ik nu ben overgestapt naar passen trainen
4-3-3 counter is inderdaad een optie, en daar heb ik de laatste keer ook rekening mee gehouden bij het kopen van verdedigers, maar ik heb het eigenlijk ook nooit gebruikt. En zeker nu in de V lijkt het mij behoorlijk lastig om dat te laten werken...quote:Op dinsdag 19 januari 2010 19:25 schreef rompompom het volgende:
[..]
Je kan ook proberen om 433 counter te spelen, zeker in lagere divisies met een (hele) goede keeper moet je dan nog een aardig eind kunnen komen.
Het voordeel van de overstap naar passen is dat je in principe je trainees niet hoeft te verkopen (tenzij je keepen traint, maar dat zijn alleen beginners of klapjosti's).
Mij heeft die switch iig geen windeieren gelegd en ik pak nu met 3-4-3 ook beste stats.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 17:44 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
![]()
Passen trainen lijkt mij ook top. Helemaal omdat je dan een top opstelling kunt neerzetten en toch kunt trainen. Je hebt alleen veel startkapitaal nodig. Ik wil nog eens overstappen op spitsen. Iemand enig idee wat een goed moment is voor een trainingsswitch en wat ik er extra voor moet doen of waar ik op moet letten?
17j73d, beetje jammer.quote:Greetings rompompom! It's about time we had a little chat…
We have an interesting prospect to evaluate. He goes by the name of Barend Salverda and is 17 years old.
Coach this player right and he will reach his potential of passable Passing before you know it! His overall abilities are passable, in my opinion. Without any further training, this player will remain with inadequate Defending.
Do we sign him, boss?
From the wind, we can not livequote:Op woensdag 20 januari 2010 09:04 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
I don't know that she's saying, but he's getting the wind from the front.
I know it smells an hour in the wind.. maar ik heb net een poepje gelaten, dus dat kan kloppen!quote:
Dan kwam je wind from the back, niet from the front. Althans, dat mag ik aannemenquote:Op woensdag 20 januari 2010 09:07 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
I know it smells an hour in the wind.. maar ik heb net een poepje gelaten, dus dat kan kloppen!
but the guy that was on the back of me did!quote:Op woensdag 20 januari 2010 09:09 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Dan kwam je wind from the back, niet from the front. Althans, dat mag ik aannemen
Nouja, het windje is in ieder geval gelaten, dus dat hebben we maar weer behind the backquote:Op woensdag 20 januari 2010 09:16 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
but the guy that was on the back of me did!
ja, maar er zal vast wel iemand gaan zeuren over ons gebagger en then the monkey comes out of the sleeve!quote:Op woensdag 20 januari 2010 09:17 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Nouja, het windje is in ieder geval gelaten, dus dat hebben we maar weer behind the back
Ik wel in ieder geval, and I wil have to put my best leg in front!quote:Op woensdag 20 januari 2010 12:17 schreef Gijs_ het volgende:
Now breaks me the klomp.
Vanavond nog veel mensen die in de beker aan de bak moeten?
Ik ook speel normaal kan piccen in de competitie.En me 2 geblesseerden staan weer op een plijsterquote:Op woensdag 20 januari 2010 12:30 schreef NelisZ het volgende:
[..]
Ik wel in ieder geval, and I wil have to put my best leg in front!
Oftewel word een lastige pot, vooral omdat ik ook PIC vanwege de competitie...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |